Heb je al tegelijkertijd zowel de home button als je aan/uit knop voor zeg 8 seconden ingedrukt gehouden?Han schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:25:
Ik heb vorige week mijn iPad mini (eerste serie) ge-update naar iOS 8.1.3. Heb lang getwijfeld, ik draaide nog ios 7 en was eigenlijk tevreden met de werking van de iPad. Maar de gedachte dat het een verbetering zou zijn en dit waarschijnlijk de laatst beschikbare iOS versie zal zijn voor dit type, heb ik toch maar de update gedaan...
Resultaat: een bijna onbruikbare iPad mini. Het iOS zelf is traag in de menu's, Safari trekt het gewoon niet meer (websites laden tergend langzaam, tekst invoeren gaat in slowmotion, alles via WiFi). De hele fun is direct weg bij mijn iPad mini. Het gebruik van de iPad mini is nu een grote brok ergernis. Te belachelijk voor woorden. Je mag er vanuit gaan dat als de update beschikbaar is voor jouw Apple apparaat dat deze na de update ook normaal blijft werken en niet veranderd in een Pentium 1 tablet.
Ik heb van alles al geprobeerd; een herstel uitgevoerd naar fabrieksinstellingen, wel en geen iCloud Back-up terug gezet, handmatig iOS 8.1.3 gedownload en geïnstalleerd. Alles zonder verbetering, de iPad mini blijft tergend langzaam. Ik heb al een email gestuurd naar Apple, zonder succes. Nog geen antwoord gekregen op mijn probleem/klacht.
Ik heb behoorlijk de pee er in. Van een prima tablet naar een onbruikbare brok ergernis... wie had dat gedacht
Was bij mijn iPad2 de oplossing om weer als vanouds verder te gaan, met het nieuwste iOS.