Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:20
Net mij iPhone geupdate naar 8.1. Voelt allemaal net even wat soepeler aan! Krijg mijn sms/iMessage ook netjes op mijn macbook binnen. Werkte direct na het invoeren van de code.

Ben benieuwd hoe het zich de komende dagen houd!

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

iMessage uitgezet en probeer 'm nu weer aan te zetten, lukt niet; verbinding met server mislukt. Zucht.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:43
iApp schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:01:
iMessage uitgezet en probeer 'm nu weer aan te zetten, lukt niet; verbinding met server mislukt. Zucht.
Zal wel druk zijn , werkte bij mij ook niet meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, dat zal het zijn. Probeer het morgen wel, nu naar bed! :)

Edit: nog eens geprobeerd, eindelijk ingelogd; krijg nog geen bevestiging op mijn iPad of Mac. :/

[ Voor 44% gewijzigd door iApp op 20-10-2014 23:06 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:05:
[...]

Half 8 denk ik? Maar nog niks gehoord, normaal is vodafone webcare erg snel idd! :)
Ik heb het idee dat het bericht genegeerd wordt.. andere tweets worden netjes beantwoord. }:|

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
Verwacht je een zinnig antwoord dan? Ze wijzen toch naar Apple, en komen niet met een carrier update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat weet je dus niet... hoewel de kans groot lijkt. Vandaar dat ik die vraag aan ze stel. Geven ze aan dat ze het niet gaan uitrollen, dan is dat in ieder geval duidelijk.. soms is het ook gewoon fijn om te weten wat je aan iemand/een bedrijf hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
niettemin zou het ontzettend fijn zijn. Ben benieuwd wat je als antwoord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Apple faalt mijn inziens redelijk in het omschrijven van iCloud Photo Library. Ik, als zijnde Tweaker, snap er weinig van. Is nou het enige verschil met Photostream dat alle in plaats van alleen de nieuwe foto's worden geupload?

EDIT: wtf, ik heb het zojuist aangezet en al mijn foto's zijn verdwenen van mijn iPad?! Alleen twee foto's die ik vanuit Snapseed heb opgeslagen staan er nog op...Na het inschakelen stond er wel "uploading photos" :?

[ Voor 32% gewijzigd door monnick op 20-10-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ben een bug tegengekomen op iPad Air misschien is dit een algemene bug geworden?

Open Spotlight. En verberg het toetsenbord, door de "verbergtoets" te gebruiken.
-Sluit Spotlight via annuleer
-Open Spotlight, verberg het toetsenbord weer met de "verbergtoets". Dan hij heeft de neiging om het toetsenbord niet te sluiten. Pas na een tweede of derde keer te drukken.
-Probeer het een paar achter elkaar: Spotlight sluiten en toetsenbord verbergen

Maar als je de verbergtoets (lang) in drukt geeft hij wel gehoor. Bij een simpele tik doet hij dus moeilijk.

Willen meer mensen dit testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Had nog steeds last van wifi problemen dus verder gezocht en de security van de router veranderd en nu blijft mijn 6 met 8.1 stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ococ schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:42:
Had nog steeds last van wifi problemen dus verder gezocht en de security van de router veranderd en nu blijft mijn 6 met 8.1 stabiel.
Zou je willen delen welke "security" je hebt gewijzigd?

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
FeareX schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:48:
[...]

Zou je willen delen welke "security" je hebt gewijzigd?
Heb het veranderd naar WPA-PSK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dat is inderdaad iets met sommige routers/ap's en iOS 8. Vriend van me ook, toen iOS 8 uit kwam werd hij om de haverklap van zijn ziggo router afgemikt. Alle devices hadden dat. Naar PSK gewijzigd en nooit meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Krijgen wij (Europeanen) geen ApplePay in onze firmware?
Ik kom nog wel eens in de VS dus wil het eigenlijk wel instellen maar lijkt nergens te kunnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Het lijkt erop dat met ios8.1 de problemen met de homebutton opgelost zijn: daar waar ik voorheen vaker wel dan niet met een single klik ten onrechte het multitask menu kreeg op mijn iPhone 5 heb ik na de update die ik net heb gedaan dat nog geen één keer meer meegemaakt. Dat is wel een verademing want ik werd daar wel een beetje gestoord van onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:54:
Krijgen wij (Europeanen) geen ApplePay in onze firmware?
Ik kom nog wel eens in de VS dus wil het eigenlijk wel instellen maar lijkt nergens te kunnen.
Adding a card to Passbook for Apple Pay is simple: Press the plus button in the upper right corner of the app and choose to add a credit or debit card.

Edit: Net zelf even gekeken, maar volgens mij kan het inderdaad (nog) niet 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Executor16 op 21-10-2014 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Denk dat Apple dat sneller voor elkaar heeft dan bv een Nederlandse Siri , hier gaan ze flink aan verdienen

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 21-10-2014 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt de iCloud Photo Library nu precies. Ik heb dus de Optimize iPhone opstaan. Als ik een foto bekijk wordt hij binnengehaald in volledige resolutie. Als ik dan die foto een poos niet bekijk, verdwijnt de volledige resolutie versie dan weer voor een geoptimaliseerde? Of blijft deze altijd op je iPhone staan. Heb gister door flink wat fotos geswiped dus dan neem het als nog veel ruimte in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 06:19:
Denk dat Apple dat sneller voor elkaar heeft dan bv een Nederlandse Siri , hier gaan ze flink aan verdienen
denk niet echt dat wij hier in Nederland, Apple Pay zullen krijgen. Nederland is echt geen creditcard-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:38
Geert1976 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:10:
[...]

denk niet echt dat wij hier in Nederland, Apple Pay zullen krijgen. Nederland is echt geen creditcard-land.
Ik denk het wel:
nieuws: Apple Pay komt naar Nederland -update

Ook zijn er al 500 banken die er aan mee doen.

[ Voor 6% gewijzigd door kimiferrari op 21-10-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 10:06
Met iOS 8.0.2. last van wegvallende verbinding met standaard MB BT carkit. Enige at werkt is dagelijks telefoon uit en aanzetten. Met iOS 7 werkte het als een zonnetje. Hopen dat 8.1 verlossing gaat bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
zeef schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:21:
Met iOS 8.0.2. last van wegvallende verbinding met standaard MB BT carkit. Enige at werkt is dagelijks telefoon uit en aanzetten. Met iOS 7 werkte het als een zonnetje. Hopen dat 8.1 verlossing gaat bieden.
Volgens de releasenotes wel ja. Stond iets in over BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn Bluetooth hartslag meter (Polar H7) werkt ook weer goed, hij verloor met 8.0.0/1 altijd de verbinding zodra ik runkeeper naar de achtergrond drukte, en dan moest ik hem handmatig weer koppelen. Nu vind hij hem weer zodra ik hem omdoe :)

Vanavond even kijken of mijn echo-probleem met de DAC in de lightning-naar-30pin ook is opgelost.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Geert1976 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:10:
[...]

Zeker wel , net als bv Paypal kun je niet alleen een creditcard koppelen maar ook een bankrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:56:
[...]

Zeker wel , net als bv Paypal kun je niet alleen een creditcard koppelen maar ook een bankrekening
ah, ook een bankrekening toevoegen! dat wist ik niet.... top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Benieuwd of 8.1 mijn problemen oplost.

1. carkit volvo v40 (2013) bellen werkt voor geen meter meer, blijft hangen
2. spotify via airplay op mijn yamaha receiver: vind de receiver niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Zei iemand bankrekening toevoegen? :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Klopt dat hand-off van sms alleen werkt tussen Mac en iPhone, maar niet naar de iPad? Ik krijg die laatste namelijk niet zichtbaar op mijn iPhone, en daarmee is het hele concept naar z'n grootje. :/

Edit: en terwijl ik dit typ komt mijn iPad in beeld. Werkt nu alle kanten op, fijn! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Krisp op 21-10-2014 09:24 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Daantjeeuh schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:21:
Zei iemand bankrekening toevoegen? :o :9~
Steekt vinger op :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Even voor de duidelijkheid: Apple Pay werkt momenteel niet met een bankrekening, maar dat zal ongetwijfeld in de toekomst wel zo zijn. Zeker nu dat IBAN een redelijke standaard begint te worden.

Heb zelf meteen gisteren m'n creditcard toegevoegd, dat ging heel simpel. Morgen eens kijken hoe betalen gaat :9

[ Voor 10% gewijzigd door Scott op 21-10-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Rudios

Lost in space?

Ik vind die iCloud foto album maar vaag. Je moet dus alsnog een flinke opslag capaciteit hebben op je iPhone wil je gebruik maken van 200gb iClouddrive opslag. Dus als ik 100gb aan foto's op iClouddrive zet dan zit mijn iPhone met 16gb geheugen dus al lang en breed vol. Dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn. Liever gewoon local en dan af en toe duwen naar iCloud waar je ze alleen kan bekijken en evt terug downloaden naar je iPhone/iPad.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:16:
Heb je voor SMS relay nou wel of niet een 4.0 BT nodig? Ik heb het op mijn 2014 MBA aan de praat, maar nog niet op mijn iMac.

Is er niet ergens een mooi overzichtje van wat wel en wat niet werkt met Continuity en oudere Macs?
Lees eens de volgende berichten op diverse sites en fora (MacRumors o.a.):Find out if your Mac can Handle Continuity/Handoff - iMac eind 2012 of later (ondersteund) | Handoff Breakdown | How to Enable Handoff on older Macs | 2011 MacBook Pro and MacMini 2011.
jurk738 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:16:
Hier is de eerste indruk van 8.1 op mijn 4S ook goed. Loopt soepel.
Dat klinkt goed. Heb je alles al grondig getest? Video afspelen in Safari, verschillende website openen. Switchen tussen apps e.d.
MBgek schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:02:
[...]

Hier ook, animaties zijn weer vloeiend. Lijkt in het algemeen lekkerder/sneller draaien dan 7 :*)
Ik neem aan dat jij ook een 4S hebt? Sneller draaien dan 7 klinkt wel erg goed. Ook in Safari?
Ik heb de overstap nog niet durven wagen. Ik lees op Twitter en andere fora erg wisselende berichten. Veel zeggen dat het nog steeds trager gaat dan iOS7.1.2 op hun 4S jij blijkbaar niet?
mvantol13 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:07:
Sinds ik de update naar IOS 8.1 heb gedaan is VLC niet meer beschikbaar, hebben jullie dit ook? Of heeft Apple de VLC app weer eens verwijderd.

Dat hij niet meer in de Apple Store te krijgen is is zeer spijtig maar dat Apple een al reeds geinstalleerde er vanaf gooit vindt ik nogal heel erg kl**. :(
VLC is al enige tijd uit de App Store gehaald (half september '14) en schijnt wel weer terug te komen. Dit staat volledig los van iOS8.1.

[ Voor 53% gewijzigd door funrider op 21-10-2014 11:27 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:04
Goed gisterenavond IOS8.1 geinstalleerd na nogal veel problemen met integratie met de Audi A3 8V (2014) en het MMI systeem. BT werkt naar behoren, snelle fix en nu wel netwerk zichtbaar in MMI. Geen issues aan die kan meer.

Maar heb tevens de iPhone5 aan Audi Music Interface hangen met de daarvoor bedoelde kabel. Dit werkte top op IOS7, maar sinds IOS8 alleen maar problemen. Dit is helaas nog steeds niet gefixed, en heb al assisitentie aangevraagd bij zowel Audi, als een Bug Report bij Apple.

Het is als volgt, AMI laad mij iPhone5 netjes op. Maar herkent niet altijd de iPhone5 in het MMI systeem. Als hij door het systeem word gezien, dan speelt de muziek niet af. Dit blijft op 0:00 staan. Na een reset telefoon werkt het plots wel.

Dan zou je denken TOP! NOT! de functionaliteiten van mij stuurwiel werken niet meer. IOS7 kon ik netjes alles bedienen, scrollen zoeken etc. dat gaat dus met IOS8.1 niet meer. Vorige IOS8 versies ook niet. Hoop dat er toch een fix gaat komen voor dat, dan wel door Audi dan wel dat apple dit met IOS doet.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Hmmm Vodafone doet nog geen uitspraken over de 2G/3G/4G switch middels carrier updates (via Twitter).. jammer :(

Overigens vannacht een schone 8.1 install gedaan op m`n iPhone 5 en merk geen vertragingen op t.o.v. IOS7. Heb zelfs het idee dat sommige apps iets sneller draaien/reageren en ook de sporadische hinderlijke vertragingen met het toetsenbord/animatie lijken helemaal te zijn verdwenen.

Wifi en connectie-issies heb ik niet.. :)

Ik ben dus zeer te spreken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 13:08
Scott schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:30:
Even voor de duidelijkheid: Apple Pay werkt momenteel niet met een bankrekening, maar dat zal ongetwijfeld in de toekomst wel zo zijn. Zeker nu dat IBAN een redelijke standaard begint te worden.

Heb zelf meteen gisteren m'n creditcard toegevoegd, dat ging heel simpel. Morgen eens kijken hoe betalen gaat :9
Ik neem aan dat jij niet in NL zit? Ik zit in UK met een iPhone 6 Plus op 8.1 maar zie nergens een Apple Pay optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Michael Knight schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:51:
Hmmm Vodafone doet nog geen uitspraken over de 2G/3G/4G switch middels carrier updates (via Twitter).. jammer :(

Overigens vannacht een schone 8.1 install gedaan op m`n iPhone 5 en merk geen vertragingen op t.o.v. IOS7. Heb zelfs het idee dat sommige apps iets sneller draaien/reageren en ook de sporadische hinderlijke vertragingen met het toetsenbord/animatie lijken helemaal te zijn verdwenen.

Wifi en connectie-issies heb ik niet.. :)

Ik ben dus zeer te spreken *O*
Heb dezelfde vraag bij KPN gesteld, ligt nu bij hun intern. Komen nog met een terugkoppeling. Denk dat de providers nog van niks wisten over deze functies. Lees op Macrumors dat enkele buitenlandse providers het al wel ondersteunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, iPhone 4S "schone" installatie naar IOS 8.1. Geen grote issues, werkt wellicht iets sneller dan 8.02. Maar wel iets waar ik bij 8.02 zelden last van had maar nu wel: Wifi probleem. Indien je de iPhone uit de slaap stand haalt schakelt deze zeer moeizaam van 3G naar Wifi. En soms vindt ie helemaal geen Wifi ondanks dat de iPhone naast de Time Capsule/Airport ligt.

Overigens gister gelijk een update van T-Mobile via Itunes een carrier update ontvangen, wellicht dat het daar mee te maken heeft. Ook vanochtend een mailtje van T-Mobile ontvangen waar men in rept over een sterk verbeterd netwerk in mijn wijk. Kan ook zijn dat het 3G signaal sterker is dan mijn Wifi signaal. Herkent iemand dit specifieke Wifi probleem

Edit: Probleem opgelost door een reboot van de Time Capsule. Ik kon vanuit Airport Utility de Time Capsule niet meer bereiken, dit is mij in de afgelopen weken wel vaker overkomen, een reboot brengt dan uitkomst. Nu is een reboot een oplossing maar niet als ik het vaker moet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scott schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:30:

Dat het nu nog niet mogelijk is om je bankrekeningnummer aan Apple Pay kunt koppelen heeft mijn inziens te maken met het feit dat Apple een rechtstreekse concurrent kan worden van de banken. Ik weet niet welke intentie Apple heeft, technisch is het allemaal makkelijk, Apple (ook de andere grote technoreuzen) heeft een officiële bankvergunning. Het is dus een koud kunstje om het betalingsverkeer over te nemen van de gevestigde banken.

http://www.marketwatch.co...matter-of-time-2014-09-12

(overigens bestaat er al een bank met de naam Apple, In NY, https://www.applebank.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:50
Heeft iemand al ervaring met 8.1 op de Ipad 2? Ik lees dat met de eerdere versies de Ipad 2 min of meer onbruikbaar wordt gezien de traagheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:44
Ik heb een iPhone 6 en merk dat mijn wifi een stuk beter werkt na het updaten naar 8.1. Nog meer mensen die deze mening delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:29
Ja, maar nog niet helemaal vlekkeloos!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
DanielAlm schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:19:
Heeft iemand al ervaring met 8.1 op de Ipad 2? Ik lees dat met de eerdere versies de Ipad 2 min of meer onbruikbaar wordt gezien de traagheid.
Hier een ipad 2 die prima draait op 8.0.2. (van mijn oma :) ), en ik verwacht dat het alleen maar beter wordt met 8.1. Op mijn 4S is het ook beter geworden, en draait het zeker net zo snel als iOS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

iOS 8.1 draait een stuk soepeler op de 4S van mijn werk. Geen haperingen meer met scrollen, tot nu toe een verademing.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Deze week eens zien om up te daten naar 8.1.

Kan iemand mij zeggen of met iOS8 het terug mogelijk is om de foto, bij het bellen, terug op het volledig scherm te laten zien?
In plaats van dat misselijk klein rond bolletje in iOs7

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 10:06
Pino112 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:32:
[...]

Volgens de releasenotes wel ja. Stond iets in over BT.
Ging vanochtend een stuk beter. :) Nu maar eens zien hoe het de komende dagen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nagasy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:10:

Kan iemand mij zeggen of met iOS8 het terug mogelijk is om de foto, bij het bellen, terug op het volledig scherm te laten zien?
De full screen foto is inderdaad terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 17:28

henri8096

BIM is not a software!

Bij mijn ouders geupdate naar 8.1.
Nog steeds drama op de ipad2

Ik ga nog even een hard reboot proberen.
En daarna wordt het een restore.

Hopenlijk lost dat het op.

[ Voor 3% gewijzigd door henri8096 op 21-10-2014 15:31 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:18:
[...]

De full screen foto is inderdaad terug
Bedankt!

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Veel mensen met een 4s komend vanaf ios7?
Draait 8.1 een beetje soepel??

En mensen enig idee wat de verbeteringen zijn van 8.1 beta 2 vs deze definitieve versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nagasy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:10:

Dat is al terug sinds 8.0 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Tha BasZ schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:36:
Veel mensen met een 4s komend vanaf ios7?
Draait 8.1 een beetje soepel??

En mensen enig idee wat de verbeteringen zijn van 8.1 beta 2 vs deze definitieve versie??
Er staan al hele mooie vergelijkingsfilmpjes online... werkt zeer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Vind het in iOS8 wel bagger dat je een quick reply kwijt raakt als je voor het verzenden nogmaals een SMS krijgt. Had eigenlijk verwacht dat je dan je quick reply als niet verzonden bericht in Messages zou zien staan oid.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Als je de regio van de iPhone op VS zet dan komt de Apple Pay optie in Passbook wel naar voren , dat is trouwens allemaal al in het Nederlands

Dan kun je een kaart toevoegen echter alleen enkele kaarten die uitgegeven zijn in de VS , mijn Neerlandsche MasterCard pakt hij nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Yep. 8.0.2 liep wel maar je merkte toch wel wat vertragingen her en der. Met 8.1 heb ik nu de oude 7.x snelheid weer terug. :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Ik heb reactie van Vodafone gehad op m`n tweets: Carrier Update voor IOS wordt as we speak (!) gefaseerd doorgevoerd. Een medewerker kon al updaten.. Ik ben positief gestemd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Michael Knight schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:04:
Ik heb reactie van Vodafone gehad op m`n tweets: Carrier Update voor IOS wordt as we speak (!) gefaseerd doorgevoerd. Een medewerker kon al updaten.. Ik ben positief gestemd :D
Zou zoiets dan ook gelden voor Ziggo Mobiel (die via Vodafone werken) en hoe komt zoiets binnen?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Michael Knight schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:04:
Dat is fijn! Dus om de toggles te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluizel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-08-2023
Zojuist met de 5s de overstap gemaakt van 7.1.2 naar 8.1. Merk eigenlijk geen verschil, behalve een hele batterij extra apps.
switchen tussen apps gaat snel, filmpjes op youtube (via safari) beginnen snel met afspelen.

Ik heb eens in die gezondheidsapp zitten koekeloeren, en het viel me op dat hij informatie heeft over de stappen die ik heb gezet sinds ik de telefoon heb. Beetje vreemd dat dat al werd opgeslagen voordat ik überhaupt zo'n app had.
En ik mis nog altijd de optie om vanaf de filmrol foto's rechtstreeks te kunnen delen met whatsapp ipv vanuit whatsapp de te delen foto opzoeken.

Dat klinkt raar en dat is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Indien Whatsapp met een update komt (beta al tijdje uit) dan zou dat opgelost moeten zijn...

Iemand al iets gehoord over wanneer die voor et grote publiek beschikbaar is??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Tha BasZ schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:06:
Indien Whatsapp met een update komt (beta al tijdje uit) dan zou dat opgelost moeten zijn...

Iemand al iets gehoord over wanneer die voor et grote publiek beschikbaar is??!
Schijnt dat het vorige week al was goedgekeurd door Apple, nu moet de developer alleen nog op "publiceren" te klikken... Duurt wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:51:
Als je de regio van de iPhone op VS zet dan komt de Apple Pay optie in Passbook wel naar voren , dat is trouwens allemaal al in het Nederlands

Dan kun je een kaart toevoegen echter alleen enkele kaarten die uitgegeven zijn in de VS , mijn Neerlandsche MasterCard pakt hij nog niet
Ooh dat werkt idd maar mijn Nederlandse kaart pakt hij idd ook niet.

Edit: ik heb zelf een MasterCard. Kwam online dit tegen.
MasterCard said that Apple Pay works for cardholders with a MasterCard consumer credit or debit card from Barclaycard, USAA, PNC, Navy Federal Credit Union, US Bank, Fifth Third, First Hawaiian, First National Bank of Omaha, First Niagara, Key Bank, Silicon Valley Bank, SSFCU, SunTrust and Synchrony Financial, among many others.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 21-10-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik snap ook niks van iCloud Photo library? Ik heb ineens een photolibrary van 10GB op mijn Iphone 6 van 1 week oud? Het is toch de bedoeling dat alle foto's in iCloud staan dan? Dat je ze dus bekijkt op iCloud en pas als je kiest om een foto of album te downloaden dat die op je iPhone terecht komt?

Op zowel mijn iPad4 (64GB) als mijn iPhone 6 (64 GB) staat iCloud Photo library Beta aan. Beide met download originele bestanden.
Op mijn iPad is de fotobibliotheek 1,8GB groot en op mijn iPhone 10,1GB? En ik heb nog geen foto genomen met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

readytoflow schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:38:
Ik snap ook niks van iCloud Photo library? Ik heb ineens een photolibrary van 10GB op mijn Iphone 6 van 1 week oud? Het is toch de bedoeling dat alle foto's in iCloud staan dan? Dat je ze dus bekijkt op iCloud en pas als je kiest om een foto of album te downloaden dat die op je iPhone terecht komt?

Op zowel mijn iPad4 (64GB) als mijn iPhone 6 (64 GB) staat iCloud Photo library Beta aan. Beide met download originele bestanden.
Op mijn iPad is de fotobibliotheek 1,8GB groot en op mijn iPhone 10,1GB? En ik heb nog geen foto genomen met de iPhone?
Precies, dit vind ik nou net niet de bedoeling van een Cloud. Ik wil ook kunnen kiezen of ik de Cloud sync of niet. Ik wil namelijk niet syncen, anders heb ik mijn complete iPhone vol staan met foto's. Terwijl de oudere foto's juist in de Cloud moeten staan en niet op mijn iPhone, wel moet je er ten aller tijden bij kunnen. Dit heeft Apple dus niet begrepen. Ik heb nu 200gb iCloud drive ruimte voor mijn foto's. Maar ik kan er niet veel mee omdat na 40gb aan foto's al mijn iPhone vol staat, vrij waardeloos deze iCloud drive op deze manier :(

Raar dat ik er eigelijk niemand over hoor.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Kun je de opties optimize storage en download and keep originals niet gebruiken?

iCloud Photo Library can move the original high-resolution photos and videos to iCloud and replace them with lightweight, device-optimized versions on your iOS device. This helps you make the most of your device storage while giving you access to more photos than ever.

Overigens ook wel handig dat je nu eindelijk via beta.icloud.com je foto's kunt bekijken.

[ Voor 79% gewijzigd door technorabilia op 21-10-2014 21:07 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Dat klopt, die optie heb ik ook aan, maar als ik 20gb aan foto's op iClouddrive heb staan neemt dit al 4gb ruimte in op mijn iPhone.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ah ok, niet zo lightweight als gehoopt dus.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
readytoflow schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:38:

Precies. Ik wil eigenlijk iCloud Drive gebruiken zoals ik Dropbox nu gebruik.

Dus een One way sync. Alleen van de telefoon naar Dropbox.
Oudere foto's bekijk ik dan via de Dropbox app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Jup, dat zou ik dus ook graag willen, maar dat gaat dus niet waardoor de iCloud Photo library volkomen nutteloos is in mijn ogen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

iOS 8.1 ervaringen:

-WiFi op iPad Air schommelt heel erg. Leg ik een iPad 2 met 8.1 er naast: Full Speed
-Ook zit er nog steeds een bug in Safari die af en toe geen touchbewegingen registeert. Pas als je inzoomt, werkt Safari weer... Zowel op iPad Air als iPad 2 komt dit voor. In iOS 8.0.2 was dit ook al het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jammer, volgens mij is de functie om een iMessage bericht alsnog als sms te versturen er uitgesloopt. Normaal kon je die activeren door het bericht 'ingedrukt' te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
ronwiel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:04:
Jammer, volgens mij is de functie om een iMessage bericht alsnog als sms te versturen er uitgesloopt. Normaal kon je die activeren door het bericht 'ingedrukt' te houden.
Als je een nieuw bericht maakt en de naam van de contact persoon intypt kan je kiezen tussen iMessage en SMS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
En instellen bij ' berichten' dat je iMessage als SMS wil versturen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Gangster93 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:21:
Als je een nieuw bericht maakt en de naam van de contact persoon intypt kan je kiezen tussen iMessage en SMS. :)
Ik denk dat ronwiel bedoelt dat wanneer je eerst een iMessage stuurt maar het bericht niet verstuurd wordt (bijvoorbeeld doordat internet niet werkt of roaming), dat je vervolgens dat bericht om kunt zetten in een sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Laatst online: 20-03-2022
jelle. schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:23:
[...]

Ik denk dat ronwiel bedoelt dat wanneer je eerst een iMessage stuurt maar het bericht niet verstuurd wordt (bijvoorbeeld doordat internet niet werkt of roaming), dat je vervolgens dat bericht om kunt zetten in een sms.
Net gekeken en dat staat er nog steeds tussen bij de instellingen van berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 17-09 13:50

4POX

Everybody is wired

8.1 op een iPhone 4S is zeker een goede stap forward.

minpunten

- safari blijft traag. De hele surf ervaring is totaal weg op deze telefoon
- De Facebook app heeft nog steeds 10 - 20 seconde nodig
- Bij een video heb je soms pas na 5 seconde beeld terwijl het geluid al loopt.
- De telefoon is regelmatig traag met het switchen van verticaal mode naar horizontaal en andersom.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 14:05
Benieuwd wanneer de providers komen met hun carrier update zodat je weer voor 2G, 3G en 4G kan kiezen..

[ Voor 4% gewijzigd door crazylegs op 21-10-2014 23:09 ]

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:49:
Jup, dat zou ik dus ook graag willen, maar dat gaat dus niet waardoor de iCloud Photo library volkomen nutteloos is in mijn ogen.
Lekker handig ook als straks Aperture verdwijnt. Dan zit ik met 300 GB RAW foto's in mijn iCloud library.

Volgend jaar toch maar die 1 TB iPhone 7 nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:30
4POX schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:03:

minpunten

- De telefoon is regelmatig traag met het switchen van verticaal mode naar horizontaal en andersom.
Van die twee dingen heb ik ook last op mijn iPhone 5S 64GB model. Dat ligt dus niet per definitie aan je 4S. Daarnaast laden plaatjes van applicaties in de AppStore ook traag op Wi-Fi, wellicht heb je daar ook last van?

[ Voor 8% gewijzigd door nanoChip op 22-10-2014 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zuttasoxx schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Net gekeken en dat staat er nog steeds tussen bij de instellingen van berichten.
Klopt. Maar dat is automatisch. Normaal gesproken hield je het blauwe teksballonetje ingedrukt en kreeg je de optie om een los bericht als sms te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 17-09 13:50

4POX

Everybody is wired

nanoChip schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:17:
[...]

Van die twee dingen heb ik ook last op mijn iPhone 5S 64GB model. Dat ligt dus niet per definitie aan je 4S. Daarnaast laden plaatjes van applicaties in de AppStore ook traag op Wi-Fi, wellicht heb je daar ook last van?
De hele app store is traag bij mij ;)

Ook vind ik widgets in de notifications absoluut niet werken. Je wil een actie afvinken in Lift. Pas na tien tellen gebeurt er iets.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Splinter Cell schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:04:
iOS 8.1 ervaringen:

-WiFi op iPad Air schommelt heel erg. Leg ik een iPad 2 met 8.1 er naast: Full Speed
-Ook zit er nog steeds een bug in Safari die af en toe geen touchbewegingen registeert. Pas als je inzoomt, werkt Safari weer... Zowel op iPad Air als iPad 2 komt dit voor. In iOS 8.0.2 was dit ook al het geval...
Die laatste heb ik ook op een Air. Moet je eerst een beetje heen en weer wiebelen voordat het weer werkt. Had gehoopt dat het was opgelost op 8.1...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
iOS 8.1 is tot nu toe een goede update gebleken op mijn iPhone 6 Plus. Het lijkt erop alsof de batterij langer meegaat en 95% van de taken voert ie goed uit. Toch zijn er een aantal dingen wat mij enorm irriteert en ik heb het idee dat dit aan de software ligt.

Wanneer ik ga surfen op Safari en ik kom een filmpje tegen op een website, duurt het openen van zo een filmpje soms best wel lang. Ik weet niet of het dan aan de site z'n optimalisatie ligt of aan Safari zelf, maar vervelend is het absoluut! Op mijn iPhone 5s op iOS 7.1 had ik hier geen last van.

Het tweede probleem is als ik in landscape mode ga surfen op de iPhone 6 Plus, hij op het bovenste gedeelte van een scherm regelmatig niet wilt reageren. Zoals bijvoorbeeld op de mobiele website van Tweakers wilt ie niet reageren op het 'hamburgermenu'.

Het volgende probleem wat ik vanochtend ondervond ligt misschien niet aan iOS 8 of Apple zelf, maar wat is de YouTube App soms toch slecht. Ik heb thuis een 120 Mbps verbinding en een gloednieuwe iPhone 6 Plus waarop alles supersnel draait, maar YouTube krijgt het voor elkaar om niet eens een 1080p filmpje van 10 minuten zonder haperingen of stotteringen weer te geven. Ik ondervond dit probleem ook al op mijn iPad Mini Retina onder iOS 7.1. Misschien een reden waarom ik verder geen van de diensten van Google gebruik haha.

Als laatste merk je wel dat bepaalde dingen in iOS 8 nog niet echt 100% soepel zijn, en ik hoop daarom ook dat iOS 8.2 een hoop stabiliteits verbeteringen brengt. Ook al loop je niet vaak tegen een probleem aan, je hebt toch altijd het idee dat iOS 8 steeds niet helemaal af is. Ik heb ook maanden de Yosemite beta gedraaid en dat was ook niet altijd even stabiel, maar ze hebben het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen om hem op de launchday zo te leveren dat de gemiddelde gebruiker werkelijk niks op merkt van eventuele bugs. In iOS 8 is dat helaas wel anders vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Xecuter NL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:21:
Benieuwd of 8.1 mijn problemen oplost.

1. carkit volvo v40 (2013) bellen werkt voor geen meter meer, blijft hangen
2. spotify via airplay op mijn yamaha receiver: vind de receiver niet meer
Gister alles kunnen testen en geen problemen meer met mijn 5S en bovenstaande punten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Michael Knight schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Er staan al hele mooie vergelijkingsfilmpjes online... werkt zeer netjes.
Ik vond gisteravond alleen onderstaande video en het verschil tussen iOS7.1.2 en 8.1 op de 4S is toch wel behoorlijk groot als je het mij vraagt.

Niet onbruikbaar, maar wel een flink stuk langzamer met:
- openen folders
- safari > openen websites
- notificatie center response
- control panel response
- App Store app
- Weer app
- verticaal naar horizontaal switch (voor bijv. videos te kijken)

4POX schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:03:

minpunten

Goede stap forward in welk opzicht? Niet bepaald in snelheid qua 7.1.2 als ik bovenstaande video bekijk. Of doel je op een verbetering qua snelheid van 8.0.2 of features?

Al de minpunten die je noemt geeft mij niet bepaald een reden om de switch nu te gaan maken met 8.1 voor mijn 4S.

[ Voor 60% gewijzigd door funrider op 22-10-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bevindingen op iphone 5s:

De update van ios 7.2 naar 8.0.2 was vreselijk. De accu was insane snel leeg, wi-fi moest om de 10 minuten aan/uit gezet worden omdat de verbinding weg was gevallen en alles voelde heel sloom aan.

De update naar 8.1 is weer geweldig! alles loopt lekker vloeiend, wi-fi werkt perfect en de accu gaat 5x langer mee.

Ik ben een tevreden mens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16
Ik had Vodafone de volgende vraag gesteld via twitter:
Wanneer komt de carrier update voor iOS 8.1 die de beloofde 2G/3G/4g schakelaar terug brengt? Wil weer in huis kunnen bellen!

En kreeg deze reactie:

vodafoneNL
Ik heb even voor je nagevraagd, maar daar is helaas niets over bekend. ^RE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Laredo, kun je met die schakelaar ook je GSM belsignaal verbeteren dan in huis? Verder zie ik er geen toepassing voor (2G is echt te traag en thuis heb ik wifi) maar mijn belsignaal binnenshuis is wel slecht te noemen (KPN, T-Mobile en Vodafone hebben al helemaal niets).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16
Ja, het 2G signaal is veel sterker dan het 3G signaal. Voordat ik van IOS 6 naar IOS 7 ging zette ik thuis altijd 3G uit en kon prima bellen midden in de woonkamer. Nu moet ik naar het raam lopen of buiten gaan staan voor fatsoenlijk bereik. Daarnaast scheelt het een hoop batterijduur omdat de telefoon niet steeds schakelt van 2 naar 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:17:
Laredo, kun je met die schakelaar ook je GSM belsignaal verbeteren dan in huis? Verder zie ik er geen toepassing voor (2G is echt te traag en thuis heb ik wifi) maar mijn belsignaal binnenshuis is wel slecht te noemen (KPN, T-Mobile en Vodafone hebben al helemaal niets).
als je geen 4g signaal hebt blijft je gsm naar 4g zoeken, waardoor de accu leegloopt.

Als ze de switch terugbrengen is dat opgelost:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Net een tweet gehad van KPN betreft 2G/3G/LTE toggle. Ze zijn in overleg hierover met Apple of dit aan kan :)

- Dat snap ik Dennis:) Ik heb meer nieuws. Op dit moment is deze functie alleen beschikbaar voor unsupported carriers. We 1/2

- zijn nu met Apple in gesprek om te bekijken of dit ook voor supported carriers zoals KPN kan worden geïntroduceerd. 2/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

als je geen 4g signaal hebt blijft je gsm naar 4g zoeken, waardoor de accu leegloopt.

Als ze de switch terugbrengen is dat opgelost:)
Ok, hij staat nu steeds op E, 3G haalt 'ie niet binnenshuis. Dus zet ik mobeile data altijd uit thuis, en zit dan op Wifi. Ben benieuwd of het straks, mocht de functie er komen, dan met 2G beter wordt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
crazylegs schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:07:
Benieuwd wanneer de providers komen met hun carrier update zodat je weer voor 2G, 3G en 4G kan kiezen..
Geef je weinig kans. Providers willen nu eenmaal graag dat je op 4G zit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

Dit is al een gevecht sinds het begin van 4G. Vodafone wilde er ook niets van horen. Ik had nog een oud abbo en kon 4G niet eens gebruiken en toch had ik die schijt button :/ Niemand thuis bij Vodafone.

Zie ook [iOS 7] Geen 3G switch, alleen 4G switcher?

En: http://forum.vodafone.nl/...n-IOS-7/td-p/93736/page/4

[ Voor 29% gewijzigd door JB op 22-10-2014 14:09 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Donstil schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:14:
Ik ben wat serie's aan het opsparen voor vakantie.
Die zet ik om met Hangbrake en laat ik daarna identificeren met iDentify.

Werkte allemaal prima, ik doe dit eigenlijk al op dezelfde manier sinds de eerste iPad.

Nu sinds iOS8.0 laat mijn iPad geen Artwork zien.
Dit zowel op 8.0.2 als iOS 8.1 Beta 2.

Iemand hier toevallig een oplossing voor?

iTunes ziet ze zo (Goed dus):

[afbeelding]

de iPad zo:

[afbeelding]

[afbeelding]
Heeft iemand hier al een oplossing voor kunnen vinden? Ik ondervind dit probleem nu ook op iOS 8.1...
Kon het in het topic niet terug vinden...

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik helaas nog niet en heb al een hoop geprobeerd.

Nieuwe sync. Restore en dan een nieuwe sync. Restore zonder Back-up en dan Syncen. Cache folder Wissen op iPad. Niets helpt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
Ik heb net hetzelfde geprobeerd. Zelfs vanaf een nieuw iTunes installatie en vanaf windows. Niks lijkt te werken..

Kan er ook niet veel vinden over op het internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:44
8.1 op de iPad 4th gen Retina is niet zo'n pretje.

Als je in de browser zit dan gaat het typen laggy en komt het toetsenbord laggy naar boven schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
mprkooij schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:01:

Als je in de browser zit dan gaat het typen laggy en komt het toetsenbord laggy naar boven schuiven.
Vreemd. Op mijn iPad 3rd gen Retina gaat het anders prima met 8.1 (8.0.2 was een drama).

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
mprkooij schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:01:

Niet altijd. Maar ik heb dit ook zo ervaren!
iPad 4 4G, 64GB.
Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste