PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Maar zodra je je iDevice opnieuw opstart is de wallpaper ingezoomd en in lelijke kwaliteit weergegeven!!!!!!
Waarom zou je nog custom wallpapers gebruiken als je ze in rotkwaliteit krijgt? Met nota bene een Retina scherm. De door Apple standaard meegeleverde wallpapers hebben natuurlijk nergens last van.
Man man man. Anno 2014.
Verwijderd
Hmmm ik ervaar dit niet echt zo.. wat is de resolutie van de plaatjes die je gebruikt dan?Splinter Cell schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:38:
Apple heeft het scalen van custom wallpapers nog steeds NIET voor elkaar. Wallpapers in Retina kwaliteit worden nu eindelijk sinds iOS8.x.x goed geschaald en geen ingezoomde wallpapers meer. Gewoon 1 op 1.
Maar zodra je je iDevice opnieuw opstart is de wallpaper ingezoomd en in lelijke kwaliteit weergegeven!!!!!!
Waarom zou je nog custom wallpapers gebruiken als je ze in rotkwaliteit krijgt? Met nota bene een Retina scherm. De door Apple standaard meegeleverde wallpapers hebben natuurlijk nergens last van.
Man man man. Anno 2014.
I am the great Cornholio!
Kan je screenshots maken, want ik begrijp er niks van.Splinter Cell schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:38:
Apple heeft het scalen van custom wallpapers nog steeds NIET voor elkaar. Wallpapers in Retina kwaliteit worden nu eindelijk sinds iOS8.x.x goed geschaald en geen ingezoomde wallpapers meer. Gewoon 1 op 1.
Man man man. Anno 2014.
Ik gebruik custom wallpapers al langere tijd en ik heb geen ervaring met een slechte kwaliteit of een verandering van de zoom.
Dit zijn wel wallpapers met een resolutie van 2560x1600.
Geen idee of het door Beta 2 komt of door de Update van vandaag maar hier werkt hij prima.Baexed schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:05:
Heeft niemand van jullie last dat Spotify niet meer werkt? Bij mij crasht hij namelijk elke keer bij het opstarten en dat doet hij al sinds iOS 8 op mijn iPhone 5 staat. Beide Spotify updates en de update naar iOS 8.0.1 hebben niet geholpen.
IOS 8.1 beta 2 iPhone 6+
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
hoop dat in 8.1 alle bugs opgelost zijn, voor mij vooral het wifi probleem
PSN-ID: ThaDwizzle
(Net ingesteld)

(Met een restart)
Beide screenshots in landscape genomen. Er klopt helemaal geen zak van. Een enkele keer wil het Toegangsscherm wallpaper wel goed staan. Maar 9/10 altijd dit.
Verwijderd
linkje van wallaper?Splinter Cell schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:22:
Ik gebruik gewoon de originele 2048x1536 maat wallpapers. Parallax Effect heb ik uitstaan, want die zoomed de wallpapers standaard in. Ook bij Algemeen -> Toegankelijkheid "verminder beweging" heb ik met aan en uit geprobeerd.
(Net ingesteld)
[afbeelding]
[afbeelding]
(Met een restart)
Beide screenshots in landscape genomen. Er klopt helemaal geen zak van. Een enkele keer wil het Toegangsscherm wallpaper wel goed staan. Maar 9/10 altijd dit.
En dan ook even testen wat er gebeurd als je je scherm roteert.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Inderdaad.. via itunes nog niet thoVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:59:
en hij komt OTA binnen!
I served in a company of heroes.
PSN-ID: ThaDwizzle
I am the great Cornholio!
Er wordt vooraf meestal (eigenlijk nooit) een tijd aangekondigd, maar 9 van de 10 keer komt zo'n update om 19:00 Nederlandse tijd uit (10:00 lokale tijd in Cupertino).mprkooij schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:02:
Netjes, ik heb sinds kort voor het eerst een iPhone gekocht (iPhone6) gaat het altijd zo? Dat hij precies op tijd wordt vrijgegeven en je hem kunt installeren ?
Ik ben benieuwd hoe de performance is op de 4S. Ik heb juist afgewacht met het updaten van mijn 4S.Ruerd Jan schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:03:
Download op de iPhone 4S en de iPad 3 zijn binnen. Installatie is nu in voorbereiding. Ik ben benieuwd of de performance weer een beetje hersteld is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
laat het ons even weten of er verbetering in de snelheid van iPhone 4s merkbaar is. Ik ben terug gegaan naar 7.1 naar dat ik ge-update naar 8.0. omdat het best een stuk minder vlot ging, ik heb ook meerdere keren een spontane reset van de iPhone 4s gehad.Ruerd Jan schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:03:
Download op de iPhone 4S en de iPad 3 zijn binnen. Installatie is nu in voorbereiding. Ik ben benieuwd of de performance weer een beetje hersteld is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
I served in a company of heroes.
Deze performance is dus nog niet beter geworden.
De iPad is inmiddels al wel begonnen aan het installatieproces.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:
iOS8.1 is tof! De mogelijkheid om tussen 2G, 3G en 4G te kiezen is dr weer, is nogal een dingetje geweest
BatterijbesparingUltraSub schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:
Nooit gesnapt wat daar zo interessant en belangrijk aan was..
[ Voor 37% gewijzigd door Slasher op 20-10-2014 19:22 ]
Elect a clown, expect a circus.
Het is een heel nuttige functie om batterij te besparen!UltraSub schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:
Nooit gesnapt wat daar zo interessant en belangrijk aan was..
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
En bereik.. vergeet dat lang niet overal een even goede 3G dekking is, Vooral indoor in grote gebouwen etc wil hard instellen op 2G nog wel is een must zijn voor bereikbaarheid
Hij blijft alleen nu eeuwig op "Preparing Update..." staan.
Lekker kort.
Waar dan, want ik zie dat nergens.crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:
iOS8.1 is tof! De mogelijkheid om tussen 2G, 3G en 4G te kiezen is dr weer, is nogal een dingetje geweest

Bij Hi hetzelfde, waarschijnlijk niet ondersteund in Nederland of wellicht een carrier update.me_mrtn schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:24:
[...]
Waar dan, want ik zie dat nergens.
[afbeelding]
Ik ben vooral benieuwd naar fixes voor de hangende notificaties en dode wifi!
Wat me wel opvalt is dat het lettertype zo groot is, dat had ik ook na 8.0(x), toen kleiner gemaakt en nu met 8.1 zijn ze weer zo groot. Ter indicatie, in de instellingen is de tekst zo groot dat er bijv staat: "Beeldscherm en held... " (de rest past niet)
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West
Er was voor T-Mobile idd een carrier update via itunes.nanoChip schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:25:
[...]
Bij Hi hetzelfde, waarschijnlijk niet ondersteund in Nederland of wellicht een carrier update.
Ook met carrier update 18.1 voor T-Mobile krijg je die optie niet.OkeOkeOke schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:27:
[...]
Er was voor T-Mobile idd een carrier update via itunes.
edit:
Ik had 2 minuten geleden een nummer aangeklikt in iTunes om af te spelen, (via iTunes Match) maar hij begint net pas te spelen
[ Voor 33% gewijzigd door Hoite op 20-10-2014 19:33 ]
Lekker kort.
#team_UTC+1
Ligt er maar net aan welke manier je kiest
Lekker kort.
De tijd zal het leren.
Welke provider heb jij dan?crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Lekker kort.
Rotaties en scrollen in YouTube filmpjes gaat weer goed in full-screen modus. Ook doet op mijn iPad mini eindelijk het toetsenbord het weer fatsoenlijk.
Handoff werkt nu ook prima, continuity moet nog even getest worden of dat alles nu sneller reageert.
Goede indruk tot nu toe !
Net even snel met 8.1 getest. Voor alsnog werkt het nu ( nog niet met jouw resolutie getest)Ethirty schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:51:
Kan je een wallpaper testen die vierkant is? 2048x2048
En dan ook even testen wat er gebeurd als je je scherm roteert.
Net iOS8.1 op iPad Air getest, en de WiFi viel weg. Ik houd het in de gaten.....
Vodafone, ik heb de tekst uit een artikel online, het lijkt er helaas op dat we moeten wachten op een carrier update
EU-Internet switch had ik al met iOS 8 (KPN)Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:46:
ik heb er wel een ËU-INTERNET" switch bij:p
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij kunnen providers echt zelf een carrier update pushen hoor.crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:49:
[...]
Vodafone, ik heb de tekst uit een artikel online, het lijkt er helaas op dat we moeten wachten op een carrier updatehopen dat de providers snel zijn..! Het ligt bij Apple in dit geval.
Ze staan wel in de albums, lekker dan had gehoopt dat ze ook weer in de filmrol zouden komen.
En als je dan in België bent krijg je wel 3g, maar geen dataRivanov schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:50:
[...]
EU-Internet switch had ik al met iOS 8 (KPN)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Vooralsnog blijf ik even op IOS7. Lekker snel en buiten die switch is 8 niet interessant op dit moment..
Welke provider? Ik heb een tweet gestuurd naar vodafone webcare in ieder geval.Michael Knight schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:55:
Heb al een tweet naar de wecare gestuurd met de vraag wanneer er een carrier update komt voor 2G/3G/4G switch.
Vooralsnog blijf ik even op IOS7. Lekker snel en buiten die switch is 8 niet interessant op dit moment..
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Omschakelen naar 2G is dan de perfecte oplossing: weinig batterijverbruik en toch direct bereikbaar.
Als ik foto's maak in landscape mode moeten de foto's toch gewoon draaien als ik ze in portrait mode bekijk? Nu moet ik elke keer mijn hoofd draaien om een foto uit landscape mode fatsoenlijk te kunnen bekijken. Is mijn iPhone 6 of mijn iOS installatie dan brak?
Humankind… be both.
Verwijderd
Is er niet ergens een mooi overzichtje van wat wel en wat niet werkt met Continuity en oudere Macs?
Verwijderd
Zou met 8.1 opgelost moeten zijn:SquareOne schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:05:
Niet direct over de update maar iets over foto's.
Als ik foto's maak in landscape mode moeten de foto's toch gewoon draaien als ik ze in portrait mode bekijk? Nu moet ik elke keer mijn hoofd draaien om een foto uit landscape mode fatsoenlijk te kunnen bekijken. Is mijn iPhone 6 of mijn iOS installatie dan brak?
Other features, fixes and changes in iOS 8.1 include: Fixes an issue that could prevent connections to Bluetooth hands-free devices
Fixes bugs that could cause screen rotation to stop working
Fixes an issue in Safari where videos would sometimes not play
De belfunctie vind ik wel erg leuk, en daar is volgens mij ook geen Bluetooth voor nodig, uit eerdere ervaringen daarmee. Wat ik niet aan de praat krijg is de instant hotspot functie. Hij verschijnt bij mij niet op m'n Mac. Iemand al ervaring hiermee en weet waar het aan kan liggen?
Verwijderd
Hoe bedoel je dat? bij mij staat er : Filmrol 5.820 foto'sedebee schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:54:
heb nu wel met 8.1 de filmrol terug maar de foto's die vroeger in de filmrol stonden ( voor ios 8 ) staan er niet terug in.
Ze staan wel in de albums, lekker dan had gehoopt dat ze ook weer in de filmrol zouden komen.
Denk dat dat ongeveer wel klopt, in ios 8 stond die recent toegevoegd map oid met 940 foto's
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze daar doelde op het probleem dat als je op een app icoon drukt en je device een kwart slag draait (van portraint naar landscape of andersom) in de tijd dat de app naar voren komt, dat je scherm rotatie niet geregistreerd wordt, en je app dus op z'n zij staat.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Zou met 8.1 opgelost moeten zijn:
Other features, fixes and changes in iOS 8.1 include: Fixes an issue that could prevent connections to Bluetooth hands-free devices
Dat probleem ervaar ik nog steeds op m'n iPad

Op m'n iPhone nog niet voor elkaar gekregen, maar daar gebeurde het ook amper.
[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 20-10-2014 20:48 ]
Humankind… be both.
In mijn filmrol staan alle foto's die ik op mijn iPhone had staan voor iOS8.. O.a. foto's van meer dan 1,5 jaar geleden. Eindelijk Camera Roll terug!edebee schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:54:
heb nu wel met 8.1 de filmrol terug maar de foto's die vroeger in de filmrol stonden ( voor ios 8 ) staan er niet terug in.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Nou raar , in foto's 637 foto's en in filmrol maar 23 evenveel als in de fotostream bij de iphone 5.bibi2205 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:53:
[...]
In mijn filmrol staan alle foto's die ik op mijn iPhone had staan voor iOS8.. O.a. foto's van meer dan 1,5 jaar geleden. Eindelijk Camera Roll terug!
Zal zo eens kijken wat hij doet op de 5c na de update.
Update: na de update 8.1 op de 5c gezet te hebben blijkt dat daar de filmrol wel helemaal compleet is

Zal de foto's maar even terug syncen via itunes op de 5
[ Voor 17% gewijzigd door edebee op 20-10-2014 21:27 ]
Ik heb ondertussen geüpdatet maar de foto;s staan nog steeds allemaal verkeerd in mijn filmrol. Wellicht dat het alleen werkt voor nieuwe foto's?Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:19:
[...]
Zou met 8.1 opgelost moeten zijn:
Hoe laat heb jij getweet? (en heb je al een reactie?)crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:
[...]
Welke provider? Ik heb een tweet gestuurd naar vodafone webcare in ieder geval.
Kan natuurlijk druk zijn, maar meestal heb ik vrij snel een reactie van webcare..
Half 8 denk ik? Maar nog niks gehoord, normaal is vodafone webcare erg snel idd!Michael Knight schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:03:
[...]
Hoe laat heb jij getweet? (en heb je al een reactie?)
Kan natuurlijk druk zijn, maar meestal heb ik vrij snel een reactie van webcare..
Whole lot of stars ***
[ Voor 12% gewijzigd door Aardmens op 20-10-2014 21:13 ]
Zonder problemen hierBobo221 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:30:
Jammer, de whatsapp beta voor iphone 6 werkt niet meer op 8.1
Raar,bij mij werkt het niet meer, dit had ik wel vaker om de paar dagen, maar dan was het een kwestie van de datum een paar dagen terug zetten.
(ik ben geen dev by the way, had de beta op minder legale manieren verkregen)
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Dat zal het zijn , hier is hij netjes ondertekend en dergelijkeBobo221 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:47:
[...]
Raar,bij mij werkt het niet meer, dit had ik wel vaker om de paar dagen, maar dan was het een kwestie van de datum een paar dagen terug zetten.
(ik ben geen dev by the way, had de beta op minder legale manieren verkregen)
Ik zou niet weten waar. Ik gebruik Ziggo Mobiel.crazylegs schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:20:
Lijkt me fijn weer terug te hebben om toch voor alleen WhatsApp via 2G bereikbaar te zijn.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Hier ook, animaties zijn weer vloeiend. Lijkt in het algemeen lekkerder/sneller draaien dan 7jurk738 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:16:
Hier is de eerste indruk van 8.1 op mijn 4S ook goed. Loopt soepel.
Dat hij niet meer in de Apple Store te krijgen is is zeer spijtig maar dat Apple een al reeds geinstalleerde er vanaf gooit vindt ik nogal heel erg kl**.
Alleen de benaming is dan anders ,Rudios schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:05:
Ik snap het even niet, ik heb iCloud foto's aangezet en dan raak je de filmrol weer kwijt. Schakel je deze uit dan komt de filmrol en fotostream weer tevoorschijn, maar maak je dan dus geen gebruik meer van iCloud drive?
iCloud uit -> filmrol
iCloud aan -> alle foto's
Voor iOS 8.1 was het onlangs toegevoegd , en miste er foto's
[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 20-10-2014 22:15 ]
Whole lot of stars ***
Je kunt eventueel de optie optimaliseer voor iPhone/iPad nog aanzetten op je devices , scheelt ook wat ruimteRudios schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:13:
Oke thx. Echter, ik had graag ook nog wat lokaal onder controle gehad wbt de foto's. We hebben 2 iPhone en 2 iPads op de iCloud drive gekoppeld, ben bang dat als hij steeds alles synchroniseerd dat het geheugen van alle devices wel heel erg snel volraken.
An a day keeps the doctor away.
Zorgen dat je bereikbaar bent op telefoonnummer en iCloud adres , dan even iMessage uitschakelen (overal) en weer activereniApp schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:48:
Meer mensen die geen code ontvangen op hun iPad of Mac? Ik probeer SMS doorsturen aan te zetten (Instellingen --> Berichten --> SMS doorsturen) maar ik krijg geen code te zien. Jullie wel?
Dan zou het weer moeten doen