Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:29:

[...]

Toestel van twee jaar oud, ze kocht hem alleen pas een jaar geleden.
Excuus meneer Donstil; 1,5 jaar. Heb je aandelen bij Apple? Toestel is van mij geweest en is nu een half jaar in haar bezit. Meer details nodig? Feit blijft dat het toestel met de nieuwe iOS 8 niet lekker loopt. Zal vast opgelost worden maar om nu 1 van de vele zaken die niet lekker zijn eruit te lichten begrijp ik niet helemaal...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Vervelend dat er zoveel problemen zijn met iOS 8. Op mijn 4S heb ik er gelukkig totaal geen problemen mee, behalve dat er een paar kleine dingen nu inderdaad langzamer zijn. Meeste apps werken nog net zo snel en wisselen tussen apps loopt ook nog steeds zonder echte vertraging/schokkerigheid/etc. Overall is het iets langzamer geworden, maar bij de meeste taken merk ik daar nauwelijks tot niets van. En dan te bedenken dat ik stiekem hoopte dat het echt traag zou zijn geworden, zodat ik mijzelf kon overhalen een nieuwe te kopen :o

[ Voor 14% gewijzigd door Aardmens op 10-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
JB schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
Verder is mijn 4S van het werk echt niet meer vooruit te branden en hangt het toestel vaak bij het ophangen van een gesprek. Achteraf beter op iOS 6 kunnen blijven met dat ding...
Wat heeft je doen besluiten iOS7 over te slaan of vond je die ook niet goed draaien? Bij mij draait 7.1.2 nog heerlijk en looks/feel vind ik veel beter dan iOS6. Ik kijk nog even de kat uit de boom, maar ik denk dat iOS8.1 ook geen wonderen zal brengen voor de 4S. Misschien lekker nog even 4S op 7.1.2 laten en over een jaar een 5S aanschaffen als die ook weer qua prijs zijn gezakt.
Aardmens schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:47:
Vervelend dat er zoveel problemen zijn met iOS 8. Op mijn 4S heb ik er gelukkig totaal geen problemen mee, behalve dat er een paar kleine dingen nu inderdaad langzamer zijn. Meeste apps werken nog net zo snel en wisselen tussen apps loopt ook nog steeds zonder echte vertraging/schokkerigheid/etc. Overall is het iets langzamer geworden, maar bij de meeste taken merk ik daar nauwelijks tot niets van. En dan te bedenken dat ik stiekem hoopte dat het echt traag zou zijn geworden, zodat ik mijzelf kon overhalen een nieuwe te kopen :o
Jij draait 8.0.2 neem ik aan? Geen 8.1 beta 2 voor developers? Ik ben zeer benieuwd wat je straks van 8.1 vind als die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46

JB

Cédric roelt!

funrider schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:11:
[...]

Wat heeft je doen besluiten iOS7 over te slaan of vond je die ook niet goed draaien? Bij mij draait 7.1.2 nog heerlijk en looks/feel vind ik veel beter dan iOS6. Ik kijk nog even de kat uit de boom, maar ik denk dat iOS8.1 ook geen wonderen zal brengen voor de 4S. Misschien lekker nog even 4S op 7.1.2 laten en over een jaar een 5S aanschaffen als die ook weer qua prijs zijn gezakt.
Ik heb ook iOS 7 gedraaid op de 4S, deze is eigenlijk tot nu toe mijn proefkonijn bij nieuwe iOS releases en updates. Alleen daar viel me het trage op dus er vanuit gegaan dat nieuwere modellen daar geen/minder last van hebben, verder doe ik daar alleen mee mailen en bellen dus volledig testen komt niet echt aan bod :)

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 10-10-2014 13:15 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:39:
[...]
Excuus meneer Donstil; 1,5 jaar. Heb je aandelen bij Apple? Toestel is van mij geweest en is nu een half jaar in haar bezit. Meer details nodig? Feit blijft dat het toestel met de nieuwe iOS 8 niet lekker loopt. Zal vast opgelost worden maar om nu 1 van de vele zaken die niet lekker zijn eruit te lichten begrijp ik niet helemaal...
Aandelen bij Apple is al een tijdje geen goeie investeringen meer.

Het feit gaat erom dat de iPhone 5 dus 2 jaar oud is, dat jij hem anderhalf jaar geleden gekocht hebt staat daar verder buiten. De meeste fabrikanten updaten hun toestellen niet eens 2 jaar.

De iPhone 5 loopt idd niet zoals een 5s of 6(plus) met iOS 8.0 maar dat mogen we ook niet verwachten, echt ondragelijk slecht loopt hij nou ook weer niet, althans niet de 5 modellen die ik gezien heb met de update.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Mijn iPhone 5 is ook opgeschroven naar mn vriendin (zelf iPhone 6)...
Maar daar echt totaal geen lag/langzaamheid te bespeuren hoor...

Clean install wel eens gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:24
Woensdag upgrade naar ios 8 gedaan met mijn iphone 5.. Mijn vrouw gisteren op haar 5s... We hebben nu beiden het probleem dat de standby tijd gelijk is aan de verbruik tijd....

Iemand een oplossing hiervoor?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Wat geeft de iPhone zelf aan als grootste verbruiker?

En anders: http://www.scottyloveless...solving-ios-battery-drain

[ Voor 49% gewijzigd door Jeroen O op 10-10-2014 20:45 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Safari bij mij, Chrome bij mijn vrouw......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
miel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:11:
Woensdag upgrade naar ios 8 gedaan met mijn iphone 5.. Mijn vrouw gisteren op haar 5s... We hebben nu beiden het probleem dat de standby tijd gelijk is aan de verbruik tijd....

ios8.1 beta 2 installeren verhelpt een hoop drama van 8.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Moet je wel developer zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
miel schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:11:

Gebruik je de app Scoupy? Was bij mij een tijd geleden het probleem. Ligt niet aan IOS of je iPhone, maar aan een app. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:36
Kan iemand mij helpen; ik heb hier twee iPhone 6's met beiden iOs 8.0.2. Beiden zijn hetzelfde ingesteld kwa taal, regio, toetsenbord e.d. Toch heb ik op een de mogelijkheid om in Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord om Spellingscontrole aan te zetten en op de andere is die optie niet aanwezig.

Daar staan alleen de opties Hoofdlettergevoeligheid, Autocorrectie, Schakel Caps Lock in, Suggesties en Sneltoets voor punt.

Hoe krijg ik die mogelijkheid Spellingscontrole daar ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:06
Is er ook nog een bug met de berichten en meldingen die boven op je scherm binnen komen? Ik kan in bepaalde gevallen deze berichten niet wegswipen of omlaag slepen. Alleen op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Family Sharing klinkt leuk, maar ik vind het onhandig. Mijn vriend en ik hebben allebei een eigen account met een eigen creditcard en we kopen ook los van elkaar apps. Kort geleden heeft hij mij uitgenodigd voor Family Sharing, gewoon om het even te kunnen uitproberen.

Gisteren een in-app purchase gedaan, wat ik wel vaker doe. Niets bijzonders, wordt automatisch van mijn creditcard geïncasseerd. Maar nu kreeg hij daarvan een mailnotificatie en het blijkt van zijn creditcard te worden afgeschreven. Wel grappig, maar niet de bedoeling :D
Ik had er overigens niets van gemerkt bij de aankoop. Zoals altijd heb ik alleen mijn vinger gescand om de aankoop te bevestigen, daarbij heb ik niet de vraag gekregen bij welke creditcard het in rekening moet worden gebracht.

Als ik nu niet meer aankopen met mijn eigen account en creditcard kan doen, moet ik Family Sharing maar weer uitzetten.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Draakje5 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:16:
Is er ook nog een bug met de berichten en meldingen die boven op je scherm binnen komen? Ik kan in bepaalde gevallen deze berichten niet wegswipen of omlaag slepen. Alleen op klikken.
Het kan alleen bij apps die het ondersteunen. WhatsApp ondersteunt het bijvoorbeeld nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Draakje5 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:16:
Dat heb ik ook gemerkt. Vaak kan je door op de home-button te klikken de melding wel wegkrijgen zonder naar het home screen te gaan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
miel schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:24:
Moet je wel developer zijn toch?
Nee, gewoon de ipws bestand downloaden. Deze kan je via google vinden.
Dan je ipad op je pc aansluiten itunes opstarten.
De shift toets ingedrukt houden en dan op Bijwerken drukken.
Dan gewoon de stappen volgen. appeltje eitje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
moet je UDID wel geregistreerd zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:18
Niet als je alleen update en geen backup wil terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:30
StanTheMan schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:37:
moet je UDID wel geregistreerd zijn toch?
SidewalkSuper schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:02:
Niet als je alleen update en geen backup wil terugzetten.
Dat klopt, maar maakt geen gebruik van iCloud backup, zodra jou iCloud een backup maakt op iOS 8.1 en je iPhone crasht ben je de pineut ;)

Herstellen naar 8.1 kan dan namelijk niet meer, en herstellen naar 8.0.2 en daarna updaten naar 8.1 kan wel, alleen lukt het terugzetten van je iCloud backup niet.

[ Voor 34% gewijzigd door nanoChip op 11-10-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
kraades schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:09:
Hoe kan ik met dicteren het laatste woord verwijderen. Of meerdere woorden. Of de hele zin?
Iemand?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Redondo1982 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

Weet jij of de bluetooth problemen met autoradio's zijn verholpen? En dan in het bijzonder voor de Peugeot Partner en Ford Transit bedrijfsauto's, want wij hebben er een aantal rijden en het is zwaar irritant dat er door een nieuwe update geen belmogelijkheid meer is.
Met ios 8.1 beta 2 opgelost voor de Peugeot bluetooth radio's. Nu nog de Ford testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een melding dat het alweer twee weken terug was dat mijn laatste iCloud backup is gedaan.
Vreemd ik hem hem altijd aanstaan en genoeg thuis.

Ik dan maar handmatig starten, zie ik dat de backup 7,8 gig is. Nou snap ik wel dat hij het steeds niet red als ik maar een paar uurtjes thuis ben.

Naar IOS 7 ging dit ook zo, hij maakte een nieuwe backup onder de IOS 7 naam maar liet de IOS 6 wel online staan. Kreeg dus ook snel een melding dat hij vol was. Na deze backup ook nog maar eens kijken of hij de IOS 7 backup heeft laten staan.
Nog 5 uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Canaria schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:58:
Als ik nu niet meer aankopen met mijn eigen account en creditcard kan doen, moet ik Family Sharing maar weer uitzetten.
Als je nou eerst eventjes in dat Family Sharing had verdiept dan had je geweten dat dit niet kan. Het hele idee is het kunnen gebruiken van 1 creditcard voor de hele familie waarbij ook de hele familie van de gekochte software gebruik kan maken. Je kunt hierbij overigens wel instellen dat alleen de ouders mogen kopen en de kinderen juist niet. De meesten gaan weer terug naar het oude systeem met losse accounts want dan heeft men geen last van software die niet te installeren is omdat het (nog) geen Family Sharing support (om maar eens iets te noemen). Binnen een gezin is het toch niet erg als iemand even z'n wachtwoord bij de ander komt invullen of dat men de wachtwoorden van elkaar weet. Met dat systeem heb je geen enkele belemmering wat je wel/niet kunt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
ppl schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 18:43:
[...]

Als je nou eerst eventjes in dat Family Sharing had verdiept dan had je geweten dat dit niet kan. Het hele idee is het kunnen gebruiken van 1 creditcard voor de hele familie waarbij ook de hele familie van de gekochte software gebruik kan maken. Je kunt hierbij overigens wel instellen dat alleen de ouders mogen kopen en de kinderen juist niet. De meesten gaan weer terug naar het oude systeem met losse accounts want dan heeft men geen last van software die niet te installeren is omdat het (nog) geen Family Sharing support (om maar eens iets te noemen). Binnen een gezin is het toch niet erg als iemand even z'n wachtwoord bij de ander komt invullen of dat men de wachtwoorden van elkaar weet. Met dat systeem heb je geen enkele belemmering wat je wel/niet kunt installeren.
Als mensen zich erin moeten verdiepen gaat dat rechtstreeks in tegen de 'it just works' mentaliteit, en het gebruiksgemak voor de doorsnee persoon (vergeet niet dat je hier op een techneuten forum zit. Als het hier al gedoe oplevert, wat verwacht je dan van een 60-jarig vrouwtje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Pyrone89 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:45:
[...]

Als mensen zich erin moeten verdiepen gaat dat rechtstreeks in tegen de 'it just works' mentaliteit, en het gebruiksgemak voor de doorsnee persoon (vergeet niet dat je hier op een techneuten forum zit. Als het hier al gedoe oplevert, wat verwacht je dan van een 60-jarig vrouwtje?)
Wat een onzin! "It just works" heeft niks te maken met bepaalde functionaliteit wel of niet hebben. Als je een bepaalde functie belangrijk vindt, dan moet je eerst kijken of die functie bestaat en hoe deze werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

Redondo1982 postte net een link naar de 203 pagina's tellende handleiding van iOS 8. Een hoop daarvan weet je niet gewoon zomaar door het te gebruiken.

Ik heb trouwens een probleempje/vraagje. Ik krijg voortdurend mailtjes van iCloud dat ik niet genoeg ruimte heb etc. Maar als ik m'n backups weggooi ziet mijn 'Mange storage' schermpje er nog steeds zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CGMb5XoFMeiqhLtigSht5fQU/full.png
Ik kom op max een halve gig ipv 2.9GB gebruikt... Hoe kan ik er achter komen wat zo veel ruimte opslokt?

[ Voor 25% gewijzigd door fsfikke op 11-10-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56
sinds gister in het bezit van iphone 6, weten jullie of het mogelijk is om de schema wanneer mail gechecked moet worden, ingesteld kan worden? Bijvoorbeeld elke dag vanaf 8:00 tot 23:59, de optie do not disturb is volgens niet de juiste (ik kreeg weliswaar geen notificatie maar mail wordt wel steeds gecontroleerd).

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
[...]

In dit geval gaat het om de "what's new" en dan vindt je het volgende. Dat is meer lezen dan echt een compleet onderzoek starten hoe het werkt. Als je dat laatste moet doen om iets te begrijpen kun je inderdaad niet meer spreken van "it just works". Als je het stukje leest (had je kunnen doen alvorens je reageerde) snap je ook meteen dat er niks moeilijks aan is en een gemiddeld vrouwtje van 60 het ook snapt. Ik denk dat dit meer een gevalletje is van ergens overheen kijken :)
shaowoo schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:43:
sinds gister in het bezit van iphone 6, weten jullie of het mogelijk is om de schema wanneer mail gechecked moet worden, ingesteld kan worden? Bijvoorbeeld elke dag vanaf 8:00 tot 23:59, de optie do not disturb is volgens niet de juiste (ik kreeg weliswaar geen notificatie maar mail wordt wel steeds gecontroleerd).
DND is bedoeld om je gehele iPhone het zwijgen op te leggen op bepaalde tijdstippen en/of handmatig wanneer je echt niet gestoord wil worden (zoals 's nachts, tijdens een vergadering, enz.). Die notificaties krijg je nog steeds, je wordt er alleen niet mee lastiggevallen. Mail zelf kun je niet instellen om op specifieke tijdstippen voor mail te laten controleren. Het is ofwel automatisch wanneer er nieuwe mail is (=push), ofwel na x minuten (=fetch) ofwel handmatig (aka als je Mail start). Wellicht dat andere mail apps zoals Accompli of Mailbox (2 op dit moment zeer populaire mailclients) dit wel kunnen hoewel ik verwacht van niet (lijken allemaal de functionaliteit van iOS te gebruiken, volgens mij kun je hier ook niet omheen).

@fsfikke: is het niet je oude data die hij nog steeds heeft en waardoor de space van iCloud groter is dan je iPhone aangeeft?

[ Voor 40% gewijzigd door ppl op 12-10-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ppl schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:56:
[...]

@fsfikke: is het niet je oude data die hij nog steeds heeft en waardoor de space van iCloud groter is dan je iPhone aangeeft?
Ik heb het al een paar weken zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Staat er niet in. Volgens mij incompleet want ook het commando 'nieuwe regel' staat er niet bij.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
kraades schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

Staat er niet in. Volgens mij incompleet want ook het commando 'nieuwe regel' staat er niet bij.
Het staat er wel degelijk! Pagina 33...

Nieuwe regel = new line

Maar je kan ook 'regel overslaan' zeggen heb ik pasgeleden ontdekt.

Edit:
'Regel' of 'nieuwe regel' kan ook. Maar dit had je zelf ook wel kunnen testen denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Redondo1982 op 12-10-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Pft, nou zeg. Dat krijg je ervan als je in de supermarkt op je telefoon aan het kijken ben. 8) 8) 8)
Woord terug kan ik zo nog niet ontdekken.
Bedankt!

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik erger me er best wel aan dat die notificaties die bovenaan je iPhone verschijnen, van bijvoorbeeld een Whatsapp, een Facebook bericht of iets anders, je hele scherm doen laten vastlopen, tenzij je op de home knop klikt.

Ook bij apps van Apple zelf is dit het geval. Iemand zij eerder dat dit komt doordat Apps nog dit gebeuren nog niet ondersteunen. Ben toch wel benieuwd hoe dit kan, want bij de iPhone 5 was hier nooit een probleem mee vanaf begins af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Draakje5 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:50:
Ik erger me er best wel aan dat die notificaties die bovenaan je iPhone verschijnen, van bijvoorbeeld een Whatsapp, een Facebook bericht of iets anders, je hele scherm doen laten vastlopen, tenzij je op de home knop klikt.

Ook bij apps van Apple zelf is dit het geval. Iemand zij eerder dat dit komt doordat Apps nog dit gebeuren nog niet ondersteunen. Ben toch wel benieuwd hoe dit kan, want bij de iPhone 5 was hier nooit een probleem mee vanaf begins af aan.
Hier ook last van op de iPhone 5. Werkt waardeloos. Hopelijk brengt 8.1 hier verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:58
Meer mensen die na een vastloper ineens een BSOD hebben gehad? (hopelijk komt dit door iOs 8)
Dit is namelijk mijn 2e iPhone 6, cba om weer terug te gaan voor een nieuwe :(

[ Voor 14% gewijzigd door Msi92 op 12-10-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Msi92 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:22:
Meer mensen die na een vastloper ineens een BSOD hebben gehad? (hopelijk komt dit door iOs 8)
Dit is namelijk mijn 2e iPhone 6, cba om weer terug te gaan voor een nieuwe :(
Wel gehad dat een app (safari oid) er ineens mee ophield en werd afgesloten. Een blauw scherm nog niet. Lijkt me sterk dat dat met iOS te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:58
Draakje5 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:36:
[...]

Wel gehad dat een app (safari oid) er ineens mee ophield en werd afgesloten. Een blauw scherm nog niet. Lijkt me sterk dat dat met iOS te maken heeft?
Tot nu toe maar 1x gehad, alles werkt zoals het hoort, hoef me nog geen zorgen te maken hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Dennischo schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

Gebruik je de app Scoupy? Was bij mij een tijd geleden het probleem. Ligt niet aan IOS of je iPhone, maar aan een app. Succes!
OK, 3 iphones met hetzelfde probleem...

1. iphone 5: opgelost na op en neer "spelen" met backups
2. iphone 5 s: opgelost na verwijderen App "Spotta"
3. iphone 5: Opgelost!..... Spotta en Scoupy verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Omdat de mail app na de update naar iOS 8 echt onwerkbaar traag was geworden op mijn iPad 3 heb ik vandaag toch maar eens de hele iPad hersteld (gewoon via instellingen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen) en daarna via iCloud weer een Back-up teruggezet. Dat heeft in ieder geval wel geholpen, de mail app werkt nu weer gewoon soepeltjes en ook de rest van de iPad lijkt weer wat vlotter te draaien. Ik was altijd wat huiverig voor het terugzetten van zo'n Back-up maar gelukkig zijn alle instellingen en ook de indeling van mijn homescreen volledig behouden gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Die notificaties die blijven staan zijn overigens inderdaad opgelost @ iOS 8.1.

De 8.1 beta 2 draaiend en er zelf ook geen last meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 22:18

Ethirty

Who...me?

Geen idee wat ik hier nou weer van moet denken. De WiFi op mijn iPad heeft dagen foutloos gewerkt zonder enig probleem, zelfs uren non-stop Airplay zonder hapering, maar nu vliegt hij er om de haverklap weer uit. Alle bestaande trucjes al geprobeerd: router en iPad herstart, netwerk config gereset :/

Ik hoop maar dat de volgende update rap verschijnt en alle WiFi weer net zo stabiel maakt als onder 7.1.2 het geval was. Ben er best klaar mee.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ethirty schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:57:
Geen idee wat ik hier nou weer van moet denken. De WiFi op mijn iPad heeft dagen foutloos gewerkt zonder enig probleem, zelfs uren non-stop Airplay zonder hapering, maar nu vliegt hij er om de haverklap weer uit. Alle bestaande trucjes al geprobeerd: router en iPad herstart, netwerk config gereset :/

Ik hoop maar dat de volgende update rap verschijnt en alle WiFi weer net zo stabiel maakt als onder 7.1.2 het geval was. Ben er best klaar mee.
Ik snap er ook weinig van waar Apple mee bezig is geweest. Ios 7 was een stabiel os geworden en ios8 was de update hiervan. Hoe kan het als je doorbouwt op zo'n os dan toch zoveel bugs en fails inbouwen? Wifi en bluetooth brak is gewoon een harde fail!

Maar in 8.1 beta 2 is zo goed als alles opgelost. Althans waar ik problemen mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
Is er al een zicht op de release-datum van ios 8.1? Want dat bluetooth-probleem is enorm storend in de wagen. I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier ook problemen met de 5S icm een Parrot 3100 carkit. Hij maakt wel iedere keer verbinding maar vaak de melding geen netwerk op de display van de carkit, terwijl de telefoon wel gewoon bereik heeft.

Ik hoop op 8.1 aankomende donderdag.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik denk donderdagavond / vrijdag, aangezien Apple Pay iOS 8.1 vereist en dat wordt dit weekend in de VS gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Redondo1982 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 07:28:
[...]

Ik snap er ook weinig van waar Apple mee bezig is geweest. Ios 7 was een stabiel os geworden en ios8 was de update hiervan. Hoe kan het als je doorbouwt op zo'n os dan toch zoveel bugs en fails inbouwen? Wifi en bluetooth brak is gewoon een harde fail!

Maar in 8.1 beta 2 is zo goed als alles opgelost. Althans waar ik problemen mee had.
Hoe kom je erbij dat 8 een update was op 7? Je kunt het beter zien als in 7 is de GUI aangepakt, en in 8 alles onder water. Denk dat wellicht de grootste update is sinds iOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
UltraSub schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Hoe kom je erbij dat 8 een update was op 7? Je kunt het beter zien als in 7 is de GUI aangepakt, en in 8 alles onder water. Denk dat wellicht de grootste update is sinds iOS :P
Ik zie 8 als update op 7. Hij is toch niet helemaal opnieuw opgebouwd? Onder de motorkap zijn misschien wel grootste veranderingen doorgevoerd (al heb ik er weinig van gemerkt), maar dat heeft toch niks met wifi en bluetooth te maken. Dit zijn je verbindingen en wat moeten ze hier aan hebben veranderd dan?

Misschien dat ze ios8 onder water hebben gemaakt? Misschien dat hun hersenen niet genoeg zuurstof kregen om een os te bouwen zonder wifi drops, bluetooth verbindingen die helemaal niet meer tot stand komen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ja, want Windows, Linux en Android schrijven ze tenslotte ook helemaal opnieuw bij elke versie 8)7

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Laatst online: 18:51
Aanvankelijk leek het probleem van de sms code voor de tweestapsverificatie i.c.m. iCloud opgelost te zijn en werden de smsjes weer verstuurd. Vandaag lukte het weer niet om de verificatiecode te ontvangen.

Na contact met Apple support blijkt dit probleem nog steeds niet verholpen te zijn..

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
RobV schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:41:
Ja, want Windows, Linux en Android schrijven ze tenslotte ook helemaal opnieuw bij elke versie 8)7
Microsoft deed dat voor het laatst met Windows Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 19:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

eisbaer schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

Mooi, dan kun je vast wel aangeven waarom buienalarm voorheen direct naar het grafiekscherm ging maar op m'n iPhone6 als startscherm altijd het settings scherm toont.
Dat is een bug die bij sommigen optreedt, maar die ik zelf nooit kan reproduceren. Ik heb begrepen dat het helpt als je in Buienalarm even aan- of uitzet dat je huidige locatie bijgehouden moet worden.

Ik zit echt al 2 jaar te zoeken naar de oorzaak van die bug. :P

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06

RnB

homemix25 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:22:
Aanvankelijk leek het probleem van de sms code voor de tweestapsverificatie i.c.m. iCloud opgelost te zijn en werden de smsjes weer verstuurd. Vandaag lukte het weer niet om de verificatiecode te ontvangen.

Na contact met Apple support blijkt dit probleem nog steeds niet verholpen te zijn..
Werkt de push setting niet?
Ik heb tot nu toe altijd succes met de push functie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2ValmhZBNrYlV4bEiYqKqtPU/full.png

De bovenste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Laatst online: 18:51
Ik krijg enkel de optie van het versturen van een sms. Zojuist weer geprobeerd op een andere computer en nog steeds wordt de sms niet verstuurd.

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Brr, juist even gewacht met updaten van de iPad2 tot ruim na 8.0.2 maar wat een tegenvaller is dat. Traag, echt veel lag en sommige apps werken niet goed. Heb nog wel een laatste backup gemaakt toen er nog iOS7 op stond, kan je dan makkelijk terug naar de vorige versie?

Anders wordt het toch de baas vertellen dat hij niet meer zo goed is, werk apparaat, dan krijg ik vast een iPad Air (de eerste) alleen heb ik dan niets meer aan m'n passende toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:58
sambalbaj schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:16:
Brr, juist even gewacht met updaten van de iPad2 tot ruim na 8.0.2 maar wat een tegenvaller is dat. Traag, echt veel lag en sommige apps werken niet goed. Heb nog wel een laatste backup gemaakt toen er nog iOS7 op stond, kan je dan makkelijk terug naar de vorige versie?

Anders wordt het toch de baas vertellen dat hij niet meer zo goed is, werk apparaat, dan krijg ik vast een iPad Air (de eerste) alleen heb ik dan niets meer aan m'n passende toetsenbord.
Je kan niet meer terug naar iOS 7. apple signeerd het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

4POX

Everybody is wired

IOS 8.1 is op mijn 4S een goede stap vooruit. De telefoon is een stuk responser. Wat wel traag is embedded video. Je hoort het geluid al spelen en na drie tellen heb je pas beeld.

Facebook verpest alles. Zodra die op de telefoon staat is alles traag. Het is alsof je een nijlpaard meeneemt in een race auto.

Batterij duurt lijkt beter. Maar als je de telefoon 's avonds met 16 procent neerlegt is die de volgende ochtend leeg. Dat had ik in het verleden niet.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
kimiferrari schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Je kan niet meer terug naar iOS 7. apple signeerd het niet meer.
zie het, dat hadden ze wel 2 weken open laten staan tot net na 8.0.2. Dan had ik het achteraf beter meteen kunnen testen.
Nou maar hopen dat 8.1 verbetering brengt want ook de batterijduur is flink minder. En anders maar een nieuwere van de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had van een Beta tester begrepen dat siri NL in de 8.3 update zit en dat de verwachting is dat deze begin volgend jaar gereleased gaat worden?

Zijn hier beta testers die dat kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
iOS 8.3 is nog intern bij Apple, dus er zullen hier waarschijnlijk geen beta testers zijn (en zo wel, dan zullen ze hier vast niet over mogen praten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, vond het al gek dat ik daar niet eerder eea over gelezen had. Het klonk wel overtuigend hoe die het vertelde haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SooperFizzy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-07 16:02
Ik heb grote spijt met het updaten van m'n iPad 2.

Internet traag, traag laden van pagina's of helemaal niet, vooral niet als ik op een website kom waar ik nog niet geweest ben. Als ik dan eenmaal op het domein zit dan gaat het nog wel. Met posten loopt Safari vaak vast, kun je weer overnieuw beginnen. Scrollen gaat traag, bevriest de pagina bij plaatjes, of hele stukken zwart...cursor vaak buiten het textvak of verdwenen, crashes bij het kopieren van veel text, mail dat vast loopt.

Lag met het toetsenbord, geen foto's kunnen uploaden, problemen met wifi, wel verbinding, maar geen internet...ik kan nog wel even doorgaan, het is uiterst bedroevend. iOS 7.1.2 liep echt stukken beter.

Dan het stoppen met signen...ik snap best dat Apple iedereen op hetzelfde nummertje wil hebben, maar dit is klantonvriendelijk om zo snel te stoppen, in mijn geval kon ik na de update al niet meer terug. Mijn volgende tablet word dus iets van Asus of zo...hier heb ik geen trek meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
SooperFizzy schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 06:30:
Ik heb grote spijt met het updaten van m'n iPad 2.

Internet traag, traag laden van pagina's of helemaal niet, vooral niet als ik op een website kom waar ik nog niet geweest ben. Als ik dan eenmaal op het domein zit dan gaat het nog wel. Met posten loopt Safari vaak vast, kun je weer overnieuw beginnen. Scrollen gaat traag, bevriest de pagina bij plaatjes, of hele stukken zwart...cursor vaak buiten het textvak of verdwenen, crashes bij het kopieren van veel text, mail dat vast loopt.

Lag met het toetsenbord, geen foto's kunnen uploaden, problemen met wifi, wel verbinding, maar geen internet...ik kan nog wel even doorgaan, het is uiterst bedroevend. iOS 7.1.2 liep echt stukken beter.

Dan het stoppen met signen...ik snap best dat Apple iedereen op hetzelfde nummertje wil hebben, maar dit is klantonvriendelijk om zo snel te stoppen, in mijn geval kon ik na de update al niet meer terug. Mijn volgende tablet word dus iets van Asus of zo...hier heb ik geen trek meer in.
Hier ook grote spijt van de update voor de ipad2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Frits Flits

SOUND! Designer

Sinds iOS 8 is mijn iPad 2 nog slechter gaan functioneren. Op 7 liep Safari wel eens vast, maar nu kapt ook YouTube er regelmatig mee. Er zit gewoon ergens een grote fout in het besturingssysteem. De eerste anderhalf/twee jaar dat ik hem heb, nooit problemen gehad.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Pfff zo te zien ben ik niet de enige die spijt heeft met de update naar IOS 8...
Ik heb nog nooit zulke slechte Wi-Fi verbinding gehad als voorheen. Ook Youtube is bagger geworden en sommige applicaties lopen vast :/
Ik heb deze iPhone pas sinds een paar maanden, en ik kan echt zeggen dat ik er geen spijt van heb :P met de overstap van Samsung naar iPhone... alleen irriteer ik me dondershard aan IOS 8, om ziek van te worden ;(

[ Voor 33% gewijzigd door lindseysew op 16-10-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Dat YouTube bagger is geworden kan Apple toch niks aan doen? Dat is de schuld van Google, die maken de YT app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Iemand al ervaringen met 8.1 op een iPad2? Ik zou wel willen weten of het terug een beetje bruikbaar wordt... Het multitask venster oproepen gaat met zoveel lag dat ik soms zelf twijfel of ik wel 2x op de home-knop heb gedrukt. Erg jammer, want met 7.1.2 was het inderdaad nog wel te doen.
M'n 4S doet het tegen alle verwachtingen in nog redelijk goed, als is de vervanging daarvoor wel al onderweg 8)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Ik heb toevallig een familielid met een ipad 2 met iOS 8 en geen problemen hier. Net als op mijn 4S is het wel iets langzamer, maar het komt niet in de buurt van vervelend langzaam. Lijkt me toch een software issue waar sommigen wel en sommigen geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ik heb gisteren overigens mijn iPad hersteld (via iTunes) en nadien een iCloud backup teruggezet. Probleem blijft helaas hetzelfde.
Ook met bepaalde settings zoals het verminderen van doorzichtigheid is er geen verschil merkbaar.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
  • Laatst online: 19:07
Zijn er meer mensen die last hebben van het volgende probleem? Wellicht dat het hier al besproken is:

Als ik een app heb geopend, bijvoorbeeld dumpert, en ik krijg een melding (strook) van whatsapp, en ik wil deze "weg" vegen dan lukt dit niet, druk ik 1x op de home knop dan verdwijnt de strook wel. Toch irritant om niet met mijn vinger de strook weg te kunnen vegen.. Merk zelf al wel op dat dit alleen gebeurd in apps die geopend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ja, dat is een known bug in iOS 8.0.2 en is al verholpen in 8.1 (die hopelijk na vanavond live gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Yupe hier de iOS 8.1 beta 2 draaiend waar inderdaad die bug van handende notificaties is opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
4POX schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:02:
IOS 8.1 is op mijn 4S een goede stap vooruit. De telefoon is een stuk responser. Wat wel traag is embedded video. Je hoort het geluid al spelen en na drie tellen heb je pas beeld.

Facebook verpest alles. Zodra die op de telefoon staat is alles traag. Het is alsof je een nijlpaard meeneemt in een race auto.

Batterij duurt lijkt beter. Maar als je de telefoon 's avonds met 16 procent neerlegt is die de volgende ochtend leeg. Dat had ik in het verleden niet.
Dat klinkt goed. Ik hoop dat vanavond iOS8.1 voor iedereen uitkomt. Als er nog meer positieve reacties op duiken ga ik toch ook de stap wagen van 7.1.2 naar 8.1

Facebook heeft altijd al een bagger app gehad. Welke achtergrond features heb jij aanstaan op je 4S van o.a. Facebook? Ik heb eigenlijk alle zaken zoals notificaties, ververs op achtergrond en GPS voor vrijwel alle apps uitstaan en zeker voor Facebook. Ik mag toch hopen dat met 8.1 op mijn 4S en de Facebook app en vergelijkbare settings dit 'nijlpaard in race auto' effect bij jou niet mag voorkomen.
Is het gebruik van Facebook ook goed zichtbaar bij je als je Instellingen > Verbruik > % verbruik ziet van Facebook nu je dit in IOS8 kunt zien?

Overigens heb je niet meer achtergrond zaken (notificaties, ververs op achtergrond en GPS) aanstaan in iOS8.1 dan voorheen met bijv. 7.1.2 waardoor ie 's morgens toch uitgevallen is?
readytoflow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:30:
Ik had van een Beta tester begrepen dat siri NL in de 8.3 update zit en dat de verwachting is dat deze begin volgend jaar gereleased gaat worden?
Zou het dan eindelijk toch gaan gebeuren na al die jaren. Ik moet het nog zien. Voorlopig zie ik het meer als een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funrider schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:39:

Zou het dan eindelijk toch gaan gebeuren na al die jaren. Ik moet het nog zien. Voorlopig zie ik het meer als een gerucht.
Dat zou top zijn. Dan wordt de Apple Watch ook interessanter.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb een NAS thuis staan (Buffalo) en wil eigenlijk mijn hele muziekcollectie daarop zetten zodat ik het allemaal via mijn iPhone/iPad kan afspelen. Via mijn iPhone/iPad kan ik het dan weer via AirPlay doorsluizen naar mijn Apple TV voor goed geluid. Mijn vraag is alleen: welke app of protocol kan ik het beste gebruiken om de muziek af te spelen vanaf mijn NAS? De NAS heeft ondersteuning voor DLNA en iTunes Server. Ik heb wel een app gevonden die via DLNA de muziek kan afspelen, maar die vind ik erg vervelend werken (MediaConnect). Heeft iemand anders een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
monnick schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:01:
Mijn vraag is alleen: welke app of protocol kan ik het beste gebruiken om de muziek af te spelen vanaf mijn NAS? De NAS heeft ondersteuning voor DLNA en iTunes Server. Ik heb wel een app gevonden die via DLNA de muziek kan afspelen, maar die vind ik erg vervelend werken (MediaConnect). Heeft iemand anders een goede tip?
Ik gebruik nPlayer (4.49 euro) om muziek, video en foto's af te spelen op mijn iPhone van mijn Buffalo NAS en WDTV Live Hub die beide in netwerk hangen en d.m.v. DLNA benaderbaar zijn. nPlayer toont ook cd cover in de app en kan daarnaast ook super overweg met mkv video bestanden.

Daarnaast wordt Infuse 2 (in-app aankoop 5,99 euro) geprezen.

Je zou ook eerst VidOn Player HD (gratis) kunnen proberen die gratis is en ook bijzonder goed werkt voor video (ondersteund als één van de weinige gratis DLNA apps ook .mkv en heeft geen reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

Dat zou top zijn. Dan wordt de Apple Watch ook interessanter.
En niet te vergeten carplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Hoezo de Apple Watch? Dat duurt toch nog een tijd voordat die uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 21:53
Wat is jullie verwachting, komt ios 8.1 vanavond uit? Ik hoor er vrij weinig over. Zou mooi zijn voor veel mensen, waaronder ik dat het snel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
funrider schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Ik gebruik nPlayer (4.49 euro) om muziek, video en foto's af te spelen op mijn iPhone van mijn Buffalo NAS en WDTV Live Hub die beide in netwerk hangen en d.m.v. DLNA benaderbaar zijn. nPlayer toont ook cd cover in de app en kan daarnaast ook super overweg met mkv video bestanden.

Daarnaast wordt Infuse 2 (in-app aankoop 5,99 euro) geprezen.

Je zou ook eerst VidOn Player HD (gratis) kunnen proberen die gratis is en ook bijzonder goed werkt voor video (ondersteund als één van de weinige gratis DLNA apps ook .mkv en heeft geen reclame.
Dankje voor de zeer nuttige post! Zojuist nPlayer aangeschaft aangezien de andere twee players geen MP3 en FLAC ondersteunen. Tot zover nog niet echt enthousiast over nPlayer helaas. De app ziet er erg mooi uit en het werkt allemaal bijzonder eenvoudig. Helaas schokt het geluid als ik een MP3'tje stream vanaf mijn NAS over DLNA. Ik hoop dat ik nog wat kan tweaken aan de settings, want het zou zonde zijn als ik net 4.50 heb uitgegeven aan een app die (voor mij) niet werkt.

EDIT: Ik heb mijn NAS even gereset en nu werkt het als een trein. Wat een super app die nPlayer _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door monnick op 16-10-2014 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

iOs 8.1 dus komende maandag (20 oktober) uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Tha BasZ schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:30:
iOs 8.1 dus komende maandag (20 oktober) uit...
Man daar ben ik blij mee! :D (ja, echt, want 8.0.2 is [bleep])

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

De Beta 2 die ik al eventjes draai, draait in ieder geval erg lekker!
Veel bugs die ik had, zijn er nu uit...

Apple Pay natuurlijk leuk, maar duurt denk ik nog wel ff voordat het in NL komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Just to be sure; iCloud Drive kan nu aan right? (mits je Yosemite eerst op je Mac zet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Met 8.1 waag ik mij misschien aan een update voor mijn 4s. Nog even afwachten hoe de reacties zijn.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
matthijsg schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:01:
Just to be sure; iCloud Drive kan nu aan right? (mits je Yosemite eerst op je Mac zet)
Hij kon al aan, maar dan had je de bestanden opgeslagen in iCloud Drive niet op OS X kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
monnick schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:17:
[...]

Dankje voor de zeer nuttige post! Zojuist nPlayer aangeschaft aangezien de andere twee players geen MP3 en FLAC ondersteunen. Tot zover nog niet echt enthousiast over nPlayer helaas. De app ziet er erg mooi uit en het werkt allemaal bijzonder eenvoudig. Helaas schokt het geluid als ik een MP3'tje stream vanaf mijn NAS over DLNA. Ik hoop dat ik nog wat kan tweaken aan de settings, want het zou zonde zijn als ik net 4.50 heb uitgegeven aan een app die (voor mij) niet werkt.

EDIT: Ik heb mijn NAS even gereset en nu werkt het als een trein. Wat een super app die nPlayer _/-\o_
Mooi om te lezen dat uiteindelijk de nPlayer app goed werkt (uiteindelijk na NAS herstart) ook voor MP3.
Ik had toevallig afgelopen week ook mp3 afgespeeld van Buffalo NAS en liep heerlijk vloeiend.
Ik gebruik nPlayer (en als backup VidOn player, mn vrouw heeft die ook op haar iPhone) vooral voor video.

Achteraf had ik misschien zelf Infuse 2 aangeschaft omdat die qua video beter features (Artwork and metadata added automatically, Subtitle downloads from OpenSubtitles.org) heeft dan nPlayer, maar daar lees ik weer niks over audio (mp3) ondersteuning.
matthijsg schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:01:
Nu nog een iCloud app uitbrengen voor iPhone/iPad.
nagasy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:02:
Met 8.1 waag ik mij misschien aan een update voor mijn 4s. Nog even afwachten hoe de reacties zijn.
Zo denk ik er ook over. Even afwachten wat volgende week de ervaringen zijn van 4S gebruikers met iOS8.1. Tot die tijd gebruik ik nog 7.1.2.

[ Voor 7% gewijzigd door funrider op 17-10-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 22:12
De 4s van mijn vriendin is maar een fractie trager geworden.
En app starten duurt nu misschien een seconde langzamer dan met 7.1.2.
Dus die merkt zelf geen verschil.
Al wel gelezen dat het verschil met 8.1 weer iets kleiner zou moeten zijn.
Maar dat zullen we vanaf maandag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Sinds IOS8 heb ik last dat voor Telegram en Whatsapp mijn groepsgesprekken meegeteld worden in de badge icon.

Voorheen telde hij alleen de berichten van de 1 op 1 gesprekken.

Iemand dit ook gemerkt?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Bij mij telde Whatsapp altijd al de groepsgesprekken mee in het icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
dat is toch geen nadeel, eerder een voordeel vind ik, en dat heeft whatsapp dan aangepast en niet apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is er al bekend welk buildnummer 8.1 final krijgt?
Ik draai nu namelijk beta2 waar ik eigenlijk niets op aan te merken heb, kan me daardoor goed voorstellen dat het de zelfde build betreft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Aardmens schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:08:
Bij mij telde Whatsapp altijd al de groepsgesprekken mee in het icon.
Altijd al zo geweest inderdaad. Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:30
Ik draai nu 8.1 bèta 2 op een iPhone 5S A1533. Installatie d.m.v. DFU modes.

Wi-Fi disconnect niet meer, maar:

1. Om de X pagina's is Safari 'even' traag, snel over 4G.
2. Items in de Appstore (plaatjes) laden traag over Wi-Fi, snel over 4G
3. Facebook reacties laden traag of niet, snel over 4G.
4. Filmpjes in Safari lopen niet soepel.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben op 8.1 bèta 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Krijgen jullie het voor elkaar om bijvoorbeeld Onedrive als opslag aanbieder te krijgen in Pages? Zodat je direct uit Pages iets kan openen uit Onedrive? Bij mij staat hij niet in het lijstje.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
nanoChip schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:37:
Ik draai nu 8.1 bèta 2 op een iPhone 5S A1533. Installatie d.m.v. DFU modes.

Wi-Fi disconnect niet meer, maar:

1. Om de X pagina's is Safari 'even' traag, snel over 4G.
2. Items in de Appstore (plaatjes) laden traag over Wi-Fi, snel over 4G
3. Facebook reacties laden traag of niet, snel over 4G.
4. Filmpjes in Safari lopen niet soepel.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben op 8.1 bèta 2?
Ik draai het zelf op een i6. Mijn antwoorden:

1. Dit ervaar ik met wifi en 4G.
2. Bij mij allebei al ingeladen als ik er naar kijk.
3. Facebook gebruik ik niet, maar iedereen klaagt over de traagheid van Facebook.
4. Filmpjes lopen smooth.

Misschien dat de final versie beter zal lopen of anders toch nog maar een clean install, want de 5s is gewoon een snel en goed toestel. Al lijkt het grootste probleem de wifi te zijn, dus misschien even wifi netwerk vergeten en/of netwerkinstellingen wissen.

[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 18-10-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Mr Ton schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:48:
Krijgen jullie het voor elkaar om bijvoorbeeld Onedrive als opslag aanbieder te krijgen in Pages? Zodat je direct uit Pages iets kan openen uit Onedrive? Bij mij staat hij niet in het lijstje.
Dat kan kloppen. Wat je wel kunt doen is documenten binnen Pages aanmaken en bewaren. Die documenten kun je weer delen en op die manier naar OneDrive sturen. In OneDrive kun je naar je document en kiezen voor "openen". Dan krijg je wederom die sharesheet en kun je kiezen in welke app je dat bestand wil openen, in dit geval is dat Pages. Helaas zet hij hem dan in Pages en moet je 'm weer opnieuw uploaden naar OneDrive als je klaar bent met je wijzigingen. Behoorlijk omslachtig, eerder handig als de nood hoog is. Het zou een heel stuk fijner zijn als Pages OneDrive (doe dan ook meteen Dropbox) zou ondersteunen maar gezien het feit dat dit direct concurreert met iCloud en Pages van Apple is denk ik niet dat we dat ooit zullen gaan krijgen. Datzelfde geldt overigens voor OneDrive, die zal om dezelfde reden ook geen support voor Pages e.d. gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Hoe laat verwachten jullie vandaag de iOS 8.1 update? Rond het avond uur?
Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste