Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 16:42

jelle.

Product Owner
Tot nu toe goede ervaringen met iOS 8.0.2. Probleem met camera-oriëntatie is opgelost en ook weer toegang tot alle foto's vanuit apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42
Vraagje; ik weet niet of het met iOS 8 of met de iPhone 6 heeft te maken maar ik heb het volgende. Vanmorgen heb ik mijn iPhone 6 ontvangen en meteen een iCloud kopie van mijn oude iPhone teruggezet.
Dat werkte als een speer maar wat mij nu opvalt is dat zodra ik het beginscherm zie (dus die met alle apps) dat ik continue dat draaidingetje (naast het wifi symbool) zie draaien. Hij is dus bezig met iets. Dat is zo de hele ochtend al en ik kan niet ontdekken wat hij nou aan het doen is.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
jasjenl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:56:
[...]

Dat recalibraten is echt grote onzin, de enige reden waarom dat volgens mij lijkt te werken bij een lichtelijk brakke home button is omdat je dan heel lang de home button ingedrukt houdt, waardoor ie het waarschijnlijk soms weer even wat beter blijft doen.

Ik vermoed dat dit probleem toch een beetje een combi van hard en software is, vermoedelijk leest iOS 8 de home button net wat anders uit en pakt dat bij een home button die niet altijd helemaal 100% meer werkt verkeerd uit.
ik wil nog niet te vroeg juichen, maar volgens mij is het probleem opgelost in 8.0.2

ging om deze bug: http://ios8release.com/io...-opens-multitasking-apps/

[ Voor 7% gewijzigd door funk-e op 26-09-2014 11:52 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Vanavond eens naar 8.0.2 updaten, met iOS8 ben ik tot nu toe totaal niet tevreden. Moet regelmatig rebooten omdat ik gewoon geen bereik heb. "Geen Service" melding bovenin, dit hartje Rotterdam... Normaal altijd maximaal 3G bereik met Vodafone.

Airplane mode even aan/uit zetten werkt ook niet, dan krijg ik eerst vol 3G bereik na een paar seconde valt het 3G logo weg en nog een paar seconde later is heel de verbinding weg. Moet echt een reboot doen om van de problemen af te komen, maar dit kan ik dus dagelijks doen nu.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 08:39
net 8.0.2 geinstalleerd op mijn 5S.
Het missende-foto-probleem is, in ieder geval in de onedrive app, opgelost.
Wifi is nog te kort om iets over te zeggen (ik had om de paar dagen een dode verbinding).

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Net 8.0.2 geinstalleerd op de 5S en de ipad mini retina. Mijn wifi problemen op de ipad lijken opgelost. Was niet meer vooruit te branden i.c.m. met mijn Netgear WNDR3700V4. Connecten duurde ook veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 10:47
Wifi verbinding hier in huis op m'n iPhone 5S (iOS8.02) is nog steeds brak en valt met enige regelmaat weg. Ipad Air met 8.02 ligt ernaast en heeft redelijk (niet vol) bereik.

Reboots, restarts, van zowel router als devices heeft geen toegevoegde waarde gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 22:40
Ik las net dit in de review van de iPhone 6 van Tweakers van vanmorgen: "Een van de belangrijkste nieuwe features van iOS 8 is namelijk de mogelijkheid om andere toetsenborden te installeren. De fabrikanten achter de populaire Android-toetsenborden Swiftkey en Swype hebben al iOS 8-toetsenborden uitgebracht, al ontbreekt ondersteuning voor Nederlands nog."

Swype en Swiftkey hebben weliswaar nog geen Nederlandse taal ondersteuning. Een minder bekende app (die overigens al jaren in de App Store staat als toetsenbord app zij het niet door het systeem te gebruiken) Path Input voor de iPhone (de iPad app - moet nog iOS8 update krijgen) heeft dit al wel en werkt heerlijk en zo denk ik er niet alleen over. Overigens hoef je geen volledige toegang te geven aan Path Input in tegenstelling tot SwiftKey.

Ik heb overigens al een aardig overzicht van alle 22 beschikbare toetsenborden (en 9 te verwachten toetsenborden) hier gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door funrider op 26-09-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:42
Weird; ik heb de hele ochtend en tot net een prima wifi signaal hier thuis en ineens valt het weg en hij vindt gewoon geen netwerk meer? wtf?... Ik zit nog op iOS 8 en dacht ik wacht nog even met updaten want het gaat hier goed. Maar niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-06 16:49
*nvm*

[ Voor 98% gewijzigd door Jeshua9 op 26-09-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 23:53
Na ios8 geen verbinding via bluetooth met mijn carkit.
Herstel netwerkinstellingen gedaan en daarmee probleem opgelost.

Qua wifi heb ik geen klachten. Zowel ip5 als ipad4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:54

Ethirty

Who...me?

Op de iPad rMini ook zojuist de update geinstalleerd. Lijkt tot nu toe allemaal redelijk, maar Spotify had ineens moeite om op de achtergrond te blijven spelen. Home-power reset gedaan en nu werkt dat ook gewoon weer.

Wifi en Airplay lijken stabieler *klopt op hout* en ook de rest van de kleine dingetjes waar ik tegenaan liep lijken nu soepeler te verlopen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Ik deel het apple ID met mijn vrouw, dit is handig in veel zaken, echter met iOS8 als iemand mij belt, gaat bij mijn vrouw ook de telefoon over met hetzelfde nummer dat mij ook belt - en visa versa. Kan ik dit ergens uitgeschakelen?

edit: gevonden, op wel een hele rare plek:

Instellingen > Facetime > Via mobiel netwerk iPhone.

8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Rudios op 26-09-2014 18:01 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Is dat niet een nieuwe feature van handoff?

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 22-05 22:45
Rudios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:57:
Ik deel het apple ID met mijn vrouw, dit is handig in veel zaken, echter met iOS8 als iemand mij belt, gaat bij mijn vrouw ook de telefoon over met hetzelfde nummer dat mij ook belt - en visa versa. Kan ik dit ergens uitgeschakelen?

edit: gevonden, op wel een hele rare plek:

Instellingen > Facetime > Via mobiel netwerk iPhone.

8)7
om welke redenen delen jullie 1 id?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291290

Sinds de update naar 8.0.2 werkt m'n Bluetooth op m'n 5S niet meer, hij maakt geen verbinding meer met apparaten. Netwerkinstellingen reset werkt niet, zoals hierboven genoemd werd. Opnieuw opstarten of het apparaat opnieuw toevoegen ook niet. Was geen probleem bij 8.0. Lees er op internet hier en daar al meer over...

Overigens is het scrollen in Facebook sinds 8.0 stotterig, ging op 7.1.2 zeeeeeeer soepel. Maar heb ik alleen binnen Facebook, dus dat probleem zal niet echt bij Apple liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Nou, ik was weer te vroeg blij. Wifi is nog steeds niet stabiel :(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 20:25
Net 8.0.2 geïnstalleerd. Wi-Fi is inderdaad nog steeds brak evenals filmpjes in Safari (bijvoorbeeld dumpert) die af en toe niet synchroon lopen of blijven hangen. Verder nog geen gebreken ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Meer mensen waarbij de bovenste toetsen van het toetsenbord wegvallen in Chrome, als je in de URL balk wilt typen. De Google spraak balk zit er "overheen".

[ Voor 24% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-09-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Na de half mislukte update van laatst welke ik wel kon dloaden maar niet kon installeren, widle ik de nieuwe update 8.0.2 proberen.

Alleen blijft de fout van de volgende update nu steeds de melding geven 'update controleren onmogelijk. omdat ik niet langer verbonden ben met internet' welke natuurlijk niet waar is.

Hoe krijg ik nu m'n ipad air zover dat hij de nieuwe update gaat dloaden en installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:50:
Na de half mislukte update van laatst welke ik wel kon dloaden maar niet kon installeren, widle ik de nieuwe update 8.0.2 proberen.

Alleen blijft de fout van de volgende update nu steeds de melding geven 'update controleren onmogelijk. omdat ik niet langer verbonden ben met internet' welke natuurlijk niet waar is.

Hoe krijg ik nu m'n ipad air zover dat hij de nieuwe update gaat dloaden en installeren ?
Heb je de vorige update verwijderd van je iPad?

Step 1: Go to Settings > General > Usage > Manage Storage.

Step 2: Select “iOS 8.0.1.” Because it is over 1GB, it is probably towards the top of your list.

Step 3: Tap Delete Update, and tap Delete Update again to confirm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:38

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

nanoChip schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:52:
[...]

Heb je de vorige update verwijderd van je iPad?

Step 1: Go to Settings > General > Usage > Manage Storage.

Step 2: Select “iOS 8.0.1.” Because it is over 1GB, it is probably towards the top of your list.

Step 3: Tap Delete Update, and tap Delete Update again to confirm.
Gelukt.
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09-2021
Zijn er meer mensen die hun healtbook data zijn kwijtgeraakt na een backup teruggezet te hebben op je nieuwwe iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06 15:51
DJBSHORT schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:18:
Ik heb sinds het installeren van IOS 8 op iphone/ipad problemen met het resolven van .local adressen via een VPN verbinding (L2TP/IPSEC of OpenVPN) het resolved niet en de queries komen ook niet aan op mijn DNS server.

Het vreemde is dat als ik een ander domein aanmaak op mijn interne dns server bijvoorbeeld .mijnnetwerk dit wel resolved.

Meer mensen met dit probleem?
Heb ik idd nu ook last van. :(

Edit:
Niet de enige die er last van heeft...
https://discussions.apple.com/thread/6555023

Bugreport 18472190 aangemaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door technorabilia op 26-09-2014 21:47 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:05
Ook na de update 8.0.2 is de bug nog aanwezig. Op het moment dat je naar beneden slide (vandaag/berichtgeving) en je opent een whatsapp bericht dan opent hij ineens notities of itunes store enzo. Dit is niet altijd maar wel irritant. Hopenlijk word dit opgelost in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Editten van een post op tweakers gaat ook heel belabberd als je ondertussen op en neer beweegt.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:29

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb een 8.0.1 download maar nog niet geinstalleerd. Deze blijft nu in het settings menu staan. Enig idee hoe ik deze weg keijg want het valideren kan dus niet meer..

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Kijk even een paar posts boven je ^^

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Enige waar ik hier echt gezeik mee heb is Family Sharing.
Dit verhaal:
https://discussions.apple.com/thread/6544926

Apps die FS niet available hebben zijn niet opnieuw te downloaden door een family member. Staat gewoon een icloud icoon bij, dus wordt gezien als een redownload, en dat gaat niet. Terwijl gewoon een gratis app is. Net via iTunes even de belangrijke missende apps terug gezet op de betreffende toestellen, dat werkt, maar denk dat de eerstvolgende update gedonder op zal gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 10:36
iOS 8 (en ook 8.0.2) werkt hier prima. Zowel op iPad 3, iPhone 5 en iPhone 5s. iPad 3 heeft het soms duidelijk zwaar, maar dit was ook al het geval bij iOS 7. Vooral op mijn iPhone 5 werkt het erg lekker.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 16:25

RnB

Werkt de "request desktop version" van Safari bij jullie ook niet? Ik heb nog maar twee websites geprobeerd, maar bij beide gebeurd er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zware Unit schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:04:
iOS 8 (en ook 8.0.2) werkt hier prima. Zowel op iPad 3, iPhone 5 en iPhone 5s. iPad 3 heeft het soms duidelijk zwaar, maar dit was ook al het geval bij iOS 7. Vooral op mijn iPhone 5 werkt het erg lekker.
Hier ook, 3x een 5, een 5S en een iPad 2.
Kom niet veel gekke dingen tegen. Notificatiebanner die soms niet wil verdwijnen/weg te swipen is op de iPhones. That's about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

funk-e schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:32:
[...]

Fotostream, zoek mijn iphone, app aankopen, agenda sync etc.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Rudios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:14:
[...]

Fotostream, zoek mijn iphone, app aankopen, agenda sync etc.
Allemaal opgelost met Family Sharing (mits het werkt ;) )

Dat Apple ooit heeft toegstaan een id te sharen met max 5 toestellen (gebruikte ik ook!) is hun grootste fout geweest mbt de later geintroduceerde iMessage en Facetime. Non-tweakers snappen dit simpelweg niet. Je wil niet weten hoe vaak ik dat al heb uitgelegd. Ja, je kunt in de appstore inloggen met een account, en in icloud met een ander. Maar maak dat maar eens duidelijk, èn laat het ze maar eens doen. "Waarom? Ik zet het gewoon uit en gebruik een andere app."
Zo zonde, want nu gaat iMessage daardoor nog niks worden, terwijl echt iedereen om me heen iOS draait.

[ Voor 54% gewijzigd door UltraSub op 26-09-2014 23:19 ]

• nanoChip
RnB schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 23:08:
Werkt de "request desktop version" van Safari bij jullie ook niet? Ik heb nog maar twee websites geprobeerd, maar bij beide gebeurd er niets.
Op Tweakers werkt het niet maar dat komt door Tweakers zelf. Open maar eens een privé tabblad en ga naar Tweakers. Accepteer dan de cookies (gele venster) en vraag dan eens de desktop site op. Het werkt dan maar op één pagina. En er staat precies beschreven waarom ;)

Google werkt trouwens wel perfect.

• RnB

RnB

Omdat er informatie over de soort website in de cookies staat? Ergens ook wel logisch. :p

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-02 11:40
sinds 8.0.2 kan ik soms op het lockscreen de camera niet activeren of het control panel openen of notificatie scherm. Wil gewoon niet openen. Een paar keer scherm uit en weer aan zetten en het probleem is van de baan. Toch best irritant als je snel een foto wil maken

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Hier ben ik terug gegaan naar IOS 7.1. met IOS 8.0 werd mijn iPhone 4s 32gb soms spontaan uitgeschakeld en daarna weer opgestart ??? gereset dus .
Ook het opstarten van div App duurde zeker 1 tot 2 seconde langer.

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 17:01

Zjemm

...

Ik snap niet dat een nieuw os anno 2014 een wat ouder device zo veel teager kan maken
Al helemaal omdat apple maar een x aantal devices hoeft te ondersteunen

Mijn ipad mini, iphone 5 en 5s zijn gewoon super traag geworden
Met name wifi en safari zijn een ramp
Crashes, traag, haperen.

En alle 3 hebben een clean install gehad.

Hoe stoer zou het zijn als je als fabrikant de oudere devices niet trager weet te maken maar juist sneller
Het is niet alsof ios 8 nou zo verschilt van van ios 7

Erg jammer want ik was altijd erg tevreden met ios.
Het begint zo een beetje op ms te lijken met deze praktijken

Ik hoop op een update die dit alles weet om te draaien naar: wat een super upgrade

[ Voor 6% gewijzigd door Zjemm op 27-09-2014 09:16 ]

opensecure.nl

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

funk-e schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:32:
[...]

Hier is de reden al enkele jaren gemeenschappelijke kalender en apps 1 maal aankopen.

Gevoelsmatig gaat mijn 4s nu sneller en houd de batterij het langer, maar wellicht dat de factory reset er ook voor iets tussen zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Yalopa op 27-09-2014 09:37 ]

You don't need eyes to see, you need vision

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zjemm schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:14:

Hoe stoer zou het zijn als je als fabrikant de oudere devices niet trager weet te maken maar juist sneller

Ik hoop op een update die dit alles weet om te draaien naar: wat een super upgrade
Dat is wat google met android heeft gedaan. Kitkat draait zelfs op mijn oude HTC HD2! _/-\o_

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 18:02

jasjenl

Liab A Tymo

Ik merk dat in de mail app het in/uitzoomen en horizontaal scrollen van een mailtje heel schokkerig werkt sinds ios8, zowel op mijn ipad 3 als iPhone 5. Verticaal scrollen werkt nog wel gewoon soepel maar als je gaat inzoomen en horizontaal gaat scrollen ziet het er ineens heel jittery uit. Is dat jullie ook opgevallen?

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-06 12:51

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Apple is goed bezig. Zo snel naar de release het downgraden nu al onmogelijk maken. Apple denkt zeker dat al haar gebruikers overal van op de hoogte zijn en technische kennis aan boord hebben.

Een veel te snelle zet. Aangezien er nog wat iPad 2 (Mini 1e gen) en iPhone 4S gebruikers en meer gebruikers klagen over performance. Gewoon gewoon simpelweg terug willen maar dat kan dus niet meer.

http://www.nu.nl/gadgets/...van-ios-8-onmogelijk.html

• declercq.wouter
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-01 07:48
na IOS 8.0.2 krijg ik mijn ipad niet meer geactiveerd...
"Plaats een geldige simkaart om te activeren"...
Na ingave van mijn pincode blijft hij hangen op 'even geduld'...

Iemand dit al meegemaakt?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

declercq.wouter schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:58:
na IOS 8.0.2 krijg ik mijn ipad niet meer geactiveerd...
"Plaats een geldige simkaart om te activeren"...
Na ingave van mijn pincode blijft hij hangen op 'even geduld'...

Iemand dit al meegemaakt?
[iphone5]
Niet identiek maar ik krijg wel vaak de melding "no sim" in beeld (Random ~2x per dag). Even aan/uitzetten en de iphone doet het weer normaal. Heel vreemd. Ook al ligt de iPhone stil, de melding komt random. De simkaart is goed, want ik krijg de melding ook met andere simkaarten.
Ik ontvang ook niet alle notificaties, geen whatsapp alerts, geen Twitch, geen mail. Wel SMS, imessage en agenda notificaties.

Deze problemen had ik niet tijdens de beta's van IOS8

[ Voor 15% gewijzigd door Fietsbel op 27-09-2014 14:04 ]

39

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Zjemm schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 09:14:
Ik snap niet dat een nieuw os anno 2014 een wat ouder device zo veel teager kan maken
Al helemaal omdat apple maar een x aantal devices hoeft te ondersteunen

Mijn ipad mini, iphone 5 en 5s zijn gewoon super traag geworden
Met name wifi en safari zijn een ramp
Crashes, traag, haperen.

En alle 3 hebben een clean install gehad.

Dan moet je toch echt bij Android zijn helaas, die bijvoorbeeld met Project Butter en Project Volta het wel voor elkaar krijgen om het OS telkens lichter te krijgen of op zijn minst niet zwaarder. Ook MS doet het sinds het Vista debacle.

Voor mij is het duidelijk waarom Apple hier geen tijd aan besteed: hun inkomsten komen uit hardwareverkopen, dus als ze tijd (en dus geld) besteden hieraan snijden ze zichzelf 2 keer in de vingers (kosten optimalisatie en verminderde verkoop).
Splinter Cell schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:07:
Apple is goed bezig. Zo snel naar de release het downgraden nu al onmogelijk maken. Apple denkt zeker dat al haar gebruikers overal van op de hoogte zijn en technische kennis aan boord hebben.

Een veel te snelle zet. Aangezien er nog wat iPad 2 (Mini 1e gen) en iPhone 4S gebruikers en meer gebruikers klagen over performance. Gewoon gewoon simpelweg terug willen maar dat kan dus niet meer.

http://www.nu.nl/gadgets/...van-ios-8-onmogelijk.html
Ze willen voorkomen dat mensen downgraden na alle nieuwsberichten, aangezien dat nogal pijnlijk is: de laatste keynotes lopen ze er namelijk heel erg mee te koop dat de adoptie van een nieuw OS supersnel is, en maken ze Android (terecht) hierom belachelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Pyrone89 op 27-09-2014 14:28 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:28
Misschien een rare vraag, maar kwam het zo snel niet tegen. Is het bij de iPhone met iOS 8 inmiddels mogelijk om de wekker af te laten gaan ZONDER de trilfunctie? Met iOS 7 schrik ik me meestal al te pleuris voordat het geluid begint te spelen.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dat Spotlight werkt vaak ook niet. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:44
hellboy123 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:48:
Misschien een rare vraag, maar kwam het zo snel niet tegen. Is het bij de iPhone met iOS 8 inmiddels mogelijk om de wekker af te laten gaan ZONDER de trilfunctie? Met iOS 7 schrik ik me meestal al te pleuris voordat het geluid begint te spelen.
Ik zie er in elk geval geen insteloptie voor, dus da's volgens mij niet gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

Ik heb even advies nodig. Ik heb een iPhone 4 en een iPad 3 (de eerste retina). De laatste kan naar iOS 8, en op zichzelf lijkt me dat ook erg handig met dingen als het beter integreren van de password manager in apps. Maar... Ik ben bang dat als ik alleen de iPad van een upgrade voorzie, ik ellende ga krijgen met bijvoorbeeld het syncen van foto's.

Dus: wel of niet aan te raden om zowel ios7 als 8 te gebruiken?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@ATS,

Mijn iPhone draaide eerst op ios 8 en mijn iPad op ios 7 en heb geen problemen gehad met het syncen van foto's. Zou ook niet weten waarom dat niet meer zou werken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

hellboy123 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:48:
Als je de stille functie zonder trillen gebruikt, kan je m iedere avond op de stille functie zetten. Dat is mijn work around in ieder geval.
Ik zet mijn muziek expres zacht, zodat ik lekker wakker word, maar als ie gaat trillen schrik ik me inderdaad ook te pletter 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ATS schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:31:
Ik heb even advies nodig. Ik heb een iPhone 4 en een iPad 3 (de eerste retina). De laatste kan naar iOS 8, en op zichzelf lijkt me dat ook erg handig met dingen als het beter integreren van de password manager in apps. Maar... Ik ben bang dat als ik alleen de iPad van een upgrade voorzie, ik ellende ga krijgen met bijvoorbeeld het syncen van foto's.

Dus: wel of niet aan te raden om zowel ios7 als 8 te gebruiken?
Lekker ios 7 blijven gebruiken!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
RnB schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:22:
[...]

Als je de stille functie zonder trillen gebruikt, kan je m iedere avond op de stille functie zetten. Dat is mijn work around in ieder geval.
Ik zet mijn muziek expres zacht, zodat ik lekker wakker word, maar als ie gaat trillen schrik ik me inderdaad ook te pletter 's ochtends.
Oke, jammer dat ze dit nog steeds niet gefixed hebben.... Voor mij is de work-around iniedergeval geen optie helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
hellboy123 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:18:
[...]

Oke, jammer dat ze dit nog steeds niet gefixed hebben.... Voor mij is de work-around iniedergeval geen optie helaas
Is er geen andere wekkerapp die dat probleem niet heeft? Ik bedoel, het is een wekker en hoeft niet op iCloud gesynced te zijn, toch?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb geen goede ervaringen met 3rd party wekkers, omdat ze niet altijd afgaan of dat ze soms afgaan zonder geluid... Zit je dan op de dag van een belangrijke afspraak. Sindsdien gebruik ik ook nooit meer een 3rd party wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
RnB schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:51:
Ik heb geen goede ervaringen met 3rd party wekkers, omdat ze niet altijd afgaan of dat ze soms afgaan zonder geluid... Zit je dan op de dag van een belangrijke afspraak. Sindsdien gebruik ik ook nooit meer een 3rd party wekker.
Een tijd geleden een zelfde soort ervaring, sindsdien is een 3rd party app voor mij een no-go voor de wekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:57
Probleem met de sms voor de verificatie van iCloud die niet verstuurd werd is inmiddels opgelost.

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 16:36
Fietsbel schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:42:
[...]

Lekker ios 7 blijven gebruiken!
Heb hier een iPad 1 met iOS 5. En daar komt de foto stream in ieder geval nog wel gewoon op. De rest zit nu op iOS 8 en Yosemite.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
De photostream wordt pas overgezet als je dit zelf aanzet. Je kan bij iOS8 ervoor kiezen om gebruik te maken van de nieuwe photostream (beta). Op dat moment wordt ALLES naar iCloud gekopieerd, dus ook videos. Of het dan ook gelijk uit iOS7 apparaten verdwijnt weet ik niet, maar zou dus goed kunnen gezien er andere mogelijkheden zijn bij de verschillende photostreams (oude en nieuwe beta)

En oja, via iPhoto op OSX (Yosemite beta) heb ik wel toegang tot photostream. Krijg alleen geen videos te zien omdat OSX nog niet de nieuwe photostream beta kan gebruiken. Dus als dit een leidraad is zou dat betekenen dat je wel dus de oude en nieuwe photostream tegelijk kan gebruiken, maatgoed dat is een risico die je zelf neemt ;)

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 28-09-2014 18:32 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-05 12:01
homemix25 schreef op zondag 28 september 2014 @ 17:10:
Probleem met de sms voor de verificatie van iCloud die niet verstuurd werd is inmiddels opgelost.
Hier ontvang ik nog steeds geen sms verificatiecode.
Los van het feit dat ik al 2 maanden geen Keychain kan gebruiken omdat die telkens gewist wordt.

Echt bagger!

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 22:20
hellboy123 schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:18:
[...]

Bij mij ligt hij op een brillenpoetsdoekje 's avonds, en daardoor heb ik dan geen last van de trilfunctie, dat dempt. Ik schrik er inderdaad altijd van op reis, dan heb ik dat doekje niet op het nachtkastje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 15:13

Vuvuzela

My spire is forming

Die map "recently deleted" in foto's is IMHO echt achterlijk. Voor mij een irritant opgedrongen feature.. Ik maak blijkbaar vaak foto's die ik vrij snel ook weer weg wil hebben. Sowieso zie ik de verbeteringen niet bij de rest van veranderingen van de fotomappen. Wat was er mis met camera roll?

Stoor me daar meer aan dan bugs die de volgende update verholpen zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 29-09-2014 00:44 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Vuvuzela schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:32:
Die map "recently deleted" in foto's is IMHO echt achterlijk. Voor mij een irritant opgedrongen feature.. Ik maak blijkbaar vaak foto's die ik vrij snel ook weer weg wil hebben. Sowieso zie ik de verbeteringen niet bij de rest van veranderingen van de fotomappen. Wat was er mis met camera roll?

Heb jij meerdere iOS apparaten? Want anders heb je ook niks aan de nieuwe photostream... Ik vind de nieuwe juist geweldig. Ik heb gewoon nu EEN foto bibliotheek op mijn iPhone en iPad. Je hebt 'Recently Added' waar alle onlangs gemaakte foto's van alle iDevices in komen, na x aantal dagen gaan ze daar weg en vind je ze gewoon nog via 'photo's' links onder. Ik vond het verschrikkelijk dat ik 2 verschillende camera rolls had op mijn apparaten en mij kapot moest zoeken soms. Nu is het lekker overzichtelijk. Boven is 'Recently Deleted' errrrrg handig juist omdat je dus alles via iCloud nu deelt. Als je een foto maakt op je iPhone en je verwijdert het per ongeluk via je iPad, dan is hij dus helemaal weg van al je apparaten. Door een prullenbak te hebben is dit erg handig als je achteraf toch liever de foto bewaard had. Alles in 'recently deleted' wordt na 40 dagen sowieso verwijderd. Je kan zelf ook alles in een keer verwijderen...

En je hebt de nieuwe photostream toch echt zelf aangezet hoor. Hij staat namelijk standaard op de iOS7 versie, na update kreeg je de optie om het te laten of om te zetten naar iCloud Photo Library (nieuwe). Je kan het nog uitzetten als je liever de oude style wil. Maar durf niet te zeggen of je foto's dan ook opnieuw worden terug ingedeeld...

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 29-09-2014 01:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

ASNNetworks schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:57:
[...]
Heb jij meerdere iOS apparaten? Want anders heb je ook niks aan de nieuwe photostream... Ik vind de nieuwe juist geweldig. Ik heb gewoon nu EEN foto bibliotheek op mijn iPhone en iPad. Je hebt 'Recently Added' waar alle onlangs gemaakte foto's van alle iDevices in komen, na x aantal dagen gaan ze daar weg en vind je ze gewoon nog via 'photo's' links onder. Ik vond het verschrikkelijk dat ik 2 verschillende camera rolls had op mijn apparaten en mij kapot moest zoeken soms. Nu is het lekker overzichtelijk. Boven is 'Recently Deleted' errrrrg handig juist omdat je dus alles via iCloud nu deelt. Als je een foto maakt op je iPhone en je verwijdert het per ongeluk via je iPad, dan is hij dus helemaal weg van al je apparaten. Door een prullenbak te hebben is dit erg handig als je achteraf toch liever de foto bewaard had. Alles in 'recently deleted' wordt na 40 dagen sowieso verwijderd. Je kan zelf ook alles in een keer verwijderen...
Thanks voor t inzicht :> Gebruik hier inderdaad alleen 1 ios device + mac. En dan heb ik er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 16:42

jelle.

Product Owner
Boven is 'Recently Deleted' errrrrg handig juist omdat je dus alles via iCloud nu deelt. Als je een foto maakt op je iPhone en je verwijdert het per ongeluk via je iPad, dan is hij dus helemaal weg van al je apparaten. Door een prullenbak te hebben is dit erg handig als je achteraf toch liever de foto bewaard had. Alles in 'recently deleted' wordt na 40 dagen sowieso verwijderd. Je kan zelf ook alles in een keer verwijderen...
Je hebt het nu over iCloud-fotobibliotheek (beta) toch? Want met iOS 8 is Fotostream sowieso aangepast, maar iCloud-fotobibliotheek doet daar nog een schepje bovenop.

Als je iCloud-fotobibliotheek niet hebt ingeschakeld en je verwijdert vanaf je iPad een foto die met je iPhone gemaakt is, dan blijft ie op je iPhone staan. Verwijder je hem vanaf je iPhone, dan verdwijnt ie ook van je iPad. Dat is al wennen voor mensen in iOS 8 (voorheen waren Filmrol en Fotostream immers gescheiden), maar dan wordt het met iCloud-fotobibliotheek nóg een keer anders :p

[ Voor 3% gewijzigd door jelle. op 29-09-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Vuvuzela schreef op maandag 29 september 2014 @ 00:32:

Wat is het probleem van die recently deleted? Loopt zelfs een timer op, na 30 dagen verdwijnen ze sowieso vanzelf.

Even wat anders, ik gebruik family sharing, en vraag me af hoe dat straks gaat werken als ik iPhoto library in de cloud ga zetten. Kunnen family members die dan ook zien? Dus niet dat ik dan bewust foto's moet gaan sharen naar de family stream, maar dat zij gewoon ook ALLE foto's die ik in iPhoto zie op hun toestel gaan zien, zoals ik ze ook allemaal zou moeten gaan zien. Dus ondanks het feit dat er gebruik wordt gemaakt van een afwijkend apple id. Want alleen het hoofdaccount heeft straks natuurlijk die 200GB iCloud opslag.

[ Voor 30% gewijzigd door UltraSub op 29-09-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dataroaming lijkt in iOS8 niet helemaal lekker te werken: Ik had dataroaming aangezet en daarbij had ik alle Apps geblokkeerd voor verkeer over (onder Instellingen > Mobiel netwerk > Gebruik mobiele data voor) mobiele data. Ik had enkel WhatsApp geactiveerd, zodat ik op die manier enigszins mijn dataverkeer in de hand kon houden.

De volgende morgen had ik gewoon netjes Gmail mail ontvangen (Gmail App) en ook mijn normale mails waren opgehaald.

Uiteindelijk heb ik dataroaming maar weer compleet uitgezet, gezien Facebook Messenger ook maar bleef afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ios8.0.2 loopt bij mij op de ipad3 (ipad with Retina) beter dan de 8.0.0

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Wauw! Sinds gister 1Password in gebruik genomen, wat een handige app zeg! Heb gelijk de wachtwoorden van al mijn inlog sites aangepast naar een random generated 20-tekens wachtwoord. Nu met iOS8 kan je via Safari inloggen door TouchID te gebruiken. Erg handig! De password keychain van iOS werkt niet met alle sites, bovendien kan iemand daarmee inloggen als ze eenmaal in je iPhone zitten. Paypal deed ik dus nooit ermee. Maar nu is het erg handig met iOS8+1Password. Heb overal verschillende wachtwoorden, hoef mijn wachtwoorden nooit te onthouden, kan inloggen met TouchID/Master Password en ook nog eens synchronisatie met OSX. Een ding is wel erg belangrijk: zorg dat je wel een hele veilige Master Password heb. Je hebt er immers niks aan als alles goed beveiligd is en je een makkelijk te raden Master Password hebt:p

Maargoed dit is dus erg handig. Hoef nu maar 1 ingewikkelde password te onthouden (of TouchID via iOS) en ik kan overal inloggen. Aanrader om in ieder geval even te checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:38
Ferret schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:49:
Vraagje; ik weet niet of het met iOS 8 of met de iPhone 6 heeft te maken maar ik heb het volgende. Vanmorgen heb ik mijn iPhone 6 ontvangen en meteen een iCloud kopie van mijn oude iPhone teruggezet.
Dat werkte als een speer maar wat mij nu opvalt is dat zodra ik het beginscherm zie (dus die met alle apps) dat ik continue dat draaidingetje (naast het wifi symbool) zie draaien. Hij is dus bezig met iets. Dat is zo de hele ochtend al en ik kan niet ontdekken wat hij nou aan het doen is.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Is inmiddels opgelost in 8.0.2 merk ik :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 22:15
Heeft niks met iOS 8 / iPhone 6 te maken. Onder iOS 7 kwam het ook voor. (Gezien op een iPhone 4S en iPad Air). Even het apparaat opnieuw starten en het is weg.

Bij mij kwam het soms voor na het bijwerken van een app en/of het maken van een backup met iTunes.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-06 19:26
Hier ook 8.02 geinstalleerd op de ipad air. Draait zoals gewenst. Alleen action notes sluit gelijk af na het opstarten van de app. Aangezien ik daar veel mee werk, knap lastig dat die het niet meer doet. Hebben hier meer mensen problemen mee ?
Heeft iemand al een oplossing gevonden of een alternatieve app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-06 12:01
[...]

...
Amen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

UltraSub schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:26:
[...]
Wat is het probleem van die recently deleted? Loopt zelfs een timer op, na 30 dagen verdwijnen ze sowieso vanzelf.
Na de uitleg van ASNNetworks snap ik het idee erachter wel ja..
Maar voor mijn gebruik is het dubbel werk want die 30 dagen vind ik te lang. Met een dag of 3 zou ik mislukte shots gewoon laten staan en evt de echt beschamende dingen handmatig weggooien. Nu met een nieuwe 6 sowieso veel aan t prutsen met de camera dus de recently deleted groeit wellicht ook een stuk sneller dan bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11supplier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-05 00:43
Airplay werkt niet meer met mijn Yamaha reciever. Ik hoop op een update, maar ik vrees dat dit wel even kan duren (of zelfs nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:43
Werkt whatsapp back-up inmiddels met iCloud drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

11supplier schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:10:
Airplay werkt niet meer met mijn Yamaha reciever. Ik hoop op een update, maar ik vrees dat dit wel even kan duren (of zelfs nooit)
Ben bang dat je bij Yamaha moet zijn idd, zelfs de aTV had een update nodig om het weer te laten werken. Ze zullen wel gesleuteld hebben aan het protocol.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-06 13:05

Anton

NetApp Implementation Engineer

DJBSHORT schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:18:
Ik heb sinds het installeren van IOS 8 op iphone/ipad problemen met het resolven van .local adressen via een VPN verbinding (L2TP/IPSEC of OpenVPN) het resolved niet en de queries komen ook niet aan op mijn DNS server.

Het vreemde is dat als ik een ander domein aanmaak op mijn interne dns server bijvoorbeeld .mijnnetwerk dit wel resolved.

Meer mensen met dit probleem?
Ja, dit probleem heb ik ook, zowel met 8.0 als 8.0.2. Sterker nog, niet alleen met VPN verbindingen, maar ook als ik gewoon in m'n locale netwerk hang, dan kan ik ook de webserver op m'n pc niet openen via de FQDN (http://mijnpc.mijnnetwerk.local), alleen via het ip-adres. Met een iPhone 4 met iOS 7.1.2 lukt het nog steeds zonder problemen.

In de thread bij Apple die iemand anders hier aanhaalde (https://discussions.apple.com/thread/6555023) wordt ook alleen over VPN gesproken, maar ik heb het dus ook "direct". :(

Ik scrobbel ook audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik dacht even te gaan genieten van Asphalt 8 op IOS8 omdat er ondersteuning voor Metal toegevoegd is. Kwam ik even een partij bedrogen uit zeg.

Ik speel op een iPad air met 64GB geheugen, waarvan nog 32GB vrij is. De framerate van het spel laat behoorlijk wat te wensen over, waardoor ik behoorlijk snel misselijk wordt tijdens het spelen (een vorm van motion sickness).

Hebben andere mensen betere ervaring met deze game op IOS8? hij speelt op mijn iPhone 5 een behoorlijk stuk soepeler, al is hij dan wat minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Heb hem op de rMini 32GB even kort getest, maar zag weinig verschil tov de non-Metal versie. Dat wazige hoort volgens mij bij het spel, Real Racing is veel mooier. Ik hoop dan ook dat die ook een update naar Metal gaan uitbrengen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 22:15
Eduardboon schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:47:
Ik speel op een iPad air...
...
hij speelt op mijn iPhone 5...
Wordt bij jouw eigenlijk de voortgang gesynchroniseerd tussen iPad en iPhone?

Bij mij doet hij dat niet, maar ik dacht op internet gelezen te hebben dat hij dat wel zou moeten doen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Jeroen O schreef op maandag 29 september 2014 @ 20:01:
[...]

Wordt bij jouw eigenlijk de voortgang gesynchroniseerd tussen iPad en iPhone?

Bij mij doet hij dat niet, maar ik dacht op internet gelezen te hebben dat hij dat wel zou moeten doen.
Nee, ik heb elke keer weer het probleem dat ik op 0 begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-06 11:13

Fresh

nee is nee

Untouchablezz20 schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:39:
Werkt whatsapp back-up inmiddels met iCloud drive?
Ja, er is onlangs een update uitgebracht door WhatsApp waardoor backuppen naar iCloud nu weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-06 16:50
De Facebook Messenger app heeft zojuist een update voor de iPhone 6 gekregen. Hopen dat de Facebook app nu snel volgt.

Hoop ook dat whatsapp snel een update krijgt. Ik irriteer me nogal aan die oversized tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
iOS 8.1 beta 1 is uit.

Zelf had ik tot vanochtend last van een slechte Wi-Fi verbinding (safari pagina's wilde niet laden, appstore was mega traag, etc). Nadat ik de dns had gewijzigd van 10.0.1.1 naar 8.8.8.8 kreeg ik helemaal geen verbinding meer. Daarna me iPhone herstart en tot op heden werkt alles perfect.

[ Voor 8% gewijzigd door nanoChip op 30-09-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:58

Mx. Alba

hen/die/zij

Gisteren updat naar 8.0.2 gedaan. Vanmorgen was er een update van Facebook... Na die update start de Facebook app niet meer. Lekker handig. :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-06 16:10

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Facebook app werkt hier op appelfoon 6 met ios 8.02 , alleen problemen met xbmc commander , werkt wel op ipad met ios 8.02 maar niet op mn appelfoon, iemand anders betere ervaring met xbmc commander op iphone 6 ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
Had deze kabel gekocht, werkte perfect op mijn ipad 2 met ios 7
http://www.ebay.com/itm/H...&var=&hash=item35dca41012

Echter na de update van ios 8 werkt het niet meer op me ipad. en na de update 8.0.2 werkt het ook nog niet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoe is de batterijduur met 8.0.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Verbruik lijkt mijn 5s iets minder goed te doen tov van 8/801. Maar ik ben in mijn eentje geen graad meter. Gebruik schommelt te erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Change List iOS 8.1 Beta met screenshots:

http://9to5mac.com/2014/0...with-build-number-12b401/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 16:36
funrider schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:58:

Swype en Swiftkey hebben weliswaar nog geen Nederlandse taal ondersteuning. Een minder bekende app (die overigens al jaren in de App Store staat als toetsenbord app zij het niet door het systeem te gebruiken) Path Input voor de iPhone (de iPad app - moet nog iOS8 update krijgen) heeft dit al wel en werkt heerlijk en zo denk ik er niet alleen over. Overigens hoef je geen volledige toegang te geven aan Path Input in tegenstelling tot SwiftKey.
Dit werkt prima! Beter dan de anderen die volledige toegang vereisen. Het is wel jammer van de naam op de spatiebalk.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:58

Mx. Alba

hen/die/zij

Na een reboot werkt Facebook weer.

Ik heb trouwens wel af en toe dat een app blijft "hangen". Safari bijvoorbeeld, terwijl ik een tekst aan het typen ben. Dan moet ik de app afsluiten en weer opnieuw typen. 8)7

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 22:40
ZpAz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:25:
[...]

Dit werkt prima! Beter dan de anderen die volledige toegang vereisen. Het is wel jammer van de naam op de spatiebalk.
Ja die naam op spatiebalk is minder mooi op Path Input helaas. Ook is het jammer dat ze een aparte iPad app hebben naast de iPhone app. De iPad app moet nog steeds de update krijgen.
Hopenlijk lossen ze ook snel de problemen op voor gebruikers met iPhone 6 (Plus). Daarnaast is het te hopen dat partijen als WhatsApp dergelijke 3rd party toetsenborden ook toestaan in hun app, wel gek dat de App Store (voor reviews) ook niet goed werkt met 3rd party keyboards zoals Path Input.

Overigens is er ook nog een ander swype toetsenbord die ook de Nederlandse taal ondersteund (en AZERTY voor de Belgen onder ons) namelijk Adaptxt (app) echter die vraagt wel volledige toegang als ik de FAQ lees, echter weet ik niet of dit verplicht is (het lijkt me wel).

Voor een overzicht van alle toetsenborden kijk eens in dit topic.

[ Voor 13% gewijzigd door funrider op 30-09-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 22:08
Gisteren een iPhone 6 gekocht en mijn oude iPhone ingeleverd en helemaal gewist. Gevolg, mijn documenten zijn verdwenen uit iWorks. Morgen belt Apple mij en kan ik ze mijn probleem voorleggen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Anton schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:25:
[...]

Ja, dit probleem heb ik ook, zowel met 8.0 als 8.0.2. Sterker nog, niet alleen met VPN verbindingen, maar ook als ik gewoon in m'n locale netwerk hang, dan kan ik ook de webserver op m'n pc niet openen via de FQDN (http://mijnpc.mijnnetwerk.local), alleen via het ip-adres. Met een iPhone 4 met iOS 7.1.2 lukt het nog steeds zonder problemen.

In de thread bij Apple die iemand anders hier aanhaalde (https://discussions.apple.com/thread/6555023) wordt ook alleen over VPN gesproken, maar ik heb het dus ook "direct". :(
Ik kreeg deze melding van Apple over mijn bugreport. Dus het staat wel ergens genoteerd.

Engineering has determined that your bug report (18472190) is a duplicate of another issue (18099477) and will be closed.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11supplier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-05 00:43
Ethirty schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:23:
[...]

Ben bang dat je bij Yamaha moet zijn idd, zelfs de aTV had een update nodig om het weer te laten werken. Ze zullen wel gesleuteld hebben aan het protocol.
Jammer dat dit niet wat vloeiender ging. Even Yamaha bij voorbaat informeren en zorgen dat er een update klaar staat of het backwards compatable maken zou best te doen moetten zijn. Zal dit express gedaan zijn om het beeld te geven dat een Apple TV de enigste echte betrouwbare oplossing is voor airplay?

Anyways, ik heb Yamaha een mail gestuurd met de vraag wat ze hiermee van plan zijn te doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:13
carpebios schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:30:
Gisteren een iPhone 6 gekocht en mijn oude iPhone ingeleverd en helemaal gewist. Gevolg, mijn documenten zijn verdwenen uit iWorks. Morgen belt Apple mij en kan ik ze mijn probleem voorleggen.
Ik denk dat dit de oorzaak is: http://www.macrumors.com/...ettings-icloud-drive-bug/.
Pagina: 1 ... 12 ... 28 Laatste