• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 19:58
Draait opzicht prima, nog geen crashes gehad op DP8/PB3. Alleen irriteer ik me aan de animatie lag, zelfs met transparantie uitgeschakelt :(.

Edit: ben ik ben er trouwens achter waardoor ik veel lag heb in bijv. mission control. Wanneer ik veel applicaties open zoals photoshop, mail, lightroom, final cut, indesign coda etc. etc. Dan gaat alles prima.

Maar zodra ik safari opstart krijg ik lag. Waarschijnlijk door bepaalde (zware) websites?

[ Voor 52% gewijzigd door sweebee op 18-09-2014 00:39 ]

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
sweebee schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:50:
Maar zodra ik safari opstart krijg ik lag. Waarschijnlijk door bepaalde (zware) websites?
Flash plugin eruit knikkeren.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
WTM schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:32:
[...]

Kun je mij het gecompileerde bestand sturen? Ik krijg 'm zelf niet aan de praat cq weet niet hoe ik dat moet doen?
Is het je al gelukt om de Dymo aan de praat te krijgen? Want hier crasht ie nog steeds. De download link die genoemd werd is d00d.

• sweebee
RobV schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:24:
[...]

Flash plugin eruit knikkeren.
Verwijderd, maar zonder succes. Krijg zelfs al lag als ik safari opstart en de favorieten pagina ervoor heb 8)7. En dan safari als enige app open heb staan. Klik ik safari weg dan is de lag ook weg. Zal wel een bug zijn in safari?

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
sweebee schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:46:
[...]
Verwijderd, maar zonder succes. Krijg zelfs al lag als ik safari opstart en de favorieten pagina ervoor heb 8)7. En dan safari als enige app open heb staan. Klik ik safari weg dan is de lag ook weg. Zal wel een bug zijn in safari?
Vreemd, bij mij werkte dat goed.
dirkx schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:24:
[...]
@Yzord - wat betreft DYMO - die is werkend te krijgen door een recente versie van de DYMO cups drivers op te halen (http://download.dymo.com/...-cups-drivers-1.4.0.tar.g); te compileren en dan specifiek/alleen het bestand /Library/Printers/DYMO/Filters/raster2dymolw van de normale binary distributie van DYMO te vervangen door src/lw/raster2dymolw.

Dw.
Er is een makkelijkere oplossing (en die werkt bij mij): download en installeer deze oudere drivers 8.3.1. Let wel op dat je een error krijgt van OS X 'Invalid driver' o.i.d. zodra je een printopdracht verstuurt, klik hier op 'Repair' et voilá. Hier gevonden.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21

RnB

Ai ai ai, wat zonde dit; dezelfde glitch als bij Mavericks:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w2Ek3i8C1koneXTaxW8P34NJ/full.png

Sporadisch blijft dock de download voortgang laten zien, ondanks dat er niks gedownload wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

RnB schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:34:

[afbeelding]

Sporadisch blijft dock de download voortgang laten zien, ondanks dat er niks gedownload wordt.
Dat is vervelend, ik had het zelf nog niet gezien, dus hoopte stiekem ook dat dit gefixt was.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16

[afbeelding]

Hier heb ik ook wel eens last van in Mavericks. Het hoort natuurlijk niet maar je kan het tijdelijk oplossen door in Terminal het volgende commando in te voeren: killall Dock (hoofdletter gevoelig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:38
Schijnt iets te zijn met Chrome of zo, heb het ook af en toe.

http://apple.stackexchange.com/a/64555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 11:52
Ik draai nog mavericks maar gebruik geen chrome en heb hier soms ook last van.

• ZpAz
  • Laatst online: 22:44
steffeh schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:10:
Schijnt iets te zijn met Chrome of zo, heb het ook af en toe.

http://apple.stackexchange.com/a/64555
Chromeloos hier, en heb het ook af en toe. Wat ik altijd doe is hem uit de Dock weghalen en weer terug plaatsen, dan is het weer goed.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29
ZpAz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:29:
[...]

Chromeloos hier, en heb het ook af en toe. Wat ik altijd doe is hem uit de Dock weghalen en weer terug plaatsen, dan is het weer goed.
Ik dacht al dat ik iets verkeerd deed onder Mavericks. maar het is dus een bug, die gewoon blijft waar ie is :+

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mee te doen met de Yosemite Beta. Ik krijg de code op de Apple site in beeld, klik op de code en de App Store opent naar de redeem pagina. De code staat daar ingevuld maar er komt echter geen "redeem" knop. Ik kan de code ook niet bewerken.

Ga ik vervolgens zelf naar redeem in de App Store en vul ik de code in, dan geeft de App Store aan dat de code reeds is gebruikt. Maar nergens een download link, ook niet onder knopje Purchases.

Meld ik me af voor de beta en weer aan, om een nieuwe key te krijgen, hetzelfde. Doe ik hetzelfde maar klik ik dit keer niet vanaf de site door naar de App Store, maar open ik zelf de App Store en klik op redeem: Zie ik eerst dat code redemption nu niet beschikbaar is. Klik ik nog een keer op redeem, krijg ik dat de code reeds is gebruikt.

Ik word gek!

Hier had uw reclame kunnen staan.

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:09:
Vreemd, ik draai PB2 en ik krijg zojuist Developer preview 7 aangeboden via de updates.

Iemand anders die dit ook heeft?
Dit heb ik dus ook, weet iemand een oplossing?
Heb je toevallig ook een Retina late 2013

[ Voor 6% gewijzigd door BTBoy op 20-09-2014 20:31 ]

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
oeps

[ Voor 99% gewijzigd door RobV op 20-09-2014 20:52 ]

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
oeps

[ Voor 99% gewijzigd door RobV op 20-09-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Een collega heeft mijn probleem opgelost door me aan te melden als developer; dus ik kom nu ook vanuit Yosemite ;) Eerste indruk; wow. Snel al mijn apps testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

[afbeelding]

Dat is wel minder. Had ik onder 10.9 ook vaak. Onder 10.10 nog niet gezien. Heb je de bug gerapporteerd?
Ik moet zeggen, ik ben als een gek aan het rapporteren. Zie hier en daar toch nog wel wat foutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:49

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Ik heb de eerste beta's overgeslagen, maar toch maar de stap genomen naar PB3 na het uitkomen van IOS8.
Eerste indruk is erg positief. Het draait erg vlot en het ziet er erg gelikt en fris uit. Weinig problemen, batterij gaat nog wat minder lang mee en Spotify lijkt niet helemaal compatible, gezien de vele helpers op de achtergrond welke vastlopen. Erg fijn vindt ik Safari, die draait erg soepel en de look kan ik ook waarderen.
Voordeel van het beta eerder openstellen is dat veel developers op dit programma mee kunnen liften en hun nieuwe versies breed kunnen testen. Gevolg zal zijn dat veel meer programma's gewoon Yosemite ready zijn bij lancering.

Kortom, erg positief en ik heb het indruk dat het stabieler draait dan de release versie van IOS8.0, want daar bemerk ik toch nogal wat foutjes in.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Hier ook zeer positief. Ik ervaar net zoals jij wat problemen met Spotify maar verder zijn de eerste ervaringen meer dan goed. De frisse look is fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
@tAnk, wat heb je geprobeerd om je problemen omtrent het redeemen van de code op te lossen? Hier dezelfde problemen, hij staat hier ook niet onder purchased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diecke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:46
ZpAz schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:08:
@tAnk, wat heb je geprobeerd om je problemen omtrent het redeemen van de code op te lossen? Hier dezelfde problemen, hij staat hier ook niet onder purchased.
Ik heb hetzelfde probleem, maar heb geen mac developer account (heb alleen iOs dev account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik wil de vraag toch nog maar eens stellen over de iCloud Drive, blijkbaar heeft niemand een eenduidig antwoord.

Ik wil graag ruimte besparen op mijn SSD en bedacht me om mijn data te storen in iCloud Drive, gaat over foto's, films, en documenten. Wat ik wil voorkomen is dat alles lokaal blijft. Ik zie iCloud als een externe HD in de cloud. Zit ik er nu echt naast? Want dan kan ik me de 200 GB subscription ook wel besparen.

Alvast bedankt

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
iNickx schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:16:
Ik wil de vraag toch nog maar eens stellen over de iCloud Drive, blijkbaar heeft niemand een eenduidig antwoord.

Ik wil graag ruimte besparen op mijn SSD en bedacht me om mijn data te storen in iCloud Drive, gaat over foto's, films, en documenten. Wat ik wil voorkomen is dat alles lokaal blijft. Ik zie iCloud als een externe HD in de cloud. Zit ik er nu echt naast? Want dan kan ik me de 200 GB subscription ook wel besparen.

Alvast bedankt
Als het net zoals Dropbox werkt is het idd ook gewoon lokaal opgeslagen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 19-09 13:28
Werkt handoff hier eigenlijk bij mensen? Heb laatste Yosemite DP en ios 8 op een iPhone 6 maar het werkt dus niet, ook al geprobeerd opnieuw in icloud in te loggen op beide apparaten zonder succes.

Ook geprobeerd op een iPhone 5S zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bij mij werkt(e) het prima, heb het echt uitgeschakeld aangezien ik het niet gebruiken ga :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:05

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Scrtz schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:29:
Werkt handoff hier eigenlijk bij mensen? Heb laatste Yosemite DP en ios 8 op een iPhone 6 maar het werkt dus niet, ook al geprobeerd opnieuw in icloud in te loggen op beide apparaten zonder succes.

Ook geprobeerd op een iPhone 5S zonder succes.
Draai hier DP8 en iOS 8 op m'n iPhone 5 en handoff werkt prima. Als ik een belletje krijgt gaat mijn Mac ook tringelen met bericht en als ik een app open heb staan krijg ik het icon naast de dock. Ook op mijn homescreen op mijn iPhone verschijnt het icon dus volgens mij werkt het allemaal prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 13:41
Ik denk toch dat het random bij sommige mensen wel en bij sommige niet aanstaat. ik heb zelf een macbook Air, iMac en Macmini en bij mij ontbreekt de switch in de systeemvoorkeuren (Algemeen) waar ik het aan en uit kan zetten. Ik lees overal dat er zo'n optie aan en uit te schakelen is maar bij mij ontbreekt hij. Heel apart. Voor de duidelijkheid ik draai Yosemite en ios8 op mijn apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
rk74 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:34:
Ik denk toch dat het random bij sommige mensen wel en bij sommige niet aanstaat. ik heb zelf een macbook Air, iMac en Macmini en bij mij ontbreekt de switch in de systeemvoorkeuren (Algemeen) waar ik het aan en uit kan zetten. Ik lees overal dat er zo'n optie aan en uit te schakelen is maar bij mij ontbreekt hij. Heel apart. Voor de duidelijkheid ik draai Yosemite en ios8 op mijn apparatuur.
Bij mij staat het gewoon aan op beide apparaten, ook al eens uitgeschakelt en opnieuw aangezet net zoals opnieuw inloggen bij iCloud, zonder succes.
ankhie schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:30:
[...]

Draai hier DP8 en iOS 8 op m'n iPhone 5 en handoff werkt prima. Als ik een belletje krijgt gaat mijn Mac ook tringelen met bericht en als ik een app open heb staan krijg ik het icon naast de dock. Ook op mijn homescreen op mijn iPhone verschijnt het icon dus volgens mij werkt het allemaal prima ;)
Continuity (bellen op alle apparaten) werkt dan weer wel bij mij, handoff niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:50

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Diecke schreef op zondag 21 september 2014 @ 22:22:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, maar heb geen mac developer account (heb alleen iOs dev account)
Idem hier, heb zelfs meerdere malen de beta verlaten om een nieuwe code te krijgen, maar dat maakt dus niets uit. Ook via een VPN in de US krijg ik geen toegang dus het lijkt geen geo-blok oid. Jammer, had graag die laatste beta willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Misschien is dit al eerder gevraagd. Maar ik had me ooit opgegeven voor het beta program. Maar had nooit tijd dit te installeren. Ik wilde dus net meedoen met het programma. Maar er staat bij de code dat ik die al ingewisseld heb.

Iemand een fix?

p.s. dit gaat wel over de public beta.

[ Voor 7% gewijzigd door Denzis op 23-09-2014 10:36 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:00
Iemand al ervaring met Yosemite binnen een Windows Server omgeving? Verbeteringen op het SMB gebied? Want dat was in Mavericks echt drama met dat halfbakken SMB2. In Yosemite is SMB3 de standaard, dus hopelijk brengt dat grote verbeteringen met zich mee..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris

OkselFris

Alvast bedankt
Helaas biedt iCloud drive weinig opties. Het werkt zoals een Onedrive en Dropbox, het wordt standaard naar lokaal gesynchroniseerd, echter hebben die nog de opties om folders niet te synchroniseren en zo kan je nog online folders maken. Alles wat je op je iCloud drive staat, komt altijd lokaal.
Het is beperkt in opties. (Geen shared folders, geen restore van verwijderde bestanden, geen selective sync etc.)

Ik ben trouwens wel benieuwd of mensen ook al grote files op hun iCloud drive hebben staan. Ik wilde even testen om mijn 25GB grote Aperture database erop te plaatsen, maar na een tijdje stopt hij met synchroniseren, terwijl een Aperture database in principe maar een container is met veel losse bestanden.
Nog even wat testen, maar een volledige vervanger voor een Dropbox of Onedrive zal het voor velen niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:13
Denzis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:34:
Misschien is dit al eerder gevraagd. Maar ik had me ooit opgegeven voor het beta program. Maar had nooit tijd dit te installeren. Ik wilde dus net meedoen met het programma. Maar er staat bij de code dat ik die al ingewisseld heb.

Iemand een fix?

p.s. dit gaat wel over de public beta.
Ikzelf had hem ooit geïnstalleerd, weer verwijderd, en toen ik hem weer wilden installeren via de code zei hij dit ook. Maar toen bleek dat omdat ik de code ingewisseld heb hij wel onder mijn aankopen stond in de app-store, misschien dat hij daar bij jou ook staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
erik23 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:13:
[...]

Ikzelf had hem ooit geïnstalleerd, weer verwijderd, en toen ik hem weer wilden installeren via de code zei hij dit ook. Maar toen bleek dat omdat ik de code ingewisseld heb hij wel onder mijn aankopen stond in de app-store, misschien dat hij daar bij jou ook staat.
Bedankt, maar helaas staat die er niet. Dan maar gewoon geduld hebben en wachten op de officiële.

https://www.youtube.com/@droommotor

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:54

4POX

Everybody is wired

Alvast bedankt
Als ik het goed heb begrepen gaat iCloud in de toekomst via de nieuwe photo app wel een slimmer om met de ruimte. Dat de originelen in de iCloud staan en je op je computer dan de thumbnails hebt staan. Dit is namelijk wel de bedoeling met de photo app op de IOS8.

Ik heb nog niet gemerkt op de iPhone dat de photo map kleiner is geworden. Maar ik heb zeker nog 5,5 GB vrij. Dus de telefoon heeft geen reden om ruimte vrij te maken.

AKA Rinkel weblog

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Wat ik begrepen heb is dat iCloud Drive inderdaad een externe opslag is.
In tegenstelling tot bijv. dropbox synct het dus niet de content naar een map op je HDD, maar hebben al je iDevices toegang tot deze "externe HDD" mits je daarop dezelfde icloud account gebruikt.

• OkselFris

OkselFris

Orii schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:13:
Wat ik begrepen heb is dat iCloud Drive inderdaad een externe opslag is.
In tegenstelling tot bijv. dropbox synct het dus niet de content naar een map op je HDD, maar hebben al je iDevices toegang tot deze "externe HDD" mits je daarop dezelfde icloud account gebruikt.
Misschien dat dit straks voor foto's zo werkt en natuurlijk nu voor de IOS devices (maar dat is bij Dropbox ook zo) maar je Mac met Yosemite haalt wel degelijk de content lokaal en er is geen optie om dit anders in te stellen.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

BTBoy schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:28:
[...]

Dit heb ik dus ook, weet iemand een oplossing?
Heb je toevallig ook een Retina late 2013
Nope, ik heb een Mac Mini 2011
Ik ben bang dat wij ook nooit DP8 of PB3 gaan krijgen door dit probleem.

We kunnen wachten op de GM en dan upgraden of het word een herinstallatie...

• mits112
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:16
Ik heb een tweede schijf in mijn MacBook, iemand een idee hoe die te activeren? Hij ziet nu alleen m'n SSD (de opstartschijf)

Verwijderd

Ik heb sinds een week opeens dat mijn laptop zich hernoemt van MBA11 naar MBA11 (1) en toen kwam MBA11 (2), maar ook mijn ATV doet dit en is ondertussen al op ATV (232).

Ik heb dit eerder gehad, en toen was simpelweg een hostname change en reboot genoeg, maar nu is het meer dan erg terug. Hebben meer mensen dit sinds de laatste update van de PB?

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:05

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:51:
Ik heb sinds een week opeens dat mijn laptop zich hernoemt van MBA11 naar MBA11 (1) en toen kwam MBA11 (2), maar ook mijn ATV doet dit en is ondertussen al op ATV (232).

Ik heb dit eerder gehad, en toen was simpelweg een hostname change en reboot genoeg, maar nu is het meer dan erg terug. Hebben meer mensen dit sinds de laatste update van de PB?
Ik heb het op mijn iMac (DP8) en met mijn AppleTVs. Die krijgen allerlei getallen erachter. Het zou een Bonjour issue zijn. Mijn rMBP (DP8) heeft dan weer nergens last van, ook mijn Mac Mini (Mavericks) heeft nergens last van. Ik had dit overigens op Mavericks al. Je schijnt alles (incl router/airport) uit te moeten zetten en na een half uur ofzo alles weer inschakelen. Dit scheen bij meerdere mensen te werken. Zelf nooit geprobeerd overigens, ik stoor me er niet enorm aan. Heb toentertijd een reinstall van mijn iMac gedaan omdat hij 7x voorkwam in de lijst bij mijn shared list in de finder en ook op mijn AppleTVs stond hij er 7x in, dat werd me te gortig. Maar 1x met een getalletje ... tsja ;)
Mocht je een simpele fix nog tegenkomen dan hoor ik het ook graag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 18:54

4POX

Everybody is wired

4POX schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:29:
[...]

Als ik het goed heb begrepen gaat iCloud in de toekomst via de nieuwe photo app wel een slimmer om met de ruimte. Dat de originelen in de iCloud staan en je op je computer dan de thumbnails hebt staan. Dit is namelijk wel de bedoeling met de photo app op de IOS8.

Ik heb nog niet gemerkt op de iPhone dat de photo map kleiner is geworden. Maar ik heb zeker nog 5,5 GB vrij. Dus de telefoon heeft geen reden om ruimte vrij te maken.
Gisteren de iPhone opnieuw geïnstalleerd. De foto's komen niet terug met de back-up, maar de iphone ging in de loop van de avond de foto's van de Drive downloaden. De photo library is van 2,2 GB naar 155 MB gekrompen. Ongeveer 950 foto's. Ik vind dit helemaal niet erg. Sommige foto's bekijk je toch nooit meer in het groot. Dan is het mooi dat je die ruimte vrij hebt op de telefoon.

Als ik op een foto klik dan download de telefoon snel het origineel. Ik ben heel erg benieuwd hoe deze techniek zichzelf gaat ontwikkelen. Als ik 20.000 foto's op de Macbook heb staan, kan ik die 20.000 foto's zometeen ook op de iPhone bekijken.

Ben benieuwd.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
vraagje:

gebruiken er hier Tweakers, Public Beta 3 momenteel als main os op hun Mac? En zo ja, hoor graag de ervaringen.... thanks!

side note: ik ben een huis-keuken-tuin gebruiker, geen zware bewerkingsprogramma's ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
@ Epox: ben benieuwd hoe zich dat gaat vertalen in real time dataverbruik naar de provider toe: In hoeverre zal dit meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris

OkselFris

Geert1976 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:41:
vraagje:

gebruiken er hier Tweakers, Public Beta 3 momenteel als main os op hun Mac? En zo ja, hoor graag de ervaringen.... thanks!

side note: ik ben een huis-keuken-tuin gebruiker, geen zware bewerkingsprogramma's ofzo
Volgens mij zullen de meesten hier nu PB3 draaien en ik denk toch een groot aantal als hun main OS.
Ik ook en ik zie weinig problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris

OkselFris

De favorieten benaderen via de adresbalk is even wennen, maar het kan mij wel bekoren. In deze view heb je onderaan de veel bezochte sites staan, echter heb ik hier maar 1 site staan. Zijn er mensen waarbij deze wel normaal gevuld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
OkselFris schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:49:
[...]

Volgens mij zullen de meesten hier nu PB3 draaien en ik denk toch een groot aantal als hun main OS.
Ik ook en ik zie weinig problemen.
Inderdaad, scroll de laatste 10 pagina's door van dit topic en je antwoord wordt vast en zeker gegeven :).

Ik draai hier DP7 als main, dagelijks gebruik op school gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
okiedokie! heb inderdaad ff wat gelezen in dit topic...ik ben om! ;)

ga nu PB3 er op zetten

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
De site is veranderd omtrent het aanmelden voor de beta. Bij de vorige waar direct de App Store gelaunched werd ging het bij mij niet goed. Nu moet je eerst een kleine installer downloaden en dat werkt wel prima! Ook op naar PB3 hier :)

edit: Hij bleef nogal lang op 1 minute remaining staan, maar het staat er op <3 It looks nice, wat minder "glass" dan in screenshots van Apple, maar dat zal nog wel komen. Eerste indruk is dat het erg mooi is.

Alvast bedankt
Je kan als je muziek op je Mac hebt staan in iTunes dit ook in iTunes Match stoppen, ik heb ook al mijn muziek daar in staan. Daar kunnen tot 25.000 liedjes in die niet uit de iTunes Store komen, voor welke daar wel gekocht zijn is het onbeperkt.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/Xk6u/Screen%20Shot%202014-09-27%20at%2013.38.18%20copy.png

Het werkt hetzelfde als normale muziek, maar het wordt dan gestreamed. Je kan ze ook weer downloaden vanuit de cloud door te klikken op het wolkje. Dan werkt het ook zonder internet. En je bespaart ook direct de ruimte op een iPhone oid als je die hebt. Want alles wat daarop staat is dan ook op je iOS devices beschikbaar.

[ Voor 90% gewijzigd door ZpAz op 27-09-2014 13:39 . Reden: iTunes 12 screenshot geplaatst. Oww <3 ]

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Weet iemand hoe ik kan upgraden naar PB3?
Aangezien er bij mij wat fout is gegaan bij het updaten :(

Ik zit nu vast op DP7 terwijl ik eerst PB2 had...

• asterisk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:58
Ondervinden meer mensen nog steeds problemen met wifi bij PB3? Draai nu een aantal dagen PB3, en de problemen die er met mijn late 2013 13" MacBook bij Mavericks al waren zijn nu weer terug. PB1 was qua wifi heel stabiel, bij PB2 waren er nauwelijks problemen en nu heb ik weer ieder uur drop-outs van de verbindingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuffScout
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05-2024
Wie weet of Yosemite op dvd los te verkrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:21

RnB

Apple is met Mountain Lion al overgestapt op digitale media (en een optie om ML op usb stick te hebben), dus je zal zelf een bootable dvd moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

asterisk schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:57:
Ondervinden meer mensen nog steeds problemen met wifi bij PB3? Draai nu een aantal dagen PB3, en de problemen die er met mijn late 2013 13" MacBook bij Mavericks al waren zijn nu weer terug. PB1 was qua wifi heel stabiel, bij PB2 waren er nauwelijks problemen en nu heb ik weer ieder uur drop-outs van de verbindingen etc.
Yep hier ook veel problemen mee. Metname wanneer je je verbinding op full-load trekt :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:25
Is er al iets bekend of alle Macs de handoff functie kunnen gebruiken? Mijn Mac neemt wel gesprekken over die op mijn iPhone binnenkomen. Alleen zie ik geen app icoon op mijn Mac om geopende apps op mijn iPhone over te nemen. Heeft het echt met de Bluetooth functie te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Handoff werkt hier nog niet, ik zat te denken, misschien heeft het VolTE nodig wat enkel op een iPhone 6 / 6 plus zit? Heb hier een 5S.

Ook wil Xcode nog wel eens crashen als ik wil builden, maar eerst elke keer een clean doen en dan lijkt dat te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:25
Daar zal het probleem bij mij niet liggen, heb net een 6 plus gekocht. Echter mijn Mac is van medio 2011, denk dat ie het gewoon niet ondersteund. Is er verder nog iets bekend om bijvoorbeeld te werken met een externe bluetooth ontvanger die handoff mogelijk maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48

OB1

Denzis schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 21:16:
[...]

Bedankt, maar helaas staat die er niet. Dan maar gewoon geduld hebben en wachten op de officiële.
Ik heb die van mij via een torrent binnengehaald. :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ik neem aan dat ik Yosemite gewoon over Mavericks kan installeren als Main OS en dat dat geen problemen gaat veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Arthur-M. schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:19:
Ik neem aan dat ik Yosemite gewoon over Mavericks kan installeren als Main OS en dat dat geen problemen gaat veroorzaken?
Als je de final versie installeert wel. Een beta kan altijd problemen veroorzaken

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Rob schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:25:
[...]

Als je de final versie installeert wel. Een beta kan altijd problemen veroorzaken
Problemen als in bugs of problemen als in mijn Mac start niet meer op nadat ik Yosemite erop heb geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik heb gloednieuwe iMac waarop OSX versie 10.9.5 op draait. Wordt deze straks volledige ge-upgrade naar Yosemite? En hoe moet ik dit zien i.r.t. OSX Mavericks? Moet ik deze installeren? wie kan mij adviseren omtrent de 3 besturingsprogramma cq uitleggen hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:50:
Even een vraagje. Ik heb gloednieuwe iMac waarop OSX versie 10.9.5 op draait. Wordt deze straks volledige ge-upgrade naar Yosemite? En hoe moet ik dit zien i.r.t. OSX Mavericks? Moet ik deze installeren? wie kan mij adviseren omtrent de 3 besturingsprogramma cq uitleggen hoe het zit?
Je installeert het eigenlijk zoals je een app koopt en installeert. Het staat dan ook als een app in de Mac App Store. Enigste verschil: als je deze 'app' opent gaat hij je OS upgraden en verwijdert daarna de 'app', zodat het net is alsof je de Mac hebt gekregen met Yosemite erop.

[ Voor 13% gewijzigd door Pyrone89 op 28-09-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
ZpAz schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:02:
Handoff werkt hier nog niet, ik zat te denken, misschien heeft het VolTE nodig wat enkel op een iPhone 6 / 6 plus zit? Heb hier een 5S.
Het het werkend (retina 2013 en 5S). In de Facetime app moest ik nog een vinkje aanzetten "Use iPhone for Cellular calls" op zowel de iPhone als de Mac. Op de Mac ging dat niet helemaal lekker, dus dat was eerst even uitloggen en weer inloggen met iCloud en toen ging het goed.

edit: SMSjes sturen werkt nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 28-09-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:10:
[...]

Je installeert het eigenlijk zoals je een app koopt en installeert. Het staat dan ook als een app in de Mac App Store. Enigste verschil: als je deze 'app' opent gaat hij je OS upgraden en verwijdert daarna de 'app', zodat het net is alsof je de Mac hebt gekregen met Yosemite erop.
Ok bedankt. Maar waarom komt er eigenlijk geen automatische melding van een update en waarom eerst app installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Laatst online: 19-09 15:38

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 16:05:
[...]

Ok bedankt. Maar waarom komt er eigenlijk geen automatische melding van een update en waarom eerst app installeren?
Er komt ws wel een melding (was bij Maverickd wel), en het 'lijkt op' installeren van een app omdat updates via App Store gaan tegenwoordig (net als updates van 'gewone' apps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ZpAz schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:38:
[...]

Het het werkend (retina 2013 en 5S). In de Facetime app moest ik nog een vinkje aanzetten "Use iPhone for Cellular calls" op zowel de iPhone als de Mac. Op de Mac ging dat niet helemaal lekker, dus dat was eerst even uitloggen en weer inloggen met iCloud en toen ging het goed.

edit: SMSjes sturen werkt nog niet.
Kun je eens testen of het nog werkt als Bluetooth uit staat? Zodat we wat meer duidelijkheid hebben of BT voor deze specifieke functie aan moet staan (zoniet: dan is het mogelijk dat ook oudere Macs het kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Pyrone89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:37:
[...]

Kun je eens testen of het nog werkt als Bluetooth uit staat? Zodat we wat meer duidelijkheid hebben of BT voor deze specifieke functie aan moet staan (zoniet: dan is het mogelijk dat ook oudere Macs het kunnen gebruiken)
Bellen gaat via wifi, niet via bluetooth.
Dus dat werkt ook op oudere Macs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Psycho_Mantis schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:13:
[...]

Bellen gaat via wifi, niet via bluetooth.
Dus dat werkt ook op oudere Macs.
Precies, maar de handshake mogelijk wel, waarna het wordt overgenomen door Wifi.

Daar is dus nog onduidelijkheid over, en hopelijk kunnen we daar op deze manier wat meer inzicht in krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Pyrone89 schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:38:
[...]

Precies, maar de handshake mogelijk wel, waarna het wordt overgenomen door Wifi.

Daar is dus nog onduidelijkheid over, en hopelijk kunnen we daar op deze manier wat meer inzicht in krijgen.
Het is niet onduidelijk, het werkt via Wifi.
Als ik bluetooth uit zet werkt het namelijk nog steeds. :)

En mijn Mac komt uit 2011, dus te oud voor handoff. Wat ook inderdaad niet werkt. Bellen kan echter wel.

Handoff werkt inderdaad niet zonder bluetooth, heb dit getest met mijn iPad en iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Psycho_Mantis schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:49:
[...]

Het is niet onduidelijk, het werkt via Wifi.
Als ik bluetooth uit zet werkt het namelijk nog steeds. :)

En mijn Mac komt uit 2011, dus te oud voor handoff. Wat ook inderdaad niet werkt. Bellen kan echter wel.

Handoff werkt inderdaad niet zonder bluetooth, heb dit getest met mijn iPad en iPhone.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RnB schreef op zondag 28 september 2014 @ 09:06:
Apple is met Mountain Lion al overgestapt op digitale media (en een optie om ML op usb stick te hebben), dus je zal zelf een bootable dvd moeten maken.
Dat was Lion. Vanaf Mountain Lion is de Mac App Store de enige plek waar je OS X vandaan kunt halen. Het is een installer die je huidige OS X versie upgrade en zichzelf daarna verwijderd. Je kunt de installer afsluiten en middels iets als DiskMaker X naar een usb stick wegschrijven zodat je daarmee je Mac en andere Macs kunt installeren zonder dat ze OS X geïnstalleerd hoeven te hebben (een optie die overigens ook standaard in die installer zelf zit maar die je via de Terminal moet draaien; DiskMaker X maakt dat proces aanzienlijk eenvoudiger).
ZpAz schreef op zondag 28 september 2014 @ 13:02:
VoLTE is zeker geen vereiste. Je hebt er bluetooth 4.0 en wifi voor nodig (het bellen zelf gaat via wifi; bluetooth is meer voor de overige features, je lijkt het voor het bellen niet nodig te hebben). Zo even uit het hoofd betekent dat alle Macs en iOS devices sinds 2012 (zal waarschijnlijk niet voor alles opgaan, zie het meer als vuistregel). De bel feature is overigens onderdeel van continuity, niet van handoff (handoff is datgene wat je elders hebt gestart op een ander apparaat weer oppikken).

[ Voor 3% gewijzigd door ppl op 29-09-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gister avond had mijn Yosemite installatie besloten om er mee te kappen...
Na het booten ging hij gelijk door naar de recovery modus.

Niet eens een update geinstalleerd ofzo...

Restore vanaf time machine werkte niet eens meer.
Dus ik kon weer overnieuw beginnen vanaf lion :(

Gelukkig kon ik wel al me data weer herstellen vanaf de time machine :)

Ik blijf nu nog even Mavericks draaien tot de officele release, het is het niet echt waard meer om weer naar de beta te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:16
De Golden Master is beschikbaar - http://www.macrumors.com/...mite-developer-preview-9/

Beta 4 is er ook voor degenen die op de public beta zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door ZiSE op 30-09-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:21
Inmiddels geïnstalleerd, maar krijg het niet voor elkaar om 5s 8.0.2. met Mac te connecten via bluetooth. Andere waar het wel bij lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:41:
[...]

Inmiddels geïnstalleerd, maar krijg het niet voor elkaar om 5s 8.0.2. met Mac te connecten via bluetooth. Andere waar het wel bij lukt?
Als je een link geeft naar de GM, dan zal ik even voor je testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch wel keurig dat de Gm's ook gewoon via AppStore Updates binnen gaan komen. Scheelt een hoop opnieuw installeren steeds.

Ben benieuwd of ze wat stabieler zijn nu, met de laatste DP had ik vooral op mijn iMac nog een hoop WiFi problemen en random freezes

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
Verminder doorzichtigheid wordt ook steeds mooier :(

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2C223O3s1Y3u/Schermafbeelding%202014-09-30%20om%2021.06.35.png

Ik heb nog steeds dat de datum bij het loginscherm engels is. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
ZiSE schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:25:
De Golden Master is beschikbaar - http://www.macrumors.com/...mite-developer-preview-9/

Beta 4 is er ook voor degenen die op de public beta zitten.
Ben blijkbaar niet de enige die hem probeert te downloaden.. Echt snel gaat het niet (16 minuten voor nog geen 857mb op een 180Mbit lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diecke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 16:46
Wat is het verschil tussen de beta 4 en de GM candidate?

Ik krijg de beta 4 aangeboden via de app store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Diecke schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:03:
Wat is het verschil tussen de beta 4 en de GM candidate?

Ik krijg de beta 4 aangeboden via de app store
1 letter in het buildnummer.

GM: 14A379a
PB4: 14A379b

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Mensen, het is niet de GM. Het is een candidate GM. Zie ook 9to5Mac

Overigens lijkt het erop dat Apple de releasedatum heeft verraden (14 oktober) in een van de vernieuwde screenshots in System Preferences > Trackpad > Notification Center (kan het zelf niet testen, draai nog Mavericks).

[ Voor 62% gewijzigd door Pyrone89 op 30-09-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Pyrone89 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:45:
Overigens lijkt het erop dat Apple de releasedatum heeft verraden (14 oktober) in een van de vernieuwde screenshots in System Preferences > Trackpad > Notification Center (kan het zelf niet testen, draai nog Mavericks).
Dat staat er inderdaad in dat voorbeeld filmpje. (October 14th)

Overigens heb ik nu al ontdekt in deze cGM dat de dark theme wat meer opgepoetst is. Zo zijn bepaalde placeholder teksten (zoals de nieuwe spotlight) nu een nette kleur grijs, in plaats van een vreemde kleuren combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Public beta GM (b-build) geinstalleerd. Werkt allemaal heel erg prima - sms relay vereist blijkbaar iOS 8.1 en mijn 2009 iMac heeft niet de bluetooth module die nodig is (hopelijk komt er nog een work-around), maar Handoff werkt prima met mijn 2014 MBA.

Paar zaken die nog opvallen
- iTunes is in het Engels, maar mijn hele systeem is verder in NL
- Op een 13" MBA wil een volle dock bij Vergroting nog al 's buiten het scherm vallen. Bij 10.9 was dat niet het geval.
- Safari wil youtube filmpjes automatisch in HTML5 afspelen, voordat ClickToFlash dat kan ondervangen. De gebruikersagent naar 7.1 zetten lost dat op, mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:41:
[...]

Nee, het is mij na deze update niet gelukt om mijn iPhone te verbinden met de MacBook Air. Behalve als ik van mijn iPhone een hotspot maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 09:23:
Public beta GM (b-build) geinstalleerd. Werkt allemaal heel erg prima - sms relay vereist blijkbaar iOS 8.1 en mijn 2009 iMac heeft niet de bluetooth module die nodig is (hopelijk komt er nog een work-around), maar Handoff werkt prima met mijn 2014 MBA.

Paar zaken die nog opvallen
- iTunes is in het Engels, maar mijn hele systeem is verder in NL
- Op een 13" MBA wil een volle dock bij Vergroting nog al 's buiten het scherm vallen. Bij 10.9 was dat niet het geval.
- Safari wil youtube filmpjes automatisch in HTML5 afspelen, voordat ClickToFlash dat kan ondervangen. De gebruikersagent naar 7.1 zetten lost dat op, mocht dat nodig zijn.
Als ik de verhalen hier lees zou SMS relay en Phone Call Relay gewoon moeten werken met oudere Macs, zolang je iOS 8.1 draait. Zit zelf op een iMac uit 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
Pyrone89 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Als ik de verhalen hier lees zou SMS relay en Phone Call Relay gewoon moeten werken met oudere Macs, zolang je iOS 8.1 draait. Zit zelf op een iMac uit 2011
Ik heb een MBA van 2010 zonder BT 4.0, zou niet weten hoe dat dan bij mij zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
CRXDelSol schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb een MBA van 2010 zonder BT 4.0, zou niet weten hoe dat dan bij mij zou moeten werken.
Als het goed is werkt het gewoon via wifi toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik zie bij mijn aankopen in de App Store de publieke beta 4. Maar kan hem niet downloaden. Moet ik eerst de eerste beta installeren? En dan de 4e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Je moet de beta downloaden via de developer page op de apple site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Jep, ik had me destijds ingeschreven voor de publieke beta. Deze heb ik ook geïnstalleerd gehad. Maar toen weer verwijderd. Nu zie/ hoor ik dat deze publieke beta zelfde is als de GM. Dus dacht die kan ik gewoon over maveriks heen installeren?

Dus via de site kom ik in App Store uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Op de developer page zou je gewoon de setup van yosemite GM moeten kunnen downloaden die dan over je Mavericks installatie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Zie hierboven een discussie over de Call-Relay. Van de week kreeg ik een telefoontje terwijl mn mac aanstond en deze had ik opgenomen via m'n Mac terwijl bluetooth op beide apparaten uitstond i.v.m. batterij besparing. Merkte wel enige delay in het gesprek, kwaliteit was ok.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Via deze site? https://appleseed.apple.com/sp/betaprogram/guide daar kom ik in app store uit, met melding dat code verlopen is :(

Maar ik heb nog de instal van Public Beta1 op mijn mac staan.

Hij werkt al, moest eerst mijn oude Beta 1 instal verwijderen, toen kon ik de nieuwe downloaden! :)

[ Voor 42% gewijzigd door Citroentaart op 01-10-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:35

Quakie

quakelen

ik heb zelfs een keer gehad dat ik gebeld werd en dat het geluid via mijn 5.1 receiver kwam.. Zat via AppleTV naar een serie te kijken.. Schok me rot en lijkt mij ook een foutje aangezien mijn TV echt geen microfoon heeft.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panbami
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 12:25
De verbinding tussen mijn iPhone 5s (8.0.2) en MacBook Pro mid 2012 (laatste model voor de retina, maar wel de juiste bluetooth) krijg ik niet tot stand. Ze zien elkaar wel, maar de verbinding valt de hele tijd weg en geeft aan dat er iets mis is met het netwerk. Heel vreemd. Maar wat ik dan weer wel zie is het safari-icoontje van mijn iPhone in mijn dock op m'n MacBook.

Afgezien van dat loopt Yosemite (14A379b) als een zonnetje :)

de foutmeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CaCTWx7.png
en
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2ilCYrh.png

[ Voor 20% gewijzigd door panbami op 02-10-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:21
Heb precies hetzelfde probleem. Schijnt dat het in iOS 8.1 opgelost is. Dit nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pyrone89 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:18:
[...]

Het werkt zelfs met iOS 8.0.2. en een 2009 iMac, kwam ik zojuist achter. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
CRXDelSol schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb ook geen BT 4 op mijn iMac 2011
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste