opgelost
[ Voor 109% gewijzigd door Lekkerbek312 op 03-03-2015 21:36 ]
[ Voor 109% gewijzigd door Lekkerbek312 op 03-03-2015 21:36 ]
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
+1Lunaticc schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:38:
Sinds de update naar 10.10.3 opent Finder niet meer bij een linker muisklik. Ik moet rechtermuis > new finder window. Best irritant
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Precies.RobV schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:22:
...Maar vergeet niet dat dit een beta is en dat de photos app een host is voor App Extensions. Devs kunnen editors en filters kunnen toevoegen, waar iphoto een gesloten app was. ik denk dat ze bij apple nu focussen op de clouddrive en sync functie. Met de app komt het vast goed.
Asjeblieft niet zeg. Gaat men dáár weer over zeiken...Psycho_Mantis schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:50:
Hopelijk heeft de opvolger van Yosemite minder nieuwe features [...]
Je bent zeker niet de enige die dat ervaart. Heb nu zowel een macbook als pc workstation, maar als daar geen verandering in komt bij apple wordt het volgend jaar gewoon weer een windows laptopPsycho_Mantis schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:50:
Tja dat verhaal over stabiliteit... Ik heb het idee dat ze na iedere instabiele versie een stabiele versie aan het maken zijn.
Hopelijk heeft de opvolger van Yosemite minder nieuwe features en is er gefocust op stabiliteit.
Alsjeblieft zeg, spaar me. Ik weet dat Windows aanzienlijk is verbeterd te laatste jaren (als Dev sinds 1998 kan ik een klein beetje meepraten daarover) maar ik ben wel zo vreselijk veel blijer met mijn MacBook, dat ik de stap terug voorlopig hopelijk niet hoef te maken!Saven schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:55:
[...] wordt het volgend jaar gewoon weer een windows laptop
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Ik vind dat niet, dat vind de website waar jij, ik en de rest hier op zit te posten en waar wij allen de voorwaarden van hebben geaccepteerd (lees: zie FAQ)Tio Nordin schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:04:
Eeehh...Nee. Want: Iedereen kan hier het een en ander neerpennen. Moet ik er dan vanuitgaan dat dat zo maar waar is? Het kan net zo goed jouw mening, je vermoeden, een bewezen feit, een fabel, een verzinsel zijn. Toch? Waarom vind jij dat ík op zoek moet gaan naar jouw bron als jij die niet wil/kunt geven?
Grappige opmerking want ik heb alleen maar herhaalt wat ik eerder postte. Er staat niks nieuws in.Dankjewel. Was dat nou zo moeilijk?
Dan communiceer je verkeerd. Als je niet de juiste vraag stelt, krijg je ook niet het juiste antwoord. Je had hier beter kunnen vragen waarom je schijfruimte ineens minder is na het doen van die combo update.Het is mij onder meer nog steeds niet duidelijk waarom mijn systeem ineens meer schijfruimte vrij heeft na de combo-update van 10.10.2. (Ik had dus al de delta-update gedaan). Maar goed, ik ben tevree en zo benieuwd nu ook weer niet dat ik het hele internet wil afstruinen. Het had leuk geweest als een mede-tweaker dit mij simpel, duidelijk en onderbouwd kon uitleggen. Jij bent daar (nog) niet in geslaagd, maar dat kan ook aan mij liggen
Als ik andere websites moet geloven zitten ze ook tussen iPhoto en Aperture in, hoewel dat meer aan de iPhoto dan Aperture kant is. Wat van meet af aan al wel redelijk zeker was: de eenvoud. Het zou niet meteen bij eerste release alles kunnen wat Aperture kan. Wellicht dat Apple in heeft gezien dat wedijveren met Adobe voor hun niet veel zin meer had (fotografie wereld leunt toch zwaar op Adobe producten).Ethirty schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:51:
Wel raar dat ze de nieuwe app slechter maken dan iPhoto, je zou toch verwachten dat ze ergens tussen iPhoto en Aperture in zouden gaan zitten qua functies en bedieningsgemak. Stiekem maar hopen dat ze de advanced knop nog verbergen in de beta.
Het hele klimaat van de IT veranderd hard en snel. De grote jongens zijn vooral keihard bezig je naar hun platform te trekken om je vervolgens uit te melken met software/diensten in abonnementsvorm. Of dat nu O365 is, iCloud storage, software in de cloud, of reclamevrij Gmail tegen betaling, het gaat allemaal anders worden dan we jarenlang gewend zijn geweest. En de beste ervaring zal je hebben met alles van 1 leverancier, gewoon omdat het lekkerst samenwerkt/synct etc.ppl schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:30:
[...]
Overigens is het klimaat van operating systems drastisch aan het veranderen, eigenlijk van IT in zijn algemeenheid. We krijgen nu platformen met allerlei devices die onderling met elkaar samenwerken. Als je een platform bouwt betekent dat je een bepaalde basis neer moet leggen en de rest aan 3rd party's over moet laten. Dat zie je nu ook met die extensions in OS X en iOS. Microsoft doet hier net zo hard aan mee. Google is niet voor niets begonnen met die Chromebooks en Android.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ben naar jaren windows laptops een aantal maand geleden overgestapt naar Macbook. Een stuk stabieler qua rare systeemfouten, maar nog wel veel bugs die ik erg raar vind voor een bedrijf wat zowel over hard- als software gaat (onstabiele wifi, rare artefacts als je wilt tussen schermen)RobV schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:03:
[...]
Alsjeblieft zeg, spaar me. Ik weet dat Windows aanzienlijk is verbeterd te laatste jaren (als Dev sinds 1998 kan ik een klein beetje meepraten daarover) maar ik ben wel zo vreselijk veel blijer met mijn MacBook, dat ik de stap terug voorlopig hopelijk niet hoef te maken!
Dat laatste dien je uit te schakelen in de voorkeuren van de FaceTime app op je MacBook Pro.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:53:
Ik heb een nieuwe macbook pro, maar te gehaast door het installatieprogramma gegaan. Hoe kan ik eenvoudig bepaalde dingen opnieuw instellen?
Bijvoorbeeld dat mijn pagina's die ik heb opgezocht op mobiel niet op MacBook Pro worden gedeeld, dat als ik word gebeld niet mijn laptop geluid maakt, etc.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Timons106 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:31:
letterlijk een jaar
Timons106 schreef op zondag 08 maart 2014 @ 16:31:
Daarnaast duurt het letterlijk een jaar voordat de software opgestart is.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ik heb hem op mijn Macbook geïnstalleerd. Ik heb nergens problemen mee, start op mijn SSD instant op. Heb je wel de juiste gedownload? 10.10 versie?Timons106 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:31:
Heeft er iemand ervaring met Logitech Gaming Software op de Mac? Zodra ik mijn muis aansluit loopt heel het programma vast. Daarnaast duurt het letterlijk een jaar voordat de software opgestart is.
Zojuist m'n Macbook een twee keer opnieuw opgestart en de applicatie werkt! Maar man, gamen met de mouse acceleration op een Mac is echt bagger. Ik heb sowieso het gevoel dat de performance van games echt een stuk minder is dan Windows.kevinkrs schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:43:
[...]
Ik heb hem op mijn Macbook geïnstalleerd. Ik heb nergens problemen mee, start op mijn SSD instant op. Heb je wel de juiste gedownload? 10.10 versie?
Dat ligt meestal niet aan OS X of de Macbook, maar aan de games welke (zeer slechte) ports zijn vanaf Windows. Tegenwoordig zijn het vaak zelfs Console ports naar Windows, welke vervolgens naar OS X geport worden. Het is slecht geoptimaliseerd, en veel spellen draaien stiekem ook gewoon via Wine.Timons106 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:25:
[...]
Zojuist m'n Macbook een twee keer opnieuw opgestart en de applicatie werkt! Maar man, gamen met de mouse acceleration op een Mac is echt bagger. Ik heb sowieso het gevoel dat de performance van games echt een stuk minder is dan Windows.
Die mouse acceleration is inderdaad een probleem. Er zijn wel tools die dit verdrukken. Kan nu even niet opzoeken hoe het heet maar met even google moet het wel te vinden zijn.Timons106 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:25:
[...]
Zojuist m'n Macbook een twee keer opnieuw opgestart en de applicatie werkt! Maar man, gamen met de mouse acceleration op een Mac is echt bagger. Ik heb sowieso het gevoel dat de performance van games echt een stuk minder is dan Windows.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heb er meerdere uitgeprobeerd, sommigen worden al een tijdje niet meer geüpdatet.Cyleo schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:07:
[...]
Die mouse acceleration is inderdaad een probleem. Er zijn wel tools die dit verdrukken. Kan nu even niet opzoeken hoe het heet maar met even google moet het wel te vinden zijn.
Wat doet het precies? De homepage legt niet veel uit.SublimnAll schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:31:
[...]
Heb er meerdere uitgeprobeerd, sommigen worden al een tijdje niet meer geüpdatet.
Ben zelf uiteindelijk bij SmoothMouse beland, kan ik aanbevelen
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Chrome wordt inderdaad vaak aangegeven als grote slurper op de accu, maar persoonlijk ben ik daar meer tevreden over dan over Safari.RnB schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:04:
Ik zou het nog even een kans geven, want ik ervaar geen terugloop in batterijduur.
Het kan best zijn dat het OS alles aan het indexeren is op de achtergrond of dat er andere processen op de achtergrond draaien die alleen bij de eerste boot draaien.
Daarnaast is Chrome ook niet de beste browser qua zuinigheid.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
[ Voor 23% gewijzigd door Vince22 op 10-03-2015 17:42 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
OS X: What is "other" space in About This Mac?Sometimes the "Other" category in the About This Mac window may seem large. About This Mac uses this category to count any files that aren't recognized as one of the other listed file types (audio, movie, photos, apps, backups). Examples of files that may be calculated as "other" include:
- Items in the OS X folders such as the System folder and caches
- Personal information such as documents, contacts, calendar data
- App Plugins or extensions
- Media files that cannot be classified by Spotlight as a media file because they are located inside of a package
- File types not recognized by Spotlight
[ Voor 61% gewijzigd door Vince22 op 10-03-2015 17:48 ]
Ik gebruik al een tijdje deze: https://github.com/davekeck/DisableExtremeScrollAcceleration en die doet 't prima. Zit ook verder niet in de weg en heeft alleen die ene functie.Cyleo schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:07:
[...]
Die mouse acceleration is inderdaad een probleem. Er zijn wel tools die dit verdrukken. Kan nu even niet opzoeken hoe het heet maar met even google moet het wel te vinden zijn.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Maar mkv's heb ik er sowieso niet opstaan, die staan altijd op mn NAS. Ik heb wel wat foto's op mijn Macbook staan maar mijn volledige biblio staat ook op de NAS. Ik zou me niet kunnen voorstellen wat dan zoveel schijfruimte in beslag moet nemen.ThomasG schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:52:
Tot die 107GB wordt bijvoorbeeld het volledige besturingssysteem gerekend, met alles erop en er aan: denk aan fonts, libraries, frameworks. Ook je virtuele machine, eventuele downloads of films met een codec zonder finder integration (mkv bijvoorbeeld). En dan gaat het hard. Erg hard.
[ Voor 78% gewijzigd door satya op 10-03-2015 19:17 ]
www.degroot-it.nl
Ik heb geen idee, maar ik heb er ook last van.degroot schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:36:
Gisteren de 10.10.3 public beta op mijn iMac(early 20010) , ging prima.
Download ook aangezet op mijn MBA(2014) , ook daar installatie gedaan , maar na een reboot staat er wel photos op , maar geeft de mac aan dat er os x 10.10.2 nog opstaat.
Iemand enig idee?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dat probleem heb ik ook gehad, bleek het uiteindelijk om Adobe cache bestanden te gaan. Met OneDiskSweeper heb ik mijn grote bestanden kunnen vinden.THE_BASE schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:49:
Dat 'Overig' probleem blijft ook hier vervelend. Helemaal blij na clean install, maar na een maand alweer drama.
Eindelijk een tool die precies aangeeft wat het probleem was. Foto's Library + iPhoto migratielibrary. Bij elkaar 50GB+.faberr schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:50:
[...]
Dat probleem heb ik ook gehad, bleek het uiteindelijk om Adobe cache bestanden te gaan. Met OneDiskSweeper heb ik mijn grote bestanden kunnen vinden.
Ik teken nergens meer voor
zie eens een paar posts hierbovenQuakie schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:21:
Ik had me aangemeld voor de beta en deze werd na het downloaden van een bestandje zichtbaar in de appstore.
Echter zat ik nog te twijfelen of ik wel de beta wilde draaien.... Later kwamen er updates uit nl. imovie en security update (FREAK bug)... Voor deze was een herstart nodig en sindsdien zie ik de beta niet meer.
Ik heb alles opnieuw gedaan maar hij wordt niet zichtbaar. Via system pref bij appstore gekeken en daar kan je nu aangeven of je betas wilt zien... Ook dat aangeklikt maar geen geluk.
Bovenstaande update was ook zo gepiept, ik zie geen photos app en systeem zegt 10.10.2.
Enig idee hoe ik nu de beta zichtbaar kan maken? Enige wat ik nog kan bedenken is dat apple hem teruggetrokken heeft?
www.degroot-it.nl
Ik teken nergens meer voor
Same here, vond het wat suf aangezien die Photos-app wel prominent in beeld verscheen. Dacht dat het met die DNS-probs van Apple te maken had, maar gister werd er ook niks meer binnengehengeld. "Goed" om te lezen dat ik niet de enige benbaviaan schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:39:
[...]
Ik heb geen idee, maar ik heb er ook last van.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
In het kader "beter laat dan nooit": SmoothMouse geeft je de volgende prefpane:Timons106 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:36:
Wat doet het precies? De homepage legt niet veel uit.
Top! Bedankt voor je antwoord. Dit mogen ze van mij best wel op de website zettenSublimnAll schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:03:
[...]
In het kader "beter laat dan nooit": SmoothMouse geeft je de volgende prefpane:
[afbeelding]
Je kunt dus voor zowel de muis als de trackpad apart je acceleration aanpassen. De dropdown geeft de functies "like in OSX", "like in Windows" en "off". Met Velocity kun je de snelheid lezen (goh), maar ik weet niet of dat exact hetzelfde is als de ingebouwde sliderbalken die je bij de instellingen van je trackpad en eventuele aangesloten muis.
Iemand die weet of Foto's voor Mac die nu beta draait ook Gebeurtenissen ondersteund? Ik heb alles nu in gebeurtenissen ondergebracht. Dit ondersteunt Foto's in iOS in het kopje Albums. Maar hoe doet Photos dat?hendrilankamp schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:33:
Ben al een tijd aan het wachten op photos for mac.
heb vorige week de beta geinstalleerd op mijn imac maar mis toch nog een aantal functionaliteiten.
Zo heb ik in iphoto bij elke foto de locatie staan waar die is genomen, soms is dit handmatig toegevoegt maar meestal uit de metadata zelf.
Dit vind ik helaas in photos op de mac of icloud niet terug.
Iemand die me kan vertellen of deze functie er nog in komt?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dat is wel nice, weet je toevallig of de snelheden precies zijn nagebootst van windows?SublimnAll schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:03:
[...]
In het kader "beter laat dan nooit": SmoothMouse geeft je de volgende prefpane:
[afbeelding]
Je kunt dus voor zowel de muis als de trackpad apart je acceleration aanpassen. De dropdown geeft de functies "like in OSX", "like in Windows" en "off". Met Velocity kun je de snelheid lezen (goh), maar ik weet niet of dat exact hetzelfde is als de ingebouwde sliderbalken die je bij de instellingen van je trackpad en eventuele aangesloten muis.
Om miscommunicaties te voorkomen: de "like in Windows" betreft de acceleratie, niét de snelheid van je muis/trackpad. Dat gezegd hebbende: ik kan je niks garanderen, maar als zíj zeggen dat het "like Windows" is, verwacht je toch dat het er op z'n minst verdomd veel op lijktScrtz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:57:
Dat is wel nice, weet je toevallig of de snelheden precies zijn nagebootst van windows?
Is hier ook soms het geval. Wel de eerste keer tijdens een beta dat ik het mee maak; bij de vorige geen last gehad.Bobo221 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:36:
Het rare is ook sinds de update dat de wifi regelmatig weg valt.
www.weefab.com
Fijn, dat heb ik al sinds Yosemite uitkwam. Mijn Air staat hier nu stof te happen want nauwelijks fatsoenlijk te gebruiken en nou is het nóg niet opgelost?Bobo221 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:43:
In 10.10.2 had ik tijdelijk geen last van de wifi issues, maar dit is nu weer terug gekomen in 10.10.3 en dit keer vele malen erger. Waar het vroeger beperkt bleef bij het niet automatisch verbinding maken met bekende netwerken is het nu zelfs dat de verbinding na een paar minuten helemaal wegvalt. Als je WiFi aan en uitzet werkt ie weer als vanouds.
#team_UTC+1
#team_UTC+1
[ Voor 13% gewijzigd door Ethirty op 15-03-2015 18:52 ]
#team_UTC+1
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Hangt af van je router lijkt het op. Bij mn vriendin kan ik vrijwel nooit via wifi verbinden terwijl haar laptop en apparaten nooit problemen hebben. Thuis werkt het als een zonnetje. Heeft overigens niks te maken met een druk bezet wifi netwerksebastius schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:12:
Ik vind het nog steeds bijzonder dat er zo veel mensen klagen over WiFi problemen. Wij hebben met alle Macbooks en iMacs hier en alle OS generaties vanaf SL nog nooit een WiFi probleem gehad.
idem dito dusThomasG schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:30:
Ligt dat niet gewoon aan jouw access-point, of heb je het met alle WiFi verbindingen?
Erg slordig idd maar dat ligt volgens mij aan de app omdat de menubar van yosemite 1px kleiner is dan die van mavericksblackspeedy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:54:
Ik ben benieuwd of jullie ook last hebben van deze 'bug'
Dat de applicatie niet goed aansluit aan de menubar.
[afbeelding]
Zelf vind ik het wel storend. Maar nog geen oplossing gevonden.
Ik ga niet alle programma's fullscreen draaien, dan is het uiteraard wel weg..
Ik heb zo'n zelfde E4200 en een Air en heb wél problemen. Na een firmware update om een bug met Airplay op te lossen is het stil geworden met de updates vanuit Cisco/Linksys.Tjoekie schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:34:
Waarschijnlijk zegt het niets, maar ik heb nooit problemen gehad met een Linksys E4200 en een rMBP 13"
#team_UTC+1
Zoals je kunt lezen van de mensen hierboven lijkt het probleem ook voor te komen met Apple's eigen Time Capsule. En hij is inderdaad vreselijk duur, zeker na de verhoging van afgelopen week ivbm de slechte euro.Coldbullet schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:45:
Ik heb een imac 27 inch late 2014 en een linksys e4200 v2 enalleen maar problemen met de wifi en airplay, allebij de ihones en ipads werken ook niet zoals het hoort via wifi. Laatste firmware staat op de router.
Ik ga binnen kort over naar de time capsule want heb er genoeg van airplay werkt bar slecht en de wifi verbinding is niet stabiel en valt veel weg. Alleen vind hemzo duur de timecapsule 2tb
Ik heb nergens last van. Ook nooit gehad (iMac 27" 2012, 10.2).Pyrone89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:44:
Kan iemand trouwens controleren of de haperingen in de Mail-app tijdens het tikken van een bericht zijn opgelost? Is nu al een half jaar aan de gang bij vele mensen en nog steeds niet opgelost.
Gebruik je iCloud mail met de Mail.app?oohh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:53:
[...]
Ik heb nergens last van. Ook nooit gehad (iMac 27" 2012, 10.2).
[ Voor 39% gewijzigd door Pyrone89 op 17-03-2015 22:40 ]
Ja, en twee andere accounts (Outlook IMAP en Google Exchange). Op mijn MBPr (2012, 10.3) trouwens ook geen problemen.Pyrone89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:30:
[...]
Gebruik je iCloud mail met de Mail.app?
Is een zeer lang topic over op het user community forum van Apple. Zie https://discussions.apple.com/thread/6645153?tstart=0
Heb je de Markering knop in taakbalk van 'Nieuw Bericht' en 'Reageer op bericht' vensters in Mail?oohh schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:40:
[...]
Ja, en twee andere accounts (Outlook IMAP en Google Exchange). Op mijn MBPr (2012, 10.3) trouwens ook geen problemen.![]()
Ziet er inderdaad niet al te best uit. De enige lag die ik heb ervaren met 10.1/10.2 is in Safari. Bij sommige websites gaat het typen ook langzaam. Met Chromium totaal geen problemen.
Heb ik ook over gelezen en hierbij geven ze aan dat het helpt als je de animaties uit zet van Office zelf (dus niet de animaties van een presentatie). Vraag me niet waar de optie zit, want zelf draai ik de beta niet.Aghanim schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:47:
De nieuwe Office 2016 Preview vind ik ook behoorlijk laggy, vooral Powerpoint is niet echt responsive en Excel idem. De mail app werkt bij mij prima, alleen ik vind de animaties in de mail app irritant en langzaam (bijvoorbeeld dat ' sprongetje' wanneer je op reply klikt) waardoor het niet lekker is om deze app voor je werk te gebruiken als je zo'n 50 e-mails per dag beantwoordt. Office 2011 is dan nog de beste optie maar dat is niet meer echt van deze tijd.
Sowieso ben ik niet echt onder de indruk over hoe vloeiend mijn late 2013 pro is (bijvoorbeeld het full screen maken van een Safari venster of het vergroten van een venster via het slepen), veel acties zijn minder vloeiend dan bijvoorbeeld op de iPhone of iPad.
[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 17-03-2015 23:03 ]
Hier geen ene drol. Mail doet het hier niet anders dan in voorgaande releases. Niet toevallig een wazige plugin die iets met het toetsenbord doet?Pyrone89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:47:
[...]
Heb je de Markering knop in taakbalk van 'Nieuw Bericht' en 'Reageer op bericht' vensters in Mail?
Bij mij lijkt dat veel verschil te maken./
Nee, geen plugins.ppl schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:03:
[...]
Hier geen ene drol. Mail doet het hier niet anders dan in voorgaande releases. Niet toevallig een wazige plugin die iets met het toetsenbord doet?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
[ Voor 44% gewijzigd door Pyrone89 op 18-03-2015 00:23 ]
Jammer dat ze die ellende meenemen van Office 2013 voor Windows. Hoezo heeft Office hardware rendering nodig voor stomme animaties in een tool gemaakt om productief te zijnPyrone89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:01:
[...]
Heb ik ook over gelezen en hierbij geven ze aan dat het helpt als je de animaties uit zet van Office zelf (dus niet de animaties van een presentatie). Vraag me niet waar de optie zit, want zelf draai ik de beta niet.
#team_UTC+1
Ja, onnodige eye-candy idd.Ethirty schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:32:
[...]
Jammer dat ze die ellende meenemen van Office 2013 voor Windows. Hoezo heeft Office hardware rendering nodig voor stomme animaties in een tool gemaakt om productief te zijn
Modern doen om het modern doen
Laatste update van de beta (gisteren) heeft bij jou dus niet de lag verholpen zoals iemand anders wel opmerkte in het topic dat ik postte?Smultie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:41:
Iemand al gevonden waar die animaties uitgezet kunnen worden?
Ik heb gisteren alleen een Excel-update gezien.Pyrone89 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:16:
[...]
Laatste update van de beta (gisteren) heeft bij jou dus niet de lag verholpen zoals iemand anders wel opmerkte in het topic dat ik postte?
Zou jammer zijn als we allerlei zaken moeten gaan uitschakelen om het goed te laten werken. Zulke opties moeten dan of default aanstaan of herontworpen worden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq