Dit!PWM schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:34:
Hehe, eindelijk een goed toetsenbord op de iOS devices
Blij mee
Hopelijk ook ios8 voor de ipad3
Dan wil ik dat zwarte ding van die Nederlanders.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En daar is HomeKit al
[ Voor 6% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 02-06-2014 20:35 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Nee dus.steppy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:35:
Nsa gaat er dus met onze vingerafdrukken vandoor....
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Is gewoon geluid van zo'n Disney channel programma eronder gemonteerd
Verwijderd
Goede opmerking, helaas zijn de meeste mensen niet al te slim en vinden het leuk om negativiteit te verspreiden.UltraSub schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:35:
Iemand van de bashers zich al eens bedacht dat het best relaxed kan zijn als je voor een ecosystem hebt gekozen en er binnen je ecosystem verbeteringen komen? Ongeacht of dat al eerder bij anderen was, het blijft even goed in sommige gevallen relaxed...
Verwijderd
Daarvoor hebben we andere ecosystemenUltraSub schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:35:
Iemand van de bashers zich al eens bedacht dat het best relaxed kan zijn als je voor een ecosystem hebt gekozen en er binnen je ecosystem verbeteringen komen? Ongeacht of dat al eerder bij anderen was, het blijft even goed in sommige gevallen relaxed...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 20:37 ]
LoL !DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:33:
Kan niet wachten op de nieuwe Google I/O om te zien wat er in iOS 9 komt!!
Dat bedenk je zelf hoor want dat haal ik er niet uit.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:36:
[...]
Daarvoor hebben we andere ecosystemenNee, ik snap je wel, daar niet van. Het is gewoon de manier van presenteren, de "wij hebben alles verzonnen en zijn revolutionair en de rest van de wereld zuigt" manier van presenteren die het kwade bloed zet. Bij mij dan.
Ze presenteren het als "we hebben dit verbeterd en cooler gemaakt, en daar zijn we best trots op". Niks mis mee toch?
Nu hopen dat ze ook wat gaan samenwerken om niet overal weer iets eigen voor te maken. Ik vind hetgeen wat ze aan het doen zijn met het auto-platform (dat elke device zijn eigen GUI levert maar wel gewoon dezelfde achtergrond heeft) wel interessant. Dat maakt het veel simpeler om dingen te integreren. Want niemand wil zijn huis opnieuw gaan inrichten of een nieuwe auto moeten kopen omdat hij van smartphone wisselt.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:35:
Zo, dit is best een hele grote stap naar een meer open platform. Zal ook wel ingegeven zijn door de car, health en verwachtte home integration... Goed nieuws voor developers (en gebruikers).
En daar is HomeKit al
Yeah, stelletje reli's zijn het ;-)Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:36:
[...]
Goede opmerking, helaas zijn de meeste mensen niet al te slim en vinden het leuk om negativiteit te verspreiden.
Dit dus..Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:36:
[...]
Daarvoor hebben we andere ecosystemenNee, ik snap je wel, daar niet van. Het is gewoon de manier van presenteren, de "wij hebben alles verzonnen en zijn revolutionair en de rest van de wereld zuigt" manier van presenteren die het kwade bloed zet. Bij mij dan.
Doen alsof het nieuw is. Dat is het ook, voor Apple gebruikers. Maar zo brengen ze het niet.
Homekit is dan wel weer grappig
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
I'll do what I can, but expect very little.
Iedere reclame op tv weer de haren dwangmatig uit je hoofd willen trekken.
Inderdaad ja...4bit schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
Alsof mensen hier voor de eerste keer een presentatie meemaken.
Verwijderd
Wanneer het grotendeels gekopieerd word van een anders is daar zeker wel wat mis mee, zeker wanneer Apple doet alsof ze alles zelf verzinnen. En als je dat er niet uithaalt, dan ben je misschien zelf ook een AmerikaanCyBeR schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:37:
[...]
Dat bedenk je zelf hoor want dat haal ik er niet uit.
Ze presenteren het als "we hebben dit verbeterd en cooler gemaakt, en daar zijn we best trots op". Niks mis mee toch?
Hij zei ook limited.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
Oei... was dat nou een blunder? Dat cloudkit gratis was.... en toen stond er opeens "limited"
Nee? Het is gratis maar er zijn misbruiklimieten.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
Oei... was dat nou een blunder? Dat cloudkit gratis was.... en toen stond er opeens "limited"
Nee een zoveelste 'grapje'DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
Kom je thuis, is je TimeCapsule uit gegaan door stroom storing.
Kan je niet naar binnen
Ja natuurlijk. Is om te voorkomen dat er misbruik van gemaakt wordt.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
Nadat niemand begon te klappen idd...
Bash nog even lekker ongefundeerd verder... De standaard frameworks in de Apple-wereld heten al JAAREN XXXXKit.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:37:
Volgens mij vonden ze de naam kitkat erg leuk en zijn ze nu jaloers. Alles heet kit, homekit, appkit, kutkit, whateverkit...
Maar begint nu te hikken.
Kwaliteit is hier een stuk lager opeens...Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:40:
Stream (osx - safari) ging vanaf 19:00 prima.
Heb hier nu ook lagere resolutie idd. Hikt niet echter.Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:40:
Stream (osx - safari) ging vanaf 19:00 prima.
Ik zag een soort spuitbus in de Gamma. Kon je dingen mee plakken.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:37:
Volgens mij vonden ze de naam kitkat erg leuk en zijn ze nu jaloers. Alles heet kit, homekit, appkit, kutkit, whateverkit...
Hete ook Kit.
Zal ook wel gejat zijn.
Crap, stream ligt er hier uit ... Wat kan ik niet meer op mijn 5??Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:41:
Ah, nu ben ik wel blij dat ik een 5S heb en geen 5 of 4S
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
x2: lekker oplezen.B2 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:41:
Nerd alert!!
[ Voor 6% gewijzigd door oohh op 02-06-2014 20:42 ]
Oh veel hoor, maar die nieuwe OpenGL is geoptimaliseerd voor de A7. Mede door 64bit denk ik.S913 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:41:
[...]
Crap, stream ligt er hier uit ... Wat kan ik niet meer op mijn 5??
Dit is toch geen presentatie meer
Ik voel een rechtzaak aankomen! :-)Donstil schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:41:
[...]
Ik zag een soort spuitbus in de Gamma. Kon je dingen mee plakken.
Hete ook Kit.
Zal ook wel gejat zijn.
Wat moeten ze dan zeggen? "En de volgende functies hebben we gejat van andere bedrijven.."Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:39:
[...]
Wanneer het grotendeels gekopieerd word van een anders is daar zeker wel wat mis mee, zeker wanneer Apple doet alsof ze alles zelf verzinnen. En als je dat er niet uithaalt, dan ben je misschien zelf ook een AmerikaanMaar als nuchtere Hollander kan ik hier niet naar kijken zonder een beetje medelijden te krijgen met de mensen in het publiek.
Is gewoon 'marketing 101' dit. Je gaat niks negatiefs zeggen over je eigen product. Het zijn functies die gebruikers wille.. dus dan is het toch positief voor de gebruikers?
En zo erg is het niet.. maand na de release heeft niemand t er meer over.
Weet nog hoe het ging met het toevoegen van 'kopieer en plak' functie
And as final touch god created the Dutch
Het is weinig actie maar wel indrukwekkende performance. In ieder geval goed nieuws voor games. Al hoop ik zelf ook dat ze de rest wat sneller hebben kunnen maken en dan bv ook de browser
Ze zijn niet allemaal zo coooool als Hairforce One..
Ze moeten er een waarschuwing bij zetten: "WARNING: actual developers on stage"
Verwijderd
En qua Ipads dan?alwaysleft schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:44:
iPhone 4 krijgt geen iOS 8 meer trouwens, zoals verwacht.
Dit is een developer conference. Duh geen nieuwe hardware.UltraSub schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:45:
Volgens mij geen nieuwe iPhone, alle voorgaande keren waren game demos op de nieuwe hardware.
Dit was al langer bekend, er is al sinds 2010 geen nieuwe iPhone meer gekomen op WWDC.UltraSub schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:45:
Volgens mij geen nieuwe iPhone, alle voorgaande keren waren game demos op de nieuwe hardware.
*Kit zijn developer API's.Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:46:
Van de i's naar de kits dus? Geen iHealth en iScene maar HealthKit en SceneKit
NIET IN IOS.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:45:
Meh... ik ben nog steeds niet onder de indruk. Echt, gewoon niet. De man die nu praat praat ook een beetje lastig, lijkt het. Maar ik vind het allemaal een beetje saai, meh, niet indrukwekkend. En die Cook moet echt zijn mond eens houden, met zijn "amazing." Niet dat iOS slecht is, maar dit is gewoon wat saai allemaal. Dit kon al een tijdje allemaal.
Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen? Ik heb allemaal Apple apparaten, dus wat kan mij het aan mijn reet roesten dat een ander OS dat al 100 jaar, 100 minuten of nog helemaal niet kan?
Verwijderd
Dat niet, maar als ze nou eens op zouden houden met "unbelievable" "amazing" "magic" "percentage dit dat sneller nieuwer mooier" en dat soort onzin. Daar kan ik me nou echt aan ergeren. ( Of irriteren, welke van de twee was ook alweer ABN?)kaassouffle schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:43:
[...]
Wat moeten ze dan zeggen? "En de volgende functies hebben we gejat van andere bedrijven.."
Is gewoon 'marketing 101' dit. Je gaat niks negatiefs zeggen over je eigen product. Het zijn functies die gebruikers wille.. dus dan is het toch positief voor de gebruikers?
Ze verzinnen gewoon leuke extra functies bij ideeën van andere apps/platformen.
Blizzard: Smilyfox#21203
Je zag echt hoe hij z'n handgebaren had ingestudeerd haha. Ik vind het wel cool dat ze zo iemand ook op het podium laten.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:44:
[...]
Ze moeten er een waarschuwing bij zetten: "WARNING: actual developers on stage"
Niks, maar dan moet je niet doen alsof het revolutionair is. Je loopt gewoon met achterhaalde zooi.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:46:
[...]
NIET IN IOS.
Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen? Ik heb allemaal Apple apparaten, dus wat kan mij het aan mijn reet roesten dat een ander OS dat al 100 jaar, 100 minuten of nog helemaal niet kan?
I'll do what I can, but expect very little.
Verwijderd
Ach, Kaassouffle is de typische negatieveling welke zelf nog nooit iets heeft bedacht in het leven, geen zelfreflectie maar wel altijd klaarstaat om dingen af te kraken. Zulke mensen heb je ook nodig (plantsoendienstkaassouffle schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:43:
[...]
Wat moeten ze dan zeggen? "En de volgende functies hebben we gejat van andere bedrijven.."
Verwijderd
Ja, dat zou je wel moeten interesseren ja. Waarom een premium prijs betalen voor iets wat achterloopt op de goedkopere concurrentie? No offense, maar als je niet snapt waarom zoiets je zou moeten interesseren dan moet je nog eens heel goed erover nadenken. En laat het duidelijk zijn: ik haat Apple niet, maar ze moeten niet doen alsof verouderde features implementeren heel erg cool en nieuw is.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:46:
[...]
NIET IN IOS.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 20:49 ]
And as final touch god created the Dutch
+100Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
[...]
Ja, dat zou je wel moeten interesseren ja. Waarom een premium prijs betalen voor iets wat achterloopt op de goedkopere concurrentie? No offense, maar als je niet snapt waarom zoiets je zou moeten interesseren dan moet je nog eens heel goed erover nadenken.
Premium prijs? Zo duur zijn die iPhones niet, vergeleken met die plastic samsungzooi?Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
[...]
Ja, dat zou je wel moeten interesseren ja. Waarom een premium prijs betalen voor iets wat achterloopt op de goedkopere concurrentie? No offense, maar als je niet snapt waarom zoiets je zou moeten interesseren dan moet je nog eens heel goed erover nadenken.
Haters everywhere but I don’t really care
Je moet emotioneel wel heel erg achter lopen, om zoiets niet te kunnen snappen.
Heb je nou echt niks beters te doen dan hier een beetje te lopen zieken...?DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
[...] Je loopt gewoon met achterhaalde zooi...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Booth babes zou wel wat toevoegenjscholte schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:48:
alles leuk en aardig maare waar zijn de lekkere wijven in de presentatie
Blizzard: Smilyfox#21203
Wie doet er dan alsof het revolutionair zien? Dat zie jij erin.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
[...]
Niks, maar dan moet je niet doen alsof het revolutionair is. Je loopt gewoon met achterhaalde zooi.
Zoals al een paar keer gezegd, wat moeten ze dan: "ja we hebben wat zaken toegevoegd, maar misschien heb je die al eens eerder ergens gezien, dus daar vertellen we niks over. Dat was het, doei."
Iedereen geeft hier z'n mening, dat mag ik dus ook. De goede dingen stip ik ook gewoon aanFiber schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:48:
[...]
Heb je nou echt niks beters te doen dan hier een beetje te lopen zieken...?
Ik kraak niks af... ik erger me juist aan al die negatievelingen hier...Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
[...]
Ach, Kaassouffle is de typische negatieveling welke zelf nog nooit iets heeft bedacht in het leven, geen zelfreflectie maar wel altijd klaarstaat om dingen af te kraken. Zulke mensen heb je ook nodig (plantsoendienst).

Accepteer nou gewoon dat sommigen bewust kiezen voor iets anders. Hebben ook een S3 mini hier in huis. Mijn vriendin die het geen zak interesseert hoe het er uit ziet en werkt heeft spijt als haren op haar hoofd dat ze niet heeft bijgelegd voor een iOS toestel maar heeft gekozen voor een gratis Android van de zaak. Verschrikkelijk vind ze het.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
[...]
Ik snap werkelijk niet dat Android users hier constant aan het reageren zijn. Dit zie je nooit andersom... Zeikerds.
Verwijderd
Oops, sorry! Bedoel DennusBkaassouffle schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:49:
[...]
Ik kraak niks af... ik erger me juist aan al die negatievelingen hier...
Verwijderd
[/quote]
Ik koop dan ook geen Samsung
[quote]matthijst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:48:UltraSub schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:49:
[...]
Accepteer nou gewoon dat sommigen bewust kiezen voor iets anders. Hebben ook een S3 mini hier in huis. Mijn vriendin die het geen zak interesseert hoe het er uit ziet en werkt heeft spijt als haren op haar hoofd dat ze niet heeft bijgelegd voor een iOS toestel maar heeft gekozen voor een gratis Android van de zaak. Verschrikkelijk vind ze het.
Ik snap werkelijk niet dat Android users hier constant aan het reageren zijn. Dit zie je nooit andersom... Zeikerds.
[...]
Ja, een S3 Mini

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 20:51 ]
Ik heb Google nog nooit iets met zoveel bombarie zien presenteren terwijl het al jaren ergens beschikbaar was. Gewoon op een lijstje met toegevoegde features in plaats van 5 minuten foto's editten on stage. Tenzij het echt revolutionair isHerko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:49:
[...]
Wie doet er dan alsof het revolutionair zien? Dat zie jij erin.
Zoals al een paar keer gezien, wat moeten ze dan: "ja we hebben wat zaken toegevoegd, maar misschien heb je die al eens eerder ergens gezien, dus daar vertellen we niks over. Dat was het, doei."
Ook weer marketing... is nodig omdat ze weten dat het gejat isVerwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:46:
[...]
Dat niet, maar als ze nou eens op zouden houden met "unbelievable" "amazing" "magic" "percentage dit dat sneller nieuwer mooier" en dat soort onzin. Daar kan ik me nou echt aan ergeren. ( Of irriteren, welke van de twee was ook alweer ABN?)
Leer eens even hoe marketing werkt bij Amerikaanse bedrijven en bedenk je dan dat je naar een keynote van een Amerikaans bedrijf kijkt. En tegelijk: hoe denk je dat Google binnenkort de toevoeging van een 'flashlight' optie aan Android gaat presenteren? 'Oh well.. yeah... Apple has been doing this for years... and Sony Ericsson before that.. for years... well.. so we decided to do it too'Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:46:
[...]
Dat niet, maar als ze nou eens op zouden houden met "unbelievable" "amazing" "magic" "percentage dit dat sneller nieuwer mooier" en dat soort onzin. Daar kan ik me nou echt aan ergeren. ( Of irriteren, welke van de twee was ook alweer ABN?)
Natuurlijk niet. Ze gaan vertellen dat het handig is en tof, en dat het nu in het tools-settings-widget ding zit.
iOS heeft al jaren dingen die Android nog steeds niet heeft (ik heb een iPhone 5 en een Nexus 5), en vice versa. Lekker belangrijk. Ik hoop vooral dat ontwikkelaars van elkaar leren en elkaar beter maken. Ik word er een beetje moe van dat er talloze mensen zijn die overal een soort heilige oorlog van moeten maken, omdat ... ja waarom eigenlijk? Omdat een koe?
Ophoepelen met dat haantjesgedrag, anders gaat deze kroeg lekker dicht en gaan we troep ruimen (en hier en daar misschien wat consequenties verbinden aan kansloze flamebaits hier). Aan jullie de keuze.
Launching containers into space
Dit topic is gesloten.
In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 3 juni 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.