Je moet ook een beetje relativeren, of denk je ook dat wij zitten te klappen tijdens deze presentatie?
[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 02-06-2014 20:21 ]
Je moet ook een beetje relativeren, of denk je ook dat wij zitten te klappen tijdens deze presentatie?
[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 02-06-2014 20:21 ]
Weer? Ik zit hier nooit haha.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nee, ik vond OS X 10.10 ongelofelijk qua feautures, iOS 8 is gewoon echt tegenvallend.4bit schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:19:
Komen sommige hier nu gewoon om wat aan apple bashing te doen?
Jij klapt niet? Dat is verplicht als je de livestream kijkt hooroohh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:20:
[...]
Welcome in the USA ...Grudgie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:20:
En al dat geklap met alles. Of alles opnieuw is uitgevonden net.. verschrikkelijk!
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
blauwe handen hier achter m'n schermoohh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:20:
[...]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik weloohh schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:20:
[...]
Mee eens.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:20:
[...]
Weer? Ik zit hier nooit haha.
Tja, relativeren kan goed. Maar ze brengen het weldegelijk alsof het een gigantische verandering is.
Hoe verwacht je dat iemand dat uit jouw zinnetje gaat halen? Helderziendheid? Niets van dat staat in je post. Kom op zeg...Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:13:
[...]
Eh... Ik bedoel dat hier deze keer ook bijzonder sceptisch gedaan wordt over van alles en nog wat, dus als je een beetje Apple-mindedness verwacht, zit je hier fout.
En zulke reacties, tsja...
Kijk, daar hebben we wat aan. Dankjewel!falcon123 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:09:
Via hier kan je ook prima de stream checken voor mensen op Windows:
http://www.twitch.tv/applekeynote
Verstuurd vanaf mijn iPhone.....
Verwijderd
Nou ja, dat is wel echt hoe Apple werkt hoor. Of het nu nieuw is of niet, Apple presenteert alles alsof het een Godswonder is en super en magisch. Dat is gewoon lang niet altijd waar, punt. Niet dat ik iOS verschrikkelijk vind, maar het is onzin om te zeggen dat alles zo nieuw en innoverend is.4bit schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:19:
Komen sommige hier nu gewoon om wat aan apple bashing te doen?
Wat zit je nou te overdrijven? Ze presenteren gewoon nieuwe features in iOS 8. Niemand claimt dat dit nog nergens ter wereld bestaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 02-06-2014 20:22 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
[ Voor 46% gewijzigd door fotografie999 op 02-06-2014 20:23 ]
Omdat mij zinnetje direct onder jouw laatste zin stond?Melkunie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:21:
[...]
Hoe verwacht je dat iemand dat uit jouw zinnetje gaat halen? Helderziendheid? Niets van dat staat in je post. Kom op zeg...
Verwijderd
Dat word niet gezegd, maar zo word het zeker wel gepresenteerd. Dat is hoe Apple dat doet, dat valt niet te ontkennen.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:22:
[...]
Wat zit je nou te overdrijven? Ze presenteren gewoon nieuwe features in iOS 8. Niemand claimt dat dit nog nergens ter wereld bestaat.
Ik wil graag weten wat er aan nieuwe features iOS 8 en OS X 10.10 zit aangezien ik dat gebruik. Ik gebruik geen Windows Phone, Android, Linux, of weet ik wat, dus ik vind dit interessant. Als jij er niks aan vindt, is er vast wel een betere tijdsbesteding voor jezelf in dit topic gaan lopen vervelen, of niet?
I'll do what I can, but expect very little.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Check het laatste stukje even, "we now have GREATTTTTT music recognition in Siri. Wow. SUPER EASY!". Dat doet Shazam al jaren en jaren.Herko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:22:
[...]
Want?Barry|IA schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
Jobs draait zich om in z'n kist.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het gebruikt ook Shazam, dat zei 'ie er nota-fucking-bene bij.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
[...]
Check het laatste stukje even, "we now have GREATTTTTT music recognition in Siri. Wow. SUPER EASY!". Dat doet Shazam al jaren en jaren.
Jankerd.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
[...]
Check het laatste stukje even, "we now have GREATTTTTT music recognition in Siri. Wow. SUPER EASY!". Dat doet Shazam al jaren en jaren.
Haters everywhere but I don’t really care
Waarschijnlijk gebruikt het Shazam. En dat het direct vanuit Siri kan is imho wel fijn.DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
[...]
Niet offline geweestmartijnmartijn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:24:
De Apple Store is alweer gewoon online? Of is die niet offline geweest?
niet offline geweestmartijnmartijn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:24:
Niet off geweest.martijnmartijn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:24:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hee waarom is jou naam in een kleurtjeBarry|IA schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
Jobs draait zich om in z'n kist.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Nou... niet helemaal. Je kan veel zeggen, maar tijdens een presentatie van Microsoft hoor ik geen "it's amazing, magic, innovative" en dat dan honderd keer achter elkaar. En dat is wel wat Apple doet. Dat is een keuze die ze mogen maken, maar het is voor mij een reden om me te irriteren aan hun manier van presenteren.RnB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
Wat een gezeur over hun manier van presenteren. Dat heet marketing mensen, iedere speler op de markt doet aan overdrijven om hun ''nieuwe'' producten aan de man te brengen.
Denk niet dat die statistieken gemanipuleerd zijn eigenlijk. iOS en OSX liepen altijd al voor op adoption rate.dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:24:
Je kunt wel heel leuk Android bashen met leuk gemanipuleerde statistieken, maar als je vervolgens vrij basale functies als revolutionair aankondigt is het toch en beetje kortom...
Helemaal juist.dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:24:
Je kunt wel heel leuk Android bashen met leuk gemanipuleerde statistieken, maar als je vervolgens vrij basale functies als revolutionair aankondigt is het toch en beetje kortom...
Verwijderd
Werkt gewoon. Althans de laatste 4 releases kon je gewoon installeren.Untouchablezz20 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:24:
Bij iPhone wordt de UDID geregistreerd, hoe werkt dat bij een mac? Om gebruik te maken van Yosemite?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Developers!, developers!, developers! is zoveel beterVerwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:25:
[...]
Nou... niet helemaal. Je kan veel zeggen, maar tijdens een presentatie van Microsoft hoor ik geen "it's amazing, magic, innovative" en dat dan honderd keer achter elkaar. En dat is wel wat Apple doet. Dat is een keuze die ze mogen maken, maar het is voor mij een reden om me te irriteren aan hun manier van presenteren.
Duidelijk gezegd. Public beta pas in de zomer.. dus sowieso pas vanaf 21 juniVerwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:25:
Kunnen we morgenochtend al Mac OS 10.10 downloaden (tegenwoordig zijn beta's ook voor niet-developers gratis te downloaden!) denken jullie ??
Beta voor dev's is direct beschikbaar, de open-beta komt deze zomer.Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:25:
Kunnen we morgenochtend al Mac OS 10.10 downloaden (tegenwoordig zijn beta's ook voor niet-developers gratis te downloaden!) denken jullie ??
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Hij leest inderdaad AL DE E-MAILS, niet alleen die aan hem gericht zijn.E-Jungle schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:27:
Ik dacht ook aan NSA toen hij dat zei
Ja en nu zit het in Siri, eerder niet. Dat is toch "great" en "super easy" voor mensen die Siri gebruiken? Dit zijn nieuwe features voor iOS en OS X, dus dat iemand anders het misschien ook al heeft, doet er toch niet toe? Mogen ze er dan niks meer over zeggen of zo?DennusB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
[...]
Verwijderd
Dat had niks te maken met Windows zelf, okeeZpAz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Developers!, developers!, developers! is zoveel beter
Ik heb eens wat naars gezegd over een travestiet. Nu boet ik voor de rest van m'n GoT leven
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
[ Voor 20% gewijzigd door jip_86 op 02-06-2014 20:28 ]
Dat zei ik ook zo ongeveer een post posts terugalwaysleft schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:27:
It's almost poetic how Tim jabs Android for being "behind" then gushes over adopting its features minutes later.
Marques Browie, techjournalist is een held
Heerlijk altijd die mafkees ballmer te schreeuwenZpAz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:26:
[...]
Developers!, developers!, developers! is zoveel beter
And as final touch god created the Dutch
Haha cool, ik wil ook wel een kleurtje.Barry|IA schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:28:
[...]
Ik heb eens wat naars gezegd over een travestiet. Nu boet ik voor de rest van m'n GoT leven
lijkt idd op de PlayStorejip_86 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:28:
Haha, krijgen we play services voor iOS vanuit Google straks
Jawel, zat in spotlight !Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Wel opvallend. Bing, Onedrive, compatibility van sharing met Windows. Ik zie echter nergens meer Google voorbij komen?
1,5 uurNrG! schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Zozo...we zijn alweer ruim een uur verder!
Google is geregeld genoemd..Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Wel opvallend. Bing, Onedrive, compatibility van sharing met Windows. Ik zie echter nergens meer Google voorbij komen?
Microsoft is niet meer de grootste concurrentMartinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Misschien ook de reden dat IE uit de Safari-vergelijking geschrapt is? Een of andere deal met Microsoft?Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Apple en Microsoft vechten samen tegen het grote boze Google. Weet toch iedereenMartinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Ze hadden het bij verschillende internet zoekopdrachten nog over google search. Maar Apple en Google zijn niet echt vriendjes vanwege Android.Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Dat komen zo goed als alle nieuwe functies vandaanMartinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:30:
Mja ik weet niet, nu ook Bing extentie. Vind het in ieder geval opvallend. Is beetje bergafwaards gegaan sinds Google Maps heb ik het idee. In ieder geval de moeite waard om een vraag over te stellen achterafHerko_ter_Horst schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:31:
[...]
Misschien ook de reden dat IE uit de Safari-vergelijking geschrapt is? Een of andere deal met Microsoft?
Is geen standaard gaat juist over extensions die anderen kunen toevoegen.dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:33:
Ze zijn wel heel erg anti-google en pro-microsoft etc. Apple kennende kun je al die standaard zoekmachine en vertaler etc. Dus ook niet aanpassen
[ Voor 10% gewijzigd door 4bit op 02-06-2014 20:35 ]
Ze zeggen dat ze het toelaten, niet dat het revolutionair is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq