WWDC 2014 Keynote – after-party

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 23.111 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 14:05
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2014/04/wwdc_banner_promo.jpg

Maandagavond is het weer zover, dan kunnen we vanaf 19:00 (hopelijk) weer genieten van een bomvolle keynote met allerlei leuke aankondigingen van Apple. De geruchten en verwachtingen tot nu toe op een rijtje.

Aankondiging iOS 8 - Zo goed als zeker

Aankondiging OS X 10.10 - Zo goed als zeker

Aankondiging nieuwe macmini's - Gerucht, tot nu toe weinig info wat leidt tot nieuwe modellen

Aankondiging nieuwe macbooks met ARM cpu - Gerucht tot nu toe weinig info wat leidt tot nieuwe modellen

Aankondiging nieuwe versie Apple TV - Geruchten heel wisselend, wellicht later dit jaar

Aankondiging iWatch - Geruchten heel wisselend, wellicht later dit jaar

Wat denken jullie? Wat komt er wel, wat komt er niet? Gaan jullie kijken? Voor leuke links omtrent de aankondigingen, houd ik me aanbevolen en zal ik de OP updaten waar nodig.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ben erg benieuwd naar 10.10 en iOS8, cherry on the pie zou de iwatch en iphone 6 zijn.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvdM
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben vooral benieuwd naar OSX 10.10 en iOS 8, hopelijk niet weer een volledig nieuwe UI. iWatch komt denk ik later. Ze laten eerst andere merken de klappen (reviews) opvangen en komen dan met iets super awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 19:05
Nieuwe versie van OS X wordt denk ik ietsjes 'platter' en iOS 8 een beetje 'health' gericht als ik de geruchten mag geloven. Updates van producten lijken me stug, doorgaans is er geen echte hardware-updates op de WWDC. Echter is de rmbp ook daar aangekondigd dus een iWatch en een nieuwe Apple TV met open SDK zouden eventueel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik verwacht eigenlijk dat de iPads een stiekeme update gaan krijgen. Ik gok Touch-ID en dat de 16 GB versie eindelijk verdwijnt. 32, 64 en 128 GB.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
De keynotes zijn altijd zo leuk om te zien. Wat hebben ze dat strak geregisseerd en ze doen het ook zo goed.
Hopelijk zenden ze het live uit op hun site, is daar al iets over bekend?

Ik hoop dat het nieuwe OSX er niet een heel drastisch uiterlijk gaat krijgen maar we zullen het zien. IOS8 zal voornamelijk een verbetering zijn van wat we nu hebben gok ik.

Edit: Ja dus, ze zenden het via hun speciale pagina uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Daniel_Elessar op 30-05-2014 10:03 ]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik ben ook erg benieuwd. Ik denk dat er op hardware gebied niet veel zal komen. Ik hoop dat Apple met iOS8 nu eindelijk de iPad naar een professioneler niveau tilt. Ik hoopte dat al bij iOS7 maar helaas. Ik denk dan overigens aan 2 apps naast elkaar maar ook kiezen voor eigen calendar, mail en browser. Betere communicatie tussen apps en voor afhandeling (evernote, pocket en dat soort zaken) moeten direct gekozen kunnen worden (niet vanuit de facebook app, dan openen in safari, en via bookmarklet naar pocket).
Ik hoop dat de samenwerking tussen OS X en iOS beter wordt (ik bedoel AirDrop tussen die twee) maar ook verschillen tussen de OS X en iOS variant (Reminders die op iOS niet gedeeld kunnen worden maar op OS X wel). Ik denk dat Apple hier flinke slagen mee kan maken: in die "foefjes" waren ze altijd zo goed. De laatste tijd vind ik dat ze zich er makkelijk vanaf maken.

Keynote wordt inderdaad uitgezonden, ook via Apple TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Ja, ik zal ook wel weer gaan kijken:) Hopelijk gaat het wel beter dan de vorige keer dat ik wilde kijken, toen ondervond ik toch nog wel disconnects.

Ik gok niet dat de iOS8 een zware update gaat krijgen, waarschijnlijk word het gewoon wat verbeterd ten opzichte van iOS7, wat al een grote verandering was.
Mavericks vond ik dan weer niet zo'n doorbraak, dus wellicht dat we daar meer van kunnen verwachten.

Daarnaast hoop ik dat de MBA's met Retina-scherm word aangekondigd. Deze lijn van Apple is toch wel het meest aan vernieuwing toe. De laatste upgrade was 0.1GHz erbij, niet baanbrekend, en die upgrade daarvoor was alweer een jaar terug als ik het me goed herinner.

In een horloge ben ik niet geïnteresseerd. Wel in dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 21:40

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Wellicht nog een linkjes naar waar je kan kijken in de TS?

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Xilantof schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:58:
Wellicht nog een linkjes naar waar je kan kijken in de TS?
Waarschijnlijk is de stream hier te bekijken

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Ik hoop stiekem op een nieuwe Mac Mini, staat al een tijdje op mijn verlanglijstje en aangezien ik al een mooi bedrag gespaard heb en de week erna jarig ben, zou dat goed uitkomen.
iNickx schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:57:
Ben erg benieuwd naar 10.10 en iOS8, cherry on the pie zou de iwatch en iphone 6 zijn.
iPhone 6 komt denk ik pas in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:14

PBP

iOS 8 is in ieder geval een zekerheidje :P
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2014/05/ios8bannerhanging.jpg

Ben eigelijk vooral benieuwd naar OSX 10.10 qua vormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik begin toch wel erg benieuwd te worden naar iOS8 en OSX10.10 (of Osx11?)

Ik moest aan het begin erg wennen aan iOS7 (vond het ook lang lelijk) maar nu ik er aan gewend ben vind ik het toch wel erg fraai, ben benieuwd of ze dat een beetje naar OSX kunnen doortrekken.

Het lieft zie ik een naadloze overgang van iOS naar OSX. Dus al je notificatie's op je iPhone en Mac en dan synchronisatie tussen apps. Ooh en dat "matglazen" effect zie ik ook graag naar OSX komen.
PBP schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:25:
iOS 8 is in ieder geval een zekerheidje :P
[afbeelding]

Ben eigelijk vooral benieuwd naar OSX 10.10 qua vormgeving.
Even zonder gekheid, dis is wel een erg mooie acht :)

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 30-05-2014 23:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
OSX 10.10 lijkt er ook aan te komen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jbaGaGo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
www.onemorething.nl zal weer een uitzending verzorgen, verschillende andere grote amerikaanse sites zullen weer fotoblogs versturen, macrumors, theverge, 9to5mac, verder zal apple zelf weer een livestream verzorgen via apple tv, imac, i devices, ook via windows kun je het event live gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03 21:52
Inmiddels is er ook een app in de app-store te downloaden: https://itunes.apple.com/us/app/wwdc/id640199958?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Wie zich geroepen voelt om mee te helpen met de OP, stuur me een berichtje, dan zorg ik dr voor dat je aanpassingen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Op dit moment zijn er heel veel geruchten en foto's over de iPhone 6. Waarom zou dat geen verwachting voor WWDC zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
polopolo150 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:43:
Op dit moment zijn er heel veel geruchten en foto's over de iPhone 6. Waarom zou dat geen verwachting voor WWDC zijn?
Ja dat begreep ik ook niet echt.

Er zijn meer iPhones wel op de WWDC aangekondigd dan niet toch?
De eerste 4 wel. De laatste 3 niet.

Althans dat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Omdat het weer omtrent os 10 gaat is dit de eerste echte keynote in tijden waar ik weer met smart op aan het wachten ben. Os 10 is al een tijdje het ondergeschoven kindje geweest, maar ik hoop dat het nu weer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Mavericks kreeg anders ook genoeg aandacht de vorige wwdc, wat zou er dit jaar anders aan zijn qua aandacht denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mavericks kreeg inderdaad wel aandacht, maar waar ik op doelde is dat os 10 de laatste jaren erg iteratief is geworden. Dit is ingezet bij snow leopard en hier zijn we tot de dag van vandaag nog steeds slechts iteratief me bezig. Is er iets fundamenteels mis met os 10, nee, maar ik wil weer eens dat Apple os 10 innoveert op een wijze hoe dat vroeger ook kon, door features te introduceren waar ik niet over had gedacht en door mij gewoon met een mond vol tanden achter laten: ik weet dat dit een lastige taak is, maar iets zo gebruikersgericht als een ui redesign zou dit zeker moeten kunnen. Vergeet ook niet dat Apple bij de introductie van ios niet alleen de ui heeft gewijzigd, maar ook het multitasking menu aangepast, een nieuw sharing menu heeft geïntroduceerd en het notificatie scherm heeft aangepast. Ditzelfde kan gebeuren bij os 10, een nieuw like verf, plus een heroverweging van fundamentele interacties met het os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik denk dat we dat wel kunnen verwachten bij 10.10 gezien we nu ook een geheel nieuwe iOS hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:31

OB1

Ik hoop inderdaad wel dat er een flinke makeover komt voor OSX, het zou leuk zijn als er zoiets komt net zoals Windows 8 heeft, al dan niet te wijzigen via de instellingen.
Want 10.6-10.9 zijn meer Service Packs naar mijn mening, onder de kap zal er veel veranderd zijn maar uiterlijk vrij weinig.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctjepkema
  • Laatst online: 17-09 13:54
Ja eigenlijk loopt OSX wel een beetje achter. Heb zelf ook best wel zin in een nieuw uiterlijk. Maar heb liever niet te veel verandering qua plaatsing knoppen enzovoort. Maar een goeie vernieuwing heb ik vrij graag.

[ Voor 5% gewijzigd door jctjepkema op 31-05-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:31

OB1

Nog een voorbeeldje: http://upload.wikimedia.o..._10.1_Puma_screenshot.png

Duidelijk geen revolutie maar een evolutie gedurende 9 verschillende generaties...

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik denk dat we op de vormgeving na niet zulke grote verschillen krijgen met OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

DJ Viem schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:27:
Nog een voorbeeldje: http://upload.wikimedia.o..._10.1_Puma_screenshot.png

Duidelijk geen revolutie maar een evolutie gedurende 9 verschillende generaties...
En als je dat dan vergelijkt met de allereerste MacOS uit 1984 en de generaties daarna, dan zie je dat het allemaal wel losloopt met die revolutie, de interface is eigenlijk nog steeds hetzelfde :) Alleen de Dock is in OSX er echt nieuw bijgekomen. (visueel dan, ik heb het niet over de motor die er onder ligt)

[ Voor 5% gewijzigd door sebastius op 31-05-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik hoop dat ze AppleTV opengooien, zodat devs helemaal los kunnen gaan.

Verder hoop ik dat ze OSX en iOS verder gaan integreren. Apps die op beide platformen draaien of de potentie om iOS apps op OSX te laten draaien in een soort Window. Microsoft gaat namelijk wel die richting op, dus benieuwd wat Apple gaat doen. Developers staan op die manier weer helemaal centraal.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ik hoop dat het OSX redesign mooi uit gaat pakken. Hopelijk focussen ze zich niet teveel op hoe iCloud.com er nu uit ziet, dat vind ik niet zo mooi, in tegenstelling tot sommige fan made designs zoals deze.

Verder mis ik niet veel features op OSX, al zou ik AirDrop for OSX en betere integratie van AirPlay erg fijn vinden. Maar het is nog beter als Apple met wat features komt waarvan ik nog nooit heb gedacht dat ik ze nodig zou hebben. De extra window management en dock tools die Hyperdock brengt zouden ze van mij ook wel vast in OSX mogen zetten. Van mij mogen ze ook kritisch naar het dashboard gaan kijken, dat gebruik ik zelf echt nooit.

Van iOS8 verwacht ik vooral doorontwikkeling van iOS7. Hopelijk wordt Healthbook heel goed uitgewerkt en komen ze ook met de iWatch, het meest belangrijke punt is dat het makkelijk moet zijn om gegevens in te voeren in de app. Alles manueel invoeren daar zou ik zelf niet snel aan beginnen, maar volgens mij erkent Apple dit probleem wel, in tegenstelling tot Samsung. Verder verwacht ik veel van de nieuwe functies voor Maps, met meer POI's en OV integratie, dat is de enige reden dat ik nog wel eens Google Maps gebruik. En een splitscreen feature voor de iPad versies zou erg handig zijn voor professioneel gebruik, ik ben benieuwd of die dan ook zal werken op oudere iPads zoals mijn iPad 4. Een quick reply functie zou handig zijn voor Messages, nog beter als ze dit ook open maken voor 3rd party apps zoals Whatsapp. En ik wil graag kunnen scrollen in het nummer dat ik aan het luisteren ben op mijn lockscreen.

Het belangrijkste van iOS8 vind ik dat ze een goede manier vinden om het grotere scherm van de iPhone 6 efficient te benutten. Een extra rij iconen of meer ruimte ertussen vind ik echt zonde namelijk. Maar op dat gebied verwacht ik eigenlijk wel wat goeds van Apple, die hebben efficient gebruik van scherm ruimte altijd erg belangrijk gevonden en serieus genomen.

De Apple TV open maken voor een Appstore zou natuurlijk leuke dingen kunnen opleveren, hopelijk gaat dat dan wel wat extras brengen, want nu is mijn Apple TV vooral een verlengstuk van mijn iPad en MacBook. Siri besturing zou ook vet zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Mr Ton op 31-05-2014 15:02 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Mr Ton schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:36:

Het belangrijkste van iOS8 vind ik dat ze een goede manier vinden om het grotere scherm van de iPhone 6 efficient te benutten. Een extra rij iconen of meer ruimte ertussen vind ik echt zonde namelijk. Maar op dat gebied verwacht ik eigenlijk wel wat goeds van Apple, die hebben efficient gebruik van scherm ruimte altijd erg belangrijk gevonden en serieus genomen.
Zoals bij de iPad? O-)

Is gelijk een volgende puntje, ik hoop op verbeteringen voor de iPads onder iOS8. De manier waarop mappen nu werken vind ik op een iPad ook totaal niet logisch. Word totaal geen gebruik gemaakt van de ruimte die beschikbaar is.

[ Voor 16% gewijzigd door PBP op 31-05-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zo, zo, ik zit er weer zoals ieder jaar klaar voor. Wordt een leuke maand! WWDC 2014, E3 2014 en natuurlijk het WK 2014! :)F

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit overigens enorm te wachten op Plex voor Apple TV, of de mogelijkheid om films van de Time Capsule af te spelen op de ATV. WWDC zal het uitwijzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Wat betreft hardware verwacht ik niet veel op het WWDC.elke hardware aankondiging is mooi meegenomen, echter dat is voor later dit jaar. Als men nu toch hardware aankondigt dan ben ik benieuwd naar de nieuwe Apple TV of het Home Automation.

Wat betreft software kijk ik erg uit naar OSX. Ik zie wel wat in een platter design geleend van IOS 7. Ik hoop hierbij een sterkte uitbreiding en integratie met iCloud.
IOS 8, leuk en aardig maar ik ben net wát lekker gewend aan 7, dus ik hoop dat ze wat betreft design niet al te veel veranderen. Apple kennende zal dat ook wel meevallen.

Voor de komende maanden ben ik erg benieuwd naar de nieuwe producten die Apple gaat brengen.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zou leuk zijn als Apple een Dropbox concurrent op de markt brengt, met lekker veel opslagruimte. Scheelt weer voor ons, de consument. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
iApp schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:02:
Zou leuk zijn als Apple een Dropbox concurrent op de markt brengt, met lekker veel opslagruimte. Scheelt weer voor ons, de consument. :9
Ik heb al genoeg cloud opslag apps, daar hoeft Apple van mij niet direct in te investeren. Bovendien kan ik niet van Google Drive (werk) en OneDrive (Office) af. Van mij mogen ze het wel makkelijker maken om bestanden naar je iDevice te pushen. Misschien rechtermuisknop, dan een optie 'Move to iPhone', en dan een App die je kan aanvinken. En dan kopiëren via wifi / AirDrop.

Kwa hardware verwacht ik een 12'' rMBA. Daarnaast zouden ze kunnen verrassen met een nieuwe Apple TV of de iWatch, maar die kans is niet zo groot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Zit al een tijd te wachten op een tablet van Apple met een size van 13"

En niet zo zeer om mee te nemen en dergelijke, maar meer voor ernaast als scherm om dingen op te kijken zonder dat er een lader / keyboard en dergelijke aanzit ( liefst met een echte OSX erop inplaats van IOS )

Een normale iPad is net te klein, maar allemaal wishful thinking denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 31-05-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mektheb schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:21:
Zit al een tijd te wachten op een tablet van Apple met een size van 13"

En niet zo zeer om mee te nemen en dergelijke, maar meer voor ernaast als scherm om dingen op te kijken zonder dat er een lader / keyboard en dergelijke aanzit ( liefst met een echte OSX erop inplaats van IOS )

Een normale iPad is net te klein, maar allemaal wishful thinking denk ik.
Daar zit ik eigenlijk ook wel op te wachten.
Zeg maar de surface3 maar dan van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:38:
[...]

Daar zit ik eigenlijk ook wel op te wachten.
Zeg maar de surface3 maar dan van Apple.
Precies :), en ze weten bij Apple donders goed dat daar markt voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Modbreak:Zoals gebruikelijk met een keynote voor de deur, is 'kroeg-mode' in het keynote-topic bij deze actief. Dit geldt tot de ochtend na de keynote, dus vanaf 3 juni 10:00 is het weer uit met de pret (lees: rond die tijd zal dit topic wel een slotje krijgen).

Kroeg-mode houdt in dat slowchat toegestaan is, hier en ook _alleen_ hier. Verder zijn de regels van GoT van toepassing, dus wat normaal niet mag, mag nu ook niet.

Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen. Have fun!

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:14
Ik zie het toch wel gebeuren dat Apple een mogelijke transitie of parallel naar ARM processoren aankondigt voor OS X. Toen we van PowerPC naar Intel gingen werd hier ook 2 jaar voor uitgetrokken en OS X 10.1 t/m 10.5 waren altijd al geschikt voor Intel processoren (het 'just in case'-scenario). Er gaan al 2-3 jaar geruchten dat OS X op ARM zou draaien en het is de meest logische volgende stap.

Dus ze zullen aangeven dat OS X geschikt is voor ARM, maar nog geen producten aankondigen (net zoals bij de Intel-transitie) en dan in de loop vh jaar of volgend jaar een MacBook met ARM-chip gaan uitbrengen.

Grote vraag is natuurlijk waarom? Om dezelfde reden als bij de Intel transitie. Performance per watt van ARM chips is gewoon veel hoger dan bij Intel. Daarnaast kan Apple deze chips zelf ontwikkelen en de hele line-up van iPhone tot Mac straks op dezelfde basis laten draaien.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09 22:12
Hier een overzichtje van de liveblogs:Maar veel leuker is natuurlijk de livestream:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r4S1ANA1n2Wk3Vwc2JiiGFrO/full.png

Begint bij ons dus op 2 juni om 19:00 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

RobbieB schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:55:
Ik zie het toch wel gebeuren dat Apple een mogelijke transitie of parallel naar ARM processoren aankondigt voor OS X. Toen we van PowerPC naar Intel gingen werd hier ook 2 jaar voor uitgetrokken en OS X 10.1 t/m 10.5 waren altijd al geschikt voor Intel processoren (het 'just in case'-scenario). Er gaan al 2-3 jaar geruchten dat OS X op ARM zou draaien en het is de meest logische volgende stap.

Dus ze zullen aangeven dat OS X geschikt is voor ARM, maar nog geen producten aankondigen (net zoals bij de Intel-transitie) en dan in de loop vh jaar of volgend jaar een MacBook met ARM-chip gaan uitbrengen.

Grote vraag is natuurlijk waarom? Om dezelfde reden als bij de Intel transitie. Performance per watt van ARM chips is gewoon veel hoger dan bij Intel. Daarnaast kan Apple deze chips zelf ontwikkelen en de hele line-up van iPhone tot Mac straks op dezelfde basis laten draaien.
Er zou echter wel een groot nadeel kleven aan de overstap naar ARM voor de desktop/notebook lijn: er kan niet meer native Windows gedraaid worden. De stap naar Intel, en daarmee het eenvoudig kunnen draaien van Windows (al dan niet in een VM) heeft gezorgd voor een aanzienlijk lagere overstapdrempel en daarmee voor een flinke boost in marktaandeel. Een overstap naar ARM zou dat voordeel wegnemen.

Daar komt bij dat naast performance-per-Watt ook absolute performance belangrijk is, en daar heeft Intel het nog altijd beter voor elkaar. Je kunt inderdaad een hele berg ARM cores pakken en onder de TDP van een i7 of Xeon blijven, maar niet alle workloads laten zich eenvoudig over heel veel cores schalen. Soms wil je singlethreaded performance, en daar heeft Intel de betere papieren.

Daar komt bij dat ook Intel hard aan de weg aan het timmeren is met low-power CPU's. Kijk daarvoor o.a. naar het Bay Trail platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven

Windows 8.x kan op ARM draaien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09 22:12
Alles wat we dit jaar aan software gaan zien komt nu, dus eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo interessant. Oké, iOS 8 krijgt vast wel weer leuke features, zeker Healthbook hebben de Amerikanen hard nodig, OS X wordt zoals elk jaar weer iOS achtiger, maar voor de rest verwacht ik niet zoveel.

Wat interessanter is is de hardware. WWDC is namelijk het moment om ontwikkelaars achter nieuwe platformen te krijgen. Als ze dus een iWatch, nieuwe Apple TV of een smart home introduceren moeten ze dat haast wel op WWDC doen, omdat dat het moment is om duizenden ontwikkelaars er kennis mee te laten maken. Een Retina MacBook Air of nieuwe Mac Mini kan ook later op het jaar, omdat je daar al die developers niet voor nodig hebt. Ik denk dus dat ze refreshes tot september en oktober bewaren en nieuwe product(lijn)en nu introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:12:
@Hierboven

Windows 8.x kan op ARM draaien toch?
Maar je gaat geen Windows op je Mac zetten om naar Live Tiles te kijken, of wel dan? ;) De (Windows-specifieke) software moet het ook doen op ARM, anders ben je niets opgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whieee schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:20:
[...]

Maar je gaat geen Windows op je Mac zetten om naar Live Tiles te kijken, of wel dan? ;) De (Windows-specifieke) software moet het ook doen op ARM, anders ben je niets opgeschoten.
Ja hee ik ga helemaal geen Windows installeren :) maar ik geef alleen even aan dat het zou kunnen.
Stel je bent die enige Nederlander die wel of live files zit te wachten bv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:32:
[...]

Ja hee ik ga helemaal geen Windows installeren :) maar ik geef alleen even aan dat het zou kunnen.
Stel je bent die enige Nederlander die wel of live files zit te wachten bv :)
Zelfs die Nederlander kan een Mac kopen ... een cursusje GeekTool doet wonderen ;)

Ben zelf vooral benieuwd naar OS X 10.10, ben wel heel benieuwd wat ze met die overhaul van het design gaan doen ondanks dat ik wel een vermoeden heb. Verwacht qua hardware niet heel veel spannends, alhoewel de rumors over de domotica/home automation wel interessant kunnen zijn, mits het meer is dan een MFi toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zoiets zou trouwens ook wel welkom zijn.
Gewoon iets meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Zelf hoop ik meer van de hints naar een domotica achtig platform..
telefoons en tablets etc. boeien mij niet zoveel meer, op de een of andere manier lijkt dat de laatste jaren vooral "meer van hetzelfde" tegenover de echt grote doorbraken van "vroegah"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 22:45:

[video]
Zoiets zou ik ook erg mooi vinden. Ik vind de toepassing op die iPhone 4 nog niet heel veel toevoegen, maar op de 4.7'' iPhone 6 en de iPads is dat echt veel efficiënter gebruik van je scherm, en daarnaast wordt het design idee behouden. Zou zou je bijvoorbeeld je eerstvolgende afspraak, een paar todo's en het weer op je homescreen kunnen krijgen. Die berichten, foto's en muziek toggles vind ik zelf dan weer zinloos, maar iedereen heeft dan wel de keuze wat ze graag hebben. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mr Ton op 01-06-2014 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:02

Ethirty

Who...me?

[video]
Dat zijn toch gewoon die live tiles die geen Nederlander wil hebben? :P

Ik ben in ieder geval weer erg benieuwd. Helaas ben ik die avond niet thuis, maar ik zal de uitzending de dag er na wel gaan kijken.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik snap nog steeds die widget-obsessie niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 20:06

muhda

Time & Space traveler

[video]
Ziet er goed uit, als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk ActiveBoard kopiëren en inbouwen in iOS.

[ Voor 4% gewijzigd door muhda op 01-06-2014 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:02

Ethirty

Who...me?

CyBeR schreef op zondag 01 juni 2014 @ 02:03:
Ik snap nog steeds die widget-obsessie niet.
Tried it on Android, didn't like it. Tried it on Windows, didn't like it.

Vraag me toch echt af of ik het dan in iOS ineens wel zou willen gebruiken.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Het lijkt me sterk dat ze ARM gaan introduceren. Vorige jaar met veel bombarie de nieuwe Mac Pro aangekondigd met Intel CPU's.. Dat zou een beetje dom zijn om nu een nieuwe CPU te kiezen.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Dit vindt ik nou een verstandige keuze van Apple.

Er is een filmpje online gekomen met daarop slides van de nieuwe iPhone.

Zie deze Link: YouTube: iPhone 6 spotted during WWDC14 preparations ?!

Ik vindt deze keuze verstandig omdat: de app ontwikkelaars alvast de apps kunnen updaten naar het nieuwe schermformaat met dan niet van die lelijke zwarte balken in het display (Zoals bij de intro van de iPhone 5). Ik geef de nieuwe iPod overigens ook nog een kans dat die er uit komt te zien als deze slides! :-)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:51

[video]
Dit ziet er nog best leuk uit.
muhda schreef op zondag 01 juni 2014 @ 03:20:
[...]

Ziet er goed uit, als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk ActiveBoard kopiëren en inbouwen in iOS.

[video]
Maar dit? Nah. Welk voordeel heeft die animatie boven een badge? En die glow. Waarom? Het hele idee van iOS is imho dat er geen verschil zit tussen een "active app" en een niet "active app". Dat het gedrag gelijk getrokken wordt.

Ben zelf benieuwd naar HealthBook en OSX 10.10 en als er wat Home Automation bij komt kijken is dat ook altijd leuk! Las ook dat misschien Siri open gesteld werd voor developers. Daar kan ook nog wel eens wat leuks uit voorkomen.

Verwacht eigenlijk geen nieuwe hardware of hardware updates, maar we zullen zien.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ronaldm3 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:59:
Dit vindt ik nou een verstandige keuze van Apple.

Er is een filmpje online gekomen met daarop slides van de nieuwe iPhone.

Zie deze Link: YouTube: iPhone 6 spotted during WWDC14 preparations ?!

Ik vindt deze keuze verstandig omdat: de app ontwikkelaars alvast de apps kunnen updaten naar het nieuwe schermformaat met dan niet van die lelijke zwarte balken in het display (Zoals bij de intro van de iPhone 5). Ik geef de nieuwe iPod overigens ook nog een kans dat die er uit komt te zien als deze slides! :-)
Dat filmpje is fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ethirty schreef op zondag 01 juni 2014 @ 03:29:
[...]

Tried it on Android, didn't like it. Tried it on Windows, didn't like it.

Vraag me toch echt af of ik het dan in iOS ineens wel zou willen gebruiken.
Hier ongeveer dezelfde ervaring. En die ervaring is al begonnen bij Active Desktop op Windows 98 ;) Werkelijk de enige implementatie van widgets die ik nog wel eens gebruik is Dashboard op OSX, en zelfs dat is heel spaarzaam. Ik zie persoonlijk ook niet echt iets in Dashboard voor iOS, want de zaken waar ik op OSX widgets voor heb, kan ik op iOS vervangen door een app (weersvooruitzicht, password generator).

Ik heb naast mijn iPhone ook nog een Nexus 5 (voor werk) en ook daar gebruik ik geen enkele widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik vermoed dat ze alleen iOS8 aankondigen, de beta direct beschikbaar is en heel misschien een refresh van de internals van de iMac's. De RMBP is eind vorig jaar nog gedaan, de Airs zijn een paar weken geleden nog gedaan. iPods en dergelijken kondigen ze eigenlijk nooit aan hier.

Ik hoop dat iOS8 wat meer aanpasbaarheid biedt, de optie tot bewegende achtergronden open wordt gezet voor devs. De traagheid wat uit de animaties wordt gesloopt, want mijn iPhone 5S loopt naar mijn idee echt rondjes om de animaties in iOS7, en ik loop erachteraan, continu wachten tot er een app geswitched is.

- Aanpasbare snelheid van de animaties?
- Bewegende achtergronden zoals er nu al een paar inzitten
- Verbeterde en Nederlandse Siri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
De animaties waren laatst met een update volgens mij al versneld. Je kan ze wel helemaal uitzetten. "Reduce motion" o.i.d. in settings. Verwacht daar maar geen "slider" voor om de snelheid zelf in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
crazylegs schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:32:
www.onemorething.nl zal weer een uitzending verzorgen, verschillende andere grote amerikaanse sites zullen weer fotoblogs versturen, macrumors, theverge, 9to5mac, verder zal apple zelf weer een livestream verzorgen via apple tv, imac, i devices, ook via windows kun je het event live gaan zien.
Hmm....via Windows is het event volgens mij niet live te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nee, als ik de voorgaande events mag geloven niet^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

TheVMaster schreef op zondag 01 juni 2014 @ 19:09:
[...]

Hmm....via Windows is het event volgens mij niet live te volgen?
VLC kan HLS aan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
Ohww...nice! Dan gaan we via VLC kijken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Zou het ook wat te betekenen hebben dat iedere aanwezige bij de keynote een itunes giftcard krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Donstil schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:02:
Ik begin toch wel erg benieuwd te worden naar iOS8 en OSX10.10 (of Osx11?)
OS X 11 wordt het natuurlijk niet 8)7 want dat zou OS XI (OS 11 dus) worden.
Reken [...] maar op OS X 10.10

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Canaria schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:24:
[...]

OS X 11 wordt het natuurlijk niet 8)7 want dat zou OS XI (OS 11 dus) worden.
Reken [...] maar op OS X 10.10
Ooh dan komt OS X 11 pas daarna ;)
(OS X 10.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Mar.tin schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:18:
Ik vermoed dat ze alleen iOS8 aankondigen, de beta direct beschikbaar is en heel misschien een refresh van de internals van de iMac's. De RMBP is eind vorig jaar nog gedaan, de Airs zijn een paar weken geleden nog gedaan. iPods en dergelijken kondigen ze eigenlijk nooit aan hier.

Ik hoop dat iOS8 wat meer aanpasbaarheid biedt, de optie tot bewegende achtergronden open wordt gezet voor devs. De traagheid wat uit de animaties wordt gesloopt, want mijn iPhone 5S loopt naar mijn idee echt rondjes om de animaties in iOS7, en ik loop erachteraan, continu wachten tot er een app geswitched is.

- Aanpasbare snelheid van de animaties?
- Bewegende achtergronden zoals er nu al een paar inzitten
- Verbeterde en Nederlandse Siri?
Aanpasbaar en Apple???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Haha ja wishful thinking, maar we kunnen altijd hopen toch, zelfs met de reduce motion vind ik het allemaal nog erg lang duren tov van in mijn beleving iOS6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dat concept van die blocks vind ik trouwens best wel slim gedaan. Ziet er simpel in gebruik uit, vaste grootte, niet opdringerig, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Toch benieuwd of een nieuwe Mac mini eraan komt en met welke Specs. We gaan t zien😙

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als de aandacht bij iOS compleet op health en thuis je lampjes aan doen, zou liggen. Tuurlijk is gezondheid belangrijk, maar ik geef er niets om om mijn stappen te tellen o.i.d. Ik denk dat er ook al genoeg sport apps zijn en zie weinig nieuwe toepassingen die Apple zou kunnen implementeren.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 13:33
Ik hoop op een nieuwe apple tv met eigen app store! a7 processor erin, zou echt een ultieme mediaspeler zijn. heb nu atv2 met jailbreak en firecore als mediaspeler, maar die word toch beetje traag af en toe.
met een eigen app store is een jailbreak niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 22:03
Op MacRumors is een artikel verschenen met vermeende foto's van OS X 10.10, zie hier. De foto's zijn inmiddels verwijderd, maar in de comments zijn ze nog te zien.

Er lijkt een sterke invloed te zien te zijn van iOS 7 op de layout van de sidebars.

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
BillSpaarbank schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:01:
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als de aandacht bij iOS compleet op health en thuis je lampjes aan doen, zou liggen. Tuurlijk is gezondheid belangrijk, maar ik geef er niets om om mijn stappen te tellen o.i.d. Ik denk dat er ook al genoeg sport apps zijn en zie weinig nieuwe toepassingen die Apple zou kunnen implementeren.
Als er ook nog hartslag en bloeddruk (via een bandje ofzo) gemeten kan worden lijkt me dat wel interessant. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar Healthbook. Het moet wel meer dan een stappenteller zijn imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Rednas schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:47:
Op MacRumors is een artikel verschenen met vermeende foto's van OS X 10.10, zie hier. De foto's zijn inmiddels verwijderd, maar in de comments zijn ze nog te zien.

Er lijkt een sterke invloed te zien te zijn van iOS 7 op de layout van de sidebars.
Altijd opvallend dat zogenaamde 'gelekte foto's' zijn genomen met een nokia van 10jaar terug en iemand een niet zo stabiele hand :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hebben jullie dit al gelezen? Interessant artikel, kan best eens de iPhone 6 zijn: http://www.nowhereelse.fr/iphone-6-video-wwdc-2014-98039/. Wat denken jullie?

Hier de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Filmpje met heel kort te zien de achterkant van de iPhone 6..

http://www.nutech.nl/mobi...resentatie-van-apple.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 17:27
iApp schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:17:
Hebben jullie dit al gelezen? Interessant artikel, kan best eens de iPhone 6 zijn: http://www.nowhereelse.fr/iphone-6-video-wwdc-2014-98039/. Wat denken jullie?

Hier de video.

[video]
;)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
ZpAz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:59:
[...]

Als er ook nog hartslag en bloeddruk (via een bandje ofzo) gemeten kan worden lijkt me dat wel interessant. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar Healthbook. Het moet wel meer dan een stappenteller zijn imho.
Als Apple dit gaat doen dan is het ongetwijfeld veel meer dan alleen een stappenteller. Ben wel geïnteresseerd in Healthbook. Zeker als het een beetje wordt als dit: http://9to5mac.com/2014/0...-health-fitness-tracking/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:26

Doet me meer denken aan Windows 7 als ik naar de dock kijk.Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2014/06/10_10_blurrycam_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat lijkt me heel erg nep, hoe die dock eruit ziet.

Mag hopen dat niet de bedoeling is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Die dock zou inderdaad jammer zijn! Ziet er niet uit, hadden ze beter kunnen verwerken. Wij zullen het vanavond allemaal zien, morgen de developer's versie installeren om het met eigen ogen te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Dan vind ik de 2D dock die je in oude OSX versies kon instellen via een terminal commando mooier.

Ook hoop ik dat er meer veranderd dan in die (mogelijk neppe) foto te zien is.

Ik heb liever zoiets dan (mockup).

[ Voor 21% gewijzigd door ZpAz op 02-06-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Sowieso klopt er geen reet van. Waarom zou het Safari venster doorzichtig zijn? Dan zie je constant tijdens het browsen je achtergrond er doorheen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57

voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/10_10_blurrycam_1_story.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/10_10_blurrycam_2_story.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/10_10_blurrycam_3_story.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/10_10_blurrycam_4_story.jpg

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik hoop dat ze de menubalk nog wel aanpassen, zo te zien is die in tact gehouden. Daarom geloof ik niet dat dit echte screens zijn, zeker niet aangezien de iconen nog steeds hetzelfde zijn. Oh, iemand al opgevallen dat dit de stock Mavericks achtergrond is? Die passen ze meestal ook aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Er was ook een "slide gelekt" van de iPhone 6. Die nep bleek te zijn.
“Its [sic] fake. I found a random Moscone stage photo on google (http://www.projection.com...moscone-center/stage2.jpg) and put one of the video frames on top. By moving it around on photoshop I got it to line up almost perfectly: http://i.imgur.com/sdKyBOf.jpg (73% opacity).
So basically this guy got that photo, created a fake iPhone render slideshow and filmed his computer’s screen to simulate camera shake.”
Er zijn wel meer mensen die neppe "leaks" maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Mark Gurman (9to5mac) over de gelekte foto's.

Twitter
I'm saying I received them a few months ago with the sketchiest backstory I've ever heard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Laatst online: 17-09 23:16
Die foto's zijn overduidelijk gemaakt met een iphone 3g 8)7

We zullen het vanavond allemaal zien!

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ben ook benieuwd of en wat er over de overname van beats gezegd gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Iemand dit al gezien? Is dit geloofwaardig?
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/538c5fe7dec1b/538c5fe7d3c56-BpHhcZPIUAAJvAr.png

[ Voor 6% gewijzigd door RPHN op 02-06-2014 13:30 . Reden: Groter plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ziet eruit als iemand die een OSX draait met een eigen aanpassing van IOS7 icon's.

( al hoop ik wel ze het hele theme van IOS 7 / 8 overnemen voor OSX, die icon's zijn veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ralphjxss schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:29:
[afbeelding]
Als ik het goed zie staat er onder "version 1.0". Dat lijkt me sterk.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 20:17
Toch vind ik het er nie verkeerd uit zien. OSX mag wel wat platter imo. De vele gradients die er nu zin zitten beginnen toch een beetje ouwbollig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

[afbeelding]
Nee, is gemaakt door een Nederlander die het gepost heeft op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[afbeelding]
Zou wel gaaf zijn als Apple de Nationale parken gaat gebruiken als aanduidingen voor hun versies. Dat is toch wel een Amerikaanse trots die zo weer een klein beetje extra aandacht krijgt.

(Ik ben in bijna alle parken geweest btw, aanradertje!)

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 02-06-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:51

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

* Falcon heeft in iedergeval de kids + vrouw het huis uit rond 19:00 ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 3 juni 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.