WWDC 2014 Keynote – after-party

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 23.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:58

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb inmiddels de Beta maar weer van mn 5s gehaald. Te weinig dingen functioneren goed en dat mag met een beta :)

Wat betreft Yosemite, daar wacht ik nog even mee tot DP2/3 :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:02

Ethirty

Who...me?

Vond het overall toch wat tegenvallen. Yosemite ziet er goed uit (persoonlijk vind ik het een verbetering van Mavericks) en Continuity lijkt me een écht praktische nieuwe feature. iOS8 viel me flink tegen. En hoewel ik echt weinig van programmeren snap vond ik Metal en Swift nog wel indrukwekkend. Ik geloof best dat dat de komende tijd nog een paar jaw-dropping apps gaat opleveren.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 20:17
Yosemite maar eens naast mavericks geïnstalleerd. Ziet er al leuk uit, maar vind sommige dingen nog slecht uitgewerkt (logisch natuurlijk DP versie). zoals de knoppen in de menu balk het font.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1e3k0W3X223c/Schermafbeelding%202014-06-03%20om%2008.58.31.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:00
Leuk dat we weer helemaal terug gaan naar dat 'platte'. Het ziet er in mijn ogen wel leuk uit, maar het geeft me op een of andere manier ook het gevoel dat ik naar een heel oud besturingssysteem kijk. Dat gevoel krijg ik vooral van het dock en de x - + knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

martijnmartijn schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:21:
Leuk dat we weer helemaal terug gaan naar dat 'platte'. Het ziet er in mijn ogen wel leuk uit, maar het geeft me op een of andere manier ook het gevoel dat ik naar een heel oud besturingssysteem kijk. Dat gevoel krijg ik vooral van het dock en de x - + knoppen.
Ik vind OSX 10.9 anders ook niet echt modern meer ogen met die grijstinten.

Overigens zie ik net dat ik via de iOS developer portal ook kan meedoen aan de Yosemite beta. Staat een blok waar je een code kunt verkrijgen om hem te downloaden. Dus niet alleen voor OSX developers!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Het ziet er wel goed uit eerlijk gezegd. Zojuist de DP voor OSX geinstalleerd. Het nieuwe font ziet er veel beter uit dan het oude dat gebruik werd in de taakbalk.

Wel een beetje vreemd dat iTunes niet voorzien is van een nieuwe interface. Die past er op het moment niet echt goed bij.

Ik niet waarom ze besloten hebben om de maximaliseer knop (groene links boven elk scherm) te veranderen in die knop die er voor zorgt dat het venster het hele scherm inneemt (wat normaal rechts staat). Beetje irritant. Hopelijk veranderen ze dat weer.

Last but not least, nieuwe spotlight zou ik toch in een ander kleurtje willen zien. Nu is die balk soms wat moeilijk op te merken als de achtergrond ook wit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:31

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

lasharor schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:27:

Wel een beetje vreemd dat iTunes niet voorzien is van een nieuwe interface. Die past er op het moment niet echt goed bij.
Dat kan je natuurlijk ook zelf doen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.trimurti.nl/iTunesklein.png

Helemaal iOS 7 style ;)

Voor de liefhebber is het hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:12
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/86sO6MUeTB4HfkK2ihUghamq/full.png

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik ben een groot Time Lapse fan, het is een erg leuke techniek. Ik heel benieuwd naar de opties, maar heb zelf helaas geen telefoon waarop ik het nu kan testen. Zou iemand hier wat meer details over willen geven? Resoluties, intervallen en frame-rates vind ik interessant, maar meer details zijn zeker welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
Ik vind Yosemite helemaal hip!

Wat werkt niet:
- VMware fusion (start helemaal niet meer op)
- BetterTouchTool (IMO onmisbaar met een trackpad)

Wat werkt wel?
- Cyberduck
- Smultron
- Telegram
- Dropbox
- VirtualBox

Meer nog niet getest. Baal wel een beetje van VMware eigenlijk, want het feit dat het OS niet meer helemaal stabiel is dat 'ruil' ik graag voor de interfaceverbeterinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
Ik niet waarom ze besloten hebben om de maximaliseer knop (groene links boven elk scherm) te veranderen in die knop die er voor zorgt dat het venster het hele scherm inneemt (wat normaal rechts staat). Beetje irritant. Hopelijk veranderen ze dat weer.
Ik heb ergens gelezen dat als je option indrukt de knop dan wel maximaliseert.

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jurgen_V schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:14:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat als je option indrukt de knop dan wel maximaliseert.
Command dacht ik zelf eigenlijk ;-)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_V
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
Jay-v schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:16:
[...]

Command dacht ik zelf eigenlijk ;-)...
Kan ook. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jurgen_V op 03-06-2014 11:19 ]

Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:14

Hupske

AFCA

Doet Yosimite op dit moment wat met de accuduur van je laptop? Of is die met de preview versie gewoon stabiel? :)
Ik heb mijn MacBook Air veel nodig voor school en heb maar 128gb ssd erin, dus een partitie aanmaken ervoor gaat hem niet worden. Echter wil ik het systeem wel graag proberen. Het ziet er tof uit namelijk _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 03-06-2014 11:22 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:14

PBP

hupske schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:22:
Doet Yosimite op dit moment wat met de accuduur van je laptop? Of is die met de preview versie gewoon stabiel? :)
Ik heb mijn MacBook Air veel nodig voor school en heb maar 128gb ssd erin, dus een partitie aanmaken ervoor gaat hem niet worden. Echter wil ik het systeem wel graag proberen. Het ziet er tof uit namelijk _/-\o_
Als je hem voor school nodig heb zou ik hem niet installeren. Programma's die niet werken, en beta1 is altijd verre van stabiel. Heb al een paar keer een Safari crash gehad. Animaties gaan ook niet altijd even vloeiend. Accuduur is nu nog moeilijk te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

hupske schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:22:
Lijkt me niet zo'n slim idee. Die hele interface is nog niet geoptimaliseerd. Werkt een beetje traag en komt daarnaast niet onder de 20% CPU load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 13:33
glenndeman schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:50:
[...]

Beschikbare talen:
Chinees (Kantonees - Hongkong)
Chinees (Mandarijn - China)
Chinees (Mandarijn - Taiwan)
Duits (Duitsland)
Duits (Zwitserland)
Engels (Australië)
Engels (Canada)
Engels (Verenigd Koninkrijk)
Engels (Verenigde Staten)
Frans (Canada)
Frans (Frankrijk)
Frans (Zwitserland)
Italiaans (Italië)
Italiaans (Zwitserland)
Japans
Koreaans
Spaans (Mexico)
Spaans (Spanje)
Spaans (Verenigde Staten)
in de keynote hadden ze het over 22 nieuwe talen voor siri en 24 nieuwe talen voor dictatie.
in jouw lijstje staan 19 talen, waarvan er al een aantal aanwezig waren in vorige versies van iOS.
dus het zou kunnen dat nederlands alsnog word toegevoegd in een latere beta? wishful thinking O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenndeman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-08-2022
Kurkentrekker schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:05:
Ik vind Yosemite helemaal hip!

Wat werkt niet:
- VMware fusion (start helemaal niet meer op)
- BetterTouchTool (IMO onmisbaar met een trackpad)

Wat werkt wel?
- Cyberduck
- Smultron
- Telegram
- Dropbox
- VirtualBox

Meer nog niet getest. Baal wel een beetje van VMware eigenlijk, want het feit dat het OS niet meer helemaal stabiel is dat 'ruil' ik graag voor de interfaceverbeterinen.
Wat werkt:
Spotify
Google Chrome
PHPStorm
ColorSchemer
Jump Desktop
Microsoft Remote Desktop
Cyberduck
Steam
Origin
Adobe CC

Accuduur:
Slecht, zit nu op 80% met nog 3:25 uur resterend. Terwijl ik normaal met gemak 8 uur in totaal haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

parkeermeter schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:36:
[...]

in de keynote hadden ze het over 22 nieuwe talen voor siri en 24 nieuwe talen voor dictatie.
in jouw lijstje staan 19 talen, waarvan er al een aantal aanwezig waren in vorige versies van iOS.
dus het zou kunnen dat nederlands alsnog word toegevoegd in een latere beta? wishful thinking O-)
Ze hadden het dacht ik alleen over dictation languages

Zie ook: http://www.iphoneclub.nl/...-siri-wel-tekst-dicteren/

Hier staat 22:
Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2014/06/siri-ios-8.png

Maar hier staat 24: :P
Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2014/06/iOS-8-Features-List.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 03-06-2014 12:00 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 14:05
Wellicht een leuk idee om ook alvast een iOS 8 topic te maken? Oke het is nog niet voor iedereen beschikbaar, maar de dev's op tweakers kunnen hier vast al wel veel delen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
(jarig!)
Tourniquet schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:51:
[...]

Hier staat 22:
[afbeelding]

[afbeelding]
Waarschijnlijk een slide die ze zijn vergeten te updaten.. (de laatste slide dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-08 13:33
[...]

Hier staat 22:
[afbeelding]

[afbeelding]
ah ik zocht die 2e foto al, maar je hebt em al geplaatst :P
ja beetje verwarrend zo... nu weet ik het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 17:02

Ethirty

Who...me?

[...]

Misschien denk ik verkeerd, maar kan dit niet een voorloper van een Nederlandse Siri worden? Dat ze de dicteer functie gebruiken om Siri Nederlands te leren? Aan de andere kant, als dicteren werkt dan moet Siri jou ook wel kunnen begrijpen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

parkeermeter schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:04:
[...]

ah ik zocht die 2e foto al, maar je hebt em al geplaatst :P
ja beetje verwarrend zo... nu weet ik het ook niet meer
:P

Maar waar het om gaat, die "dictation languages" zijn dus geen Siri-talen, maar gaat puur om het omzetten van spraak naar tekst via het microfoon-icoontje bij het toetsenbord (zie iPhoneclub-artikel). Die functie heeft straks 22 (of 24) nieuwe talen (waaronder Nederlands).
Ethirty schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:08:
[...]

Misschien denk ik verkeerd, maar kan dit niet een voorloper van een Nederlandse Siri worden? Dat ze de dicteer functie gebruiken om Siri Nederlands te leren? Aan de andere kant, als dicteren werkt dan moet Siri jou ook wel kunnen begrijpen.
Wellicht, maar daar is niets over vermeld. Maar een volledige Siri heeft denk ik wel wat meer voeten in aarde dan alleen het "speech-to-text" gedeelte, wat gewoon bestaande technologie van Nuance is.

[ Voor 35% gewijzigd door Tourniquet op 03-06-2014 12:13 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 21:23
Nog een nieuwtje ondekt in iOS 8: WebGL support in Safari
Dat iOS 8 topic mag er dus zeker komen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door kdhoe op 03-06-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Balance schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:03:
[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik ben een groot Time Lapse fan, het is een erg leuke techniek. Ik heel benieuwd naar de opties, maar heb zelf helaas geen telefoon waarop ik het nu kan testen. Zou iemand hier wat meer details over willen geven? Resoluties, intervallen en frame-rates vind ik interessant, maar meer details zijn zeker welkom! :)
Geen instellingen. Kunt dus ook niet bepalen hoe vaak hij een foto maakt en dergelijke. Enige wat je kunt doen is de focus bepalen maar daar houdt het wel op. Wel wat karig dus nog.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]
Last but not least, nieuwe spotlight zou ik toch in een ander kleurtje willen zien. Nu is die balk soms wat moeilijk op te merken als de achtergrond ook wit is.
Ik ken mij vergissen maar volgens mij is het nog in B--E--T--A en geen final consumer release. Dat betekent dus dat nog niet alles klaar is en zaakjes kennen veranderen. Maarja ik zal het wel mis hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Ethirty schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:08:
[...]

Nee, dat is niet zo. Dicteren is het omzetten van klanken naar woorden, iets totaal anders dan zinsstructuren begrijpen wat Siri moet kunnen voordat ze Siri Nederlands maken.
Daarnaast, gebeurd dicteren niet lokaal? Zo ja, dan kunnen ze die info niet gebruiken om de NL taal mee te analyseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:07:
[...]

Ik ken mij vergissen maar volgens mij is het nog in B--E--T--A en geen final consumer release. Dat betekent dus dat nog niet alles klaar is en zaakjes kennen veranderen. Maarja ik zal het wel mis hebben denk ik.
Klopt, de nieuwe iTunes komt vaak met de nieuwe iPhones/iPads. iTunes 12 zal dus wel in september komen of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de optie gevonden om de menu balk etc in donker grijs te krijgen? Ik heb de optie nog niet waargenomen in DP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:32:
Heeft iemand al de optie gevonden om de menu balk etc in donker grijs te krijgen? Ik heb de optie nog niet waargenomen in DP1.
Zit nog niet in DP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:32:
De dark mode zit nog niet in dp1

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:35:
[...]

De dark mode zit nog niet in dp1
Overheen gelezen dus in de release note. Thanks voor de snelle reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:31

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Heeft iemand toevallig DP1 al in een Virtualisatieprogramma gekregen? Kan hem onder Parallels niet installeren, wordt nog niet gesupport (op zich niet onlogisch) maar was benieuwd of er een ander alternatief is waar hij wel op te installeren valt. Ik vind het wat gevaarlijk voor mijn main machine, maar wil er wel even alvast mee dingen bekijken voor wat apps die we hebben en wat willen gaan uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Wat heeft een beta van OSX in een iOS7 topic te zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:39:
[...]

[...]

Overheen gelezen dus in de release note. Thanks voor de snelle reactie.
staat niet in de release note, maar zit er ook niet in :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:07:
[...]

Wat is je punt? Ik observeer slechts dat iTunes nog niet van een nieuwe interface voorzien is :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Voor OSX Yosemite is glenndeman al begonnen aan een ervaringen & discussie topic: [OS X Yosemite 10.10] Ervaring & Discussie

Voor iOS 8 mag degene die zich geroepen voelt zich bij mij melden.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Whatsapp werkt hier prima.
Toen ik net iOs 8 beta had geïnstalleerd kreeg ik wel een force close bij sommige gesprekken, niet alle. Door simpel alle gesprekken te verwijderen (je groepschats behoud je) werkte alles naar behoren.
Het enige minpuntje is dat soms wanneer ik typ verzend de tekstballonnetjes heel iets naar beneden schuiven en je niet naar beneden kan scrollen zolang je toetsenbord omhoog geschoven is.

Pushberichten werken hier ook prima, helaas niet met de quickreply :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 03-06-2014 15:27 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Famous schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:25:
Toen ik net iOs 8 beta had geïnstalleerd kreeg ik wel een force close bij sommige gesprekken, niet alle. Door simpel alle gesprekken te verwijderen (je groepschats behoud je) werkte alles naar behoren.
Het enige minpuntje is dat soms wanneer ik typ verzend de tekstballonnetjes heel iets naar beneden schuiven en je niet naar beneden kan scrollen zolang je toetsenbord omhoog geschoven is.

Zal het met de SDK wel mogelijk zijn om quickreply te integreren voor iOS 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online

Dat stemt mij gerust :) Ik ga hem vanavond ook even installeren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrociStrike030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:17

CrociStrike030

It's Five O' Clock Somewhere

Kon jij dan je backup terug halen? Bij mij zegt ie dat er geen backup is

Dit gaat over de Whatsapp backup

Morgen gratis bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Ik heb vanmorgen iOS8 geïnstalleerd op mijn iPhone 5 en ik kon zonder problemen mijn iCloud backup terugplaatsen.. Intussen alweer op iOS7, ik was o.a. vergeten om vooraf een backup te maken van mijn foto's (+-1600) en na iOS8 zette hij er maar een 400 tal terug. :p

Over Yosemite nog geen klachten tot hiertoe. Nog geen onverwachte crashes gehad na enkele uren gebruik, enkel de interface is wel even wennen. Ik zie wel geen transparante titelbalk bij applicaties maar dat kan ook aan mijn verouderde Macbook liggen. (Geforce 9400M)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-09 11:56
Ik heb ook ios 8 op mijn iPhone 5 geïnstalleerd. Icloud back-up zonder problemen teruggezet en heb al mijn foto's ook nog (200 tal). Ook whatsapp werkt bij mij, inclusief mijn groepschats.

Ik heb momenteel nog geen enkele app tegengekomen die niet werkt, af een toe een wel crash, dus in mijn ogen vrij stabiel voor een eerste beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Party is over guys!

Wie een iOS8 (Developer preview) topic wil maken mag zich bij mij melden.

Launching containers into space

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is vanaf nu tot dinsdag 3 juni 10:00 de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.

Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.