Sinds iOS 14 wordt de luxmeter (Hue) niet meer getoond op Home paneel. Alleen nog op het kamerpaneel waar deze deel van uitmaakt. Slider om deze op Home paneel te tonen staat wel actief.
Nieuwe eufy deurbel is vanaf vandaag in de VS te koop in bij Amazon. Helaas nog geen vermelding van HomeKit. Op foto's van de FCC is wel een HomeKit code te zien. Hopelijk komen ze snel met een update om dit te ondersteunen.
Ik vind hem er mooi compact uit zien en een mooie aanvulling op mijn HSV camera's.
Ik vind hem er mooi compact uit zien en een mooie aanvulling op mijn HSV camera's.
De deurbel waar jij naar verwijst, is weer een andere dan het 'slim' model vermeld op reddit, toch?DeVantaggio schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:36:
Nieuwe eufy deurbel is vanaf vandaag in de VS te koop in bij Amazon. Helaas nog geen vermelding van HomeKit. Op foto's van de FCC is wel een HomeKit code te zien. Hopelijk komen ze snel met een update om dit te ondersteunen.
https://www.reddit.com/r/...ave_shown_up_in_the_eufy/
Een iets compacter model zou ik niet verkeerd vinden, de deurbel op zich is best vrij groot.
Het wordt wel de maand van de deurbellen.... 
Netatmo Smart Video Doorbell (HomeKit) verkrijgbaar vanaf 28 september in Nederland
https://netatmostatic.blo...oorbell%20launch%20NL.pdf
Product pagina
https://www.netatmo.com/nl-nl/security/doorbell
Support pagina/compatibiliteitscheck
https://check.netatmo.com...bell/question/requirement
Netatmo Smart Video Doorbell (HomeKit) verkrijgbaar vanaf 28 september in Nederland
Product pagina
Ik kreeg net een mail van 50Five dat hij te pre-orderen was: https://www.50five.nl/netatmo-doorbell.html.Scidd0w schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:27:
Het wordt wel de maand van de deurbellen....
Netatmo Smart Video Doorbell (HoemKit) verkrijgbaar vanaf 28 september in Nederland
Product pagina
Wel een duur kreng met 300 euro. Ik wacht wel even tot hij daalt in prijs.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Naast prijsdaling wacht ik ook wel de eerste reviews af.rimave schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:30:
[...]
Ik kreeg net een mail van 50Five dat hij te pre-orderen was: https://www.50five.nl/netatmo-doorbell.html.
Wel een duur kreng met 300 euro. Ik wacht wel even tot hij daalt in prijs.
Geloof ik wel dezelfde. Een andere reddit post laat dit weer zien: https://www.reddit.com/r/...doorbell_and_a_new_wired/meesje schreef op maandag 21 september 2020 @ 11:22:
[...]
De deurbel waar jij naar verwijst, is weer een andere dan het 'slim' model vermeld op reddit, toch?
https://www.reddit.com/r/...ave_shown_up_in_the_eufy/
Een iets compacter model zou ik niet verkeerd vinden, de deurbel op zich is best vrij groot.
Ik twijfel sowieso nog een beetje over een slimme deurbel en heb daar 2 redenen voor. De eerste is dat ik een jaren 30 woning heb met een klassieke voordeur en klink / bel nu (ik heb de verweerde messing knop wel draadloos verbonden met een gong in de woonkamer maar niet slim dus). Ben er dus nog niet van overtuigd dat zo'n moderne video knop er mooi uit ziet...
De 2e reden is dat mijn voordeur direct aan een openbare stoep zit die waar (veel) mensen dag en nacht langslopen. Ben eigenlijk bang voor vandalisme of het stelen van een deurbel van 300 euro!
[update]
arjankoole in 'nieuws: Netatmo brengt slimme videodeurbel volgende week uit v...
In bovenstaande post lees ik dat, naar het schijnt, de Netatmo deurbel dus (nog) HomeKit Secure Video ondersteunt. Dan vind ik hem persoonlijk nog geen 100 euro waard eerlijk gezegd...
De 2e reden is dat mijn voordeur direct aan een openbare stoep zit die waar (veel) mensen dag en nacht langslopen. Ben eigenlijk bang voor vandalisme of het stelen van een deurbel van 300 euro!
[update]
arjankoole in 'nieuws: Netatmo brengt slimme videodeurbel volgende week uit v...
In bovenstaande post lees ik dat, naar het schijnt, de Netatmo deurbel dus (nog) HomeKit Secure Video ondersteunt. Dan vind ik hem persoonlijk nog geen 100 euro waard eerlijk gezegd...
[ Voor 32% gewijzigd door Scidd0w op 21-09-2020 12:32 ]
Waarom krijg ik tegen beter weten in toch weer de hoop dat mijn Ring pro een HK update gaat krijgen?
Amazon is toch gekke Henkie niet? Lekker hun eigen recurring omzet aan Apple geven. Dat zie ik niet gebeuren.Jasper1975 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:09:
[...]
Waarom krijg ik tegen beter weten in toch weer de hoop dat mijn Ring pro een HK update gaat krijgen?
HSV zeker niet inderdaad.meesje schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:48:
[...]
Amazon is toch gekke Henkie niet? Lekker hun eigen recurring omzet aan Apple geven. Dat zie ik niet gebeuren.
Sorry, ik denk bij HK support vrij snel aan HSV, maar het kan natuurlijk ook alleen HK zijn.
En ook HomeKit gaat hem niet worden ben ik bang. Ondanks dat hij zelfs hardware matig klaar is voor HomeKit 1.0 (nog uit de pre amazon tijd).meesje schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:56:
[...]
Sorry, ik denk bij HK support vrij snel aan HSV, maar het kan natuurlijk ook alleen HK zijn.
Als ik mijn LG tv toevoeg in HomeKit dan kan ik hem prima bedienen. Als ik hem uitschakel kan ik hem echter niet meer aanzetten. Tv is verbonden via WiFi en internetkabel.
Google geeft mij geen antwoord (wellicht verkeerde zoektermen) en ik kom er maar niet uit wat ik verkeerd doe. Of wellicht is het gewoon niet mogelijk. Iemand de gouden tip voor mij?
Google geeft mij geen antwoord (wellicht verkeerde zoektermen) en ik kom er maar niet uit wat ik verkeerd doe. Of wellicht is het gewoon niet mogelijk. Iemand de gouden tip voor mij?
©2004
@hk12nl Ik vermoed Lan/CEC/Standy ergens ingeschakeld moet worden. Tenminste dat is bij mijn reciever zo, ik heb geen LG tv..
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
In iOS14, is het mogelijk om de Kelvin in te stellen - automatisch op basis van tijd van de dag?
Kelvin? Waarom zou je in hemelsnaam met die temperatuur eenheid willen werken?GigaPixels schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:21:
In iOS14, is het mogelijk om de Kelvin in te stellen - automatisch op basis van tijd van de dag?
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
HomeKit Adaptive Lighting bedoel je?GigaPixels schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:21:
Dat zit in iOS 14, maar volgens Signify moet ook de bridge/lampen dat ondersteunen. Philips Hue gaat dat later dit jaar doen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nR9aLMcLcdjdPCEWdZDkploD.jpg?f=user_large)
(Foto is niet van mij overigens)
Heb je Mobile TV ingeschakeld?hk12nl schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:15:
Als ik mijn LG tv toevoeg in HomeKit dan kan ik hem prima bedienen. Als ik hem uitschakel kan ik hem echter niet meer aanzetten. Tv is verbonden via WiFi en internetkabel.
Ik kan hem namelijk wel uit en aan zetten.
Nu nog apps kunnen opstarten en er kan weer een AB de deur uit
Ja die staat aan. Hé shit, had mij er net bij neergelegd maar het is dus wel mogelijk. Dan ga ik weer verder want ik ‘moet’ het voor elkaar krijgen 😬 Gister nog wat dingen geprobeerd; alleen WiFi, energie instellingen aangepast etc maar helaas nog zonder resultaat.Deshmir schreef op maandag 21 september 2020 @ 22:56:
[...]
Heb je Mobile TV ingeschakeld?
Ik kan hem namelijk wel uit en aan zetten.
Nu nog apps kunnen opstarten en er kan weer een AB de deur uit
Heb jij een woninghub? Misschien zit daar het verschil in..
©2004
@hk12nl bij mij zit alles wel connected aan de Apple 4k idd.
Inderdaad wordt adaptive lighting bedoeld, maar de lichttemperatuur wordt inderdaad in Kelvin aangeduid.Serena schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:18:
[...]
Kelvin? Waarom zou je in hemelsnaam met die temperatuur eenheid willen werken?
1700K t/m 2700K (Zeer) Warm Wit
3000K t/m 4000K Koel (Neutraal) Wit
6500K Daglicht
dus helemaal niet zo een vreemde vraag
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan verwacht maar hieronder mijn temperatuur sensor vergelijking.
Hoewel dit een moment opname is, zijn de verschillen onderling de afgelopen 1a2 weken nagenoeg hetzelfde gebleken.
De humidity afwijking van de Netatmo is aanzienlijk trouwens (6% verschil!)
Hoewel dit een moment opname is, zijn de verschillen onderling de afgelopen 1a2 weken nagenoeg hetzelfde gebleken.
Temperature (HomeKit) | Temperature (App) | Temperature (Onscreen) | Humidity (HomeKit) | Humidity (App) | Humidity (OnScreen) | |
Aqara | 23.0 | 23.0 | - | 58% | 58% | - |
Hue | 21.5 | - | - | - | - | - |
Netatmo | 22.5 | 22.7 | - | 64% | 64% | - |
Qingping | 22.5 | 23 | 22.5 | 58% | 58% | 58.1% |
Tado | 23 | 22.9 | 22.9 | 57% | - | - |
Thermosmart | nvt | 21.5 | 21.5 | - | - | - |
Thermometer | - | - | 22 a 23 | - | - | - |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Scidd0w op 22-09-2020 17:24 ]
welke slider is dat preciesstok schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:02:
Sinds iOS 14 wordt de luxmeter (Hue) niet meer getoond op Home paneel. Alleen nog op het kamerpaneel waar deze deel van uitmaakt. Slider om deze op Home paneel te tonen staat wel actief.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
ja, goed, maar dat is niet als tegel.meesje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:15:
[...]
Zet in woningstatus, deze heeft geen effect.
Nu heeft een luxmeter volgens mij nooit een woningstatus gekend.
[ Voor 17% gewijzigd door paQ op 22-09-2020 17:19 ]
Ik kan het me ook niet herinneren. Wel vreemd dat je de optie aan kunt zetten maar niks doet.paQ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:16:
[...]
ja, goed, maar dat is niet als tegel.
Nu heeft een luxmeter volgens mij nooit een woningstatus gekend.
Ik had op ios13 de hue motion sensor als drie tegels (temp, motion en lux)
https://ibb.co/4Vskv08 , zo dus
https://ibb.co/4Vskv08 , zo dus
[ Voor 18% gewijzigd door stok op 22-09-2020 17:49 ]
Dat lijkt me dus een bug. Bij Lux werkt de ‘zet in woningstatus’ dus niet. Sowieso werkt dit overigens in iOS14 niet fijn omdat alles van hetzelfde soort gegroepeerd weergegeven wordt.Scidd0w schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:22:
Op room niveau in iOS10 ziet dat er zo uit:
[Afbeelding]
Maar op de Home pagina wordt alleen nog maar de temp en beweging, als dat er is, weergegeven zo het lijkt.
[Afbeelding]
Dat was in 13 ook niet.
Er was naar mijn weten geen woningstatus " er is nu 2815 lux gemeten in Hallway"
Er was naar mijn weten geen woningstatus " er is nu 2815 lux gemeten in Hallway"
Klopt maar er was wel een ‘tile’ lux genaamd op de home pagina als je “include in home status” en “show separate tiles” oid had aangezet. Maar zoals Meesje zegt lijkt me dit een bug/issue want include in home status doet nu dus niks bij de lux sensor...
Vind het zelf niet zo erg maar wat ik vervelender vind is dat ik alleen nog maar mijn contact en motion sensoren in automations kan opnemen. De temperatuur, humidity en lux sensoren zijn niet meer beschikbaar. Lijkt me ook een bug...
[update]
Het is in de Eve app trouwens nog wel mogelijk om alle sensoren uit te lezen en in een automation op te nemen.
Vind het zelf niet zo erg maar wat ik vervelender vind is dat ik alleen nog maar mijn contact en motion sensoren in automations kan opnemen. De temperatuur, humidity en lux sensoren zijn niet meer beschikbaar. Lijkt me ook een bug...
[update]
Het is in de Eve app trouwens nog wel mogelijk om alle sensoren uit te lezen en in een automation op te nemen.
[ Voor 11% gewijzigd door Scidd0w op 22-09-2020 21:32 ]
Temp, hum en lux zijn nog nooit beschikbaar geweest als trigger. Daarvoor (en meer) moet je toch bij andere apps zijn (bv Eve, Home+).Scidd0w schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:27:
Klopt maar er was wel een ‘tile’ lux genaamd op de home pagina als je “include in home status” en “show separate tiles” oid had aangezet. Maar zoals Meesje zegt lijkt me dit een bug/issue want include in home status doet nu dus niks bij de lux sensor...
ah sorry heb daarvoor dan de Eve app gebruikt en nooit home...meesje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:31:
[...]
Temp, hum en lux zijn nog nooit beschikbaar geweest als trigger. Daarvoor (en meer) moet je toch bij andere apps zijn (bv Eve, Home+).
[update]
Het lijkt nu toch echt binnenkort te gaan gebeuren... HomeKit support voor de Linksys Velop tri-band routers.
https://www.linksys.com/us/homekit-routers/
bronLinksys customers can enjoy these added security and privacy features available through HomeKit with a free software update to their Velop Tri-Band mesh routers, which will soon be available in the Velop app for iOS and iPadOS. This feature initially will be available to a limited number of Velop Tri-Band users in the United States and later in a phased rollout to most countries worldwide. Security settings for all HomeKit accessories are available in the Apple Home app on iPhone and iPad.
[ Voor 54% gewijzigd door Scidd0w op 23-09-2020 10:51 ]
Mijn complimenten, het is een mooie vergelijking! De Qingping geeft dus een vrij accuraate meeting van de temperatuur en de humidity. Bedankt!Scidd0w schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:37:
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan verwacht maar hieronder mijn temperatuur sensor vergelijking.![]()
Temperature (HomeKit) Temperature (App) Temperature (Onscreen) Humidity (HomeKit) Humidity (App) Humidity (OnScreen) Aqara 23.0 23.0 - 58% 58% - Hue 21.5 - - - - - Netatmo 22.5 22.7 - 64% 64% - Qingping 22.5 23 22.5 58% 58% 58.1% Tado 23 22.9 22.9 57% - - Thermosmart nvt 21.5 21.5 - - - Thermometer - - 22 a 23 - - -
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Dat klinkt goed. iCulture heeft vanochtend ook een update geplaatst. Het betekent wel dat je je HomeKit devices opnieuw moet toevoegen aan de Woning app. In mijn geval niet zo veel werk: Hue, Honeywell en Eufy. En heb verder ook niet veel automations. Maar ik kan me voorstellen dat menig HomeKit gebruiker hier niet op zit te wachten.Scidd0w schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:33:
Het lijkt nu toch echt binnenkort te gaan gebeuren... HomeKit support voor de Linksys Velop tri-band routers.
https://www.linksys.com/us/homekit-routers/
Qua keuzes (Beperkt tot woning, Automatisch en Geen beperking) menig gebruiker zal kiezen voor Automatisch, o.a. voor updates maar ook als je ook gebruik maakt van Google Home. Wel jammer dat er geen optie is tussen Beperk tot Woning en Automatisch.
En hoe verhoudt dit zich tot homebridge? Als je kiest voor Beperkt tot woning, blijven homebridge devices dan werken? Of moet je dan kiezen voor Automatisch? Het lijkt me het laatste.
@meesje
Ik heb zelf wat kennis hierover opgedaan door de onderstaande 2 YouTube videos te bekijken. Voor de rest wacht ik nu op de update van Linksys om het zelf te gaan ondervinden (US first dus duurt nog wel even neem ik aan)
YouTube: Eero Homekit Secure Networking: Setup and First thoughts
YouTube: Eero Homekit Secure Networking: Deep Dive
[update 14:47]
Voor de bridges zelf kan je wel het restriction level aanpassen begrijp ik zojuist... Dus dat betekend dat alle devices aan bv de Hue bridge dan resticted zijn via 1 setting. To be continued...
Ik heb zelf wat kennis hierover opgedaan door de onderstaande 2 YouTube videos te bekijken. Voor de rest wacht ik nu op de update van Linksys om het zelf te gaan ondervinden (US first dus duurt nog wel even neem ik aan)
Voor zover ik uit bovenstaande video heb begrepen hoef je dit alleen te doen als je ieder apparaat een eigen PSK (presharedkey) cq wachtwoord wilt geven. Echter heb ik nog geen idee of Linksys dit ook gaat ondersteunen...Het betekent wel dat je je HomeKit devices opnieuw moet toevoegen aan de Woning app.
Voor zover ik weet zijn deze opties alleen beschikbaar voor Homekit devices die direct via wifi aanmelden. Dus niet voor bridged en bluetooth homekit devices (ook uit bovenstaande video begrepen aangezien Apple er niks over zegt en ik geen Eero bezit).En hoe verhoudt dit zich tot homebridge? Als je kiest voor Beperkt tot woning, blijven homebridge devices dan werken? Of moet je dan kiezen voor Automatisch? Het lijkt me het laatste.
Voor de bridges zelf kan je wel het restriction level aanpassen begrijp ik zojuist... Dus dat betekend dat alle devices aan bv de Hue bridge dan resticted zijn via 1 setting. To be continued...
[ Voor 31% gewijzigd door Scidd0w op 23-09-2020 14:49 ]
@Scidd0w Ik zal de YT filmpjes later eens bekijken. De eerste berichtgevingen waren een beetje vaag, er werd inderdaad gezegd dat het alleen over WiFi devices ging, maar het geldt gewoon voor alle HK devices die verbinding kunnen maken met het internet.
Edit:
Bij het tweede filmpje wordt rond 1:20 homebridge en Home assistent genoemd. Bij het zwaarste beveiligingsniveau werken deze niet meer, net als Google Assistant en Alexa.
Bij Automatic moet de leverancier wel doorgegeven hebben welke connecties gemaakt mogen worden (voor firmware updates of cloud services). Ik ben benieuwd of menig leverancier dat goed/tijdig doet. Deze optie werkt dus ook niet voor homebridge e.d. Dan blijft de derde optie over....
Edit:
Bij het tweede filmpje wordt rond 1:20 homebridge en Home assistent genoemd. Bij het zwaarste beveiligingsniveau werken deze niet meer, net als Google Assistant en Alexa.
Bij Automatic moet de leverancier wel doorgegeven hebben welke connecties gemaakt mogen worden (voor firmware updates of cloud services). Ik ben benieuwd of menig leverancier dat goed/tijdig doet. Deze optie werkt dus ook niet voor homebridge e.d. Dan blijft de derde optie over....
[ Voor 49% gewijzigd door meesje op 23-09-2020 18:52 ]
Verwijderd
Herkent iemand dit probleem? Homekit apparaten werken meteen bij lokale verbinding. Zodra er op 4g geschakeld wordt, duurt het tot een minuut vooraleer de stus van alle aparateen geraadpleegd of bediend kan worden. Het blijft dan een periode goed gaan (geen uren) en nadien duurt alles terug zo lang. Vroeger had ik hier geen last van. Apple tv al opnieuw opgestart (ook up to date). Is niet een ios14 probleem, had het ook al in 13.7.
Bekabeld of WiFi?Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:10:
Herkent iemand dit probleem? Homekit apparaten werken meteen bij lokale verbinding. Zodra er op 4g geschakeld wordt, duurt het tot een minuut vooraleer de stus van alle aparateen geraadpleegd of bediend kan worden. Het blijft dan een periode goed gaan (geen uren) en nadien duurt alles terug zo lang. Vroeger had ik hier geen last van. Apple tv al opnieuw opgestart (ook up to date). Is niet een ios14 probleem, had het ook al in 13.7.
Heb ook al eens dergelijk gedoe gehad na een router update. Roll-back gedaan van de FW en het was opgelost.
Ik heb dit nog niet eerder gezien nee. Bij mij is het altijd een kwestie van enkele seconden geweest.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:10:
Had eerst een TP-Link router waaraan mijn AppleTV 4K via Wifi aan gekoppeld was als HomeKit hub. Heb sinds kort de router vervangen voor een Linksys Velop Tri-Band en de werking is exact hetzelfde gebleven gelukkig.
Ik heb Shelly 2.5 aangeschaft (wordt in Oktober verwacht) om mijn huidige rollluik slim te maken.
Ik was aan het denken om Shelly via Home Assistant beschikbaar te maken in HomeKit. Maar sinds eerste kwartaal dit jaar is HomeKit support onderweg naar de Shelly:
https://www.reddit.com/r/...lly_1_25_homekit_support/
https://github.com/mongoose-os-apps/shelly-homekit
https://smarterhome.sk/en...port-open-source_134.html
Heeft hier iemand al ervaring mee?
Ik was aan het denken om Shelly via Home Assistant beschikbaar te maken in HomeKit. Maar sinds eerste kwartaal dit jaar is HomeKit support onderweg naar de Shelly:
Ik heb tig van die Shelly's in huis, net even de app bekeken en er was een nieuwe firmware update. Maar ook na de update geen teken van HomeKit gezien hoor.MuVo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:53:
Ik heb Shelly 2.5 aangeschaft (wordt in Oktober verwacht) om mijn huidige rollluik slim te maken.
Het is firmware welke je handmatig dient up te loaden, niet alle functionaliteit werkt met de firmware in HomeKit. Komt bij mij niet over dat dit officiele firmware is, ook al suggereert het Reddit bericht dat het firmware is vanuit een Shelly project/ontwikkeling.Rgerr schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:04:
[...]
Ik heb tig van die Shelly's in huis, net even de app bekeken en er was een nieuwe firmware update. Maar ook na de update geen teken van HomeKit gezien hoor.
https://github.com/mongoose-os-apps/shelly-homekit/wiki
Dat verwachtte ik al, mijn Shelly’s zijn met HK verbonden via Homey en dat werkt prima. Anders kan de genoemde costum firmware een idee zijn.MuVo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:29:
[...]
Het is firmware welke je handmatig dient up te loaden, niet alle functionaliteit werkt met de firmware in HomeKit. Komt bij mij niet over dat dit officiele firmware, ook al suggereert het Reddit bericht dat het firmware is van uit een Shelly project/ontwikkeling is.
https://github.com/mongoose-os-apps/shelly-homekit/wiki
[YouTube: Installing HomeKit firmware on Shelly1]
De Onvis C3 camera is bij Amazon.de voor 89,99 euro te koop.
https://www.amazon.de/-/n...?smid=AZUZ1CYWPG51U&psc=1
Compatible met HSV, 2-way audio, zowel 5ghz als 2,4ghz, geen noodzaak om een account aan te maken (zoals bij Eufy). Volgens mij best aardige specs en redelijke prijs, maar het uiterlijk....
https://www.amazon.de/-/n...?smid=AZUZ1CYWPG51U&psc=1
Compatible met HSV, 2-way audio, zowel 5ghz als 2,4ghz, geen noodzaak om een account aan te maken (zoals bij Eufy). Volgens mij best aardige specs en redelijke prijs, maar het uiterlijk....
Hoe sluit je die Shelly 2.5 aan op je rolluiken? Heb je daar evt meer info over via PM?MuVo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:53:
Dat weet nog niet of het echt kan. Ik hoop dat ik het in plaats van de bestaande schakelaar te monteren. Of dat ik de huidige schakelaar vervang voor een push schakelaar met shelly er tussen. Ik heb een opstaande doos met schakelaar. Ook voor mij geldt, tips zijn welkom. Mocht het niet kunnen, dan heb ik wat geleerd en gebruik ik de shelly hopelijk ergens anders voor.ro3lie schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:45:
[...]
Hoe sluit je die Shelly 2.5 aan op je rolluiken? Heb je daar evt meer info over via PM?
:strip_exif()/f/image/YfA4Ma71Yt3JP7uXcF8p71Lf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zal nog eens moeten rond zoeken, ik was al aan homebridge aan het denken, maar nog een programma erbij lijkt mij een beetje teveel van het goede.Rgerr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:24:
[...]
Ik had ze via Domoticz in HomeKit staan, in Domoticz stonden ze als rolluiken en daardoor ook zodanig in HomeKit. Hoe dat in Homey zit weet ik niet.
Wat je kunt doen is een plug-in zoeken (gpio of dummy) die zo’n accessoire creëert en vervolgens automatiseringen aan hangen. Dus als rolluik dicht, dan schakelaar 1 aan voor 1 minuut. Maar het werkt dan niet dat je het rolluik voor bijvoorbeeld 30% open wil.
Bij Homey werken ze perfect, toen ik ze voor de eerste maal importeerde in homekit (Via Homey als Bridge) werden ze ook getoond als rolluiken maar kon ik niets doen, na ze volledig te verwijderen en terug toe te voegen staan ze nu als schakelaars.
Ik heb exact hetzelfde op 2 rolluiken, ik hoor graag hoe je het hebt opgelostMuVo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:00:
[...]
Dat weet nog niet of het echt kan. Ik hoop dat ik het in plaats van de bestaande schakelaar te monteren. Of dat ik de huidige schakelaar vervang voor een push schakelaar met shelly er tussen. Ik heb een opstaande doos met schakelaar. Ook voor mij geldt, tips zijn welkom. Mocht het niet kunnen, dan heb ik wat geleerd en gebruik ik de shelly hopelijk ergens anders voor.
[Afbeelding]
Nog niet in verdiept.. maar wil het wel graag.
Ik probeer al een tijdje een automatisering te maken dat als ik thuis kom tussen een bepaalde tijd het licht aan gaat. Ik krijg dit alleen maar niet werkend. Als ik het zonder tijd doe werkt hij prima, zodra ik met een tijd aan de slag ga werkt het niet meer. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
:fill(white):strip_exif()/f/image/JrCrzAU8rs4KKhm1EmBisnv7.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/JrCrzAU8rs4KKhm1EmBisnv7.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GTXCogjchXaQMWecSdXAzZGY.png?f=user_large)
tijdinstellingen van je hub in orde?clonedonkey schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:06:
Ik probeer al een tijdje een automatisering te maken dat als ik thuis kom tussen een bepaalde tijd het licht aan gaat. Ik krijg dit alleen maar niet werkend. Als ik het zonder tijd doe werkt hij prima, zodra ik met een tijd aan de slag ga werkt het niet meer. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb een Homepod als hub en als ik aan Siri vraag hoe laat het is geeft hij precies de goede tijd aan
Vandaag de Qingping temp en hum. sensor binnengekregen. Exact 14 dagen er over gedaan. Netjes!
Direct toegevoegd via de Woning app. Daarna een firmware update uitgevoerd via de qingping+ app. @Scidd0w Inderdaad zonder account te hoeven aanmaken. Wel zonde dat ze alleen een iPhone app hebben, maar ja je gebruikt die eigenlijk alleen voor een eventuele firmware update.
@blazez Mijn situatie is hetzelfde als bij jou (betonbouw, 1 verdieping, wel redelijk direct boven de kast waar de Apple TV in staat). De sensor is bereikbaar. Ik had net wel even dat ‘bijwerken’ wel vrij lang in beeld was, maar ja dat komt me bekend voor van destijds de bt sensoren van Eve en natuurlijk zit de afstand wel op z’n max.
Al met al een leuk hebbedingetje wat er mooier uit ziet dan destijds de versie van xiaomi.
Direct toegevoegd via de Woning app. Daarna een firmware update uitgevoerd via de qingping+ app. @Scidd0w Inderdaad zonder account te hoeven aanmaken. Wel zonde dat ze alleen een iPhone app hebben, maar ja je gebruikt die eigenlijk alleen voor een eventuele firmware update.
@blazez Mijn situatie is hetzelfde als bij jou (betonbouw, 1 verdieping, wel redelijk direct boven de kast waar de Apple TV in staat). De sensor is bereikbaar. Ik had net wel even dat ‘bijwerken’ wel vrij lang in beeld was, maar ja dat komt me bekend voor van destijds de bt sensoren van Eve en natuurlijk zit de afstand wel op z’n max.
Al met al een leuk hebbedingetje wat er mooier uit ziet dan destijds de versie van xiaomi.
Dat gaat niet passen, die Shelly's zijn niet groot maar er moet echt wel wat ruimte zijn om allereerst de Shelly zelf er in te zetten en ten tweede de bedrading aansluit en wegwerken. Ik heb ze in inbouwdozen zitten, daar past het netjes in. Naar mijn inzien zou ik sowieso de opbouw vervangen voor inbouw, alleen al voor het zicht. Is wat meer werk, maar mooier en duurzamer.MuVo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:00:
[...]
Dat weet nog niet of het echt kan. Ik hoop dat ik het in plaats van de bestaande schakelaar te monteren. Of dat ik de huidige schakelaar vervang voor een push schakelaar met shelly er tussen. Ik heb een opstaande doos met schakelaar. Ook voor mij geldt, tips zijn welkom. Mocht het niet kunnen, dan heb ik wat geleerd en gebruik ik de shelly hopelijk ergens anders voor.
[Afbeelding]
Bij de commentaren van dit filmpje lees ik dat het niet nodig om je devices opnieuw toe te voegen aan HomeKit (‘fout in documentatie’). Niet echt gebruiksvriendelijk als dat wel zou moeten.Scidd0w schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:27:
@meesje
[...]
Voor zover ik uit bovenstaande video heb begrepen hoef je dit alleen te doen als je ieder apparaat een eigen PSK (presharedkey) cq wachtwoord wilt geven. Echter heb ik nog geen idee of Linksys dit ook gaat ondersteunen...
[...]
Voor zover ik weet zijn deze opties alleen beschikbaar voor Homekit devices die direct via wifi aanmelden. Dus niet voor bridged en bluetooth homekit devices (ook uit bovenstaande video begrepen aangezien Apple er niks over zegt en ik geen Eero bezit).
Mooi om jou ervaring te horen, bedankt. In het 2de scenario wilde ik al een nieuwe opbouw doos plaatsen. Maar zo te lezen heb jij deze ervaring en werkt de shelly oplossing. Helaas kan ik niks inbouwen en wordt het daarom een nieuwe opbouw doos.Rgerr schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:56:
[...]
Dat gaat niet passen, die Shelly's zijn niet groot maar er moet echt wel wat ruimte zijn om allereerst de Shelly zelf er in te zetten en ten tweede de bedrading aansluit en wegwerken. Ik heb ze in inbouwdozen zitten, daar past het netjes in. Naar mijn inzien zou ik sowieso de opbouw vervangen voor inbouw, alleen al voor het zicht. Is wat meer werk, maar mooier en duurzamer.
Werkt prima! Gebruik de shelly 2.5 met homekit firmware voor mn wtw aan te zetten op 2 standenMuVo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:53:
Goed, bericht gehad van 123led.nl, zij ontvangen 30 september, daarna uitlevering aan klant.MadDog11 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 17:32:
[...]
Mail gehad van 123led.nl verwachte uitleverdatum 14-08staat geen jaartal bij
, maar denk 2020, oftewel nog 31 nachtjes slapen, precies aan het begin van mijn vakantie
Net update van Netatmo Security app gehad, je kunt nu Netatmo deurbel toevoegen, het lijkt erop dat de Netatmo deurbel te leveren is 😀
Hoe gebruiken jullie Nest Thermostat het beste met iOS? Ik heb Hue via HomeKit en via Google Assistent, maar de Nest werkt natuurlijk niet met HomeKit.
Wat ik nu heb gedaan is via Opdrachten een commando aangemaakt, maar het liefst zou ik praten tegen Siri en vragen de verwarming aan te doen, handig voor als ik in de auto stap. Jammer dat Nest nog altijd niet met HomeKit praat.
Wat ik nu heb gedaan is via Opdrachten een commando aangemaakt, maar het liefst zou ik praten tegen Siri en vragen de verwarming aan te doen, handig voor als ik in de auto stap. Jammer dat Nest nog altijd niet met HomeKit praat.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
@THE_BASE Misschien is Homebridge interessant om je nest met HomeKit te koppelen.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
ben zo benieuwd naar de eerste reviews...MadDog11 schreef op zondag 27 september 2020 @ 15:47:
[...]
Goed, bericht gehad van 123led.nl, zij ontvangen 30 september, daarna uitlevering aan klant.
Net update van Netatmo Security app gehad, je kunt nu Netatmo deurbel toevoegen, het lijkt erop dat de Netatmo deurbel te leveren is 😀
Gezien de prijs mogen de verwachtingen behoorlijk hoog zijn w.m.b. En idd geen abostructuur, maar als je HKSV wil, moet je hoe dan ook betalen.
Qingping temp en hum. sensor:
Na 2 weken niet de Firmware te kunnen vervangen, hij gaf steeds aan dat hij geen verbinding kon make, nu de batterij eruit gehaald. Dit hielp. Ik kon nu de Firmware up-graden. Wel viel me op dat de batterij nog maar een streepje had. Na updaten niks meer scherm leeg. Batterij gaat dus niet lang mee!
En weer een speciale batterij bestellen. Hoopte dat het dezelfde was als de Batterij van de Hue Knop, maar helaas is een dunnere.
Na 2 weken niet de Firmware te kunnen vervangen, hij gaf steeds aan dat hij geen verbinding kon make, nu de batterij eruit gehaald. Dit hielp. Ik kon nu de Firmware up-graden. Wel viel me op dat de batterij nog maar een streepje had. Na updaten niks meer scherm leeg. Batterij gaat dus niet lang mee!
En weer een speciale batterij bestellen. Hoopte dat het dezelfde was als de Batterij van de Hue Knop, maar helaas is een dunnere.
Via Homebridge/Hoobs wellicht?THE_BASE schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:40:
Hoe gebruiken jullie Nest Thermostat het beste met iOS? Ik heb Hue via HomeKit en via Google Assistent, maar de Nest werkt natuurlijk niet met HomeKit.
Net ook even gekeken naar het batterijverbruik. Afgelopen zaterdag stond deze op 90% en zojuist op 87%. De indicatie op het device heeft nog max aantal streepjes. Laten we het positief afrondenJasper1975 schreef op maandag 28 september 2020 @ 11:43:
Qingping temp en hum. sensor:
Ik heb nog niet verder gekeken, maar gaat er een CR2350 of 2450 in?
CR2430, ik had de CR2450 nog wel liggen. Heb voor iets meer dan 4€ 5stuks bij Bol besteld. Geen bezorg kosten!meesje schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:35:
[...]
Ik heb nog niet verder gekeken, maar gaat er een CR2350 of 2450 in?
inderdaad de CR2430. Eigenlijk moet je gewoon een voorraadje van die dingen steeds in huis hebben. Als je op tijd besteld, koop je gewoon een (of2) strip(s) bij Ali. Dan zijn ze nog veel goedkoper.Jasper1975 schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:17:
[...]
CR2430, ik had de CR2450 nog wel liggen. Heb voor iets meer dan 4€ 5stuks bij Bol besteld. Geen bezorg kosten!
overigens wat is dat batterijklepje van de qingping lastig.
5 stuks voor 4euro en morgen binnen vind ik ook niet verkeerdblazez schreef op maandag 28 september 2020 @ 14:50:
[...]
inderdaad de CR2430. Eigenlijk moet je gewoon een voorraadje van die dingen steeds in huis hebben. Als je op tijd besteld, koop je gewoon een (of2) strip(s) bij Ali. Dan zijn ze nog veel goedkoper.
overigens wat is dat batterijklepje van de qingping lastig.
Klepje is heel makkelijk, twee vingers op de zijkant en draaien.
Verwijderd
Scidd0w schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:34:
Ik heb dit nog niet eerder gezien nee. Bij mij is het altijd een kwestie van enkele seconden geweest.
Had eerst een TP-Link router waaraan mijn AppleTV 4K via Wifi aan gekoppeld was als HomeKit hub. Heb sinds kort de router vervangen voor een Linksys Velop Tri-Band en de werking is exact hetzelfde gebleven gelukkig.
paQ schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:57:
Heb ook al eens dergelijk gedoe gehad na een router update. Roll-back gedaan van de FW en het was opgelost.
Modem gereboot, probleem bleef. Wifi of bekabeld, maakte allemaal niet uit.Rgerr schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:32:
Bekabeld of WiFi?
Eerst even dit. Ik gebruik ook node red met de homekit plugin. Ik had een vermoeden dat het probleem vermoedelijk daar te zoeken was, maar bv mijn philips hue bridge had hetzelfde probleem en die is niet gelinkt in mijn node red installatie. Uiteindelijk toch maar mijn flows bekeken in node red. Er was een flow die elke minuut naar een rss feed luisterde, totaal niet homekit gerelateerd. Maar na het verwijderen van die flow en wat andere onnodige flows, werkt homekit terug zonder delay. Was natuurlijk erg vervelend als je vertrouwt op homekit om de garagepoort te openen.
hier een link voor het aansluitenro3lie schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:45:
[...]
Hoe sluit je die Shelly 2.5 aan op je rolluiken? Heb je daar evt meer info over via PM?
https://medium.com/@domot...utter-switch-26f5448d7641
Nou, de netatmo deurbel geprobeerd en uren lang mee gestoeid. 8v, 16v, 24v trafo en gong moet ertussen, foutmelding naar foutmelding en het lukt maar niet. Nest, UniFi deurbel werken meteen, dit ding wilt het niet juist doen. Of de gong werkt niet, of het voltage is niet goed, of hij blijft in de app haperen. To be continued...
Voor zover blijf ik meeste fan van de UniFi deurbel, via homebridge heb je die dan ook in Homekit.
Voor zover blijf ik meeste fan van de UniFi deurbel, via homebridge heb je die dan ook in Homekit.
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
hmmf.... zit de trafo er wel bij? of moest je er nog een los aanschaffen?
En wat zie je nou precies in homekit? Gezien er nog geen HKSV is
[ Voor 10% gewijzigd door paQ op 29-09-2020 13:14 ]
Die moet je zelf los aanschaffen, kleine update, heb een andere geprobeerd nu en deze werkt wel in 1x. Op 12v met Gacia trafo. In homekit krijg je 2 sensors en een deurbel met video die streamed zodra iemand aanbelt.paQ schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:09:
hmmf.... zit de trafo er wel bij? of moest je er nog een los aanschaffen?
en snapshot in de melding? (en consequent aanwezig ook?)tcviper schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:26:
[...]
Die moet je zelf los aanschaffen, kleine update, heb een andere geprobeerd nu en deze werkt wel in 1x. Op 12v met Gacia trafo. In homekit krijg je 2 sensors en een deurbel met video die streamed zodra iemand aanbelt.
Yes, en yespaQ schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:52:
[...]
en snapshot in de melding? (en consequent aanwezig ook?)
Wat bedoel je precies met consequent aanwezig?paQ schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:52:
[...]
en snapshot in de melding? (en consequent aanwezig ook?)
Consequent = steeds op dezelfde maniermegaleo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:07:
[...]
Wat bedoel je precies met consequent aanwezig?
Meer mensen die een zooi 'geen reactie' meldingen hadden op sommigen accessoires de laatste dagen? Mijn Eufy, Aqara spullen en de Velux waren allemaal regelmatig tot bijna altijd onbereikbaar. De Velux werkte prima op de App en ook op de afstandsbediening, maar alle camera's en deursensoren lagen dus plat.
Nu spring ik er normaal te snel in, dus ik heb het even laten gaan, wat een prestatie an zich is (al zeg ik het zelf), maar vandaag druppelt het spul weer binnen en dat begon met het opentrekken van de deur, waar ik opeens weer een melding van kreeg (na 2 weken ofzo). Dus snel in Homekit gekeken, alwaar de sensoren dus weg zijn sinds iOS14.
Maar goed, meer mensen met uitvallend Aqara, Eufy, Netatmo spul?
Nu spring ik er normaal te snel in, dus ik heb het even laten gaan, wat een prestatie an zich is (al zeg ik het zelf), maar vandaag druppelt het spul weer binnen en dat begon met het opentrekken van de deur, waar ik opeens weer een melding van kreeg (na 2 weken ofzo). Dus snel in Homekit gekeken, alwaar de sensoren dus weg zijn sinds iOS14.
@elcastel Niet herkenbaar. Geen meldingen bij Hue, Honeywell en Eufy. Behalve bij Qingping, maar daar is het BT bereik net aan. Bij slaapkamerdeur dicht geen reactie, bij open wel.
Straks even verplaatsen in de slaapkamer.
Nu IFTTT een betaalde functie wordt, ben ik op zoek naar een nieuwe manier om een Hue lamp te laten knipperen/flitsen als er op de bel wordt gedrukt.
Via ShortCuts en HomeFlash geprobeerd, maar wat ik wil kan blijkbaar niet.
Iemand een idee?
Edit: Opgelost. Gewoon een tweede IFTTT aangemaakt. Alle lampen flikkeren weer als de bel gaat. Ideaal!!!
Via ShortCuts en HomeFlash geprobeerd, maar wat ik wil kan blijkbaar niet.
Iemand een idee?
Edit: Opgelost. Gewoon een tweede IFTTT aangemaakt. Alle lampen flikkeren weer als de bel gaat. Ideaal!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Serena op 29-09-2020 22:38 ]
Sensoren weg? Het zijn idd geen tegels meer, maar staan ze niet bovenaan de pagina van een kamer?elcastel schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:13:
Meer mensen die een zooi 'geen reactie' meldingen hadden op sommigen accessoires de laatste dagen? Mijn Eufy, Aqara spullen en de Velux waren allemaal regelmatig tot bijna altijd onbereikbaar. De Velux werkte prima op de App en ook op de afstandsbediening, maar alle camera's en deursensoren lagen dus plat.
Ik bedoel inderdaad dat er geen tegels meer zijn. Ik had ze altijd als favoriet bovenaan staan. In 1 oogopslag de status. 2 Jaar lang nagenoeg geen problemen, nu pet. Vanmiddag leek het weer op te leven, nu weer niks. Alle Hue zichtbaar, maar automatisch licht aan is zojuist ook niet gepakt.
Gebruik je toevallig Homebridge? Ik had sinds een paar weken ook problemen, bij mij werkte HomeKit traag, reageerde soms niet en automations die uitvielen. Ik dacht dat het misschien iOS 14 was. Maar toen las ik een bericht op reddit, dat naar deze thread op github verwees. Homebridge van 1.2.3 gedowngrade naar 1.1.6 en sindsdien reageert HomeKit weer zoals het hoort.
Ik zal eens kijken, ik gebruik inderdaad Homebridge.
Ze staan nu toch nog steeds in de status? Je moet alleen even aangeven of je ze wel of niet daar wil laten zien.elcastel schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:04:
Ik bedoel inderdaad dat er geen tegels meer zijn. Ik had ze altijd als favoriet bovenaan staan. In 1 oogopslag de status. 2 Jaar lang nagenoeg geen problemen, nu pet. Vanmiddag leek het weer op te leven, nu weer niks. Alle Hue zichtbaar, maar automatisch licht aan is zojuist ook niet gepakt.
En voor wat betreft Hue. Dat is het enige dat ik in de Hue app in heb gesteld. Vooral omdat je er tijden en lichtsterkte aan kunt koppelen. Werkt al een paar jaar feilloos.
de netatmo deurbel, uitgebreide review met vergelijk tot de eufy
YouTube: Netatmo Smart Video Doorbell: Test nach 2 Monaten im Alltag
homekitopties vanaf 16:00 (die momenteel niets meer bieden dan Ring bijv)
Het is w.m.b. eigenlijk weer de zoveelste deceptie, gezien de prijs van 300 euro
Met name de camerastream in het formaat zoals hij in homekit wordt aangeboden staat me erg tegen.
Maar goed, Eufy levert ook niet, en dan blijft Ring als pijnlijk alternatief via homebridge over... en kost de helft...
Het is w.m.b. eigenlijk weer de zoveelste deceptie, gezien de prijs van 300 euro
Met name de camerastream in het formaat zoals hij in homekit wordt aangeboden staat me erg tegen.
Maar goed, Eufy levert ook niet, en dan blijft Ring als pijnlijk alternatief via homebridge over... en kost de helft...
Misschien toch maar weer eens homebridge optuigen.... Ongetwijfeld zal er straks tijdens Amazon Prime Days (13-14 oktober) of Black Friday flink gestunt worden met Ring.paQ schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:19:
En de ring pro met homebridge leveren mij al maanden lang een hoop plezier op!paQ schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:19:

Ik ben sinds de paar laatste updates ook erg tevreden over Ring in HomeBridge. Sowieso is HomeBridge behoorlijk stabiel de laatste tijd vind ik. Met de ‘scène’ welterusten kan ik nu zelfs de chime mooi muten, aangezien die als apart apparaat wordt gezien. Erg prettig met nachtdiensten…
Mooi ook dat als je ‘s avonds via de Apple TV televisie zit te kijken en er belt iemand aan, dat dit meteen in beeld verschijnt. Top functie vind ik…
Mooi ook dat als je ‘s avonds via de Apple TV televisie zit te kijken en er belt iemand aan, dat dit meteen in beeld verschijnt. Top functie vind ik…
Ter info voor degene die het boeit, Homekit Secure Video gaat werken met Netatmo deurbel
https://helpcenter.netatm...re-video-how-does-it-work
Correctie; dat werkt nu voor indoor cams van Netatmo, de deurbel volgt zeer binnenkort met een update hiervoor lees ik nu.
https://helpcenter.netatm...re-video-how-does-it-work
Correctie; dat werkt nu voor indoor cams van Netatmo, de deurbel volgt zeer binnenkort met een update hiervoor lees ik nu.
[ Voor 71% gewijzigd door tcviper op 30-09-2020 14:37 ]
In onze situatie betekent dit dat degene die aanbelt zichzelf op tv ziet. Kunnen we niet meer doen alsof we er niet zijn.....Serena schreef op woensdag 30 september 2020 @ 12:52:
Maar homebridge klinkt nu wel weer interessant. “HomeKit for the impatient”.... Ik vind dat wat betreft de deurbel ik geduldig genoeg geweest ben. Kom maar op met de Prime Days en Black Friday.
De chime muten klinkt wel erg goed. Na bepaalde tijd wel fijn als de bel uit staat.
[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 30-09-2020 14:54 ]
Waar lees je dat? Ze riepen volgens mij ook al een jaar dat de bel zelf er aan kwamtcviper schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:01:
[...]
Het staat inderdaad niet in het artikel. Eerst zien dat geloven.Scidd0w schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:57:
[...]
Waar lees je dat? Ze riepen volgens mij ook al een jaar dat de bel zelf er aan kwam
[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 30-09-2020 15:04 ]
Huh, heb je een deurbel in de woonkamer? 🤪meesje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 14:53:
[...]
In onze situatie betekent dit dat degene die aanbelt zichzelf op tv ziet. Kunnen we niet meer doen alsof we er niet zijn.....
Haha, ik hoef het niet toe te lichten, toch?Serena schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:48:
[...]
Huh, heb je een deurbel in de woonkamer? 🤪
Potdomme, nu maak je me nog nieuwsgieriger.meesje schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:54:
[...]
Haha, ik hoef het niet toe te lichten, toch?
Hehe, gewoon in de woonkamer aan de voorzijde van de woning. Ik zal de volgende keer bij mijn reactie de bouwtekeningen uploaden.gekke-gerrit schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:57:
De TV hangt aan de voordeur
[ Voor 14% gewijzigd door meesje op 30-09-2020 16:12 ]
Als je de laatste bèta op de HomePods draait…
Er staat een update klaar.
Er staat een update klaar.