Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 09:22
Qpido80 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:41:
Even een praktische vraag.

Zoals ik het begrijp kun je aan een van de USB uitgangen een externe HDD hangen waarmee je gelijk dingen kunt opnemen. Werkt dit aardig? Kun je van te voren via de tv instellen wat hij moet opnemen en klaar?
En als die HDD vol is, kun je er dan een volgende aanhangen (niet tijdens opnamen natuurlijk) en wisselen tussen deze twee om zaken terug te kijken?

Ik neem veel autosport op via Sport1, en wil dit gaan doen op bovenstaande manier. Zeker omdat ik lees dat ze dit jaar nog veel meer content gaan uitzenden. Gaat dat zo werken als hierboven beschreven? Zonder poespas?

Wie heeft ervaringen?
Ik heb de tv sinds dat die uitkwam HU7500 icm CI+ module. Eerst usb 3.0 stick van Sony deze heb ik laatst moeten vervangen, ik weet niet dat hij kaopt ging door de tv. Nu een externe 3.0 1TB aanhangen werkt perfect. Je kan in de guide opnemen of van te voren programmeren werkt goed. Heb alleen af en toe probleem als ik iets elke week op een vaste tijd wil opnemen dat hij die programering dan kwijt is.
Je kan de HDD loskoppelen alleen hij maakt er een eigen bestandsindeling van die je niet voor je pc kan gebruiken. En een 1TB duurt wel ff dat ie vol is ;)

Ik heb de tv icm playbar(sonos) nu valt af entoe het geluid weg bij plex/netflix/youtube bij gewoon tv geen last van. Meer mensen hier een problemen mee. Het gaat om bv in een serie van 45 min 3-5 keer ff geluid wegvalt voor een halve seconden, tv geluid blijft wel doorgaan.

[ Voor 5% gewijzigd door U2psv op 25-01-2015 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

schoolspel schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:43:
Wil absoluut geen onrust zaaien en ieder voor zich, maar persoonlijk wacht ik, voordat de lijst van deelnemende verkooppunten bekend is op de website van Samsung. Te veel verhalen op internet dat Cashback ook op NL modellen niet ontvangen wordt omdat de winkel niet deel neemt aan de actie. Citaat alg. voorwaarden van eerdere actie "De actie is alleen geldig bij de deelnemende winkels. Zie www.samsung.com/nl/promotion voor de lijst met deelnemende winkels."
Voor de wasmachineactie staat Electroplace er iig wel bij: https://api-samsung-promo...%20-%20Shop%20NL%20WM.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:58
Volgens mij doet Electoplace wel mee met de cb, echter begrijp ik niet dat zoveel mensen de tv hier kopen... Ik heb een hele lijst doorgegeven aan producten maar ze waren absoluut niet de goedkoopste! Ik zal maandag nog een keer (dit maal voor de laatste keer) bellen wat ze voor de ue65hu8500 vragen, lager dan 3200 wilden ze tot op heden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:39
In april/mei 2014 waren ze absoluut de goedkoopste (samen met aantal andere echte web-only shops) en ook weinig onderhandelen voor nodig.. Misschien zijn ze wat voorzichtiger geworden, blijkbaar moeten ze Samsung te vriend houden..
Wel prima zaken doen daar hoor, een prijsvechter die opbokst tegen de grote ketens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03

aKra

Intentionally left blank.

8)7

Nu ben ik wel heel erg benieuwd :P :*)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
DutchJudge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:12:
Volgens mij doet Electoplace wel mee met de cb, echter begrijp ik niet dat zoveel mensen de tv hier kopen... Ik heb een hele lijst doorgegeven aan producten maar ze waren absoluut niet de goedkoopste! Ik zal maandag nog een keer (dit maal voor de laatste keer) bellen wat ze voor de ue65hu8500 vragen, lager dan 3200 wilden ze tot op heden niet.
Kan het zijn dat ze dat zeggen omdat je belt?
Vast wel een Tweaker die de echte prijs weet?
Kan me voorstellen dat ze die niet telefonisch willen doorgeven (concurrentie, Samsung).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2304
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
DutchJudge schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:12:
Daar verkoopt de BCC hem nu ook voor. Zelfs een eurotje minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
Marc2304 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 07:38:
[...]

Daar verkoopt de BCC hem nu ook voor. Zelfs een eurotje minder :)
Inderdaad, MM met btw actie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jullie hebben het steeds over een cashback maar daar kan ik niets over terugvinden... hoe kom ik achter die voorwaarden?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Info over de cashback wordt vandaag op de site van Samsung verwacht en volgends de geruchten loopt de actie ook maar een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:22:
Jullie hebben het steeds over een cashback maar daar kan ik niets over terugvinden... hoe kom ik achter die voorwaarden?
Beetje apart is dat Samsung de actie nog niet op de site heeft staan. Maar verschillende winkeliers hadden van Samsung daar wel precies hetzelfde over gehoord. Over het algemeen gelden dezelfde algemene voorwaarden voor alle acties, die staan gewoon bij Samsung (hier). Verder hebben sommige webwinkels de aankondiging al op hun eigen site staan, zie Overgaauw of Bartels. Ook bij MediaMarkt staat nu op de site een klein stickertje met '€400 retour via Samsung' bij de actiemodellen. De site van Bartels bevat de meeste info:
Samsung cashback actie tot 400 euro

Koop van 25 Januari t/m 1 Februari 2015 een van de onderstaande Samsung actiemodellen en ontvang € 400,- terug op je aankoop

Actiemodellen
Bij onderstaande modellen kun je na aankoop kiezen tussen een cadeau of cashback:
55HU7100, 65HU7100
55HU7200, 65HU7200
55HU7500, 65HU7500, 75HU7500, 85HU7500
55HU8200, 65HU8200
55HU8500, 65HU8500, 78HU8500
Vermoedelijk staat het over één à twee dagen allemaal en verder uitgewerkt op de site van Samsung.

edit: MediaMarkt toegevoegd aan het lijstje

[ Voor 6% gewijzigd door Appelsap op 26-01-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhimex
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Aggressor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:51:
hallo ik twijfel tussen deze tv en de LG

- UE50HU6900
- LG 49UB850V

heeft iemand deze al met elkaar vergeleken?
de hz van de lg is veel hoger, 1250 tegen 1200 .... en de lg heeft 3d. (maar dit gebruik ik niet)

moeilijk... kan iemand advies geven?
en de samsung is bij amazon.de 699 ... hier 899 ... geeft een duits model problemen?
Ik heb nu mijn eerste Samsung TV gekocht, maar de bediening van mijn 6 jaar oude LG Plasma en een nieuwere passieve 3D TV/Monitor van LG is vele malen sneller. Er zit niet eens een 3D knop op de AB van Samsung en je complete beeld verdwijnt als je het menu gebruikt. Geef maar maar LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 16:19

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Het staat nu wel op de Samsung site, zie; https://www.samsung.com/nl/promotions/#/UW43VHZ9LU8MD/

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhimex
U2psv schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:38:
[...]

Ik heb de tv icm playbar(sonos) nu valt af entoe het geluid weg bij plex/netflix/youtube bij gewoon tv geen last van. Meer mensen hier een problemen mee. Het gaat om bv in een serie van 45 min 3-5 keer ff geluid wegvalt voor een halve seconden, tv geluid blijft wel doorgaan.
Het lijkt wel of deze TV van Samsung helemaal niet bedoeld is om geluid mee af te spelen :'( :
- Zo kun je ook alleen maar STEREO afspelen van op HDMI aangesloten apparaten.
- SPOTIFY ruist
- YOUTUBE is/was niet DIGITAALen hangt af en toe of geeft drop-outs
- TV schakelt 's-nachts de receiver aan ! Lekker als hij eerder hard op radio stond. Zit je ineens rechtop in bed. Ik weet intussen waaraan dat ligt. Samsung kan/kon het me niet vertellen ! :(

Bij LG zie je ook bovenin het beeld wat voor audio formaat er binnen komt.
Bij Samsung is dat nergens zichtbaar.
Net als dat er nergens een knopje voor 3D op de AB's zit (bij LG o.a. wel). Erg omslachtig en beeld verdwijnt helemaal achter het menu.

DUS : N I E T K O P E N icm HDMI en receiver

Deze TV is alleen als STAND ALONE te gebruiken, want afspelen van op HDMI aangesloten apparaten met DOLBY of DTS geluid gaat niet.
Dus CHROMECAST, PC, KABELBOX etc. zijn allemaal weer aangesloten op mijn ONKYO TX-NR717 receiver. Volgens Samsung moest ik ze maar weer met glasvezel aansluiten ! JA, zo deed ik dat 10 jaar geleven al. Ik ben toch niet gek ! Ik ben blij dan ik maar één 10 meter HDMI kabel vanaf mij PC heb liggen ipv. S-video en glasvezel zoals vroeger.
En wat gebeurd er dus als ik ooit een 4K notebook koop ? GEEEEEN digitaal geluid meer ! Want mij versterker doet nog geen 4K, en de TV doet geen DTS of DOLBY geluid.

M I S K O O P dus ! :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-12-2024

hautessa

5620Wp

...Ze hebben echter wel geleerd van die Jaguar645 praktijken:

De actie is enkel geldig op de voorradige toestellen in een deelnemend verkooppunt of op een deelnemende webshop. De aankoop dient daarbij volledig binnen de actieperiode gefactureerd te zijn.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Als tegengeluid op het geschreeuw van rhimex:
Hier de HU7500 al sinds april via HDMI aan een Marantz SR5008 hangen en alles werkt prima. Receiver gaat mooi tegelijk aan en uit, CEC werkt (let op, dit is even rommelen aan de settings van zowel de receiver als de tv), tevens geen enkel issue met geluid gehad..

"Aleen maar stereo afspelen van op HDMI aangesloten apparaten"
Dat klinkt als een verkeerde setup.. Je gebruikt je TV dan blijkbaar als doorvoerluik richting je receiver, terwijl je eigenlijk alles via je receiver moet laten lopen en alleen de ARC gebruikt voor het tv geluid (zenders + apps).
Dat er geen surround passthrough is ligt niet aan Samsung, maar aan idiote DRM eisen vanuit de industrie..

Als oplossing voor je 4K laptop: Voor paar tientjes kun je een optical out via USB kopen (Behringer UCA222 bijvoorbeeld), dan laat je geluid via receiver lopen en beeld rechtstreeks naar tv
Maar ook dit is dus geen issue van je TV, maar een beperking van je receiver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
hautessa schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:11:
[...]

...Ze hebben echter wel geleerd van die Jaguar645 praktijken:

De actie is enkel geldig op de voorradige toestellen in een deelnemend verkooppunt of op een deelnemende webshop. De aankoop dient daarbij volledig binnen de actieperiode gefactureerd te zijn.

:*)
:D

ik ben allang blij dat de winkel dit allemaal geregeld heeft!

Zijn euro's die mooi ingezet gaan worden om een geluids setje aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:47
Wel een beetje jammer dat er geen cashback op de 48 inch 7500 zit. Ik sta net op het punt om die te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
CyBeRSPiN schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:22:

"Aleen maar stereo afspelen van op HDMI aangesloten apparaten"
Dat klinkt als een verkeerde setup.. Je gebruikt je TV dan blijkbaar als doorvoerluik richting je receiver, terwijl je eigenlijk alles via je receiver moet laten lopen en alleen de ARC gebruikt voor het tv geluid (zenders + apps).
Dat er geen surround passthrough is ligt niet aan Samsung, maar aan idiote DRM eisen vanuit de industrie..

..
Naja, mijn panasonic doet wel gewoon surround passthrough he via arc. Dus ik vind dat geen rare vereiste hoor.

Ik heb ook alles op TV aangesloten en dan via ARC naar de receiver (omdat ik dat makkelijkr vindt ivm custom settings in de TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhimex
CyBeRSPiN schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:22:
Als tegengeluid op het geschreeuw van rhimex:
Hier de HU7500 al sinds april via HDMI aan een Marantz SR5008 hangen en alles werkt prima. Receiver gaat mooi tegelijk aan en uit, CEC werkt (let op, dit is even rommelen aan de settings van zowel de receiver als de tv), tevens geen enkel issue met geluid gehad..

"Alleen maar stereo afspelen van op HDMI aangesloten apparaten"

Als oplossing voor je 4K laptop: Voor paar tientjes kun je een optical out via USB kopen (Behringer UCA222 bijvoorbeeld), dan laat je geluid via receiver lopen en beeld rechtstreeks naar tv
Maar ook dit is dus geen issue van je TV, maar een beperking van je receiver...
Beste CyBeRSPiN,

Natuurlijk werkt bij mij de ARC ook, komt daar DIGITAAL geluid uit MITS de TV het uitstuurt.
Maar dat het geluid in het begin soms helemaal niet, zelfs via glasvezel (voordat ik een HDMI 1.4 kabel had) in de versterker aankwam bij gebruik M.SCREEN, had jij geen last van ?
En dat de versterker 's-nachts aanschakelt, waar zelfs een verkoper van foto Klein last van had had jij niet ?
En dat je pas sinds kort een bluetooth koptelefoon op een normale manier kunt aansluiten ? Mijn LG van 6 jaar oud kan het zelfs in beide richtingen, dus kan ik ook bluetooth via de Tv afspelen.
En dat als je receiver al ingeschakelt is, en je de TV inschakelt je soms even het geluid via de tv-speakers hoort ? (Natuurlijk kun je dat geluid op minimum zetten en is er voor heeeel veel dingen een work-around, maar voor zo'n dure TV ? Bij LG slecteer je gewoon dat er NOOIT meer geluid uit de Tv komt en daarmee basta. Zooooooo simpel)
En dat je bij omschakeling naar andere bron regelmatig de melding "geen signaal" of zoiets even in beeld krijgt ook niet ?
En dat er geen 3D knopje op de afstandsbediening zit ? Bij jou wel ? Dat werkt toch ECHT niet zo makkelijk als bij LG. Wie zit er nou op een VOETBAL knop te wachten waarmee de beeldinstellingen totaal verpest worden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar ik wacht dan ook nog steeds op een reactie van Samsung,m want ik vind dit TEVEEL om maar normaal te vinden. Samsung vindt dit allemaal NORMAAL. Nou ik dus NIET ! En zelfs de support medewerkers niet, maar kunnen verder niks doen.

En ik heb dat optical-out kastje niet eens nodig als ik die 10 jaar oude glasvezel van 10 meter weer aan zou sluiten.
En ik zou dan beeld en geluid apart moeten schakelen als ik even iets van de notebook wil horen en zien. Lekker makkelijk.
Maarja ik luister dan ook al sinds 1988 tv via grote externe speakers (ONKYO TX-NR717, 2xJBL LX-7 front, Infinity ?? rears etc.) en sinds 2005 mbv notebook via glasvezel en s-video en VGA en nu dan HDMI. Dus waarom zou ik de tijd terug moeten zetten en het moeilijker maken dan het nu is.
En er zijn WEL TV's zoals o.a. Sony heb ik gelezen die ook dat goed blijken te doen. Gewoon DTS door de TV.

Dus ik ga nog even door met geschreeuw. Sorry. Had Samsung maar beter moeten reageren op de diverse klachten. En ik ben ECHT niet de enige die problemen met het geluid heeft.

Maar het beeld in ECHT fantastisch (zoals ook uit alle tests blijkt!), maar geluid lees je bijna nooit iets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wie kijkt er nou 3D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
rhimex schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:33:
[...]
Maar dat het geluid in het begin soms helemaal niet, zelfs via glasvezel (voordat ik een HDMI 1.4 kabel had) in de versterker aankwam bij gebruik M.SCREEN, had jij geen last van ?
Nope geen last van, maar gebruik M.SCREEN ook amper.
En dat de versterker 's-nachts aanschakelt, waar zelfs een verkoper van foto Klein last van had had jij niet ?
Geen last van. Mogelijke verklaring kan zijn dat je tv 'snachts naar updates zoekt en ivm CEC de receiver dan ook aan gaat (maar zou dan wel naar TV als bron moeten en niet op radio moeten hangen).
Dat zoeken naar updates (als dat er is) moet je uit kunnen schakelen.
En dat als je receiver al ingeschakelt is, en je de TV inschakelt je soms even het geluid via de tv-speakers hoort ? (Natuurlijk kun je dat geluid op minimum zetten en is er voor heeeel veel dingen een work-around, maar voor zo'n dure TV ? Bij LG slecteer je gewoon dat er NOOIT meer geluid uit de Tv komt en daarmee basta. Zooooooo simpel)
Ja bij mij ook volgens mij, hoewel mijn receiver redelijk snel opstart. Wat jij als bug ziet, zie ik als feature.. meteen geluid en zodra receiver opgestart is hoor je het daarmee.
En dat je bij omschakeling naar andere bron regelmatig de melding "geen signaal" of zoiets even in beeld krijgt ook niet ?
Nee, maar heb maar 1 HDMI aangesloten, heb alles via receiver muv TV zelf (CI+).
En dat er geen 3D knopje op de afstandsbediening zit ? Bij jou wel ? Dat werkt toch ECHT niet zo makkelijk als bij LG. Wie zit er nou op een VOETBAL knop te wachten waarmee de beeldinstellingen totaal verpest worden.
Ik gebruik de ouderwetse AB (niet die compacte) en daar zit geen voetbal knop op (die echt idioot is, helemaal mee eens..).
Waarom heb je dat 3D knopje nodig? Bij mij schakelt de tv vanzelf over op 3D zodra ik via XBMC een 3D film start, werkt perfect.

Als ik jou was zou ik de TV maar snel retour doen dan en voor een LG gaan zodat ie beter aansluit op jouw verwachtingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:54
Kun je als belg ook profiteren van deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Laatst online: 18-09 16:19

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Zo te zien wel; als je het bij een Nederlandse shop koopt en een Europese bankrekening hebt. Maar ik heb het niet helemaal doorgelezen.

https://slimhuys.nl - Dynamische tarieven inzichtelijk, en mijn Home-Assistant config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:21
Wat is dit nu zijn alle UHD Samsung tv's met CB verdwenen bij MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Werd vanmiddag nog gebeld door MM, dat de cb-actie was gestart...maarja, ik heb al een veel betere deal gemaakt 😜

Ook hier arc-hdmi naar receiver en weinig problemen. Een enkele keer geen geluid wanneer ik van hdmi-input switch naar tv, maar na aan/uit weer ok...dat is natuurlijk niet perfect, maar dat gaan we nog uitzoeken...

Iig geen receiver die spontaan aan gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
Kun je mij ook eens een PM sturen met de info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Mij ook een PM graag. Wil of deze week bij de MM kopen of via jouw meneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2304
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Qpido80 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:17:
Mij ook een PM graag. Wil of deze week bij de MM kopen of via jouw meneer...
Ik ben ook nog steeds erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritwit
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11-2022
Zou je mij ook een PM willen sturen? Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 08:46
Begrijp ik nou goed dat Sonos toch gewoon mee doet bij de MM btw actie?
Ik lees dat alleen Apple uitgezonderd is voor wat betreft merken.

Nooit gedacht dat Sonos mee zou gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
Als die cashback actie ook bij MM is vanaf deze week, dan wordt een 65 inch (als mediamarkt mee gaat met de internet prijs van 2500-2600 voor een 65HU7500, zon ~1700€. Dat is wel zeeeer interessant.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
Daar lijkt het helaas absoluut niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:04

MaxPoweR

-=StopTech=-

denniz7 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:49:
Begrijp ik nou goed dat Sonos toch gewoon mee doet bij de MM btw actie?
Ik lees dat alleen Apple uitgezonderd is voor wat betreft merken.

Nooit gedacht dat Sonos mee zou gaan....
Sonos deed verleden jaar ook al mee met de BTW actie, maar BCC doet dat ook, daar heb ik een play 5 gehaald omdat ik daar me kadobonnen kwijt kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
bryanvan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:54:
Als die cashback actie ook bij MM is vanaf deze week, dan wordt een 65 inch (als mediamarkt mee gaat met de internet prijs van 2500-2600 voor een 65HU7500, zon ~1700€. Dat is wel zeeeer interessant.
Laat je berekening eens zien hoe je aan 1700 komt, klopt niks van :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
CyBeRSPiN schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:16:
[...]

Laat je berekening eens zien hoe je aan 1700 komt, klopt niks van :o
Sure. Ik lees hier wel is dat Electroplace, Klein, Apollo Almere wel is meegaan in de prijs van 2500/2600€ voor die 65HU7500. Verkoop prijs op interwebs is 3200€.

Laten we voor het gemak uitgaan van 2600€ (dat is, als MM ook mee gaat ,weet niet of dat doen);

2600x0.83(~17% btw korting MM)=2158€

2158-400 cashback = 1758€

Klinkt wel beetje te mooi om waar te zijn denk ik, ik heb namelijk nog niet vaak gehoord dat MM mee ging met die enorm lage internet prijzen. Kwam wel voor, maar spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pffffff, Mediamarkt gaat niet mee, dus hou maar op met rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
matthijst schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:41:
Pffffff, Mediamarkt gaat niet mee, dus hou maar op met rekenen.
Heb gezien dat ze soms mee gaan, niet proberen is altijd mis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:13
bryanvan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:02:
[...]

Heb gezien dat ze soms mee gaan, niet proberen is altijd mis :).
Die gaan niet mee. De prijs die jij noemt is een uitonderhandelde prijs. Die prijs staat zo niet op het internet en die zie je niet in de winkel. De prijs die naar buiten toe wordt gecommuniceerd, is de prijs die MM aan houdt. In dit geval dus geloof ik 3199,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
boefje79 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:30:
Werd vanmiddag nog gebeld door MM, dat de cb-actie was gestart...maarja, ik heb al een veel betere deal gemaakt 😜
Ik ben ook wel benieuwd naar de betere deal. PM ?

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
boefje79 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:30:
Werd je gebeld dat de actie was gestart, of dat de TV op voorraad was? Dat laatste is nml wel een heikel punt: die 65" heeft (bijna) niemand op voorraad. Ben benieuwd of van de 19 die MM Den Haag in bestelling had er wat zijn binnengekomen.

edit: Overigens lijkt het me onwaarschijnlijk dat de MM een stuntprijs gaat hanteren voor hun BTW aktie. Ik denk niet dat Samsung tegelijk met de cashback ook gaat stunten met de inkoopprijs, en ik denk ook niet dat er nog zoveel marge op zit dat ze twee keer bijna 20% van de prijs kunnen aftrekken. Maar goed, zou mooi zijn als het wel zo is natuurlijk. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Appelsap op 27-01-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Morgen komt mijn 55" 7500 binnen bij Apollo Almere :D

Dus ik kijk op usenet... geen 4K content te vinden (muv pr0n) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
Moet er misschien een "aankoopadvies" topic komen? ik kan hier nauwlijks nog inhoudelijke informatie vinden over m'n toestel, begint volgens mij een beetje uit de hand te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Dat is over een paar maanden wel voorbij. Dan heeft iedereen zijn nieuwe tv en daarbij zijn er dan de 'nieuwe' types... Dus komt wel goed. Dan gaat iedereen wel weer vertellen over hun mooie spes en tips voor mooi 4k materiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
  • Laatst online: 06-06 09:28
Gisteren bij Electroplace de 55inch 7500 gekocht! Goed aanbod en advies gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Laatst online: 18-09 09:09
vandaag ook een ue55hu7500 besteld bij electroplace. Een goede deal kunnen sluiten, goedkoper dan de mediamarkt actie en plus €400 cashback, kom ik op €1520.-

volgens heel netjes voor een 55inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zeker netjes!
Maar wel apart om te zien dat in een jaar tijd de prijs maar 80 euro gedaald is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
De absolute minimum-prijs that is..
Gros van de kopers zal er (veel) meer voor betaald hebben.. Veelal mensen die dit topic niet kennen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 08:16
boefje kun je mij oo pmen met info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [x]
  • Laatst online: 19-09 21:53

[x]

Kun je mij dezelfde info doen toekomen per pm? Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Had electroplace benaderd via de mail maar die gaven aan niks te kunnen betekenen tenzij je langs gaat bij de winkel. Helaas is er geen bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de UE55HU7500 aangeschaft bij Electroplace in Rotterdam.
Ze geven je daar een internetprijs met uitstekende service.
Ik heb de TV daar bekeken en kreeg goede en vriendelijke uitleg, dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee!
Top zaak.
tip voor Emrulez je moet ze bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Via mail kunnen ze niks, te gevoelig.. Bellen of langsgaan (na gebeld te hebben) is het devies, je zal daar niet teleurgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Bel even met Radio von Burg te Rotterdam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06-2021
rik schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:57:
Morgen komt mijn 55" 7500 binnen bij Apollo Almere :D

Dus ik kijk op usenet... geen 4K content te vinden (muv pr0n) :X
Die staat voor 2499 op hun website... Dus dat is nogal wat. Of heb je hem goedkoper? Stuur maar even een PB'tje aub. Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
Als ik mogge naar de MM ( btw vrijedagen ) ga, dan zit hij met Cashback op 1665. Voor de HU7500

2499 x 100/121 = 2065-400 = 1665

[ Voor 15% gewijzigd door Boefje Peet op 27-01-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:03
Ik kreeg vandaag een bericht op mijn 55HU7500 dat er een nieuwe update beschikbaar was. Deze heb ik geaccepteerd en nadat de tv zichzelf opnieuw had opgestart heb ik opeens geen geluid meer over mijn losse speakers... (Philips Fidelio E5, verbonden via ARC) Geluid via de ingebouwde speakers werkt wel goed, maar als ik in luidsprekerinstellingen "ontvanger" selecteer, zegt hij "Verbinden met Anynet+ ontvanger" en na een seconde of 10-15 zegt hij "Anynet+ apparaat niet verbonden. Controleer en probeer opnieuw". Nu heeft het nooit helemaal 100% gewerkt dat HDMI ARC, helft van de keren dat ik de tv aanzette moest ik nog handmatig op de afstandsbediening van de Philips de ARC knop indrukken.

Ik heb de speaker zelf al helemaal gereset en ook de stroom afgehaald. De TV zelf heb ik ook even de stroom er helemaal afgehaald maar ook dat mocht niet baten. Ik kan evt. de TV nog wel naar fabrieksinstellingen doen maar ik heb eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw in te gaan liggen stellen...

Het LED lichtje op mijn Philips speakers knippert ook langzaam, maar de betekenis daarvan weet ik ook niet, er valt zowat niks over te vinden. Kan zo op google ook weinig vinden. In eerste instantie knippert hij snel en op het moment dat ik in de instellingen "ontvanger" selecteer gaat hij langzaam knipperen. Er gebeurd dus wel iets. In de handleiding heb ik dit nog kunnen vinden:
Blinks continuously when no audio
from the selected HDMI ARC source
is detected, or when an unsupported
audio format is detected.
Lijkt mij sterk. Audioformaat veranderen maakt ook geen verschil. Daarnaast werkte hij voor de update gewoon goed.

Iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb nog wel een optical kabel liggen denk ik, anders sluit ik die wel aan. Nadeel is dat ik dan geen 5.1 heb via tv. Maar aan de andere kant gebruik ik toch nooit 5.1 als ik tv aan het kijken ben. Alleen bij games en films/series maar daar gebruik ik mijn Playstation/Minix voor.

[edit]

Ook na een reset wilt het niet werken. Heb er nu maar een optiche kabel tussen gehangen en dan werkt het wel. Erg raar...

[ Voor 33% gewijzigd door bjorntju op 27-01-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:13
Boefje Peet schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:55:
Als ik mogge naar de MM ( btw vrijedagen ) ga, dan zit hij met Cashback op 1665. Voor de HU7500

2499 x 100/121 = 2065-400 = 1665
En jij leest waarschijnlijk niet verder dan je eigen post. Een paar posts hierboven wordt namelijk nog een prijs van 1520 en van 1600 genoemd voor dat model. 1665 is niet heel spectaculair dus..

Ik heb de tv overigens al sinds begin mei (65 inch) en heb er toen (incl cashback) 2500 voor betaald. Vond ik toen ook wel netjes. Misschien nu mogelijk voor 2300-2400 maar ach, ik heb hem dus ook al bijna 9 maanden aan de muur hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
remzor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:16:
[...]

En jij leest waarschijnlijk niet verder dan je eigen post. Een paar posts hierboven wordt namelijk nog een prijs van 1520 en van 1600 genoemd voor dat model. 1665 is niet heel spectaculair dus..
Ik had dat wel gelezen hoor. Maar dan moet ik even 400 kilometer overbruggen om dat apparaat uit Rotterdam te halen, dus is mm een betere optie voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Misschien een aanbiedingentopic openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa

hautessa

5620Wp

Dit is de laatste Cashback op dit model en slechts 1 week. Hierna (half maart) zullen nieuwe modellen komen die eerst bruto weer flink duurder zijn.

De MM btw dagen zijn ook weer minstens een half jaar pleite.

Bovenstaande impliceert dat die prijzen vragen na deze week weg ebben.

Niet nodig om een eigen topic te openen dunkt me. De tijd... zal het doen vervagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Je kan nu ook naar de MM hoor...

Je hebt twee weken prijsgarantie dus dan kan je tijdens de btw-dagen terug met je bon en dan krijg je het verschil terug...

Scheelt misschien in de rij morgen en hoef je alleen nog naar de klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritwit
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11-2022
Dat klopt boefje79!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 09:22
Beste CyBeRSPiN, rhimex

Ik heb alleen een sonos systeem alles kijk ik via netflix/plek, geluid is mooi alleen af en toe valt het dus weg. Kan ook niet zeggen of het aan de sonos ligt of aan de tv, optische kabel heb ik reeds vervangen.

[ Voor 0% gewijzigd door U2psv op 28-01-2015 00:14 . Reden: Spellingcontrole ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Weet iemand ook een mogelijkheid om handmatig de kanalen te sorteren als je gebruik maakt van een CI+ kaart. Ik heb deze tv ook sinds november 2014 en ben dik tevreden, echter het enige wat me wat stoort is dat UPC zijn HD kanalen op 71 heeft zitten en verder ipv 1. En nu weet ik dat je met favorieten kan gaan werken, maar ik zou toch liever de kanalen willen sorteren (zoals bij oudere samsungs met een export mogelijk is)

Ik kan echter nergens een manier vinden om de kanalen naar een USB te exporteren helaas. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik heb na wat onderhandelen een 55HU7500 gescoord voor 1449 incl cashback en verzendkosten. Niet verkeerd denk ik. :P

Ik kom van een 42 inch plasma af, en man.. wat een enorm verschil. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:21:
Misschien een aanbiedingentopic openen?
Modbreak:Inderdaad, het lijkt hier meer een aanbiedingen topic dan een ervaringen topic. We hebben een Centraal aanbiedingen topic en een MediaMarkt BTW topic. De liefhebber kan ook altijd een [Aanbiedingen] Televisies en Beamers topic starten zoals we dat ook bij Audio en Hifi hebben.

Terug on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®i©ha®d
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 23:12
* knip *

Laten we zoals gezegd de slowchat over winkels en aanbiedingen proberen los te laten. Dit past beter in andere draadjes of communiceer even via DM met elkaar.

[ Voor 88% gewijzigd door S1NN3D op 28-01-2015 09:55 ]

Sommige vrienden zijn als de schaduw, je ziet ze alleen als de zon schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
S1NN3D schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:30:
[...]

[modbreak]Inderdaad, het lijkt hier meer een aanbiedingen topic dan een ervaringen topic. We hebben een Centraal aanbiedingen topic en een MediaMarkt BTW topic. De liefhebber kan ook altijd een [Aanbiedingen] Televisies en Beamers topic starten zoals we dat ook bij Audio en Hifi hebben.

Terug on topic.[/modbreak]
amen, _/-\o_ wellicht een deel II als die btw actie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
  • Laatst online: 06-06 09:28
De 7000-serie en in dit geval de 7500 gekocht bij Electroplace!! Samen met de 8000-serie vallen deze in het topsegment van Samsung. In opvolging van 2 familieleden deze op advies gekocht vanwege de sublieme beeld kwaliteit en 4k. Ook HD uitzendingen vanwege upscaling mooier dan op mijn vorige HD TV. Netflix en andere apps werken ook erg prettig en snel (quadcore processor). Heerlijk om nog maar 1 afstandbediening te hebben (in geval dat je de CI+ module kan gebruiken, bijv. bij ziggo). De 2e luxere afstandbediening en rvs omlijsting en voet geven je het premium gevoel. Laat je niet gek maken door andere merken met betere prijzen voor 4k. Is niet alleen 4k maar gaat ook om andere kleuren prestaties zoals beeld versnelling. Overigens heb ik de TV gekocht naar tevredenheid bij Electroplace (advies++++ / prijs +++++ / snelle levering +++++) In tegenstelling wat sommige grotere winkelketens (met hogere overhead kosten) beweren gewoon erkend door Samsung leverancier aldus de dealer lijst van actieperiode. Schandalig dat Fotoklein (waar gesprek ipv TV alleen ging over het mij over laten stappen op energie direct en ziggo / belachelijk) en Mediamarkt dit beide beweerden terwijl het 'wel' gewoon een nette en officiele dealer is met Nederlandse modellen. Zonder reclame te maken maar koop je zaken bij een zaak met persoonlijk en eerlijk advies. Je merkt zelf snel genoeg of je er een win win kan bereiken. Ps: voor drie zaken geef ik een 8 omdat ik deze nog onvoldoende kan beoordelen omdat ik de tv nog maar een paar dagen geleden ontvangen heb van Electroplace (+++++)

[ Voor 9% gewijzigd door schoolspel op 28-01-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:52:
Ik heb ook de UE55HU7500 aangeschaft bij Electroplace in Rotterdam.
Ze geven je daar een internetprijs met uitstekende service.
Ik heb de TV daar bekeken en kreeg goede en vriendelijke uitleg, dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee!
Top zaak.
tip voor Emrulez je moet ze bellen.
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:53:
Via mail kunnen ze niks, te gevoelig.. Bellen of langsgaan (na gebeld te hebben) is het devies, je zal daar niet teleurgesteld worden.
boefje79 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:57:
Bel even met Radio von Burg te Rotterdam...
Heb zojuist gebeld met Electroplace Haarlem aangezien die het dichtstbij is. Maar die wilden max 300 euro van de adviesprijs af doen. Ik ga nu Rotterdam maar is proberen.

EDIT: verkeerde winkel gebeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
offtopic:
Haarlem?? Ze hebben volgens mij maar 1 vestiging en dat is Rotterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Haha, gebeuren rare dingen daar in haarlem Cyber, ;-).

Mogen we hier helemaal niet meer over prijzen ouwehoeren? daar is de site toch voor, prijsvergelijkingen?

Ik vind dat niet zo erg, maar ok, anderen weer wel. Zal eens kijken welke topics voor tvs handig zijn dan. Op het moment is dat er nog niet dacht ik. (Alleen voor tv)

[ Voor 9% gewijzigd door Turfschipper op 28-01-2015 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Uit de openingspost:
Hier kunnen mede eigenaren hun bevindingen, reviews, en natuurlijk ook problemen kwijt.
Ook kunnen er verschillende settings uitgewisseld worden, wat natuurlijk kan helpen om een beter plaatje te krijgen.

Ben je in de race voor zo een mooi scherm, dan kan je hier mooi meelezen en info verzamelen om je keuze te kunnen bepalen. Natuurlijk gaan we ervan uit dat het een uit deze serie wordt ;)
De laatst tijd is er erg veel slowchat over prijzen en aanbiedingen. In mijn ogen niet helemaal handig en niet iedereen is er even blij mee, want het vervuild het topic. Zoals gezegd, misschien is het handig dat er iemand van jullie een [Aanbiedingen] Televisies en Beamers topic start, zoals we dat ook bij Audio en Hifi hebben. Dan kan daar volop geouwehoerd worden over waar de beste deals gescoord kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
S1NN3D schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:11:
Uit de openingspost:

[...]

De laatst tijd is er erg veel slowchat over prijzen en aanbiedingen. In mijn ogen niet helemaal handig en niet iedereen is er even blij mee, want het vervuild het topic. Zoals gezegd, misschien is het handig dat er iemand van jullie een [Aanbiedingen] Televisies en Beamers topic start, zoals we dat ook bij Audio en Hifi hebben. Dan kan daar volop geouwehoerd worden over waar de beste deals gescoord kunnen worden.
Zoiets? [Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Willen jullie je instellingen delen waarmee jullie minimaal bleeding ervaren?

Ik zie nu van links en rechtsonder naar boven toe wat licht ontsnappen in donkere fragmenten en ben benieuwd met welke instellingen jullie dat effect verminderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Top! Die was ik even uit het oog verloren. Dat is de ideale plek voor de slowchat die hier de laatste tijd plaats vindt.

En nog wel deel 7... En toch niet aan gedacht. :Z

[ Voor 22% gewijzigd door S1NN3D op 28-01-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Nou hij staat, maar de netflix app doet niks. Heeft wel internet connectie zegt ie, maar kan alle netflixservers niet bereiken. YouTube bijvoorbeeld doet het wel.

Laatste updates zijn geinstalleerd, internet van UPC.

Iemand enig?

[ Voor 40% gewijzigd door rik op 28-01-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Had ik ook...smarthub resetten en daarna werkte het bij mij wel (daardoor installeert hij de app opnieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Heeft hier vooralsnog niet geholpen. Ik ga vanuit het menu naar Smart Hub, en dan Smart Hub Resetten. Heb je het op een andere manier gedaan?

Ook een factory reset hielp niet. Eens kijken of een app ook verwijderd kan worden en dan opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 29% gewijzigd door rik op 28-01-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Las ergens dat je via de tools-knop apps kan herinstaleren maar dat lukte mij dan weer niet...

Smarthub resetten deed het hem...good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Heb t nu een paar keer geprobeerd, helaas zonder succes.
Appversie is 4,0750 bij mij, bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:36
rik schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:18:
Heb t nu een paar keer geprobeerd, helaas zonder succes.
Appversie is 4,0750 bij mij, bij jou ook?
Probeer stroom van TV te halen voor 5 minuten. Ik heb ook UPC in Amsterdam geen problemen met Netflix.

[ Voor 9% gewijzigd door BlacKstaR- op 28-01-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-08 20:44

r0_

Ik heb vandaag toch maar de knoop doorgehakt en heb sinds vanavond de 65HU7500 in de woonkamer staan. Wegens de drukte bij de MM duurde het even voordat ik hem in mijn bezit had maar het is gelukt, echter staat hij nog wel in zijn doos omdat ik mijn TV-meubel nog moet klaarmaken voor deze grote jongen.

Wel heb ik alvast de gebruiksaanwijzing en het doosje met de AB's en accessoires uit de doos gehaald. Toen ik dat deed viel het me op dat het piepschuim aan de bovenkant gebroken was, er lijkt zelfs een deel te ontbreken. Ook lag er in de bodemdoos een los stukje (afgebroken) piepschuim.

Zodoende wil ik mede eigenaars van de 65HU7500 willen vragen hoe het piepschuim er bij jullie uit zag. Was het piepschuim dat op de bovenrand van de TV lag bij jullie één groot stuk? Of was het ook onderbroken met een sectie van ongeveer 20cm?

Ik begin zelf een beetje het gevoel te krijgen dat ik misschien wel een demomodel te pakken heb, of misschien zelfs een geretourneerd model. Weet iemand hoe je het servicemenu kan oproepen en of je daar kan zien hoeveel branduren de TV heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tv op standby zetten.

dan info, menu , mute, power aan knop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osirius
  • Laatst online: 14-02 13:01

Osirius

Life is a one time offer

Heb sinds gisteravond ook een HU7500 aangeschaft.

Alleen ik zit met 1 probleem, hoe krijg ik het geluid via HDMI op de receiver??
Heb de HDMI aangesloten op de HDMI 4 ARC poort.

In het menu van de tv kan ik nergens terug vinden dat het via mijn receiver (extern) moet gaan. Dat kon bij mijn vorige samsung wel........

Ik moet er wel bij vermelden dat ik HDMI 1.4 highsp. enzv. heb.

Zijn er nog meerdere die hier last van hebben?

[ Voor 31% gewijzigd door Osirius op 29-01-2015 07:49 ]

Details matter, it's worth waiting to get it right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0_ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:10:
Ik heb vandaag toch maar de knoop doorgehakt en heb sinds vanavond de 65HU7500 in de woonkamer staan. Wegens de drukte bij de MM duurde het even voordat ik hem in mijn bezit had maar het is gelukt, echter staat hij nog wel in zijn doos omdat ik mijn TV-meubel nog moet klaarmaken voor deze grote jongen.

Wel heb ik alvast de gebruiksaanwijzing en het doosje met de AB's en accessoires uit de doos gehaald. Toen ik dat deed viel het me op dat het piepschuim aan de bovenkant gebroken was, er lijkt zelfs een deel te ontbreken. Ook lag er in de bodemdoos een los stukje (afgebroken) piepschuim.

Zodoende wil ik mede eigenaars van de 65HU7500 willen vragen hoe het piepschuim er bij jullie uit zag. Was het piepschuim dat op de bovenrand van de TV lag bij jullie één groot stuk? Of was het ook onderbroken met een sectie van ongeveer 20cm?

Ik begin zelf een beetje het gevoel te krijgen dat ik misschien wel een demomodel te pakken heb, of misschien zelfs een geretourneerd model. Weet iemand hoe je het servicemenu kan oproepen en of je daar kan zien hoeveel branduren de TV heeft?
De doos is hier heel aangekomen en alles netjes ingepakt geen stukjes piepschuim om hem in service menu te zetten standby info, menu , mute, power aan dan zie je ergens de datum staan als het goed is moet het de datum zijn wanneer je hem aangeschaft heb stond er bij mij ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik loop zo nu en dan tegen het probleem aan dat de HU7500 het geluidssignaal (optisch) niet meer doorstuur naar de versterker. Als ik dan tv aan het kijken ben hoor ik niets meer. Zap ik door naar een ander kanaal hoor ik wel het geluidje wat de tv dan geeft? Hebben meer mensen hier last van?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jokapo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:17:
Ik loop zo nu en dan tegen het probleem aan dat de HU7500 het geluidssignaal (optisch) niet meer doorstuur naar de versterker. Als ik dan tv aan het kijken ben hoor ik niets meer. Zap ik door naar een ander kanaal hoor ik wel het geluidje wat de tv dan geeft? Hebben meer mensen hier last van?
Dat probleem had ik in het begin ook het ligt aan de firmware maar tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad wat het probleem oplost als je geen geluid heb laat de tv aanstaan trek de stekker eruit daarna is het probleem opgelost is een vreemde constructie maar het helpt wel. Je kan ook de instant functie uitzetten toestel daarna uitzetten probleem verlopig opgelost tot de juiste firmware er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Laatst online: 15-09 16:58
Mensen een vraag over de 55HU7500 welke ik sinds gisteren heb.

Bij TV kijken via KPN motorola box (glasvezel) valt het beeld regelmatig 1 a 2 seconden naar zwart en gaat dan weer verder. Met decoders van kpn geprobeerd. Zelfde probleem. Alle andere apparatuur werkt wel naar behoren.

In de slaapkamer heb ik de 48HU7500 en daar hetzelfde probleem met de kabel van KPN.

Kan dit liggen aan de hdmi kabel welke 1.3 is? Is dat technisch gezien een probleem. Of heb ik een ander probleem wat jullie weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 20:13
Vraagje inzake de verschillen in de serie.
Waarom kopen de meeste de 7500 serie en niet de 8200 serie? Het prijsverschil is niet al te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is 8xxx niet curved?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
boefje79 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:20:
Sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een 55hu7500...

1899 en bon op maandag dus nog eens min 400 👍
Ik zie dat ik je niet kan DM'n. Kun jij mij de winkel DM'n of zal ik je mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_

r0_

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:57:
[...]

De doos is hier heel aangekomen en alles netjes ingepakt geen stukjes piepschuim om hem in service menu te zetten standby info, menu , mute, power aan dan zie je ergens de datum staan als het goed is moet het de datum zijn wanneer je hem aangeschaft heb stond er bij mij ook 8)
Thanks! Was het piepschuim dat op de bovenkant lag één groot stuk van hoek tot hoek?
nimie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:33:
Vraagje inzake de verschillen in de serie.
Waarom kopen de meeste de 7500 serie en niet de 8200 serie? Het prijsverschil is niet al te groot.
Simpel, ik wilde een vlak scherm en geen curved!

[ Voor 24% gewijzigd door r0_ op 29-01-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splashh10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:34:
[...]

Dat probleem had ik in het begin ook het ligt aan de firmware maar tot nu toe heb ik er geen last meer van gehad wat het probleem oplost als je geen geluid heb laat de tv aanstaan trek de stekker eruit daarna is het probleem opgelost is een vreemde constructie maar het helpt wel. Je kan ook de instant functie uitzetten toestel daarna uitzetten probleem verlopig opgelost tot de juiste firmware er is.
Ik heb dit probleem ook op mijn Samsung UE55HU7200S icm mijn versterker (Harman Kardon HS 210). Zelfde model alleen curved en geen 3D (vermoed zelfde type FW).

Het kan zijn dat meerder malen tijdens tv kijken dat het geluid stopt. Het switchen van modus op de versterker laat het geluid terugkomen. Soms na 4 min zelfde probleem, kan ook weer 4 uur goed gaan.

Versterker lijkt het probleem niet te zijn (radio nooit geen probleem). Lijkt echt in tv, specifieke delen, te zitten. De youtube app doet het bijv. altijd goed. Dit terwijl tijdens het Xboxen het probleem zich ook wel eens voordoet...

Is het eruit trekken van de stekker een structurele oplossing of alleen voor die keer? En zijn we er zeker van dat dit probleem is aangekaart bij Samsung?

Core 2 Duo 8400, 4GB RAM, Saphire Radeon 6850 1gb, Samsung P2370

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa

hautessa

5620Wp

r0_ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:10:

Stuk of wat 65HU7500 en 65HU8500 uitgepakt. In het begin dacht ik dat ook. Maar dat gescheurde piepschuim hoort zo. Waarschijnlijk voor andere formaten zelfde piepschuim. Maak je hierover geen zorgen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
r0_ schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:08:
[...]

Thanks! Was het piepschuim dat op de bovenkant lag één groot stuk van hoek tot hoek?

[...]

Simpel, ik wilde een vlak scherm en geen curved!
Piepschuim was bij mij ook onderbroken. Apparaat zelf was splinternieuw trouwens kwam zo van distributie NL naar mij toe. Je kunt in het servicemenu ook de install date zien en die zou moeten matchen met het moment dat je hem aanzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage010
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-01-2023
Ik zit te denken aan een Sonos soundbar voor bij mijn 48HU7500.

De TV staat gewoon op zijn voet. Past de Sonos een beetje mooi vóór de televisie of valt er dan een deel van de TV weg? Of wellicht wordt de infrarood bediening erdoor verhinderd?

Iemand die deze combi heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0_

r0_

Dank voor de geruststellende antwoorden! De install date checken kan ik pas van weekend, dan heb ik pas de tijd om de TV te installeren. Maar ik vermoed dat 't dus wel goed gaat komen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Netflix support komt er ook niet helemaal uit waarom de Netflix app bij mij niet werkt..
Een half uur de stekker eruit heeft helaas ook niet geholpen.

Nog iets: ik heb mijn UPC Horizonbox aan de STB-HDMI ingang hangen, IR-verlengsnoer ervoor enzo. Via het Smart Menu kan je dan zappen naar het juiste kanaal. Echter: de televisie gaat uit van "vroeger", toen de HD-kanalen nog vanaf 70 begonnen. Dus RTL4 zapt dan naar 74. Heeft iemand dat probleem al eerder getackeld?
Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste