Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Het is misschien ook wat je gewend bent. Zit eigenlijk altijd al "bovenop" mijn TV, ;-).

Staat nu al jaren op een meter. Is wel een kleinere tv, maar toch al behoorlijk.

Lees wel heel veel dat mensen in het begin even schrikken als ie eenmaal aan de muur hangt. Letterlijke reacties iets van... Wooooo.... Dat ding is big!

Maar na een weekje of drie willen ze niet anders meer. Maar dan nog kan het voor jou echt veel te groot zijn hoor. Gewoon voor je zelf beslissen.

Sommigen willen nog groter zelfs, 78 inch en beyond... Dat gaat mij dan weer te ver, haha ;-).

Heb al heel lang een aquarium die toevallig net zo groot is als de 65 inch tvs. (+-) daar zit ik ook het liefst tegen het glas aan. Ben al wel gewend zo een groot ding voor mijn neus te hebben.

Ps. Weet dat een meter of twee niet gemiddeld is hoor. En moet er ook even bij vermelden dat als ik vier meter naar achter ga, ik bij de buren binnen zit.

[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 21-01-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Goeie vergelijking. Een aquarium met een tv.
Vooral die ondertitels van de maanvis zijn dan lekker duidelijk te lezen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmoes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 23:09

Sjaakmoes

XBL:Freakpost PSN:Sjaakmoes

Persoonlijk prefereer ik minimaal een 80-inch TV als ik op de bank zit (afstand tussen de bank en de TV is +/- 1,2 meter). Dat geeft toch een heel andere ervaring dan zo'n kleine burgerlijke TV van 65-inch. Meer immersie, en een algemeen betere ervaring van film. /3

[ Voor 11% gewijzigd door Sjaakmoes op 21-01-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

matthijst schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:54:
Goeie vergelijking. Een aquarium met een tv.
Vooral die ondertitels van de maanvis zijn dan lekker duidelijk te lezen.
Altijd meteen zo zuur reageren.

Gaat dan niet om het beeld even, maar over de groottte van de tv zelf. Sommige mensen vinden dat niet staan in hun huiskamer.

Maar goed, laat maar. Wat een nare sfeer altijd hier zeg.
-

Net nog even langs platte tv geweest, en op de afstanden gaan letten. Maar twee meter vind ik persoonlijk zelf niet te dichtbij. En zelfs verder zou ik nooit doen.

Maar man, wat zijn die dingen toch mooi zeg. Helaas konden ze nog niks zeggen over de oled 4k van lg. Maar goed, dat zijn we wel gewend onderhand, ;-).

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 21-01-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Appelsap schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:02:
Een rondje langs een aantal winkels levert me een interessant, en tegelijk redelijk schokkend beeld op. Van verschillende winkeliers heb ik begrepen dat Samsung ze onder druk zet om alleen met de Samsung advies verkoop prijs te adverteren. Vandaar het homogene prijsbeeld in de pricewatch. Als winkeliers er vanaf wijken, dreigt Samsung leveringen te vertragen of stop te zetten. Dit belemmert concurrentie en is in strijd met eerlijke mededingingsregels. Ben benieuwd wat de NMA hier van vindt.

De winkeliers zien zich geconfronteerd met een keuze: ofwel niet bezwijken onder de druk en dus gewoon zelf de prijsstelling bepalen, met als gevolg dat je geen 'preferred partner' (oid) meer bent, er geen leveringen meer binnenkomen en er dus niets te verkopen valt. Alternatief is wel met de adviesprijzen adverteren, en daarmee feitelijk onder druk van Samsung verboden prijsafspraken maken.

Een paar winkels stunten vervolgens in het weekend, als de vertegenwoordigers van Samsung uitrusten en (hopelijk) even niet opletten. Op zondag verschijnen opeens veel lagere prijzen in de pricewatch, eerst bij één winkel, maar anderen volgen daarna snel. In de loop van maandag en dinsdag verdwijnen die stuntprijzen als sneeuw voor de zon, want de wraak van Samsung wordt kennelijk nog wel gevreesd.

Het noodzaakt om in de winkel zelf te gaan onderhandelen. Gevolg is wel dat het klanten van internet af en naar de winkel lokt, wat winkeliers ongetwijfeld niet heel erg vinden. De gesprekken in de winkel zijn boeiend. De meeste advies verkoop prijzen liggen 20% boven een werkbare marge voor de winkel, maar het kost best wat moeite om dat boven tafel te krijgen en de prijs omlaag. Heel merkbaar is dat de bereidheid in prijs te zakken wordt beperkt door de homogene prijsstelling die Samsung afdwingt.

Mag ik van Tweakers verwachten dat er journalisten zitten die dit soort misstanden onderzoeken en aankaarten, of heb ik dan een verkeerd beeld van de site?
Is iets wat al heel lang speelt, en waar de winkeliers maar al te graag aan meewerken.
Zie onderstaand nieuwsbericht van Tweakers.

nieuws: 'Invallen bij Media Markt en Samsung wegens dwarsbomen webshops' - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
stalscu schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:26:
Altijd meteen zo zuur reageren.

Maar goed, laat maar. Wat een nare sfeer altijd hier zeg.
Wow, een beetje lichtgeraakt, niet?
Mensen gaat het volgens mij vooral om de afstand tot het beeld: ziet het er nog mooi uit (vast, HD is tegenwoordig prachtig). Maar vooral ook: kan je een beetje normaal TV kijken zonder de hele tijd van links naar rechts te moeten kijken om een ondertitel te lezen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Met die ondertiteling kan ik wel in mee gaan hoor. Dat zal prettiger zijn als je wat verder zit.

Maar ik maak daar zelf eigenlijk zelden gebruik van. Vind dat ook zonde van het beeld.

Alleen bij films als de hobbit of zo, anders heb ik af en toe geen idee waar het over gaat, haha ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 22:48
stalscu schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:17:
Met die ondertiteling kan ik wel in mee gaan hoor. Dat zal prettiger zijn als je wat verder zit.

Maar ik maak daar zelf eigenlijk zelden gebruik van. Vind dat ook zonde van het beeld.

Alleen bij films als de hobbit of zo, anders heb ik af en toe geen idee waar het over gaat, haha ;-).
Met ondertiteling wel dan......... hehe

(Niet mijn films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, ;-).

Kan ik me wel voorstellen.

[ Voor 60% gewijzigd door Turfschipper op 21-01-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Loenerd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:35:
[...]
Is iets wat al heel lang speelt, en waar de winkeliers maar al te graag aan meewerken.
Zie onderstaand nieuwsbericht van Tweakers.

nieuws: 'Invallen bij Media Markt en Samsung wegens dwarsbomen webshops' - update
Fijn, het is dus meer mensen opgevallen, en ook de goede mensen. Jammer dat het nog niet helemaal het gewenste effect heeft gehad, maar dit terzijde.

Inmiddels mijn TV besteld bij Overgaauw in Leiden, die er ook een prima prijs voor vroegen, en - belangrijker nog - de TV morgen in huis hebben. Voor wie nog zoekende is: niet die advies verkoop prijs betalen, maar ga eens in de winkel praten. En als die winkel niet wil zakken, zou ik snel wegrennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Appelsap schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:59:
[...]
Inmiddels mijn TV besteld bij Overgaauw in Leiden, die er ook een prima prijs voor vroegen, en - belangrijker nog - de TV morgen in huis hebben.
En dan zijn we ik natuurlijk altijd benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Is er hier iemand die regelmatig films kijkt op Netflix die iets voor me zou willen testen:

Wanneer ik op mijn 48" toestel de game modus aanzet neem ik tijdens het kijken van series op Netflix een lichte ruis weer op het scherm. Wellicht komt het gewoon door bepaalde instellingen die de game modus uitschakelt of wat dan ook maar ik ben benieuwd of andere mensen hier ook last van hebben. Zo ja dan zal ik mijn TV even anders in moeten stellen en de game modus uit moeten laten :). Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2304
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
HammerNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:05:
[...]

Ja,

We, en ik ook ben dan ook wel benieuwd wat er voor betaald is bij deze leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Ja, wat is nu zo'n beetje de uitonderhandelde prijs? (Voor de 55"?)

Is er meer bekend iver wat de mediamarkt gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
HammerNL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:05:
[...]
Terechte opmerking. Prima is hier subjectief, want ik heb besloten de 65" daar te kopen voor paar tientjes meer dan de €2599 waar ik hem bij MediaMarkt voor kon krijgen (de €400 cashback van Samsung van volgende week nog niet meegerekend). MM had ze niet op voorraad, en geen idee wanneer de bestelling binnen zo komen, Overgaauw kan hem wel volgende week leveren, bovendien zitten ze lekker dichtbij en het belangrijkste: ze geven uitstekende service. Is mij ook wat waard.

Wie echt de laagste prijs wil en geen zin in onderhandelen heeft kan volgende week woensdag na 18u hopen dat ze bij MM de prijs nog op scherp hebben staan, en dan ook nog de BTW korting van 17,35% erbij pakken, om vervolgens nog €400 van Samsung te krijgen. Ik gok echter dat MM niet gek is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:51
Appelsap schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:59:
[...]

Terechte opmerking. Prima is hier subjectief, want ik heb besloten de 65" daar te kopen voor paar tientjes meer dan de €2599 waar ik hem bij MediaMarkt voor kon krijgen (de €400 cashback van Samsung van volgende week nog niet meegerekend). MM had ze niet op voorraad, en geen idee wanneer de bestelling binnen zo komen, Overgaauw kan hem wel volgende week leveren, bovendien zitten ze lekker dichtbij en het belangrijkste: ze geven uitstekende service. Is mij ook wat waard.

Wie echt de laagste prijs wil en geen zin in onderhandelen heeft kan volgende week woensdag na 18u hopen dat ze bij MM de prijs nog op scherp hebben staan, en dan ook nog de BTW korting van 17,35% erbij pakken, om vervolgens nog €400 van Samsung te krijgen. Ik gok echter dat MM niet gek is ;)
Welke MM is dat? Kennelijk wonen we in dezelfde regio en aangezien ik de tv pas over een maand nodig heb maakt levertijd voor mij niet veel uit. Met wat geluk valt sonos ook onder de btw actie dit jaar dus dat klinkt allemaal veelbelovend, hoewel ik bij plattetv eenzelfde prijs kan krijgen (maar die zullen niet meedoen met de cb actie verwacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-06 09:28
Iemand die advies heeft over formaat? Ik overweeg ook volgende week een 4k Samsung te kopen. Echter de woonkamer afstand breedte naar TV is 5m40 en daarmee kijkafstand ongeveer 5m. Qua budget hoopte ik met 55inch uit te kunnen maar lees nu diverse sites dat je dan de 4k resolutie onvoldoende ziet. Zou dan ook kunnen kiezen voor 85inch full HD financie gezien ipv 4k. Als ik kijk afstand wil verkleinen moet inrichting verandert worden, nieuwe bank (1000-2000€, ander dressoir..etc). Situatie zou dan 3.80 breedte zijn. Nu twijfel ik. 1. Of eerst inrichting aanpassen en dan scherm kopen. 2. Of HD beamer kopen (had ik vroeger ook) met 2m breed scherm, 3. Of 55 inch 4k kopen en dan in toekomst zithoek aanpassen van 540cm breedte bank TV naar 380cm bank TV afstand. 4. Of zithoek zo houden dus op 540 breedte woonkamer en kijk afstand 500cm een 65 inch 4k kopen (groter is echt buiten budget). Wat zouden jullie doen? PS: beetje lang verhaal maar wilde volledig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo89
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-05 14:56
schoolspel schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:30:
Iemand die advies heeft over formaat? Ik overweeg ook volgende week een 4k Samsung te kopen. Echter de woonkamer afstand breedte naar TV is 5m40 en daarmee kijkafstand ongeveer 5m. Qua budget hoopte ik met 55inch uit te kunnen maar lees nu diverse sites dat je dan de 4k resolutie onvoldoende ziet. Zou dan ook kunnen kiezen voor 85inch full HD financie gezien ipv 4k. Als ik kijk afstand wil verkleinen moet inrichting verandert worden, nieuwe bank (1000-2000€, ander dressoir..etc). Situatie zou dan 3.80 breedte zijn. Nu twijfel ik. 1. Of eerst inrichting aanpassen en dan scherm kopen. 2. Of HD beamer kopen (had ik vroeger ook) met 2m breed scherm, 3. Of 55 inch 4k kopen en dan in toekomst zithoek aanpassen van 540cm breedte bank TV naar 380cm bank TV afstand. 4. Of zithoek zo houden dus op 540 breedte woonkamer en kijk afstand 500cm een 65 inch 4k kopen (groter is echt buiten budget). Wat zouden jullie doen? PS: beetje lang verhaal maar wilde volledig zijn.
Uit onderstaande grafiek kan je afleiden hoe ver iemand met een 20/20 visie van het scherm verwijderd mag zitten om het verschil te kunnen zien tussen de verschillende resoluties.

Afbeeldingslocatie: http://s3.carltonbale.com/resolution_chart.png

Met een kijkafstand van 5 meter (= 16,4 voet) zit je zelfs met een 85" scherm nog maar net in het rode gebied waar het verschil tussen HD Ready (720p) en Full HD (1080p) zichtbaar begint te worden. Met zo'n 85" scherm heb je pas het volledige voordeel van de Full HD resolutie (= de rode lijn) wanneer je 3,35 meter (= 11 voet) van je scherm zit.

Ik zou dus aanraden om inderdaad je zithoek aan te passen en 4k gewoon te vergeten, want zelfs met een 85" 4k-scherm zou je van op 3,80 meter nog steeds geen verschil zien tussen Full HD en 4k. Verder zou ik ook aanraden om nog heel even te wachten met een nieuw toestel. In februari zullen de nieuwe Sony BRAVIA's beschikbaar zijn en deze zullen over Android TV beschikken. Wanneer je bijvoorbeeld de KDL-75W855C (75" Full HD) zou kiezen, dan heb je een uitstekend toestel voor jouw situatie. Bij 75" komt de Full HD resolutie pas volledig tot uiting bij een kijkafstand van ongeveer 3 meter (= 10 voet), dus met je nieuwe kijkafstand van 3,80 meter zit je dan in ieder geval nog niet te dicht en heeft 4k al helemaal geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
Bedankt voor je snelle en volledige reactie! Is een eye opener. Voorkeur nu is idd zithoek aanpassen en mogelijk gewoon een >75inch HD scherm ipv 4k straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
Ik zit ook op 5 meter en 55" bevalt erg goed.. 65" had achteraf gezien ook nog wel gekund (maar vond dat relatief teveel geld tov 55"). Voor echte bios ervaring kun je ook overwegen om er een beamer bij te nemen, dan heb je de optie om groot scherm te gebruiken voor de films die dat verdienen..

4K materiaal is nauwelijks beschikbaar, komende jaren zal meeste nog 1080p of minder zijn..
Maar ook HD materiaal ziet er schitterend uit op deze tv, en vlak ook het psychologische effect niet uit: je ervaart het beeld veel scherper ook al is het fysiek onmogelijk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wel vermakelijk die grafiekjes.
Benieuwd hoe die eruit zien voor een iPad/iPhone, waar je bij release ook van die personen hadden die zeiden "retina" niet te zien.

Persoonlijk denk ik dat je verschil HD/UHD op grotere afstand dan de grafiek ziet, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
Weet iemand waar dat metertje voor dient dat rechtsonder even in beeld komt? Er staat Led op en een wijzer die een waarde ergens voor aangeeft. Kan nergens vinden waar het voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
@matthijst: Die grafiekjes kloppen denk ik wel. Je ogen hebben een beperkt oplossend vermogen, vanaf een bepaalde afstand kun je die kleine pixels niet meer onderscheiden.. (Wel eens een billboard poster van dichtbij gezien? ;))
Bij een iPad zit je er vaak maar 70cm of minder op (zo'n "2 feet" dus..), daar maakt het een wezenlijk verschil.

@Artwido: zogenaamde "besparing" tov non-LED tv. Bij ECO stand bespaar je nog iets meer.
Irritante feature die al jarenlang op Samsung LED tv's zit.. Leuk voor in de winkel, niet voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in de buurt van Maastricht waar ik in een huiselijke omgeving een 65" zou kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
DutchJudge schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:19:
[...]
Welke MM is dat? Kennelijk wonen we in dezelfde regio en aangezien ik de tv pas over een maand nodig heb maakt levertijd voor mij niet veel uit. (...)
MM Den Haag, Grote Marktstraat. Daar hebben ze 19 stuks in bestelling (van de 65"). Hoe de voorraad van de andere groottes is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louike1980
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 15:06
Nipje schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:44:
Is er hier iemand die regelmatig films kijkt op Netflix die iets voor me zou willen testen:

Wanneer ik op mijn 48" toestel de game modus aanzet neem ik tijdens het kijken van series op Netflix een lichte ruis weer op het scherm. Wellicht komt het gewoon door bepaalde instellingen die de game modus uitschakelt of wat dan ook maar ik ben benieuwd of andere mensen hier ook last van hebben. Zo ja dan zal ik mijn TV even anders in moeten stellen en de game modus uit moeten laten :). Alvast dank!
het smart gedeelte is een aparte "input" dus ik zou game modus daarvoor uitzetten en uitgaan van de movie preset. maar ik zal vanavond eens kijken, vind dit wel een interessante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:18
hallo ik twijfel tussen deze tv en de LG

- UE50HU6900
- LG 49UB850V

heeft iemand deze al met elkaar vergeleken?
de hz van de lg is veel hoger, 1250 tegen 1200 .... en de lg heeft 3d. (maar dit gebruik ik niet)

moeilijk... kan iemand advies geven?
en de samsung is bij amazon.de 699 ... hier 899 ... geeft een duits model problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59
CyBeRSPiN schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:37:

@Artwido: zogenaamde "besparing" tov non-LED tv. Bij ECO stand bespaar je nog iets meer.
Irritante feature die al jarenlang op Samsung LED tv's zit.. Leuk voor in de winkel, niet voor thuis.
oh okee tnx voor info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
CyBeRSPiN schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:10:
en vlak ook het psychologische effect niet uit: je ervaart het beeld veel scherper ook al is het fysiek onmogelijk.. ;)
Puur marketing en tussen de orden dus. Waar mensen wel niet gevoelig voor zijn. Maar je kunt gewoon beter een televisie kopen die daadwerkelijk goed presteert dan een televisie die schijn wekt dat het goed zou moeten presteren maar eigenlijk slecht presteert. Vroeg of laat zie je die tekortkomingen wel.
matthijst schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:23:
Wel vermakelijk die grafiekjes.
Benieuwd hoe die eruit zien voor een iPad/iPhone, waar je bij release ook van die personen hadden die zeiden "retina" niet te zien.

Persoonlijk denk ik dat je verschil HD/UHD op grotere afstand dan de grafiek ziet, maar goed.
Nee. Die lijn hoort ook eigenlijk niet recht te zijn maar gekromd naar boven. Hoe verder je van een object af zit, hoe waziger het wordt. Dat heeft niets meet met het limiet van het oog te maken maar met het feit dat licht geen rechte straal is maar een golf a.k.a. lichtgolven.

De beste visie heb je zo'n 10 centimeter van je oog vandaag. Iets dichterbij je oog brengen zal het al snel onscherp maken omdat wij mensen ons daar niet op kunnen focussen.
Aggressor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:51:
hallo ik twijfel tussen deze tv en de LG

- UE50HU6900
- LG 49UB850V

heeft iemand deze al met elkaar vergeleken?
de hz van de lg is veel hoger, 1250 tegen 1200 .... en de lg heeft 3d. (maar dit gebruik ik niet)
Dat zijn marketingwaardes waar je niets aan hebt. De Samsung HU6900 heeft een 50Hz paneel en alhoewel de LG UB850V een 100Hz paneel heeft, is het beeldinterpolatie-algoritme zo slecht dat de televisie net zo slecht presteert als een 50Hz paneel.

Ik zou ver weg van beide televisies blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:18
ja idd.. ik heb nu de pricewatch: LG 42LA6608 Zwart
beter hou ik deze nog even, en kijk ik aankomend jaar wel rustig...

bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Dimens schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:56:
[...]

Puur marketing en tussen de orden dus. Waar mensen wel niet gevoelig voor zijn. Maar je kunt gewoon beter een televisie kopen die daadwerkelijk goed presteert dan een televisie die schijn wekt dat het goed zou moeten presteren maar eigenlijk slecht presteert. Vroeg of laat zie je die tekortkomingen wel.
Ho ho, dat zeg ik niet!!
Het is een 4K tv en van dichtbij is het prachtig, moet je met eigen ogen maar eens bekijken in een tv zaak.
Ik zeg echt nergens dat de tv "eigenlijk slecht presteert", vreemde conclusie 8)7

Het is een tekortkoming van het menselijk oog dat je het verschil tov Full HD op grotere afstand niet meer kunt zien.
Dus ja je hebt niet perse een 4K tv "nodig", maar het geeft wel degelijk een beter beeld.
Mijn punt is dat het effect van "weten dat het haarscherp is van dichtbij" waarschijnlijk invloed heeft op hoe je de tv ervaart op afstand, en dat an sich al een reden kan zijn om toch voor een 4K tv te gaan ondanks gebrekkig aanbod van 4K materiaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
CyBeRSPiN schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:18:
[...]

Ho ho, dat zeg ik niet!!
Het is een 4K tv en van dichtbij is het prachtig, moet je met eigen ogen maar eens bekijken in een tv zaak.
Ik zeg echt nergens dat de tv "eigenlijk slecht presteert", vreemde conclusie 8)7
Ik zat met mijn hoofd nog bij de HU6900, daar geldt dit namelijk wel. Mijn fout.
Het is een tekortkoming van het menselijk oog dat je het verschil tov Full HD op grotere afstand niet meer kunt zien.
Dus ja je hebt niet perse een 4K tv "nodig", maar het geeft wel degelijk een beter beeld.
De resolutie heeft enkel effect op de scherpte van het beeld. Andere aspecten zoals contrast ratio -wat veruit het meest belangrijke aspect van de beeldkwaliteit is- zijn niet afhankelijk van de resolutie. 4K geeft dus niet per definitie beter beeld.

Een FHD OLED-televisie zal al snel een veel en veel beter beeld geven dan welke UHD LCD-televisie dan ook. Dit door het superieure contrast.
Mijn punt is dat het effect van "weten dat het haarscherp is van dichtbij" waarschijnlijk invloed heeft op hoe je de tv ervaart op afstand, en dat an sich al een reden kan zijn om toch voor een 4K tv te gaan ondanks gebrekkig aanbod van 4K materiaal..
Dat is dus wat ik bedoel met "tussen de oren". Als je het niet zou weten dan zou je het niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:14
Dimens schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Ik zat met mijn hoofd nog bij de HU6900, daar geldt dit namelijk wel. Mijn fout.

[...]

De resolutie heeft enkel effect op de scherpte van het beeld. Andere aspecten zoals contrast ratio -wat veruit het meest belangrijke aspect van de beeldkwaliteit is- zijn niet afhankelijk van de resolutie. 4K geeft dus niet per definitie beter beeld.

Een FHD OLED-televisie zal al snel een veel en veel beter beeld geven dan welke UHD LCD-televisie dan ook. Dit door het superieure contrast.

[...]

Dat is dus wat ik bedoel met "tussen de oren". Als je het niet zou weten dan zou je het niet zien.
Eigenlijk vind ik resolutie (mits het hd ready is denk ik, daar zit het omslagpunt) het minst belangrijke:

1) contrast
2) correct greyscale
3) beeld uniformiteit
4) correcte gamma
5) correcte kleurengamut
6) resolutie

Dit is mijn lijstje denk ik van beeldeigenschappen die ik belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Adlermann schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:00:
[...]

Eigenlijk vind ik resolutie (mits het hd ready is denk ik, daar zit het omslagpunt) het minst belangrijke:

1) contrast
2) correct greyscale
3) beeld uniformiteit
4) correcte gamma
5) correcte kleurengamut
6) resolutie

Dit is mijn lijstje denk ik van beeldeigenschappen die ik belangrijk vind.
Volgens het ISF:

1) contrast ratio
2) color saturation
3) color accuracy
4) resolution.

Grappig dat uniformiteit er niet tussen staat. Zelf heb ik die ook hoog op de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Naja, ik vind het een mooi toestel voor de prijs :)
Was een jaar terug aan het kijken voor een 55" HD tv als vervanging van de 47" en kwam toen op een LG die 1150 moest kosten. Voor 450 euro meer een UHD vond (en vind) ik een mooie deal.
De 65" was toen 1000 euro duurder, dus dat was geen optie (of had HD moeten kopen).

Ik zit er denk ik een meter of 4 vanaf. Zou misschien nu ook wel 65" kunnen hebben, maar die 25cm extra is nog behoorlijk verschil. Jammer dat er niet nog een tussenmaatje van 60" gemaakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Woensdag kreeg ik een mooi pakket in huis

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lXlrTMlRRd3SdUTFMI6k2TLt/full.jpg
Toch even slikken want het leek echt enorm groot zo.

Echter toen het op zijn plaats stond viel het weer reuze mee!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IOtAeskaRso0QRsK47mkIO3T/full.jpg

Even een UHD test beeld opzetten
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wGIbEmoRvipKVrraj9aJoKVW/full.jpg
Mooi beeld hoor!

Woensdag ook nog even wat Forza Horizon 2 gespeeld, potje Diablo 3 UEE en wat Assassins Creed (allemaal op de Xbox One) en dat zag er nog steeds verbluffend mooi uit! geen idee nog wat de input lag verder is maar het is zo op het eerste gevoel niet slechter maar juist beter dan mijn oude TV. Van het weekend maar even Battlefield 4/Titanfall/Halo spelen om het met de shooters te testen.

Als basis voor wat kalibratie heb ik gisteren de settings van AVForums gepakt (niet met de kleuren nog spelen) en toen de film The Judge gaan kijken. Dat zag er ook echt verbluffend mooi uit en heb enorm genoten van het scherm en de film is ook zeker een aanrader!

Als laatste heb ik nog even een "monitortest" applicatie gestart op de PC om naar het beeld te kijken en de overloop, blacklight bleed etc. Excuseer de crappy phone pics maar al met al ben ik erg tevreden!

Volledig wit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WvqFIP7ECgziU0mWCwiInlxQ/full.jpg

Zwart:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GZWChhYxUMlq1SZfnBAXXoIK/full.jpg

En als ik de muis cursor tevoorschijn haal gaat het scherm kennelijk pas weer aan :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pZNiAouQXsWMu1xM01YscNAV/full.jpg
Als ik het zo zie in ieder geval niet enorme bleeding en zeer acceptabel

Verschillende zwart->grijst->wit patronen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gAYZ7y1dv7f6bSmyDCAGFtiY/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rs7Se7LEn5uzudJmG8X8K8aE/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FMEV09rzLWh26X8OxXTstOMt/full.jpg

en als laatste kleuren verloop
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/E77sAj14lLZMHSvvbGV1zQei/full.jpg

Enorm blij met de aanschaf en laat het weekend maar komen :P

Nu alleen nog eens een nieuwe audioset halen. Eerst maar eens de spaar rekening wat aanzuiveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:28:

[afbeelding]
Toch even slikken want het leek echt enorm groot zo.

Echter toen het op zijn plaats stond viel het weer reuze mee!
[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi beeld hoor!

Woensdag ook nog even wat Forza Horizon 2 gespeeld, potje Diablo 3 UEE en wat Assassins Creed (allemaal op de Xbox One) en dat zag er nog steeds verbluffend mooi uit! geen idee nog wat de input lag verder is maar het is zo op het eerste gevoel niet slechter maar juist beter dan mijn oude TV. Van het weekend maar even Battlefield 4/Titanfall/Halo spelen om het met de shooters te testen.

Als basis voor wat kalibratie heb ik gisteren de settings van AVForums gepakt (niet met de kleuren nog spelen) en toen de film The Judge gaan kijken. Dat zag er ook echt verbluffend mooi uit en heb enorm genoten van het scherm en de film is ook zeker een aanrader!

Als laatste heb ik nog even een "monitortest" applicatie gestart op de PC om naar het beeld te kijken en de overloop, blacklight bleed etc. Excuseer de crappy phone pics maar al met al ben ik erg tevreden!

Volledig wit scherm:
[afbeelding]

Zwart:
[afbeelding]

En als ik de muis cursor tevoorschijn haal gaat het scherm kennelijk pas weer aan :P
[afbeelding]
Als ik het zo zie in ieder geval niet enorme bleeding en zeer acceptabel

Verschillende zwart->grijst->wit patronen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en als laatste kleuren verloop
[afbeelding]

Nu alleen nog eens een nieuwe audioset halen. Eerst maar eens de spaar rekening wat aanzuiveren :P
Ziet er goed uit! Mag ik vragen op welke afstand je van je TV zit? Ben nl. nog aan het twijfelen tussen 55 en 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:45:
[...]

Ziet er goed uit! Mag ik vragen op welke afstand je van je TV zit? Ben nl. nog aan het twijfelen tussen 55 en 65.
Even zo uit mijn hoofd rond de 2,5-3meter. Zal het vanmiddag als ik weer thuis ben even opmeten voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 22:48
Jaguar645 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Even zo uit mijn hoofd rond de 2,5-3meter. Zal het vanmiddag als ik weer thuis ben even opmeten voor je!
Ben ook benieuwd naar hoe Battlefield speelt op deze tv.
En met welke imstellingen en of je verschil merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:33
Jaguar645 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:28:

[afbeelding]
Mooi beeld hoor!

Hoe kom je aan dat UHD test beeld als ik vragen mag? Ik heb dezelfde tv in oktober al gekocht en kon toen zo snel geen UHD test beeld vinden. Ga m volgende week ophangen in mn nieuwe huis, maar zou graag ook even snel uhd willen testen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Volgens mij was dit de site waar ik het toen gedownload heb:

http://www.andytather.co.uk/panda/VideoGalleryPage.aspx

Krijg je een .ts bestand die via USB af te spelen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Even bladeren bij de Smart Apps, daar staat o.a. ee slideshow met 4K foto's.
Of Youtube aanslingeren en zoeken op "4K video".
Of met torrents aan de slag om de UHD winkeldemo's van o.a. Samung en LG binnen te hengelen..

@jaguar645: nice, die kende ik nog niet :) Denk dat die server het zwaar gaat krijgen vandaag..

[ Voor 18% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-01-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Wanneer start die cashback-actie van Samsung in NL?

Als ik nu (voor de actie loopt) mijn tv koop, kan ik er dan ook gebruik van maken of alleen zodra de actie loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik kreeg een factuur volgende week van mijn winkel waardoor ik aan de actie kan meedoen ;) Gok dat de meeste winkels het wel zo oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Anders is deze website ook nog een optie: http://demo-uhd3d.com/categorie.php?cat=demouhd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Jaguar645 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:45:
Ik kreeg een factuur volgende week van mijn winkel waardoor ik aan de actie kan meedoen ;) Gok dat de meeste winkels het wel zo oplossen
Wil je mij een pm sturen met de naam van die winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stone-
  • Laatst online: 17-09 08:00
Ik heb hem deze week besteld (65hu7500) voor de "tijdelijke" prijs die af en toe in de pricewatch opduikt.
Hij wordt volgende week geleverd, met een factuur/kassa bon van leverdatum, dus de Samsung korting heb ik dan ook te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stone-
  • Laatst online: 17-09 08:00
boefje79 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:42:
Wanneer start die cashback-actie van Samsung in NL?

Als ik nu (voor de actie loopt) mijn tv koop, kan ik er dan ook gebruik van maken of alleen zodra de actie loopt?
"U ontvangt bij aankoop van een actiemodel Samsung Curved/ Ultra HD TV tot 400,- retour!
Deze actie is 1 week geldig, van 26 januari t/m 1 februari"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Ongeveer zoals mijn situatie dus. Hoe ervaar je het kijken naar series op zo'n 65"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Louike1980 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:29:
[...]

het smart gedeelte is een aparte "input" dus ik zou game modus daarvoor uitzetten en uitgaan van de movie preset. maar ik zal vanavond eens kijken, vind dit wel een interessante.
Thanks voor je reactie. Ik heb een Xbox One op mijn HDMI 1 kanaal zitten waar ik dus de game mode op heb aangezet. Alle videos die ik kijk via mijn Xbox (dus gewoon TV maar ook Netflix) geeft de ruis. Heb jij al meer nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Ongeveer zoals mijn situatie dus. Hoe ervaar je het kijken naar series op zo'n 65"?
Even gemeten en het is 3meter. Kijken van de 720p downloads is prima. De web-dl versies zijn een stuk beter qua kwaliteit maar nog steeds een genot om naar te kijken!
boefje79 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:00:
[...]

Wil je mij een pm sturen met de naam van die winkel?
In mijn geval ligt het ook iets anders nog. Ik heb al sinds 20december in bestelling staan en er was geregeld dat ik aan de december cashback alsnog mocht meedoen. Maar ineens werd deze nieuwe aangekondigt en toen hebben ze het met Samsung besproken en die vonden het geen probleem en niet meer dan terecht dat ik van de nieuwe actie gebruik mocht maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:21
Ik ben aan het kijken naar de UE65HU7500L, dit leek mij wel interessant bij de MM met btw korting en dan de cashback er nog af. Echter is sinds vandaag de prijs van 2599 naar 3199 gegaan! Zo kan ik natuurlijk ook korting geven. Helaas is deze tv overal nu voor 3199, beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Helaas een bekende truc van de MM. Als je echt het toestel wilt hebben moet je gewoon of even rondbellen of bij een audio/video winkel in de buurt rond gaan kijken. Je kunt met wat onderhandelen vast weer op de €2500-2600 uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritwit
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11-2022
Prima actie € 3199:1,21=€ 2644 - €400 cashback van Samsung volgende week kom je op € 2244 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren de ue48hu7500 gehaald. Wat een beeld zeg. Ben er blij mee. Had een paar Internet bedrijven gemaild voor de prijs maar konden niet lager gaan dan 1400. Heb hem uiteindelijk toch bij electroplace gehaald voor 1299. Bedankt voor de tips hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
  • Laatst online: 30-06 08:46
Dag allemaal,
Nieuw hier, al volg ik al even de discussie die hier gaande is.
Maar 1299,- is natuurlijk wel een topprijs zeg. Dat is zelfs ruim 100,- lager dan wanneer die 48 mee doet in de MM btw actie.
Ik ken electroplace helemaal niet. Wat zijn jullie ervaringen? Geen grijze import (LXXN versie?) of refurbished items neem ik aan.... Enfin, iemand die me even kan bijpraten over die club?
Wordt gewaardeerd. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hautessa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-12-2024

hautessa

5620Wp

@denniz7 Electroplace is op dit moment gewoon een Authorized Reseller van Samsung Nederland. Het is dan ook gewoon een LXXN versie. Nieuw en geen refurbished. Het is een prijs discounter. Je kunt hem daar gerust kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
Klinkt goed @ hautessa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
Vandaag bij een Samsung dealer geweest (geen mm). De korting die ze wilde geven was alleen vandaag geldig. Dus het was of nu korting, of mocht er een cashback actie zijn deze op basis verkoop advies handteren. Dus ga wel gewoon naar mm. En dan btw en cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2304
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:45:
Heb gisteren de ue48hu7500 gehaald. Wat een beeld zeg. Ben er blij mee. Had een paar Internet bedrijven gemaild voor de prijs maar konden niet lager gaan dan 1400. Heb hem uiteindelijk toch bij electroplace gehaald voor 1299. Bedankt voor de tips hier.
Weet iemand ook wat de 55" en 65" versie kost bij deze Electroplaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:48

MaxPoweR

-=StopTech=-

denniz7 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:10:
Ik ken electroplace helemaal niet. Wat zijn jullie ervaringen? Geen grijze import (LXXN versie?) of refurbished items neem ik aan.... Enfin, iemand die me even kan bijpraten over die club?
Wordt gewaardeerd. Thanks
Niks mis mee met Electroplace, ik heb mijn 55hu7500 ook bij hun gekocht, de tv werd geleverd vanaf de Samsung magazijn, is gewoon een NL model en de cash back heb ik inmiddels ook al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2304
MaxPoweR schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Niks mis mee met Electroplace, ik heb mijn 55hu7500 ook bij hun gekocht, de tv werd geleverd vanaf de Samsung magazijn, is gewoon een NL model en de cash back heb ik inmiddels ook al ontvangen.
Maar wat kostte hij daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:48

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik had destijds 1900,= voor betaald en 300 retour van Samsung, is de actie geweest van verleden jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:02
Marc2304 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:02:
[...]

Maar wat kostte hij daar dan?
Als je nou even de tel pakt weet je het direct..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:07
Waar kan ik meer info vinden over die cashback actie van volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-06-2021
Was vandaag even bij de mm om te kijken, te proeven en te testen... De keuze is idd op de HU7500 gevallen... Nog een paar nachtjes slapen en dan hebben we een cashback en een stuntprijs volgens de verkoper. Vanaf woensdagavond begint het volgens hem en dan zou de prijs rond de 1700 euri zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij electroplace was de 55 inch 1899 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Boefje Peet schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:51:
Was vandaag even bij de mm om te kijken, te proeven en te testen... De keuze is idd op de HU7500 gevallen... Nog een paar nachtjes slapen en dan hebben we een cashback en een stuntprijs volgens de verkoper. Vanaf woensdagavond begint het volgens hem en dan zou de prijs rond de 1700 euri zijn.
Na cashback bedoel je dan? Of..?

Heeft iemand al geprobeerd bij scheer & foppen de btw-korting met uitgestelde factuur te krijgen, oid? Ik overweeg 'm gewoon morgen iets voor 24u te bestellen, dan komt de bon toch op maandag te staan mag ik aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
rik schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:51:
Na cashback bedoel je dan? Of..?
incl. cashback en korting. Dus inprincipe kan het nog goedkoper met de cashback er af. Alleen moet je er rekening mee houden dat het wel een NL model moet zijn voor de cashback.

[ Voor 4% gewijzigd door Boefje Peet op 24-01-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een 55hu7500...

1899 en bon op maandag dus nog eens min 400 👍

Vraagje:
In Netflix krijg ik geen rij met ultra-hd te zien. House of cards/Marco Polo spelen af in "maar" 1080P...

Enig idee hoe ik de 4K-versies kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Volgens mij wil ik ook naar de winkel van boefje79, zou je mij eens willen pmmen boefje79? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
boefje79 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:20:
Vraagje:
In Netflix krijg ik geen rij met ultra-hd te zien. House of cards/Marco Polo spelen af in "maar" 1080P...

Enig idee hoe ik de 4K-versies kan vinden?
Je moet wel je Netflix abbo upgraden naar 4K. Dat is geloof ik 4 schermen en ultra HD voor 11,99 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefje Peet
rik schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:27:
Volgens mij wil ik ook naar de winkel van boefje79, zou je mij eens willen pmmen boefje79? :D
Electroplace denk ik.... Ik wil het ook wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:25
De al wat oudere abonnees van netflix hebben gewoon voor de instap prijs 4K mogelijkheid om te kijken.
pas toen de prijs met een euro verhoogd is volgens mij ook de xtra prijsverhoging voor Ultra HD omhoog gegaan. ik ben gelukkig sinds de intro in Nl al lid bij ze, en kan gewoon voor 7,99 het UHD aanbod streamen.

Electroplace in R`dam is een prima verkoop punt, afgelopen zomer daar de 65HU8500 afgehaald voor een 3750 Euro, toen een erg sterke prijsreductie. goede service, staan altijd voor je klaar.
mijn volgende tv en ook andere elektronica zal ik daar gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Strange, ik ben al lid van Netflix sinds dag1 maar moest toch upgraden...zal hun support eens contacten...

PM is onderweg naar jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:29:
Strange, ik ben al lid van Netflix sinds dag1 maar moest toch upgraden...zal hun support eens contacten...

Wil je mij ook een pm sturen? Bvd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin-
  • Registratie: Oktober 2012

Heel graag ook een pm naar mij. Zo'n lage prijs ben ik nog niet tegengekomen. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Laatst online: 07-03-2023

Wil je een CC naar mij doen? Tnx...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Zo, rondje PM's weer gehad ;)

Misschien heb ik niet goed gekeken, maar is er een bug met smart view 2 en ios?

Ik kan verbinding maken maar na een seconde zegt de app connection lost...

TV bedraad
Iphone 6 via wlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:21
Vanwaar de geheimhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guyver3636
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 12:28
haha ik heb de 7500 55 inch uhd al sinds het wk van vorig jaar toen betaalde ik al incl cash back 1600 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:03

aKra

Intentionally left blank.

guyver3636 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:45:
haha ik heb de 7500 55 inch uhd al sinds het wk van vorig jaar toen betaalde ik al incl cash back 1600 euro
Als je terugzoekt in dit topic zijn ze voor minder verkocht ;)

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
De winkel kan problemen krijgen met Samsung als de prijs publiek wordt gemaakt.

Zou voor mij ook makkelijker zijn om het gewoon hier te posten ipv 30 pm's...maar kleine moeite voor mede-geïnteresseerden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
Ik lees zojuist dat de flyer van MM definitief uit is. (Bron:teamwinkelacties.nu)
Kan hem helaas nog nergens vinden. Zou mooi zijn als we wat meer duidelijkheid krijgen mbt uitsluitingen.
*waiting*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
Dit is alles voor nu.
Blijkt even online te hebben gestaan bij MM. Nu verwijderd.
Niets nieuws vooralsnog dus...

https://www.dropbox.com/s...%20op%20nl.pepper.com.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchJudge
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:51
boefje79 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:15:

TV bedraad
Iphone 6 via wlan
Zou je mij ook een pm willen sturen? Ik ben van plan komende week na maanden te hebben gewacht eindelijk de ue65hu8500 (of de ue65hu7500... zucht) te gaan kopen samen met sonos speakers _/-\o_

Alle winkels met scherpe prijzen zijn welkom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:17
MaxPoweR schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Mijn 55hu7500 komt ook bij electroplace vandaan. Prima zaak, leuk kopen ook, ipv mediamarkt of online.
Ze zijn erg goedkoop, leveren service en zijn goed bereikbaar, en het is gewoon een nl model.
Volgende tv koop,ik er weer ook weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
boefje79 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 00:15:

TV bedraad
Iphone 6 via wlan
Ja krijg het hier (net als vele andere) ook niet aan de gang. Telefoon/tablet --> TV werkt hier alleen met android devices via miracast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derijk626
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07 13:29
Mijn broer wil een UE48 gaan kopen maar na jouw posts ben ik toch wel heel benieuwd welke prijs jij betaald hebt voor de UE55 aangezien de ultraHD daar toch wel mooier op uitkomt. Wil je mij jouw prijs en winkel ook eens pm-en zodat ik die kan doorspelen? Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
Ik hang net op met Klein. Erg enthousiast!
48" + playbar kan voor 1949,-
Meteen avinity glasvezel toslink (1m), avinity HDMI (1m) en 5 poorts sitecom switch laten meenemen...en dat kan voor 1999,-

Mooie deal. Echter, nu blijkt de soundbar niet voorradig! Grrrr....
Iemand nog een idee waar ik bovengenoemde package mogelijk nog scherper kan krijgen?

Dankdank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:21:

Zou voor mij ook makkelijker zijn om het gewoon hier te posten ipv 30 pm's...maar kleine moeite voor mede-geïnteresseerden...
Beste Boefje79
ook ik als geintereseerde zou graag weten bij wie je deze deal hebt gemaakt. Zou je me dat kunnen laten weten?
Alvast bedankt

(die zaak gaat het nog druk krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denniz7
boefje79 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:21:

boefje79, zou je mij svp ook in willen fluisteren waar je jouw werelddeal hebt geregeld?
Chapeau trouwens! Dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
@Boefje79, ik sta op het punt van de week de 7500 4k 55 te kopen. Kan je mij SVP in een PM de info geven SVP?? Please? Thanks!
PS bij een Samsung dealer gaven ze aan dat Electroplace rdam geen officieel dealer is, ze lieten zien op kieskeurig.nl dat deze ook geen Samsung logo had. Naar de input die ik gekregen heb zijn ze dat wel en hiermee ook contractant van Samsung om aan cashback actie mee te kunnen doen, eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Jullie hebben weer een berichtje.

Als iedereen die ik hiermee 100+ bespaar nou even 50 aan mij doneert, dan kan ik mijn playbar kopen... 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 14:47
Even een praktische vraag.

Zoals ik het begrijp kun je aan een van de USB uitgangen een externe HDD hangen waarmee je gelijk dingen kunt opnemen. Werkt dit aardig? Kun je van te voren via de tv instellen wat hij moet opnemen en klaar?
En als die HDD vol is, kun je er dan een volgende aanhangen (niet tijdens opnamen natuurlijk) en wisselen tussen deze twee om zaken terug te kijken?

Ik neem veel autosport op via Sport1, en wil dit gaan doen op bovenstaande manier. Zeker omdat ik lees dat ze dit jaar nog veel meer content gaan uitzenden. Gaat dat zo werken als hierboven beschreven? Zonder poespas?

Wie heeft ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Laatst online: 07-03-2023
boefje79 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 14:44:

Als iedereen die ik hiermee 100+ bespaar nou even 50 aan mij doneert, dan kan ik mijn playbar kopen... 😜
Euh.. Ik ook nog svp!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2304

Als je toch bezig bent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59

Zou je mij ook ff een pm willen sturen? Bedankt alvast! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
👍 (dat is dan €50) 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoolspel
Wil absoluut geen onrust zaaien en ieder voor zich, maar persoonlijk wacht ik, voordat de lijst van deelnemende verkooppunten bekend is op de website van Samsung. Te veel verhalen op internet dat Cashback ook op NL modellen niet ontvangen wordt omdat de winkel niet deel neemt aan de actie. Citaat alg. voorwaarden van eerdere actie "De actie is alleen geldig bij de deelnemende winkels. Zie www.samsung.com/nl/promotion voor de lijst met deelnemende winkels."
Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste