Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242855

Topicstarter
Misschien is het handig om voor deze niet curved modellen een apart topic bij te houden.

Hier kunnen mede eigenaren hun bevindingen, reviews, en natuurlijk ook problemen kwijt.
Ook kunnen er verschillende settings uitgewisseld worden, wat natuurlijk kan helpen om een beter plaatje te krijgen.

Ben je in de race voor zo een mooi scherm, dan kan je hier mooi meelezen en info verzamelen om je keuze te kunnen bepalen. Natuurlijk gaan we ervan uit dat het een uit deze serie wordt ;)

hieronder de specificaties van deze modellen

pricewatch: Samsung UE48HU7500 Zwart
pricewatch: Samsung UE55HU7500 Zwart
pricewatch: Samsung UE65HU7500 Zwart
pricewatch: Samsung UE75HU7500 Zwart

De prijsstelling van bijvoorbeeld deze 55 inch is momenteel rond de 2050,- euro bij navraag diverse webshops.

Aangezien er momenteel een cashback actie ten waarde van 500,- euro, is het extra aantrekkelijk om deze tv aan te schaffen.
Deze cashback actie geld voor 55 inch en groter.
Let op! dit geld alleen voor de Nederlandse modellen of indien aangegeven.
Is het niet duidelijk, vraag er dan naar.

Iedereen veel plezier en geluk gewenst met deze nieuwe 7500 4K serie van Samsung.

Afbeeldingslocatie: http://brain-images.cdn.dixons.com/6/7/22083976/l_22083976_001.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 242855 op 24-05-2014 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Kijk goed bezig! d:)b

Misschien goed om nog even te vermelden dat de UE55/65/75HU7500 tot 12 juni nu extra aantrekkelijk zijn door de WK actie van Samsung waardoor je €500,- terugkrijgt!

Ook misschien de specs nog even in de opening en een verhaal over de actuele prijzen van de goedkoopste Winkels/webshops. :)

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit zijn de settings van een gecalibreert model voor de mensen die wat willen experimenteren met andere settings.

Picture Mode: Movie

Backlight: 15

Contrast: 88

Brightness: 45

Sharpness: 10

Colour: 50

Tint: G50/R50

Picture Size

Picture Size: Screen Fit

Advanced Settings

Dynamic Contrast: Off

Black Tone: Off

Flesh Tone: 0

RGB Only Mode: Off

Colour Space: Custom (Red - R48, G0, B0; Green - R10, G54, B5; Blue - R0, G5, B48; Yellow - R51, G 49, B6; Cyan - R9, G55, B54; Magenta - R47, G0, B50)

White Balance 2-Point: Red Offset 0, Green Offset 0, Blue Offset 0, Red Gain +1, Green Gain -5, Blue Gain +4

White Balance 10-Point: 10% - R2/G2/B-11, 20% - R0/G0/B-3, 30% - R-4/G7/B-2, 40% - R-4/G2/B0, 50% - R0/G0/B-1, 60% - R0/G0/B-7, 70% - R2/G0/B-1, 80% - R0/G0/B0, 90% - R-4/G0/B0, 10 - R-6/G0/B0

Gamma: -1

Expert Pattern: Off

Motion Lighting: Off

Picture Options

Colour Tone: Warm2

Digital Clean View: Off

MPEG Noise Filter: Off

HDMI Black Level: Low (If applicable)

Film Mode: Auto2 (If applicable)

Motion Plus: Off

Smart LED: Low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-05 20:45

Bever!

3

nooit die kalibratiewaardes zomaar invoeren... wordt het alleen maar slchter van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bever! schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 08:30:
nooit die kalibratiewaardes zomaar invoeren... wordt het alleen maar slchter van
Daarom heb ik er ook bij gezet, dat het om te experimenteren is.
Bij mij knapte het beeld er wel van op, en heb ik het hierna nog iets getweaked zodat ik tevreden ben.
Dit geld niet voor elk paneel maar baat het niet dan schaad het niet, een reset is zo gedaan en anders je oude setting er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:43
hoe zou het zijn met ook een aparte topic voor de HU8500 serie?

nu loopt er wel veel door elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dinandus schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:59:
hoe zou het zijn met ook een aparte topic voor de HU8500 serie?

nu loopt er wel veel door elkaar heen.
Misschien wel handig,

nu reageerd iedereen door elkaar heen in het andere topic, maar weet je vaak niet over welk paneel ze praten.
Dit kan verwarrend werken.
De 7500 en 8500 serie werken met verschillende panelen, wat verschillend problemen kan geven.

Ik zou zeggen leef je uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Staat bij de hu7500 upscalen naar uhd standaard aan? Als ik bv tv kijk of xbox one aan zet zie je een lagere resolutie als uhd bv 1920x1080 50i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-05 20:45

Bever!

3

yordy1985 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:26:
Staat bij de hu7500 upscalen naar uhd standaard aan? Als ik bv tv kijk of xbox one aan zet zie je een lagere resolutie als uhd bv 1920x1080 50i
als het niet upscalede zou je beeld niet gevuld zijn maar met zwarte kaders erom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konig
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 31-05-2014
SPAM!

[ Voor 98% gewijzigd door FeaR op 31-05-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Na lang twijfelen gekozen voor de 65 inch 7500. In curved werd het te duur en vanwege een kijkafstand van 5,2 meter mag 65 inch denk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 137811 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:53:
Na lang twijfelen gekozen voor de 65 inch 7500. In curved werd het te duur en vanwege een kijkafstand van 5,2 meter mag 65 inch denk wel.
Mooi hoor, denk ook dat dat formaat prima is bij deze kijkafstand.
Zit hier zelf op 3,5m met een 55 inch, groter had echt niet gemoeten.

Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Wat is de laagste prijs waar iedereen hier de 55HU7500 voor gehaald heeft? Ben vandaag aan het kijken geweest en zo zonder onderhandelen kwamen ze met €2049,- en wil maandag waarschijnlijk weer heen om hem toch maar op te halen. Ben nu benieuwd of er winkels misschien met een beetje onderhandelen nog meer van de prijs af doen, of een ci+ module bv. er gratis bij doen.

Ik vond de ventilatoren trouwens niet storend als je er echt dicht op zit kun je ze horen maar alleen als je goed dichtbij komt. Verder echt een super tv inderdaad, zelfs de vertical banding kon ik niet ontdekken maar het was dan ook een 55 inch en die schijnen er minder last van te hebben.

Mijn andere tv is inmiddels verkocht dus kan nu niet meer terug zal deze week de knoop door moeten hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark de Vaal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:01
transformer schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:47:
Wat is de laagste prijs waar iedereen hier de 55HU7500 voor gehaald heeft? Ben vandaag aan het kijken geweest en zo zonder onderhandelen kwamen ze met €2049,- en wil maandag waarschijnlijk weer heen om hem toch maar op te halen. Ben nu benieuwd of er winkels misschien met een beetje onderhandelen nog meer van de prijs af doen, of een ci+ module bv. er gratis bij doen.

Ik vond de ventilatoren trouwens niet storend als je er echt dicht op zit kun je ze horen maar alleen als je goed dichtbij komt. Verder echt een super tv inderdaad, zelfs de vertical banding kon ik niet ontdekken maar het was dan ook een 55 inch en die schijnen er minder last van te hebben.

Mijn andere tv is inmiddels verkocht dus kan nu niet meer terug zal deze week de knoop door moeten hakken!
Waar ben jij dan geweest. Ook bij Klein??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Nee plattetvdiscounter en daar gaan ze ook gewoon direct voor de 2049 dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik overweeg ook een 55HU7500 vanwege de cashback actie, maar ik heb geen enkele 4k content en streaming is vanwege een trage internetverbinding in het buitengebied ook geen optie. Bieden deze 4k tv's van samsung ook toegevoegde waarde bij SD content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Lees de review van http://www.homecinemamaga...7500-hu7500-serie-uhd-tv/ eens daar staat het een en ander in.

SD content schijnt niet heel erg best te zijn op deze tv maar hoeveel heb je dat nog?

Ik heb in ieder geval de meeste zenders in HD en dat zal alleen maar beter worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 598126

Hallo, mijn eerste bericht hier en gelijk een beetje off topic maar, ik wilde iedereen hier bedanken die ervoor gezorgd heeft dat ook ik de ue55hu7500 voor 2049 meekreeg zonder moeite! Pracht tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
transformer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 08:24:
Lees de review van http://www.homecinemamaga...7500-hu7500-serie-uhd-tv/ eens daar staat het een en ander in.

SD content schijnt niet heel erg best te zijn op deze tv maar hoeveel heb je dat nog?

Ik heb in ieder geval de meeste zenders in HD en dat zal alleen maar beter worden!
Ah ja sorry, ik schreef het verkeerd. Ik kijk voornamelijk 720p mkv's en 480p avi/mp4. Ik heb een tv abonnement bij kpn met hd zenders. Die review was erg behulpzaam. De 720p mkv's zouden dus goed morden worden opgeschaald. 480p is dan nog even een twijfelgeval? Iemand er ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-05 10:32
Kasj schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:18:
[...]

Ah ja sorry, ik schreef het verkeerd. Ik kijk voornamelijk 720p mkv's en 480p avi/mp4. Ik heb een tv abonnement bij kpn met hd zenders. Die review was erg behulpzaam. De 720p mkv's zouden dus goed morden worden opgeschaald. 480p is dan nog even een twijfelgeval? Iemand er ervaringen mee?
Keek voornamelijk 720p via Apple tv2 omdat Apple tv2 geen hogere resolutie ondersteunt. Dit ziet er op de 55hu7500 zeer goed uit. Wat ik helemaal top vind, is dat de 55hu7500 gewoon alle mkv bestanden (dus ook 1080p) afspeelt. Werkt perfect!

Enige nadeel wat ik hier ondervind, is dat ik het geluid niet op PCM kan laten staan want mijn receiver (marantz sr7008) herkent dat niet en dan heb je alleen stereo.
Als je output op dts zet of dolby digital dan krijg ik wel surround. Denk dat een firmware update hier oplossing moet bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Anoniem: 598126 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 08:59:
Hallo, mijn eerste bericht hier en gelijk een beetje off topic maar, ik wilde iedereen hier bedanken die ervoor gezorgd heeft dat ook ik de ue55hu7500 voor 2049 meekreeg zonder moeite! Pracht tv!
Begrijp ik het goed dat je om in aanmerking te komen voor die cashback actie bij een dealer moet bestellen die voorkomt op de dealerlijst van de actie pagina? Of kan ik de aankoop ook online ergens voor die 2049 regelen en dan gebruik maken van de cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kasj schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:02:
[...]

Begrijp ik het goed dat je om in aanmerking te komen voor die cashback actie bij een dealer moet bestellen die voorkomt op de dealerlijst van de actie pagina? Of kan ik de aankoop ook online ergens voor die 2049 regelen en dan gebruik maken van de cashback?
Volgens mij betreft de cashback actie alleen voor ned en/of Benelux modellen.
Vraag er in ieder geval naar, anders is de teleurstelling zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Anoniem: 242855 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Even check check dubbelcheck, die 2049 die hier wordt genoemd is toch exclusief de cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja exclusief cashback. Dus 1550 kost je de tv uit eindelijk

*aanvulling* kijk even op de Samsung site voor de aangesloten dealers.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 598126 op 25-05-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loper77
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:01
Afgelopen dinsdag is mijn 55Hu7500 geleverd door Foto Klein XL Barendrecht, daar heb ik hem telefonisch besteld voor €2069,99 incl. bezorging en excl. cashback. ook heb ik maar voor de zekerheid de extra garantie erbij genomen voor €100,00.

Ik kom van een 42 inch plasma en het is een heel groot verschil. Het beeld is schitterend.
Het opstarten van de tv uit standby gaat heel erg snel en de smart hub werkt soepel en prettig.
Het geluid lijkt me ook prima voor zo'n dunne televisie en de ventilator is niet storend als je op normale volume luistert, vanaf volume 4 en lager wordt hij hoorbaar maar is zeker niet luid. Hopelijk blijft dit zo omdat ventilatoren de neiging hebben om meer geluid te maken in de loop van de tijd.

De bovenstaande instellingen heb ik geprobeerd maar heb ik weer veranderd naar default movie met alle beeldverslechteraars uit op warm2, colour space auto, motion plus custom 10 en 0 en dan alleen de backlight en contrast en brightness met de AVSHD709 MP4 instellen, de kleuren zullen waarschijnlijk niet erg accuraat zijn maar het resultaat is prettig.

Nu het verschil tussen een plasma en een edge lit led, het beeld vind ik rustiger om naar te kijken maar wat je wel merkt is light bleeding links en rechts. Ik zit zelf een beetje rechts van de tv en dan zie je dat de linker kant van de tv een lichter beeld geeft dan de rechterkant, wanneer ik links van de tv ga zitten is dit andersom dan is de rechterkant lichter en de linkerkant donkerder. Dit is wel storend en ik zal moeten kijken of de light bleeding acceptabel is of normaal voor een edge lit led of dat er meer aan de hand is. Het vertaalt zich vooral in verlies van detail bij donkere scenes.

Het lijkt me fantastisch om de tv professioneel te laten kalibreren maar dit zal even op zich moeten laten wachten, googelen levert wel wat addressen op maar zijn er ook bedrijven/personen in Rotterdam die dit doen?

Mijn vorige tv had geen 3d en voor nu vind ik 3d fantastisch om te zien, de brilletjes van Samsung zijn licht en zitten prettig zoals vaker verteld laten ze wel licht door aan de zijkanten, vergeleken met andere 3d brillen lijken de glazen lichter en flikkeren ze minder, dit is wel zo prettig, maar het beste 3d kijken is toch in een donkere kamer. Over een tijd ga ik een oplaadbare bril erbij kopen omdat de meegeleverde op een batterijtje werken.
De keuze is dan tussen de originele van Samsung of de third party 3d3 brillen wel even uitzoeken of ze geschikt zijn voor de tv.

Nu netflix, direct de gratis maand gestart om te kijken naar 2160p 4k beeld en het is inderdaad weer een gigantische stap vooruit vergeleken met 1080p.
Je ziet echter wel de compressie af en toe.
Bij Netflix krijg ik geen 5.1 DD alleen stereo geluiden kan ik dit ook niet kiezen, heeft iedereen dat?

Conclusie goed geluid, schitterend beeld, snelle smart hub, voor de light bleeding moet ik alleen uitzoeken of dit een normale waarde heeft voor een edge lit led, heeft iemand daar tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Iemand ervaring met een logitech harmony en dit toestel? Ik heb hem nu ingesteld, maar hij duurt heel lang voor hij klaar is met opstarten. Het lijkt wel of de logitech na enkele seconden weer de tv gaat instellen op het juiste kanaal/source.

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 25-05-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@ Loper77:
goede en duidelijke beschrijving,
ja Netflix hier ook met een Stereo signaal, kan ook niet kiezen voor een DD signaal, terwijl de site aangeeft dat je dit wel moet kunnen ontvangen, is al bij verschillende forums naar voren gebracht.
veel plezier met je nieuwe aanwinst.
ga van de week ook, maar twijfel nog tussen de 7500 of de 8500???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-04 10:05
Hierbij mijn Samsung 55HU7500 icm Sonos playbar als surround heb ik 2 play 1's nu nog een sub erbij.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/8b62f41d5edb29bb2fb43d890c77741e.jpg

Moet hem nog een beetje afstellen.

Netflix geeft bij mij wel gewoon DD5.1 door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:32
U2psv schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:12:
Hierbij mijn Samsung 55HU7500 icm Sonos playbar als surround heb ik 2 play 1's nu nog een sub erbij.
[afbeelding]

Nice, ongeveer dezelfde setup. Ik heb de 65hu7500 met de Playbar en 2 x Play 3. Heb een 2345 wall mount van Vogels en de wall mount voor de Playbar van Sonos dus wil deze ook nog ophangen :)
In Netflix kan ik overigens ook geen DD selecteren maar geeft ie alleen stereo uit. De Sonos setup maakt er alleen zelf wel surround van.
Ook irritant: ik kan vanaf mijn NAS nu geen films afspelen maar wel series. De map films is zogenaamd leeg en in de map series ziet de TV wel mappen staan met series en de inhoud daarvan (ook gewoon mkv) kan ik wel afspelen. Ook krijg ik geen subtitles meer.. Voorheen op de D6530 van Samsung was dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Remzor, probeer je map 'films' eens te hernoemen.
Ik had gisteren een soort gelijk probleempje met usb externe harddisk. Eerst de schijf met bestaande films ernaan gehangen om te testen of de tv alles liet zien en dat verliep zonder problemen.
Later meer films door de schijf weer aan mijn pc te hangen erbij geplaats en de nieuwe films zag hij niet en ten tweede bleek dat ik mijn oude films ook niet meer kon afspelen.
Uit eindelijk heb ik de filmmap hernoemt en toen ik de externe schijf weer aan de tv hing zag je dat hij opnieuw aan het laden/inlezen was (dat laad cirkeltje) en werkte alles weer.
Misschien het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Gebruik plex voor films icm DS213+ werkt super.

Ok wist ik niet maar klint wel goed met de play 1

Heb de vogel 1325, kantelbaar en nar voren te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Anoniem: 242855 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Sorry, ik ben wat traag van begrip :-)

Dus met elk Nederlands model kun je gebruik maken van de cashback ongeacht de dealer? (Zou dus ook de goedkoopste webshop kunnen zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
De winkels en webshops die meedoen staan op de site van samsung! Zijn er teveel om op te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
[afbeelding]

De optical out van de 55hu7500 geeft dus ook een 5.1 signaal door? Ik overweeg dezelfde combinatie nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:32
Kasj schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:39:
[...]

De optical out van de 55hu7500 geeft dus ook een 5.1 signaal door? Ik overweeg dezelfde combinatie nl.
Ja. Zie voor alle specificaties de website van Samsung. O.a. DD en DTS wordt doorgegeven. De Playbar ondersteunt overigens geen DTS (wel DD).
Anoniem: 598126 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:48:
@Remzor, probeer je map 'films' eens te hernoemen.
Ik had gisteren een soort gelijk probleempje met usb externe harddisk. Eerst de schijf met bestaande films ernaan gehangen om te testen of de tv alles liet zien en dat verliep zonder problemen.
Later meer films door de schijf weer aan mijn pc te hangen erbij geplaats en de nieuwe films zag hij niet en ten tweede bleek dat ik mijn oude films ook niet meer kon afspelen.
Uit eindelijk heb ik de filmmap hernoemt en toen ik de externe schijf weer aan de tv hing zag je dat hij opnieuw aan het laden/inlezen was (dat laad cirkeltje) en werkte alles weer.
Misschien het proberen waard?
Dank voor de tip!! Ik heb de map gewoon 'movies' genoemd nu en hij ziet de bestanden nu wel, top :)
Alleen de subtitles pakt ie nog niet, allen srt bestanden. Lijkt me vreemd als de TV dit niet zou ondersteunen dus hier zal vast ook nog wel een fix voor zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
bvbal79 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:33:
Iemand ervaring met een logitech harmony en dit toestel? Ik heb hem nu ingesteld, maar hij duurt heel lang voor hij klaar is met opstarten. Het lijkt wel of de logitech na enkele seconden weer de tv gaat instellen op het juiste kanaal/source.
De remote van de samsung werkt prima als universele ab, dus wellicht kun je het zonder de logitech? Ik heb er bedien er nu alles mee en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Kijk er uit naar de 75inch alleen die is nog onbetaalbaar. Heb nu nog een Panasonic 65ST50.
[afbeelding]

Heel strak wil je alleen geen 5.1 met zo'n TV?

[ Voor 71% gewijzigd door Wackmack op 25-05-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@U2psv: heb je de 5.1 zelf kunnen instellen, of hoe zie je dat?
hier op mijn Philips geen mogelijkheid, netflix menu geeft alleen aan: "stereo"
wel heb ik de indruk dat het geluid wel op zich als dolby surround wordt weergegeven.
de AV geeft echter Dolby 2.0 weer...

mischien heb je voor ons de tip hoe het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

transformer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:11:
Nee plattetvdiscounter en daar gaan ze ook gewoon direct voor de 2049 dus!
http://hificorner.nl/beel...led-tv/samsung-ue55hu7500 na offerte 1899€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
_/-\o_ Super zal het direct even proberen bedankt voor de tip! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Jezus...Zo goedkoop heeft niemand hem nog aangeboden. Met cashback dus maar 1399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:12
bvbal79 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 06:48:
[...]

Jezus...Zo goedkoop heeft niemand hem nog aangeboden. Met cashback dus maar 1399.
Zijn dit wel NL modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
tippie62 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:27:
[...]

Zijn dit wel NL modellen
Maakt dit uit? Beide komen uit dezelfde fabriek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja wat ik hoorde maakt dat wel uit. Je hebt bv kans dat bepaalde app niet werken (uitzending gemist) en er bestaat een kans dat je menu niet in het Nederlands te selecteren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05
Vragen of het om de LXXN gaat, wel een hele scherpe prijs.. met 1999 waren ze ook al de goedkoopste geweest dus snap niet helemaal waarom ze zo diep gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Chat is begonnen
Transformer
gaat het hier om een nederlands model oftewel een UE55HU7500LXXN?

Henk-Jan neemt nu deel aan deze chat

Henk-Jan
Ja het is de UE55HU7500LXXN dus het officiële Nederlandse model

Transformer
oke en wat is de laagste prijs waar u deze voor aanbied? en is dit incl. of exclusief de cashback actie van samsung a 500 euro?

Henk-Jan
U kunt uw e-mail achter laten bij het model op de website. dan komen wij daar later op terug

heb gister de prijs al aangevraagd dus zal die vandaag krijgen laat het wel weten hier wat de prijs is daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 23:33
transformer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:25:
Chat is begonnen
Transformer

Henk-Jan

Transformer
oke en wat is de laagste prijs waar u deze voor aanbied? en is dit incl. of exclusief de cashback actie van samsung a 500 euro?

Henk-Jan
U kunt uw e-mail achter laten bij het model op de website. dan komen wij daar later op terug

heb gister de prijs al aangevraagd dus zal die vandaag krijgen laat het wel weten hier wat de prijs is daar.
HiFi Corner is een prima winkel, ben benieuwd welke aanbieding ik krijg straks. Ik zou alleen graag van iemand willen weten hoe breed deze tv nou is als je hem ophangt. Ik kan een moeilijke schatting maken anders... Dus zou een eigenaar zou vrij willen zijn en voor mij de breedte even door willen geven?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
bvbal79 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 06:48:
[...]

Dat is mooi, dat betekend dat als ze Samsung zo gaat concurreren tegen anderen kan ik volgend jaar voor 1500 euro een 65" halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
cypress3d schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:42:
[...]

HiFi Corner is een prima winkel, ben benieuwd welke aanbieding ik krijg straks. Ik zou alleen graag van iemand willen weten hoe breed deze tv nou is als je hem ophangt. Ik kan een moeilijke schatting maken anders... Dus zou een eigenaar zou vrij willen zijn en voor mij de breedte even door willen geven?
ik zou zeggen gewoon 123cm als opgegeven breder word hij niet hoor door hem aan de muur te hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
transformer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:52:
[...]

ik zou zeggen gewoon 123cm als opgegeven breder word hij niet hoor door hem aan de muur te hangen ;)
thanks dat is wel erg groot dan voor ons in de woonkamer. twijfel twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:26
transformer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:25:
Chat is begonnen
Transformer

Henk-Jan

Transformer

Henk-Jan

Op de promotiesite van Samsung staat HifiCorner niet tussen de lijst met deelnemende winkels :(

https://www.samsung.com/nl/promotion/tv-cashback/

Edit: 1899 is alsnog een mooi bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 15:13

flipkipse

Google it

Ownee?

Smart TV Cashback Promo
Online en fysieke verkooppunten
Online retailers
4Launch
Allesvoortv
BCC
Ben van Dijk
bestsellers.eu
Bobshop.nl
Boxxer
CastleTelecom
Correct
Electro-magazijn.nl
Electroworld
EP.nl
Eshop.nl
Expert
FOKA webshop
Fotobouw.nl
Franklin.nl
Harense Smid
>>>>>>>>>>>Hi-Fi Corner<<<<<<<<<<

[ Voor 93% gewijzigd door flipkipse op 26-05-2014 12:01 ]

Certified Google Teacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKoLb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-05 17:17
Heeft iemand ervaring met Caiway in combinatie met de opneem mogelijkheden van de tv? Ik heb geen CAM module met smartcard maar gewoon een Humax kastje via receiver aangesloten. Via de IR-extender bedien ik inmiddels het Humax kastje en er is een USB 3.0 stick aangesloten die succesvol de prestatietest van de TV afrond en aangeeft dat opnemen mogelijk is.

Opnemen zie ik echter nergens als optie erbij komen. Bij het inschakelen van de voetbalmodus krijg ik de melding dat dit alleen werkt bij digitale zenders.. Wat kan ik daaraan doen?

Heeft iemand dit al werkend met Caiway en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
flipkipse schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:00:
Ownee?

Smart TV Cashback Promo
Online en fysieke verkooppunten
Online retailers
4Launch
Allesvoortv
BCC
Ben van Dijk
bestsellers.eu
Bobshop.nl
Boxxer
CastleTelecom
Correct
Electro-magazijn.nl
Electroworld
EP.nl
Eshop.nl
Expert
FOKA webshop
Fotobouw.nl
Franklin.nl
Harense Smid
>>>>>>>>>>>Hi-Fi Corner<<<<<<<<<<
Derp, had niet naar de dealerlijst gekeken, enkel naar de logo's :P

Dat maakt het nog interessanter! Heeft iemand al terugkoppeling gehad van hificorner of dit inc/excl de cashbackactie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse

flipkipse

Google it

Inmiddels mijn offerte hier ook aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Junia schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:06:
[...]

Derp, had niet naar de dealerlijst gekeken, enkel naar de logo's :P

Dat maakt het nog interessanter! Heeft iemand al terugkoppeling gehad van hificorner of dit inc/excl de cashbackactie is?
winkel is pas open om 13:00, geen idee hoe snel ze reageren op mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipkipse

flipkipse

Google it

Inmiddels contact met ze er over opgenomen.
Wordt vanmiddag er over teruggebeld :)

[ Voor 37% gewijzigd door flipkipse op 26-05-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
ben benieuwd zit er ook op te wachten :) anders haal ik hem waarschijnlijk vanmiddag op hoop dat ze genoeg hebben liggen op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
transformer schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:27:
ben benieuwd zit er ook op te wachten :) anders haal ik hem waarschijnlijk vanmiddag op hoop dat ze genoeg hebben liggen op voorraad ;)
Ik meende ergens te lezen op hun site over 2 werkdagen levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Laatst online: 12-05 22:18
bvbal79 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 11:33:
Ik gebruik de 55" variant met een Logitech Harmony ultimate. Werkt perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Denk dat je dat bij Logitech moet aankaarten. Oudere Samsungs doen er gerust 5-10seconde over voordat ze beeld tonen nadat ze aan zijn gezet, daarom zit er een vertraging ingebouwd. Dat hoeft dan niet meer, of zou veel korter kunnen.
Je kunt dat instellen in de Logitech software, maar dat is echt een crime.. nog nooit zo'n gebruiksonvriendelijk pakket meegemaakt wanneer je zelf wilt bepalen wat er gebeurt ipv wat de wizard bepaalt.
Support van Logitech is echter zeer goed, dus zou de vraag bij hen neerleggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Mektheb schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:45:
[...]

Dat is mooi, dat betekend dat als ze Samsung zo gaat concurreren tegen anderen kan ik volgend jaar voor 1500 euro een 65" halen. >:)
Ssssstttt!

Haha, dat is mijn ideale plan ook, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hopelijk wordt de 75 inch dan € 2500 zodat ik die kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Is het iemand nog gelukt om contact te krijgen? Ik heb een offerte aangevraagd waarop ik onderstaande mail heb ontvangen:

(Hificorner)
May 26 06:02

Bedankt voor uw offerte aanvraag.
Zouden wij u hierover mogen bellen? Gezien de lage prijs van onze aanbieding zouden wij hem graag telefonisch toelichten.
Als u deze e-mail beantwoord en uw telefoonnummer vermeld dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Helaas heb ik nog geen telefoontje gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 26-05-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
Ik heb een mail gehad met een volgnummer voor mijn aanvraag en dat hij in behandeling is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:21
Junia schreef op maandag 26 mei 2014 @ 18:30:
Is het iemand nog gelukt om contact te krijgen? Ik heb een offerte aangevraagd waarop ik onderstaande mail heb ontvangen:

(Hificorner)
May 26 06:02

Bedankt voor uw offerte aanvraag.
Zouden wij u hierover mogen bellen? Gezien de lage prijs van onze aanbieding zouden wij hem graag telefonisch toelichten.
Als u deze e-mail beantwoord en uw telefoonnummer vermeld dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Helaas heb ik nog geen telefoontje gehad.
Ik heb dezelfde mail gehad, ben ook aan 't wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
botech schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:23:
[...]

Ik heb dezelfde mail gehad, ben ook aan 't wachten ;)
Me 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The J
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik ook! Alleen zonder de melding dat hij het niet over de mail wil zeggen maar wil bellen 'Gezien de lage prijs van onze aanbieding'.

Ben benieuwd of we allemaal dezelfde aanbieding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Ik heb telefonisch contact gehad met de winkel. De actie is exclusief cashback, die kun je er dus alsnog vanaf halen.

De aanbieding is 1899 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Junia schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:45:
Ik heb telefonisch contact gehad met de winkel. De actie is exclusief cashback, die kun je er dus alsnog vanaf halen.

De aanbieding is 1899 euro.
Dat is dan wel erg nice en bij verreweg het goedkoopst van Nederland. Het blijft echter een hele hoop geld (althans voor mij). Ik koop hem grotendeels voor gaming (Wiiu en Xbox One). Kan iemand die deze tv heeft een korte video maken waarop alles te zien is? Ben wel erg nieuwsgierig namelijk :) En wie weet kan ik daardoor gemakkelijker de knoop doorhakken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The J
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
cypress3d schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:48:
[...]

Dat is dan wel erg nice en bij verreweg het goedkoopst van Nederland. Het blijft echter een hele hoop geld (althans voor mij). Ik koop hem grotendeels voor gaming (Wiiu en Xbox One). Kan iemand die deze tv heeft een korte video maken waarop alles te zien is? Ben wel erg nieuwsgierig namelijk :) En wie weet kan ik daardoor gemakkelijker de knoop doorhakken. >:)
Voor mij is het eigenlijk ook (te) veel geld, maar ze beginnen nu zo te stunten dat ik deze aanbieding bijna niet meer kan laten lopen.

Ik vraag me af of winkels als Platte TV en Klein hier ook nog in mee zullen gaan. Is voor mij wat aantrekkelijker aangezien ik liever even langs ga en Hificorner volgens mij alleen in Groningen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dat is voor de hu7500 55 inch he, nog maar 1400 euro....

Echt niet te geloven. Mooi hoor.

De 65 inch zakt nog niet echt mee geloof ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 26-05-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
stalscu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:12:
Dat is voor de hu7500 55 inch he, nog maar 1400 euro....

Echt niet te geloven. Mooi hoor.

De 65 inch zakt nog niet echt mee geloof ik.
idd mooi prijsje... maar toch stel je hebt vertical banding of backlight bleeding... kun je hem dan zo omruilen voor een nieuw exemplaar of komt er een monteur....

tevens voor de eigenaren, welke beugel is te adviseren voor een 55 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik geloof dat de eerste indrukken zijn, dat de 55 inch minder of geen last heeft van vertical banding tov de 65 inch.

Maar, echt een definitief antwoord kan ik nog niet vinden.

Hoop eigenlijk te lezen dat uiteindelijk de 65 inch, eventueel na vaak om ruilen, er ook minder last van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Laatst online: 12-05 22:18
CyBeRSPiN schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:43:
Denk dat je dat bij Logitech moet aankaarten. Oudere Samsungs doen er gerust 5-10seconde over voordat ze beeld tonen nadat ze aan zijn gezet, daarom zit er een vertraging ingebouwd. Dat hoeft dan niet meer, of zou veel korter kunnen.
Je kunt dat instellen in de Logitech software, maar dat is echt een crime.. nog nooit zo'n gebruiksonvriendelijk pakket meegemaakt wanneer je zelf wilt bepalen wat er gebeurt ipv wat de wizard bepaalt.
Support van Logitech is echter zeer goed, dus zou de vraag bij hen neerleggen..
Die instellingen zouden er standaard in moeten staan als het juiste model is toegevoegd.

Over de interface, ik vind deze tegenwoordig zeer goed. De my harmony app werkt veel beter dan de oude app in de tijd van de Harmony One. Ook is de instelling op de afstandsbediening zelf te doen dan heb je heel de app niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
dinandus schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:53:
@U2psv: heb je de 5.1 zelf kunnen instellen, of hoe zie je dat?
hier op mijn Philips geen mogelijkheid, netflix menu geeft alleen aan: "stereo"
wel heb ik de indruk dat het geluid wel op zich als dolby surround wordt weergegeven.
de AV geeft echter Dolby 2.0 weer...

mischien heb je voor ons de tip hoe het wel werkt?
In de netflix app die op de samsung zit, staat bv bij the following 2 icoontjes van HD en 5.1 ik heb de tv via optical naar de playbar en hij geeft surround weer. Ik heb hier niks apart voor hoeven in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loper77
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:01
Met mijn Galaxy S4 heb ik wat foto's gemaakt van een zwart scherm, om de bleeding te laten zien kwaliteit van de foto's is niet goed maar het laat wel zien waar het om gaat.

Wat zijn de meningen over de bleeding is dit normaal of niet?

van voren
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YUivPmNl.jpg

van rechts
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EgIYznol.jpg

van voren met 4% near black window
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ljMaRpBl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Lijkt mij behoorlijk egaal verlicht. Achtergrondverlichting en/of brightness al omlaag gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tapalla
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-02-2024
@Loper77 misschien handig om je settings ook te delen? Met wat aanpassingen zou je moeten kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Iemand al iets van hificorner.nl gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
Kasj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:50:
Iemand al iets van hificorner.nl gehoord?
Ja,net gebeld prijs van 1399 gaat om nl model bestelling komt over 2 weken binnen dus ff wachten helaas maar voor die prijs :)
Edit.cashback is er dan vanaf natuurlijk en je ontvangt 2 bonnen met originele en aanbiedingsprijs

[ Voor 15% gewijzigd door tippie62 op 27-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
tippie62 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Ja,net gebeld prijs van 1399 gaat om nl model bestelling komt over 2 weken binnen dus ff wachten helaas maar voor die prijs :)
1399? Voor welk model? Over 2 weken is die cashback verlopen volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
Kasj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:06:
[...]

1399? Voor welk model? Over 2 weken is die cashback verlopen volgens mij?
Model 55 inch 7500 actie loopt tot 13 juni geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
tippie62 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Model 55 inch 7500 actie loopt tot 13 juni geloof ik
Je hebt de cashback al meegerekend dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
Kasj schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Je hebt de cashback al meegerekend dus?
Jip,1899 zonder zoals vermeld hier boven ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3nrgy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-03 21:02
Klopt, maar de inlevertijd van je code is t/m 30 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:21
transformer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 08:24:

Nu zeggen ze hier ook dat de input lag voor gamen vrij hoog is. Klopt dit of valt het toch mee? Iemand die een PS4 heeft op de hu7500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
botech schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:28:
[...]

Nu zeggen ze hier ook dat de input lag voor gamen vrij hoog is. Klopt dit of valt het toch mee? Iemand die een PS4 heeft op de hu7500?
Het schijnt dat als je de hdmi input van je tv waar je de ps4 op aansluit hernoemt naar pc dat het dan gewoon goed is.
Er zijn al meerdere vragen over geweest als je wat terugleest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Moet je bij yordy1985 vragen, die was zeer kritisch mbt input lag, maar heeft in de winkel geconstateerd dat het niet eens opvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 20:55
K3nrgy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:12:
Klopt, maar de inlevertijd van je code is t/m 30 juni.
Huh...nou begrijp ik het even niet meer. Stel je bestelt de tv vandaag bij Hifi Corner, over twee weken is hij binnen, maar dan is de cashback aktie afgelopen toch? Moet je dan een bewijsje meesturen naar Samsung ofzo dat de tv nog op tijd is gekocht?

Over dat input lag. Ik heb zelf nog nooit input lag ervaren, altijd met plasma televisies en beamer gewerkt. 1x een Toshiba led gehad, maar de blurring was zo erg dat hij terug moest. Maar zo te horen als je de tv alleen al op de game setting zet, zou je geen last moeten hebben van input lag. Of zoals gezegd hier, de input renamen naar PC, maar dat schijnt wel weer wat andere settings uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-02 11:51
Zie de voorwaarden op https://www.samsung.com/nl/promotion/tv-cashback/ en dan Voorwaarden -> Bijzondere voorwaarden.

Hierin staat onder Artikel 1 genaamd Actie:
Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode van de verpakking uiterlijk t/m 30 juni 2014 (poststempel) naar: ...
En daar onder bij Artikel 4:
De Actie heeft een looptijd van 9 weken, te weten van 14 april 2014 t/m 15 juni 2014 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt.
Oftewel: Factuurdatum t/m 15 juni. Je streepjescode, formulier etc moeten voor 30 juni bij Samsung ontvangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Goed om te weten man, thanks. Waardeer ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
devilsnight schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Huh...nou begrijp ik het even niet meer. Stel je bestelt de tv vandaag bij Hifi Corner, over twee weken is hij binnen, maar dan is de cashback aktie afgelopen toch? Moet je dan een bewijsje meesturen naar Samsung ofzo dat de tv nog op tijd is gekocht?
Je hebt tot 30 juni om gebruik te maken van de cashback optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
Junia schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Je hebt tot 30 juni om gebruik te maken van de cashback optie.
Let wel even op dat je factuurdatum tot 16 juni geldig is. Het opsturen naar Samsung mag tot 30 juni. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Hifi Corner belde me net met de informatie. Samsung kijkt gewoon inderdaad naar de factuur datum. De winkel krijgt hem als het goed is binnen op 9 juni. Dan komt dat helemaal goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Felzura schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Let wel even op dat je factuurdatum tot 16 juni geldig is. Het opsturen naar Samsung mag tot 30 juni. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit de voorwaarden.
Thanks voor de tip :)

Ik moet zeggen dat het wel een beetje een vreemd verhaal is. Je krijgt uiteindelijk 2 facturen, één met de superkorting a 1899 en 1 met de originele prijs (2799 ofzo?!).

Die laatste hoef je niet te betalen maar kun je vervolgens wel gebruiken voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
devilsnight schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:22:
Hifi Corner belde me net met de informatie. Samsung kijkt gewoon inderdaad naar de factuur datum. De winkel krijgt hem als het goed is binnen op 9 juni. Dan komt dat helemaal goed dus.
Dan ga ik ze zo ook even bellen :*) Kon je telefonisch reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3nrgy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-03 21:02
Offerte aanvragen, dan wordt je terug gebeld. Zijn druk bezig met bel lijst haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Ik had gewoon 2100,- op de factuur staan, niks geen zogenaamde inruil ofzo. Gewoon mn 500 euro teruggehad van Samsung :)
Vond 2100 al een mooie prijs, 1899 is helemaal absurd laag zeg.. gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-07-2024
Maar is er dan geen andere zaak die ook rond die prijs van 1900 euro verkoopt? Want vorige week was het laagste bedrag dat ik hier tegen kwam nog 2049 euro. ex CB
Pagina: 1 2 ... 42 Laatste