Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 13:40
Ik was dit forum ook aan het volgen en heb ook contact met Hificorner opgenomen. Precies hetzelfde: prijs van 1899, je krijgt 2 facturen en levering binnen 2 weken. Fantastische deal - ik hoop dat het allemaal klopt, maar wat ik zo over Hificorner kan vinden lijkt erg goed (zie bijvoorbeeld kieskeurig, http://www.kieskeurig.nl/...ED5D1501AC125737F002547A9
En ook namens mij, bedankt voor de tip d:)b
Junia schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:22:
[...]

Thanks voor de tip :)

Ik moet zeggen dat het wel een beetje een vreemd verhaal is. Je krijgt uiteindelijk 2 facturen, één met de superkorting a 1899 en 1 met de originele prijs (2799 ofzo?!).

Die laatste hoef je niet te betalen maar kun je vervolgens wel gebruiken voor de cashback.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01
Hifi Corner is een winkel die ik absoluut vetrouw. Dat moet gewoon echt goed zitten. Ik en mijn broer Cypress3D gaan morgen met de 360/X1 naar de Mediamarkt om hem uit te testen, want dat is gewoonweg de allerbeste manier om te checken of de tv wel geschikt is voor onze doeleinden. Ik die een plasma en beamer gewend is...ga ik motion blur opmerken of last krijgen van input lag bijvoorbeeld. Allemaal dingen waar we morgen achter zullen komen. Sowieso een shooter mee, want dat lijkt mij het beste testen voor input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-07 15:20
Ik kan niet wachten op jullie resultaten.
devilsnight schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:50:
Hifi Corner is een winkel die ik absoluut vetrouw. Dat moet gewoon echt goed zitten. Ik en mijn broer Cypress3D gaan morgen met de 360/X1 naar de Mediamarkt om hem uit te testen, want dat is gewoonweg de allerbeste manier om te checken of de tv wel geschikt is voor onze doeleinden. Ik die een plasma en beamer gewend is...ga ik motion blur opmerken of last krijgen van input lag bijvoorbeeld. Allemaal dingen waar we morgen achter zullen komen. Sowieso een shooter mee, want dat lijkt mij het beste testen voor input lag.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 23:20
dreamtheater42 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:57:
Ik was dit forum ook aan het volgen en heb ook contact met Hificorner opgenomen. Precies hetzelfde: prijs van 1899, je krijgt 2 facturen en levering binnen 2 weken. Fantastische deal - ik hoop dat het allemaal klopt, maar wat ik zo over Hificorner kan vinden lijkt erg goed (zie bijvoorbeeld kieskeurig, http://www.kieskeurig.nl/...ED5D1501AC125737F002547A9
En ook namens mij, bedankt voor de tip d:)b
[...]
Hifi corner is een top winkel met goed personeel en verstand van tv's. Al vaak aankopen gedaan en ze verkopen de betere merken. Als ik morgen flabbergasted weg kom bij de mm bestel ik hem bij hifi corner( moet mezelf wel even over de streep trekken )

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ga je serieus proberen om hem bij de MM te halen voor die prijs? Wedden dat je dat niet gaat lukken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaluee
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02-2024
Iemand daar ook al de 65inch prijs gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
blij plattetvdiscounter gaan ze niet mee met de prijs, ze gaan niet onder de 2049 zitten.

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 598672

transformer schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:15:
blij plattetvdiscounter gaan ze niet mee met de prijs, ze gaan niet onder de 2049 zitten.
Klein idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:57:
Ga je serieus proberen om hem bij de MM te halen voor die prijs? Wedden dat je dat niet gaat lukken? :p
MM ging gisteren al op de prijs van Plattetv zitten en de verkoper zei dat zij voor deze tv laagste prijsgarantie bieden. Denk dus dat ze ook wel op die Hifi Corner prijs zouden gaan zitten. Echter kan ik het niet bewijzen van Hifi Corner hem voor die prijs verkoopt. Hoe dan ook gewoon bestellen dan bij Hifi Corner, gratis verzending en dat sowieso bij MM nooit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loper77
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-07 08:57
Mooie prijs is dat geworden scheelt toch weer.

Het uitzetten van de dynamische contrast heeft heel veel verschil gemaakt met het light bleeden het is nu een stuk beter.

Morgen wordt de tv opgehangen daarvoor heb ik de HQ TVS-HQ-FSB17B gekocht voor onder de 60 euro. Dan zit ik er beter voor dat zal de beeldkwaliteit ook verbeteren.

Verder heb ik de settings uit de andere thread overgenomen, het contrast lijkt me wat hoog maar voor de rest ziet het er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
deze antenne kabel vind je niet zo 123 in de winkels wel online zie link:

http://www.hifisupply.nl/...&aid=2224&lang=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Loper77 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:59:
Mooie prijs is dat geworden scheelt toch weer.

Het uitzetten van de dynamische contrast heeft heel veel verschil gemaakt met het light bleeden het is nu een stuk beter.

Morgen wordt de tv opgehangen daarvoor heb ik de HQ TVS-HQ-FSB17B gekocht voor onder de 60 euro. Dan zit ik er beter voor dat zal de beeldkwaliteit ook verbeteren.

Verder heb ik de settings uit de andere thread overgenomen, het contrast lijkt me wat hoog maar voor de rest ziet het er goed uit.
Vaak verneuken de beeld verbeteraars het meer dan dat ze goed doen naar mijn ervaring. Is alleen maar beter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:39
Zojuist teruggebeld door Hifi corner. Ondanks de grote hoeveelheid aanvragen hopen ze de UE55HU7500L binnen twee weken te kunnen leveren. Ook bij mij de zeer strakke prijs van 1899 aangehouden.

Ik ben benieuwd wanneer ze hem kunnen verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Voor de mensen die bij Hifi Corner bestellen: zorg dat je wel een factuurdatum krijgt van vóór 16 juni mocht de televisie onverhoopt een weekje later binnenkomen (het is immers een korte week voor de meesten en Pinksteren snoept er ook nog iets af). Tevens moet de streepjescode van de verpakking vóór 30 juni ontvangen zijn door Samsung.

Facturen met een datum op of ná 16 juni krijgen afaik geen cashback.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 16:34
Ik ben net teruggebeld door HiFi Corner. Ik sta op de lijst. De levertijd is ongeveer 2 weken. De verkoper gaf aan dat als hij daarna pas binnenkomt dat je van de aankoop mag afzien, al hebben ze hem wel op naam besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Ben benieuwd om hoeveel modellen het gaat :)
de animo is enorm en het is natuurlijk maar de vraag of het gaat lukken om ze op tijd te leveren!

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

whatzert schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:34:
...
De verkoper gaf aan dat als hij daarna pas binnenkomt dat je van de aankoop mag afzien, al hebben ze hem wel op naam besteld.
Tsja, m.a.w. dan vis je achter het net met de cashback-actie.
Voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat ze te laat zullen zijn met leveren, maar wees er scherp op. Zou jammer zijn als je € 500,- door de neus geboord wordt.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Heeft iemand zijn Samsung 55hu7500 al gehad vanuit plattetvdiscounter?

Heb die van mij vorige week dinsdag besteld en nog steeds niks gehoord. Ze hadden gezegd ze vorige week donderdag/vrijdag binnen te krijgen..

Thx,

Gr Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 20:45
En als je de voorwaarden goed leest:

Artikel 4

Actieperiode
1. De Actie heeft een looptijd van 9 weken, te weten van 14 april 2014 t/m 15 juni 2014 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt.

Kan het best zijn dat de laatsten te horen krijgen, "jammer potje is op volgende keer beter en veel plezier met uw aankoop".

Ik durf dat risico niet te nemen en ben perfect geholpen door Klein voor de bekende prijs. Maandag bellen en dinsdag bezorgd in huis. Prima dus.

Vraagje aan de gebruikers:

Ik moet nog een HD ontvanger bestellen bij mijn glasvezel provider. Ze bieden ook als optie een HD recorder (99,-) aan. Is dat laatste wel zinvol bij deze TV (55HU7500) of is het veel handiger t geld te steken in een externe HDD?

Verder staat in de handleiding dat de TV met een CAT7 kabel aangesloten dient te worden. Die zijn nog vrij zeldzaam dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

fluz schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:14:
...
en zolang de voorraad strekt.

Kan het best zijn dat de laatsten te horen krijgen, "jammer potje is op volgende keer beter en veel plezier met uw aankoop".
...
Lol, denk dat Samsung het redelijk moeilijk krijgt om aan te tonen dat hun geld potje op is. Die kans acht ik erg klein. Lijkt me meer een standaard tekst op een ongebruikelijke plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Gaat denk ik ook eerder over het product (de tv) dan over het geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-07 15:20
Zo ik heb hem besteld bij HiFi (55HU7500). Eens kijken wanneer we wat kunnen verwachten. Door deze prijs heb ik wel een beugel en CI+ (met kaart) bijna 'gratis'. Voor een mooie 1500 euro een complete set..

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wel shit altijd zulke dingen....''wij hopen hem dan te leveren''....ik begrijp dat ze niet kunnen toveren maar gewoon garantie dat je hem krijgt zou tof zijn. Als de tv vanavond bevalt bij MM, dan ga ik gewoon proberen hem voor die prijs te krijgen. De verkoper beweerde dat zij een laagste prijs garantie voor deze tv boden en ze gingen al gelijk op de Plattetvdiscounter prijs zitten, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:04

Turfschipper

Hup NAC

Succes devilsnight, laat aub even horen wat ze hij de mm doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
stalscu schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 17:44:
Succes devilsnight, laat aub even horen wat ze hij de mm doen.
Komt helemaal goed. De impressies en alles zullen worden geschreven vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:04

Turfschipper

Hup NAC

Ok, ik ben benieuwd.

[ Voor 91% gewijzigd door Turfschipper op 28-05-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
We zijn er vanavond geweest en we mochten gewoon onze gang gaan, hele nette service van deze verkoper. Ik had de 360 mee met Batman Arkham City, Halo 4, RDR, GTA IV en BF3. Daarnaast nog van alles al zelf op de 360 staan. In het begin zat er een groot blur/ghosting effect in de games, totdat we de input van de tv naar Games of PC zette. Op PC vonden we het echter helemaal niet geweldig ogen, beetje flauw qua kleuren en scherpte. Op Games was het prachtig. Zeer indrukwekkende black levels die uiteraard de black levels van mijn beamer opvreten en ook de LG Plasma die ik effe heb gehad kan er op geen enkele manier aan tippen.

De kleuren spatten van het scherm af en zo mooi had ik 360 games nog niet gezien. In Batman heb je van die natte straten en dat effect komt geweldig naar voren en zo mooi had ik dat nog niet eerder gezien op een tv. Halo 4 was ook een plaatje om te zien, mooie diepe kleuren in de jungle levels en dingen zoals je geweer etc zagen er uitermate scherp uit. Van input lag heb ik zelf tijdens de Games setting niets gemerkt, gelukkig maar want de pq is gewoon het allermooist daar. Niet elke game was echter even mooi, zo oogde RDR aardig 'rough' en kon je de aliasing echt goed zien. Een game als Rayman Legends die al schitterende vibrant colours heeft was werkelijk fantastisch erop.

Maar er zijn genoeg instellingen die te veranderen zijn en iets zegt me ook dat dit zal gaan gebeuren. Heb nog nooit gehad dat ik een tv kocht, een bepaalde mode aanzette en klaar was, no way. Films hebben we verder niet erop gezien, maar als games al zo mooi zijn...en niet eens een Xbox One of PS4 game, maar gewoon 360 nog, dan zit dat echt wel goed. MM ging echter niet meedoen aan lagere prijs en dus blijven ze op de PlatteTVdiscounter prijs zitten.

Hoe geweldig het ook is om op 2.30 breed te gamen (beamer) ik mis de prachtige diepe kleuren van een televisie en de scherpte ook. Daarnaast moet ik altijd mijn lichten uit doen, anders komt het totaalplaatje niet tot zijn recht. Met andere woorden,....ik ga terug naar de televisie en dit keer met een UHDTV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
Gefeliciteerd !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-06 14:11
Goed verhaal zeg. Welke beamer heb je? Weet dat de zwart waardes altijd minder zijn maar een goede kamer en goed doek kan al veel verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:13
devilsnight schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:28:
We zijn er vanavond geweest en we mochten gewoon onze gang gaan, hele nette service van deze verkoper. Ik had de 360 mee met Batman Arkham City, Halo 4, RDR, GTA IV en BF3. Daarnaast nog van alles al zelf op de 360 staan. In het begin zat er een groot blur/ghosting effect in de games, totdat we de input van de tv naar Games of PC zette. Op PC vonden we het echter helemaal niet geweldig ogen, beetje flauw qua kleuren en scherpte. Op Games was het prachtig. Zeer indrukwekkende black levels die uiteraard de black levels van mijn beamer opvreten en ook de LG Plasma die ik effe heb gehad kan er op geen enkele manier aan tippen.

De kleuren spatten van het scherm af en zo mooi had ik 360 games nog niet gezien. In Batman heb je van die natte straten en dat effect komt geweldig naar voren en zo mooi had ik dat nog niet eerder gezien op een tv. Halo 4 was ook een plaatje om te zien, mooie diepe kleuren in de jungle levels en dingen zoals je geweer etc zagen er uitermate scherp uit. Van input lag heb ik zelf tijdens de Games setting niets gemerkt, gelukkig maar want de pq is gewoon het allermooist daar. Niet elke game was echter even mooi, zo oogde RDR aardig 'rough' en kon je de aliasing echt goed zien. Een game als Rayman Legends die al schitterende vibrant colours heeft was werkelijk fantastisch erop.

Maar er zijn genoeg instellingen die te veranderen zijn en iets zegt me ook dat dit zal gaan gebeuren. Heb nog nooit gehad dat ik een tv kocht, een bepaalde mode aanzette en klaar was, no way. Films hebben we verder niet erop gezien, maar als games al zo mooi zijn...en niet eens een Xbox One of PS4 game, maar gewoon 360 nog, dan zit dat echt wel goed. MM ging echter niet meedoen aan lagere prijs en dus blijven ze op de PlatteTVdiscounter prijs zitten.

Hoe geweldig het ook is om op 2.30 breed te gamen (beamer) ik mis de prachtige diepe kleuren van een televisie en de scherpte ook. Daarnaast moet ik altijd mijn lichten uit doen, anders komt het totaalplaatje niet tot zijn recht. Met andere woorden,....ik ga terug naar de televisie en dit keer met een UHDTV. :)
En heb je hem nou bij de MM gekocht?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 20:43
Vandaag drie keer een probleempje met mijn 55hu7500. Hij heeft drie keer spontaan uit zichzelf besloten om opnieuw op te starten. Heel vreemd.

Was bezig op mijn ps4 welke via mijn receiver is aangesloten. Plotseling twee keer opnieuw opgestart. Later een blu ray in ps4 gestopt en bij opstarten blu ray wederom de tv spontaan uit en weer aan.

Meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242855

Topicstarter
Erik-1980 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:59:
Vandaag drie keer een probleempje met mijn 55hu7500. Hij heeft drie keer spontaan uit zichzelf besloten om opnieuw op te starten. Heel vreemd.

Was bezig op mijn ps4 welke via mijn receiver is aangesloten. Plotseling twee keer opnieuw opgestart. Later een blu ray in ps4 gestopt en bij opstarten blu ray wederom de tv spontaan uit en weer aan.

Ik zat vanmorgen via de smarthub op youtube, ook 3 a 4x uit zichzelf afsluiten en opstarten binnen 15 minuten. Erg vreemd
ventilatoren draaiden ook hard terwijl ik ze nooit gehoord heb?

Even in de gaten houden. Heb er weinig vertrouwen in , het is raar gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Heb jij toevallig Ziggo? Misschien dat deze een signaal meestuurde of dat ze bezig zijn.
Apart dat we het beiden hadden. Zelfde tv type ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Anoniem: 242855 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Heb jij toevallig Ziggo? Misschien dat deze een signaal meestuurde of dat ze bezig zijn.
Apart dat we het beiden hadden. Zelfde tv type ook
Ja heb ook ziggo alleen denk niet dat dit de oorzaak is / was bij mij aangezien ik op de ps4 aan het spelen was en geen tv keek. Ik kijk het nog even aan maar vind het wel irritant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-07 16:26
Hier dezelfde ervaring vanochtend! Zat een film te kijken in DS Video en toen 3x opnieuw spontaan opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
ajvk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:52:
Hier dezelfde ervaring vanochtend! Zat een film te kijken in DS Video en toen 3x opnieuw spontaan opgestart.
Dit kan bijna geen toeval meer zijn toch?! 8)7
Wellicht was samsung ergens mee bezig? Heb nog ff naar een update gezocht maar die is er nog niet.

Had trouwens gisteren met Netflix hetzelfde. Hij klapte Netflix er gewoon uit en moest mijn gegevens opnieuw invullen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
  • Laatst online: 12-02-2022
Kun je met deze tv ( ue55hu7500 ) opnemen op externe hdd en tevens naar een ander programma kijken ,of met de timer instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 04:00
@pete111 bij upc kan dat op alle niet gecodeerde kanalen en werkt ook op een usb 3.0 stick.

Spontaan opstarten heb ik ook. Alleen lijkt het meer dat hij het niet kan behappen wat ik wil doen bv snel schakelen tussen apps of bv via plex een groot bestand laden. Wilt hij nog wel eens opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Versteegrob schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 06:23:
Goed verhaal zeg. Welke beamer heb je? Weet dat de zwart waardes altijd minder zijn maar een goede kamer en goed doek kan al veel verbeteren.
Ik heb een Optoma HD131xe. Echt een prima ding, maar ik mis echt die kleuren die gigantisch van je scherm spatten. Ik speelde gisteren Mario Kart even op de beamer en toen op een 32 inch LCD die ik hier heb, nou wat een verschil qua kleur. Het is logisch, dat sowieso. Ik heb een reactie van een AVS moderator ontvangen en hij zei dat je met een scherm zeker wel verbetering krijgt, maar het zal niet heel groots zijn, Ik had een Kingpin Screens scherm in gedachten en dat zit je op 450 euro. Maar dan verwacht ik ook grote verbeteringen en wellicht zijn die verwachtingen echt te hoog.

Nah ik ben om. Ik ga voor de UHDTV nu.
Schizo007nl schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 08:25:
[...]

En heb je hem nou bij de MM gekocht?
Nee. Ik ga kijken hoe het nu met Hifi Corner verloopt. Is toch nog een aardig verschil namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
13.26 uur weer een automatische restart tijdens Ronald garros ned1 (ziggo)
Met de UE55HU7500

Zouden er problemen zijn met de tv of is het via Ziggo of Samsung, die een signaal mee geeft.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 242855 op 29-05-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 04-07 18:18
Anoniem: 242855 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:31:
Met de UE55HU7500

Zouden er problemen zijn met de tv of is het via Ziggo of Samsung, die een signaal mee geeft.
Ik denk dat het Ziggo is... hier ook hetzelfde geval vanochtend. Heb mijn CI module er weer opnieuw ingedaan, en daarna deed hij het niet meer. Kijk nu via satelliet en er is geen enkele reset geweest. Dus wrs toch een Ziggo probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 242855 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:31:
Met de UE55HU7500

13.36 uur weer tien precies min later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus F.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-04 14:21
Toevallig vandaag ook voor het eerst 1x meegemaakt.
Er staat een UPC Horizonbox aangesloten, maar het gebeurde tijdens het gebruik van Chromecast.

Wel erg toevallig allemaal dit dat we dit ineens meemaken. Kan haast niet aan de TV liggen lijkt me.
Misschien wel iets in het kabel- of elektriciteitsnet(?)

[ Voor 16% gewijzigd door Klaus F. op 29-05-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hmmmm...Hier nu ook 2x kort achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
UH48H8000

Weliswaar geen HU-type, maar precies hetzelfde meegemaakt vandaag!

Vanmorgen 2x kort achter elkaar, en een dik half uur geleden (zo rond 1340u) ook 2x kort achter elkaar!

Vanmorgen zat ik TV te kijken via mijn decoder Samsung SMT-C7140B, en bij de 2e maal te gamen met PlayStation 4!

Ik had de intentie mijn toestel geheel te gaan resetten en opnieuw in te stellen, maar nu ik lees dat meerdere mensen hier last van hebben wacht ik hier nog even mee!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 242855 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:39:
[...]

13.36 uur weer tien precies min later
14.15 uur wederom een herstart, de 7de voor vandaag nu met netflix.
Het maakt dus niet uit wat je doet of kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Waar wonen de mensen met het probleem....Hier capelle aan Den ijssel

Heb ook maar even Internet uitgezet.

[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 29-05-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
Ok mooi klote dus ik hier nu binnen een uur 5 keer een herstart! Tijdens het kijken naar netflix.
Ik kom uit st anthonis bij boxmeer in de buurt. Ik heb ziggo analoog aangesloten omdat ik nog geen ci+ kaart heb ontvangen.

Ik ben er alvast helemaal klaar mee met het gekloot met deze tv. Mijn vorige had defecte ploppende audio, deze valt nu dus uit en de quantis ci+ kaart werkt niet, en de audio verbinding met mn harman kardon doet het ook niet altijd. En dan staat de voet er ook nog eens scheef onder. Lekkere tv voor dat geld.

Ik zit er sterk aan te denken om deze tv te ruilen voor een hele andere tv,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bvbal79 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:30:
Waar wonen de mensen met het probleem....Hier capelle aan Den ijssel

Heb ook maar even Internet uitgezet.
Heerhugowaard hier.

Hebben jullie hem bekabeld of via de ingebouwde Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
UE48H8000: Tilburg, ZIGGO, aangesloten via decoder, Internet via kabel (in router)

Denk niet, dat ZIGGO hiervan de oorzaak is, aangezien er ook UPC gebruikers zijn...

Denk dat het aan de kant van Samsung moet liggen (automatische updates of zo?); gister waren er ook al problemen op "My Samsung" (kon niks registreren, site was niet of nauwelijks bereikbaar)...

[ Voor 77% gewijzigd door henklbr op 29-05-2014 14:59 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 04-06 14:11
devilsnight schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Ik heb een Optoma HD131xe. Echt een prima ding, maar ik mis echt die kleuren die gigantisch van je scherm spatten. Ik speelde gisteren Mario Kart even op de beamer en toen op een 32 inch LCD die ik hier heb, nou wat een verschil qua kleur. Het is logisch, dat sowieso. Ik heb een reactie van een AVS moderator ontvangen en hij zei dat je met een scherm zeker wel verbetering krijgt, maar het zal niet heel groots zijn, Ik had een Kingpin Screens scherm in gedachten en dat zit je op 450 euro. Maar dan verwacht ik ook grote verbeteringen en wellicht zijn die verwachtingen echt te hoog.

Nah ik ben om. Ik ga voor de UHDTV nu.

[...]

Nee. Ik ga kijken hoe het nu met Hifi Corner verloopt. Is toch nog een aardig verschil namelijk.
Tja, je beamer is € 600 dus ik denk dat dit alles wel verklaart. Prima om te beginnen erg budgetl. Kijk zelf naar de Epson W serie, die varieert van € 1800 tot € 3000 .
Maar sowieso een hele gave TV heb je gekocht :9 Hiermee ben je wel even zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Ik heb bekabeld internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
55hu7500
Den Helder
Ziggo
SMIT ci+ 1.3 module (interactieve tv)
Bekabeld internet

Vanmorgen 3x last gehad van spontaan opnieuw opstarten tijdens gamen op ps4 (2x) en blu ray via ps4 (1x).

Verder gisteravond het volgende:
melding dat internet kabel niet aangesloten was (spontaan)
netflix liep vast en moest opnieuw alles instellen

Vandaag verder (nog) geen last gehad

[ Voor 6% gewijzigd door Erik-1980 op 29-05-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51
Vanochtend ook voor het eerst een restart gehad tijdens Apple TV kijken. Rond 12:15.

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 29-05-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
matthijst schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:42:
Apeldoorn hier, vanochtend ook voor het eerst een restart gehad tijdens Apple TV kijken. Rond 12:15.
Apple TV: dan vraag je om een herstart (toch?)... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Net weer opnieuw opgestart tijdens gamen op ps4 (aangesloten op receiver).....

Begint nu wel vervelend te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:52
Ga me bestelling maar afblazen denk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
15.25 uur en 16.10 uur tijdens tv kijken.

9de keer sinds de ochtend , erg vervelend allemaal.
Is er iets wat je kan bellen?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 242855 op 29-05-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
henklbr schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:56:
[...]

Apple TV: dan vraag je om een herstart (toch?)... 8)7
Wat lul je man :D
Xbmc erop, NBA Gametime, perfect als mediaspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Heb net een tweet verstuurt naar @Samsung_NL hierover:

https://twitter.com/henklbr/status/472018597255331840

Misschien dat jullie dat ook kunnen doen (mits je een twitter-account hebt natuurlijk!)?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 242855 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:14:
15.25 uur en 16.10 uur tijdens tv kijken.
.

9de keer sinds de ochtend , erg vervelend allemaal.
Is er iets wat je kan bellen?
16.26 en 16.29, 16.33 en 16.52 uur wederom voor de 13de keer deze dag.

begint zich vaker en sneller te herhalen, ik ben er nu echt schijtziek van.

Ik heb geen twitter, maar zend ze anders een link naar dit draadje.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 242855 op 29-05-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Sinds Internet uit geen problemen meer.....tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
henklbr schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:18:
Heb net een tweet verstuurt naar @Samsung_NL hierover:

https://twitter.com/henklbr/status/472018597255331840

Misschien dat jullie dat ook kunnen doen (mits je een twitter-account hebt natuurlijk!)?!?
Even een aangemaakt , en ook getweet naar Samsung nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101841

Ook bij mij het afgelopen uur 4 keer een restart van de tv. Was film aan het kijken met mediaspeler.

Moet dus wel samsung zijn, gezien alle verschillende oorzaken. Nu nog weten hoe dit kan :)

Ik haal voorlopig internet van de tv af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Net weer hier. Internet er nu afgehaald.
Edit: en weer aangezet, nu hiermee aan het testen:

Zou t misschien iets van deze 3 kunnen zijn:
- automatische updates (denk t niet want checkt 1x per dag)
- account waarmee je aanmeldt bij Samsung/TV (nu eruit gehaald)
- virusscanner (uitgezet)

[ Voor 75% gewijzigd door matthijst op 29-05-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:55
mischien inderdaad de nieuwste software update poging????

es gibt eine neue FW auf dieser Seite - 1130.3

Heb ik van onze Duitse Forum collega`s

ww.hifi-forum.de/index.php?action=browseT&forum_id=151&thread=27278

[ Voor 3% gewijzigd door dinandus op 29-05-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
verkeerde link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Da's de HU9000, hier staat 7500, maar geen nw firmware:
https://www.samsung.com/n.../UE55HU7500LXXN-downloads

Midstar: log jij automatisch aan met een account op de TV?

Kan zijn dat het 1 van die drie genoemde hierboven is, nu 20 min tv aan het kijken en nog geen restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
matthijst schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:05:
Da's de HU9000, hier staat 7500, maar geen nw firmware:
https://www.samsung.com/n.../UE55HU7500LXXN-downloads

Midstar: log jij automatisch aan met een account op de TV?

Kan zijn dat het 1 van die drie genoemde hierboven is, nu 20 min tv aan het kijken en nog geen restart.
Dat account heb ik wel ingesteld staan, virusscanner staat uit.

Nu wel 1 uur en 15 min geen herstart gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dat is wel goed shit mensen. Dus het gebeurd ook gewoon wanneer je op je console zit? Echt jammer dat zelfs tvs van zulke bedragen er ook mee kampen...problemen that is. Niet dat het goed valt te praten dar goedkopere tvs het ook kunnen hebben though. Wij moeten sowieso wachten tot Hifi Corner hem heeft...Hopelijk in de tussentijd betere updates hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Nu online
Aangezien de problemen sinds vandaag spelen zal er wel een logische verklaring voor zijn. Desalniettemin blijft het irritant, echter lijkt het me sterk dat het blijvend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick

Heb die van mij vorige week dinsdag besteld en nog steeds niks gehoord. Ze hadden gezegd ze vorige week donderdag/vrijdag binnen te krijgen..

Thx,

Gr Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Junia schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:28:
Aangezien de problemen sinds vandaag spelen zal er wel een logische verklaring voor zijn. Desalniettemin blijft het irritant, echter lijkt het me sterk dat het blijvend is.
Ja inderdaad. Ineens hebben de meeste mensen hier er last van. Ik had de review op hdtvtest gelezen en daar stond niets, dus het zal vast wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ha, toch weer wel een herstart na 2 uurtjes niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Ik heb gemerkt dat bij netflix het herstarten vaker voorkomt, nu een beetje youtube en rtl gemist app tot nog toe langer zonder problemen.

Ik post dit bericht en de tv herstart zich een minuut later, dit is niet grappig meer. Niets werkt nu dus fantsoenlijk meer.

[ Voor 31% gewijzigd door WilbertvdBroek op 29-05-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibster
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-02 10:50
Theregiment schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:33:

Thx,

Gr Bart
Ik heb hem afgelopen maandag besteld en ze hebben tegen mij gezegd dat hij volgende week binnen moet komen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Had net die drie dingen uitgezet en even later werkten de knoppen van de AB niet meer :(
Met de knop op de achterkant van de TV kwam ik ook niet meer in het menu.
Stekker uit de TV en daara gelukkig wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Wat gaan jullie doen met deze problemen? Morgen contact opnemen met de winkel of samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Denk dat je meer aan samsung hebt? Als iedereen nou ff een melding maakt dan zullen ze wel bezig gaan?
Winkel kan hooguit een monteur regelen ofzo, heb je niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
Hebben jullie allemaal die tv gekocht bij hificorner.nl ? ( diegene die problemen hebben he ).

Indien dat zo is zal ik mijn order wel annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Ik bel de winkel (Ben van Dijk in Uden) aangezien zij degene zijn die het horen op te lossen. Dat ze daarna samsung bellen of net wat moeten ze maar zelf uitzoeken. Ik zit eerder nu aan een andere tv te denken, ik ben het gezeik nu onderhand wel zat. Sinds de aanschaf niets dan ellende ermee gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door WilbertvdBroek op 29-05-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Neu, van overal en probleem is ook van vandaag, dus het zal wel iets met een onlinefunctie te maken hebben.

@hierboven: andere TV kan vast wel, maar welke ga je vinden voor 1600 euro?

[ Voor 26% gewijzigd door matthijst op 29-05-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Inderdaad....sinds offline geen klachten meer. Gebruik tv zelf niet hiervoor dus wacht wel tot ik een oplossing hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
Hier heeft de 55hu7500 ook vrijwel de hele dag aan gestaan.
Zitten niet bij Ziggo.
En (dus) ook helemaal geen problemen, wat een mooie tv is dit.
Dat upscalen werkt ook prima trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Offline betekent dus geen Netflix? :(

Nu eerst maar even auto update uitgezet en uitgelogd met samsung account

[ Voor 50% gewijzigd door Erik-1980 op 29-05-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
fluz schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:48:
Hier heeft de 55hu7500 ook vrijwel de hele dag aan gestaan.
Zitten niet bij Ziggo.
En (dus) ook helemaal geen problemen, wat een mooie tv is dit.
Dat upscalen werkt ook prima trouwens
Wel online? Wat meer info zou handig zijn :)
Heb zelf UPC ci+ en bij mij restartte hij twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Erik-1980 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:48:
Offline betekent dus geen Netflix? :(

Nu eerst maar even auto update uitgezet en uitgelogd met samsung account
Net weer zwart beeld....
Zag direct dat ik weer automatisch was aangemeld met samsung account. Nu account verwijderd. Kijken of dat helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
Voor alle duidelijkheid , ik woon in belgie en dus ik heb telenet.

Aankoop voor een tv in nederland zou voor mijn 900 minder zijn dan in belgie ( zonder de cashback ), en daarbij gratis levering naar belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Erik-1980 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:56:
[...]

Net weer zwart beeld....
Zag direct dat ik weer automatisch was aangemeld met samsung account. Nu account verwijderd. Kijken of dat helpt!
Dat helpt dus niet. Nu netwerkkabel eruit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tapalla
  • Laatst online: 04-02-2024
Ook vandaag 2 x spontaan herstart (UPC, 55HU7500, regio Amsterdam). 1 x tijdens XBOX, 1x tijdens kijken film via NAS.

Ook maar een tweet bij @Samsung_NL achtergelaten. Heb virus scanning ook maar uitgezet, heb geen Samsung account dus dat kan het niet zijn.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Ook ff tweet achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Sinds ik na de 2e maal herstart de "auto updates" heb uitgeschakeld van zowel de "Apps" als "firmware", geen herstarts meer gehad . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
henklbr schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:26:
Sinds ik na de 2e maal herstart de "auto updates" heb uitgeschakeld van zowel de "Apps" als "firmware", geen herstarts meer gehad . . .
Heb ik nu ook gedaan en het lijkt te werken! Kijk nu al meer dan 15 min zinder herstart, dat was daarvoor niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
WilbertvdBroek schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Heb ik nu ook gedaan en het lijkt te werken! Kijk nu al meer dan 15 min zinder herstart, dat was daarvoor niet mogelijk.
Hier tot nu toe ook!
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Erik-1980 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:03:
[...]

Hier tot nu toe ook!
Fingers crossed!
Helaas! Hier ging hij weer uit. Nu netwerk kabel eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wacht even. Dus als de wifi van de tv uit staat is er niets aan de hand? In mijn geval zou het dan niet erg zijn want Netflix heb ik via 360 en verder kijk ik zo nu en dan eens een Bluray en game verder voornamelijk. Maar neemt niet weg dat dit gefixt moet worden.

Hoe is trouwens te zien of iets wordt geupscaled? Toen wij de tv testte gisteren met Xbox 360 stond er 1080p/60. Is dat een teken dat het upscaled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik heb nu deze 4 uit staan:
- automatische update firmware
- automatische updates applicaties
- virusscanner
- samsung account

Zit nu anderhalf uur te kijken.
Edit: haha, wtf, reset mn netwerkconnectie en nog geen minuut later crasht ie 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 29-05-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
matthijst schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:52:
[...]

Wel online? Wat meer info zou handig zijn :)
Heb zelf UPC ci+ en bij mij restartte hij twee keer.
Yep, online via wifi. Kids hebben aardig wat youtube gekeken.
Vanavond gewoon journaal en een filmpje.
Gelukkig nog geen probleem.

Zit bij xmsnet met glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nu een poging met statisch IP-adres aan het doen, 's kijken of dat helpt.

Wow, welgeteld 2 minuten :D

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 30-05-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Aangezien bijna jullie allemaal getroffen werden, moet het haast wel aan Samsung liggen met een andere update, toch? Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Pagina: 1 2 ... 42 Laatste