Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51
Yep, ga ik wel vanuit, een hele lading TV's die er op dezelfde dag mee ophouden is anders wel heel toevallig :D
Morgen s ff in die livechat van samsung melden en/of support bellen.

Als ik wifi uitschakel is het probleem weg, maar goed: Netflix direct via tv is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:01
matthijst schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:20:
Yep, ga ik wel vanuit, een hele lading TV's die er op dezelfde dag mee ophouden is anders wel heel toevallig :D
Morgen s ff in die livechat van samsung melden en/of support bellen.

Als ik wifi uitschakel is het probleem weg, maar goed: Netflix direct via tv is wel handig.
Ja inderdaad man, en die shit mag gewoon niet gebeuren.

AVForums heeft hun review ook online trouwens :). Van de 7500

http://www.avforums.com/r...d-television-review.10361

[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 30-05-2014 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242855

Topicstarter
•Angela :
Goedemorgen, welkom bij de Samsung Live Chat, waarmee kan ik u van dienst zijn?
•Jos a Campo :
Goedemorgen
•Jos a Campo :
Heeft U mijn vraag gelezen?
•Jos a Campo :
Bent U er nog?
•Angela :
Ik heb uw omschrijving gelezen en heb begrepen dat uw televisie tot wel 14x een herstart heeft gehad tijdens het bekijken van Netflix, televisie kijken en via de apps in de smart hub
•Jos a Campo :
Ja klopt geheel automatisch
•Jos a Campo :
Ik heb er een link bij gezet van het forum waar meerderen er gisteren plots last van kregen
•Angela :
Zeer vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft
•Jos a Campo :
Ik ben er dus niet alleen in er zijn er zijn 12 personen meer die er lasgt van hebben alleen op het forum al
•Angela :
Ik kan helaas vanaf mijn positsie geen forums open
•Jos a Campo :
Oke jammer, maar er moet wat aan gedaan worden want het is erg vervelend nu
•Angela :
Om de oorzaak te achter halen zou u graag de volgende service willen aanbevelen
•Angela :
Graag vraag ik u om telefonisch contact met ons op te nemen en te vragen naar een Remote Management sessie. Dit houdt in dat wij van afstand (softwarematig) uw toestel kunnen bedienen (met uiteraard uw toestemming). 0900-7267864
•Jos a Campo :
Ik denk dart het met jullie servers te maken heeft die via het netwerk iets willen met de tv
•Jos a Campo :
Ja dat is goed wat mij betreft
•Angela :
Dat is ook mijn vermoede en via een remote management sessie kunnen wij deze server voor u resetten
•Jos a Campo :
Oke, maar U gaat het druk krijgen vandaag met deze vraag
•Angela :
Na de reset zal mijn collega ook alles weer terug installeren en de apps herinstalleren
•Jos a Campo :
Oke, vanaf hoe laat kan dat?
•Angela :
deze afspraken kunnen ingeplaned worden vanaf 8:00 tot 20:30 uur in de avond
•Jos a Campo :
Ok dus het wordt niet gelijk gedaan
•Jos a Campo :
Wilt U er wel melding van maken dat er meerderen zijn die er plots last van krijgen opdezelfde dag
•Jos a Campo :
Alleen met netwerk uit doet hij het goed
•Jos a Campo :
Het is echt afkomstig van jullie servers oid
•Angela :
Ja zeker, ik heb het net direct aan mijn collega doorgegeven
•Jos a Campo :
Het is net alsof samsung een software update wil pushen die niet lukt
•Jos a Campo :
Denk niet dat het aan mijn software ligt.
•Jos a Campo :
Ik wacht het wel even af met inplannen tot er iets meer bekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Meer mensen die het gemeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 242855 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:54:
Meer mensen die het gemeld hebben?
Net de Live Chat afgesloten met Angela, en die wist mij te melden dat de fout geheel aan hun zijde was en dat er gister wat mis was met 1 van hun servers...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
OK, kom d'r niet door, maar zal dan wel opgelost worden.
Wel kansloos trouwens zoiets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K3nrgy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-03 21:02
Heb hem gister geupdate naar versie 1121 . Maar sindsdien heb ik dat het geluid erg dof klinkt. Verschillende geluidsinstellingen geprobeerd maar het mooie geluid van 1120 is weg :(

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 20:43
Kom er niet doorheen....
Geen chat medewerkers beschikbaar.....:(

Hebben jullie ook contact opgenomen met de winkel?

[ Voor 29% gewijzigd door Erik-1980 op 30-05-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dat gesprek valt me erg mee. Heb echt gesprekken gehad en van gehoord die zo triest verlopen dat je gewoon nergens kwam. Hopelijk fixen ze dit gauw voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Erik-1980 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:55:
Kom er niet doorheen....
Geen chat medewerkers beschikbaar.....:(

Hebben jullie ook contact opgenomen met de winkel?
Lees je ook de voorgaande reacties?

Daar was al vermeld, dat de fout lag aan de zijde van Samsung (server problemen) en dat deze nu opgelost behoren te zijn! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tv staat nu 2 uurtjes aan. Nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watercooler
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-07 11:55
Al iemand de gelukkige eigenaar van een UE48HU7500?

[ Voor 4% gewijzigd door Watercooler op 30-05-2014 11:01 . Reden: Typo in beschrijvig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 13:31
heb geen reboots, maar wel als ik bv netflix of youtube gekeken heb, en terug ga naar TV (via ci+) dan worden de gecodeerde kanalen blokkerig weergegeven, tv even aan en uitzetten helpt, maar is wel vervelend. Nederland 1 (=niet gecodeerd) wordt wel goed weergegeven. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avantius
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
stijnec1 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:20:
heb geen reboots, maar wel als ik bv netflix of youtube gekeken heb, en terug ga naar TV (via ci+) dan worden de gecodeerde kanalen blokkerig weergegeven, tv even aan en uitzetten helpt, maar is wel vervelend. Nederland 1 (=niet gecodeerd) wordt wel goed weergegeven. Iemand anders ook dit probleem?
Same here! Met Ziggo en Quantis 1.3 module.......! Is overigens niet altijd het geval, maar gebeurt soms.
Heb zelf het idee (hoop) dat firmware upgrade problemen met CI+ uiteindelijk gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
heb dezelfde module en provider, hopen idd dat de software dit asap kan oplossen, tis natuurlijk geen wereldramp maar wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408099

Beste allen,

Dank aan jullie allemaal voor het melden van deze storing. Wij gaan dit uitzoeken en verwachten hier snel een oplossing voor.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avantius
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
stijnec1 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:33:
heb dezelfde module en provider, hopen idd dat de software dit asap kan oplossen, tis natuurlijk geen wereldramp maar wel vervelend
Werkt de Ziggo On demand functionaliteit wel bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
soms wel, maar heel traag, soms ook niet
heb het een paar keer geprobeerd en toen de moed maar opgegeven, sowieso vind ik de inhoud niet heel denderend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-07 16:26
Anoniem: 408099 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:33:
Beste allen,

Dank aan jullie allemaal voor het melden van deze storing. Wij gaan dit uitzoeken en verwachten hier snel een oplossing voor.

Alex
Samsung WebCare
Dat zullen wij als gebruikers zeker waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Gisteren en vandaag nog geen tv gekeken, maar netjes van Samsung dat ze hier even melden ermee bezig te zijn.

Pluspunten bijgeschreven!

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:22
Ik zou me niet zo'n zorgen maken. Het is gewoon een tijdelijk (weliswaar irritant) probleem. Samsung kennende zullen ze dit z.s.m. oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408099

Beste allen,

Onze engineers hebben bevestigd dat dit, zoals Henkblr al aangaf, inderdaad een server issue betrof. Deze behoort ondertussen te zijn verholpen en de televisies dienen weer normaal te werken.
Mocht de televisie niet direct goed werken, adviseren we allereerst om de SmartHub te resetten alvorens de netwerkverbinding opnieuw te leggen, zodat de verbinding met de server opnieuw kan worden gelegd.
Mocht het hierna alsnog niet werken, horen wij dit natuurlijk graag!

Alex
Samsung WebCare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 408099 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:18:
Beste allen,

Onze engineers hebben bevestigd dat dit, zoals Henkblr al aangaf, inderdaad een server issue betrof. Deze behoort ondertussen te zijn verholpen en de televisies dienen weer normaal te werken.
Mocht de televisie niet direct goed werken, adviseren we allereerst om de SmartHub te resetten alvorens de netwerkverbinding opnieuw te leggen, zodat de verbinding met de server opnieuw kan worden gelegd.

Alex
Samsung WebCare
Bedankt voor het snelle reageren. Top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Anoniem: 408099 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:18:
Beste allen,

Alex
Samsung WebCare
Prachtig, alles werkt inderdaad weer!
Maar wordt er ook iets aan gedaan om dit er in een firmware update uit te halen?
Beetje nutteloos dat een TV herstart omdat er een Samsung server down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
Mooi dat het weer werkt, maar ik heb nu een probleem waar ik niet meer uitkom.

Mijn nieuwe ci kaart van smit geeft ook een melding dat de authorisatie niet goed is.
Met samsung aan de lijn fabrieksinstellingen hersteld, maar tijdens installatie het probleem dat met het opgeven van de postcode geen enkele provider gevonden werd. Gevolg is een halve installatie waardoor ik geen digitale zenders kan ontvangen. De ci kaart kan daarom waarschijnlijk ook niets vinden zeg maar.
Ook uitgesloten dat er hard en software problemen zijn.

Vreemde is dat mijn eerste 55hu7500 de quantis module wel accepteerde en dus ook digitale tv doorgaf. Ik had toen wel de tv ginstalleerd met een cisco 8455 decoder (die daarna stopte met werken) waarna ik de quantis had gekocht.

Zojuist ook die stappen herhaald, maar het lukt me niet meer om de ci module aan de praat te krijgen.

Ziggo wist me te vertellen dat je hoe dan ook standaard ned 1 digitaal moet binnen krijgen. Het feit dat dit niet lukt bij mij komt doordat de tv nog niet ziggo gecertificeerd is. Hoe lang dit duurt wist de medewerker niet, hij adviseerde een decoder te kopen....

Zijn er hier mensen die dit probleem ook hebben of hebben opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:01
Ook wel wat zitten rommelen in het begin. Had toen eerst ci er uit, dan reset naar fabrieksinstellingen, dan zenders laten zoeken (land op NL gezet?). Kabel moet je dan hebben, niet antenne.
Vervolgens daarna pas de ci module (incl smartcard) erin doen. Zo kreeg ik het weer werkend na een wissel van een 1.2 naar een 1.3 module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Wat gebruiken de meeste hier ik krijg mijn tv volgende week en moet nog een module kopen vandaar!

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599250

Watercooler schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:45:
Al iemand de gelukkige eigenaar van een UE48HU7500?
Ik ben zo'n gelukkige eigenaar Watercooler! En ook nog gekocht met cashback dus advies, wil je hem? go to Electroplace Rdam daar gekocht, dik tevreden en nergens anders goedkoper kunnen vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watercooler
  • Laatst online: 07-07 11:55
Anoniem: 599250 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:01:
[...]

Ik ben zo'n gelukkige eigenaar Watercooler! En ook nog gekocht met cashback dus advies, wil je hem? go to Electroplace Rdam daar gekocht, dik tevreden en nergens anders goedkoper kunnen vinden! :)
Tnx voor de info, mag ik vragen wat je hebt moeten betalen? Ik zie alleen maar een adviesprijs van 1999 overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Watercooler schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Tnx voor de info, mag ik vragen wat je hebt moeten betalen? Ik zie alleen maar een adviesprijs van 1999 overal.
bel ze maar, je gaat me ervoor bedanken! ze hebben koopavond vanavond en ik weet zeker dat je me een bloemetje zal willen sturen ;)
http://www.kieskeurig.nl/...9267A9AF3C12573BE0042A044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pfff, wat is dat toch, met dat cryptische gedoe als het om prijzen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matthijst schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:39:
Pfff, wat is dat toch, met dat cryptische gedoe als het om prijzen gaat.
Is een kleine zaak waar je nog leuk kunt onderhandelen. Als ik hier zeg dat ik er 1780 euro voor heb betaald en ze doen hem niet meer voor die prijs weg ben ik hier de liegbeest dus dat doe ik niet, je kunt dan beter zelf even bellen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-07 16:26
Anoniem: 599250 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Is een kleine zaak waar je nog leuk kunt onderhandelen. Als ik hier zeg dat ik er 1780 euro voor heb betaald en ze doen hem niet meer voor die prijs weg ben ik hier de liegbeest dus dat doe ik niet, je kunt dan beter zelf even bellen, toch?
Dus 1780 euro exclusief cashback? Geen geheim ofzo... proberen elkaar te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anoniem: 599250 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Maar dan gaat het hier om de 48 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 14:15
Als ik zo lees dat mensen hier de HU7500 kunnen kopen voor 1850-1900 (excl 500,- CB). Dan is die een stuk goedkoper dan de 48" met maar 150 euro cb

[ Voor 47% gewijzigd door kx22 op 31-05-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
De 48"-modellen vallen nu ook onder de cashback-actie:

Koop een promotiemodel Samsung Smart TV 48” bij een deelnemende winkel en ontvang € 150 retour. Geldig vanaf 31 mei 2014 t/m 15 juni 2014

UE48H8000SLXXN
UE48HU7500LXXN

https://www.samsung.com/nl/promotion/tv-cashback/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
  • Laatst online: 12-02-2022
Weet er iemand of de cashback ook terugkrijgt als je in belgie woont ( zoals ik ) en een tv in nederland koopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 598126

Pete, in het andere 2014 samsung modellen topic is deze vraag ook gesteld. Ik dacht wel dat het kon maar, lees het topic daar er even opna. Het is besproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Pete111 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:58:
Weet er iemand of de cashback ook terugkrijgt als je in belgie woont ( zoals ik ) en een tv in nederland koopt ?
Je kan hem ook gewoon in België kopen:

Tot €500 cashback op een Samsung Smart TV

Koop van 21 april 2014 t/m 26 juni 2014 een Samsung actiemodel TV en krijg tot €500 cashback.

Vul het deelnameformulier volledig in en print deze uit. Stuur het formulier samen met uw kopie van de aankoopbon en de originele streepjescode van de verpakking uiterlijk 10 juli 2014 op naar het aangegeven adres. Zie de actievoorwaarden voor meer details.

Actiemodellen €500 cashback:
UE55HU7500, UE55HU8500, UE65HU7500, UE65HU8500, UE75HU7500, UE55H8000, UE65H8000

OF koop van 21 april 2014 t/m 26 juni 2014 een Samsung actiemodel TV en krijg tot €250 cashback + €50 extra als de Rode Duivels door de groepsfase komen en u de kennisvraag goed beantwoordt.

Actiemodellen €100 cashback + €50 extra:
UE46H7000, UE48H8000, 40H7000

Actiemodel €150 cashback + €50 extra:
UE48HU7500

Actiemodellen €250cashback + €50 extra:
UE60H7000, UE55H7000

Meer info: http://www.samsung.com/be/promotion/tv-cashback/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
lol in belgie is het 2799 euro in nederland 2049 of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Pete111 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 10:41:
lol in belgie is het 2799 euro in nederland 2049 of minder.
Je kan natuurlijk de voorwaarden eens doorlezen:

Artikel 5 – Actiegebied

1. De Actie geldt alleen op goederen die in Nederland aangekocht zijn en de Deelnemer dient te beschikken over een geldig
Europees bankrekeningnummer. Het product moet bovendien voldoen aan de specifieke voorwaarden die gelden zoals
beschreven onder Promotiemodel en Actie van deze Bijzondere Actievoorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
dat wil niet zeggen dat ik de cashback niet krijg he,
enkel de aankoop moet in in ned, bel , lux gebeuren, waar de persoon moet wonen staat nergens vermeld:

De Actie geldt alleen op goederen die in België of Luxemburg aangekocht zijn en de Deelnemer dient te beschikken over een geldig Europees bankrekeningnummer. Het product moet bovendien voldoen aan de specifieke voorwaarden die gelden zoals beschreven onder Promotiemodel en Actie van deze Bijzondere Actievoorwaarden.

Er staat europees bankrekening; moest het enkel het land van verkoop zijn zou er staan enkel aangekocht
in belgie en , nederland.en er woonachtig zijn , maar met europees bankrekening kan ik het in belgie of nederland kopen en woonachtig zijn in bv italie of duitsland of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Pete111 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:24:
dat wil niet zeggen dat ik de cashback niet krijg he,
enkel de aankoop moet in in ned, bel , lux gebeuren, waar de persoon moet wonen staat nergens vermeld:

De Actie geldt alleen op goederen die in België of Luxemburg aangekocht zijn en de Deelnemer dient te beschikken over een geldig Europees bankrekeningnummer. Het product moet bovendien voldoen aan de specifieke voorwaarden die gelden zoals beschreven onder Promotiemodel en Actie van deze Bijzondere Actievoorwaarden.

Er staat europees bankrekening; moest het enkel het land van verkoop zijn zou er staan enkel aangekocht
in belgie en , nederland.en er woonachtig zijn , maar met europees bankrekening kan ik het in belgie of nederland kopen en woonachtig zijn in bv italie of duitsland of niet ?
Punt 2:

Artikel 6 – Overig (NL)

1. Uw gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving.

2. Vragen en opmerkingen over deze Actie kunt u telefonisch doen op nummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 ct/pm) of per e-mail naar samsung@consumercare.info.

3. Door deelname aan de Actie verklaart de Deelnemer zich akkoord met de Algemene Actievoorwaarden en deze Bijzondere actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op www.samsung.com/nl/info/legal.html / of www.samsung.com/nl/promotion /.

Artikel 6 – Overige (BE)

1. Uw gegevens worden behandeld conform de van toepassing zijnde nationale privacy wetgeving.

2. Vragen en opmerkingen over deze Actie kunt u telefonisch doen op nummer 02 201 2418 (lokaal tarief) of per e-mail naar samsung@consumercare.info.

3. Door deelname aan de Actie verklaart de Deelnemer zich akkoord met de Algemene Actievoorwaarden en deze Bijzondere actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op www.samsung.com/be/info/legal.html> of www.samsung.com/be/promotion>.

[ Voor 15% gewijzigd door henklbr op 31-05-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

devilsnight schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:50:
[...]

Maar dan gaat het hier om de 48 inch?
even specifiek voor jou de UE48HU7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajvk schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 21:32:
[...]

Dus 1780 euro exclusief cashback? Geen geheim ofzo... proberen elkaar te helpen :)
Slimmerik! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
nee de ue55hu7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even goed terug kijken pete111 in mijn geval ging dat wel en hij vroeg aan mij om welk model het ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
woon je ook in belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
Net Elektroplace gesproken en zij verkopen de HU7500 48 inch voor 1550 euro! Dit is exclusief de 150 cashback, dus die gaat er ook nog af. Je krijgt dus de TV voor een mooie prijs en ze hebben daar echt hele goede service! Niks is te gek, als je bv zoals ik de Xbox One wil testen, kun je dat daar gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:47
Mocht het hier nog niet voorbij gekomen zijn: de screensaver problemen na het gebruik van de Plex app lijken voorbij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:29
yordy1985 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:19:
Net Elektroplace gesproken en zij verkopen de HU7500 48 inch voor 1550 euro! Dit is exclusief de 150 cashback, dus die gaat er ook nog af. Je krijgt dus de TV voor een mooie prijs en ze hebben daar echt hele goede service! Niks is te gek, als je bv zoals ik de Xbox One wil testen, kun je dat daar gewoon doen.
En hoe was die test? Want dat houd me nog tegen om deze TV te kopen, die input lag voor gaming. Ook die fan-geluiden en dat eventuele "haperen" van het beeld bij tennis of voetbal, zoals ik in de andere topic heb gelezen, doen me twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:52
transformer schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:55:
Wat gebruiken de meeste hier ik krijg mijn tv volgende week en moet nog een module kopen vandaar!
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar heb nu nog een decoder van ziggo maar zal straks ook over moeten stappen naar een module
Btw al iemand wat van hifi.nl gehoord omtrent de levering van de 7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
botech schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:17:
[...]

En hoe was die test? Want dat houd me nog tegen om deze TV te kopen, die input lag voor gaming. Ook die fan-geluiden en dat eventuele "haperen" van het beeld bij tennis of voetbal, zoals ik in de andere topic heb gelezen, doen me twijfelen.
Ik ben vorige week al geweest om te testen en heb toen gelijk de 55HU7500 gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit toestel en ook over de service van Elektroplace. Ik heb totaal geen last van de inputlag zowel met de Xbox One als PS4 niet. Ik heb FIFA 14 getest en BF4. Op de PS4 heb ik zojuist Watch Dogs en BF4 getest en geen problemen met de Input Lag. Met het haperen bedoel je denk ik Vertical Banding? Hier heeft de 55 inch versie geen last van de 65 inch versie schijnt er wat meer last van te hebben. Ik heb de finale tussen Real Madrid en Atletico Madrid gekeken zonder problemen als vertragingen enz. Als de TV wil testen, bel ff Elektroplace, daar kun je altijd ff langs komen om een console te testen op de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:55
Na het forum gevolgt te hebben, en ook de positieve revieuws van Kieskeurig, ook gebeld met de zeer vriendelijke mensen van Electroplace, waren het al snel eens over inderdaad de beste prijs van NL die je maar krijgen kunt, de 65 hu 8500 besteld. Haal hem dinsdag op, en zal in de loop van de week dan hier ook een eerste indruk van de tv plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
hoe zit het me de vertical banding om de 55hu 7500 ? sommige tv hebben er al last van anderen niet.
iemand problemen met dit euvel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:29
yordy1985 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Ik ben vorige week al geweest om te testen en heb toen gelijk de 55HU7500 gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit toestel en ook over de service van Elektroplace. Ik heb totaal geen last van de inputlag zowel met de Xbox One als PS4 niet. Ik heb FIFA 14 getest en BF4. Op de PS4 heb ik zojuist Watch Dogs en BF4 getest en geen problemen met de Input Lag. Met het haperen bedoel je denk ik Vertical Banding? Hier heeft de 55 inch versie geen last van de 65 inch versie schijnt er wat meer last van te hebben. Ik heb de finale tussen Real Madrid en Atletico Madrid gekeken zonder problemen als vertragingen enz. Als de TV wil testen, bel ff Elektroplace, daar kun je altijd ff langs komen om een console te testen op de TV.
Nee, ik bedoel dit:
sKoLb schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:48:
Ik merkte gisteren met een Roland Garros tennis wedstrijd dat mijn HU7500 nog wat last heeft van haperingen (vooral te zien in de tennisbal). Motion Plus staat op Standaard, deze had ik eerst op custom settings zoals op deze site gemeld staat: http://www.hdtvtest.co.uk/news/ue55hu7500-201405083761.htm maar daardoor haperde de Youtube video die eerder in dit topic vermeld stond (voor het vinden van vertical banding) enorm.

Standaard lijkt de beste setting, maar toch stoort het mij nog. Heeft iemand hier al een ideale combinatie van instellingen gevonden om haperingen (judder?) niet waar te nemen?

Hebben jullie LED Clear motion bijvoorbeeld aan of uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pete111 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:37:
hoe zit het me de vertical banding om de 55hu 7500 ? sommige tv hebben er al last van anderen niet.
iemand problemen met dit euvel ?
Ikzelf heb er nul last. Volgens mij was het wat meer aan de orde bij de 65 inch variant.
Ook geen last van clouding en backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Even een resume,

Morgen is de UE55HU7500 2 weken in mijn bezit, en begin er steeds meer tevreden mee te zijn.
De eerste week was het vooral wennen na jaren plasma te hebben gehad.

Veel gespeeld met de afstellingen wat betreft beeldkwaliteit ,omdat ik het niet naar mijn zin kreeg.
Alle out of the box instellingen voldeden niet en dat is dan lastig.
Vooral ook omdat elke zender weer net even anders is van kleur,kwaliteit etc...

Na het automatische herstart verhaal van eergisteren, wat inmiddels bij mij verholpen is, is er mij niet iets om ontevreden over te zijn.
vertical banding, clouding en backlight bleeding zijn bij mij niet aan de orde.
Misschien is het er wel maar niet in die mate dat ik het zie bij films of tv uitzendingen.
Ik heb er wel wat testmateriaal tegen aan gegooid, maar niets kunnen ontdekken. Ook niet in een totaal verduisterende kamer.

Ik heb nu voor mijzelf een iets andere setting dan de meesten hebben (denk ik), aangezien de moviemode en warm2 mij niet kan bekoren.
Het beeld is mij dan te warm ,flets en ietwat wazig alsof het altijd heiig is.
Nu een wat meer uitgesproken setting wat het plaatje beter laat leven.

Picture Mode: Standaard

Backlight: 14

Contrast: 95

Brightness: 45

Sharpness: 20

Colour: 50

Tint: G50/R50

Picture Size: Screen Fit

Advanced Settings

Dynamic Contrast: middel

Black Tone: Off

Flesh Tone: 0

RGB Only Mode: Off

Gamma: 0

Expert Pattern: Off

Motion Lighting: Off

Picture Options

Colour Tone: Standaard

Digital Clean View: Off

MPEG Noise Filter: Off

Film Mode: Auto2 (If applicable)

Motion Plus: Off

Smart LED: Low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
zal deze settings eens proberen als ik mijn tv heb , alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Heb wel veel last van dat trillende beeld. Moet je Motion plus wel of niet aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yordy1985 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:50:
Heb wel veel last van dat trillende beeld. Moet je Motion plus wel of niet aanzetten?
Ik heb hem op uit, met tennis en voetbal geen problemen gewoon vloeiend beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
In de winkel toen we een game gingen testen was er gigantische blurring. Motion plus op uit en weg was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Heb motion plus uit maar het is nog steeds erg aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yordy1985 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:27:
Heb motion plus uit maar het is nog steeds erg aanwezig.
heb je een module of pvr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Volgens mij is die tv van jou gewoon gaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Gewoon via Humax van Ziggo!

Lijkt net of ik er eerst geen last van had maar dat het erger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Humax op v format origineel en wide op auto.
tv op fit screen/volledig scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599570

Heb vandaag mijn ue 75hu7500 opgehaald ,wat een ding zeg echt super blij mee ,goede korting gekregen bij de mediamarkt ,bijna de btw korting .
Maar waar kijken jullie uhd demo's wil even genieten .wie weet dit
Ik lees over samsung demo's op USB waar kan ik die downloaden ?
Zit er verschil tussen ci+ of via ziggo interactief kastje kijken ?
Sorry voor al mijn vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 599570 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:18:
Heb vandaag mijn ue 75hu7500 opgehaald ,wat een ding zeg echt super blij mee ,goede korting gekregen bij de mediamarkt ,bijna de btw korting .
Maar waar kijken jullie uhd demo's wil even genieten .wie weet dit
Ik lees over samsung demo's op USB waar kan ik die downloaden ?
Zit er verschil tussen ci+ of via ziggo interactief kastje kijken ?
Sorry voor al mijn vragen
Gefeliciteerd,

Jammer dat je niet via een webwinkel heb gekocht, dan had je richting de 30 procent korting gehad.
Op deze tv is dat toch al snel velen honderden euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb 900 euro korting plus 500 cashback vindt dat ik een goede deal heb ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415272

Anoniem: 599570 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:18:
Heb vandaag mijn ue 75hu7500 opgehaald ,wat een ding zeg echt super blij mee ,
Gefeliciteerd Diehard77.
Ik zit zelf al vanaf eind april te wachten op mijn 75" HU7500.
Hopelijk komende week, zodat ik ook eindelijk kan gaan genieten :)

Ik kom van een 47" en mijn vrouw wilde er duidelijk op vooruit gaan. Dus 65" was haar te klein O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk mijn kanalen via mijn humax ziggo decoder ,en kan dus mijn tv niet installeren met kanalen ondervinden jullie daar hinder van ?
Verder tv aangesloten op internet via vaste kabel
Verder kijk ik netflix via mijn ps4 zit er kwaliteitsverschil als ik vis de ps4 kijk of via de app van samsung?
Geluid heb ik via mijn Böse systeem
Zien jullie problemen qua instellingen of gemis van iets ,ik hoor het graag

Ik kijk nu 4 uur tv en geen herstartingen ,gelukkig maar ,ik kijk net pas op dit forum en kreeg al een beroerte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415272 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:48:
[...]

Gefeliciteerd Diehard77.
Ik zit zelf al vanaf eind april te wachten op mijn 75" HU7500.
Hopelijk komende week, zodat ik ook eindelijk kan gaan genieten :)

Ik kom van een 47" en mijn vrouw wilde er duidelijk op vooruit gaan. Dus 65" was haar te klein O+ O+
Sinds april te wachten??
Ik heb hem donderdag besteld bij mediamarkt Amsterdam arena en vandaag heb ik hem opgehaald , bij wie heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu de ps4 aanstaan en vindt het beeld niet super helder ,wat moet ik veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599570 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:07:
Heb nu de ps4 aanstaan en vindt het beeld niet super helder ,wat moet ik veranderen ?
Ik heb de ps4 vande Böse set afgehaald en rechtstreeks op de tv en nu ishetbeeld super alleen heb ik nu geen mooi geluid meer van de Böse set :-( wie weet hier een oplossing voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Anoniem: 242855 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:08:
Humax op v format origineel en wide op auto.
tv op fit screen/volledig scherm
Waar kan ik dat instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yordy1985 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Waar kan ik dat instellen?
Welke type heb je? Op mijn 5200 op de ab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Ik heb de 5200c van Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ab dus knopjes onderaan v format en wide knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Anoniem: 242855 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:17:
[...]

ab dus knopjes onderaan v format en wide knopje.
Gelukt, Bedankt!

Wat is het voordeel van v format op origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yordy1985 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:23:
[...]

Gelukt, Bedankt!

Wat is het voordeel van v format op origineel?
Dat je de tv het upscaling werk laat doen, deze is hier veel beter in.
Misschien ben je dan van je probleem af.
Laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Anoniem: 242855 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Laat maar horen.
Thanks voor de tip! Ik ga ff checken hoe het beeld nu is, laat het je weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415272

Anoniem: 599570 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:57:
[...]
Sinds april te wachten??
Ik heb hem donderdag besteld bij mediamarkt Amsterdam arena en vandaag heb ik hem opgehaald , bij wie heb jij hem besteld?
Eind april rondgebeld. Niemand kon hem direct leveren, overal zelfde bericht: eind mei pas beschikbaar.
O.a. Electroplace en PlatteTV (waar ik uiteindelijk besteld heb omdat het dicht bij huis is).

En 75" ophalen is lastig, past echt niet in mij auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Anoniem: 599570 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:07:
Ik kan niet spreken over de PS4. Maar in de winkel hebben we de input ge-renamed naar GAMES en toen zagen games er gewoon super uit. Diepe kleuren, pikzwarte black levels, scherp. etc.
Anoniem: 242855 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Laat maar horen.
Ok dan. Dus die optie zorgt ervoor dat de boel ge-upscaled wordt naar 4K? Dus mogelijk zagen we de 360 games nog niet eens ge-upscaled.

[ Voor 33% gewijzigd door devilsnight op 31-05-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:56

Bever!

3

360 stuurt geen 4k uit dus tv scaled het naar zn eigen scherm resolutie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 04:00
kellhus schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:07:
Mocht het hier nog niet voorbij gekomen zijn: de screensaver problemen na het gebruik van de Plex app lijken voorbij te zijn.
Gisteren(vrijdag) nog wel, vandaag geen plex gebruikt nog.
Geen herstart met CI UPC, heel af en toe als ik zit te switchen tussen apps en een zware film wil streamen(25gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijken jullie allemaal via ci+ of via een decoder ?
Als jullie via een decoder kijken stellen jullie de tv dan nog in qua zenders of niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:52
Iemand al een manier gevonden om makkelijk de kanalen in te delen?
Ik heb UPC Ci+ module, de interessante kanalen beginnen nu in de 70, zou dat graag (snel en makkelijk) wijzigen. Via de afstandbediening werkt niet fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Exporteren naar USB, volgorde wijzigen met:
http://sourceforge.net/projects/samschanneledit/
En importeren. Je moet wel ff switchen van kabel naar antenne (of andersom) om het exportmenuitem te krijgen. Na importeren terugzetten en dan heb je ze op volgorde staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik krijg het nog niet voor elkaar om 4k op een usb te krijgen ,wel balen wie kan mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:39
tippie62 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar heb nu nog een decoder van ziggo maar zal straks ook over moeten stappen naar een module
Btw al iemand wat van hifi.nl gehoord omtrent de levering van de 7500
Ik ga ze woensdag even bellen voor de status van levering. Ik zal na woensdag wel even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Anoniem: 599570 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:58:
ik krijg het nog niet voor elkaar om 4k op een usb te krijgen ,wel balen wie kan mij helpen ?
Als de stick groot genoeg is kan dat toch geen probleem zijn? Ik heb van youtube wat 4k gedownload op mn harde schijf. Gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Stefangrp schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:32:
Iemand al een manier gevonden om makkelijk de kanalen in te delen?
Ik heb UPC Ci+ module, de interessante kanalen beginnen nu in de 70, zou dat graag (snel en makkelijk) wijzigen. Via de afstandbediening werkt niet fijn
Je kan favorieten lijst aanmaken hierbij ben je vrij om indeling te maken. En ook dat je kanalen niet meer ziet waar je geen toegang tot hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaluee
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02-2024
Van het weekend gekeken naar de HU7500. Besloten om voor de 65inch te gaan. Lees alleen ineens over de problemen met voetbal kijken (Vertical Banding) Hier mensen die gister tijdens voetbal gekeken hebben en geen problemen hadden met hun 65 inch model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599799

iemand ook de ervaring bij installatie (eerste keer) dat de service provider niet in de lijst stond? In mijn geval ziggo. Dit wordt gevraagd bij stap 7. En al in stap 5 zou ziggo zichtbaar moeten zijn....
Herkenbaar? Doe ik iets niet goed? benieuwd naar jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Anoniem: 599799 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:24:
iemand ook de ervaring bij installatie (eerste keer) dat de service provider niet in de lijst stond? In mijn geval ziggo. Dit wordt gevraagd bij stap 7. En al in stap 5 zou ziggo zichtbaar moeten zijn....
Herkenbaar? Doe ik iets niet goed? benieuwd naar jullie reactie.
Dat probleem heb ik nu met mijn tweede model dus ook, gevolg is dat ik geen ci module aan de praat krijg.
Woensdag komt de monteur langs.

Is het jou wel gelukt om digitale zenders binnen te halen tijdens het scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
Kaluee schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:12:
Van het weekend gekeken naar de HU7500. Besloten om voor de 65inch te gaan. Lees alleen ineens over de problemen met voetbal kijken (Vertical Banding) Hier mensen die gister tijdens voetbal gekeken hebben en geen problemen hadden met hun 65 inch model?
ja op ned 3 had ik daar ook enigsinds last van vreemd genoeg, maar niet op de andere zenders zoals eurosport HD, het lijkt er bij mij dus op dat het zender gebonden is, opgemerkt dat bij mij de ned HD zenders de minste zijn alle andere zenders hebben betere kwaliteit het journaal lijkt wel SD zo matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
U2psv schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:01:
[...]

Je kan favorieten lijst aanmaken hierbij ben je vrij om indeling te maken. En ook dat je kanalen niet meer ziet waar je geen toegang tot hebt
Maar kan je dan ook zorgen dat "1" Nederland 1 HD is, in plaats van 71, als je direct op de knop op de ab drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
matthijst schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:05:
[...]

Maar kan je dan ook zorgen dat "1" Nederland 1 HD is, in plaats van 71, als je direct op de knop op de ab drukt?
Ja dat kan heb ik wel, als je pagina omhoog gaat en dan via de ab naar recht kom je in je kanalen lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599799

WilbertvdBroek schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:50:
[...]

Dat probleem heb ik nu met mijn tweede model dus ook, gevolg is dat ik geen ci module aan de praat krijg.
Woensdag komt de monteur langs.

Is het jou wel gelukt om digitale zenders binnen te halen tijdens het scannen?
Ik kan geen digitale zenders binnen halen, wel 25 analoge.
Mijn situatie: Ziggo TV standaard, CI+ 1.3, coax antenne(dus geen kabel gebruikt bij eerste installatie)
Na afronden van de 10 installatie stappen kan ik wel tv kijken (NED1-2-3, RTL4-5 etc.). Analoog natuurlijk.

Doordat ik geen service provider kan kiezen is digitale tv waarschijnlijk niet geïnstalleerd. Na stap 10 toch geprobeerd om mbv de CI+ module en smartcard HD zenders te activeren maar direct bij opstarten CI+ module gaf de tv een melding:

CI+ error: Toestel Certicaat Ongeldig
verlopen 17

Na googlen op deze melding zie ik dat het een slechte coax kan zijn (uitgewisseld en direct op meterkast aangesloten hielp niet) of dat desmartcard eerder geplaatst is geworden dan dat deigitale tv geactiveerd is. Dit laatste is zeer waarschijnlijk aangezien de "service provider" dus niet te selecteren was in stap 5-7.

Komt de ziggo monteur bij jou?
Pagina: 1 ... 3 ... 42 Laatste