Ik krijg een monteur van de winkel zelf, die wil uitsluiten dat het niet aan mij ligt :-)
Als ik rtl4 in mijn favorieten op 1 zet en ik druk dan tijdens het tv kijken op 1, dan gaat hij naar Nederland 1?U2psv schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:24:
[...]
Ja dat kan heb ik wel, als je pagina omhoog gaat en dan via de ab naar recht kom je in je kanalen lijst
Haters everywhere but I don’t really care
Waarom geen kabel gebruikt? CI+ is toch kabel?Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:39:
[...]
Ik kan geen digitale zenders binnen halen, wel 25 analoge.
Mijn situatie: Ziggo TV standaard, CI+ 1.3, coax antenne(dus geen kabel gebruikt bij eerste installatie)
Komt de ziggo monteur bij jou?
En heb je al handmatig geprobeerd te scannen (waarbij je qam, frequentie etc in moet vullen)?
Zojuist even gekeken of het signaal te zwak is, maar dat is niet het geval. Nog steeds geen digitale zenders.
Mijn eerste 7500 had hier geen probleem mee.
Wat bedoel je met "desmartcard eerder geplaatst is geworden dan dat deigitale tv geactiveerd is."?
@matthijst
Bij automatisch scannen geef je toch ook qam en freq en dergelijke aan? Is er nog een andere manier dan?
Mijn eerste 7500 had hier geen probleem mee.
Wat bedoel je met "desmartcard eerder geplaatst is geworden dan dat deigitale tv geactiveerd is."?
@matthijst
Bij automatisch scannen geef je toch ook qam en freq en dergelijke aan? Is er nog een andere manier dan?
[ Voor 19% gewijzigd door WilbertvdBroek op 01-06-2014 22:03 ]
Dat hou je denk ik wel, maar op mijn favorieten lijst heb ik wel de volgorde aangepast: RTL4HD dan RTL7HD dan VeronicaHD dan pas rtl5 enz dus die schikking kan je wel makenmatthijst schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:52:
[...]
Als ik rtl4 in mijn favorieten op 1 zet en ik druk dan tijdens het tv kijken op 1, dan gaat hij naar Nederland 1?
Bij tabblad 5 kan hij die qam, frequentie niet invullen geen optie voor en alle providerlijst is leeg.(ik ken hem alleen ik heb upc)matthijst schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:57:
[...]
Waarom geen kabel gebruikt? CI+ is toch kabel?
En heb je al handmatig geprobeerd te scannen (waarbij je qam, frequentie etc in moet vullen)?
Verwijderd
Als je de CI+ module en/of smartcard in je TV plaatst voordat je Ziggo Digitale TV geïnstalleerd hebt incl. netwerknummer en locatie-frequentie dan zou je die melding krijgen.WilbertvdBroek schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:01:
OK, maar dan is eenmalig dat usb tooltje gebruiken toch handiger? Dan heb je de echte zenders op volgorde staan?U2psv schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:07:
[...]
Dat hou je denk ik wel, maar op mijn favorieten lijst heb ik wel de volgorde aangepast: RTL4HD dan RTL7HD dan VeronicaHD dan pas rtl5 enz dus die schikking kan je wel maken
Had ik ook ja, maar later als je handmatig scant wel toch?U2psv schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:09:
[...]
Bij tabblad 5 kan hij die qam, frequentie niet invullen geen optie voor en alle providerlijst is leeg.(ik ken hem alleen ik heb upc)
Usb tooltje?matthijst schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:43:
[...]
OK, maar dan is eenmalig dat usb tooltje gebruiken toch handiger? Dan heb je de echte zenders op volgorde staan?
Ja, deze:
http://sourceforge.net/projects/samschanneledit/
Tv op antenne zetten, dan naar kanaalinstellingen gaan. Je kan dan de kanalenlijst overdragen naar usb. Op pc ff de volgorde wijzigen, importeren en dan weer terugzetten op kabel
http://sourceforge.net/projects/samschanneledit/
Tv op antenne zetten, dan naar kanaalinstellingen gaan. Je kan dan de kanalenlijst overdragen naar usb. Op pc ff de volgorde wijzigen, importeren en dan weer terugzetten op kabel
[ Voor 61% gewijzigd door matthijst op 01-06-2014 23:17 ]
Vrienden van me merkte dit ook op bij het kijken van voetbal. Het aparte was dat het alleen bij 1 specifieke camera/shot was. Rest van de wedstrijd hebben we het niet gezien. Hierbij moet ik ook wel opmerken dat ik alle instellingen standaard heb gelaten en het hiermee dus verder zou opgelost kunnen worden.Kaluee schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:12:
Van het weekend gekeken naar de HU7500. Besloten om voor de 65inch te gaan. Lees alleen ineens over de problemen met voetbal kijken (Vertical Banding) Hier mensen die gister tijdens voetbal gekeken hebben en geen problemen hadden met hun 65 inch model?
Juist. Achteraf nog een keer opnieuw je zenders inlezen. Hij pakt (bij mij iig) wel ziggo als provider, maar de qam en frequentie is totaal verkeerd. Even wijzigen naar de goede waardes (via ziggo even zoeken naar de installatiehandleiding voor de goede waardes) en je hebt binnen een paar tellen weer digitale tvmatthijst schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:47:
[...]
Had ik ook ja, maar later als je handmatig scant wel toch?
Samsung WebCare: kunnen jullie ook eens naar deze thread kijken (bericht 31 mei aangaande "groen beeld"):Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:33:
Beste allen,
Dank aan jullie allemaal voor het melden van deze storing. Wij gaan dit uitzoeken en verwachten hier snel een oplossing voor.
Met vriendelijke groeten,
Alex
Samsung WebCare
henklbr in "Samsung UE/48/55/65/H8000"
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik ben wel erg benieuwd en met mij velen denk ik, of je de 65" ook voor een leuke prijs hebt kunnen kopen.
[quote]remzor schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Nice, ongeveer dezelfde setup. Ik heb de 65hu7500.....
[quote]remzor schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:24:
[...]
Nice, ongeveer dezelfde setup. Ik heb de 65hu7500.....
@2frankie: heb je electroplace.nl al gebeld? Al offerte aangevraagd bij plattetv.nl? Al bij Klein langsgeweest? Wat waren hun prijzen?
@2frankie. Ik ga die zaken ook maar eens bellen... Voorlopig telefonische prijs van Hificorner gehad van €2919. Jij al een mooiere prijs gevonden?
@Kaluee,
Ik ga deze week ook een aantal zaken bellen. Ik probeer richting dezelfde korting (32%) als de 55HU7500 te werken. Dit zal voor de 65" €2719 betekenen.
Ik ga deze week ook een aantal zaken bellen. Ik probeer richting dezelfde korting (32%) als de 55HU7500 te werken. Dit zal voor de 65" €2719 betekenen.
Net nagevraagd bij Samsung wat de wijzigingen zijn met de nieuwe firmware(2130.6)
Ik kreeg het volgende antwoord:
De veranderingen zijn oa betere beeldkwaliteit, helderheid, betere stem herkenning/ondersteuning
Ik kreeg het volgende antwoord:
De veranderingen zijn oa betere beeldkwaliteit, helderheid, betere stem herkenning/ondersteuning
@rkmeulenbr
Ok succes, hou jullie op de hoogte. Hoor je vorderingen graag
!
Ik ga gelijk maar vragen of ze bekend zijn met het Vertical Banding probleem en hoe ze hier mee omgaan. Heb eigenlijk weinig trek om meerdere toestellen te moeten proberen
Ok succes, hou jullie op de hoogte. Hoor je vorderingen graag
Ik ga gelijk maar vragen of ze bekend zijn met het Vertical Banding probleem en hoe ze hier mee omgaan. Heb eigenlijk weinig trek om meerdere toestellen te moeten proberen
Helaas kreeg ik net te horen dat de levertijd voor mijn ue55uh7500 waarschijnlijk 2 weken is bij platte TV discounter IVM succes cashback actie. Vorige week maandag besteld.... Meer mensen die zo lang moeten wachten?
Bij Electroplace niet meer voor de hiergenoemde 1800euries maar 2099 euries, ze zouden woensdag nog een batch krijgen. Iemand een andere ervaring?
Als het goed is zal Hifi Corner aanstaande maandag iets van zich laten horen ivm met de levering van de tv's he? Ben benieuwd of het ze gaat lukken.
Ik heb gisteren de UE65HU7500 besteld voor 3150 euro. Daar gaat dan nog 500 euro af van de cashback actie. Geplaatst en geleverd.
Ik heb hem wel in Belgie moeten kopen omdat na contact te hebben gehad met Samsung Belgie en Nederland bleek dat ik als Belg geen toestel in Nederland kon aankopen om in aanmerking te komen voor de cashback actie.
Ik heb hem wel in Belgie moeten kopen omdat na contact te hebben gehad met Samsung Belgie en Nederland bleek dat ik als Belg geen toestel in Nederland kon aankopen om in aanmerking te komen voor de cashback actie.
Na een rondje bellen heb ik de volgende prijzen voor de 65HU7500:
Klein: €3050 (€3000 bij aanbetaling in zaak)
Plattetv (Arnhem): €2999
Electroplace: €2950
De aanvraag bij hifi-corner is nog in behandeling..
Oer van Electroplace geeft aan dat ze met elke prijs meegaan, binnen nederland, voor de andere 2 is bovengenoemde prijs wel de bodem.
Klein: €3050 (€3000 bij aanbetaling in zaak)
Plattetv (Arnhem): €2999
Electroplace: €2950
De aanvraag bij hifi-corner is nog in behandeling..
Oer van Electroplace geeft aan dat ze met elke prijs meegaan, binnen nederland, voor de andere 2 is bovengenoemde prijs wel de bodem.
Ik heb die van mij besteld de week er voor en ik moest ook ruim 2 weken wachten alvorens mijn tv werd verstuurd.Wibster schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:58:
Helaas kreeg ik net te horen dat de levertijd voor mijn ue55uh7500 waarschijnlijk 2 weken is bij platte TV discounter IVM succes cashback actie. Vorige week maandag besteld.... Meer mensen die zo lang moeten wachten?
Zijn er mensen in Belgie die hem ergens voor dezelfde prijs dan in nederland hebben gevonden? In Nederland is het mogelijk om de 55 INCH te kopen voor rond de 2000, en in België komt dat op 2700+, een enorm verschil! Net ook naar Samsung gebeld en ik mag als belg geen Nederlands toestel kopen voor de Cashback actie
. Of wil iemand me helpen aan een Nederlands adres?
Ben sinds vandaag gigantisch gaan twijfelen en mijn broer ook. Het gaat nu tussen de Samsung UE55HU7500 en de Sony KDL-50W829B. De Samsung zal na de cashback 1399 kosten en de Sony is een aanbieding voor....799. Dat verschil in prijs is nogal....groot, holy shit. Vandaag hebben we de opvolger van deze tv getest bij Hifi Corner, de W905, maar volgens de winkel zitten de twee tv's qua specs heel erg dicht bij elkaar. Het was prachtig en naar ons gevoel ook soepeler qua ghosting/blurring dan de HU7500. Maar we kunnen ze niet naast elkaar testen, dus het blijft onzeker.
We hebben wel de Samsung UE55F9000 mogen uitproberen met de Xbox 360 en qua ghosting was die overduidelijk slechter dan de Sony. Maar naar ons geval was de HU7500 van vorige week wel duidelijk beter dan deze F9000. Hoe zit het eigenlijk met de upscaler? De Xbox One en PS4 kunnen volgens mij 4K aan toch? Maar er is nog geen 4K game content, worden games wel echt duidelijk een stukje mooier wanneer de Samsung het upscaled?
We zitten nu echt met grote twijfels, want de Sony tv is een dikke aanbieding en die vliegt er doorheen en de Samsung voor 1899 is nog geen 100% zekerheid. Die zekerheid zal er tegen 15 juni zijn, maar dan is de Sony ongetwijfeld weg.
We hebben wel de Samsung UE55F9000 mogen uitproberen met de Xbox 360 en qua ghosting was die overduidelijk slechter dan de Sony. Maar naar ons geval was de HU7500 van vorige week wel duidelijk beter dan deze F9000. Hoe zit het eigenlijk met de upscaler? De Xbox One en PS4 kunnen volgens mij 4K aan toch? Maar er is nog geen 4K game content, worden games wel echt duidelijk een stukje mooier wanneer de Samsung het upscaled?
We zitten nu echt met grote twijfels, want de Sony tv is een dikke aanbieding en die vliegt er doorheen en de Samsung voor 1899 is nog geen 100% zekerheid. Die zekerheid zal er tegen 15 juni zijn, maar dan is de Sony ongetwijfeld weg.
HU7500 op Game mode gehad? De inputlag op andere standen is erg hoog voor gamen.
Zelf heb ik side by side de Sony en Samsung vergeleken, beiden redelijk goed ingesteld op Standaard stand. Ik vond de Samsung de betere.
Op het eerste gezicht lijkt de Sony meer te 'poppen' maar als je beter/langer kijkt vond ik het wat onnatuurlijk. Vind je de kleurbewerking van de Sony mooi, en daar gaat het uiteindelijk om, kies dan voor de Sony.
Ik heb de 55HU7500 gehad en nu de 65F9000, verschillen zijn indien goed ingesteld nihil.
F9000 misschien iets beter.
Zelf heb ik side by side de Sony en Samsung vergeleken, beiden redelijk goed ingesteld op Standaard stand. Ik vond de Samsung de betere.
Op het eerste gezicht lijkt de Sony meer te 'poppen' maar als je beter/langer kijkt vond ik het wat onnatuurlijk. Vind je de kleurbewerking van de Sony mooi, en daar gaat het uiteindelijk om, kies dan voor de Sony.
Ik heb de 55HU7500 gehad en nu de 65F9000, verschillen zijn indien goed ingesteld nihil.
Nieuwe firmware beschikbaar: 2 juni, downloaden naar USB en erop knallen
We hebben de HU7500 absoluut op de Games mode ingesteld, via de input hebben we het naar Games veranderd. De beeldkwaliteit was prima, maar nu we deze Sony hebben getest lijkt de ghosting/blur een stukje slechter op de HU7500. Maar dat weten we niet zeker. Het kan maar zo dat ze allebei zeer gelijk opgaan...helaas heb ik ze niet kunnen testen naast elkaar.Marcel9970 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:16:
HU7500 op Game mode gehad? De inputlag op andere standen is erg hoog voor gamen.
Op de F9000 hebben we de input op Games gezet en motion blur or plus op uit gezet. Naar ons idee was de ghosting slechter dan de HU7500, maar sowieso slechter dan de Sony. Het risico is nu dat als ik wacht tot de 15e....dat de Sony wet is. En tja...het 600 euro prijsverschil. Kan gelijk een surround set erbij halen als ik voor de Sony ga.
Input op PC schijnt beste voor games
Maar de sony is geen 4k, toch?
Snap niet dat de shortlist uit deze sony hd en een samsung 4k bestaat.
De input op PC vond ik een zeer veel minder goed beeld geven dan op Games mode. Qua input lag heb ik zelf niets gemerkt, ondanks dat reviews een 55ms lag hadden gemeten. Met Games mode zag alles er prachtig uit. Het is vooral de ghosting die ik weg wil werken.
Wat bedoel je precies met shortlist?stalscu schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:24:
Maar de sony is geen 4k, toch?
Het gaat er voor mij vooral om het prijsverschil en hoeveel nut een 4K tv nou echt heeft. Ik doe vooral veel aan gaming en soms een filmpje en serie.
[ Voor 33% gewijzigd door devilsnight op 03-06-2014 23:53 ]
Ik had hetzelfde probleem en heb uiteindelijk toch in Belgie moeten kopen. Scheelt inderdaad met de Nederlandse prijzen. Toch vind ik dat ik een mooie zaak heb gedaan, 3150 euro voor de UE65HU7500, geleverd aan huis. De cashback brengt de winkelier zelf voor mij in orde. Daar hoef ik niets voor te doen, alleen wachten op de 500 euro.Yargo schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:24:
Zijn er mensen in Belgie die hem ergens voor dezelfde prijs dan in nederland hebben gevonden? In Nederland is het mogelijk om de 55 INCH te kopen voor rond de 2000, en in België komt dat op 2700+, een enorm verschil! Net ook naar Samsung gebeld en ik mag als belg geen Nederlands toestel kopen voor de Cashback actie. Of wil iemand me helpen aan een Nederlands adres?
Het scheelt erg veel met de prijzen in België. Het is gewoon schandalig dat 2 landen die naast elkaar liggen verschillende prijzen hanteren.Tjappe schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:40:
[...]
Ik had hetzelfde probleem en heb uiteindelijk toch in Belgie moeten kopen. Scheelt inderdaad met de Nederlandse prijzen. Toch vind ik dat ik een mooie zaak heb gedaan, 3150 euro voor de UE65HU7500, geleverd aan huis. De cashback brengt de winkelier zelf voor mij in orde. Daar hoef ik niets voor te doen, alleen wachten op de 500 euro.
Nu heb ik nagevraagd en het opgegeven rekeningnummer voor de Cashback mag gewoon een Belgisch IBAN nr zijn. Dan is het eigenlijk alleen het adres voor op de factuur die van Nederland moet zijn. Iemand die wil helpen hiermee? Tx!
Het scheelt erg veel met de prijzen in België. Het is gewoon schandalig dat 2 landen die naast elkaar liggen verschillende prijzen hanteren.
Nu heb ik nagevraagd en het opgegeven rekeningnummer voor de Cashback mag gewoon een Belgisch IBAN nr zijn. Dan is het eigenlijk alleen het adres voor op de factuur die van Nederland moet zijn. Iemand die wil helpen hiermee? Tx!
[/quote]
Had het voor mij gelukt dan had ik bij Hificorner gekocht, een zaak waar ik heel tevreden over ben. Ik kan ze echt iedereen aanraden
[/quote]
Had het voor mij gelukt dan had ik bij Hificorner gekocht, een zaak waar ik heel tevreden over ben. Ik kan ze echt iedereen aanraden
We gaan nu zo met de Xbox One naar de winkel om het op de F9000 uit te proberen. De input op Games zetten en motion flow is sowieso het belangrijkste voor de minste ghosting en input lag he?Marcel9970 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:16:
vandaag moet de beslissing gemaakt worden...wachten we tot de 16e (want Hifi Corner liet ons weten dat ze de tv's absoluut gaan binnenkrijgen, de HU7500 dus) of halen we allebei vandaag toch de Sony. Het allerbeste om te doen is een test en de F9000 komt het meest dichtbij de HU7500.
[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 04-06-2014 12:59 ]
Oh en is het dan ook duidelijk wanneer ongeveer HiFi-corner ze krijgt want van Electroplace verneem ik dat ze beetje bij beetje binnenkomen en cash-back is toch maar t/m 15 juni.
[ Voor 11% gewijzigd door pimbadot op 04-06-2014 13:29 ]
Factuurdatum moet voor die datum, dat kan nog getruct worden. Alles moet wel ingezonden worden voor 30 juni.. Dus er is nog wel tijd..
Ok maar ik neem aan dat Samsung ook wel weet wanneer ze een bepaald product leveren aan een winkel en dat het dan niet mogelijk is dat jij met een datum eerder wilt mee doen aan een cash-back actie.
HiFi-corner heeft een wachtlijst. De zending vanuit Samsung is onderweg. Waarschijnlijk ontvangen ze de tv's maandag.
De factuurdatum moet voor 15 juni. De streepjescode etc moeten bij Samsung voor de 30e binnen zijn.
De factuurdatum moet voor 15 juni. De streepjescode etc moeten bij Samsung voor de 30e binnen zijn.
[ Voor 1% gewijzigd door Felzura op 04-06-2014 14:44 . Reden: 15 juni ipv 16 ]
Ook besteld bij hifi corner maar begint toch een beetje link te worden ,is toch 500 euroFelzura schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:41:
HiFi-corner heeft een wachtlijst. De zending vanuit Samsung is onderweg. Waarschijnlijk ontvangen ze de tv's maandag.
Mischien toch maar wat rond bellen pfff keuzes keuzes
Kom net van een Foto Klein winkel vandaan en zij melden mij dat de 2099euro prijs niet opgaat ivm relatiecontracten met Samsung. Zodra Samsung er lucht van krijgt dat de tv's voor deze prijs worden verkocht loopt de winkel het risico dat de relatie met Samsung wordt verbroken.
Foto Klein laagste prijs was overigens 2499euro exclusief cashback.
Lopen we ook niet het risico dat Samsung de aankopen bij Electroplace als illegaal/onwenselijk bestempeld en alle cashback aanvragen afwijst?
Het staat mij tegen om een tv online te kopen, zoals bij Hi-Fi corner, ook aangezien ze in Groningen zitten.
Maar hoe betrouwbaar is Electroplace, faillissement etc? Wat kunnen de problemen zijn als de tv dan defect raakt binnen de 2 jaar garantie?
@Jordy1985
Je zei dat Electroplace 5 dagen DOA levert bij de HU7500. Waarom heb je hier geen gebruik van gemaakt met je trilling problemen? en hoe is de aftersales van Electroplace?
Lopen we ook niet het risico dat Samsung de aankopen bij Electroplace als illegaal/onwenselijk bestempeld en alle cashback aanvragen afwijst?
Het staat mij tegen om een tv online te kopen, zoals bij Hi-Fi corner, ook aangezien ze in Groningen zitten.
Maar hoe betrouwbaar is Electroplace, faillissement etc? Wat kunnen de problemen zijn als de tv dan defect raakt binnen de 2 jaar garantie?
@Jordy1985
Je zei dat Electroplace 5 dagen DOA levert bij de HU7500. Waarom heb je hier geen gebruik van gemaakt met je trilling problemen? en hoe is de aftersales van Electroplace?
[ Voor 14% gewijzigd door roger1984 op 04-06-2014 15:36 ]
Ik hoor altijd veel negatieve dingen over Motion Flow, maar vandaag hebben we de F9000 getest met games zoals Watch_Dogs, Wolfenstein en het is juist veel fijner met Motion Flow op vloeiend vonden wij. Draai de camera rond in Watch_Dogs en het was echt duidelijk soepeler dan wanneer Motion Flow uitstond.
Hoe dan ook, ik heb vandaag gekozen voor de Sony tv, die weliswaar geen 4K is, maar wel een prachtige beeldkwaliteit heeft. Alleen als hij gigantisch tegenvalt, dan gaat hij terug en da ga ik alsnog voor de HU7500. Ik heb beide Sony en Samsung op Motion Flow vloeiend gezet, de Samsung op Spelcomputer Modus en naturel beeld modus. De Sony stond op Auto...en in games zoals Watch_Dogs , BF4 en Wolfenstein was de blurring toch duidelijk meer zichtbaar op de Samsung. Nou hebben we het wel over Samsung die 55 was en de Sony 46 daar. Dat telt natuurlijk ook wel mee, maar toch.
Hoe dan ook, ik heb vandaag gekozen voor de Sony tv, die weliswaar geen 4K is, maar wel een prachtige beeldkwaliteit heeft. Alleen als hij gigantisch tegenvalt, dan gaat hij terug en da ga ik alsnog voor de HU7500. Ik heb beide Sony en Samsung op Motion Flow vloeiend gezet, de Samsung op Spelcomputer Modus en naturel beeld modus. De Sony stond op Auto...en in games zoals Watch_Dogs , BF4 en Wolfenstein was de blurring toch duidelijk meer zichtbaar op de Samsung. Nou hebben we het wel over Samsung die 55 was en de Sony 46 daar. Dat telt natuurlijk ook wel mee, maar toch.
Bangmakerij maar wel deels op waarheid gebaseerd. Ze mogen er niet mee adverteren, maar dat zie je bijna geen winkel doen. Overal staat de HU7500 voor zogenaamd 2799, en er zullen bosjes mensen zijn die dat ook voor die tv betalen.. maar als je dus goed onderhandeld dan geven ze hier en daar dus wel stevige kortingen.. Zolang ze maar niet op bijv. Kieskeurig 700 goedkoper dan de concurrent in de lijst staan.. Dan gaan de concurrenten bij Samsung klagen en dan is er een kans dat er wat gebeurt.. Maar Samsung is ook niet gek.. Die tv loopt volgens mij als een tierelier dankzij die prijsvechters..roger1984 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:24:
Kom net van een Foto Klein winkel vandaan en zij melden mij dat de 2099euro prijs niet opgaat ivm relatiecontracten met Samsung. Zodra Samsung er lucht van krijgt dat de tv's voor deze prijs worden verkocht loopt de winkel het risico dat de relatie met Samsung wordt verbroken.
Heb voor 2100 bij electroplace gekocht, staat ook zo op factuur die naar Samsung is opgestuurd en netjes mn cashback gekregen.
Denk dat je bij het verkeerde filiaal van Klein bent geweest, Barendrecht schijnt de vestiging te zijn waar ze echte deals kunnen maken omdat dat het hoofdkantoor is.
Ik koop zelf overigens nooit meer wat bij Klein (iig filiaal Alphen ad Rijn..) .. wat een toko zeg.. hebben me op allerlei manieren te dure zaken aan proberen te smeren en een partij onzin lopen vertellen daar.. pfff..

Electroplace bestaat al vrij lang, zie ook de reviews op Kieskeurig.Het staat mij tegen om een tv online te kopen, zoals bij Hi-Fi corner, ook aangezien ze in Groningen zitten.
Het is idd een vage toko, maar supervriendelijk personeel. Ik zou mn volgende tv daar zo weer halen en raad het anderen ook aan
Voor garantie moet je sowieso al bij Samsung zelf zijn.
En als je bepaalde wensen hebt, bijv. om willen ruilen binnen x weken voor ander formaat oid, dan zou ik ze dat gewoon vooraf voorleggen wat de opties zijn.
@ Cyberspin
Bedankt voor je reactie.
Dan hebben wij dezelfde ervaring bij Foto Klein Alphen aan den Rijn.
Ik ga deze week naar 1 van beide zaken, Electroplace of Barendrecht.
Bedankt voor je reactie.
Dan hebben wij dezelfde ervaring bij Foto Klein Alphen aan den Rijn.
Ik ga deze week naar 1 van beide zaken, Electroplace of Barendrecht.
Bij Electroplace sowieso eerst bellen of ze hem hebben en om het eens te worden over de prijs, 2099 is de prijs waar ze nu mee werken begrijp ik uit het topic. Foto Klein Barendrecht ook uit dit topic gehaald, zelf geen ervaring mee.
Verwijderd
Hey guys ik heb mn samsung 55inche bij Electroplace gehaald en voor mn zus een 48 inche het is gewoon een normale winkel zit alleen in een oude buurt van Rotterdam dus als je de Oosterhof in Capelle gewend ben is dit een beetje een vage buurt maar ik als rasechte Rotterdamse hou wel van het oude noorden en zuid. Qua garantie en aftersales zijn ze juist super omdat ze moeten opboksen tegen de grote zaken en willen graag dat je terug komt dat interesseert die andere zaken geen moer. De Garantie gaat via Samsung Nederland 0900samsung dus daar hoef je je geen seconde zorgen om te maken. Je krijgt gewoon een factuur, het is geen marktplaats!
Electroplace is gewoon een goede zaak die serieus met de klanten omgaat, en waar je nog op de oudewetse service kunt rekenen die vroeger altijd zo gewoon was.
Heb daar mijn 65HU8500 zaterdag telefonisch besteld omdat ze een mooie prijs vroegen, iets aanbetaald via internet bankieren, gisteren (dinsdag) de tv opgehaald, stond al klaar, de rest betaald, en ze helpen netjes de toch wel wat grotere artikelen je in de auto te zetten.
Mede door hun formule, geen overbodige franje en dergelijke, kunnen ze voor iedereen een mooie scherpe prijs neerzetten voor al hun produkten.
Ik ga er zaker vaker kopen, al moet ik er een flinke reis voor ondernemen.
Heb daar mijn 65HU8500 zaterdag telefonisch besteld omdat ze een mooie prijs vroegen, iets aanbetaald via internet bankieren, gisteren (dinsdag) de tv opgehaald, stond al klaar, de rest betaald, en ze helpen netjes de toch wel wat grotere artikelen je in de auto te zetten.
Mede door hun formule, geen overbodige franje en dergelijke, kunnen ze voor iedereen een mooie scherpe prijs neerzetten voor al hun produkten.
Ik ga er zaker vaker kopen, al moet ik er een flinke reis voor ondernemen.
Net mijn ue55hu7500 binnen :-D nu sluit ik mijn pc aan via DVI-hmdi kabel krijg ik de melding resolutie niet ondersteund
op oude samsung tv werkt het wel... 1080 60fps... Iemand een oplossing? Ik gebruik de pc als xbmc speler...
Ik heb verschillende resoluties geprobeerd...
Ik heb verschillende resoluties geprobeerd...
[ Voor 9% gewijzigd door Wibster op 04-06-2014 20:31 ]
Als samsung dat zou doen hebben ze in notime de mededingingsautoriteit op de stoep die de boel komt doorzoeken en een huge ass boete geeft. Is namelijk streng verboden om je als leverancier te mengen in eindprijzen naar de consument.[b]roger1984 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:24:
Zo eindelijk mijn tv in orde en alles werkend zoals het hoort :-) monteur heeft een harde reset gedaan waarna de digitale kanalen weer gevonden konden worden.
Hij wilde alleen niet vertellen hoe je met de tv in het service menu daarvoor kan komen, iemand enig idee? Is wel makkelijk om zo eventuele toekomstige problemen op te lossen.
Verder nu erg blij dat alles werkt, roland garros is echt top om te kijken op dit scherm :-)
Hij wilde alleen niet vertellen hoe je met de tv in het service menu daarvoor kan komen, iemand enig idee? Is wel makkelijk om zo eventuele toekomstige problemen op te lossen.
Verder nu erg blij dat alles werkt, roland garros is echt top om te kijken op dit scherm :-)
Factory reset kan toch ook vanuit normale menu?
Nee schijnbaar niet, is via service menu op een andere manier. Voor oudere modellen had ik het wel al gevonden.
Is deze tv Ziggo gecertificeerd, staat niet op hun site? En kan hij interactieve tv aan via zo ci+?
Ondersteuning - zelfdiagnose - resetten
Kun je benoemen of er zichtbare verbeteringen zijn?matthijst schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:36:
Nieuwe firmware beschikbaar: 2 juni, downloaden naar USB en erop knallen
Ik zie geen verschil
Heb de 65HU8500, en ja werkt perfect bij Ziggo, ook de Ziggo on demand geen enkel probleem mee.
voor mijn gevoel zelfs sneller dan op de Humax 5200, maar daar moet ik nog de nieuwste software opzetten. Dus denk wel dat de 7500 dit ook gewoon doet.
Bij installeren wel even in je opstartmenu bij digitaal kabel de juiste gegevens van je betreffende provider invoeren. Je kunt ook op naam zoeken, bijvoorbeeld zoals bij mijn Ziggo Twente HD.
morgen verder wat testen aan de instellingen, post dit later hier.
voor mijn gevoel zelfs sneller dan op de Humax 5200, maar daar moet ik nog de nieuwste software opzetten. Dus denk wel dat de 7500 dit ook gewoon doet.
Bij installeren wel even in je opstartmenu bij digitaal kabel de juiste gegevens van je betreffende provider invoeren. Je kunt ook op naam zoeken, bijvoorbeeld zoals bij mijn Ziggo Twente HD.
morgen verder wat testen aan de instellingen, post dit later hier.
Niet officieel nog, maar werkt prima met 1.2 of 1.3 modules. 1.3 heb je nodig voor interactieve (on demand) tv. Je hebt het LXXN model nodig, maar die wordt overal in NL verkocht.wrcveen schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:49:
Is deze tv Ziggo gecertificeerd, staat niet op hun site? En kan hij interactieve tv aan via zo ci+?
Hebben jullie een voorkeur voor de Smit of de quantis cam module (1.3 interactief) in combinatie me deze Samsung tv. Vooralsnog heb ik geen ervaring met Cam modules. Ik las ergens dat de quantis recenter is? Of is er geen verschil waarneembaar tussen beiden?
Verwijderd
als de cashback wel naar een belgische iban gestort kan worden dan zou ik in de auto stappen en m gaan halen, rondje rotterdam is zo terug verdiend als ik zie wat het scheelt! doe ik zelf met producten in duitsland die 70% goedkoper zijn. Garantie blijft hetzelfde, loopt via samsung dus. @kaluee nog gebeld hoe en wat mbt vertical banding probleem?
@ Bever!
Bedankt voor de uitleg.
Wat is het voordeel van een 1.3 module ipv je Humax decoder? Met je Humax kan je nog programma's opnemen.
Bedankt voor de uitleg.
Wat is het voordeel van een 1.3 module ipv je Humax decoder? Met je Humax kan je nog programma's opnemen.
^^ minus één afstandbediening ^^
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Voor de mensen met een schotel op het dak H265 tests op:
Astra 1N 10993.75 22000 9/10 DVB-S2 QPSK
Astra 1N 10993.75 22000 9/10 DVB-S2 QPSK
En volgens mij kun je ook met je HU7500 nog opnemenSapstengel schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:24:
^^ minus één afstandbediening ^^
@fairy01 Men geeft eigenlijk aan dat ze niet echt bekend zijn met dit probleem (wat ik betwijfel), maar dat de Samsung garantie zo goed is dat als er iets mis is met het toestel hij terug wordt genomen....
@ rkmeulenbr Knoop al doorgehakt??
@ rkmeulenbr Knoop al doorgehakt??
[ Voor 8% gewijzigd door Kaluee op 05-06-2014 10:55 ]
Volgens Ziggo werken ze allebei en wordt de Smit veel meer verkocht. Heb zelf ook de Smit omdat die stuk goedkoper was, 62 euro ipv 89vandenhende schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 07:12:
Hebben jullie een voorkeur voor de Smit of de quantis cam module (1.3 interactief) in combinatie me deze Samsung tv. Vooralsnog heb ik geen ervaring met Cam modules. Ik las ergens dat de quantis recenter is? Of is er geen verschil waarneembaar tussen beiden?
Ik heb nog niet de behoefte gehad om een tv-uitzending op te nemen, maar volgens mij is hier nog wel een harde schijf/USB-stick voor nodig.M289 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:49:
[...]
En volgens mij kun je ook met je HU7500 nog opnemen
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Hallo,
Er komen een aantal modellen volgende week bij ons binnen. Moeilijk te zeggen wanneer we hier een vrije voorraad van hebben.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Cris Pijper
Hificorner.nl - The company that loves music
Mailtje van hifi-corner ,heb deze vorige week besteld
Denk niet dat ze aan de vraag kunnen voldoen voor de datum dat je de cash back kunt terug vragen(30 juni)
Er komen een aantal modellen volgende week bij ons binnen. Moeilijk te zeggen wanneer we hier een vrije voorraad van hebben.
Mocht u nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Cris Pijper
Hificorner.nl - The company that loves music
Mailtje van hifi-corner ,heb deze vorige week besteld
Denk niet dat ze aan de vraag kunnen voldoen voor de datum dat je de cash back kunt terug vragen(30 juni)
Vandaag gechat met plattetv en die zeggen dat de tvs van hificorner niet in aanmerking komen voor de cashback actie? Weet iemand hier meer over?
Waarvoor staat de L eigenlijk in Ue55HU7500L ? Bij andere shops staat dit er niet bij?
Waarvoor staat de L eigenlijk in Ue55HU7500L ? Bij andere shops staat dit er niet bij?
[ Voor 23% gewijzigd door Yargo op 05-06-2014 16:05 ]
Zojuist knoop doorgehakt wat betreft de 65HU7500.
Uiteindelijk voor Electroplace gegaan, naast de prijs voornamelijk om het contact/service.
Heb meerdere malen met hifi corner aan de telefoon gehangen de afgelopen week en dit loopt toch een stuk stroever. Ze kunnen geen prijzen noemen en beloven terug te bellen.
Voor prijsopgave vraag naar Oer..
Uiteindelijk voor Electroplace gegaan, naast de prijs voornamelijk om het contact/service.
Heb meerdere malen met hifi corner aan de telefoon gehangen de afgelopen week en dit loopt toch een stuk stroever. Ze kunnen geen prijzen noemen en beloven terug te bellen.
Hifi Corner staat wel op de lijst op de Samsung site. Voorwaarden. Online retailers. Daar zou ik me geen zorgen over maken dus.Yargo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:03:
Vandaag gechat met plattetv en die zeggen dat de tvs van hificorner niet in aanmerking komen voor de cashback actie? Weet iemand hier meer over?
https://www.samsung.com/nl/promotion/tv-cashback/
[ Voor 6% gewijzigd door vandenhende op 05-06-2014 16:13 ]
Weet je soms toevallig of ze nog steeds de prijs van 2100 hanteren voor de 55 inch?rkmeulenbr schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:10:
Zojuist knoop doorgehakt wat betreft de 65HU7500.
EDIT: Net nog eens contact gehad. Ze blijven het houden op 2099 euro.
[ Voor 6% gewijzigd door Yargo op 05-06-2014 16:56 ]
Dan moet je geen Ziggo tv abbo hebben, dan kom je bedrogen uit met het opnemen van programma's.Sapstengel schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:30:
[...]
Ik heb nog niet de behoefte gehad om een tv-uitzending op te nemen, maar volgens mij is hier nog wel een harde schijf/USB-stick voor nodig.
Het probleem met hifi corner is dat ze wel lage prijzen noemen, maar dat het onduidelijk blijft wanneer je je tv thuis hebt. Nu zou dat normaliter niet zo'n issue zijn, maar de cashback loopt op z'n einde.Yargo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:34:
[...]
Weet je soms toevallig of ze nog steeds de prijs van 2100 hanteren voor de 55 inch?
EDIT: Net nog eens contact gehad. Ze blijven het houden op 2099 euro.
Electroplace is 100% open over hun voorraad. 65" is op voorraad en bij verzending wordt hij direct via samsung geleverd (drop-zending), aangezien ze dhl en postnl niet vertrouwen. Samsung had er nog 14 direct leverbaar staan.
Dat is waar. Het is ook het verkoopspraatje van electroplace :-). Ik wacht nog even af bij Hifi Corner. Volgende week zou er een lading moeten toekomen. Als dat nie zo is, kan ik waarschijnlijk nog steeds bij Electroplace terecht.rkmeulenbr schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:18:
[...]
Het probleem met hifi corner is dat ze wel lage prijzen noemen, maar dat het onduidelijk blijft wanneer je je tv thuis hebt. Nu zou dat normaliter niet zo'n issue zijn, maar de cashback loopt op z'n einde.
Electroplace is 100% open over hun voorraad. 65" is op voorraad en bij verzending wordt hij direct via samsung geleverd (drop-zending), aangezien ze dhl en postnl niet vertrouwen. Samsung had er nog 14 direct leverbaar staan.
Hificorner geeft aan dat ze een factuur afgeven met de datum van bestelling. Dan ben je inderdaad nog afhankelijk van de bezorging ivm de streepjescode. Ze hebben ongeveer 3 weken de tijd om te leveren en dan zou het nog op tijd moeten zijn voor de cashback. In hoeverre zou Samsung coulant zijn met het (net) te laat inleveren van een cashback formulier?
Zullen ze zonder twijfelen weigeren als je 1 dag te laat bent vrees ik :-).bsmpower schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:24:
Hificorner geeft aan dat ze een factuur afgeven met de datum van bestelling. Dan ben je inderdaad nog afhankelijk van de bezorging ivm de streepjescode. Ze hebben ongeveer 3 weken de tijd om te leveren en dan zou het nog op tijd moeten zijn voor de cashback. In hoeverre zou Samsung coulant zijn met het (net) te laat inleveren van een cashback formulier?
Ben sinds gisteren ook in het bezit van een 65HU7500 samsung TV.
Nu probeer al een tijdje netflix aan het werken te krijgen.Maar ik krijg steeds de error melding aip-701.
Nu heb ik contact gehad met netflix en kreeg volgende uitleg
Marcel I looked into it and, at this time, Netflix is not currently supported on that device. Because Samsung still doesn't authorize it yet. But we're always taking feedback! And of course I may notate it, maybe in near future will support Netflix.
Zal toch niet waar zijn.Heeft iemand anders dit ook.
Nu probeer al een tijdje netflix aan het werken te krijgen.Maar ik krijg steeds de error melding aip-701.
Marcel I looked into it and, at this time, Netflix is not currently supported on that device. Because Samsung still doesn't authorize it yet. But we're always taking feedback! And of course I may notate it, maybe in near future will support Netflix.
Ik lees net in de voorwaarden dat de datum stempel op de postzegel de referentie is qua datum van versturen. Maar lijkt me sowieso niet nuttig om het op 1 dag te laten afhangen
Ik had deze foutmelding de 2de dag na aanschaf met een 55 inch van de HU7500. De NL dame kon mij niet verder helpen, dus werd ik 15 minuten later teruggebeld door Netflix USA. Na alles geprobeerd te hebben, was de oplossing om de tv naar default terug te zetten. Tot nu toe geen foutmelding meer gehad. Goede service van Netflix btwkimone66 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:49:
Ben sinds gisteren ook in het bezit van een 65HU7500 samsung TV.
Wat je kan proberen:
- Netflix uitloggen, en opnieuw inloggen
- TV naar fabriek default zetten.
De L is gewoon het type.. De N staat voor NL..
En het is een feit dat concurrenten elkaar zwart maken en met allerlei onzinverhalen komen.. Had al bij 3 winkels gehoord dat het bij Electroplace en Platte TV geen NL model kon zijn en dat cashback niet zou gelden etc
Etc.. Niets van waar gebleken..
En het is een feit dat concurrenten elkaar zwart maken en met allerlei onzinverhalen komen.. Had al bij 3 winkels gehoord dat het bij Electroplace en Platte TV geen NL model kon zijn en dat cashback niet zou gelden etc
Etc.. Niets van waar gebleken..
Zijn er ook apps die op je mobiel als Remote werken op de 7500?
Werk met iOS, maar daar heb ik tot nu niets voor kunnen vinden (ja hehe geen Samsung telefoon)
Werkt het wel op een Galaxy Phone bv?
Werk met iOS, maar daar heb ik tot nu niets voor kunnen vinden (ja hehe geen Samsung telefoon)
[ Voor 0% gewijzigd door Klaus F. op 05-06-2014 19:05 . Reden: Typo ]
Ze staan op de samsung site dus zou niet weten waarom???Yargo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:03:
Vandaag ook bij electroplace de 65" besteld was rkmeulenbr mij net voor, geen voorraad meer. Hebben ze toch geregeld dat ik rechtstreeks bij de importeur er een kon halen en dat werkelijk waar voor de laagste prijs in NL! Super van ze, 100% aan te bevelen!
Ik wil morgen ook de 65" gaan bestellen, dus dan ook maar eens contact met ze opnemen. Nog gesproken over Vertical Banding issues?
Vertical banding hoort bij de techniek, de 65 is er gevoeliger voor.
Wil je het niet dan kan je beter naar wat anders kijken.
De een heeft er last van de ander stoort zich er niet aan.
Ga er vanuit dat ze het standaard hebben iig de 65 iets meer
Het is natuurlijk ook niet zo dat je continue de banding ziet, maar op sommige momenten en dan moet het je echt opvallen, of je moet er echt op zoek naar zijn, zoals sommigen doen.
Die krijgen de tv voor het eerst thuis en gaan eerst allle negatieve dingen af en opzoeken, ipv de positieve dingen eerst en lekker gaan kijken.
Wil je het niet dan kan je beter naar wat anders kijken.
De een heeft er last van de ander stoort zich er niet aan.
Ga er vanuit dat ze het standaard hebben iig de 65 iets meer
Het is natuurlijk ook niet zo dat je continue de banding ziet, maar op sommige momenten en dan moet het je echt opvallen, of je moet er echt op zoek naar zijn, zoals sommigen doen.
Die krijgen de tv voor het eerst thuis en gaan eerst allle negatieve dingen af en opzoeken, ipv de positieve dingen eerst en lekker gaan kijken.
Ik heb nu een probleem dat mijn audio stottert... Als ik naar een film op harddisk of netlfix kijk dan hangt het geluid gemiddeld om de 10-15 min een halve seconde of zo. Wel storend, maar niet dat je een film niet meer kan kijken.
Ik heb het idee dat het sinds de laatste update is ontstaan. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb het idee dat het sinds de laatste update is ontstaan. Iemand hier ervaring mee?
iemand positieve verbeteringen gezien bij de update naar de 130.9 software van de 7500/8500 serie?
moeten diverse instellingen opnieuw geinstalleerd worden na deze update?
Ziggo on Demand is opeens verdwenen, werkte met de 123 software prima.
Ook is er geen enkel apparaat meer op de 4 HDMI aansluitingen?
Zal zo alles opnieuw installeren, zoals bij de eerste installatie??
moeten diverse instellingen opnieuw geinstalleerd worden na deze update?
Ziggo on Demand is opeens verdwenen, werkte met de 123 software prima.
Ook is er geen enkel apparaat meer op de 4 HDMI aansluitingen?
Zal zo alles opnieuw installeren, zoals bij de eerste installatie??
Ik kan vanaf mijn Synology NAS alle films en series afspelen maar geen ondertiteling (wel als ik de films afspeel via een usb schijf). Als ik via de Plex app dezelfde films afspeel heb ik wel ondertiteling.
Op mijn vorige Samsung tv en via die van mijn zoon werkt dit wel. Ik heb dit bij Samsung gemeld maar daar was geen oplossing, het probleem wordt doorgespeeld naar Samsung Korea.
Ook de nieuwe firmware (2130.4) geinstalleerd maar geen verschil.
Hebben meer mensen hier last van, zo ja willen jullie dit svp ook bij Samsung melden. Misschien wordt dit dan opgepakt.
Op mijn vorige Samsung tv en via die van mijn zoon werkt dit wel. Ik heb dit bij Samsung gemeld maar daar was geen oplossing, het probleem wordt doorgespeeld naar Samsung Korea.
Hebben meer mensen hier last van, zo ja willen jullie dit svp ook bij Samsung melden. Misschien wordt dit dan opgepakt.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan i.c.m. een WD my book live.BrainyNL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:34:
Ik kan vanaf mijn Synology NAS alle films en series afspelen maar geen ondertiteling (wel als ik de films afspeel via een usb schijf). Als ik via de Plex app dezelfde films afspeel heb ik wel ondertiteling.
Wellicht meld ik het nog ja.
Is een wd 500gb ( my pasport ) voldoende om aan te sluiten op tv of is beter 1tb wd ( my pasport ).
Weet eigenlijk niet hoe groot een serie of film is als je die download op een tv naar hdd.
Hetzelfde zoals op een pc ?
Weet eigenlijk niet hoe groot een serie of film is als je die download op een tv naar hdd.
Hetzelfde zoals op een pc ?
De App Smart View 2 zorgt er mede voor dat je iphone als AB werkt...Klaus F. schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:05:
Zijn er ook apps die op je mobiel als Remote werken op de 7500?
Zojuis bericht gekregen van HiFi Corner dat mijn bestelling ontvangen is. Na betaling wordt deze verzonden.
Ik moet zeggen dat zij mij telkens super vriendelijk te woord hebben gestaan. Ook de bestelling is ruim op tijd binnen waarvoor kudo's natuurlijk.
Van het weekend maar vast de muurbeugel ophangen!
Ik moet zeggen dat zij mij telkens super vriendelijk te woord hebben gestaan. Ook de bestelling is ruim op tijd binnen waarvoor kudo's natuurlijk.
En bij mij ook het goede nieuws _/-\o_welke muurbeugel gebruik jeFelzura schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:17:
Zojuis bericht gekregen van HiFi Corner dat mijn bestelling ontvangen is. Na betaling wordt deze verzonden.