Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:57
Bedoelen jullie dat de tvs effectief binnen zijn, of dat ze een account hebben aangemaakt voor jullie? Want vandaag kreeg ik de mail met mn wachtwoord en als ik dan inlog zie ik de bestelling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Yargo schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:04:
Bedoelen jullie dat de tvs effectief binnen zijn, of dat ze een account hebben aangemaakt voor jullie? Want vandaag kreeg ik de mail met mn wachtwoord en als ik dan inlog zie ik de bestelling staan.
Volgens de mail zijn ze binnen, de account had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:46
Ben vanmiddag even bij onze lokale electro zaak geweest en vragen wat ze met de prijs konden.
(zei dus dat ze op internet stonden voor rond de € 2100,-)

Nu vroeg die beste verkoper zich af of het wel NL toestellen zijn die verkocht worden bij de online toco's (plasmavizie, enz) en dan is de vraag of de cashback nog wel geldt voor deze toestellen.

Dus mijn vraag aan de mensen die een 55" hebben kocht voor rond de 2100,- euro of ze dan nederlands model hebben en of dat jullie dan nog recht hebben op cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Ja, plattetv.nl, 2100, geld al terug gehad van Samsung, dus 1600 was ie.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:13:
Ben vanmiddag even bij onze lokale electro zaak geweest en vragen wat ze met de prijs konden.

Nu vroeg die beste verkoper zich af of het wel NL toestellen zijn die verkocht worden bij de online toco's (plasmavizie, enz) en dan is de vraag of de cashback nog wel geldt voor deze toestellen.

Dus mijn vraag aan de mensen die een 55" hebben kocht voor rond de 2100,- euro of ze dan nederlands model hebben en of dat jullie dan nog recht hebben op cashback?
Paar weken terug heb ik exact hetzelfde gedaan stimp want als ik iets wil wil ik wel het beste en het onderste uit de kan. Wat ik je kan vertellen is dat plasmavisie europese modellen verkoopt en dus heb je geen recht op cashback maar ik heb bij electroplace gekocht en daar krijg je een lekkere korting EN de cashback dus nederlandse modellen, ik heb mn cashback inmiddels al binnen dus ik spreek uit ervaring. De televisie an sich is exact hetzelfde, ik ben erg tevreden en baal eigenlijk dat het lekker weer wordt :) ik heb zelf een 55 en mn zusje een 48 inche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Meer mensen probleem met netflix? Krijg melding kan deze titel niet afspelen probleem heb ik alleen op de tv, ipad en iphone werken gewoon.
Tv is via utp aangesloten en geeft aan dat alles ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus F.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-08 21:46
U2psv schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:07:
Meer mensen probleem met netflix? Krijg melding kan deze titel niet afspelen probleem heb ik alleen op de tv, ipad en iphone werken gewoon.
Tv is via utp aangesloten en geeft aan dat alles ok is.
Ook 2 x last van gehad. Even af- en aanmelden bij Netflix loste dat op bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-02-2022
hoelang duurt de terugbetaling ( cashback ) van samsung ?
2weken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Nu online
Klaus F. schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:19:
[...]

Ook 2 x last van gehad. Even af- en aanmelden bij Netflix loste dat op bij mij.
Dat maakt voor mij niks uit helaas, smart hub opnieuw instellen ook niet krijg geen een afgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
stimpyrulez schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 20:13:

Lees even terug zou ik zeggen, iedereen die de tv voor < 2100 euro heeft gekocht heeft een NL model en cashback gekregen.
Dat verhaal is echt standaardreactie van de ouderwetse 'topverkopers'.. Kun je nagaan dat zij dus 700 euro extra marge zouden pakken met de adviesprijs..

Duurde idd iets van 2-3 weken tussen verzenden en gestort krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
U2psv schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:46:
[...]

Dat maakt voor mij niks uit helaas, smart hub opnieuw instellen ook niet krijg geen een afgespeeld
TV naar fabriek default zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Nu online
Ok ga ik morgen eens proberen is dat uit de doos optie of een andere reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 09:45
U2psv schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 23:40:
Ok ga ik morgen eens proberen is dat uit de doos optie of een andere reset?
Gewoon zoals die uit de doos komt, dat heeft bij mij geholpen. Waarschijnlijk heb jij een AIP-701 error gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Nu online

Nee geen fout code.

Doet het weer na reset via ondersteuning- zelfdiagnose. Nu alles weer instellen hoe het was!

[ Voor 72% gewijzigd door U2psv op 07-06-2014 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
U2psv schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:35:

Nee geen fout code.

Doet het weer na reset via ondersteuning- zelfdiagnose. Nu alles weer instellen hoe het was!
Dit had ik ook vorige week, Hoop niet dat het een vaker voorkomend probleempje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-08 09:06
tippie62 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:33:
[...]

En bij mij ook het goede nieuws _/-\o_welke muurbeugel gebruik je
Ik heb zojuist via bol.com m'n Vogel's Wall 1205 voor €50 gekregen. Ben bang dat de beugels welke nog dichter op de muur zitten te weinig ruimte hebben voor HDMI en UTP.

Deze komt als het goed is 2-2,5cm van de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:22
Felzura schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:53:
[...]

Ik heb zojuist via bol.com m'n Vogel's Wall 1205 voor €50 gekregen. Ben bang dat de beugels welke nog dichter op de muur zitten te weinig ruimte hebben voor HDMI en UTP.

Deze komt als het goed is 2-2,5cm van de muur.
Ik zelf heb de vogel efw 8305 en deze zou ook op dezelfde afstand zitten. Maar er zitten ook plastic ringetjes/rondjes bij om de tv iets verder van de muur af te hebben. Op deze manier kan je de HDMI 4 gewoon gebruiken(doe ik zelf ook voor ARC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete111
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-02-2022
Toch nog een dealer gevonden in belgie , voor 2200 euro heb ik hem gekocht - 500 euro cashback = 1700 euro.
Een goeie deal vind ik, aangezien ik niet in nederland woon en het risico van cashback ben ontlopen ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pete111 Totaal er 1100 vanaf blijft gewoon een hele mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:28:
@Pete111 Totaal er 1100 vanaf blijft gewoon een hele mooie deal!
Leuk he, al die marketing stunts.
Je zet iets in de markt met een hoge adviesprijs, voor een WK, laat de winkels goedkoop inkopen, en verzin er een cashback actie bij, en hopla je hebt een hit.

Ik heb er ook aan meegedaan en de tv is prima, maar als ik de volle 2799,- had betaald was ik erg ontevreden geweest, en had mij bekocht gevoeld
Als ik deze tv vergelijk met mijn vorige 3 jaar oude Panasonic 46GT30E van 1300,- ,dan zou ik zeggen dat ze gelijkwaardig zijn in beeldkwaliteit, misschien met iets meer voordeel voor de plasma.
Wat betreft smarthub, iets grotere scherm en wifi onboard wint de Samsung het.

Als ik er een prijskaartje aan mag hangen, dan zou ik ook niet meer willen betalen dan ong 1600,-
Dit is puur mijn mening gebaseerd op mijn bevindingen met beide televisies.

Ik denk dan ook dat na het WK de prijzen ver onder de 2000,- dalen zonder de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 55HU7500 (NL versie) bij de Electroplace gehaald voor €2.099,- (exclusief cashback). Special voor naar Rotterdam gereden op een vrijdag einde middag vanuit Utrecht, omdat ik goede verhalen over de zaak had gehoord. Ik kan de verhalen over Electroplace hierboven beamen. Erg goede zaak. Hun voorraad wordt ook met grote regelmaat aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBoDeN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-02 15:54
Na veel gelezen te hebben vanmiddag de 65HU7500 besteld bij ELECTROPLACE.

GEWELDIG :)

net na 16:00 besteld en voor 18:00 al geleverd !
Supervriendelijk geholpen door Oer.

En na alles te hebben aangesloten nu genieten van deze schitterende tv, wat een prachtig beeld zeg (UPC HD)
Altijd Panasonic plasma schermen gehad maar deze tv heeft mij toch heel positief verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokandiewelweer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-04-2024
ik ben ook naar Rotterdam gereden en heb bij Electroplace de 55HU7500 (NL versie) opgehaald voor €2100. vriendelijk en geen extra verkooppraatjes. zeer hulpvaardig bij verstrekken gegevens voor de CashBack. goede ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 18:58
Ik heb de 55HU7500 in een winkel bekeken. UltraHD demo materiaal was geweldig. Ik heb toen gevraagd of er een 'gewone' fullHD demo getoond kon worden. Het beeld werd toen wel een stuk minder scherp (de fullHD tv ernaast was duidelijk scherper) . Ik begrijp dat de tv de video flink moet opschalen om tot de 4K resolutie te komen, maar viel me toch iets tegen. Achteraf weet ik niet of de upscaler optie aan stond. Hoe is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Laatst online: 08:05
Meer mensen die de 55hu7500 gebruiken in combinatie met een receiver (arc)?
Als ik tv kijk via ziggo (ci+) en uitvoer geluid staat op PCM dan krijg ik geen surround. Mijn receiver herkent het dus blijkbaar niet als surround en geeft stereo geluid weer. Dit is op te lossen door uitvoer op dolby digital te zetten maar is niet zoals ik dat graag zou willen.

Meer mensen die hier 'last' van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 16:35
Hier nog geen cashback mogen terug ontvangen, terwijl ik op 20 mei de ontvangst bevestiging heb mogen ontvangen vanuit Samsung. Hopelijk deze week dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:27:
Meer mensen die de 55hu7500 gebruiken in combinatie met een receiver (arc)?
Als ik tv kijk via ziggo (ci+) en uitvoer geluid staat op PCM dan krijg ik geen surround. Mijn receiver herkent het dus blijkbaar niet als surround en geeft stereo geluid weer. Dit is op te lossen door uitvoer op dolby digital te zetten maar is niet zoals ik dat graag zou willen.

Meer mensen die hier 'last' van hebben?
Volgens mij ondersteunt ARC geen 5.1 PCM. ARC heeft dezelfde specs als TOSlink of SPDIF. Wel 5.1, maar dan als Dolby of DTS (Wikipedia: TOSLINK).
Dus wanneer je PCM kiest krijg je 'automatisch' stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:11
Nevermind.

[ Voor 85% gewijzigd door matthijst op 08-06-2014 21:15 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
ajvk schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:14:
Hier nog geen cashback mogen terug ontvangen, terwijl ik op 20 mei de ontvangst bevestiging heb mogen ontvangen vanuit Samsung. Hopelijk deze week dan maar :)
Hier ook helemaal niets 11 mei verstuurd, zelfs geen bevestiging uit Maastricht, na mails, schrijven ze dat het
wel tot 4 weken kan duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 16:35
alexanderjcs schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:14:
[...]

Hier ook helemaal niets 11 mei verstuurd, zelfs geen bevestiging uit Maastricht, na mails, schrijven ze dat het
wel tot 4 weken kan duren :(
Gelukkig heb ik de bevestiging dan al wel mogen ontvangen dat alles in goede orde was binnen gekomen, dat was zelfs al na 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
TV moet natuurlijk in geluids instellingen op Digital uit worden gezet, en geen PCM, indien je DTS of DD wilt gebruiken. Beste is via de SPDIF naar je AV Reciever denk ik zelf, indien je optimaal van DTS wilt genieten.

vraag: iemand idee hoe ik de volgende Samsung Apps kan downloaden voor op mijn UHD:
UHD Zoo, UHD Gallery en Staatsoper Wien, alle drie namelijk 4K demo`s.
maar nog niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokandiewelweer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-04-2024
@erik 1980
toslink werkt bij mij op de receiver Yamaha RD V640 RDS. audio uit (R + W tulip niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Op mijn samsung van 2012 gaat 5.1 (dd en dts) prima via ARC. Ziggo ( en de andere kabelaars ) stuurt zowel een pcm als 5.1 stream uit. Je zult dus zowel je audio setting van de tv op dd moeten zetten als de dd audio stream moeten kiezen.

Ohja, en niet alle kanalen hebben een 5.1 stream, dan stuurt ie gewoon pcm uit :)

[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-06-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week of 3 heb ik de UE65HU7500 TV, het beeld is prachtig (SD is wat minder, maar dat is op een full HD TV ook zo). Heb mijn best gedaan om 'banding' te vinden op mijn scherm, maar of het valt me niet op of het is er niet. :)

Aangaande de cashback actie heb ik iets meer dan een week na het versturen van de gevraagde papieren per mail een bevestiging gehad dat het was in goede staat was ontvangen. Dat geld dat komt dan van zelf wel.
vraag: iemand idee hoe ik de volgende Samsung Apps kan downloaden voor op mijn UHD:
UHD Zoo, UHD Gallery en Staatsoper Wien, alle drie namelijk 4K demo`s.
maar nog niet kunnen vinden...
UHD Zoo en UHD Gallery zijn terug te vinden bij de categorie Levensstijl. De Staatsoper Wien zie ik niet in de app list.

Toevoeging: de staatsoper app staat ook bij levensstijl. Zijn wel betaalde streams.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 12:10
Heb gisteren eens de BR van de hobbit gekeken.Ik kon eigenlijk niet geloven dat het beeld zoveel beter was.Daarna eens vergeleken op m'n VT60.Maar inderdaad wat een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ben blij dat de 65 inch toch ook wel goede schermen heeft. Denk dat ik toch ga door sparen voor die grote rakker.

Las veel over vertical banding, maar nu ook van mensen die er geen last van hebben. En dat is beter nieuws natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Turfschipper op 09-06-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist de nieuwe firmware geïnstalleerd (zie http://www.samsung.com/nl.../UE65HU7500LXXN-downloads, bij Firmware). Installatie is simpel: exe bestand op een USB stick, op de stick het exe bestand uitpakken, de stick in de TV stoppen, in het menu naar software update en dan kiezen voor installatie van de USB stick.

Let op: bijna alle instellingen gaan terug naar de standaard. In ieder gevallen alle beeldinstellingen (gelukkig ken ik mijn settings uit mijn hoofd) en ook de UHD kleuren via de HDMI poorten moet weer aan gezet worden. Ook de toewijzing van de naam bij de HDMI poorten moet opnieuw ingesteld worden.

Eerste indruk: kan aan het beeld niet direct wat zien, het lijkt gelijk. Maar of daar in wat veranderd is kan ik pas zeggen na een tijdje kijken met de zelfde instellingen. Verder wat subtiele aanpassingen in het menu.

Gezien het feit dat het versie nummer voor de punt een stuk hoger is lijkt het mij dat er onder water best wat veranderd/verbeterd moet zijn. Hopelijk komt Samsung nog met een release note.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
@ ReneEnzo: had van de week zelfde bij de update.
Kun je wat nader toelichten wat je bedoelt met UHD kleuren bij HDMI opnieuw aanzetten?
Is me niet helemaal duidelijk, wat is het, en waar vindt ik het?

Bedankt voor je UHD apps tips.

@ Kimone66: Ja het lijkt wel of ik een nieuwe Blu Ray collectie heb, echt stukker mooier, veel meer details zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dinandus: in het menu bij beeld, beeldopties heb je de mogelijkheid om de HDMI UHD Color aan te zetten per HDMI poort. Ik heb een humax 5200, ps3 en ps4 aangesloten oo HDMI 1 tot en met 3. Het aanzetten van de UHD color gaat per poort. Je moet de HDMI kabel dan uit de poort halen die je aanzet en de tv herstart. Heb ze voor alle apparaten aangezet, ziet er prima uit. Of het er beter uitziet dan als het uitstaat? Je kan het altijd weer uitzetten als het minder lijkt. Bij mij lijkt het wel beter als het aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

na alle tips hier op het forum heb ik ook de UEHU500 tv gekocht bij Electroplace. Super tv en goede service van de winkel dus ben er erg blij mee :)

Ik heb de tv nu een week en alle instellingen staan nog op default. Nu lees ik her en der (niet alleen op GOT) fora dat bijna iedereen wel wat zaken aanpast in de settings als hij de tv eenmaal heeft. Dit gaat dan met name over de beeld- en kleurinstellingen.
Weet iemand wat de must-do aanpassingen zijn in de settings van deze tv?! Ik weet dat het uiteindelijk een kwestie van smaak, etc is maar als nou 80% van de eigenaren allemaal bepaalde zaken hebben aangepast dan ontstaat er toch een beeld van de dingen die je het beste even kunt doen zodra je de eerste installatie hebt doorlopen. Een soort handleiding voor gevorderden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:50
2e pinksterdag de 55HU7500 gekocht bij Electroplace in Rotterdam.

Super service, ik werd zelfs op 1e pinksterdag gebeld dat ze een toestel voor me zouden reserveren!
Kopje koffie bij binnenkomst en ik werd keurig geholpen met de TV naar de auto te brengen.

Terwijl ik dit type zit ik te genieten van een schitterend concert, wat een plaatje van een TV
Het was het ritje vanuit Beverwijk dubbel en dwars waard.

Oer, nog bedankt voor de tip om snel de stad uit te komen, het is gelukt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
Wat mij opvalt bij het kijken van zowel Tv als BR is dat de ondertitels lichter of donkerder worden afhankelijk van een lichter of donker beeld.Tevens zijn de ondertitels met name bij BR wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
Kun je de grootte van de ondertitels niet instellen? Sommige spelers kunnen dat, sowieso kan dat met oa plex en xbmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Ik heb mijn 55HU7500 inmiddels ook binnen gekregen voor het pinksterweekend maar niet heel veel tijd gehad helaas.
ik heb al wel verschillende beeldsettings geprobeerd die hier gepost waren en daar voor mezelf nu een mix van gemaakt wat mij tot nu goed bevalt.
De plex app werkt prima alleen zit ik ook met het screensaver verhaal maar ik dacht dat daar al een update voor was.
verder een geweldige tv die mij echt verbaasd heeft en ik kom ook vanaf een Panasonic plasma!

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:27:
Kun je de grootte van de ondertitels niet instellen? Sommige spelers kunnen dat, sowieso kan dat met oa plex en xbmc.
Heb ik al naar gekeken maar helaas kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Iemand nog iets van hifi corner vernomen, na de melding dat de tv binnen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:34
Kasj schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:22:
Iemand nog iets van hifi corner vernomen, na de melding dat de tv binnen was?
Ja vandaag mailtje met trackcode,hij komt morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-07-2024
Nu de vraag of de andere winkels ook met hun prijs naar beneden zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
tippie62 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:09:
[...]

Ja vandaag mailtje met trackcode,hij komt morgen
Ik zelf inmiddels ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Hier mail mn nummer door te geven aan hificorner zodat de koerier me kan bereiken voor een afspraak. Hopelijk dus morgen een afspraak en donderdag in huis.... :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Heb nu ook een 55HU7500 besteld en als het goed is wordt hij deze week geleverd.
Alleen wat is aan te raden?

gebruik blijven maken van mijn humax 5200C (TV kijken en opnemen, interactieve tv maak ik niet tot nauwelijks gebruik van) via mijn onkyo versterker (beeld en geluid via HDMI (1.3 dacht ik)

of

CI+ module er in stoppen en dan opnemen op HDD via USB poort?

Maakt het nog verschil qua beeld kwaliteit en wellicht qua zap snelheid en geluidskwaliteit (gaat dan met toslink naar mijn versterker)?

Graag jullie advies

(Dat ik een extra kasje (5200) heb staan is niet een bezwaar, dus een kastje meer of minder is geen probleem. Gaat mij meer om beeldkwaliteit/zap snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matraz
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-05 18:19
Goedemorgen,

Korte vraag; Heb de 55hu7500 en lijkt me gaaf om hier 4k blu ray op te kunnen spelen.
Kan dit met het Homse cinema set: Ht-h5500
of is 4k upscaling nodig? wat bijvoorbeel de HT-D7500W wel heeft?
Zat te denken dat de tv opzich het 4k upscaling al in zich heeft dus al doet? (anders zou het dubbelop zijn?)
Of kan de ht-h5500 de 4k content niet goed/in écht 4k afspelen?
en moet de basis dus al HT-D7500W zijn? Alvast dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online
svp niet in beide topics zelfde vraag stellen, zie CyBeRSPiN in "Samsung 2014 line-up 4K Ultra HD (UHD) tv’s"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
wpelleboer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:46:
Goedemorgen,

Korte vraag; Heb de 55hu7500 en lijkt me gaaf om hier 4k blu ray op te kunnen spelen.
Kan dit met het Homse cinema set: Ht-h5500
of is 4k upscaling nodig? wat bijvoorbeel de HT-D7500W wel heeft?
Zat te denken dat de tv opzich het 4k upscaling al in zich heeft dus al doet? (anders zou het dubbelop zijn?)
Of kan de ht-h5500 de 4k content niet goed/in écht 4k afspelen?
en moet de basis dus al HT-D7500W zijn? Alvast dank voor de reacties!
edit: zie antwoord http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42373482

[ Voor 7% gewijzigd door Felzura op 11-06-2014 11:40 . Reden: Is al beantwoord door internetspin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Blijkbaar is er een landelijk probleem met PostNL waardoor er vertragingen zijn in de levering? Heb mail gehad dat het verzonden is, maar zonder tracking. Ze zouden contact opnemen maar hebben dit nog niet gedaan (PostNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Grappig, net mijn buurman gesproken of hij z'n tv van Hifi Corner al had ontvangen (zou hem vandaag ontvangen)...hij was not amused. Hij had iemand van Hifi Corner gesproken die nogal conflicterende dingen vertelde.

Dagelijks verstuur en ontvang ik meerdere pakketjes. Van een "landelijk probleem bij PostNL" heb ik geen last gehad. Lijkt mij meer een "lokaal probleem bij Hifi Corner". Het gezicht van mijn buurman maakt de 150 euro die ik "te veel" heb betaald voor dezelfde tv meer dan goed ;)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeelsteeltje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-02-2021
Hier vandaag wel een tracking code van hifi corner ontvangen, morgenmiddag levering volgens Postnl we wachten het af. Sturen jullie de streepjescode aangetekend naar Samsung?

[ Voor 4% gewijzigd door Repeelsteeltje op 11-06-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Gisteren mijn tracking code gekregen van hifi corner. Tracking info gaf aan dat de tv vandaag geleverd zou worden, maar niets gezien. Zojuist opnieuw naar de tracking info gekeken en is de levering doorgeschoven naar morgen. Lijkt dus wel op een postnl ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Sapstengel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:03:
Grappig, net mijn buurman gesproken of hij z'n tv van Hifi Corner al had ontvangen (zou hem vandaag ontvangen)...hij was not amused. Hij had iemand van Hifi Corner gesproken die nogal conflicterende dingen vertelde.

Dagelijks verstuur en ontvang ik meerdere pakketjes. Van een "landelijk probleem bij PostNL" heb ik geen last gehad. Lijkt mij meer een "lokaal probleem bij Hifi Corner". Het gezicht van mijn buurman maakt de 150 euro die ik "te veel" heb betaald voor dezelfde tv meer dan goed ;)
Voor 150 euro wacht ik nochtans graag enkele dagen langer hoor :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
Ik ook het zelfde vandaag zou die komen nog wel vrij genomen helaas komt morgen
Is het moeilijk om hem in me eentje uit te pakken of gaat dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Kasj schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:51:
Gisteren mijn tracking code gekregen van hifi corner. Tracking info gaf aan dat de tv vandaag geleverd zou worden, maar niets gezien. Zojuist opnieuw naar de tracking info gekeken en is de levering doorgeschoven naar morgen. Lijkt dus wel op een postnl ding....
Zelfde hier met een pakketje (nee geen TV, wel switch zodat de TV straks aan de UTP kan hangen).
Bij mij wordt morgen de TV gewoon geleverd door de winkel zelf.
Dus neem aan dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Net opgebeld geweest (om 21.40 !!) door xxxxx Logistics iov Hifi Corner. Vrijdag komen ze de tv leveren :-D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10
Zojuist de 55HU7500 bij plattetv.nl besteld voor 2100,- :D
Vraag die ik vergeten ben te stellen is met welke koerier zij bezorgen, weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Laatst online: 08:05
mauricedb schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:55:
Zojuist de 55HU7500 bij plattetv.nl besteld voor 2100 :D
Vraag die ik vergeten ben te stellen is met welke koerier zij bezorgen, weet iemand dit?
Van Spreuwel Transport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 09:55
Ik ga de Samsung 55HU7500 ook bestellen, verwacht straks een telefoontje van Hifi Corner met een leuke aanbieding. Ik wil tevens een mooie wandbeugel die alle richtingen op te bewegen is, heeft iemand een aanbeveling/goede ervaringen met een bepaald model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkmeulenbr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 02:48
daddycewl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:06:
Ik ga de Samsung 55HU7500 ook bestellen, verwacht straks een telefoontje van Hifi Corner met een leuke aanbieding. Ik wil tevens een mooie wandbeugel die alle richtingen op te bewegen is, heeft iemand een aanbeveling/goede ervaringen met een bepaald model?
Ik ben groot fan van de Vogels wandsteunen.. Ik zit te twijfelen tussen onderstaande twee:

http://www.vogels.com/fla...rbeugel.html#.U5lk-_mSx8E

http://www.vogels.com/fla...rbeugel.html#.U5lkzvmSx8E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
Ik heb gister ook even contact gehad met Hifi-corner i.v.m. de order status en levering. Ik ben netjes door ze gebeld omdat ik een typfout in mijn postcode had gemaakt. Vervolgens ben ik gebeld dat alles nu in orde was en de verzending geregeld is via PostNL i.p.v. de electronica transporteur. 's Avonds netjes een track 'n trace code gekregen, vandaag komt de postbode langs.

Volgens PostNL tussen 11:30 en 13:30, lang geleden dat ik zo ongeduldig was als een kind voor sinterklaasavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
daddycewl schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:06:
Let er even goed op dat de factuurdatum tot 15 juni geldig is voor de cashback. De streepjescode e.d. moeten voor de 30e bij Samsung ontvangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
Dus als ik het goed begrijp krijgen sommige hem bij hifi-corner met Post.nl en andere via Electronic Logistics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Kasj schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 20:51:
Jeetje, vandaag weer niets....levering weer doorgeschoven naar morgen. Erg vaag dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Blijkbaar toch een PostNL probleem? Mss dat je beste eens belt, dan weet je direct waarom het 2 dagen vertraagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tippie62 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:30:
Ik zou het zeker met 2 man doen. Is toch een lomp formaat heb ik gemerkt en je wilt niet dat je nieuwe aanwinst ineens uit je handen stuitert... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
Daarom is het vreemd dat sommige een trackno. van post.nl hebben terwijl volgens de site elke tv vanaf 40 inch met Electronic Logistics zal worden verzonden.

Heeft iemand hem dan al wel ontvangen van HiFi-corner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tippie62 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:30:
Ja, gaat wel maar, maak wel genoeg ruimte op je heen en zorg voor een stevig plekje waar je hem neer kan zetten als de voet er nog niet onder zit.

Mij is het ook gelukt! Ja ik was eigenlijk ook te ongeduldig om te wachten op 2 de persoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan diegene die hun scherm al hebben hangen :
Vraagje over HU7500,

Ik moet M8 bouten gebruiken, maar hoe lang mogen ze zijn ?
Want eerst moeten ze nog door die plastic verlengers heen, dus ik wil ze niet te kort,
maar ook weer niet zo lang dat ik m'n scherm kapot draai. :|

Jullie ervaring wordt op prijs gesteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 09:55
Thx, deze zijn inderdaad prachtig! Ik zit helaas wel met een relatief dun gipswandje (10 mm dik) dus ik moet wel de juiste wokkels scoren, wil niet dat hij naar beneden komt kletteren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Yargo schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:51:
Blijkbaar toch een PostNL probleem? Mss dat je beste eens belt, dan weet je direct waarom het 2 dagen vertraagd is.
Vanwege de status melding 'Zending wordt voorbereid door de verzender' heb ik inmiddels Hificorner gebeld. Klaarblijkelijk is er een zending 'verdwenen' en hebben tientallen klanten ditzelfde probleem. Hificorner zegt op hoog niveau in discussie te zijn met PostNL over deze situatie. Indien er vanavond / morgen geen beweging in de status komt, zal Hificorner de producten opnieuw gaan verzenden. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd me gegarandeerd dat de TV hoe dan ook snel bezorgd zou worden en ik gebruik zou kunnen maken van de cashback. Desondanks blijft het een beetje een 'vreemd' verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
Kasj : als je zending niet verder is gekomen dan : 'Zending wordt voorbereid door de verzender' wil dat zeggen dat Post.nl het nog niet eens ontvangen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
pimbadot schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:10:
Daarom is het vreemd dat sommige een trackno. van post.nl hebben terwijl volgens de site elke tv vanaf 40 inch met Electronic Logistics zal worden verzonden.

Heeft iemand hem dan al wel ontvangen van HiFi-corner?
Ik heb hem vanmiddag op de aangegeven tijd netjes ontvangen. De postbode kwam netjes naar de 1e verdieping om aan te geven dat hij beneden een 'pakketje' voor mij had. Hij kwam hem zelfs mee naar boven sjouwen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcorN
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-02-2024
Fijn om te horen dat jij hem wel hebt ontvangen Felzura. Ik spring zometeen in de auto naar Groningen (anderhalf uur rijden) waar hij gereserveerd staat voor mij. Vond het na het lezen van reacties hier te risicovol om hem te laten versturen. Zal mijn ervaring laten weten!
Is het wel 100% zeker het Nederlandse (XXN) model Felzura?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
Felzura; Bedankt dan ga ik er maar van uit dat die van mij morgen binnenkomt via Post.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:44
Die van mij staat op status verzonden. En heb wel een track trace code maar vooralsnog alleen van een deel levering (Smit CI module). De TV zou ook verzonden zijn maar moest vanuit een andere locatie komen. (Centrale opslag). Worden dus twee verschillende zendingen. De vriendelijke man verzekerde mij dat de track trace code later vanavond door postnl aangeleverd zou worden. Maar hij wist niet of dat voor winkelsluitingstijd zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeelsteeltje
Hier is de 55 inch (hificorner) ook vanmiddag netjes op de aangegeven tijd afgeleverd zo maar es uitpakken en snel de cash back invullen...

Welke streepjescode moet je opsturen die met het S/N nummer of die voor op de doos staat?

[ Voor 0% gewijzigd door Repeelsteeltje op 12-06-2014 19:01 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:04
whatzert schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:34:
Ik ben net teruggebeld door HiFi Corner. Ik sta op de lijst. De levertijd is ongeveer 2 weken. De verkoper gaf aan dat als hij daarna pas binnenkomt dat je van de aankoop mag afzien, al hebben ze hem wel op naam besteld.
Net nogmaals geinformeerd, ik hoorde maar niets. Het bleek dus dat ik op een wachtlijst stond, er was dus nog geen definitieve bestelling gemaakt... De meneer die mij op de wachtlijst had gezet was namelijk op vakantie gegaan. Morgen wordt mijn bestelling aangemaakt en ze verwachten de UE55HU7500 volgende week te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Kasj schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:19:
[...]

Vanwege de status melding 'Zending wordt voorbereid door de verzender' heb ik inmiddels Hificorner gebeld. Klaarblijkelijk is er een zending 'verdwenen' en hebben tientallen klanten ditzelfde probleem. Hificorner zegt op hoog niveau in discussie te zijn met PostNL over deze situatie. Indien er vanavond / morgen geen beweging in de status komt, zal Hificorner de producten opnieuw gaan verzenden. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd me gegarandeerd dat de TV hoe dan ook snel bezorgd zou worden en ik gebruik zou kunnen maken van de cashback. Desondanks blijft het een beetje een 'vreemd' verhaal.
En 'ineens' is de status bij PostNL veranderd naar 'Zending is ontvangen door PostNL'...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
en wat vinden we van de voetbalmodus van de TV? :)...lijkt wel een computerspel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeelsteeltje
Idd ja veuls te candypop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
ik wacht al sinds 11-05-14 op alleen de bevestiging van ontvangst, dit emailde men mij, nadat ik notabene ook per email alle gegevens ook al had verstuurd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

De post die u naar ons heeft toegezonden is nog steeds in verwerking. Gelieve nog enige tijd geduld te hebben. Mocht u binnen 2 weken nog niets van ons vernomen hebben, neemt u dan contact op met ons.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux

deze email is van 23-05-14

Geachte heer

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist heb ik uw inzending opgezocht, deze staat reeds geregistreerd. U zult dus spoedig een automatische mail van ons ontvangen. Echter: de kopieën van de factuur en het imeinummer ontbreken. Gelieve deze ook te sturen zodat we uw deelname ook kunnen goedkeuren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verhaal van de steeds verschuivende afleverdatum van PostNL heb ik ook gehad.
Afgelopen vrijdagmiddag ontving ik het mailtje dat de televisie op voorraad was, waarna ik direct via iDeal de factuur heb voldaan. De status van de bestelling wijzigde nagenoeg direct daarop.
Zaterdag nog even kort contact gehad met Hifi Corner over de status van de order en daarop kreeg ik de boodschap dat de tv onderweg was. Dinsdag stond de order nog steeds op te verwerken. Wederom een belletje naar HC en kreeg de keuze tussen een lange uitleg of de korte. Gekozen voor de korte en binnen 5 minuten ontving ik een track en trace code over de mail met een verwachte leverdatum van de volgende dag(woensdag dus). Woensdag vrij genomen, maar tot mijn verbazing was de verwachte afleverdatum verschoven naar donderdag(!). Wederom in de telefoon met HC en wederom kreeg ik de melding dat de tv echt dinsdag(?) verzonden was. Enigszins sceptisch besloot ik maar een dagje langer te wachten. Vanochtend nog eens op tracktrace gekeken en ja hoor....afleverdatum verschoven naar vrijdag. Wederom maar eens in de telefoon geklommen.

Dit keer sprak ik Corné, die het erg goed heeft opgepakt. Goede duidelijke communicatie over de situatie met PostNL en een goede oplossing: hij heeft gewoon nog een tv opgestuurd met een koerier die een aantal uurtjes later voor de deur stond! Chapeau, dat noem ik nog eens service! Corné, nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcorN
  • Laatst online: 29-02-2024
Vanavond mijn tv opgehaald bij hifi corner! Stond netjes gereserveerd op mijn naam. Prima geholpen en uitleg gehad, was het rijden zeker waard!
Meteen even een wedstrijdje mee gekeken, maar de voetbalmodus is niet helemaal lekker nee!
Morgen maar eens spelen met de beeldinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
AcorN schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:51:
Fijn om te horen dat jij hem wel hebt ontvangen Felzura. Ik spring zometeen in de auto naar Groningen (anderhalf uur rijden) waar hij gereserveerd staat voor mij. Vond het na het lezen van reacties hier te risicovol om hem te laten versturen. Zal mijn ervaring laten weten!
Is het wel 100% zeker het Nederlandse (XXN) model Felzura?
Voor zover ik heb kunnen zien wel ja (serienummer doos geloof ik). Lijkt me sterk dat het een ander model is dan op de factuur staat (XXN). Als je wilt kan ik dit even nakijken voor je vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrence
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05 18:00
Heb nu de 55HU7500 hangen, maar behoorlijk wat problemen met firmware 2130.6 op dit moment. Hier loopt een discussie bij Samsung voor.

Maar de problemen met 2130.6 zijn;
- UPC CI+ kaart is niet helemaal stabiel
- beeldkwaliteit met gezichten (vooral RTL4 blurry) is echt verslechterd
- Anynet CEC werkt niet met Samsung BD-F6500
- zenderoverzicht bij zappen schokt
- beeld schokkerig (Eurosport HD)
- Apps instabiel (bijv DS Video stopt spontaan)

Geen echte showstoppers, maar wel vervelend. Benieuwd hoe snel Samsung dit gaat oplossen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tippie62
Hèhè na 2 dagen is de bestelling onderweg pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rbrence schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:58:
Heb nu de 55HU7500 hangen, maar behoorlijk wat problemen met firmware 2130.6 op dit moment. Hier loopt een discussie bij Samsung voor.

Maar de problemen met 2130.6 zijn;
- UPC CI+ kaart is niet helemaal stabiel
- beeldkwaliteit met gezichten (vooral RTL4 blurry) is echt verslechterd
- Anynet CEC werkt niet met Samsung BD-F6500
- zenderoverzicht bij zappen schokt
- beeld schokkerig (Eurosport HD)
- Apps instabiel (bijv DS Video stopt spontaan)

Geen echte showstoppers, maar wel vervelend. Benieuwd hoe snel Samsung dit gaat oplossen :-)
Ik dacht al de laatste week een raar fenomeen in de gezichten te zien ,Beetje blurry onscherp en een soort van rare respons met bewegingen.
Ben dan ook al dagen bezig met instellingen , maar het ligt dus jiet aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:44
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:25:
Dit keer sprak ik Corné, die het erg goed heeft opgepakt. Goede duidelijke communicatie over de situatie met PostNL en een goede oplossing: hij heeft gewoon nog een tv opgestuurd met een koerier die een aantal uurtjes later voor de deur stond! Chapeau, dat noem ik nog eens service! Corné, nogmaals dank!
Bij mijn bestelling is in eerste instantie vanalles misgegaan. Ook die medewerker die op vakantie ging, problemen met PostNL etc.. Zojuist nog maar een keer de stoute schoenen aangetrokken en wederom gebeld met Hifi Corner; nu ook te woord gestaan door Corné. De TV is onderweg en wordt vandaag geleverd én ik ben weer helemaal gerustgesteld. Ik maak niet dagelijks zoveel geld over naar een webshop en ik werd toch een beetje onrustig. Het is in ieder geval erg prettig dat men zeer goed bereikbaar is! Corné bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
Als ik het goed begrijp zouden de mensen die hem ontvangen best wachten met een firmware update uit te voeren mbt die blurry gezichten tot er een update is? Of stond versie 2130.6 er reeds op toen jullie hem kregen?

[ Voor 16% gewijzigd door Yargo op 13-06-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Laatst online: 21:46
Gereserveerd bij Eletroplace.. morgen ophalen, dan weet ik zeker dat ik hem op tijd heb voor de cash back.

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimbadot
Hij is binnen,nu nog alles in elkaar zetten en aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:33:
[...]

Ik dacht al de laatste week een raar fenomeen in de gezichten te zien ,Beetje blurry onscherp en een soort van rare respons met bewegingen.
Ben dan ook al dagen bezig met instellingen , maar het ligt dus jiet aan mij?
Maak jij ook gebruik van een CI module of externe decorder en ook bij UPC?

Ga gebruik maken van mijn externe decoder (humax) i.c.m. Ziggo.
Pagina: 1 ... 5 ... 42 Laatste