Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

fluz schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:31:
Gaat het lukken om op onze tv's Viaplay te kijken of dien ik daarvoor een chromecast oid aan te schaffen? Misschien zijn er wel andere mogelijkheden die ik niet ken.
Ik gok dat de TV aanbieders (KPN, Ziggo bijv.) ook wel met een functie of app in de TV ontvangers komen. Zo kun je bij KPN ook Youtube en Netflix kijken bijvoorbeeld.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-07 19:09
Sinds deze week viel het op, de tv (UE55JU7000) geeft in het midden een lichte verkleuring, circa 30x30cm.

Jammer, want de TV is in 2015 aangeschaft.
Meer ervaring met dergelijke verkleuring? Zou eea onder garantie te claimen zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door NielsTn op 27-02-2022 23:02 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:39
Garantie claimen op een tv van 2015. Ik hoop met je mee maar vrees daar wel een beetje voor.

Mijn HU7500 blijft het voorbeeldig doen. Hopelijk blijft het nog evenzo. Hoeveel zin ik ook soms ook heb om hem te vervangen, ik krijg het niet over mijn hart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
FrE911 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:09:
Garantie claimen op een tv van 2015. Ik hoop met je mee maar vrees daar wel een beetje voor.

Mijn HU7500 blijft het voorbeeldig doen. Hopelijk blijft het nog evenzo. Hoeveel zin ik ook soms ook heb om hem te vervangen, ik krijg het niet over mijn hart :)
Hier idem. Enige tijd geleden de ventilator vervangen omdat die het begeven had, terwijl ik aan het wachten was op de vervangende ventilator zat ik met een schuin oog wel te kijken naar een nieuw toestel, maar ben blij dat hij het nu weer perfect doet en hoop dat hij het nog een paar jaar uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Same here, heb er een paar jaar terug 1 verkocht (had er 2) en de overgebleven TV heb ik inmiddels al een hele tijd in de slaapkamer hangen, voldoet daar prima. Het beeld is nog mooi en niets mis mee. Het smart gedeelte is traag, maar het werkt eigenlijk verder nog steeds prima. Gebruik voornamelijk Plex, Netflix en NPO Start, en wonder boven wonder, het werkt nog steeds allemaal. Zodra het niet meer werkt, hang ik er gewoon een Nvidia Shield TV aan oid. Had niet verwacht dat ik zo lang zou doen met een TV, hij is toch alweer bijna 8 jaar oud :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rbrence
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05 18:00
Na 8,5 jaar trouwe dienst heeft mijn 55HU7500 het volledig begeven. Dikke strepen links en geen beeld meer. Veel plezier gehad met deze TV, ondanks het vaak slechte beeld bij donkere beelden. Gelukkig had ik begin dit jaar deze TV naar de slaapkamer verplaats omdat er een mooie nieuwe 65" OLED van LG is gekomen.

Ik denk dat qua prijs prestatie deze TV toch maar een 7 verdient, ondanks dat deze TV in 2014 de WhatHiFi award heeft gewonnen. Kwaliteit valt me toch na 8 jaar wat tegen.

Vandaag zullen we ritueel afscheid nemen van de Samsung 55HU7500 en hem bedanken voor de trouwe dienst.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mermans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-10-2024
Hier ook de mijne gekocht in 2014. zeer tevreden van en terecht één van de beste tv's op dat ogenblik

maar ja ik kijk gemiddeld ook maar max 3 uur tv per week. dus echt versleten is die niet zoals bij de meesten hier.. :D

Op zich dus nog steeds heel tevreden van ( toch nog altijd geen 4k uitzendingen in Vlaanderen dus blijft IMO overkill)

Wel jammer dat de support voor Apps en updates bij dit model wel heel snel voorbij was..

Ik had altijd gehoopt om ook zonder mijn laptop te verbinden via HDMI Elevensports site (voetbal) te kunnen kijken maar dat is dus nooit gelukt (geen app via Samsung beschikbaar en via de browser van de tv(of PS4) is het mij ook nooit gelukt op naar https://www.elevensports.be/home te surfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Wekko306 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:47:
[...]

Hier idem. Enige tijd geleden de ventilator vervangen omdat die het begeven had, terwijl ik aan het wachten was op de vervangende ventilator zat ik met een schuin oog wel te kijken naar een nieuw toestel, maar ben blij dat hij het nu weer perfect doet en hoop dat hij het nog een paar jaar uithoudt.
Sindskort hoor ik ook het geluid van de ventilator bij het opstarten. Precies alsof hij ergens aan loopt. Na een minuutje gaat dat vanzelf weg. Had jij hetzelfde? Welke ventilator heb je gekocht en eenvoudig te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
FrE911 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:33:
[...]

Sindskort hoor ik ook het geluid van de ventilator bij het opstarten. Precies alsof hij ergens aan loopt. Na een minuutje gaat dat vanzelf weg. Had jij hetzelfde? Welke ventilator heb je gekocht en eenvoudig te fixen?
Ik heb even gekeken, het was de BN31-00036A.
Inderdaad ging het geluid eerst ja korte tijd weg, echter al snel was het een continu geluid geworden. Sinds het vervangen van de fan weerkt hij weer uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Wekko306 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:05:
[...]

Ik heb even gekeken, het was de BN31-00036A.
Inderdaad ging het geluid eerst ja korte tijd weg, echter al snel was het een continu geluid geworden. Sinds het vervangen van de fan weerkt hij weer uitstekend.
Top! Ik was ook al op dat onderdeel uitgekomen. Rocketscience om te vervangen of kinderspel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
FrE911 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:34:
[...]

Top! Ik was ook al op dat onderdeel uitgekomen. Rocketscience om te vervangen of kinderspel?
Kinderspel. Als je even de tijd neemt om de schroeven van de achterkant allemaal los te maken til je zo de kap eraf, en zie je de ventilator meteen zitten. Het meest lastige is denk ik nog het hele kleine stekkertje los en weer vast te maken, that's it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrE911
Wekko306 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:50:
[...]

Kinderspel. Als je even de tijd neemt om de schroeven van de achterkant allemaal los te maken til je zo de kap eraf, en zie je de ventilator meteen zitten. Het meest lastige is denk ik nog het hele kleine stekkertje los en weer vast te maken, that's it.
Ideaal. Blij dat de tv te redden is. Preventief een nieuwe ventilator installeren en good to go. Tot op heden nog altijd heel tevreden mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 20:45
Mermans schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:18:

Ik had altijd gehoopt om ook zonder mijn laptop te verbinden via HDMI Elevensports site (voetbal) te kunnen kijken maar dat is dus nooit gelukt (geen app via Samsung beschikbaar en via de browser van de tv(of PS4) is het mij ook nooit gelukt op naar https://www.elevensports.be/home te surfen...
Laptop aankoppelen is hier geen probleem heb dit al met 4 verschillende kunnen doen. Gebruik de laptop wekelijks op de TV. Soms heb ik wel dat het beeld kort wegvalt, op de laptop zelf blijft het beeld dan wel. Na een kwartier kijken is alles warm en gaat het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mermans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-10-2024
fluz schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 15:42:
[...]

Laptop aankoppelen is hier geen probleem heb dit al met 4 verschillende kunnen doen. Gebruik de laptop wekelijks op de TV. Soms heb ik wel dat het beeld kort wegvalt, op de laptop zelf blijft het beeld dan wel. Na een kwartier kijken is alles warm en gaat het zonder problemen.
ja laptop aankoppelen is geen probleem, maar via de internetbrowser van de tv zelf lukt het dus niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 15:27

Stefano

Ondertitel Not Found

Het moment is dan toch aangebroken dat mijn HU7500 de deur uitgaat, 7 jaar gebruik is een record hier, fijne TV.

Ik heb nog een SEK-3500U in gebruik, zijn deze nog los verkoopbaar? Of is dat een gepasseerd station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 23:18

Gaitman

The Real One

Zag net dat mijn TV een firmware update heeft gehad naar 1580. Maar ik was helaas te laat om op details te klikken. Iemand een idee wat deze update met zich mee brengt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrE911
Wekko306 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:50:
[...]

Intussen een nieuwe ventilator geïnstalleerd. Inderdaad kinderspel en werkt weer perfect. Kan nog even mee 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Zekers, die van mij is wel verhuisd naar de slaapkamer maar is nu officieel 9 jaar oud!

Wel wat meer last van backlight issues, maar verder werkt hij op en top!

Ben benieuwd, op de kamer van de oudste staat een samsung 3D tv nog uit 2007...welke zal het eerst gaan😀

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 07-05-2023 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:37
Ha, meldt me hier ook maar even...de tv UE65HU7500 van sept 2014 levert me nog eens 200 euro extra (eerst al 200 euro reguliere korting TOV laagste prijs in de prijswatch) korting op door in te ruilen _/-\o_ werkt nog zonder grote problemen maar wordt vervangen door een 75" Sony

[ Voor 15% gewijzigd door MarcelGo op 06-01-2024 14:51 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alberthagen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Goedenavond mensen,

Ik heb na 8 jaar ook besloten om mijn ue 48 hu7500 in te wisselen voor een nieuwe samsung Oled 65 s95c.
De HU7500 verkeerd is goede staat incl. alle accessoires.

Kan iemand mijn adviseren wat ongeveer het bedrag is om de TV te verkopen?
Ik vermoed dat hij nog tussen de 200 a 300 waard is obv een marktplaats scan van 4k lcd tv's met 100hz.
Ben benieuwd of jullie een advies hebben qua verkoopprijs.

Groet, Albert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Voor iedereen die een probleem met de afstandsbediening heeft, dit ligt aan ziggo!
De instellingen voor de rode knop ok de afstandsbediening uitschakelen en het probleem is opgelost.

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluz
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 20:45
Sinds een week doet de Netflix app het niet meer, meld dat hij geen verbinding heeft. Zijn er meer met dit probleem? Ik vermoed dat de Netflix app niet meer ondersteund wordt, maar misschien is het iets anders.
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste