Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
CyBeRSPiN schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:57:
[...]

Handleiding al gecheckt? Daar staat iets in dat je dat via Tools menu moet doen en dat dit mogelijk zou zijn voor HDMI devices.
Dit?

Select a port connected to an external device, and press and hold the Enter button.
The following functions are available:
–– Edit Name: Rename devices connected to the TV for easier identification of external sources.
For example, you can designate a computer connected to the TV via an HDMI-DVI cable as
DVI PC. Alternatively, simply designate a computer connected to the TV via an HDMI cable as
PC. You can also designate an AV device connected to the TV via an HDMI-DVI cable as DVI
Devices.

Klopt, maar krijg het niet voor elkaar om een eigen naam in te tikken, alleen die predefined bende...

edit: ah, misschien met workaround. Wat een kansloze bende, 't is gdv 2014 |:(
You cannot manually type in an input name. You may only select a name from the provided list. However, if you have setup the universal remote control for that source you can add a personal input name outside of the list.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 27-08-2014 14:48 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 12:59
De ue48hu7500 is nu (officieel) gecertificeerd door Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmenno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 10:14
@Felzura, ik heb geen last van bleeds of bands op de 48hu7500. wel een koel fan die erg aanwezig is, maar dat is blijkbaar per persoon erg verschillend, ik heb het op 2 nieuwe modellen geconstateerd. mijn 7500 word binnenkort vervangen door OF de 8109 (4 sept op de markt) of de H8000. beide geen UHD maar beide ook niet actief gekoeld, wat voor mij echt een probleem is.

mijn dealer heeft veel geduld gelukkig, dus ik vind de service super! :-)

heb je je contrast waardes en backlight wel een beetje op "normale" waarden... tv op movie modus, contrast op 80 a 83 en backlight rond de 50? want ik zie geen bleeds of bands....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-08 09:06
Mijn instellingen staan normaal. Contrast op 78, movie modus is alleen uitgegrijsd.

Weet iemand waar ik meer info kan vinden over waarom soms opties uitgegrijsd zijn?

Overdag zie ik de bleeding weinig tot niet. Helemaal niet als een film beeldvullend is. Bij zwarte / bijna zwarte balken is het wel aanwezig.

Als de omgeving echt donker is dan is het wel goed zichtbaar. Sowieso in bijvoorbeeld de YouTube app.

Ik zal vanavond in het donker eens foto's maken met een volledig zwarte en grijze achtergrond. Ook zal ik eens spelen met backlight / dimming instellingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Felzura op 27-08-2014 19:50 ]

• Felzura
Het was nog verdomd lastig om duidelijke foto's te maken. Ook heb ik het idee dat het sinds de firmware update (eergister geüpdate?) minder is, maar dat zit waarschijnlijk tussen m'n oren.

Het clouding probleem heb ik nog niet kunnen vastleggen, ik moet eens opzoeken bij welke app / video ik dit het beste kan zien.

Zie hier de foto's: Foto's

Het zit hem met name in de hoeken. Vooral de onderste rand valt het ergste op.

[ Voor 9% gewijzigd door Felzura op 28-08-2014 08:11 ]

• kingmenno
Oei, na het bekijken van de foto's moet ik zeggen dat het wel erg is, storend zegmaar...

mijn versie heeft dat zeker niet, en geloof me ik ben er heel kritisch op. (mijn LG 49LB970V is met dit soort issue's de deur uit gegaan... 8 weken terug.) beide 48hu7500 die ik de afgelopen weken heb gehad hadden deze bleeds zeker NIET. heb je al eens contact gezocht met je dealer? ik heb dan wel de 48" versie, en jij de 55" maar ik zou toch even contact zoeken... of met de dealer of samsung.

• Felzura
kingmenno schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:44:
Oei, na het bekijken van de foto's moet ik zeggen dat het wel erg is, storend zegmaar...

mijn versie heeft dat zeker niet, en geloof me ik ben er heel kritisch op. (mijn LG 49LB970V is met dit soort issue's de deur uit gegaan... 8 weken terug.) beide 48hu7500 die ik de afgelopen weken heb gehad hadden deze bleeds zeker NIET. heb je al eens contact gezocht met je dealer? ik heb dan wel de 48" versie, en jij de 55" maar ik zou toch even contact zoeken... of met de dealer of samsung.
Hificorner vertelde mij dat ik dit het beste direct via de dealer kan regelen. Via de support live-chat van Samsung is mij verteld dat ik dit probleem (met foto's, factuur enz) kan mailen. Een monteur / technicus zal dan beoordelen of dit onder de garantie valt. Ik hoop dat dit geen 'valt binnen de specs' verhaal gaat worden.

Komende week ben ik op vakantie, daarna hoop ik hier mijn verslag te kunnen doen.

• gebruikerfz1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 07:10
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:52:
Komt weer een cashback actie aan ,(200€) :)
Kan je hier meer over vertellen? Zoals datum en wat voor tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 14:17
Felzura schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:10:
Het was nog verdomd lastig om duidelijke foto's te maken. Ook heb ik het idee dat het sinds de firmware update (eergister geüpdate?) minder is, maar dat zit waarschijnlijk tussen m'n oren.

Het clouding probleem heb ik nog niet kunnen vastleggen, ik moet eens opzoeken bij welke app / video ik dit het beste kan zien.

Zie hier de foto's: Foto's

Het zit hem met name in de hoeken. Vooral de onderste rand valt het ergste op.
Ik ervaar het precies zo, in het begin totaal niet opgevallen, laatste weken wel, en nu na de laatste update lijkt het wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmenno
cachback zag ik inderdaad op de media markt folder, echter niet op de Samsung promotions site... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Ik heb deze USB stick gekocht: http://www.kingston.com/en/usb/personal_business#DTU30G3

Het probleem is alleen dat deze niet past op de USB3.0 aansluiting op de TV maar wel op de andere aansluitingen. Iemand enig idee hoe dit komt want het is wel een USB3.0 stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
Count_B schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:04:
Ik heb deze USB stick gekocht: http://www.kingston.com/en/usb/personal_business#DTU30G3

Het probleem is alleen dat deze niet past op de USB3.0 aansluiting op de TV maar wel op de andere aansluitingen. Iemand enig idee hoe dit komt want het is wel een USB3.0 stick.
Edit: Passen andere usb sticks wel in je tv?

USB zou toch echt universeel moeten zijn. Weet je 100% zeker dat je de juiste port hebt? Juiste kant boven? Zo ja, soms bij nieuwe apparaten is de aansluiting wat strakker.

[ Voor 4% gewijzigd door Felzura op 29-08-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 18-09 11:02
Ik gebruik de blauwe ingang op de TV waar USB3.0 op staat. De andere 2 poorten kan ik ze zonder probleem insteken. Ik heb al aardig wat kracht gebruikt dus denk niet dat het de nieuwigheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felzura
Count_B schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:35:
Ik gebruik de blauwe ingang op de TV waar USB3.0 op staat. De andere 2 poorten kan ik ze zonder probleem insteken. Ik heb al aardig wat kracht gebruikt dus denk niet dat het de nieuwigheid is.
Als je een andere USB (3) stick probeert kun je uitsluiten of het je tv of de stick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cash back vanaf 01-09 en o.a op 55 en 65 inch 7500. Zal w.s ook op andere modellen zijn maar daar heb ik niet naar geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

De 65 inch bij plasmavisie voor 2900.

Ik hoop dat de winkels net als voor het wk gaan stunten met de prijzen als de nieuwe cashback actie start. Dan kunnen we heel misschien voor 2 duizend een 65 inch scoren. Of een honderdtje of wat meer/minder.

Niet te geloven. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij de BCC winkel om de hoek een 65 inch voor €2999 gekocht en de €500 actie korting gekregen en €300 extra korting van BCC.
Volgens mij geen slechte prijs toch?
Stond trouwens voor €3999 geprijsd in de winkel, op internet €3799.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Heel netjes. Veel kijkplezier!

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 31-08-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Electroplace kost de 65 inch 2899 ( + daarna 200 euro cashback van Samsung) zou dan op 2699 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand bij welke webshops €200 retour gelden?

Of maakt het niet uit waar ik hem bestel?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 48HU7500 in bezit, maar de kijkhoek is heel slecht.
Heeft daar nog iemand last van, het beeld wordt dan heel erg licht.
Als de bron geen HD is vindt ik de beeldkwaliteit ook slecht eigenlijk, hoe weet ik of er met de tv problemen zijn?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb de twee Samsung topics eens even doorgenomen om wat ervaringen met betrekking tot gamen op de 48uh7500. Ervaringen zijn verdeeld en er zijn er ook niet zo heel erg veel.

Zijn er mensen die de laatste weken echt veel met een PS4 of Xbox One op deze tv gespeeld hebben? Ik ben erg benieuwd naar wat meer ervaringen en hierdoor durf ik de tv ook nog niet aan te schaffen. Wellicht is het zelfs wel beter om naar andere merken te gaan kijken als ik veel op de tv wil gaan gamen. Tevens vraag ik me af of de responsetijd tijdens het gamen op de UH7500 lager zal liggen dan op mijn huidige Samsung LE37A556P1F van toch zeker 5 jaar oud. Durft iemand hier een uitspraak over te doen?

[ Voor 29% gewijzigd door Nipje op 02-09-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen181921
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-10-2021
Ik heb 21 augustus de UE48HU7590LXZG gekocht.

Nu zit ik met het probleem dat mijn beeld vooral bij donkere beelden in programma's en/of films het beeld soms abrupt en ook wel geleidelijk op zwart gaat. Het geluid blijf ik dan wel horen... Het is net alsof het beeld gedimd wordt net zoals je dat met een lamp kan.
Gaat het programma of de film door met lichtere scenes dan komt het beeld terug.
Nou heb ik een aantal opties al uitgeschakeld zoals;
menu ECO oplossing ==> ECO sensor ==> uit,
beeld ==> geavanceerde instelling ==> bewegingsbelichting ==> uit.

Als ik netflix gebruik oid dan gebeurt dit niet...
Ik heb de laatste 2150 firmware erop draaien...
Mijn KPN alles in 1 geeft 1080i...

Help....please...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Beste vrienden,
Misschien heeft iemand hier iets aan http://www.homecinemamaga...7500-hu7500-serie-uhd-tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nipje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:20:
Ik heb de twee Samsung topics eens even doorgenomen om wat ervaringen met betrekking tot gamen op de 48uh7500. Ervaringen zijn verdeeld en er zijn er ook niet zo heel erg veel.

Zijn er mensen die de laatste weken echt veel met een PS4 of Xbox One op deze tv gespeeld hebben? Ik ben erg benieuwd naar wat meer ervaringen en hierdoor durf ik de tv ook nog niet aan te schaffen. Wellicht is het zelfs wel beter om naar andere merken te gaan kijken als ik veel op de tv wil gaan gamen. Tevens vraag ik me af of de responsetijd tijdens het gamen op de UH7500 lager zal liggen dan op mijn huidige Samsung LE37A556P1F van toch zeker 5 jaar oud. Durft iemand hier een uitspraak over te doen?
Heb beide en ik merk niks raars tijdens gamen :)
Maar ben geen shooterkampioen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:10:
Ik heb de 48HU7500 in bezit, maar de kijkhoek is heel slecht.
Heeft daar nog iemand last van, het beeld wordt dan heel erg licht.
Als de bron geen HD is vindt ik de beeldkwaliteit ook slecht eigenlijk, hoe weet ik of er met de tv problemen zijn?
Bedankt alvast.
Klopt kijkhoek is heel slecht, ik zit 3,7 meter van de tv maar als ik 70 cm opzij ga zie ik het beeld al lichter worden. (55HU7500)
Beeldkwaliteit is niet erg best, dat klopt. Ligt er ook aan wat je gewend ben en waar je vanaf komt.
Ik kwam van een Pana plasma van 2011 van rond de 1300,- maar deze Pana was duidelijke een stuk beter ook betreffende HD

Zelfs met alle kortingen vind ik deze tv het geld niet waard wat betreft beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:20:

Met game modus aan merk ik geen vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 08:34:
[...]

Met game modus aan merk ik geen vertraging.
Ik heb zojuist ook gezien dat er zeer recent (eind augustus) een nieuwe firmware update voor de TV is uitgebracht! Bij het 48 inch model is de input lag hierdoor veel lager geworden en nu zeer acceptabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:44:
Beeldkwaliteit is niet erg best, dat klopt. Ligt er ook aan wat je gewend ben en waar je vanaf komt.
Ik kwam van een Pana plasma van 2011 van rond de 1300,- maar deze Pana was duidelijke een stuk beter ook betreffende HD

Zelfs met alle kortingen vind ik deze tv het geld niet waard wat betreft beeldkwaliteit.
Volgens mij ben jij ofwel een extreme zeikerd, of bizar hoge standaarden, want er zijn toch aardig wat reviews ondertussen waarin de beeldkwaliteit juist top wordt genoemd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
matthijst schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:00:
[...]

Volgens mij ben jij ofwel een extreme zeikerd, of bizar hoge standaarden, want er zijn toch aardig wat reviews ondertussen waarin de beeldkwaliteit juist top wordt genoemd 8)7
Ik reageer op iemand zijn post waar ik mij in kan vinden.
De uitspraken die ik doe betreft ook mij ,en de manier waarop ik mijn referentie heb.
En ja misschien lag deze hoog in met betrekking tot mijn vorige tv.
Aangezien ik dat hele smart gebeuren niet gebruik, heb ik duidelijk zelf een foute keuze gemaakt om de oude tv te verkopen en deze te kopen.

Iedereen ervaart deze tv weer anders, dat heeft met verwachtingen, smaak en van welke tv ze vandaan komen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:38:
[...]

Ik reageer op iemand zijn post waar ik mij in kan vinden.
De uitspraken die ik doe betreft ook mij ,en de manier waarop ik mijn referentie heb.
En ja misschien lag deze hoog in met betrekking tot mijn vorige tv.
Aangezien ik dat hele smart gebeuren niet gebruik, heb ik duidelijk zelf een foute keuze gemaakt om de oude tv te verkopen en deze te kopen.

Iedereen ervaart deze tv weer anders, dat heeft met verwachtingen, smaak en van welke tv ze vandaan komen te maken.
Toch snap ik de reactie van matrhijst ook. De TV komt op elk vlak namelijk ontzettend goed uit eigenlijk alle reviews. Het valt dan ook niet te ontkennen dat de TV gewoon erg goed is en een prima beeldkwaliteit heeft.

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening en kan jij het minder vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Laatst online: 19-02 10:28
Ik heb de laatste jaren de Panasonic ST50,ST60, VT60, Samsung HU7500 en F9000 in huis gehad.
Op dit moment heb ik de F9000.

Mijn ervaring met deze tv's zijn:

Na proff. kalibratie van mijn F9000 moet ik zeggen dat deze dicht in de buurt komt van een Panasonic plasma, maar toch is het iets minder natuurlijk.
De Samsungs hadden (veel) meer beeldafwijking uit de doos dan de Panasonics. De Samsungs zijn door de vele instellingen lastig goed in te stellen, b.v. Motion Plus +1 te hoog geeft al weer meer artifacts.

Overdag, met lichtinval e.d. is een Led beter.

Internet, media, YouTube e.d. loopt Panasonic mijlen achter op Samsung.

4K content is echt prachtig.

VT60 en HU7500 hebben ventilatoren, vooral die van de VT60 zijn behoorlijk luid.
Of je dit storend vind ligt aan de gevoeligheid van je oren en afstand van de tv, ik vond het erg storend om in rustige passages de ventilatoren te horen. F9000 en ST60 geen ventilatoren.

Samengevat volgens mijn ogen
Beeld donker: VT60 en ST60 VT60 beter dan ST60 overdag, in donker verschillen nihil.
Beeld overdag: F9000, HU7500
Smart omgeving e.d.: Samsung veel beter
Beeldhoek: Plasma's
Geen retentie/inbranden: F9000, HU7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
Moeilijk om als bezitter objectief te zijn, maar de kijkhoek van de 55HU7500 is inderdaad niet al te best.
Als je er recht voor zit is het echt fantastisch, maar bij 45 graden (bank loodrecht op tv) is het wel stuk minder: kleuren zijn fletser.. Maar ja, ik zit er zelf altijd goed voor als ik tv kijk ;)
Kan me voorstellen dat als je van Plasma komt dat dan wel slikken is..

En wat betreft de "Smart" functies: tja.. die gebruik ik ook niet echt.. Heb een dedicated HTPC voor alle fancy dingen en dat werkt natuurlijk een stuk fijner.. En wie gaat er nu vandaag de dag (meerdere tablets per huishouden) nog een browser openen op de TV.. En Spotify is ook een drama om via de tv te bedienen..

Waar ik wel moeite mee heb is dat het af en toe niet lekker werkt: bijvoorbeeld dat zappen ineens niet meer gaat om onverklaarbare reden en er een fabrieksreset voor nodig is (nu 3x gehad).. Of dat de PIP niet lekker werkt icm Ziggo en soms de tv ook geherstart moet worden om de PIP weer werkend te krijgen (alleen met NL1).. En dat PIP niet kan met HDMI..

Maar bottomline: ben nog steeds erg tevreden over deze tv.. Top beeld, mooi design (hangt strak aan de muur), en snelle en goede bediening.. Ventilator stoor ik me niet aan, en gelukkig ook nog nooit iets gemerkt van 'hickups'/vertragingen in het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik kom net thuis met een HU7500 via een leuke aanbieding. Ik merk echter echt ontzettende backlight bleeding aan de linker kant van het scherm (zelfs tijdens het spelen van games). De winkel zegt jaaaa ligt aan je instellingen en verwijzen me verder naar Samsung en de juiste instellingen. Ik hoop dat ik het nog in orde krijg met juiste instellingen.. Anders heb ik nu al spijt van de aankoop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Welke schermgrootte? En laat de winkel dan onmiddelijk langskomen om de juiste instellingen in te stellen..
Dat lukt ze waarschijnlijk niet.. Kunnen ze meteen je tv omruilen voor een beter exemplaar..

Niet laten afschepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:07
Marcel9970 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:35:
Ik heb de laatste jaren de Panasonic ST50,ST60, VT60, Samsung HU7500 en F9000 in huis gehad.
Op dit moment heb ik de F9000.

Mijn ervaring met deze tv's zijn:

Na proff. kalibratie van mijn F9000 moet ik zeggen dat deze dicht in de buurt komt van een Panasonic plasma, maar toch is het iets minder natuurlijk.
De Samsungs hadden (veel) meer beeldafwijking uit de doos dan de Panasonics. De Samsungs zijn door de vele instellingen lastig goed in te stellen, b.v. Motion Plus +1 te hoog geeft al weer meer artifacts.

Overdag, met lichtinval e.d. is een Led beter.

Internet, media, YouTube e.d. loopt Panasonic mijlen achter op Samsung.

4K content is echt prachtig.

VT60 en HU7500 hebben ventilatoren, vooral die van de VT60 zijn behoorlijk luid.
Of je dit storend vind ligt aan de gevoeligheid van je oren en afstand van de tv, ik vond het erg storend om in rustige passages de ventilatoren te horen. F9000 en ST60 geen ventilatoren.

Samengevat volgens mijn ogen
Beeld donker: VT60 en ST60 VT60 beter dan ST60 overdag, in donker verschillen nihil.
Beeld overdag: F9000, HU7500
Smart omgeving e.d.: Samsung veel beter
Beeldhoek: Plasma's
Geen retentie/inbranden: F9000, HU7500
Hier kan ik me wel in vinden denk ik, hoewel ik zelf nooit plasma heb gehad. Smart omgeving en beeldkwaliteit zijn goed vind ik bij de HU7500, beeldhoek zou idd beter kunnen en gamen wellicht ook (geen echte ervaring mee).
CyBeRSPiN schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:45:
Moeilijk om als bezitter objectief te zijn, maar de kijkhoek van de 55HU7500 is inderdaad niet al te best.
Als je er recht voor zit is het echt fantastisch, maar bij 45 graden (bank loodrecht op tv) is het wel stuk minder: kleuren zijn fletser.. Maar ja, ik zit er zelf altijd goed voor als ik tv kijk ;)
Kan me voorstellen dat als je van Plasma komt dat dan wel slikken is..

En wat betreft de "Smart" functies: tja.. die gebruik ik ook niet echt.. Heb een dedicated HTPC voor alle fancy dingen en dat werkt natuurlijk een stuk fijner.. En wie gaat er nu vandaag de dag (meerdere tablets per huishouden) nog een browser openen op de TV.. En Spotify is ook een drama om via de tv te bedienen..

Waar ik wel moeite mee heb is dat het af en toe niet lekker werkt: bijvoorbeeld dat zappen ineens niet meer gaat om onverklaarbare reden en er een fabrieksreset voor nodig is (nu 3x gehad).. Of dat de PIP niet lekker werkt icm Ziggo en soms de tv ook geherstart moet worden om de PIP weer werkend te krijgen (alleen met NL1).. En dat PIP niet kan met HDMI..

Maar bottomline: ben nog steeds erg tevreden over deze tv.. Top beeld, mooi design (hangt strak aan de muur), en snelle en goede bediening.. Ventilator stoor ik me niet aan, en gelukkig ook nog nooit iets gemerkt van 'hickups'/vertragingen in het beeld.
Ik gebruik de smart functies af en toe, zoals RTL gemist of NPO gemist, weerbericht app, streamen van NAS naar TV en het afspelen van een Youtube filmpje vanaf de tablet (erg handig!). De problemen die jij hebt met de werking af en toe heb ik nooit gehad, erg vervelend lijkt me ja!
Ik ben dus ook wel tevreden en dan ook met name dat we voor een 65" tv zijn gegaan en niet voor 55". Wij zitten op 4 - 4,5 meter afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:07
Nipje schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:10:
Ik kom net thuis met een HU7500 via een leuke aanbieding. Ik merk echter echt ontzettende backlight bleeding aan de linker kant van het scherm (zelfs tijdens het spelen van games). De winkel zegt jaaaa ligt aan je instellingen en verwijzen me verder naar Samsung en de juiste instellingen. Ik hoop dat ik het nog in orde krijg met juiste instellingen.. Anders heb ik nu al spijt van de aankoop :'(
Binnen 24uur tijd na aankoop zijn ze geloof ik zelfs verplicht om bij een gebrek te crediteren of om het product om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
CyBeRSPiN schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:13:
Welke schermgrootte? En laat de winkel dan onmiddelijk langskomen om de juiste instellingen in te stellen..
Dat lukt ze waarschijnlijk niet.. Kunnen ze meteen je tv omruilen voor een beter exemplaar..

Niet laten afschepen!
48 inch. Ik heb nu HDMI 1 via edit name op "Game" gezet en de game mode aangezet via de settings. Het valt nu wel minder op maar ik kan niet inschatten of dit acceptabel is of niet.. De winkel komt niet langs, dan moet ik mijn tv weer inpakken en langs de winkel komen.
remzor schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:17:
[...]

Binnen 24uur tijd na aankoop zijn ze geloof ik zelfs verplicht om bij een gebrek te crediteren of om het product om te ruilen.
Ik weet dus niet of het acceptabel is in mijn geval. De winkel gaf direct aan dat elk model hier wel een beetje last van heeft en het is dus erg moeilijk in te schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Welke winkel?

Niet pikken hoor.

[ Voor 44% gewijzigd door Turfschipper op 03-09-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Saturn. Kan het overigens zijn dat het na een paar uur minder wordt? Ik heb de tv echt net een half uurtje aan de stroom hangen!

[ Voor 27% gewijzigd door Nipje op 03-09-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

http://www.saturn.nl/mcs/...n-bij-saturn.html#koopwet

Bij het kopje producteigenachappen.

Het beeld stabiel, kleuren zijn goed etc, zo iets... Lees maar.

Backlightbleeding lijkt me hieronder vallen.

Gewoon terug brengen en nieuwe vragen of geld terug vragen. Ik zou dat laatste doen. Als ze zo moeilijk doen, dan maar ergens anders je centjes spenderen.

Heb echt het schijt aan zulke winkels die net doen of je net een snoepzak van een euro hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik weet niet wat de reden is maar ineens lijkt de bleeding stukken minder =X. Misschien na even aan gestaan te hebben? Heel licht is het soms nog wel zichtbaar maar zo te lezen heeft elke TV dit. Contrast staat zelfs op 100 en het valt niet heel erg op. Dat lijkt me acceptabel toch? Als ik echt een grijs scherm heb zie ik het wel aan de randen overigens..

[ Voor 11% gewijzigd door Nipje op 03-09-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Tja, zie het nog een dag aan.. Veel tijd heb je niet om ermee terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
CyBeRSPiN schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:58:
Tja, zie het nog een dag aan.. Veel tijd heb je niet om ermee terug te gaan.
Maar voor zover ik kan vinden is er geen enkel model wat geen bleeding heeft. Voor hetzelfde geld krijg ik iets terug wat nog veel ergere bleeding aan de kanten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nipje schreef op woensdag 03 september 2014 @ 14:12:
[...]

Maar voor zover ik kan vinden is er geen enkel model wat geen bleeding heeft. Voor hetzelfde geld krijg ik iets terug wat nog veel ergere bleeding aan de kanten heeft.
Hier heb ik backlight op 11 contrast op 86 en gamma -1 .
Dit bij de standaard preset.

Dit kijkt voor mij het beste overdag bij veel lichtinval ,en savonds vrij verduistert.
Bleeding oid is dan niet te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
Erik-1980 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:50:
[...]

Wat bedoel je met stotteren? Ik heb namelijk ook al een paar keer gehad dat het geluid van de tv (via hdmi op receiver) dat het geluid eens in de zoveel tijd heel kort hapert met Netflix.
Beetje late reactie maar zie mijn nieuwe topic hier

Samsung UE55HU7500 audio/video probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Op basis van jullie reacties ben ik toch maar op en neer gereden naar de Saturn met het toestel (de voet van de TV was uit de verpakking tevens ook beschadigd wat nog een andere reden was om het terug te brengen). Ik heb netjes direct een nieuw toestel mee gekregen en deze ga ik vanavond eens even lekker aansluiten. Ik ben benieuwd naar de bleeding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 07:44:
[...]

Klopt kijkhoek is heel slecht, ik zit 3,7 meter van de tv maar als ik 70 cm opzij ga zie ik het beeld al lichter worden. (55HU7500)

Inderdaad, ikzelf kom van een CRT Tv van 12 jaar oud, dus niet zoveel gewend.
had er meer van verwacht, maar de beeldkwaliteit van 4k demo enz.is natuurlijk prachtig en zo heb ik deze ook in de winkel gezien.
SD kwaliteit op deze tv is voor te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Is het mogelijk om de 4k upscaling uit te zetten? Kan er nergens iets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:03
JJelle schreef op woensdag 03 september 2014 @ 19:32:
Is het mogelijk om de 4k upscaling uit te zetten? Kan er nergens iets over vinden...
Nee dat is niet mogelijk dat wordt automatisch gedaan.
Anders zou je ook niet het volledig beeld krijgen.

• kvex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Graag wil ik alle Tweakers die hun ervaringen over de HU7500 in dit topic hebben gedeeld bedanken. Ik was van plan dit model aan te schaffen, maar ik ben blij dat ik eerst hier heb gelezen over het storende geluid van de ventilator in de 48/55 inch modellen (en hoe Samsung je op dit punt als consument laat barsten). Jullie hebben me veel frustraties bespaard, waarvoor dank! @KingMenno: benieuwd hoe je zoektocht naar een stille TV afloopt!

• JJelle
Nipje schreef op woensdag 03 september 2014 @ 17:17:
Op basis van jullie reacties ben ik toch maar op en neer gereden naar de Saturn met het toestel (de voet van de TV was uit de verpakking tevens ook beschadigd wat nog een andere reden was om het terug te brengen). Ik heb netjes direct een nieuw toestel mee gekregen en deze ga ik vanavond eens even lekker aansluiten. Ik ben benieuwd naar de bleeding!
Nog steeds blij met de tv? Ik ga hem vandaag waarschijnlijk halen. Hoor jij de ventilator erg? Of valt dat reuze mee?

• Nipje
JJelle schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:17:
[...]

Nog steeds blij met de tv? Ik ga hem vandaag waarschijnlijk halen. Hoor jij de ventilator erg? Of valt dat reuze mee?
Ik hoor niets! Ben blij met de tv :)

• matthijst
kvex schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:09:
Maar ik ben blij dat ik eerst hier heb gelezen over het storende geluid van de ventilator in de 48/55 inch modellen (en hoe Samsung je op dit punt als consument laat barsten).
:'( wat wil je dat ze doen dan? Waterkoeling in je TV bouwen? |:(

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
matthijst schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:13:
Andere ventilatoren gebruiken, deze beter gedempt monteren, jouw probleem toch niet allemaal?

Klant: ventilatoren maken herrie! Samsung: ja wat dan, waterkoeling of zo? :') Klant: okay, is zo. Dank u!

Nickname does not reflect reality

• matthijst
OK, je hebt gelijk; het zou inderdaad heel logisch zijn als Samsung vanaf morgen een busje langs al hun klanten laat rijden om de ventilatoren te vervangen. Dat is namelijk heel gangbaar. Zo heb ik vorige week de monteur van Microsoft langsgehad en een maand of twee terug een mannetje van Sony. Veels te luidruchtig die ventilatoren in die spelcomputers.

• Nipje
Aan de 7500 bezitters: klopt het dat ik niet direct gebruik kan maken van de common interface slot en dat ik een CI kaart moet aanvragen bij Ziggo? Of hoort dit ding bij de TV te zitten?

Ik heb namelijk alleen de smartcard van Ziggo welke momenteel in mijn decoder zit :).

• CyBeRSPiN
Je moet een CI+ Cam module aanschaffen: pricewatch: Ziggo CI+ Interactieve Module V1.3 (met de 1.3 versie werkt interactieve tv ook)

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
matthijst schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:13:
[...]

Misschien even bij Sony spieken? Die houdt de voeding apart van de TV. Geeft veel minder warmteproblemen.

• matthijst
Bruin Poeper schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:27:
[...]

Misschien even bij Sony spieken? Die houdt de voeding apart van de TV. Geeft veel minder warmteproblemen.
Daar heb je nu niks meer aan heh. Het ging mij vooral om het dramatische "Samsung laat de consument barsten". Alsof er nu een simpele oplossing zou zijn (als die al nodig is).

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 04-09-2014 10:53 ]

• Nipje
CyBeRSPiN schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:14:
Je moet een CI+ Cam module aanschaffen: pricewatch: Ziggo CI+ Interactieve Module V1.3 (met de 1.3 versie werkt interactieve tv ook)
Thanks!

Ik ben momenteel iets op Netflix aan het kijken en ik merk dat het beeld en geluid heel soms wat hapert. Het is niet constant het geval, er zitten minuten tussen en de stotters zijn erg kort (het is er vaak maar eentje). Ik heb het met de Netflix app op de TV getest maar ook met de app op de Xbox One (zelfde resultaat).

Heeft dit met mijn instellingen te maken, met Netflix te maken of wellicht met een defect aan het toestel? Ik heb gezien dat het 55 inch model er ook wel eens last van heeft maar ik heb een 48 inch model (waar ik dit probleem nog niet bij tegen ben gekomen op het internet). Ik moet wel toegeven nog helemaal niets met de instellingen van de TV te hebben gedaan.

Edit:
Na wat meer kijken lijkt het soms ook alleen het geluid te zijn wat heel even stottert of uit valt (het is korter dan een seconde).

[ Voor 19% gewijzigd door Nipje op 04-09-2014 11:20 ]

• CyBeRSPiN
@Nipje: dan kun je je ook melden in dit topic:Samsung UE55HU7500 audio/video probleem

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Graag wil ik alle Tweakers die hun ervaringen over de HU7500 in dit topic hebben gedeeld bedanken. Ik was van plan dit model aan te schaffen, maar ik ben blij dat ik eerst hier heb gelezen over het storende geluid van de ventilator in de 48/55 inch modellen (en hoe Samsung je op dit punt als consument laat barsten). Jullie hebben me veel frustraties bespaard, waarvoor dank! @KingMenno: benieuwd hoe je zoektocht naar een stille TV afloopt!
Volgens mij is het erg afhankelijk van het persoon hoor. :) Ik heb ook een UE55HU7500 en ik hoor niks nada noppes :)
Nipje schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:10:
Aan de 7500 bezitters: klopt het dat ik niet direct gebruik kan maken van de common interface slot en dat ik een CI kaart moet aanvragen bij Ziggo? Of hoort dit ding bij de TV te zitten?

Ik heb namelijk alleen de smartcard van Ziggo welke momenteel in mijn decoder zit :).
Je kan inderdaad niet zomaar het kaartje in de TV schuiven nee. Je moet (zoals al gezegd is) een CAM module aanschaffen. Let er wel op dat je een 1.3 verzie aanschaft, als je ook gebruik wilt maken van het interactieve gedeelte van Ziggo.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 18:46:
[...]

Inderdaad, ikzelf kom van een CRT Tv van 12 jaar oud, dus niet zoveel gewend.
had er meer van verwacht, maar de beeldkwaliteit van 4k demo enz.is natuurlijk prachtig en zo heb ik deze ook in de winkel gezien.
SD kwaliteit op deze tv is voor te huilen.
Wie gaat er nou ook SD kijken in deze tijd? Dat is zoiets als een dure Full HD TV kopen, en dan 320x2nogwat Youtube filmpjes fullscreen gaan kijken en dan zeggen dat de kwaliteit tegenvalt :)

• MilesD.
Ik denk dat dit niet representatief is voor alle 7500 modellen.....!

• CyBeRSPiN
Hangt eerder van de opstelling af, van je gehoor en van je eigen irritatie-grens ;)
Ik hoor de fan heel af en toe wel, maar heb vaak ook het geluid aan, en dan hoor ik het al niet meer.. ;)

Een normaal wandklokje maakt volgens mij meer "lawaai"..

• mvds

mvds

Totally awesome!

Daarom, daarom heb ik soms ook zoiets van, het is veel geld ja, maar moet je er zo'n groot punt van maken? Gaat het erom of je TV een of ander kwaaltje heeft, of gaat het erom of je er last van hebt?

• kingmenno
Misschien zijn de oren van mijn vrouw en mijzelf te goed, we konden niet met de buzz leven van de 48HU7500. mijn dealer heeft alle geduld met me, ik mag binnenkort een philips 8809 en 8109 bekijken en proberen, en anders heb ik mijn zinnen gezet op een Samsun H8000 HD-tv die heeft geen storende fan.

en vriend van me heeft vorige week een 48hu7500 gekocht, hij hoort het geluid OOK maar stoort zich er niet aan... inderdaad per persoon verschillend. maar ik koop een media player zonder active fan en dan wil ik niet dat mijn TV het doet tijdens de film.... anyway, persoonlijk uiteraard. maar zo zit ik er in.

als ik de bovenstaande tv's gezien/test heb laat ik het jullie weten....

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
Ik heb zelf nu al een paar maanden de 55HU7500 thuis hangen. Erg tevreden met beeldkwaliteit en functionaliteiten en zelf het geluid uit de tv zelf is nog wel te pruimen voor nieuwsuitzendingen etc.

Wat betreft het geluid van de fan hoor ik hem af en toe als het geluid even helemaal uit staat, maar niet eens altijd. Tijdens normaal tv/film kijken is het geluid me in ieder geval nog nooit opgevallen. Het is natuurlijk persoonlijk maar mij stoort het dus totaal niet.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
mvds schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:00:
[...]

Wie gaat er nou ook SD kijken in deze tijd? Dat is zoiets als een dure Full HD TV kopen, en dan 320x2nogwat Youtube filmpjes fullscreen gaan kijken en dan zeggen dat de kwaliteit tegenvalt :)
Veel uitzendingen zijn gewoon nog SD. BBC was tot vorige week ook gewoon SD bij Ziggo. Rtl Television is ook nog SD :)

En bv oudere dvd's van series zijn nog SD (star trek voyager/ ds9). Beeldkwaliteit is niet alles he, goede content blijf ik ook wel kijken desondanks het mindere kwaliteit is.

• Nipje
Haperingen lijken tot nu toe opgelost met een hard reset van de TV (via Samsung support).

Ik vraag me het volgende af aan de mensen die een console op de TV gebruiken en de PC mode instelling gebruiken: welke instellingen raden jullie me aan te wijzigen? Ik merk namelijk dat wanneer ik PC mode aanzet de kleuren een stuk minder worden dan wanner ik Game mode pak.

Edit:
nieuws: Samsung toont buigbare 105"-uhdtv

Wat verwachten jullie dat deze nieuwe aankondiging zal doen met de huidige 7500 lijn? Zoals in de post aangegeven worden de curved modellen wellicht een stuk goedkoper. Dan zal de 7500 ook wel een een prijsdrop krijgen op korte termijn. Zonde dat ik net een nieuwe 7500 heb gekocht =).

[ Voor 36% gewijzigd door Nipje op 04-09-2014 17:33 ]

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 21:06:
[...]
Dat haperen wat jij bedoelt, als dat de 2 sec stuttering is bij bepaalde camerawisselingen dan klopt dat.
Hier hebben meer last van. Dus een soort van framedrops.
Dit is irritant en niet op te lossen via instellingen, hopelijk komt er nieuwe firmware voor uit als het op te lossen is via software, maar ik denk dat het een hardwarematig probleem is.
Mijn 48h6500 heeft dit ook regelmatig tijdens het kijken van normale TV en via de Plex app. Als je er op gaat letten, valt het heel erg op. Na bepaalde scene wisselingen blijft het beeld een fractie 'hangen'. Het gebeurd inderdaad meestal binnen 2 seconden na de scene wissel. Erg irritant en ik heb ook nog geen instellingen gevonden die het oplossen. De firmware update die vandaag op mijn TV binnenkwam heeft het in ieder geval niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellowm
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06-2023
Vraagje, kun je met deze tv via de twin tuner 2 gecodeerde tv zenders te gelijk kijken?
Of op de 1 kijken en de ander via een USB-stick opnemen?
En zitten er in deze tv 1 of 2 ci sloten? Ik zie bij de specs namelijk 2CI Ready staan.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb steeds in Netflix een nw-4-8 melding op mijn UE55HU7500 en ik kan NF dus niet gebruiken. Komt dat iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
mvds schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:02:
Ik heb steeds in Netflix een nw-4-8 melding op mijn UE55HU7500 en ik kan NF dus niet gebruiken. Komt dat iemand bekend voor?
Mijn netflix gaf vaak een zwart scherm waardoor ik er ook helemaal niets meer mee kon. Smarthub resetten of TV even van de stroom halen heeft dit probleem regelmatig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nipje schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:24:
[...]

Mijn netflix gaf vaak een zwart scherm waardoor ik er ook helemaal niets meer mee kon. Smarthub resetten of TV even van de stroom halen heeft dit probleem regelmatig opgelost.
hoe reset ik smarthub? want spanning eraf haalt niks uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
mvds schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:20:
[...]

hoe reset ik smarthub? want spanning eraf haalt niks uit....
Dit kan je in het tv menu vinden (sorry ik weet niet precies meer waar en heb de tv niet meer). toen ik het probleem had heb ik op mijn computer ingelogd op Netflix en vervolgens "afmelden op alle apparaten" geselecteerd. Daarna stroom er af en toen werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
Ik heb de samsung 48HU7500 sinds donderdag. Alleen kwam ik er gister achter dat ik een dode pixel heb ;(
Wat kan ik hier tegen doen? Gewoon terug naar de winkel? Of kan samsung dit op afstand doen?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/runntu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JJelle schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:14:
Of kan samsung dit op afstand doen?
Ja je moet even de exacte horizontale en verticale positie van die pixel doorgeven (bijv. 2301,847).

Ze zullen hem dan remote proberen te heractiveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
Brad Pitt schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:18:
[...]

Ja je moet even de exacte horizontale en verticale positie van die pixel doorgeven (bijv. 2301,847).

Hoe doe ik dat dan? Hoe kan ik deze positie checken dan? Ik kan moeilijk gaan tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JJelle schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:37:
Hoe doe ik dat dan? Hoe kan ik deze positie checken dan? Ik kan moeilijk gaan tellen ;)
Ja in dat geval wordt het lastig. Misschien dan toch maar de winkel raadplegen waar de tv is gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Helaas, Smart Hub gereset, TV naar fabrieksinstellingen, modem gereset, spanning eraf, enz... Netflix blijft nw-4-8 aangeven en weigert te connecten. Geeft op alle 4 de netflix servers een kruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

CyBeRSPiN schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:14:
Even een noob vraagje tussendoor.

Als ik een tv koop en die module, dan kan ik meteen aan de slag he? (Heb nu een los ziggo kastje met kaart er in)

Mijn coax kabel gaat vanuit de muur naar dat kastje. Bij de nieuwe tv gaat die kabel rechtstreeks in de module in de tv?

En dan heb je ook HD tv? Gewoon over de coax kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Brad Pitt schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:18:
[...]

_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
stalscu schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:39:
[...]

Even een noob vraagje tussendoor.

Als ik een tv koop en die module, dan kan ik meteen aan de slag he? (Heb nu een los ziggo kastje met kaart er in)

Mijn coax kabel gaat vanuit de muur naar dat kastje. Bij de nieuwe tv gaat die kabel rechtstreeks in de module in de tv?

En dan heb je ook HD tv? Gewoon over de coax kabel?
Bijna goed: Kabel gaat in de tv, niet in de module. Module gaat in de tv (via meegeleverd opzetstukje) en smartcard gaat in de module.
Wees je wel bewust van de beperkingen tov los kastje: dubbele tuner werkt bij Ziggo alleen met NL1.. Opnemen en kijken kan dan dus vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:06
Ik moet ineens een 4 cijferige code opgeven zodra ik Netflix start, iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ewf2003 schreef op maandag 08 september 2014 @ 00:28:
Ik moet ineens een 4 cijferige code opgeven zodra ik Netflix start, iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen?
Is dat geen Parental Lock gebeuren dan die je ergens in de settings weer kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
Brad Pitt schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:37:
[...]

Ja in dat geval wordt het lastig. Misschien dan toch maar de winkel raadplegen waar de tv is gekocht :P
De monteur van selectro komt as woensdag langs om naar de dode pixel te kijken. Ze hebben een zero death pixel beleid ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
JJelle schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:24:
[...]
Ze hebben een zero death pixel beleid ofzo
Jij hebt een stuck pixel, en zéér zeker geen death pixel hoop ik.

Zal ze aardig wat law suits van familieleden opleveren anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

CyBeRSPiN schreef op zondag 07 september 2014 @ 20:21:
[...]

Bijna goed: Kabel gaat in de tv, niet in de module. Module gaat in de tv (via meegeleverd opzetstukje) en smartcard gaat in de module.
Wees je wel bewust van de beperkingen tov los kastje: dubbele tuner werkt bij Ziggo alleen met NL1.. Opnemen en kijken kan dan dus vaak niet.
Ok, thanks.

Zal me er nog eens in verdiepen als ik de tv ga aan schaffen. Mooi dat het stuk uit de muur tot tv gewoon nog goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zijn er nou eigenlijk veel mensen die geen last hebben van stotters tijdens het kijken van media (Netflix bijv) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:24:
Zijn er nou eigenlijk veel mensen die geen last hebben van stotters tijdens het kijken van media (Netflix bijv) ?
Ik ben niet veel mensen, maar ik heb inderdaad geen last van stotters tijdens het kijken naar bv Netflix. De TV is via een ethernet kabel aangesloten en mijn internet lijn is de 90/9 verbinding van Ziggo alles in één plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:08:
[...]

Ik ben niet veel mensen, maar ik heb inderdaad geen last van stotters tijdens het kijken naar bv Netflix. De TV is via een ethernet kabel aangesloten en mijn internet lijn is de 90/9 verbinding van Ziggo alles in één plus.
Hoeveel inch is jouw model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ue65hu7500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
Probleemloos op mijn ue48hu7500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nipje schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:24:
Hier ook probleemloos, laagste internet abbo van ziggo, Lan kabel aangesloten.
Heb je het nu ook met de Sony?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 07:56:
[...]

Hier ook probleemloos, laagste internet abbo van ziggo, Lan kabel aangesloten.
Heb je het nu ook met de Sony?
Nee maar ik ben nogsteeds erg benieuwd wat het probleem nou veroorzaakt :). Wellicht had ik gewoon echt een gaar model gezien ik de problemen ook had met het afspelen van video via mijn Xbox One. Via de PS4 had ik er weer geen last van :'). Zo maf allemaal.

[ Voor 22% gewijzigd door Nipje op 09-09-2014 11:38 ]

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Ik heb ook last van een haperend geluid in de Netflix app op de samsung 55hu7500 het beeld gaat wel gewoon door.
Ik heb de goedkoopste ziggo alles in 1 en het met een kabel aangesloten, de snelheid moet toch ruim voldoende zijn?

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

• Nipje
transformer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:39:
Ik heb ook last van een haperend geluid in de Netflix app op de samsung 55hu7500 het beeld gaat wel gewoon door.
Ik heb de goedkoopste ziggo alles in 1 en het met een kabel aangesloten, de snelheid moet toch ruim voldoende zijn?
Ligt niet aan je internet. Er is iets mis met de TV maar wat het is weet geen mens.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Misschien een harde reset proberen?
Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste