Heeft iemand ARC al aan de praat. Wil via smarthub geluid van Netflix weergeven via mijn versterker, een Denon AVR-x2000. Heb zelf de 55h7000 met laatste firmware erop.
Wat heb ik gedaan.
HDMI kabel van 55H7000 van HDMI 2 (arc) naar denon receiver (monitor arc HDMI out).
Op de denon volgende instellingen:
Setup -> video -> HDMI setup -> HDMI bediening aan / bron doorgeven game / voeding uit
Op 55h7000 volgende instellingen
Systeem -> Annet+ (HDMI-cec) aan, automatisch uitschakelen nee. Vervolgens apparaat zoeken. Hierbij worden gevonden: recorder 1,2,3 tuner 1,2,3, recorder 1,2,3
Vervolgens tuner 1 selecteren krijg de melding "Annet+appar. Niet verbonden. Controleer en probeer opnieuw"
Ook onder geluid -> luidsprekerinstellingen -> uitvoer tv geluid, staat ontvanger grayed out.
Iemand tips? Anders toch maar gaan voor extra optische kabel.
Ps h7000 is geen UTV model ....
Overigens zelf niet voor de 4k gegaan omdat er geen beschikbare content bijna is en het verschil vanaf 4 meter tussen de H7000 en het 4k model voor mij niet zichtbaar was. Tav de gebogen modellen, ik hang hem aan de muur en dan kijk je wel heel raar tegen de zijkant aan. Daarnaast scheelt het ook nog eens enkele honderden euro's en ik verwacht over 5-7 jaar wel weer wat anders te kopen.
[
Voor 6% gewijzigd door
jschoorl2 op 17-08-2014 22:33
]