Ja ging even wat gezelligs doen met iemand en toen kwam ik thuis en dacht ik mhm shit de war.... 
Welk beleid houden jullie aan met eventueel rejoinen?
Sleehond schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:45:
Ja ging even wat gezelligs doen met iemand en toen kwam ik thuis en dacht ik mhm shit de war....
Idd. We overleggen het..Qubitzz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:56:
Komen we op terug..
![]() Meld je nu aan!Hoi allen, Om een beter overzicht van de Tweakers.net Clans en hun prestaties te krijgen hebben we de Grote Tweakers.net Clan Database in het leven geroepen. Hierin worden alle clans van tweakers.net opgenomen zodat iedereen ze goed kan vinden en mee kan doen. Meld je clan nu aan via onderstaande knop! ![]() Het topic en meer info kun je hier vinden: Het grote Tweakers.net Game Clan Topic! |
FreeReef.nl
Rond 21:40 uurB-Real schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:55:
Hoe laat start de search vanavond?
Word weer een 15vs15 helaas. We gaan binnenkort wel wat leden aanspreken die langdurig op optout staan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling..Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:02:
Hoeveel spelers op groen?
Leon, je mag vanaf de 21e weer een request doen om te joinen.Sleehond schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:45:
Super, bedankt Q.Qubitzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:31:
[...]
Leon, je mag vanaf de 21e weer een request doen om te joinen.
We hebben een tijdelijke ban van 1 week afgesproken.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Tylen schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:01:
Weer vol gaan knallen???
Deed je eerst toch ook niet???
![]()
(Geintje)
miss handiger om dan gewoon mensen 1 week opt out te laten staan? heb je dat gedoe met kicken en rejoinen ook niet meerQubitzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:31:
[...]
Leon, je mag vanaf de 21e weer een request doen om te joinen.
We hebben een tijdelijke ban van 1 week afgesproken.
Nou je snapt hopelijk dat dit geen gewoonte is toch?Riddersjors schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:11:
[...]
miss handiger om dan gewoon mensen 1 week opt out te laten staan? heb je dat gedoe met kicken en rejoinen ook niet meer
Mocht dit weer gebeuren dan gaan we (leiding) de kwestie weer bespreken 'aan tafel'. Denk dat er eigenlijk geen standaard beleid hoort te zijn voor rejoinen, want er gaat toch blijkbaar iets niet goed als je het voor elkaar krijgt om 3 strikes te krijgen..Riddersjors schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:35:
ja en nee, ik neem aan dat dit geen gewoonte is maar wat is/wordt het beleid dan en vanaf wanneer?
[ Voor 31% gewijzigd door Shadow771 op 17-07-2016 16:28 ]

Verwijderd
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Deels wel eens met je verhaal, echter heb ik ook een redelijk druk prive leven waardoor het zomaar voor zou kunnen komen dat ik een keer niet kan (vergeet) aan te vallen.burgt schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:10:
Jammer dat je het zo ervaart FLXy/PeSr,
Ik ben het er wel mee eens dat in jouw geval de waarschuwing niet helemaal op zijn plek is (hoewel Tim nog een poging kon doen op een andere TH9). Met strikes zijn we eigenlijk wat milder geworden dan het eerst was, de communicatie is alleen wat zichtbaarder geworden doordat het weer bijgehouden en gepost wordt in dit topic.
Maar goed, we hebben een gezellige clan.
Mochten er trouwens members niet mee doen aan de wars hierdoor dan horen we dat graag, het gaat er uiteindelijk om dat iedereen plezier heeft an het spel en lekker actief meespeelt, ook in de wars.
(hoewel ik vermoed dat het meer aan hero upgrades ligt, en vakanties, en een paar zijn even wat minder actief).
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hier is het anders nog steeds een stuk soepeler dan in [tweakers], daar stond je toch ook niet opt out?Ricloo86 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:00:
[...]
Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik op out sta deels om geen gezeur aangaande de strikes etc te krijgen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Klopt, alleen had ik toen iets meer tijd en minder drukte.westergas schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:49:
[...]
Hier is het anders nog steeds een stuk soepeler dan in [tweakers], daar stond je toch ook niet opt out?
2x aanvallen in 24 uur is vaak wel in te plannenRicloo86 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:00:
[...]
Maar speel het voor de lol, en als ik dan een keer echt even niet kan of er komt wat tussen zou ik het jammer vinden als ik daardoor eruit gezet wordt.
Preventief opt out omdat je bang bent om anders een strike te krijgen? Riiightwestergas schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:15:
[...]
2x aanvallen in 24 uur is vaak wel in te plannen(als je wil)
En je word er pas uit gezet na 3 strikes...
Of bewust een tijdje op out omdat je weet dat het de kans groot is dat ik niet alles tijdig haal en juist uitvoer!DyStiC schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:58:
[...]
Preventief opt out omdat je bang bent om anders een strike te krijgen? Riiight![]()
En inderdaad, 3 strikes, je moet wel echt een lapzwans zijn wil je het zo vaak verknallen. *UCH*Leon*UCH*
Volgens mij valt dat wel heel erg mee hier.
[ Voor 27% gewijzigd door Sleehond op 19-07-2016 11:40 ]

[ Voor 24% gewijzigd door burgt op 20-07-2016 09:42 ]
Hero ability spawnt arch/barbs van je huidige level dus scheelt niet heel veel maar toch ietsburgt schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:27:
ligt eraan wat je vaak ggebruikt, arch en barbs neem ik bijna nooit mee, dus hebben ook geen prio.
[ Voor 7% gewijzigd door westergas op 20-07-2016 09:45 ]
Top kan ik weer verder met uppenburgt schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:27:
ligt eraan wat je vaak ggebruikt, arch en barbs neem ik bijna nooit mee, dus hebben ook geen prio. (PEKKA gebruik ik trouwens helemaal nooit, maar dat is een ander verhaal.)
Lekker upgraden wat je wel gebruikt dus.
maintenance break:
[afbeelding]
zal wel voor th11 zijn gok ik
Was je al aan het vervelen dan?
Ik heb nog niet veel spectaculaire aanvallen met miners gezien. Wordt er nog wel eens door aangevallen. De beste was een max TH11 die maar tot zo'n 50% kwam.. Compleet miner leger en al zijn spells gebruikt...Riddersjors schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:27:
Haha met max miners kan j nu alle th11 platleggen zonder na te hoeven denken👌🏻
PSN: Curvaa_
Check de army's van de top players maar, dat zal niet zonder reden zijnCurva schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:53:
[...]
Ik heb nog niet veel spectaculaire aanvallen met miners gezien. Wordt er nog wel eens door aangevallen. De beste was een max TH11 die maar tot zo'n 50% kwam.. Compleet miner leger en al zijn spells gebruikt...
Omdat de kanonnen al eerder een level erbij gekregen hadden en de kanonnen en AT's houden ze graag gelijk.Tylen schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:42:
Waarom denk je dat er een extra level voor de archer towers is bij gekomen
PSN: Curvaa_
Hmm, ik mis er toch 1 ?Yuri771 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:22:
Close win.. maar congrats!
Huidige stand van strikes na deze clanwar:
- Frankdegekste 1x
- Persianboy 2x
- Wouterm 1x
- Reluwar 1x
- Bokkie 1x
- Daniel072 1x
Updated. Ondanks ik netjes na elke war even een update geef staan ze hier wel altijd netjes up-to-date.
Het leek idd nergens op. Redelijk matige cleanup onderin bij de tegenstander...westergas schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:30:
7 win streak weer![]()
![]()
![]()
De war van gisteren leek nergens op maar ik heb me er wel weer mee vermaakt, niet verwacht dat we zouden winnen. Als hun nummer 3 gewoon had aangevallen was dit ook niet gebeurt gok ik
[ Voor 39% gewijzigd door Shadow771 op 24-07-2016 00:09 ]
[ Voor 27% gewijzigd door stephans op 25-07-2016 17:10 ]
Tot binnenkort Apie!stephans schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:09:
Dames/Heren,
Ik heb besloten voorlopig met CoC te stoppen. Mijn aandacht is simpelweg verplaatst naar andere spellen/zomer (ben vooral buitensporter). Er is wel een kans dat ik weer terugkom in de winter als ik weer overwegend binnen zit.
Starbass heeft mij al uit de clan gegooid (kan ie dat ook eens doen) en is collega van mij hier 2 bureau's verderop dus ik zal nog wel volgen wat jullie doen.
Succes in de wars & bedankt voor alle leuke momenten!
[ Voor 4% gewijzigd door Frank_P op 29-07-2016 08:55 ]
Warlog van de laatste ~100dagen...daarvoor word het een stuk roder dus dat heb ik maar even achterwege gelaten

what he said.Tylen schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:21:
Trophies zijn niet belangrijk. Daar moet je niet naar kijken als je aan het farmen bent.
We gaan het bespreken. Word vervolgd..
Ach ja 3 maanden naar f***ing afrika. Waarom ook niet?bobje001 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:12:
Ben zelf na morgen 3mnd weg naar afrika dus ben benieuwd wat het gaat worden.
Jij geeft het iig aan dus het is prima zo.Ricloo86 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:46:
Ik ben vanaf zaterdag 2 weken op vakantie, vervolgens sleutel van de nieuwe woning.
Dus wil weer actief mee gaan doen met wars in de derde week van september.
Als dit te laat is of niet strookt met het huidige beleid zal ik een andere clan zoeken, hoor het graag.
[ Voor 38% gewijzigd door Shadow771 op 05-08-2016 09:01 ]

Zoals je ziet post ik nog steeds (meestal) na een clanwar even een update en houd ik het overzicht op de startpost up-to-date.Sleehond schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:08:
Plus ik zie staan in de post dat de strikes 4 wars blijven plakken, sorry maar volgens mij wordt dat nooit bijgehouden.
Sleehond schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:08:
P.S. ik sta niet op de ledenlijst. Loop niet sinds gisteren in de clan....
Ledenlijst bijwerken liep even achter idd. Ik heb het nu bijgewerkt!burgt schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:47:
Ledenlijst zal wel weer een keer bijgewerkt moeten worden ja, komt goed.
[ Voor 45% gewijzigd door Sleehond op 08-08-2016 10:50 ]
Geniet ze!Qubitzz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:06:
Morgen gaan de upgrades beginnen in mijn dorp(spell,lab) dus sta voorlopig even op opt-out. Kan ik ook nog een weekje van de zon genieten hier.
Intentionally left blank
ik zou balen dat ik als ik zo'n account verkocht had, aangezien je het achteraf weer aan het spelen bentRoodey schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:56:
2 jaar geleden mijn account verkocht (TH9).
Sinds eergisteren weer opgepakt met een oud account (TH3).
Inmiddels staat TH4 aan nadat alles op TH3 maxed was.
Gems gekocht voor 2 extra bouwers. Vanavond de nieuwe gebouwtjes weer bouwen.
Leuk om dit weer eens op te pakken.
Ach ja, het opbouwen is juist leuk. Nu zijn de upgrades nog goedkoop. Al mis ik vooral de queen ;-)Yuri771 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 00:30:
[...]
ik zou balen dat ik als ik zo'n account verkocht had, aangezien je het achteraf weer aan het spelen bent
ruilen voor mijn account?
[ Voor 17% gewijzigd door Victorio op 12-08-2016 09:54 ]
Euhh neeRiddersjors schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:58:
[...]
ruilen voor mijn account?anders bied ik 1 euro
![]()
Nogmaals, welkom in de clan.Victorio schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:27:
Is er nog een plekje vrij in deze clan? Ik heb een tijd bij 'BIKKELS NL' gezeten maar ik was daar net niet actief genoeg voor (ben niet 24/7 on en heb geen Titanen ambities). Maar 2 wars in de week is wel te doen voor mij.Ik ben lvl 138, th11, king/queen 25. Heb een verzoekje gestuurd.
[ Voor 39% gewijzigd door Novarion op 13-08-2016 23:20 ]
Dit is het Tweakers3 clantopic inderdaad.Novarion schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:04:
Voor wie nog clanzoekende is: Dutch Fellows #880PJQG
We zijn nog op zoek naar wat clanwar helden!
Editje: Volgens mij heb ik niet het algemene CoC topic geopend, maar voor de clan. Geen intensie om leden te pikken uiteraard!
Je bent ook welkom in Tweakers 3 hoorNovarion schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:04:
Voor wie nog clanzoekende is: Dutch Fellows #880PJQG
We zijn nog op zoek naar wat clanwar helden!
Editje: Volgens mij heb ik niet het algemene CoC topic geopend, maar voor de clan. Geen intensie om leden te pikken uiteraard!
Geen strikes deze war gelukkig.Yuri771 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:22:
Strikes zijn weer up-to-date na de clanwar van vanavond.
Dat laatste. Xmod veranderd bestanden of voegt deze toe, door de bestanden op jouw apparaat te controleren ziet SC dat je Xmod hebt geïnstalleerd. Zo kan het zijn dat als je Xmod alleen maar hebt geïnstalleerd zonder het daadwerkelijk te gebruiken je toch een ban krijgt.Frank_P schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Het wel echt frappant dat we zoveel wars winnen sinds dat xmod ban gebeuren.
Werkt het ook echt niet meer of hebben ze een manier gevonden om te zien wie het gebruikt en daardoor te bannen?
Het 2e optie.Frank_P schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Werkt het ook echt niet meer of hebben ze een manier gevonden om te zien wie het gebruikt en daardoor te bannen?
32 reuzen? dat lijkt me een beetje veelMalt007 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:28:
Wat is momenteel eigenlijk de beste farm army? Momenteel speel ik meestal met 32 reuzen + wizzards maar dat gaat nog vaak fout als je door wat pech wat van die springveren tegenkomt. Mijn doel is het bereiken van de master league en ben zo goed als maxxed op th9 (king18, queen16).
Intentionally left blank
Ik gebruik er 1 voor defence samen met valkjes en wizz. Als aanvallende troep zijn ze imo hooguit nuttig als funneltroep op specifieke basissen...Malt007 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:25:
En zijn die baby draakjes nog de moeite waard?
Intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq