Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50
En nummer 12 in de pocket na een pittige en spannende war! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-10 20:16
Inderdaad een behoorlijke pittige war, en misschien ook een klein beetje geluk dat ze 2 attacks gemist hadden.

Verbeteringen?
Hoe dan ook, er zijn een paar in onze clan wel wat oefeningen nodig hebben om te voorkomen dat er zo gefaald word willen we onze winstreak record breken. Voorbeelden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-06-19_22-28-02.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-06-19_22-32-58.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-06-19_22-28-15.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-06-19_22-28-25.jpg
(een 100% is gunstig, maar rond 6 uur waren nog zat lagere spelers die die target ook konden pakken)

Doe hier aub wat aan heren! Upgrade de juiste war units en maak gebruik van Friendly Challanges om te oefenen tegen clanwar bases.

Waarschuwingen:
Onderstaande clanleden hebben een waarschuwing gekregen voor het niet (optijd) vullen van war cc:

- Chính Arsenal

Strikes:
Geen veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:18

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Pittig? Bloedstollend zal je bedoelen.. Zeker als je een van de laatste 2 attacks moet doen, en in het begin al per ongeluk een rage dropt op de rand van de map :X Maar het kwam gelukkig toch goed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
crisp schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:45:
Pittig? Bloedstollend zal je bedoelen.. Zeker als je een van de laatste 2 attacks moet doen, en in het begin al per ongeluk een rage dropt op de rand van de map :X Maar het kwam gelukkig toch goed :)
Haha ja ik zag het. Het werd wel krap aan op het einde nog.
Maar dat was een mooie 3-ster op die TH10.

Ik ben zelf aan het experimenteren met de bowlers, vind die ook wel fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gedaan mannen!
Op naar dat record

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
Wordt jullie zoektijd ook steeds langer naarmate je meer wint?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Curva schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:45:
Wordt jullie zoektijd ook steeds langer naarmate je meer wint?
Het is zo erg dat we de laatste tijd maar wat eerder alvast de clanwar search opstarten. Zeker doordeweeks want anders begint de war zo laat, en dat is vervelend want je ziet de enemy warbases pas nadat de war draadwerkelijk gestart. Dan pas weet je goed wat voor army je moet maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plastikman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04 13:05

plastikman

rubber

gelukkig kost een army maken lang niet zo lang als vroeger.

Op naar de 13e overwinning!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Helaas ben ik er de aankomende wars niet bij.
Mijn BK is aan het upgraden dus deze war doe ik niet mee.
Bovendien zit ik aankomend weekend op de TT in Assen dus dan ben ik ook niet in de gelegenheid erg actief te zijn en een war mee te doen.

Maar ik ga er vanuit dat jullie zonder mij gewoon de win streak voort zetten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 22-10 10:30
Ook even voor iedereen hier.
Ik heb het erg druk met mijn studie, daarom heb ik het leiderschap overgedragen aan Ryahan.

Ik blijf nog wel actief, maar op een wat lager pitje.

en van 18 tot 4 augustus zit ik met me aars in Thailand, dus dan al helemaal weinig aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Frank_P schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:21:
Helaas ben ik er de aankomende wars niet bij.
Mijn BK is aan het upgraden dus deze war doe ik niet mee.
Bovendien zit ik aankomend weekend op de TT in Assen dus dan ben ik ook niet in de gelegenheid erg actief te zijn en een war mee te doen.

Maar ik ga er vanuit dat jullie zonder mij gewoon de win streak voort zetten! :D
Same here, al ben ik niet in Assen. Tenzij het Viva Italia is (die is al geweest) :D
dn072 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:40:
Ik heb het erg druk met mijn studie, daarom heb ik het leiderschap overgedragen aan Ryahan.

en van 18 tot 4 augustus zit ik met me aars in Thailand, dus dan al helemaal weinig aanwezig.
Geniet ervan! En kijk uit met wie je flirt.. :p

[ Voor 29% gewijzigd door Shadow771 op 21-06-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P

Lekker hoor Thailand.
Geniet ervan en een fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 15:44

Oh ja...jij was onze grote leider. Dat zou je bijna vergeten ;)
Geniet van je vakantie, ik moet nog even wachten (in Januari ga ik ook weer naar Thailand).

Winstreak 13 moet te doen zijn...twijfel nog over opt in ivm veel te doen (lees:drinken) aankomende dagen. Weekend war gaat het hem zeker niet worden ivm awakenings op zaterdag en lokaal festival op zondag (letterlijk 10 stappen van mijn huis vandaan :Y) )

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de leiding:
Ik ben net geupgrade naar TH8 en heb meerdere upgrades aanstaan of al afgerond (zoals mijn lab, dark barrack en dark spell factory). Daarnaast heb ik af en toe een defense-building aanstaan om te upgraden.
Maar wanneer is het verstandig om weer op Opt in te gaan voor de clanwars?
Ik wil graag weer mee doen, maar weet niet wat jullie hiervan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:14:
Puur uit het oogpunt van verstandigheid zou ik zeggen zodra je je draakjes ge-upgrade heb naar level 3. Max level ballonnen krijg je wel van ons via CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:26

DyStiC

'Atta way, baby!

en sowieo opt out als je (dark) spell factory in upgrade staan, maar begrijp dat je die juist hebt afgerond.
Defense upgrades zijn geen probleem, die heeft iedereen regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuri771 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:50:
[...]

Puur uit het oogpunt van verstandigheid zou ik zeggen zodra je je draakjes ge-upgrade heb naar level 3. Max level ballonnen krijg je wel van ons via CC.
Ok dan ga ik dat mijn eerste prioriteit nu maken! Daarna ga ik weer lekker mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:33
Ik speel al een poosje CoC en in de huidige clan zitten nog maar een handvol actieve leden. Kan ik jullie Clan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
wmeester schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:10:
Ik speel al een poosje CoC en in de huidige clan zitten nog maar een handvol actieve leden. Kan ik jullie Clan joinen?
Hoi WMeester,

Stuur maar een ingame join request (vermeld daarbij je tweakers username) onze kant op, dan kunnen we even kijken of je voldoet aan onze 'eisen' :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 22-06-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:14:
Vraagje aan de leiding:
Ik ben net geupgrade naar TH8 en heb meerdere upgrades aanstaan of al afgerond (zoals mijn lab, dark barrack en dark spell factory). Daarnaast heb ik af en toe een defense-building aanstaan om te upgraden.
Ik wil graag weer mee doen, maar weet niet wat jullie hiervan verwachten.
Pekka3 en Golem2 is ook handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
westergas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:57:
[...]

Pekka3 en Golem2 is ook handig ;)
Zeker handig, maar duurt nog langer. In een later stadium wanneer hij tegen max th8 of th9 moet zal het zeker niet verkeerd zijn, want dan worden draken weer nutteloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Yuri771 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:44:
[...]

Zeker handig, maar duurt nog langer. In een later stadium wanneer hij tegen max th8 of th9 moet zal het zeker niet verkeerd zijn, want dan worden draken weer nutteloos..
Draak3 is dan weer aardig nutteloos zonder lvl5 lightning ivm zapquake. Maargoed alles lekker uppen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:20:
[...]

Draak3 is dan weer aardig nutteloos zonder lvl5 lightning ivm zapquake. Maargoed alles lekker uppen dus ;)
Haha ja ik ga uit eindelijk wel lekker alles uppen, maar duurt allemaal een beetje lang.
Ga morgen Dragon3 aanzetten, dat duurt even 10 dagen en daarna kan ik weer lekker mee doen met de CW.
Wil daarna ook graag Wizard5 aanzetten, zodat ik eindelijk lekker kan gaan doneren.

Wat moet ik met mijn DE eerst doen? BK naar lv10 of Hogs uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
BK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-11-2020
Ja ik zou oo voor de bk gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Strikes zijn bijgewerkt.

Het moet wel heel logisch zijn dat je jezelf op optOUT zet wanneer je Spell Factory aan het upgraden is. Staat er nu ook bij in de regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Volgens mij is het winning streak record geëvenaard. Congrads! Nog één win erbij? 8)

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 24-06-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
westergas schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:04:
Volgens mij is het winning streak record geëvenaard. Congrads! Nog één win erbij? 8)
Nee, nog heel veel erbij! ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Helaas. Onze winningstreak is tot een einde gekomen (13). Neemt niet weg dat we het de laatste periode aardig gepresteerd hebben met z'n allen *schouderklopje* :) En dit moeten we blijven houden.

Strikes:
Zijn hier weer up-to-date .

Waarschuwingen:
- Jeroen
- Streafer
- Rubber

Reden: Niet optijd vullen van war cc

Regels:
Vooral aan onze nieuwste leden, lees aub nog een keer onze regels goed door. Het is bijvoorbeeld niet de bedoeling dat je als onderste 5 even wacht met je 2e aanval tot het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Iemand nog gouden tips om met TH9 en lage DE units TH10 spelers met inferno torens aan te pakken? Zal vast eerder beschreven staan maar kan zo snel niet vinden...
Ik ontloop ze altijd dus ben er nog niet zo goed in. Normaal gesproken gebruik ik heal spreuken maar daar heb je dan niets aan. Ik zie veel mensen met freese spreuken werken maar die kan ik niet upgraden en werken nu maar 5 sec.

[ Voor 41% gewijzigd door wmeester op 26-06-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Waarom zou je die willen aanvallen? Je geeft zelf al aan dat je lage DE units heb en aan je freeze niks hebt.. Als dit met farmen is, zijn er genoeg TH9/8 die je kan rossen ;)

Mocht je toch heeeel graag een TH10 rossen, probeer dan zo snel mogelijk Golems en Valks te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Curva schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:42:
Waarom zou je die willen aanvallen? Je geeft zelf al aan dat je lage DE units heb en aan je freeze niks hebt.. Als dit met farmen is, zijn er genoeg TH9/8 die je kan rossen ;)

Mocht je toch heeeel graag een TH10 rossen, probeer dan zo snel mogelijk Golems en Valks te uppen.
Gaat met name om de cw. Na mijn debacle afgelopen keer ben ik opzoek naar opties. Valks worden reeds geupgrade.
Het upgraden van DE units ben ik een beetje huiverig voor. Als het te goed werkt worden ze afgewaardeerd (zie hogs)
Ik ga aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zoals eerder aangegeven heb ik een woning gekocht met mijn vrouw, zal dus minder actief aanwezig zijn en deelname aan CW zal nog wat langer op zich laten wachten.

Tussen de drukke bedrijven door zal ik trachten te blijven groeien en van waarde te zijn voor de clan.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
wmeester schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:19:
[...]

Gaat met name om de cw. Na mijn debacle afgelopen keer ben ik opzoek naar opties. Valks worden reeds geupgrade.
Het upgraden van DE units ben ik een beetje huiverig voor. Als het te goed werkt worden ze afgewaardeerd (zie hogs)
Ik ga aan de slag...
Dat is niet helemaal waar. SC probeert een balans te vinden in 'het mogelijk maken van een 3 ster aanval' en een 'easy walk-over 3 ster aanval'. Met hogs kun je nog steeds meer dan de helft van de TH9 3 sterren.
Een Golem is altijd handig, deze gebruik je in veel tactieken.

Het is ook vaak een hype.. Aanvallen en dorpen worden veelal gekopieerd van YT'ers.
Voordat de Lavahound uitkwam waren er weinig mensen die loons gebruikte, eerst werd er lacherig over de hound gedaan. Daarna zag je 3 ster aanval na 3 ster aanval met LaLoon. Toen gingen de mensen daar hun dorpen op aanpassen en was LaLoon minder effectief. Toen werd ook gezegd dat LaLoon OP was en dat het generfd moest worden, maar daar hoor je nu ook niemand meer over omdat het gewoon minder wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
[...]

Ik ga aan de slag...
Golems en freeze heb je sowieso nodig. Valks zijn nu inderdaad wel een rage (hoewel het al begint te shiften naar bowlers en miners), maar op dit moment zijn het wel de beste troepen voor de meeste TH10 basissen die je nu tegenkomt.

Met gewoon wizzies kom je ook wel een eind hoor, als je maar voldoende tankunits meeneemt. Level 7 reuzen zijn ook erg fijn, maar gevoelig voor springtraps en splashdamage. Verder is vooral snelheid een issue tegen infernos; je moet ze zo snel mogelijk zien uit te schakelen, dus ook zorgen dat je je high-dps troepen er zo snel mogelijk in de buurt krijgt. Dat betekent dus meestal jumpspells of 4 quakes meenemen en vooral goed funnelen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
[...]

Ik ga aan de slag...
Je zou eigenlijk meer moeten focussen om TH9 te kunnen 3sterren. Mocht je een TH10 tegenkomen, gebruik je een GOWIPE of GOWIVA army. Afgelopen war was helaas een beetje scheve match waardoor je onterecht een TH10 tegenover je stond. Denk dat je ervanuit kan gaan dat je vaker tegen een TH9 gematcht gaat worden. Over de hogs ben ik niet met je eens. De hogs hebben 1 grote vijand: 'double giant bombs'. Als de tegenstander dat niet heeft of je weet er omheen te werken dan kom je er een heel eind. Zie hier een aantal recente 3stars van mij in clanwar:

Mijn meest gebruikte leger comp (kan soms een beetje afwijken tov level muren, want vanaf level 9 muren heb je 3 wallies nodig per muur)

Troepen:
3x Golems (level 4)
4x Valkyries (level4)
8x Hogs (level 5)
12x Wizzards (level 5)
4x wallbreakers (level 5)
2x archers (level 6)

CC:
6x hogs (level 6 (MAX))
1x Poison (level 4 (MAX))

Spreuken:
3x Heal (level 6 (MAX))
1x Jump (level 2)
1x poison (level 3)

Dit word een GOWIHOG leger genoemd. Ik gebruik mijn leger in 4 squads:

- Tank & assasin squad: Golems, die de funnelende wizzies squads (zie hieronder) beschermen. BK, AQ en als laatst valks lopen erachteraan zo door het midden toe met behulp van jump vanaf de 2e laag muren. Enemy AQ en CC moeten dood!!!
- Linker 'funnel' squad: 2 of 3 wizzies die buitenste gebouwen aan zijkant als eerst slopen
- Rechter 'funnel' squad: ''
- Hogs squad: Wanneer battle in volle gang is, kunnen ze erin gaan. Meestal vanuit de kant waar een golem de meeste defenses staat te tanken. Dan krijgen je hogs niet gelijk de volle laag van alle defenses en kun je de heal iets later gebruiken. De tank squad moet ook proberen zoveel mogelijk traps uit de weg te ruimen voor de hogs.

De timing en posities van het inzetten van alle troepen en spreuken is cruciaal!

PS: Dit is niet de enige manier om een TH9 te 3sterren. Is maar een voorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Hoe meer ik lees en filmpjes kijk hoe meer ik inzie dat Golems erg belangrijk zijn. Voorheen gebruikte ik die nooit. Enkel Giants om te tanken maar golems zijn wat beter geschikt daarvoor.
Muren slopen deed ik voorheen enkel met wat wallbreakers maar EQ of jump spells zijn belangrijk om de snelheid erin te houden.
Binnenkort maar eens een oefening doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Golems zijn denk ik de nr1 troepen in t spel. Op de mass valk/miner na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

In de top momenteel niet meer. Mass bowlers worden ondersteunt met giants. Loopt iets beter.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:49
Reusjes zijn breken makkelijker door muurtjes, maar als wallies goed doen wat je wilt en sprong gaat goed heb je die eigenschap niet nodig en kom je idd bij de golems uit.
Helaas gebruik ik ze nooit tijdens farmen anders wordt DE farmen nagenoeg onmogenlijk, jammer want ik mis daardoor zelf ook golem ervaring..
Binnenkort zijn mijn heroes up-to-date en kan ik gelukkig weer aan de war en wat ervaring opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mass Bowler gebruiken we geen wallbreakers bij maar alleen 2x jump. Door Giants te gebruiken vangen we de meeste klappen of van bijvoorbeeld alle straaltjes van een multi inferno. Met een Golem werkt dit niet.

7x Giants in Kasteel werkt beter dan 1x Golem, met Mass Bowler that is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Wat ik als nadeel van giants zie is dat als je golems als eerste dropt, alle defence daarop richt en je wizards/valks/aq rustig kan laten slopen, giants zijn eerder stuk en de defence gaat dan opnieuw richten op.... je wizards/valks/aq
Bij golems hebben je sloop troepen dus meer tijd om ongestoord hun gang te gaan.
Een combinatie zie ik ook voorbij komen, 2 golems en 6 giants. Dan heb je van beide wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Op clanwar op TH9/8 niveau gewoon dikke golems gebruiken. Goede walbreakers en jump/earthquake spreuken zal ze de weg leiden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Shadow771 op 30-06-2016 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Golems trekken maar 1 straaltje aan van de infernos he ;)

Mar met valks, gowiwi, gowipe is het idd Golems FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik gebruik met farmen ook giants ism valks, maar dat is meer om DE te besparen. Mass bowlers is nog duurder qua DE, dus dat zal ook vast meespelen ;)

Dat het meehelpt tegen multi-inferno is wel waar. Soms laat ik de giants en heroes de infernos slopen terwijl valks de rest van de basis pakken (al dan niet onbedoelt :p)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Verbaasd mij hoe lang giant7 het uit houd soms, zeker met een healer er op. Alleen die spring traps... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:44
wmeester schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:52:
Hoe meer ik lees en filmpjes kijk hoe meer ik inzie dat Golems erg belangrijk zijn. Voorheen gebruikte ik die nooit. Enkel Giants om te tanken maar golems zijn wat beter geschikt daarvoor.
Muren slopen deed ik voorheen enkel met wat wallbreakers maar EQ of jump spells zijn belangrijk om de snelheid erin te houden.
Binnenkort maar eens een oefening doen :)
Wat het beste is om voorbij muren te komen verschilt natuurlijk ook per lay out hè.

Als iemand een layout heeft me allerlei compartimenten dan zijn wallies niet zo handig, met een jump spell spring je eenvoudig van 'vakje' naar 'vakje'.
Als de layout wat ruimer is opgezet dan zijn wallies wel geschikter om daar de eerste muurlaag heen te komen en kun je dus een jump spell inruilen voor een andere spell.

Ik ben in elk geval bezig om zo snel mogelijk mijn Valks max te krijgen, want deze vind ik nog steeds overpowered.
Daarnaast ook al mooie aanvallen met de bowlers gezien. Wat denken de geleerden hier, is een mass bowler aanval ook al handig om te gebruiken als ze lvl 1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik heb de bowlers eerst gemaxxed voordat ik ze ging gebruiken dus durf het niet te zeggen. Maar ze zijn wel rete goed. En heb vaker een drie ster op max th11 dan met valk attack. Ben nu de miners aan het maxxen. In combinatie met bowlers moet dat awesome zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:44
Ik (bijna max TH10, afgezien van heroes lvl 35 en muurtjes) ben ook al een paar keer akelig goed aangevallen door mass bowlers en mass miners, echetr nog nooit lvl 1 volgens mij.
Zeker de miners zijn met een rage spell wel erg goed.

Dat zijn overigens wel de tactieken die mij ook passen. Al die tactieken met tig verschillende troepen en precies op juist moment en juiste punt loslaten weet ik hopeloos te verpesten. Ik moet gewoon een lading troepen loslaten en die hun gang laten gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

HAhaha precies hetzelfde hier. Niet teveel over nadenken.

Enige waar ik naar kijk is waar ik het beste de jump kan plempen en hoe het zit met spash damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
We zijn gisteren trouwens weer opnieuw begonnen met onze (hopelijk) winstreak.
De 1e win is achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
En de 2e win hebben we ook weer te pakken. En daarbij ook een record verbroken mbt onze behaalde destruction percentage: 90,80 % . Had meer kunnen zijn als de overige th9's ook ge3sterred waren van de tegenstander. Misschien dat we dit record snel weer kunnen verbreken! :)

Huidige stand van strikes:
  • Persianboy 1x
  • Wouterm 1x
  • Reluwar 1x
  • Leon 2x
  • Bokkie 1x
  • Daniel072 1x
Kicked:
  • Chình Arsenal
Reden: Na herhaalde waarschuwingen vanuit de TweakersIII leiding (zelfs een DM!) had hij al 1 strike gekregen. Nu heeft hij deze war zijn beide aanvallen verzuimd komt het er dus op neer dat hij gelijk zijn 3e strike te pakken had.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-07-03_21-43-18.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes
Is het nog mogelijk om bij jullie clan aan te sluiten?
Ik ben een th9 speler met ruim 500 cw sterren en zeker geen rusher
Ohh ja ik speel ook Boom Beach en daar zit ik ook bij tweakers 1
Beide games onder de naam bonki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Hallo bonki,

Jazeker is het mogelijk. Stuur maar een ingame request onze kant op en vermeld daarbij je tweakers username. Dan kijken we wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Alvast welkom:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonki69 is me naam hier op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is een ingame request? Hahaha d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
join request ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het ff in Jip en Janneke taal? Via clash kan ik geen verzoek doen omdat er staat alleen op uitnodiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:24:
Kan het ff in Jip en Janneke taal? Via clash kan ik geen verzoek doen omdat er staat alleen op uitnodiging
Als je onze clan opzoekt, dan zou je vanuit hier ons alsnog een verzoek om te joinen moeten kunnen sturen. Tenzij je trophy aantal lager is als 1500 ?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103713122/2016-07-05_19-12-03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:49
Net nog getest met een ander account, je kan de clan vinden als je meer dan 1500 bekers heb,en dan kan je op de knop 'meedoen, drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom vanavond richting jullie ff onze cw afmaken wel zo netjes toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:01:
Ik kom vanavond richting jullie ff onze cw afmaken wel zo netjes toch
Haha ik durfde niet te vragen of je misschien nog in een clan zat waardoor je niet kon joinen. Maar dat was wel het geval dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot straksssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:29
Tot straks en welkom alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd geweigerd net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu steeds te zien u bent verbannen uit deze clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
sorry, verkeerd gedrukt. ik heb je een invite gestuurd ingame. check je inbox in Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit erin thanksssss uuuuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mannen hoelaat begint het war zoeken? 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Tylen schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:23:
Mannen hoelaat begint het war zoeken? 😍
Morgen, rond half 10 's avonds gaat de search aan :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Als ik het red doe ik mee 👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Welkom in de clan! Zorg dat je up-to-date blijft met onze regels :)
Tylen schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 18:06:
Als ik het red doe ik mee 👍🏻👍🏻
Gezellig! :D

[ Voor 24% gewijzigd door Shadow771 op 07-07-2016 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
War win 3 is binnen! En weer destruction record verbroken met 91,73% !

Helaas had Reluwar een attack gemist, dus krijgt hij een strike erbij.

Huidige stand van strikes:
  • Persianboy 1x
  • Wouterm 1x
  • Reluwar 2x
  • Leon 2x
  • Bokkie 1x
  • Daniel072 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

In game request gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Accepted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tweakersaccount is Topspin75. Graag wil ik lid worden van de clan tweakersiii. Mijn vriend Bonki is sinds kort ook lid en hij heeft me reeds aanbevolen vij jullie. Request in coc is reeds verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja.. mijn coc accountname is Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:31:
Mijn tweakersaccount is Topspin75. Graag wil ik lid worden van de clan tweakersiii. Mijn vriend Bonki is sinds kort ook lid en hij heeft me reeds aanbevolen vij jullie. Request in coc is reeds verstuurd
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:32:
Oh ja.. mijn coc accountname is Tim
Hoi Tim,

We zagen een request voorbij komen zonder vermelding van tweakers username. Ben jij dit?

Afbeeldingslocatie: http://all.vanleeuwennet.nl/public/103713122/2016-07-09_18-32-59.jpg

Afbeeldingslocatie: https://all.vanleeuwennet.nl/public/103713122/2016-07-09_18-32-39.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 27-07-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Gelijk gereject zonder t.net nick in het request >:)
Maar dat zal hem dan inderdaad wel zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, dat ben ik idd!! Ik zal in coc nogmaals een request indienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan 1 van jullie mij uitnodigen? Ik kan nl niet in korte tijd 2x een joinverzoek indienen.. Grtz, Tim / Topspin75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:37:
Kan 1 van jullie mij uitnodigen? Ik kan nl niet in korte tijd 2x een joinverzoek indienen.. Grtz, Tim / Topspin75
Ik heb je een uitnodiging gestuurd. Check je inbox in Clash of Clans.

Alvast welkom! Zorg dat je up-to-date ben met onze regels en lekker mee warren :)

[ Voor 21% gewijzigd door Shadow771 op 09-07-2016 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Wat een gave en spannende war mannen. Top gespeeld. Hierbij chat log van "se sjermans."

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178649.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178659.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178670.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178700.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178710.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178719.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178728.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178738.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178604.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178635.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178623.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178746.png
Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1468178757.png

[ Voor 15% gewijzigd door Tylen op 10-07-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Spannend idd...puntje van mijn stoel 8)
Geinig die chat Jeroen.

[ Voor 23% gewijzigd door westergas op 10-07-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Haha goeie war voor allen denk ik. Leuk einde en leuk die chat!👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
wow congrats met de win. was errrrrrruggg close! thnx voor de gezelligheid jeroen/tylen! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

leuk man!
mega spannend war, en grappig te lezen, niet alleen voor ons 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Top war was het inderdaad, close call!
Ben benieuwd of we weer een mooie streak kunnen gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobje001
  • Laatst online: 04-10-2021
Beste mensen,
Ik had even een praktisch vraagje. Voor stage ga ik namelijk 3 maanden (aug/sep/okt) naar Afrika en op dit moment nog geen idee hoe het bereik of internet geregeld is waar ik ga zitten.
Het makkelijkste dat ik dan opt-out ga en in de clan blijf zitten of dat ik tijdelijk uit de clan ga en indien internet aanwezig weer request doe?

Groetjes,
Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
bobje001 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:38:
Beste mensen,
Ik had even een praktisch vraagje. Voor stage ga ik namelijk 3 maanden (aug/sep/okt) naar Afrika en op dit moment nog geen idee hoe het bereik of internet geregeld is waar ik ga zitten.
Het makkelijkste dat ik dan opt-out ga en in de clan blijf zitten of dat ik tijdelijk uit de clan ga en indien internet aanwezig weer request doe?

Groetjes,
Bob
Ik zou opt out gaan en in de clan blijven. Just my €0.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Yep ik zou dr ook gewoon inblijven en opt out. Je hebt nu aangegeven waarom dus dan zal het geen probleem zijn lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Jep ook mee eens, gewoon opt-out. We weten ervan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
Grappig die duitsers, leuke sportieve clan!
Zo zou het altijd moeten zijn.
Op naar de volgende win.
We zijn lekker bezig de laatste tijd, Tweakers3 gaat goed! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Frank_P schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:17:
Grappig die duitsers, leuke sportieve clan!
Zo zou het altijd moeten zijn.
Op naar de volgende win.
We zijn lekker bezig de laatste tijd, Tweakers3 gaat goed! >:)
Ja gaat lekker idd. Ongelofelijk dat we dit al zo lang spelen btw...
Ik wis wel nog steeds een mogelijkheid om met tegenstander te communiceren...kan soms wel leuk zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Kan soms ook totaal niet leuk zijn, wss daarom niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
LEON.....AREPOL!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ben aan het :'( RIKKERT

:F :F :F

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Erg jammer, actief en vriendelijk. Let dan ook op je aanvallen😝 Wellicht tot ooit!
Pagina: 1 ... 48 ... 59 Laatste