Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

westergas schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:21:
Zit nu met miner2 te kutten aangezien ik toch praktisch geen elixir meer nodig heb maar dit is letterlijk hit and miss. Krijg er totaal geen vat op. Die ventjes zijn ook zo lastig te volgen in een hectische attack.
Probeer bij een basis met veel van die gebouwtjes buiten de muren, aan de zijkanten die met je hero's weg te halen voordat je je miners loslaat, om ze de core in te dwingen. Anders bestaat de kans dat er groepjes aan de buitenkant komen, en dat heeft niet zoveel nut.
En verder neem ik rage mee voor in de core en bij hoge hp gebouwtjes, anders blijven ze daar te lang op hangen. En verder veel heal spells, werkt ook prima in range van een inferno aangezien ze geheald worden omder de grond en er vaak te veel miners zijn om allemaal getarget te worden.

Op zich werken die miners top, vooral om DE te farmen zijn ze ideaal. Alles wat je scoort is pure winst.
En als ik elixer wil sparen switch ik naar mass bowlers, die vind ik wel wat lastiger onder de knie te krijgen.

• Riddersjors
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-11-2020
of bij een 2* tactiek op th11

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb het andersom. Mass bowlers snap ik wel maat mass miners vind ik lastig.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:57
Bowlers heb ik sinds gisteren ook op lvl 2 (max voor TH10), misschien daar dit weekend maar eens mee oefenen en proberen te sparen voor miners lvl 2 (7,5 mln fristi).

Ik loop echt een beetje tegen het punt aan dat ik een niveau heb bereikt waarbij je echt meer moet spelen om diverse tactieken onder de knie te krijgen en een flinke studie van YouTube filmpjes te maken. Daar heb ik helaas de tijd (en zin) niet voor, daarom gaat de ontwikkeling van mijn basis ook iets te traag in mijn ogen.

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:36
DyStiC schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:52:
[...]

Probeer bij een basis met veel van die gebouwtjes buiten de muren, aan de zijkanten die met je hero's weg te halen voordat je je miners loslaat, om ze de core in te dwingen. Anders bestaat de kans dat er groepjes aan de buitenkant komen, en dat heeft niet zoveel nut.
En verder neem ik rage mee voor in de core en bij hoge hp gebouwtjes, anders blijven ze daar te lang op hangen. En verder veel heal spells, werkt ook prima in range van een inferno aangezien ze geheald worden omder de grond en er vaak te veel miners zijn om allemaal getarget te worden.

Op zich werken die miners top, vooral om DE te farmen zijn ze ideaal. Alles wat je scoort is pure winst.
En als ik elixer wil sparen switch ik naar mass bowlers, die vind ik wel wat lastiger onder de knie te krijgen.
Tnx voor de tip, ik ga gewoon verder met kutten ;)
Bij mij is het ook andersom...mass bowlers vind ik veel logischer en makkelijker dan die vage miners. Vooral deployment en positie van spells erg lastig aangezien ik gewoon niet zie waar die miners zitten en heen gaan.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Ik vind die miners ook lastig hoor, vooral om te zien hoe groot een groep is waardoor je soms verkeerd inschat waar je prioriteiten liggen met rage/heal.
Ik heb ze een paar keer gebruikt in de wars met redelijk succes maar ik durf er niet op te vertrouwen.
Bowlers gaat op zich aardig en dat heb ik redelijk onder de knie, maar de basis moet er ook naar zijn want ze leggen zo het loodje.

• westergas
Frank_P schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:35:
Bowlers gaat op zich aardig en dat heb ik redelijk onder de knie, maar de basis moet er ook naar zijn want ze leggen zo het loodje.
Healers

• Frank_P
Klopt, helaas gebruik ik die echt zelden.
Komt nog door de tijd dat ze door die air mines nog werden gesloopt.
Tegenwoordig wordt ik ook 90% van de keren aangevallen met queenwalk en andere giant healer spul gedoe.
Ik vind het nog steeds jammer dat er niet meer taktiek en besturing bij het aanvallen komt kijken waardoor het iets meer skillbased is.

Zal toch eens wat meer gaan oefenen met queenwalk en healers in het algemeen.

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 17:58
Strikes zijn weer up-to-date na de clanwar van vanavond.

Helaas heb ik Leon weer moeten kicken.. Hij heeft qua uitzonderingsbehandeling opnieuw mogen joinen, maar betekent niet automatisch met schone lei. Vanavond weer 2e aanval niet uitgevoerd. De regels daarover zijn duidelijk..

Oproep aan alle clanleden:
Het verzoek om je aanvallen niet te laat uit te stellen! Het gebeurd weer te vaak dat clanleden weer op andere moeten wachten op donderdag- of zondagavond. Dit geeft druk met het risico dat vervolg aanvallen haastig gaan en mislukken. Het druk is er vooral als er nog 6 aanvallen over zijn het laatste halfuur. Bovendien hebben sommige tijd nodig om hun aanval goed voor te bereiden. Dus onderste zsm aanvallen. 2e aanval 1 voor 1 van onderen (cleanup) is wat we nodig hebben om winningstreaks te behouden zodat we ook lekker kunnen genieten van flinke war loot.

[ Voor 4% gewijzigd door Shadow771 op 18-08-2016 21:55 ]

• nosweat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Yuri771 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:42:
Strikes zijn weer up-to-date na de clanwar van vanavond.

Helaas heb ik Leon weer moeten kicken.. Hij heeft qua uitzonderingsbehandeling opnieuw mogen joinen, maar betekent niet automatisch met schone lei. Vanavond weer 2e aanval niet uitgevoerd. De regels daarover zijn duidelijk..

Oproep aan alle clanleden:
Het verzoek om je aanvallen niet te laat uit te stellen! Het gebeurd weer te vaak dat clanleden weer op andere moeten wachten op donderdag- of zondagavond. Dit geeft druk met het risico dat vervolg aanvallen haastig gaan en mislukken. Het druk is er vooral als er nog 6 aanvallen over zijn het laatste halfuur. Bovendien hebben sommige tijd nodig om hun aanval goed voor te bereiden. Dus onderste zsm aanvallen. 2e aanval 1 voor 1 van onderen (cleanup) is wat we nodig hebben om winningstreaks te behouden zodat we ook lekker kunnen genieten van flinke war loot.
Eens, behalve:
>> Bovendien hebben sommige tijd nodig om hun aanval goed voor te bereiden.
Ik denk dat dit voor iedereen zou moeten gelden. Bij een relatief moeilijke tegenstander ben ik al snel een uur kwijt aan 'theorycraften', nadenken over aanvallen vanuit verschillende hoeken of bedenken - gebouw voor gebouw - in welke volgorde je AQ bijvoorbeeld te werk zal gaan... :+
Nu zal niet iedereen zover willen gaan.. Maar als je binnen 2 minuten een plan hebt bedacht of probeert je plan aan te passen aan het leger wat je toevallig al hebt staan.. dan ben je verkeerd bezig imo 8)7

ps. De volgende keer wens ik mijn laatste target uiterlijk een uur van te voren te "reserveren" op basis van bovenstaande..

• westergas
nosweat schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:41:
[...]

Eens, behalve:
>> Bovendien hebben sommige tijd nodig om hun aanval goed voor te bereiden.
Ik denk dat dit voor iedereen zou moeten gelden. Bij een relatief moeilijke tegenstander ben ik al snel een uur kwijt aan 'theorycraften', nadenken over aanvallen vanuit verschillende hoeken of bedenken - gebouw voor gebouw - in welke volgorde je AQ bijvoorbeeld te werk zal gaan... :+
Nu zal niet iedereen zover willen gaan.. Maar als je binnen 2 minuten een plan hebt bedacht of probeert je plan aan te passen aan het leger wat je toevallig al hebt staan.. dan ben je verkeerd bezig imo 8)7

ps. De volgende keer wens ik mijn laatste target uiterlijk een uur van te voren te "reserveren" op basis van bovenstaande..
Juist.
Toevallig wonnen we vaak de laatste tijd en maakt het allemaal net zo veel uit maar als het er op aan komt hebben we meer tactiek nodig. 2e aanval wil ik voortaan ook goed kunnen plannen en het zou leuk zijn als we voor de 2e ronde wat meer het principe kunnen hanteren dat we van onderaf aanvallen. Daar word nu totaal niet aan gedaan.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:58
Sorry jongens!

Beste vriend die gaat trouwen vroeg me of ik mee ging zijn trouwpak de laatste metingen te doen. Dus hop ik gezellig de stad in mee en daarna een paar biertjes doen. Kwam thuis en toen dacht ik, ach fuck weer die CW 2e attack gemist.

Ik denk dat het voorlopig beter is dat ik geen CW's meer speel. Leven buiten COC is me toch net wat belangrijker to be honest.

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 19-08-2016 12:07 ]

• Shadow771
Deze war ging weer een stuk beter. Rond 7 uur savonds was alles onderin bij de tegenstander al netjes op 3sterren:

Afbeeldingslocatie: https://nas.vanleeuwennet.nl/public/2016-08-21_22-05-23.jpg

Er waren nog wel wat 'niet-heel-erg-successvolle' aanvallen aan onze kant, maar dat was gelukkig niet te verwijten aan haasten. :)

Geen updates aan strikes.

[ Voor 15% gewijzigd door Shadow771 op 29-10-2017 12:03 ]

• westergas
Sleehond schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:07:
Ik denk dat het voorlopig beter is dat ik geen CW's meer speel. Leven buiten COC is me toch net wat belangrijker to be honest.
Dan lijkt me een clan als tweakers2 beter voor jou dan waar je nu zit. Volgens mij is MISSeR een meer hardcore CW clan dan tweakersIII is.

• Sleehond
westergas schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Dan lijkt me een clan als tweakers2 beter voor jou dan waar je nu zit. Volgens mij is MISSeR een meer hardcore CW clan dan tweakersIII is.
Daar ben ik slechts even aan het buurten bij de oude clannies :P
Denk dat ik naar Tweakers 2 ga of wellicht even in de .net versie

• westergas
Sleehond schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Daar ben ik slechts even aan het buurten bij de oude clannies :P
Denk dat ik naar Tweakers 2 ga of wellicht even in de .net versie
Ah oke vond het al vaag :)
Zijn ze nog een beetje actief daar?

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 20:00
twk.net zat ik lang met mn mini, echt farmen daar, doneren en troepen vragen en af en toe een replay

• Sleehond
Mwah, oogt inderdaad wel erg rustig.
Zal het daar vast niet heel lang vol kunnen houden, maar goed.
Misser was ook heel erg rustig zeg, 90% van de clan was op vakantie volgens mij. Ze hadden wel weer een war goed gewonnen terwijl ik er was, dat zag er goed uit.

Tja, maar eens kijken waar deze man nu uitkomt. Ben een beetje bang dat de ene clan te druk is en de ander te rustig.... lekker is dat...

• elbandito
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 10:34
Heb wat meningen / advies nodig tbv dark elixir upgrades. Mijn plan is om eerst Queen naar 10 te doen, dan hog 5, golem 3 en 4 en dan valk 3 en 4, poison 3 en daarna queen verder upgraden.
Ik denk dat het lastig is voor mij om genoeg tijd te besteden om tegelijkertijd lab upgrades en heroes te kunnen doen.
Wat was/is jullie ervaring?

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Sleehond schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:36:
Mwah, oogt inderdaad wel erg rustig.
Zal het daar vast niet heel lang vol kunnen houden, maar goed.
Misser was ook heel erg rustig zeg, 90% van de clan was op vakantie volgens mij. Ze hadden wel weer een war goed gewonnen terwijl ik er was, dat zag er goed uit.

Tja, maar eens kijken waar deze man nu uitkomt. Ben een beetje bang dat de ene clan te druk is en de ander te rustig.... lekker is dat...
Dat en we zitten te spammen op Google hangouts :X

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Shadow771
elbandito schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:34:
Heb wat meningen / advies nodig tbv dark elixir upgrades. Mijn plan is om eerst Queen naar 10 te doen, dan hog 5, golem 3 en 4 en dan valk 3 en 4, poison 3 en daarna queen verder upgraden.
Ik denk dat het lastig is voor mij om genoeg tijd te besteden om tegelijkertijd lab upgrades en heroes te kunnen doen.
Wat was/is jullie ervaring?
Door mijn ervaring adviseer ik het in deze volgorde:

- AQ idd naar 10
- Hogs naar 5
- Valks naar 3 en 4
- Golems naar 3 en 4

Waarom Golems als laatste? Omdat je altijd een max golem kan vragen via CC die als eerst erin kan gaan. Level 2 golems kunnen er dan nog naast lopen.

Inderdaad, heroes tegelijk upgraden met DE upgrades in de lab was voor mij ook niet te doen waardoor hero upgrade's ff stil stonden.

Vergeet niet om ook een keer je lava en loons te upgraden. Er zijn weleens targets geweest waar bases ALLES geupgrade hadden, behalve de anti-air + xbows op groundonly stonden. Reluwar bijvoorbeeld is daar een expert in (GOLALOON army)

[ Voor 11% gewijzigd door Shadow771 op 22-08-2016 23:14 ]

Verwijderd

Hallo , ik ben Willem op clashofclans

• Shadow771
Ledenlijst een nieuwe likje verf gegeven en is up-to-date!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:58:
Hallo , ik ben Willem op clashofclans
Welkom in de clan Willem! Zorg dat je bekend ben met onze regels en lekker veel warren! :)

Clash on!

• westergas
Sleehond schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:36:
Gewoon opt out gaan als je vermoed dat je het weer verneukt AREPOL ;)

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Yuri771 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:08:
Ledenlijst een nieuwe likje verf gegeven en is up-to-date!
Nice!

• Sleehond
westergas schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:52:
[...]

Gewoon opt out gaan als je vermoed dat je het weer verneukt AREPOL ;)
Dat is wel handig ja, anderzijds, zoals ik aangaf, ik ging vrij onverwacht weg, en dan kun je er niks meer aan doen helaas.

• Shadow771
Upcoming Healer Changes

There's been a lot of discussion about the recently announced change to make Healers once again trigger air traps. There are concerns especially regarding how it might affect the "Queen walk" or "Super Queen" strategy, (Read more...)

• Frank_P
Yuri771 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:55:
Upcoming Healer Changes

There's been a lot of discussion about the recently announced change to make Healers once again trigger air traps. There are concerns especially regarding how it might affect the "Queen walk" or "Super Queen" strategy, (Read more...)
Prima aanpassing wat mij betreft.
Het is tegenwoordig 90% queenwalk en je halve kamp is gesloopt en je kan er niks tegen doen, daarna komen de mass valks en je bent er geweest.
Maar goed, met elke patch is er een nieuwe 'one trick pony'.

• Tylen

Tylen

Er zijn nu twee trick pony's. De mass miner is ook een 3 ster aanval.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:30

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik zie vooral bowlers met healers (en Grand Warden - vergeet die niet). Probleem met deze healer-nerf is dat het ook negatieve invloed heeft op bijvoorbeeld giant-healer strategy op TH9 en lager.

Ik snap niet zo goed wat SC hier nu precies probeert op te lossen. Volgens mij zijn de mass-strategieën voornamelijk OP in de handen van TH11-attackers, en speelt vooral de Grand Warden daar ook een grote rol in. Imo waren de lagere TH's toch redelijk balanced ten opzichte van elkaars level, maar dat veranderd hiermee nu ook.

Intentionally left blank

• Shadow771
Maintenance. De healer update gaat live met nog een paar andere tweaks:

https://clashofclans.com/...-balancing-changes-coming

Idd Crisp, mijn giant+healer combo op TH9 gaat hier ook effect van hebben helaas.. Maargoed, ben het met Frank eens. Een AQ die met 4 healers de helft van je base kan slopen vind ik bullshit..

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Tylen schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:32:
Er zijn nu twee trick pony's. De mass miner is ook een 3 ster aanval.
Miners worden langzamer in de nieuwe update, ben benieuwd wat dat voor effect heeft. op zich lijkt me dat alleen maar beter gezien hun healing onder de grond icm een healspell.

• Shadow771
Clan updates na de clanwar van vanavond. Jammer dat we hadden verloren op 1 ster na. Maar er ging toch een aantal dingen niet helemaal goed aan onze kant helaas. Hopelijk gaat dat verbeteren komende wars.

Strikes:
  • RICKY_PC 1x
  • Reluwar 2x
  • Daniel072 1x
  • Bobje 1x
Kicked:
  • Willem
Reden: Eerste clanwar al gelijk 2 aanvallen gemist. Dus per direct uit de clan gezet.

• westergas
Wauw mijn 1e strike in mijn hele clash carrière :)
Was ingecalculeerd hoor...ik kon toch niets meer betekenen voor de uitkomst en had een middag vrij genomen om te zuipen van de zon te genieten. Bewust clash dus ff niet opgestart. Mea culpa 8)

• Sleehond
Wel prima update. Gelukkig rondje cannons toevallig net geupdate, dat helpt dan wel weer lekker.

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 01:12
Heehee, kan ik bij jullie clan joinen? Naam is floepsa.

• Shadow771
En we zijn weer vanaf winstreak 1 begonnen! Geen updates aan strikes.
venneke schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:15:
Heehee, kan ik bij jullie clan joinen? Naam is floepsa.
Je bent al ingame geaccepteerd zie ik. Welkom in de clan! Zorg dat je up-to-date bent met onze clan regels . :)

• nosweat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
De komende twee weken ben ik op vakantie, dus suc6 met de CW's, stel me niet teleur ;).

• Shadow771
nosweat schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:40:
De komende twee weken ben ik op vakantie, dus suc6 met de CW's, stel me niet teleur ;).
d:)b

• elbandito
Na nu ongeveer 1,5 maandje TH9 te zijn kan ik zeggen dat de clan wars niet meevallen. Waar het op TH8 nog relatief makkelijk was om met een mass dragon of pekka+wizz 3 sterren te veroveren is dit vrijwel onmogelijk met TH9 tegenstanders. De troepen die je eigenlijk nodig hebt zijn heroes 15+, hogs 5 en valk 4, maar dat duurt nog wel even alvorens deze geupgrade zijn.

Het hangt natuurlijk ook van de warbase af waar je mee geconfronteerd wordt, maar ik kom op het moment niet verder dan net twee sterren en soms nog minder. Met als gevolg dat er meer attacks besteed moeten worden aan cleanups onderin. Dat geeft een beetje nutteloos gevoel tijdens de clan wars. Iemand tips?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
elbandito schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:07:
Na nu ongeveer 1,5 maandje TH9 te zijn kan ik zeggen dat de clan wars niet meevallen. Waar het op TH8 nog relatief makkelijk was om met een mass dragon of pekka+wizz 3 sterren te veroveren is dit vrijwel onmogelijk met TH9 tegenstanders. De troepen die je eigenlijk nodig hebt zijn heroes 15+, hogs 5 en valk 4, maar dat duurt nog wel even alvorens deze geupgrade zijn.

Het hangt natuurlijk ook van de warbase af waar je mee geconfronteerd wordt, maar ik kom op het moment niet verder dan net twee sterren en soms nog minder. Met als gevolg dat er meer attacks besteed moeten worden aan cleanups onderin. Dat geeft een beetje nutteloos gevoel tijdens de clan wars. Iemand tips?
Je zegt het eigenlijk zelf al: het duurt gewoon even voordat je weer sterkere troepen hebt, en heroes worden inderdaad steeds belangrijker. Elk begin op een nieuw level TH is gewoon lastig, en in het begin gaat je defense sneller dan je offense (waardoor ook je 'war-weight' weer toeneemt).

Overigens is de 'spiegel' geen verplichting in CW en zou je in overleg wellicht eens kunnen ruilen van target met iemand die onder je staat (maar misschien qua offense wel sterker is). En voor de rest is het gewoon een kwestie van tijd... :)

Intentionally left blank

• Shadow771
Ik had dit probleem ook toen ik maar net TH9 werd. In de meeste gevallen kon ik ook maar max 2 sterren halen per basis. Het scheelde wel dat ik Golems en Pekka's tot de max had geupgrade op TH8. Een TH9 3sterren lukte pas echt zodra ik hogs level 5 had en wat oefening. Hero's tot level 10 is al genoeg. Upgrade je golems en hogs (en eventueel valks). Dan weer verder met hero uprades. Maar geef niet op. Met elke CW ervaring heb je weer een stuk zelf-ontwikkeling. Als je verder nog tips nodig heb.. :)

• elbandito
Yuri771 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:27:
[...]

Ik had dit probleem ook toen ik maar net TH9 werd. In de meeste gevallen kon ik ook maar max 2 sterren halen per basis. Het scheelde wel dat ik Golems en Pekka's tot de max had geupgrade op TH8. Een TH9 3sterren lukte pas echt zodra ik hogs level 5 had en wat oefening. Hero's tot level 10 is al genoeg. Upgrade je golems en hogs (en eventueel valks). Dan weer verder met hero uprades. Maar geef niet op. Met elke CW ervaring heb je weer een stuk zelf-ontwikkeling. Als je verder nog tips nodig heb.. :)
Hogs heb ik niet veel gebruikt in TH8 en ik vind ze nog echt lastig te controleren. Vooral het droppen van heals valt me nog niet mee. De ene keer zijn ze te laat, de andere keer lopen ze toch ergens ander heen doordat andere troepen toch net de dichstbijzinde defense gesloopt hebben en de hogs naar een andere defense gaan dan waar ik de heal gedropt heb.

De gameplay verandert echter drastisch, dat had ik niet verwacht. TH8 kun je je nog wel wat kleine foutjes veroorloven en desondanks 3 sterren pakken. Dat is nu niet meer het geval. Je leger wordt gelijk keihard afgemaakt als er een iets andere route gekozen wordt door je troepen dan je gepland had.

• Shadow771
elbandito schreef op maandag 05 september 2016 @ 14:06:
[...]

Hogs heb ik niet veel gebruikt in TH8 en ik vind ze nog echt lastig te controleren. Vooral het droppen van heals valt me nog niet mee. De ene keer zijn ze te laat, de andere keer lopen ze toch ergens ander heen doordat andere troepen toch net de dichstbijzinde defense gesloopt hebben en de hogs naar een andere defense gaan dan waar ik de heal gedropt heb.

De gameplay verandert echter drastisch, dat had ik niet verwacht. TH8 kun je je nog wel wat kleine foutjes veroorloven en desondanks 3 sterren pakken. Dat is nu niet meer het geval. Je leger wordt gelijk keihard afgemaakt als er een iets andere route gekozen wordt door je troepen dan je gepland had.
Wanneer je een keer een CW army heb staan, vraag ff in de chat of een mede TH9 clanlid (ik dus ook) een friendly challange voor je wil doen. Zo kun je goed oefenen en kunnen wij je begeleiden met tips. :)

• elbandito
Yuri771 schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:51:
[...]

Wanneer je een keer een CW army heb staan, vraag ff in de chat of een mede TH9 clanlid (ik dus ook) een friendly challange voor je wil doen. Zo kun je goed oefenen en kunnen wij je begeleiden met tips. :)
goeie tip, nog niet direct aan gedacht! ga ik zeker doen.

• Shadow771
Beste clanleden,

Er moeten even wat puntjes onder aandacht genomen worden:

Clanwar cc vullen; punt 1
Er word weer teveel verzuimd om clanwar cc's te vullen. Iedereen heeft 21 uur te tijd om dit te doen. Dit Kan niet zo moeilijk zijn. Het is niet eerlijk dat andere dit steeds moeten oppakken. Kan je niet aan de wensen voldoen van de medeclanlid onder je, geef het aan in de chat of hier op de forum!

Clanwar cc vullen; punt 2
Het tweede punt mbt dit onderwerp is dat we vaker merken dat er alsnog willekeurig units worden geplaatst bij andermans war cc door iemand. Dat is niet de bedoeling, zeker niet zonder het aan te geven of overleg. Het is nu al een paar keer gebeurd dat clanleden bijvoorbeeld met een draak zitten die ze niet meer kwijt konden.. Vriendelijke verzoek aan degene om dit niet te doen zonder overleg of aan te geven. We hebben hier een systeem voor dat beschreven staat in de clan regels.

Strikes:
• Reluwar 2x
• Daniel072 1x
• mao 1x
• Riddersjors 1x

Waarschuwingen:
• Persianboy
• floepsa
• wouterm

Reden: Niet tijdig clanwar cc gevuld

Volgende war gaan we weer voor een nieuwe poging op een winningstreak :)

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 08-09-2016 22:38 ]

• Riddersjors
Yuri771 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:28:

Waarschuwingen:

• riddersjors

Reden: Niet tijdig clanwar cc gevuld
Ben ik het niet mee eens, ik heb 2x gevraagd of mensen kunnen vullen voor mij aangezien ik geen max troepen heb.

• Shadow771
Riddersjors schreef op donderdag 08 september 2016 @ 22:37:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik heb 2x gevraagd of mensen kunnen vullen voor mij aangezien ik geen max troepen heb.
Over het hoofd gezien. Excuses. Waarschuwing ingetrokken.

• Riddersjors
Danku en idd op nar de volgende winstreak💪🏻💪🏻

Verwijderd

Riddersjors schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:11:
Danku en idd op nar de volgende winstreak💪🏻💪🏻
Dat is wel gelukt haha
Easy win! maar die tellen ook! :*)

• Tylen

Tylen

Friendly Wars zijn ze mee bezig.. Eindelijk :) :) http://forum.supercell.ne...47&viewfull=1#post8342047

• westergas
Ah vet! Kunnen we MISSeR eindelijk eens rossen :+

• Tylen

Tylen

Idd. MiSSeR vs Lowlands XL :)

• westergas
Lowlands? Nooit van gehoord :*)

• Shadow771
En eventueel vriendschappelijke wars met andere tweaker clans? :p

• westergas
Yuri771 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:32:
En eventueel vriendschappelijke wars met andere tweaker clans? :p
Zijn er nog meer actieve tweaker CW clans dan?

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 20:00
Tweakers.net, maar die warren niet vaak.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Qubitzz schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:09:
Tweakers.net, maar die warren niet vaak.
Ondertussen warren we elke week! En met succes, we zijn een lvl 3 clan :)

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• westergas
utbone schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:02:
[...]

Ondertussen warren we elke week! En met succes, we zijn een lvl 3 clan :)
Challenge accepted d:)b
Kom maar op met die update.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Heb een invite gestuurd. Ben namelijk op zoek naar een nieuwe clan aangezien mijn oude clan niet heel erg actief was (maar een man of 6).

• Shadow771
The_Ghost16 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:26:
Heb een invite gestuurd. Ben namelijk op zoek naar een nieuwe clan aangezien mijn oude clan niet heel erg actief was (maar een man of 6).
Welkom!

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

The_Ghost16 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:26:
Leuk, je zit er bij zie ik. Welkom!

• The_Ghost16

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Leon heeft tweakers.net verlaten zonder een bedankje of gedag. Heb een DM gestuurd om eventuele excuses te accepteren ;)

[ Voor 27% gewijzigd door utbone op 20-09-2016 14:59 ]

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Frank_P
Hallo mede clanleden :p
Ik zal de aankomende wars op opt-out staan en weinig tot niet ingame aanwezig zijn.
De reden is dat ik aankomend weekend 3 weken op vakantie ga naar een ver oord.
Ik wens jullie allemaal veel succes in de wars en tot snel! :D

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Fijne vakantie Frank, geniet er van!

• Shadow771

• Steevo_S
westergas schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:37:
[...]

Ah vet! Kunnen we MISSeR eindelijk eens rossen :+
:7 :7

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 18:05
Lachu toch. Ff de update afwachten maar het lijkt mij wel leuk om een keer tegen jullie te spelen.

• Tylen

Tylen

Doe ik ook mee. Gezellig.

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Malomalo, ik krijg mn ipad niet aan de praat. Ik denk dat ik mn laatste aanval aan het missen ben... :(

System | Suomalaiset Lehmät.

• Shadow771
MAher schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:47:
Malomalo, ik krijg mn ipad niet aan de praat. Ik denk dat ik mn laatste aanval aan het missen ben... :(
www.andyroid.net

OF

www.bluestacks.com/

Kan je Clash of Clans spelen op hetzelfde apparaat als wat je nu gebruikt om hier te posten :p

Afbeeldingslocatie: https://nas.vanleeuwennet.nl/public/2016-09-29_20-59-42.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 29-10-2017 12:00 ]

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Dat lijkt me dus erg relaxed ja, alleen is mn laptop dichtgetimmerd.
Het was dus de lader en een lege accu waardoor het ding niks meer deed ;( Jammer.

System | Suomalaiset Lehmät.

• elbandito
Wat is nou het handigste moment om je hogs te lanceren in een aanval? Ik kom meestal niet erg ver met hogs. het plaatsen van de heals gaat al wat beter, maar meestal slopen ze niet meer dan 30-50% van de defenses. Ik denk dat ik het de komende tijd toch van hogs moet hebben, deze zijn nu lvl 5 en valks 4 duurt nog wel even.

• Shadow771
elbandito schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:19:
Wat is nou het handigste moment om je hogs te lanceren in een aanval? Ik kom meestal niet erg ver met hogs. het plaatsen van de heals gaat al wat beter, maar meestal slopen ze niet meer dan 30-50% van de defenses. Ik denk dat ik het de komende tijd toch van hogs moet hebben, deze zijn nu lvl 5 en valks 4 duurt nog wel even.
Check deze post

Hogs zijn het beste om de laatste 60~70% van de defenses te slopen. Anders haal je het niet met 3 healpots.

• elbandito
Yuri771 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Check deze post

Hogs zijn het beste om de laatste 60~70% van de defenses te slopen. Anders haal je het niet met 3 healpots.
Die video heb ik al bekeken. Mijn probleem is vaak dat als ik te lang wacht, dan zijn de golems en wizzies al bijna dood en gaan alle defences volop op de hogs. Als ik ze te vroeg erin gooi is er nog niet een duidelijk pad voor de hogs en gaan ze vaak 2 of 3 kanten op.

• Shadow771
elbandito schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:50:
[...]

Die video heb ik al bekeken. Mijn probleem is vaak dat als ik te lang wacht, dan zijn de golems en wizzies al bijna dood en gaan alle defences volop op de hogs. Als ik ze te vroeg erin gooi is er nog niet een duidelijk pad voor de hogs en gaan ze vaak 2 of 3 kanten op.
Je hebt gelijk. Die timing moet goed zijn wil je dit goed voor elkaar krijgen. Meestal laat ik de hogs erin gaan op het moment de golems en Barb King in het centrale compartment (waar meerstal de TownHall staat) springen.

Verwijderd

Goedenavond,
Ik zou graag jullie clan joinen, ben opzoek naar een actieve warclan die grote wars speelt.
Heb een townhall 9 met xp level 107.
Zal een invité sturen met de melding van mijn bericht op het forum.

Mvg, Aquario

• Shadow771
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:27:
Goedenavond,
Ik zou graag jullie clan joinen, ben opzoek naar een actieve warclan die grote wars speelt.
Heb een townhall 9 met xp level 107.
Zal een invité sturen met de melding van mijn bericht op het forum.

Mvg, Aquario
Welkom!

• Shadow771
Clan update

Promotie
Rikkie_PC/westergas is in het bestuur van Tweakers3 erbij gekomen als Co-Leader! Hij zal zich voornamelijk bezig houden met recruitment.

Huidige stand van strikes na de laatste clanwar:
• Reluwar 2x
• Daniel072 1x
• Riddersjors 1x
• starbass 1x

Waarschuwingen:
• nosweat
• Floepsa (Laatste waarschuwing. De volgende word een strike)

Reden: Niet vullen van cc in de clanwar

• westergas
Yuri771 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:30:
Clan update

Promotie
Rikkie_PC/westergas is in het bestuur van Tweakers3 erbij gekomen als Co-Leader!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5Litbi1W5yBX1bD0yXgTnqxn/full.gif

• The_Ghost16
Feli met de promotie westergas *O*

Ondertussen is ook bekend wat de updates zijn van de oktober update:
https://clashofclans.com/...es/october-2016-balancing

Ben ik bijna klaar met alle troepen upgrades en schieten mijn verdedigingswerken ook al aardig op, komen er weer extra upgrades bij. Zo kom ik nooit aan mijn muurtjes toe.

Meeste upgrades en veranderingen zijn trouwens voor TH11 spelers.

• Shadow771
October 2016 Balancing & Update News
The Clash of Clans team approaches game balance by looking at attack stats and playtesting gameplay changes. As outlined by our design values, regular balancing updates help keep the game fun and interesting!

In this sizable round of balancing changes, we're continuing to develop Town Hall 11 gameplay, boost underperforming units, and ease some high level upgrades. We've also taken a look at Clan Wars XP and war loot rules.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vzkyXgJ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ex8ZaYf.jpg

Read more...

[ Voor 8% gewijzigd door Shadow771 op 04-10-2016 15:21 ]

• Shadow771

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
Hey allemaal, ik ben sinds vandaag gejoined. Hans & Hans Anders.

• westergas

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
Grappig ding, ben benieuwd!
En giant bombs geen extra dmg meer tegen hogs, heksen wat meer power.
Biedt weer wat meer opties en diversiteit in aanvallen.

• Shadow771
HansAnders07 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:54:
Grappig ding, ben benieuwd!
En giant bombs geen extra dmg meer tegen hogs, heksen wat meer power.
Biedt weer wat meer opties en diversiteit in aanvallen.
Voor mij juist extra leuk met mijn gowihog aanvallen 8)

• Steevo_S
Friendly wars ;-) are you ready tweakers!

• westergas
Steevo_S schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:46:
Friendly wars ;-) are you ready tweakers!
Zekerrrrrrrrr bring it on :Y)

• Shadow771
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/57766726.jpg

• Tylen

Tylen

Ik doe mee 😀

• Shadow771
Strikes:
  • Reluwar 2x
  • Daniel072 1x
  • starbass 1x
  • Floepsa 2x
Mededeling:
Er worden weer te lang gewacht met aanvallen!! Dit heeft verhinderd dat onze top spelers goede cleanup konden doen aangezien sommige tot zelf in het laatste uur gingen aanvallen! Dit heeft nu ons een loss opgeleverd. Oproep aan alle leden hier wat aan te doen! Voor cleanup is genoeg tijd nodig en haasten lijd 9 van de 10 keer tot faal-attacks..

• elbandito
Yuri771 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:52:
Strikes:
  • Reluwar 2x
  • Daniel072 1x
  • starbass 1x
  • Floepsa 2x
Mededeling:
Er worden weer te lang gewacht met aanvallen!! Dit heeft verhinderd dat onze top spelers goede cleanup konden doen aangezien sommige tot zelf in het laatste uur gingen aanvallen! Dit heeft nu ons een loss opgeleverd. Oproep aan alle leden hier wat aan te doen! Voor cleanup is genoeg tijd nodig en haasten lijd 9 van de 10 keer tot faal-attacks..
Dit probleem wordt alleen nog maar erger met grotere wars. Kan er niet een tijdslimiet voor de tweede aanval gesteld worden voor de onderste 5 leden bij een 15v15 war en de onderste 10 bij 20v20? zodoende hebben de bovenste 10, die ook de meeste kans zouden moeten hebben om ergens nog 1 of zelfs 2 sterren te veroveren ook genoeg tijd om dit onderling af te stemmen.

Ik draai nog niet zo lang mee, maar de meeste verloren wars waren met slechts 1 of 2 sterren.

• Tylen

Tylen

Yuri771 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 21:52:
Strikes:
  • Reluwar 2x
  • Daniel072 1x
  • starbass 1x
  • Floepsa 2x
Mededeling:
Maar waarom wachten die bovenste spelers dan? Die kunnen dan toch gewoon de cleanup doen. Hadden de onderste maar aan moeten vallen.

• elbandito
Tylen schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Maar waarom wachten die bovenste spelers dan? Die kunnen dan toch gewoon de cleanup doen. Hadden de onderste maar aan moeten vallen.
Klopt, maar ik als nr 17 bijvoorbeeld zou dan een 3ster moeten halen op nr 14, wat vrijwel onmogelijk is.

• Shadow771
De bovenste spelers wachtten op de lagere spelers. Maar het afgelopen war was dat het probleem niet. Rond 6 uur savonds hadden alle lage spelers al hun aanvallen gedaan. Dat was dus netjes gedaan. Maar als bijboorbeeld een nr5 en 6 en 4 anderen in het laatste uur nog moeten aanvallen krrijgen we weer teveel gehaast en minder efficiente doelwitten worden dan gefocussed.

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 15:53

Hope

Is een meisje!

(jarig!)
Kan ik meedoen? Player: wadaiko: Th 9 lvl 88. Wel echt roestig. Aangezien ik lang niet gespeeld heb. Hopelijk mag ik het rustig aan doen van jullie. Ik moet wel beetje inkomen. En alles weer (her)ontdekken. Gelukkig deleten ze geen accounts 7(8)7

Seen it all done it all can't remember most of it

Pagina: 1 ... 50 ... 59 Laatste