Probeer bij een basis met veel van die gebouwtjes buiten de muren, aan de zijkanten die met je hero's weg te halen voordat je je miners loslaat, om ze de core in te dwingen. Anders bestaat de kans dat er groepjes aan de buitenkant komen, en dat heeft niet zoveel nut.westergas schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:21:
Zit nu met miner2 te kutten aangezien ik toch praktisch geen elixir meer nodig heb maar dit is letterlijk hit and miss. Krijg er totaal geen vat op. Die ventjes zijn ook zo lastig te volgen in een hectische attack.
En verder neem ik rage mee voor in de core en bij hoge hp gebouwtjes, anders blijven ze daar te lang op hangen. En verder veel heal spells, werkt ook prima in range van een inferno aangezien ze geheald worden omder de grond en er vaak te veel miners zijn om allemaal getarget te worden.
Op zich werken die miners top, vooral om DE te farmen zijn ze ideaal. Alles wat je scoort is pure winst.
En als ik elixer wil sparen switch ik naar mass bowlers, die vind ik wel wat lastiger onder de knie te krijgen.