Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Vind je geen match met het zoeken naar een tegenstander maak je nog 2 clans aan die je dan Poging 2 en Poging B noemt.
Dan verlaat iedereen gewoon de huidige clanwar en gaat over naar de volgende.
Als er dan 2 personen contact hebben via de W-app/ Hangout als weer iedereen over is gegaan kan je weer opnieuw starten met zoeken als iedereen over is gegaan.
Zo kan je het op dezelfde avond een paar keer proberen
Niet "eens in de zoveel tijd"plastikman schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:29:
onmogelijk, je kan maar eens in de zoveel tijd aan een war meedoen.
Je mag met maar 1 war tegelijk mee doen. Als je dus bent ingedeeld in een war, kan je niet meedoen met een andere, ook al verlaat je de clan en ga je naar een andere clan.
Pas wanneer de war is afgelopen (en gelijk wanneer de war is afgelopen) kan je weer meedoen met een andere war in welke clan dan ook.
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Owja dat is ook zo...Jammerplastikman schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:29:
onmogelijk, je kan maar eens in de zoveel tijd aan een war meedoen.
-8 TH10
-16 TH9
-6 TH8
30 vs. 30 dus.
We hebben ook een paar opt-out dus ik kan niet veel schuiven hierin.
Als jullie op dat zelfde tijdstip met ongeveer dezelfde TH's gaan zoeken zou het wel moeten lukken?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
3 th 10 zijn lvl 2 infernos.
1 th 10 lvl 2 & 3 inferno.
Komt dat ook voor jullie een beetje uit?
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:23:
Beste clanleden ik geef hierbij aan dat ik vanaf as zondag op vakantie ben en ben weer 2 juni terug dus geen gokjes nemen om mij alsnog erin te zetten aub, want ben er dan echt niet. Waardeer het wel hoor Daniel hehe
.
Groetjes
Verder mag het ook wel weer eens opgeschept worden. Na de slechte periode wat betreft clan wars (en daarmee automatisch ook het hoge GTST gehalte in de clan) 10 wars op een rij gewonnen! en 12 wars op rij ongeslagen. Goed bezig allemaal!
Verwijderd
Verwijderd
SH lvl 8, xp lvl 82(bijna 83), muren lvl 7, verder bijna alles max lvl. Dit geldt ook voor de troepen.
Misschien kunnen jullie voor even de eis van trofeeën omlaag doen, dan is het voor mij mogelijk een invite te sturen en kunnen de elders mij controleren.
Gaat de war nog door tegen de andere tweakers nog door?
Verwijderd
Groetjes
PS: zat eerste verkeerde forum hehehe
War tegen elkaar is niet gelukt of niet geprobeerd?
weer een win erbijstephans schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:00:
Verder mag het ook wel weer eens opgeschept worden. Na de slechte periode wat betreft clan wars (en daarmee automatisch ook het hoge GTST gehalte in de clan) 10 wars op een rij gewonnen! en 12 wars op rij ongeslagen. Goed bezig allemaal!
- 2 x inferno
- lab
- spell factory
wanneer mijn lab en spell factory klaar zijn is ook mijn king klaar (19)
Nu de vraag aan jullie wat moet ik het eerst upgraden in mijn lab? Zelf zat ik aan golem te denken aangezien ik die voor war veel gebruik... tips? Verder ga ik zorgen dat de extra defense zo snel mogelijk op th 9 niveau zit en dan maar even kijken hoe hard het gaat, de upgrades kosten nogal wat op th10
Tylen schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:31:
Zet eerst een upgrade aan in je lab voordat je je lab zelf upgradeDat loopt gewoon door heb ik mij laten vertellen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
interresante tip.. ik ga binnenkort naar TH9 dus dit is zeer handig om te weten
Dat is echt nicestephans schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:00:
lol @ Persianboy ^^

Het begin van onze reeks (ondertussen ook 11 wins op een rij, 13 ongeslagen) was nog gezet met Xmod. Maar sinds XMod amper nog functioneert valt het ook op dat onze tegenstander veel minder vaak 3 sterren haalt op hoge th9s, daar waar we bij ons vaak het verschil maken.q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:53:
[...]
Dat is echt niceMijn clan heeft sinds de ban van Xmod ook bijna alles gewonnen na een dramatische reeks
Hoogtepunt in de clangeschiedenis ook net behaald. 11 overwinningen op rij was nog nooit eerder gelukt ondanks 108 gewonnen wars. Aziaten zijn kennelijk de grootste valsspelers
Ze hadden in de laatste patch ook iets aangepast aan de matchmaking geloof ik, waarbij de walls/heroes/traps anders gewaardeerd werden, misschien dat dat ook van invloed is.
Ik vind het iig wel goed zo, elke paar dagen een extra resource boost
Dat klopt. Als je op aanvallen drukt komen de bommen en tesla's tevoorschijn.Renzzie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:25:
In de laatste versie van xmod zit nu wel een optie die je alle traps laat zien. Dit kan je volgens mij in een war pas zien nadat je actief in battle gaat.
Nu is het voordeel daarvan wel beperkt doordat je je aanval niet meer kan annuleren, dus zal je moeten roeien met het leger wat je mee hebt genomen.
mmm, wist ik nog niet. Dat kan verassingen schelen in de eerste aanval op iemand. Een klein voordeel maar vooral een voordeel voor hog aanvallen ivm dubbele boms denk ik. Al kan je toch weinig eraan veranderen op het moment dat ze binnen de base zitten.thedon46 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:22:
[...]
Dat klopt. Als je op aanvallen drukt komen de bommen en tesla's tevoorschijn.
Nu is het voordeel daarvan wel beperkt doordat je je aanval niet meer kan annuleren, dus zal je moeten roeien met het leger wat je mee hebt genomen.
die gemaxde TH8 zijn ook best wel lastig met full dragons en loons 6...
Intentionally left blank
Healers..... die worden binnen 10 seconden uit de lucht geschoten door anti-air towers...
RoBu je bent beroemd!
Ik wil voor deze setup gaan. Omdat ik thuis mijn internet kan upgraden naar 500/500 wil ik een nieuwe infra.
Eerst WiFi. Na lang zoeken ben ik uitgekomen op de IgniteNet SunSpot AC1200.
Ik heb gekeken naar alle enterprise ready acces points maar deze kwamen het dichts bij van wat ik wil. (minimaal MIMO 2x2, AC modes, 1000mw/30dBm, cloudmanagement, VLAN's).
De Ignitenet kost rond de 167 euro per stuk. In duitsland http://shop.omg.de staan ze al op de website maar zonder prijs. Deze verwachten ze rond augustus. In tjechie kan ik ze al wel halen, maar dat durf ik nog niet. Er komt er 1 op de tweede verdieping (power over ethernet) en 1 in de gang of woonkamer. Als de dekking nog niet voldoende is (alles op 5Ghz) dan haal ik er nog 1 voor op de eerste verdieping.
Dan de hoofd router/switch. Ik ga voor de MikroTik RB1100AHx2 (http://routerboard.com/RB1100AHx2) omdat deze gegarandeerd 500/500 kan routeren met veel firewall rules. Tevens heeft glasvezel 1 ethernet kabel met daarover tv/internet/bellen. Deze vlan's moeten uitklaar getrokken worden op de switch en vervolgens naar vswitches worden geporteerd. Ik heb rond de 12 gigabit ethernet poorten nodig, dus vandaar mijn keuze voor dit model. Goedkoopst dat ik hem kon vinden was 279. Heb de link eventjes niet meer. O, ik ga de meegeleverde router van de provider niet gebruiken, wil mijn eigen gebruiken en in full control zijn.
Dan heb ik 1 ethernet kabel naar het tv meubel liggen in de woonkamer. Daar ligt een Kodi media speler een apple tv en een tv kast (ook ethernet). Door middel van vlan trunking wil ik dit allemaal aanbieden over 1 kabel. hierdoor heb ik een 5 poort switch nodig, ik dacht zelf aan de RB260GS (http://routerboard.com/RB260GS en die kost 42 euro. (https://shop.omg.de/mikro...d-rb260gs-switch/a-13372/)
Ik wil hier wel een MikroTik voor omdat ik geen verschillende merken managed switches.router wil
Als deze setup goed werkt (die met die kleine switch) dat ga ik dezelfde halen voor in de slaapkamer.
Kost een hoop geld allemaal, maar moet nog wel wat voor mijn ouwe infra krijgen (1x HP ProCurve 1800-24G, 2x Apple Airport Express, 1x Apple Airport Extreme).
[ Voor 9% gewijzigd door Tylen op 13-06-2015 21:41 ]
Al eens gekeken naar de Edgerouter?Tylen schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:30:
Blankie,
Ik wil voor deze setup gaan. Omdat ik thuis mijn internet kan upgraden naar 500/500 wil ik een nieuwe infra.
Ik heb gekeken naar alle enterprise ready acces points maar deze kwamen het dichts bij van wat ik wil. (minimaal MIMO 2x2, AC modes, 1000mw/30dBm, cloudmanagement, VLAN's).
De Ignitenet kost rond de 167 euro per stuk. In duitsland http://shop.omg.de staan ze al op de website maar zonder prijs. Deze verwachten ze rond augustus. In tjechie kan ik ze al wel halen, maar dat durf ik nog niet. Er komt er 1 op de tweede verdieping (power over ethernet) en 1 in de gang of woonkamer. Als de dekking nog niet voldoende is (alles op 5Ghz) dan haal ik er nog 1 voor op de eerste verdieping.
Dan de hoofd router/switch. Ik ga voor de MikroTik RB1100AHx2 (http://routerboard.com/RB1100AHx2) omdat deze gegarandeerd 500/500 kan routeren met veel firewall rules. Tevens heeft glasvezel 1 ethernet kabel met daarover tv/internet/bellen. Deze vlan's moeten uitklaar getrokken worden op de switch en vervolgens naar vswitches worden geporteerd. Ik heb rond de 12 gigabit ethernet poorten nodig, dus vandaar mijn keuze voor dit model. Goedkoopst dat ik hem kon vinden was 279. Heb de link eventjes niet meer. O, ik ga de meegeleverde router van de provider niet gebruiken, wil mijn eigen gebruiken en in full control zijn.
Dan heb ik 1 ethernet kabel naar het tv meubel liggen in de woonkamer. Daar ligt een Kodi media speler een apple tv en een tv kast (ook ethernet). Door middel van vlan trunking wil ik dit allemaal aanbieden over 1 kabel. hierdoor heb ik een 5 poort switch nodig, ik dacht zelf aan de RB260GS (http://routerboard.com/RB260GS en die kost 42 euro. (https://shop.omg.de/mikro...d-rb260gs-switch/a-13372/)
Ik wil hier wel een MikroTik voor omdat ik geen verschillende merken managed switches.router wil![]()
Als deze setup goed werkt (die met die kleine switch) dat ga ik dezelfde halen voor in de slaapkamer.
Kost een hoop geld allemaal, maar moet nog wel wat voor mijn ouwe infra krijgen (1x HP ProCurve 1800-24G, 2x Apple Airport Express, 1x Apple Airport Extreme).
Momenteel heb ik een MT CRS125, maar die kan in de praktijk geen 500/500 aan. De Edgerouter zou dat beter moeten kunnen. Prijstechnisch ook mooi.
De Unifi wifi Accesspoints zijn ook erg goed.
Zelf overweeg ik om over te gaan op ubiquiti.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
De edgerouter heeft maar 8 poorten. En ik heb er 12 nodig. Dus dan moet ik er meerdere kopen of die hele dure. Daarnaast gebruikt de edge router veel meer vermogen dan die van mikrotik.
De MT CRS125 kan het niet aan idd. Maar ook omdat waarschijnlijk jou provider PPPoE gebruikt. Ze hebben nu fastpath geïntroduceerd waarmee je het waarschijnlijk wel red. Maar dat werkt nog niet met PPPoE.
[ Voor 22% gewijzigd door Tylen op 13-06-2015 22:26 ]
zit bij KPN
Die Ignitedinges is opzich ook wel interessant. Alleen minder aantrekkelijk om aan je plafond te hangen.
De ubiquiti heeft overigens wel op elke poort PoE. Dat heeft de Mikrotik weer niet. en als je alles aansluit is t max 300w.
[ Voor 30% gewijzigd door maomanna op 13-06-2015 23:34 ]
Allen bedankt voor de wars, donaties en tijd. Succes in de toekomst en dat jullie nog veel wars mogen winnen!
Saitek
Aron op CoC
Gr,
Lisa(qubitzz)
Ik wil geen gas besparen
Jeroen,Tylen schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:30:
Blankie,
Ik wil hier wel een MikroTik voor omdat ik geen verschillende merken managed switches.router wil![]()
vwb wifi klinkt dit erg leuk! Ik heb geen ervaring met dit merk maar qua dekking in je huis zul je op 2e verdieping en BG voldoende moeten hebben. Ik ben wel benieuwd naar werkelijke performance van deze ap's/
Je router is een mooi beestje met goede reviews! Ik denk dat je hier mooi mee kunt spelen. Trunk configureren voor inkomend glas (tv/internet/bellen) en dan intern de juist vlan nummering op nw poort zetten voor internet/tv.bellen. Mocht je later toch te weinig poorten hebben kunnen je ook trunk configureren naar extra switch.zoals je zegt. Voor je connectie naar tv heb je niet een trunk nodig als je alleen internet nodig hebt. Als je ook een settopbox voor tv hebt dan wel.
Zoals ik al eerder zei kun je zo'n switch goedkoper aanschaffen (netgear bijv) maar je standpunt voor microtik begrijp ik ook.
Lijkt me mooie setup en vooral vwb router een mooi hobby projectje voor de inrichting
Ik heb besloten om even uit te de clan te gaan. (als ik nog niet gekickt ben). De reden hiervoor is tweeledig. Enerzijds krijg ik steeds minder motivatie om dit spel te spelen. Heb niet echt meer een doel behalve de cw's. Probleem daarbij is dat mijn telefoon een tijd geleden is stuk gegaan en ik nog steeds geen vervanging heb. Dus ik moet op mijn computer C of C spelen. Elke keer als ik het dan ook maar even vergeet of niet thuisslaap dan verpest ik het voor de rest. Dat vind ik erg vervelend voor alle actieve mensen. Ik wil best in clan blijven tot iemand het slot nodig heeft zodat ik in ieder geval kan doneren voor en tijdens de cw. Maar dat laat ik even aan leiding over.
Ik vond het erg gezellig en de atmosfeer was over het algemeen erg goed. Dus ga zo door lekker stressloos en winnend!
Ik ben zo gek geweest om imod te halenTylen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:30:
Jailbreak for iOS 8.3 is er weerDus keep active en zoeken kan weer aan
Miste met het stijgen toch echt wel keep active..
Gaan jullie nog eens cuppen ofzo? Ik heb er nu alweer genoeg van om zo laag te zitten. Het is wel easy 650k+ maar totaal geen uitdaging

imod gebruikte ik ook. Welke moet ik anders gebruiken op iOS?Famous schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:56:
[...]
Ik ben zo gek geweest om imod te halenNog geen spijt van, werk goed.
Miste met het stijgen toch echt wel keep active..
Gaan jullie nog eens cuppen ofzo? Ik heb er nu alweer genoeg van om zo laag te zitten. Het is wel easy 650k+ maar totaal geen uitdaging
Imod kan zonder Jailbreak lieverd..Tylen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:14:
[...]
imod gebruikte ik ook. Welke moet ik anders gebruiken op iOS?
Voor Xmod (welke ik destijds had) heb je een jailbreak nodig.
Enkel even een ander DNS instellen zodat je geen verbinding kan maken met internet, daarna pas je het direct weer aan naar wat het was.Tylen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 19:26:
Ja maar voor imod zondr jb moet je dns etc aanpassen en moeilijk account nummers en weet ik wat nog meer doen. Dat vertrouw ik niet.
Achja, werkt hier prima zo. Weet alleen niet of ik zo naar iOs negen kan updaten. Zien we dan wel weer.
Wel grappig om troepen te doneren en te ontvangen welke 1 level hoger zijn.
Burp
YouTube: Clash Of Clans NEW EARTHQUAKE DARK SPELL | CoC Update Sneak Peek Summer 2015
het einde van de lightning boys
Clash Of Clans Storages Immune To Lightning And Earthquake Spell
[ Voor 22% gewijzigd door Wii4all op 29-06-2015 14:15 ]
Burp

[ Voor 95% gewijzigd door Xa!pt op 06-07-2015 09:53 ]
een paar dagen geleden ben ik redelijk abrupt de clan uitgestapt. Ik ben naar een clan van vrienden gegaan (TH6/7 of rushed 9...
Groetnis
Hey Foppe,Fopper21 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:51:
Beste Tweakers III,
een paar dagen geleden ben ik redelijk abrupt de clan uitgestapt. Ik ben naar een clan van vrienden gegaan (TH6/7 of rushed 9...), eigenlijk een soort dwangmiddel om maar eens wat minder te gaan spelen. Want qua spelplezier kan de stap zeker niet op tegen bij jullie! Het ga jullie goed!
Groetnis
Jammer dat je weg bent, het ga je goed!
Groeten,
Jeroen
Verwijderd
Update: Zou de throphies requirement naar 1400 verlaagd kunnen worden zodat ik een join verzoek kan sturen. Th9 btw.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2015 21:54 ]
Edit: done. Kom er maar wel.
[ Voor 36% gewijzigd door Tylen op 16-07-2015 22:12 ]
[ Voor 113% gewijzigd door thomas1907 op 19-07-2015 14:44 ]
dit is de forum topic van clan Tweakers3 en dan ga je hier een andere clan promoten?thomas1907 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:11:
Iemand die een clan zoekt?
Dit is een topic voor de TweakersIII clan. Het is dan ietwat ongepast om hier dan te gaan scouten voor jouw clan..
Sorry ik dacht dat dit een thread was waar je mensen kon werven voor je clan, sorry hahahajvdb1975 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:23:
Beste Thomas,
Dit is een topic voor de TweakersIII clan. Het is dan ietwat ongepast om hier dan te gaan scouten voor jouw clan..
[...]
Je kunt je wel bij ons evt aansluitenthomas1907 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:43:
[...]
Sorry ik dacht dat dit een thread was waar je mensen kon werven voor je clan, sorry hahaha
Sorry heb zelf een clan
Hoop binnenkort ook T3 te kunnen joinen, voor nu denk ik dat ik nog een tikkie te laag ben (ondanks ik volgens de SP wel qualify). (TH8, Barb 5, arch 5, dragons nog op 1, die gaan zo in de upgrade), ik loop alleen achter met mijn def, die moeten allemaal nog 1 level om hoog helaas, sommige meer).
Enfin, nemen jullie ook TH8- aan die dan opt-outen op de CW voor zolang dat nodig is? zit nu in een jabbiebabbie clan puur voor de lol, mijn user-> YaNightmare #YLU8UJP8
Hiermee ben je inderdaad wel de zwakste in de clan maar dat zal verder niet veel moeten uitmaken. De meeste TH8 staan op het punt om naar 9 te gaan of zijn al onderweg. Maar met je huidige setting ben je zeker welkom en kan je CW aanzetten zodra je jezelf er klaar voor vindt!YaNightmare schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:16:
Na heen hele tijd (half jaar) geen CoC meer te hebben gedaan ben ik het langzaam weer aan het oppakken, het blijft toch een lekker tijdverdrijf af en toe.
Hoop binnenkort ook T3 te kunnen joinen, voor nu denk ik dat ik nog een tikkie te laag ben (ondanks ik volgens de SP wel qualify). (TH8, Barb 5, arch 5, dragons nog op 1, die gaan zo in de upgrade), ik loop alleen achter met mijn def, die moeten allemaal nog 1 level om hoog helaas, sommige meer).
Enfin, nemen jullie ook TH8- aan die dan opt-outen op de CW voor zolang dat nodig is? zit nu in een jabbiebabbie clan puur voor de lol, mijn user-> YaNightmare #YLU8UJP8
Welkom alvast mocht je nog niet ingame in de clan zittenYaNightmare schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:10:
Oke top, thnx, ik zal een verzoek om te joinen inschieten dan
YouTube: Clash of Clans "How To Beat This Champion Base!" LavaLoonion Attack Strategy
Ik ben nu aan het oefenen met haste spells icm lavaloonion, want gowipek is gewoon klote op deze basissen.
Maar het filmpje is een lucky shot met die queen, en lvl 40 heroes. Dat hebben wij natuurlijk nog lang niet.
Nog één windblazertje naar lvl 6 en dan ben ik ook max. Daarna alles in de muren en cuppen
You can now boost your resource collectors for ONE WEEK for only ONE GEM each until August 7th!
Maintenance starts soon!
Burp
Eerst 4 golems op twee hoeken met jump en wat wiz erachter. Even wat laten opruimen en dan je laatste drie golems met nog paar wiz en heroes daartussen droppen. 2 wallies en jump naar de core. Rage zodra je king en queen richting th gaan. Ik neem ook een gif en een heal mee voor de cc troepen.
Zijn mijn stats wat voldoende om te joinen? TH8 met defense alle def op max behalve de bommen (lvl4) en muren, die zijn deels lvl6 en deels lvl7 en ben ik momenteel druk aan het upgraden.
Ingame Nofiidea ; #28JVJQULC
Wel speel ik nu met een paar vrienden. Kunnen die ook joinen?
Zodra ik het besproken heb zal ik de clan verlaten als jullie het goed vinden dat ik erbij kom.
Ingame klablabla #CJQLR2YP.
Graag zie ik een invite tegemoet.
#CJQLR2YP
Hier kan je zien wanneer je het beste kan aanvallen.
Dat klopt vrij aardig met mijn beleving. Idd grappigklablabla schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:10:
http://clashofclansforecaster.com
Hier kan je zien wanneer je het beste kan aanvallen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)