Die 1K gems zijn toch in de pocketthedon46 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:26:
Helaas moet ik ook toegeven dat het pushen naar champ mij niet gaat lukken. Ben nu Max th9 op valks na en een heel stel muren, maar dat kost me teveel tijd om goeie legers te bouwen, en met de hoeveelheid CW die wij spelen komt het er dan gewoon niet van.
Toch maar weer 1000 gems gepakt voor het pushen naar master, als ik over een tijdje th10 ben dan ga ik het weer eens proberen
Thanks voor de fun boys! en good luck!
Het kost ook zoveel elixer. En met de wars erbij is het echt lastig. En idd je moet zeker zijn dat je gaan winnen. Ik win met gewoon aanvallen wel. Maar in de war blijf ik continu verliezen. Heb mij ook even op optut hierdoor gezet. Dit gaat teveel sterren kost. Ik moet mij concentreren op lavaloonion. Zodat ik de hoge basissen kan GoWipen of Lavaloonion, nadat ik hun heb gecheckt.crisp schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:57:
Ik kwam gisteren nog een TH7 tegen met 3000+ cups
Master 1 is erg lastig doorkomen, je kan je je echt geen faal meer veroorloven want dan ben je weer terug bij af. Ik ben dus ook heel voorzichtig geworden bij het aanvallen; liever 100x extra nexten dan het risico lopen een aanval te verliezen. Jammer genoeg leveren dat soort aanvallen doorgaans ook minder cups op.
Ik geef het nog een paar dagen; sta er nu wel weer redelijk voor dus ik zie nog kansen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ja was al aardig gestegen zag ik.Blahran schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:12:
zolang ik af en toe nog omhoog kom door mislukte aanvallen op mijn dorp blijf ik proberen. maar zoals ik begrijp gaat dat boven 3000 lastig worden voor TH9 als ik in die range zit ga ik proberen weekend te pushen met barrack/spell boost en merk ik wel hoe ver ik kom.
Ik doe zelf ook amper mee, vind het nog "knap" dat ik boven de 3k cups blijf. Afgelopen weekend kwam ik zondagmiddag ergens weer online en resultaat was dat ik meer dan 40 cups had verlorenTylen schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:09:
Heb een beetje opgeschoond. Rikkie_PC eruit. Mootje ook, want denk niet dat die echt mee doet en nog niet de troepen heeft om het te halen.
Mijn push staat een beetje op een laag pitje. Ik heb weinig tot geen elixer(pompen in de upgrade) en hetgeen wat ik heb gaan in de war zitten.
Huidige status "RoadToChamp."
Participants (Trophy Record) - Current.
- Jeroen (3290) - 3149 (Tweakers3)
- Famous (3201) - 3069 (Tweakers2)
- Milan (2614) - 3067 (Tweakers3)
- Blahran (2612) - 2775 (Tweakers3)
- Jeroen (2606) - 2748 (Tweakers3)
- thedon46 (2291) - 2559 (Tweakers)
- Roadjunk (2880) - 2311 (Tweakers3)
- Reluwar (2645) - 2151 (Tweakers3)
Note: Vanwege de 24/7 clanwar kan het wat langzamer gaan deze week
Voor de mensen die afvragen waarom ik lightning mee neem, zo kan het ook handig uitkomen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Thanks! Dat leek mij ook welTylen schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:58:
[...]
Welkom Held/Saitek. Ik zie je er nog niet bij. Maar volgens mij ben je wel welkom. Mooie basis iig. Niet gerushed.
Helaas nog geen uitnodiging gezien, ik wacht met geduld af
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Thanks
Intentionally left blank
Weer een leuke, begint steeds effectiever te worden zo.
En een war waar de Chinezen een stuk minder goed zijn haha

[ Voor 54% gewijzigd door Tylen op 14-04-2015 08:57 ]
Zo kan ik bijv. niet 1 pile van een muur selecteren (of heel moeilijk na veel geneuzel) terwijl ik dat op mijn Iphone 4 niet heb.
Zodoende vroeg ik me af of er android (samsung) gebruikers die ook dezelfde problemen ervaren (ik probeer een beetje uit te sluiten of het probleem aan het toestel ligt ja of nee :-))
Alvast dank!
*edit*
wie koopt er btw nou een telefoon met een scherm dat rond loopt...
Kan me wel voorstellen dat CoC daar nog niet mee overweg kan.
[ Voor 91% gewijzigd door maomanna op 14-04-2015 14:47 ]
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Intentionally left blank
YES

[ Voor 15% gewijzigd door Tylen op 15-04-2015 08:24 ]
Intentionally left blank
Snap ikcrisp schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:29:
Ik ben er klaar meeVanmiddag terug naar Crystal en onderweg naar beneden zoveel mogelijk loot pakken
Het ging gisteravond in een keer heel snel. Ik had al gemerkt dat ik elke keer dat ik offline ging binnen no-time gesniped werd door TH8's die ergens rond de 3700 cups zitten; blijkbaar gebruiken die een script oid om snipes te vinden(?). Ik kon er uiteindelijk twee revengen voor 20+ cups elk (en leuke loot
Intentionally left blank
Welkomcarpetburn schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:31:
Ben nog op zoek naar een clan die ook oorlogen wint. Ben geen sniper of pompjesrover maar wals alles gewoon plat. Meestal 3 ster..userLisa Lvl74,1550cups(downleveld)wizz5,boog5..
Intentionally left blank
Als je een request doet met je tweakers nickname dan moet het goed komen!carpetburn schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:31:
Ben nog op zoek naar een clan die ook oorlogen wint. Ben geen sniper of pompjesrover maar wals alles gewoon plat. Meestal 3 ster..userLisa Lvl74,1550cups(downleveld)wizz5,boog5..
Welkom alvast
[ Voor 11% gewijzigd door Blankinho op 15-04-2015 09:56 ]
Ze zit er al inBlankinho schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:55:
[...]
Als je een request doet met je tweakers nickname dan moet het goed komen!
Welkom alvast
[ Voor 80% gewijzigd door Qubitzz op 15-04-2015 11:20 ]
Rond ~21:30 even geboost (heroes en spell fact.) en geprobeerd om Champ te halen. Met de onderstaande aanval is het gelukt en Champ behaald (en direct record verbeterdTylen schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:05:
[...]
Snap ikBarching naar beneden. Er ligt echt veel loot voor het grijpen dan

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 15-04-2015 23:23 ]
TopFamous schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:21:
[...]
Rond ~21:30 even geboost (heroes en spell fact.) en geprobeerd om Champ te halen. Met de onderstaande aanval is het gelukt en Champ behaald (en direct record verbeterd). De buit zat nog redelijke mee, dus prima.
Helaas geen 2k gems..
[afbeelding]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eYWU_kUVKrY]
Dit keer eerste goede laloon gedaan met 3 sterren tot gevolg, een th9, dat wel. 2de aanval op no 5 werd 2 sterren, had iets beter moeten plaatsen met mn loons dan was het een 3 ster geweest denk ik. Toch, niet slecht.
Door een sterke top 3 aan hun kant waar we geen sterren hebben gehaald gaat een zekere overwinning lastig worden (met 1 uur te gaan 56-56). Wel hebben we een mooi aantal TH9 al kunnen 3 sterren. Ik zie steeds meer vooruitgang over de hele linie (Reluwar 2xMAher schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:04:
Hoe staat de oorlog ervoor?
Dit keer eerste goede laloon gedaan met 3 sterren tot gevolg, een th9, dat wel. 2de aanval op no 5 werd 2 sterren, had iets beter moeten plaatsen met mn loons dan was het een 3 ster geweest denk ik. Toch, niet slecht.
Nee, wel eerder gehad.MAher schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:12:
Gooed, en eerste keer een gelijkspel denk ik?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Ik ben net weer begonnen met clash (TH8) en wil graag jullie clan joinen, ik heb een request verstuurd
*update* vorige keer geapplyd zonder goed te lezen en ben nu geband door de clan

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 13:50 ]
Wat is je coc naam?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:49:
Hallo Tweakers,
Ik ben net weer begonnen met clash (TH8) en wil graag jullie clan joinen, ik heb een request verstuurd
*update* vorige keer geapplyd zonder goed te lezen en ben nu geband door de clan
Ik heb gisteren wel iemand gereject omdat ik hier geen aanmelding vond en omdat het een stadje was met achterlopende troepen (wat o.a. in clanwars echt een handicap is). Wellicht was jij dat?
[ Voor 22% gewijzigd door crisp op 20-04-2015 14:15 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Troepen loop ik inderdaad wat achter maar ben druk bezig met upgraden
Ik zal dan deze week de CW over moeten slaan
Volgens mij kan je na x tijd (24 uur?) opnieuw een request doen. Vermeld dan wel je Tweakers naam in je requestVerwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:23:
Mijn username is naar mijn weten Lucas ( google plus profiel)
Troepen loop ik inderdaad wat achter maar ben druk bezig met upgraden
Ik zal dan deze week de CW over moeten slaan
Intentionally left blank
Maar je villagers weten dan niet meer waar ze wonen! Hoe kan dat nou?Tylen schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:42:
https://supercell.helpshi...ing-soon-change-your-name
Veranderen van je naam kan binnenkort.
Hmmm, dan ga ik of Brogala of chiken heten

Intentionally left blank
Yes. En dan renamen we de clan naar: "De Jeroenen"
Haha, en dan lekker allemaal in dezelfde divisie gaan zitten!
Ik denk dat het komt omdat we in de top 200 van NL staanRenzzie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:57:
Veel aanmeldingen zeg de laatste tijdZou dit te maken hebben met de hoge cupjes van een aantal van ons? Of loopt iemand elke dag de global chat vol te schreeuwen?
Ik ben ook maar een beetje in Master blijven hangen, minder tijd om aan te vallen en het is een leuke range om wat nieuwe strategieën uit te proberen zoals GiHeHo:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aoWbUl2DutY]
Intentionally left blank
In de top 200Renzzie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:57:
Veel aanmeldingen zeg de laatste tijdZou dit te maken hebben met de hoge cupjes van een aantal van ons? Of loopt iemand elke dag de global chat vol te schreeuwen?
Het is inderdaad een TH9 strategie. Het is wel belangrijk dat je vantevoren het pad voor de hogs goed uitdenkt. In feite pak je met de hogs de flanken zodat je reuzen door het midden gaan en je healers niet vanaf de zijkanten onder vuur genomen worden.Tylen schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:26:
Giant Healer is beetje oldskoolMaar met die hogs erbij is het wel goed te doen ja. Th10 moet je er alleen niet meer doen denk ik.
Het grootste voordeel is dat het een relatief goedkoop en snel te trainen leger is die je sowieso altijd wel 1 of 2 sterren oplevert
Intentionally left blank
[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 24-04-2015 09:49 ]
Leger wat ik gebruik is (215 popcap): 1 healer, 17 giants, 5 wiz, 5 bommetjes, 20 barbs, 36 archers. 3x heal + 1x rage.
4 spells? Is dat voor farming of voor cups? Voor farming doe ik echt max 1xheal.Renzzie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:52:
Giant healer werkt hier nog steeds als een trein (lage TH9). Pak gewoon dikke loot iedere keer
Leger wat ik gebruik is (215 popcap): 1 healer, 17 giants, 5 wiz, 5 bommetjes, 20 barbs, 36 archers. 3x heal + 1x rage.
Elixer gaat trager inderdaad, maar nu kan ik mooi DE sparen. Straks switch ik dan wel naar een DE leger als ik daar alles goed geupgrade heb.
Vaak gebruik ik ook niet eens heel mn leger. Wiz zet ik ook alleen in als het nodig is.
[ Voor 16% gewijzigd door Renzzie op 24-04-2015 10:32 ]
16 reus,20 wizz, 2healers en king kost wel 110k elix, rage spel alleen bij onverwacht ck troepen.
GiWiHo lijkt me een leuke voor als ik wat hoger zit.
Barchen is prima, tot 3357 barch gebruikt dit keer. Kost je ~55k dus zeker als je wat hoger qua divisie zit heb je al winst door enkel de loot bonus. Juist doordat je leger zo weinig kost pakte ik ook 150k/150k waarbij ik dat voorheen nooit deed. Qua farming imo de beste strategiecarpetburn schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:25:
Nooit gebarched, ben meer van Giwihe in th8 en th9 laag, gegarandeerd 3 ster, wel ff doorzoeken naar een vet dorpje van 200k+ anders hou je geen elix over.
16 reus,20 wizz, 2healers en king kost wel 110k elix, rage spel alleen bij onverwacht ck troepen.
GiWiHo lijkt me een leuke voor als ik wat hoger zit.
YouTube: Clash of Clans Update "The Air Sweeper In Depth" It'll Blow You Away!
Burp
New anti-air defense: The Air Sweeper
* Push back groups of flying enemies with strong blasts of air!
* Air Sweepers deal no damage, but are great at slowing the progress of air attacks
* Air Sweepers can only face one way, but can be rotated to a direction of your choosing
* Unlocked at Town Hall 6, Air Sweepers gain more pushing strength when upgraded
Clan bookmarks
* Bookmark any Clan for later viewing using the '+' icon on any Clan profile page
* You can bookmark up to 30 Clans and view them under a new tab next to your profile
Clan War attack army preview
* Never attack unprepared again! Your army is now previewed before every war attack
* Inspect your troops, Clan troops, spells and heroes - anything missing will be flagged red
* Be ready or be sorry! You can no longer end war attacks early without surrendering
Interface improvements
* Starting at Town Hall 5, a one-time name change will become available in the game settings - use it wisely!
* Clan chat now shows when Clan settings are changed, indicating who changed them
* Defense ranges can now be seen even when the defense is under construction
* Defense modes can now be changed even when the defense is under construction
* Defensive buildings now initially point away from the TH in combat, EXCEPT for the Air Sweeper, which always points in its configured direction
Gameplay improvements
* Attacking troops will not start chasing defending troops as far away as they used to
* Fixed a very rare case where a defense might target a troop at the edge of its range, but not fire
* Loot values for many lower level single player maps have been improved, along with some slight layout tweaks and surprises
Matchmaking tweaks
* You are now more likely to find targets at or near your Town Hall level in multiplayer matchmaking
* Strength calculations have been updated in Clan Wars matchmaking to compensate for high level walls and heroes, skeleton traps, etc.
* (Already released in the 2x Clan XP event) Clan Wars matchmaking now prefers to wait a bit longer and try to find a bit better match
Burp
uhm mensen, ik ben mijn oplader kwijt en kan dus even niet nop coc. graag mij niet mee te laten doen a
heb je ook geen computer om Clash of Clans op te kunnen spelen?
[ Voor 91% gewijzigd door Shadow771 op 30-04-2015 19:34 ]
Och, je hebt nog 2 uur en 40 minuten voor je 2 aanvallen. Suc6 met zoekenRiddersjors schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:27:
ik heb een iphone
Intentionally left blank
Let wel, je hebt een Googleplus account nodig als je dat niet heb in een Google account
Je kan bluestacks op je (windows) PC installeren. BlueStacks is een android emulator, dus je krijgt een virtuele android die in je Windows draait.
http://www.bluestacks.com/download.html
Let wel, na installatie kan je kiezen voor een betaalde of gratis versie. Bij het kiezen van de gratis versie zal Bluestacks vragen om wat gesponsorde apps mee te installeren in Bluestacks. Deze moet je gewoon zelf regelmatig opschonen helaas... Zorg hierbij dus ook dat deze virtuale Android niet de optie Appdata sync aanzet anders kunnen die apps op je telefoon komen.
Start Bluestacks op, download Clash of Clans in the Google Play store, start CoC en login met je googleplus account. Voila!
Een screenshot van men huidige base:

Men base op 28 dec 2014:

[ Voor 11% gewijzigd door Xozium op 04-05-2015 03:10 ]
Welkom! Upgrade maar snel naar TH8, anders zal je niet veel plezier beleven aan clanwars. Je basis is er al klaar voorXozium schreef op maandag 04 mei 2015 @ 02:25:
He iedereen. Ik ben nieuw in deze clan. Ingame heet ik Xozium. Ik ben actief met clanwars en ik hoop dat het leuk wordt. Ik speel coc al sinds december 2014. Ik werk met de vaste nachtdienst, dus ik ben vooral in de namiddag, avond en s'nachts actief.
Verwijderd
EDIT: clash naam is trouwens bumblepuff
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2015 11:54 ]
Ik denk dat enige manier is dat leiding tijdelijk trophies even naar beneden schroeft voor jou. Of je moet even wat stijgen in cups en dan een join request sturenVerwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:53:
yo wou graag de clan joinen ben lvl 81 th 8 bijna max defences. zal actief aanvallen in clan wars, maar zie dat je minimaal 1800 trophies nodig bent om te joinen is dit ook te omzijlen of moet ik ff trophies farmen?
EDIT: clash naam is trouwens bumblepuff
Hogere trophies is vooral om de vele verzoeken die we de laatste tijd hebben naar beneden te schroeven.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Als dat lukt, geef ik iedereen een 'pile of gems'Steevo_S schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:27:
Kan een van de TW3 opperhoofden mij een DM sturen mbt een plan om een clan war te doen tegen elkaar? Met de juiste balans van basissen en de juiste tijd zoeken zouden we het voor elkaar moeten krijgen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
4 redelijk gelijke TH10
10 redelijk gelijke TH9
6 redelijk gelijke TH8
Het gaat bij de TH9 en TH9 vooral om de hoge defence, xbow en inferno wegen heel zwaar, de muren en AT/AD/CANONS maken minder uit.
Het gaat dus vooral om het tijdstip en de balans, daarom is het handig als er een inventaris van basissen word gemaakt en daaruit een selectie maken
Gezien het aantal spelers en het aantal wars dat ik tegen een NL clan heb gespeeld (nul) lijkt de kans dat dit lukt waanzinnig klein. Wel heel vet als dit lukt maar ik heb er een hard hoofd inSteevo_S schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:47:
Door de juiste balans van basissen en de juiste tijd gaan zoeken.
4 redelijk gelijke TH10
10 redelijk gelijke TH9
6 redelijk gelijke TH8
Het gaat bij de TH9 en TH9 vooral om de hoge defence, xbow en inferno wegen heel zwaar, de muren en AT/AD/CANONS maken minder uit.
Het gaat dus vooral om het tijdstip en de balans, daarom is het handig als er een inventaris van basissen word gemaakt en daaruit een selectie maken
20 vs. 20 wordt het dan. Ik zal hier ook even overleggen met de top.
Betekend ook dat 23 andere niet kunnen meedoen aan de war. En daar moet iedereen het wel mee eens zijn ;-)
Als iedereen het er mee eens is moeten we een selectie maken. Wat wel aan elkaar gewaagd is.
Lijkt me wel een leuk event om even te komen buurten.
Maxxed th9, alleen die puffer is level 3
127 lvl 9 muren
King 15
Queen 13
[ Voor 7% gewijzigd door parsnep op 22-02-2022 21:57 ]
Sorry, heb je moeten rejecten omdat je basis nogal gerushed is wat een serieus nadeel is in de clanwars.parsnep schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:37:
ik wil graag joinen heet parsnep in ClashOfClans
Probeer het over een tijdje nog maar eens als je troepen en defence meer gelevelled zijn. In de tussentijd kan je beter in een farmclan terecht denk ik...
Intentionally left blank
Hadden jullie nog interesse om dit te plannen en uit te voeren?dn072 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 12:17:
Klinkt wel als een leuk plan.
20 vs. 20 wordt het dan. Ik zal hier ook even overleggen met de top.
Betekend ook dat 23 andere niet kunnen meedoen aan de war. En daar moet iedereen het wel mee eens zijn ;-)
Als iedereen het er mee eens is moeten we een selectie maken. Wat wel aan elkaar gewaagd is.