Ik ga de clan verlaten. Tijdens mijn vakantie CoC totaal niet gemist, dus neem een totale break van CoC.
Bedankt voor de gezellige tijd en wie weet tot later!
Bedankt voor de gezellige tijd en wie weet tot later!
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
*maanden.maomanna schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:20:
Volgens mij is de ledenlijst in geen weken meer bijgewerkt?
Done!j0rn89 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:49:
Mijn telefoon is kapot kan iemand me kicken zodat ik niet mee doe met clan war?
Rustig aan Reluj0rn89 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:49:
Mijn telefoon is kapot kan iemand me kicken zodat ik niet mee doe met clan war?
Hij is er vast met zijn dikke reet op gaan zitten
Hoi Visscher,Ress schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:17:
TH7 en alles aan het upgraden en behoorlijk actief ;-)
Goed genoeg om de clan te joinen?
Ress #PUQ2CU02
Feli!Tylen schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:40:
Hoe gaat het mannen? Vandaag voor de tweede keer vader geworden 😍😍😍😍
Intentionally left blank
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Van harte gefeliciteerd!Tylen schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:40:
Hahaha. Goed bezig... I'll be backcrisp schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:35:
[...]
Feli!
Gaat goed verder, war weer gewonnen en ik heb bijna XP level 135
Moet zeggen dat de keizersnede van toen mijn dochter op de wereld kwam mij beter beviel dan deze natuuijke bevalling hahaha.
Pffff. Hopelijk is hij snel 2 jaar. Hahahaha.DyStiC schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:25:
[...]
Van harte gefeliciteerd!
Dus het is weer ff gedaan met de rust voor je
Gefeliciteerd dude!!Tylen schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:40:
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik doelde meer op het eindresultaat dan op de fysieke actieTylen schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:00:
[...]
Moet zeggen dat de keizersnede van toen mijn dochter op de wereld kwam mij beter beviel dan deze natuuijke bevalling hahaha.
Gaat wel goed, maar wel GTST ten top, We weten wel dat Tylen de vader is, maar er moet nog een test komen om te kijken wie nou eigenlijk de biologische moeder is. Verder zijn er nog wat geslachts veranderingen geweest en inter clan relaties weer op scherp hebben gezet. Toen bleek de ene gedacht te hebben vreemdgegeaan met de buurvrouw van de neef van de bakker waarbij die ene Jeroen altijd zijn brood haalt, maar dat bleek toch de andere buurvrouw te zijn waarmee hij zelf getrouwd was maar helemaal vergeten was na die noodlottige avond waarbij Bram zijn sleutels was kwijtgeraakt en daarmee het lot van het hele bedrijf op het spel zette. De nodige inzoom momenten van de camera op gezichten die geschokt waren voor meerdere seconden lang zijn niet meer op een hand te tellen, en er gaan geruchten dat Ludo ook weer terug komt, maar we weten natuurlijk dat helemaal niet mogelijk is na hoe hij tot zijn einde kwam na dat ongeluk in seizoen 412. Het zal zijn tweeling wel weer zijn.westergas schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:17:
[...]
...Hoe is het verder in twk3?? Af en toe nog een beetje GTST soap of is de rust terug? ...
burgt schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:02:
Het grappige is eigenlijk dat heel de GTST soap meteen gestopt is toen jij weg ging Rikkie![]()
![]()
Mooie samenvatting :):)burgt schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:01:
[...]
Ik doelde meer op het eindresultaat dan op de fysieke actie
[...]
Gaat wel goed, maar wel GTST ten top, We weten wel dat Tylen de vader is, maar er moet nog een test komen om te kijken wie nou eigenlijk de biologische moeder is. Verder zijn er nog wat geslachts veranderingen geweest en inter clan relaties weer op scherp hebben gezet. Toen bleek de ene gedacht te hebben vreemdgegeaan met de buurvrouw van de neef van de bakker waarbij die ene Jeroen altijd zijn brood haalt, maar dat bleek toch de andere buurvrouw te zijn waarmee hij zelf getrouwd was maar helemaal vergeten was na die noodlottige avond waarbij Bram zijn sleutels was kwijtgeraakt en daarmee het lot van het hele bedrijf op het spel zette. De nodige inzoom momenten van de camera op gezichten die geschokt waren voor meerdere seconden lang zijn niet meer op een hand te tellen, en er gaan geruchten dat Ludo ook weer terug komt, maar we weten natuurlijk dat helemaal niet mogelijk is na hoe hij tot zijn einde kwam na dat ongeluk in seizoen 412. Het zal zijn tweeling wel weer zijn.
Verder gaat het wel lekker
[ Voor 24% gewijzigd door Qubitzz op 08-09-2015 09:36 ]
nosweat schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:43:
Graag wil ik voorstellen om de mirror tactiek opnieuw te overwegen, in plaats van first come first serve, wat wij nu hanteren:
Die snap ik niet. Waarom bouw je een leger voordat je weet wie je gaat aanvallen?burgt schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:25:
Als die beter bij mijn leger passen dan ga ik liever daar voor.
Het is toch ook zonde als je dan een makkelijkere tegenstander pakt en de moeilijke doorschuift naar je clangenoot?burgt schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:33:
Blijft een slecht idee als je een mirror hebt die je niet aan kan. In het verleden hebben we al een keer geconcludeerd dat de tegestanders die standaard tegen ons mirrorde meestal sterren te kort komen op het einde omdat ze met hun eerste aanval teveel laten liggen.
Ik ben tegen dus.
Vrij groot nadeel vind ik nogsteeds:nosweat schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:43:
Graag wil ik voorstellen om de mirror tactiek opnieuw te overwegen, in plaats van first come first serve, wat wij nu hanteren:
1e aanval: mirror first
2e aanval: met zoveel mogelijk zekerheid van sterren het verbeteren van eerdere aanval van clangenoot
Voordelen:
- Iedereen is zeker van ten minste zijn 1e target, dus kun je je gewoon concentreren op een tactiek en leger specifiek voor die base.
- Iedereen gaat eerst voor zijn mirror, we komen er dus snel genoeg achter wie er slacked
- 2e aanval is dan specifiek voor maximaal aantal sterren
Nadelen
- Iedereen zal zijn eerste aanval snel moeten doen (zeg eerste avond / eerste 12 uur?)
- De 1e aanval heb je geen keuze voor een target. Ik zet hem onder nadelen, omdat dit het argument nu is om geen mirrors first te doen ... ? Ik vind het geen nadeel, want met jou keuze ontneem je een ander zijn mirror.
Discuss?
Dat is alleen waar indien je een goede ruil doet. Pak je een makkelijke tegenstander en je clangenoot heeft jou moeilijke tegenstander, dan schiet je als clan niets op toch?DyStiC schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:33:
[...]
Vrij groot nadeel vind ik nogsteeds:
- als je mirror veel sterker is verspil je je aanval, en dus sterren...
en ging het daar niet juist om?
Tuurlijk hoeft je clangenoot niet jouw mirror te pakken, dat zou inderdaad niet opschieten. Je mag twee keer aanvallen, dus degenen boven jou kunnen die dan alsnog pakken.nosweat schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 20:26:
[...]
Dat is alleen waar indien je een goede ruil doet. Pak je een makkelijke tegenstander en je clangenoot heeft jou moeilijke tegenstander, dan schiet je als clan niets op toch?
Wanneer jouw mirror veel sterker is, betekend dat 9 van de 10 keer dat je te veel aandacht hebt besteed aan je verdediging en te weinig aan je troepen en/of heroes. Dan heb je dus een onderliggend probleem.DyStiC schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 17:33:
[...]
Vrij groot nadeel vind ik nogsteeds:
- als je mirror veel sterker is verspil je je aanval, en dus sterren...
en ging het daar niet juist om?
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Als max TH9 wordt ik toch regelmatig tegenover een TH10 met inferno's gezet waar ik veel minder kans op sterren heb dan tegen een andere max TH9 (tenzij het een heel povere basis isShineless schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 10:42:
[...]
Wanneer jouw mirror veel sterker is, betekend dat 9 van de 10 keer dat je te veel aandacht hebt besteed aan je verdediging en te weinig aan je troepen en/of heroes. Dan heb je dus een onderliggend probleem.
Intentionally left blank
Inderdaad. Dit missen we vooral vind ik. Wat meer communicatie doet zeker goed voor het 'teamwork'..crisp schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 11:48:
[...]
Wat verder ook wel zal helpen is gewoon communiceren als je afwijkt van je mirror. Zeg het gewoon een paar keer in de chat, en kijk ook zelf af en toe in de chat of iemand anders misschien al iets 'geclaimed' heeft.
[ Voor 68% gewijzigd door Shadow771 op 12-09-2015 14:51 ]
Volgens mij is dat niet 'verboden' ofzo als dat je vraag is. Wel waar je rekening mee moet houden is dat je niet actief in 2 wars tegelijk kan zijn. Houd dus in dat het war bij de ene clan waar je aan meedoet dus echt afgelopen moet zijn voordat het 'Preperation day' bij de andere clan begint.Saitek schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:52:
Is het mogelijk om een keer een war mee te doen in de clan van vrienden of is dit echt een no-go? Dat ik na de war weer trouw terug kom naar mijn favoriete tweakertjes
[ Voor 5% gewijzigd door Shadow771 op 14-09-2015 00:16 ]
genietze!MAher schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:02:
Ik (RJ) ben een weekje in Spanje vanaf donderdag, kan nog net meedoen met de volgende war, daarna off. Geen iPad mee want ik moet werken en de kinderen zoet gehouden worden thuis
Tijd voor een ipad mini voor erbij...
Dit betekend dus nooit meer opgeven in een 2e aanval ook al haal je niet meer sterren (maar wel een hoger percentage) en als een gelijkspel dreigt kan je ook winnen door je destruction percentage omhoog te halen ipv een moeilijke 3 sterren proberen te scoren op een max TH9 oid (als max TH9).Yuri771 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 20:46:
Gelijkspel in clanwars is verleden tijd
[afbeelding]
https://www.facebook.com/...021224686/?type=1&theater
Andy http://www.andyroid.net/maomanna schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:38:
Had helaas geen tijd voor andynogwat of bluestacks. Hebben we gewonnen?
Veel suc6!manstaat schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:39:
Heren en Dames, Ik ga de clan uit. ik merk dat ik veel minder interesse heb in COC na de zomervakantie. Ik geef mijn plek dan ook graag af aan iemand die actiever is. Later wil ik graag terug komen mocht ik er weer zin in hebben. Veel suc6 en tot over een tijdje,
Uiteraard is die kans zeker aanwezigSaitek schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:41:
Succes! Hopelijk zien wij je nog weer!
Klopt niet helemaal wat je zegt maar ik deel je mening. Het is geen max Th9 maar een Th10. 5 spells (ipv 4), en 20 troepen meer en max hounds.Yuri771 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 02:11:
Ben niet echt onder de indruk. Ik zie alleen hoe een th9 van mijn level of lager geklapt word door een andere TH9 die een stuk verder is. Bijv een nr 9 valt een nr 18 aan... Dus de vraag blijft hoeveel effect dit heeft op een gemaxde th9. En een lagere th9 heeft meestal nog geen level 6 loons met level 2 lavahounds..
[ Voor 32% gewijzigd door Mechaniker op 20-10-2015 07:39 ]
Dan zou ik hogs nog wel eerst naar 4 tillen dan kun je de juiste basis zo plat gooienYaNightmare schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:33:
Ik ben even opt-out voor de aankomende war, zit in het buitenland voor werk, volgende war ben ik er weer natuurlijk.
PS, binnenkort Hogs naar 3 en barb king naar 10, dan ben ik redelijk klaar voor de stap naar 8,5 \o/
dus CoC 3 accounts?Mechaniker schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:23:
Hey clashers, ik wil graag joinen! Ik heb een Th9 in opbouw (afkomstig van een Th8 max), maar zou ook heel graag m'n 2e (Th7 maxed) en 3e account (Th5) meenemen als dat mag, die ben ik nog aan het opbouwen, dus opt out voor de war voor die 2 als het mag?
Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC
[ Voor 32% gewijzigd door Wii4all op 30-11-2015 12:41 ]
Burp
Nope, alles wat op de buitenste rand staat, schuift mee naar buiten. Dus alles laten staan!Wii4all schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:37:
Ik vraag me af wat er met de ruimte precies gebeurt van je dorp.
Ik laat nu de bomen aan de rand staan gewoon voor de gein.....ben benieuwd of die dalijk allemaal nog in de rand staan....
>> edit net ff gekeken outward krijg je er 1 blok extra ruimte bij, dat zou betekenen dat mn bomen dus 1 rij naar binnen komen te staan....ach ja...dan beginnen we maar opnieuw.
[ Voor 83% gewijzigd door burgt op 30-11-2015 14:51 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Qubitzz op 03-12-2015 15:59 ]
Dat zijn vloggers die al heel lang over clash vloggen. Die doet dit al tijden voor supercel. Hebben ze leuk voor elkaar gekregen. Spelers uit de community dus.MAher schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:35:
Wat een adhd stemmetje heeft die gast in die update filmpjes zeg. Hadden ze wel een prettigere stem voor mogen casten,,,
Intentionally left blank
Nu al??crisp schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:37:
TH naar 10 aanzetten
[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 09-12-2015 11:19 ]
Zoals gepost in het verkeerde forumtopic.Beste CoC Tweakers,
Ik heb zojuist een vers account aangemaakt, maar ik volg de verschillende fora hier al geruime tijd (lurking xD).
Ik zou graag willen joinen bij de Tweakers clan, degene welke ook wars speelt (Tweakers III meen ik??).
Mijn ingame name:
Grimreaper
Ik hoor graag hoe en/of wat.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq