Ah gelukkig toch nog meer gewonnen dan verloren. Gelukkig maar...voelt af en toe alsof we alleen maar verliezen ;-)
Lol ik snap je. Zo heb ik me ook gevoeld... Toch zijn er af en toe wat groene streepjes te zien :]DyStiC schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:01:
Ah gelukkig toch nog meer gewonnen dan verloren. Gelukkig maar...voelt af en toe alsof we alleen maar verliezen ;-)

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet verbaast dat jullie zoveel wars verliezen....... jullie hebben ook wel een heel laag destructiepercentage. Daar ga je ook niet veel meer wars mee winnen, vrees ik.
en jij bent?mploeger946 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:13:
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet verbaast dat jullie zoveel wars verliezen....... jullie hebben ook wel een heel laag destructiepercentage. Daar ga je ook niet veel meer wars mee winnen, vrees ik.
Maakt dat heel veel uit dan? Nee toch, ik reageer op jouw bericht.
Maar goed, ik zit in misser en onze clan doet het iets beter, omdat we met name een veel hoger destructie percentage hebben, denk ik.
Maar goed, ik zit in misser en onze clan doet het iets beter, omdat we met name een veel hoger destructie percentage hebben, denk ik.
[ Voor 21% gewijzigd door mploeger946 op 17-01-2016 21:27 ]
De laatste 2 wars hebben we ondertussen dik gewonnen met een gemiddelde destructie van 84%
Intentionally left blank
Ik heb ook het idee dat we wat beter presteren. Kan zijn omdat ik de laatste 2 wars optout was waardoor het niveau gestegen is natuurlijk 
Nu mn queen op 25 doe ik weer mee volgende war.
Nu mn queen op 25 doe ik weer mee volgende war.
en die 64.8% hebben we zelf laten lopen, tegestander was te sterk (flinke mismatch).
Mijn Queen is vandaag ook 25 geworden, dus komende war doe ik ook weer mee
Mijn Queen is vandaag ook 25 geworden, dus komende war doe ik ook weer mee
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Helaas zijn er regelmatig wat mismatches. Zeker nu de wars 15vs15 zijn maakt dat een groot verschil.
Soms is de tegenstander ook gewoon echt beter.
We zijn niet hardcore dus iedereen doet zijn best maar er wordt niet geanalyseerd tot we een ons wegen.
Soms is de tegenstander ook gewoon echt beter.
We zijn niet hardcore dus iedereen doet zijn best maar er wordt niet geanalyseerd tot we een ons wegen.
scheelt ook wel dat mij de laatste tijd steeds vaker lukt om een th9 te 3sterren gezien ik de 'gowihog' strategie beter onder de knie heb
Weer terug op het oude nest.
Heb er zin om weer lekker te clashen.
See you in-game !
Heb er zin om weer lekker te clashen.
See you in-game !
Yo Gasten, ik kom uit Tweakers clan, die is nu aardig rustig dus zou graag hier willen joinen om weer verder te clashen ! heb nu TH9, ingame naam = Torchdtec
Ik zou ook graag willen joinen in Tweakers3, ik zit momenteel in Tweakers maar die is zo goed als leeg.
Ik ben TH10, zonder TH10 upgrades (Op spells,lab en 1 army camp na)
In-Game heet ik Cryptoware.
Ik ben TH10, zonder TH10 upgrades (Op spells,lab en 1 army camp na)
In-Game heet ik Cryptoware.
Russian Hacker
Tweakers3, leukste clan van GoT 👊
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Top, krijg ik invite? Of kan ik zelf requesten?
Gewoon zelf even requestenTorch-D schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:43:
Top, krijg ik invite? Of kan ik zelf requesten?
Intentionally left blank
Ook weer terug op het oude nest. Good to be back!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Heb een request gedaan, tof dat ik mag joinen
Russian Hacker
TVP
* Tukk hier, ook op forum Tukk
Woonachtig in Breda, voormalig Tukk(er)
Ik zie in de TS 42 namen, klopt deze nog?
* Tukk hier, ook op forum Tukk
Woonachtig in Breda, voormalig Tukk(er)
Ik zie in de TS 42 namen, klopt deze nog?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Zoals ook in de chat gemeld ben ik liefhebber van claimen.
IMHO is onderstaande een mooie oplossing naast de vluchtige chat
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
word echt tijd om de eerste pagina te updaten..
Tweakers3 is geen claim clan. Gewoon lekker spelen.
Tukk schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:30:
Zoals ook in de chat gemeld ben ik liefhebber van claimen.
[video]

Point taken.Tylen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:02:
Tweakers3 is geen claim clan. Gewoon lekker spelen.
In principe doen we bij 1e aanval wel spiegelen, en als je daar van afwijkt dan is het wel netjes om dat even in de chat te melden
Intentionally left blank
Juiste troepen maken voor een base kost 1+ uur, in die tijd is mijn bericht voor het claimen allang uit de lijst verdwenen.
Dan claim je hem nog een keer. Simpel heTukk schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:39:
Juiste troepen maken voor een base kost 1+ uur, in die tijd is mijn bericht voor het claimen allang uit de lijst verdwenen.
Ja sorry Tukk, claimen via Clash Caller doen we niet in t3, ook niet nu jij erbij bent gekomenTukk schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:39:
Dat was mij ook wel duidelijk, dat wist ik toen ik hier naar toe ging.Ik vraag er ook niet om.
Nog zie ik een probleem en ben ik benieuwd hoe jullie daarmee omgaan.
Nog zie ik een probleem en ben ik benieuwd hoe jullie daarmee omgaan.
Que? kennen wij elkaar?Jeffrey0416 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 01:05:
^ og og issie weer bezig
Leuk, die update. Alleen krijg ik die niet geïnstalleerd op mijn G4. Probeer het op tijd te fixen maar als dit niet lukt voor vanavond moeten jullie me even opt out zetten.
nvm...iets met meerdere accounts op 1 telefoon wat ie niet snapte...fixed iig.
nvm...iets met meerdere accounts op 1 telefoon wat ie niet snapte...fixed iig.
[ Voor 20% gewijzigd door westergas op 26-01-2016 14:51 ]
Leuk weer wat meer leven in de brouwerij! Welkom nieuwe leden.
Qua nieuwe update lijkt het erop dat men probeert meer attacks te genereren door 5 aanvallen te belonen. Ook wordt het weer interessant om hoger in cups te gaan en met volwaardige legers erin te gaan.
De laatste update werkt bij mij (th10 die nog een aantal defs moet upgraden, en mn heroes) zo uit:
- bleef lager in cups, lootbonus woog niet op tegen veel sterker (=duurder) leger dat ik moest bouwen --> Chrystal II/III
- aanval zonder winst niet erg, gezien lage lootbonus. Bonus drop in cups-->makkelijkere targets en minder defense
Nu moet ik kijken hoe dit zich ontwikkeld. Wellicht dat ik nu wat hoger ga, terug naar Champions o.i.d. Maar ik kijk het nog even aan. Vanmorgen iig voldoende vette targets tegengekomen, ookal is de boost over.
Qua nieuwe update lijkt het erop dat men probeert meer attacks te genereren door 5 aanvallen te belonen. Ook wordt het weer interessant om hoger in cups te gaan en met volwaardige legers erin te gaan.
De laatste update werkt bij mij (th10 die nog een aantal defs moet upgraden, en mn heroes) zo uit:
- bleef lager in cups, lootbonus woog niet op tegen veel sterker (=duurder) leger dat ik moest bouwen --> Chrystal II/III
- aanval zonder winst niet erg, gezien lage lootbonus. Bonus drop in cups-->makkelijkere targets en minder defense
Nu moet ik kijken hoe dit zich ontwikkeld. Wellicht dat ik nu wat hoger ga, terug naar Champions o.i.d. Maar ik kijk het nog even aan. Vanmorgen iig voldoende vette targets tegengekomen, ookal is de boost over.
Maher, bovenin is goed vertoeven. Hoge loot bonus en tegenstanders hebben ook volle storage. Ja je moet erin met een vol war leger. Maar farmen gaat supersnel. Met def wordt je platgelegd. Boeie want je verdient dat weer terug met 1 aanval. En nu met de lootcart en starbonus wordt het leed iets verzacht.
[ Voor 31% gewijzigd door Tylen op 27-01-2016 08:12 ]
Dank u!MAher schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:41:
Leuk weer wat meer leven in de brouwerij! Welkom nieuwe leden.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Barchen is dood, lang leve CW-Atacks!
Ik zal vroeg mijn aanvallen doen onderin.
verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door Tylen op 27-01-2016 10:34 ]
Hallo mensen,
Al wel geaccepteerd bij de clan maar nog niet hier haha.
DutchCow is mijn ingame naam en zat eerst ook bij tweakers.
Mijn spiegel is nummer 24 en die kan ik het best aanvallen met lavaloon of heeft iemand anders nog tips?
Mijn spiegel is nummer 24 en die kan ik het best aanvallen met lavaloon of heeft iemand anders nog tips?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Beide xbow op air -lvl2.
4 keer AA
Een lavaloon gaat lastig worden dan, IMHO.
4 keer AA
Wat raad je dan aan?Tukk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:53:
Beide xbow op air -lvl2.
4 keer AA
Doe eens screenshot hier
Ruk, door de maintenance begint de war weer een half uur later.
(bijna bedtijd voor mij).
Ben je dan van plan de AQ en 1 anti-air tower uit te schakelen met een kleine ground army + jump aan de zuidoost kant voordat je lavaloons erin gaan? Je hebt ook nog level 1 lavahounds. Weet niet of ze ook de damage aankunnen van die Xbows die op ground+air staan.aDutchCow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:42:
Hallo mensen,
Ongunstig idd...zeker omdat ik pas na prep day mijn leger wil maken, dit ivm clowns die 1 seconde voor aanvang ff lekker hun basis om gooien.Tukk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:38:
Ruk, door de maintenance begint de war weer een half uur later.
Waarom is er eigenlijk voor gekozen om de war om 2100 te laten starten ipv het oude vertrouwde 2000? Vandaag start de war rond 2200.
Nee hoor, vanmorgen nog:Tukk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:30:
Barchen is dood, lang leve CW-Atacks!

Hoe vaak kom jij lege torens tegen met een veel te laag level muurtjes?thedon46 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:36:
[...]
Nee hoor, vanmorgen nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nooit, maar toch ik farm nog prima met barchTukk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:41:
[...]
Hoe vaak kom jij lege torens tegen met een veel te laag level muurtjes?
Tijdje terug is dat aangepast, 20:00 kwam soms net lastig uit, ikzelf heb bijvoorbeeld af en toe last van files waardoor ik net (niet) optijd thuis ben. 21:00 was dan een veiligere tijd.westergas schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:39:
[...]
Waarom is er eigenlijk voor gekozen om de war om 2100 te laten starten ipv het oude vertrouwde 2000? Vandaag start de war rond 2200.
Nu is het inderdaad balen dat het door de maintenance ineens 21:30~22:00 is helaas.
Lege torens nooit, die boogjes staan altijd bovenin te schieten.Tukk schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:41:
[...]
Hoe vaak kom jij lege torens tegen met een veel te laag level muurtjes?
Gemiddeld kom ik eens per 2 dagen een leeg dorp tegen wat de moeite waard is. Let op dat is wel in de tijd dat er geboost werd.....
PSN: Curvaa_
Gaan deze 2 heren of de leiding er nog wat aan doen om te voorkomen dat deze steeds een attack te missen?

[ Voor 18% gewijzigd door Shadow771 op 17-01-2018 09:17 ]
Prima dat je dit aankaart, maar ik zag mezelf op hogere nummers niet meer sterren te halen dan de behaalde.Yuri771 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:58:
Gaan deze 2 heren of de leiding er nog wat aan doen om te voorkomen dat deze steeds een attack te missen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft dat hiermee te maken?aDutchCow schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:49:
[...]
Prima dat je dit aankaart, maar ik zag mezelf op hogere nummers niet meer sterren te halen dan de behaalde.
Dat is natuurlijk onzin. De #25 van de tegenstander (één onder jouw nummer) is pas een uur voor tijd op 3 sterren gezet. Toen had je al lang kunnen (en tactisch gezien eigenlijk, moeten) aanvallen.aDutchCow schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:49:
[...]
Prima dat je dit aankaart, maar ik zag mezelf op hogere nummers niet meer sterren te halen dan de behaalde.
Zoals ik ook in de chat al aangaf, mooie binnekomer zo, gelijk al verzaken. Dat is uiteraad niet de bedoeling.
Ik merk al wel dat ik niet dezelfde passie en tijd in dit spelletje kan steken zoals jullie dat wel doen. Geeft niks, maar ik ga niet de tijd in de gaten houden wanneer ik moet aanvallen. Dus was leuk die halve week maar ik heb hier geen behoefte aan, succes nog!
Je hoeft niet mee te doen met de war. Zet jezelf op rood.
Mijn mening: Dan is een CW clan zoals tweakers3 niets voor jouw. Kan je beter een farm clan zoeken.aDutchCow schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:45:
Ik merk al wel dat ik niet dezelfde passie en tijd in dit spelletje kan steken zoals jullie dat wel doen. Geeft niks, maar ik ga niet de tijd in de gaten houden wanneer ik moet aanvallen. Dus was leuk die halve week maar ik heb hier geen behoefte aan, succes nog!

Success!
[ Voor 4% gewijzigd door Shadow771 op 17-01-2018 09:17 ]
Ik heb laatste tijd echt moeite om een goede 2 sterren te halen op th10. Dat is, na de update dus. Meestal/altijd gowiwi of een variant daarop waar ik eerder dus vrij zeker tekeer ging. Ik ben nu op m'n air def na qua def max th10, met AQ op 25 en BK op 21.
Zit ik net in eeen wat ongelukkige zone qua match of waar moet ik het in zoeken? Meestal zie ik wel wat foutjes in mn aanval, maar dat had ik eerder ook. Nu lijkt er gewoon niet genoeg punch te zitten in m'n max troepen.
Laatste gowiho op th9 ging prima met maximaal resultaat.
Zit ik net in eeen wat ongelukkige zone qua match of waar moet ik het in zoeken? Meestal zie ik wel wat foutjes in mn aanval, maar dat had ik eerder ook. Nu lijkt er gewoon niet genoeg punch te zitten in m'n max troepen.
Bij mij is het ook helemaal niks sinds de update, al zou het met de update niets te maken moeten hebben(?) Ben wat gezakt van ~3300 naar 3100 en daar gaat het weer wat beter...Zowaar TH9 met dikke loot en TH10 met inferno 1.MAher schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:33:
Ik heb laatste tijd echt moeite om een goede 2 sterren te halen op th10. Dat is, na de update dus. Meestal/altijd gowiwi of een variant daarop waar ik eerder dus vrij zeker tekeer ging. Ik ben nu op m'n air def na qua def max th10, met AQ op 25 en BK op 21.
Ik zit met 2100 ook te hoog merk ik om goede loot te pakken, waardeloos.
Ben bezig om die 150 sterren te pakken, maar heb 5 dorpen die in een zijtak staan die ik niet kan aanvallen.
Weet iemand hoe die aangevallen kunnen worden?
(de loot is best lekker om dit even te doen tijdens mijn schild)
Ben bezig om die 150 sterren te pakken, maar heb 5 dorpen die in een zijtak staan die ik niet kan aanvallen.
Weet iemand hoe die aangevallen kunnen worden?
(de loot is best lekker om dit even te doen tijdens mijn schild)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Er zou niks veranderd moeten zijn qua attack/defence power op Th10.
Zoeken jullie dead bases met volle pompen? Of wil je farmen met een goed leger? Want dan moet je gewoon zo hoog mogelijk gaan zitten
Zoeken jullie dead bases met volle pompen? Of wil je farmen met een goed leger? Want dan moet je gewoon zo hoog mogelijk gaan zitten
[ Voor 50% gewijzigd door Tylen op 01-02-2016 10:05 ]
Volle pompjes zijn verleden tijd, daar zoek ik ook niet meer naar.Tylen schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:05:
Er zou niks veranderd moeten zijn qua attack/defence power op Th10.
Ik farm met;
3x pekka5
2x golem5
20x wizz6
6x wallie6
3x eq4
2x freeze5
1x rage5
1x jump3
Ben nu aan het experimenteren om ipv 2x golem 12x reusjes mee te nemen, om DE te besparen. Rond 3300 was ik het zat om steeds volledig te worden gerost. Heb (bewust) infernos op 2 dus men ziet mij als makkelijk doelwit
In chrystal blijf ik meestal wel heel, hoger wordt ik te vaak gepakt naar mn zin. Ik heb ook maar tijd voor een paar aanvallen per dag, en hou mn schild het liefste heel.
Is er niet ergens een calculator waar je kan zien waar je incl. loot bonus e.d. het beste uitkomt? Aangezien ik maar een paar aanvallen doe zou ik met dikke legers moeten aanvallen. Maar om dat eruit te halen moet ik hoog gaan en daar wordt ik weer leeggeroofd door dikke th11
Is er niet ergens een calculator waar je kan zien waar je incl. loot bonus e.d. het beste uitkomt? Aangezien ik maar een paar aanvallen doe zou ik met dikke legers moeten aanvallen. Maar om dat eruit te halen moet ik hoog gaan en daar wordt ik weer leeggeroofd door dikke th11
Door de firewall@werk kom ik er niet op, maar geeft http://www.clashofclansforecaster.com/ je niet die info?MAher schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:10:
In chrystal blijf ik meestal wel heel, hoger wordt ik te vaak gepakt naar mn zin. Ik heb ook maar tijd voor een paar aanvallen per dag, en hou mn schild het liefste heel.
Hee gaat het met de reusjes?westergas schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:25:
[...]
Volle pompjes zijn verleden tijd, daar zoek ik ook niet meer naar.
Ik farm met;
3x pekka5
2x golem5
20x wizz6
6x wallie6
3x eq4
2x freeze5
1x rage5
1x jump3
Ben nu aan het experimenteren om ipv 2x golem 12x reusjes mee te nemen, om DE te besparen. Rond 3300 was ik het zat om steeds volledig te worden gerost. Heb (bewust) infernos op 2 dus men ziet mij als makkelijk doelwit
Wat je kan doen is jump vervangen voor EQ. Dan heb je er 4. Kan je een rij muren mee verwijderen om zo een funnel naar core te maken.
Ik maar weer golempjes...met reusjes miste ik toch de tank factor. Frank van [tweakers] MISSeR is goed met reusjes maar ik krijg het niet voor mekaar. Doe ook maar 3-4 attacks per dag met mijn TH10 dus die wil ik wel laten tellen. Niet goed voor de motivatie als die allemaal falenTylen schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:30:
[...]
Hee gaat het met de reusjes?
Wat je kan doen is jump vervangen voor EQ. Dan heb je er 4. Kan je een rij muren mee verwijderen om zo een funnel naar core te maken.
Ik heb altijd een 4e EQ in het CC zitten voor de funnel. Jump gebruik ik niet vaak maar is toch handig om achter de hand te houden.
Snap ikwestergas schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:46:
[...]
Ik maar weer golempjes...met reusjes miste ik toch de tank factor. Frank van [tweakers] MISSeR is goed met reusjes maar ik krijg het niet voor mekaar. Doe ook maar 3-4 attacks per dag met mijn TH10 dus die wil ik wel laten tellen. Niet goed voor de motivatie als die allemaal falen
Ik heb altijd een 4e EQ in het CC zitten voor de funnel. Jump gebruik ik niet vaak maar is toch handig om achter de hand te houden.
Ik heb ook geprobeerd met reusjes ipv golem was idd een nogo. Tegen TH10 zou het misschien wel lukken maar TH11 gaat echt niet.
Reuzen ipv Golems heeft voor- en nadelen
.
Voor:
- reuzen zijn ook goed in door muren heenbeuken
- kunnen een multi-target inferno lange tijd afleiden
Tegen:
- springtraps
- minder 'Tank' dan golem
Wat ik soms doe: 2 golems en 4-6 reuzen
Verder 'farm' ik ook met 2 golems, 2 pekka's, 8 wallies, zooi wizzies, paar hogs en paar minions. Spells: 4x eq, 2x rage, 1x freeze, 1x poison en extra poison in cc
.
Voor:
- reuzen zijn ook goed in door muren heenbeuken
- kunnen een multi-target inferno lange tijd afleiden
Tegen:
- springtraps
- minder 'Tank' dan golem
Wat ik soms doe: 2 golems en 4-6 reuzen
Verder 'farm' ik ook met 2 golems, 2 pekka's, 8 wallies, zooi wizzies, paar hogs en paar minions. Spells: 4x eq, 2x rage, 1x freeze, 1x poison en extra poison in cc
Intentionally left blank
Altijd goed!
Mooie winst weer.
Valk 4 is hier over 42 uur klaar. Dan is m'n lab volledig uitgewerkt.
Heroes nu nog 20 en 21 (BK / Queen). Beide naar 25 en dan TH 10 aan.
Wellicht eerder als ik me verveel en niet meer kan wachten, en die kans is groot.....
Mooie winst weer.
Valk 4 is hier over 42 uur klaar. Dan is m'n lab volledig uitgewerkt.
Heroes nu nog 20 en 21 (BK / Queen). Beide naar 25 en dan TH 10 aan.
Wellicht eerder als ik me verveel en niet meer kan wachten, en die kans is groot.....
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 11-02-2016 23:06 ]
Lekker sleehond
Startpost mag wel een keertje bij gewerkt
Staat nog wel iets over strikes maar ik neem aan dat hier niet meer aan word gedaan?
Staat nog wel iets over strikes maar ik neem aan dat hier niet meer aan word gedaan?
Ook niet de eerste keer
Yuri771 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedemiddag heren en dames,
Hebben jullie nog plek voor een 'nieuwe' speler?
Sinds kort speel ik ook CoC. Ik ben in December begonnen en ben sinds vorige week TH7. Ik ben een actieve speler met 15+ normale aanvallen per dag. Helaas zit ik op dit moment in een inactieve clan wat wars betreft en zou graag ook met dit spelelement meegezogen willen worden. Mijn CoC naam is hetzelfde als mijn tweakers accountnaam
Hebben jullie nog plek voor een 'nieuwe' speler?
Sinds kort speel ik ook CoC. Ik ben in December begonnen en ben sinds vorige week TH7. Ik ben een actieve speler met 15+ normale aanvallen per dag. Helaas zit ik op dit moment in een inactieve clan wat wars betreft en zou graag ook met dit spelelement meegezogen willen worden. Mijn CoC naam is hetzelfde als mijn tweakers accountnaam
Me to. Alles is upgegrade dus ik ben bezig met TH7. Ik doneer veel troepen
+ ik zou nog iemand willen meenemen die op weg is naat TH8 en een (denk ik) TH9.
Naam is Schwarzen
Naam is Schwarzen
Jullie zijn beiden welkom.
Graag een request ingame doen met je tweakers username.
Ps. ik ben bezig de startpost te updaten.
Dit zal over een paar dagen denk ik compleet zijn (doe het even tussen mijn werk door
).
Dit zal over een paar dagen denk ik compleet zijn (doe het even tussen mijn werk door
[ Voor 45% gewijzigd door Frank_P op 17-02-2016 12:17 ]
Frank_P schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:16:
Dit zal over een paar dagen denk ik compleet zijn (doe het even tussen mijn werk door).
[ Voor 15% gewijzigd door Shadow771 op 18-02-2016 11:36 ]
Goed bezig! En nu je toch bezig bent, kan de minimum requirement veranderen naar TH8 goed onderweg naar 9 o.i.d. ? Momenteel is het minimum nog TH7 met archer 4 maar das niet echt meer relevant met een halve clan vol TH10 en 11Frank_P schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:16:
Jullie zijn beiden welkom.
Dit zal over een paar dagen denk ik compleet zijn (doe het even tussen mijn werk door).
In principe kunnen TH7 gewoon joinen hoor.
Met de opt-out functie kunnen mensen die nog niet in de wars passen, gewoon opt-out doen tot ze wel hoog genoeg zijn.
Ze kunnen dan wel lekker groeien en meedoen met een leuke en actieve clan.
En die TH7's worden vanzelf TH8 en 9
.
Met de opt-out functie kunnen mensen die nog niet in de wars passen, gewoon opt-out doen tot ze wel hoog genoeg zijn.
Ze kunnen dan wel lekker groeien en meedoen met een leuke en actieve clan.
En die TH7's worden vanzelf TH8 en 9
Begint wel weer een trend te worden zo. Een poosje geleden ging het ff goed, maar tis nu bijna elke war weer raak:

Ik snap dat ook nooit. Zet je dan op opt-out.
QFTTylen schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:51:
Ik snap dat ook nooit. Zet je dan op opt-out.
Probleem is dat ik hierdoor minder zin heb in de CW. Beter willen worden en alle aanvallen gebruiken, zo moeilijk is het toch niet?
ftfySleehond schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:48:
Oplossing, strikes weer invoeren!
Strikes hoeven niet nodig te zijn als iedereen gewoon zijn verantwoordelijkheid neemt en netjes zijn 2 aanvallen doet.
We hebben een tijd lang strikes gehad (toen opt-out er nog niet was) maar ook dat hielp niet echt en het was een hoop werk om bij te houden.
Als dit vaker voorkomt bij dezelfde personen dan gooien we die er gewoon uit.
Er zijn heel vaak 'discussies' geweest rondom strikes en mensen die minder fanatiek zijn.
Het probleem is dat er altijd fanatieke en minder fanatieke mensen in de clan zitten.
Dit is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Niet iedereen is super fanatiek bezig met dit spel en heeft zin om heel veel energie te steken in het beter worden.
Dat heb je alleen in diehard clans (zoals Tweakers1 ook was).
Als je een clan zoekt waarin mensen tot het uiterste (willen) gaan dan is Tweakers3 niet de clan.
We hebben een tijd lang strikes gehad (toen opt-out er nog niet was) maar ook dat hielp niet echt en het was een hoop werk om bij te houden.
Als dit vaker voorkomt bij dezelfde personen dan gooien we die er gewoon uit.
Er zijn heel vaak 'discussies' geweest rondom strikes en mensen die minder fanatiek zijn.
Het probleem is dat er altijd fanatieke en minder fanatieke mensen in de clan zitten.
Dit is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Niet iedereen is super fanatiek bezig met dit spel en heeft zin om heel veel energie te steken in het beter worden.
Als je een clan zoekt waarin mensen tot het uiterste (willen) gaan dan is Tweakers3 niet de clan.
Strikes zijn gewoon nodig als je mensen wil kicken op basis van "inactiviteit tijdens wars", anders weten mensen niet waar ze aan toe zijn.
Nu je opt-out kan kiezen zie ik geen enkele reden waarom je geen 2 attacks moet kunnen doen binnen 24 uur als je je daarvoor opgeeft. Dit heeft niks met tot het uiterste willen gaan of diehard zijn. Dit heeft meer met teamwork en respect te maken.
Dat er een zekere verschil in "skill" bestaat onder de verschillende leden is al langere tijd duidelijk maar is zeker niet het probleem of althans zo ervaar ik dat niet.
Nu je opt-out kan kiezen zie ik geen enkele reden waarom je geen 2 attacks moet kunnen doen binnen 24 uur als je je daarvoor opgeeft. Dit heeft niks met tot het uiterste willen gaan of diehard zijn. Dit heeft meer met teamwork en respect te maken.
Dat er een zekere verschil in "skill" bestaat onder de verschillende leden is al langere tijd duidelijk maar is zeker niet het probleem of althans zo ervaar ik dat niet.
Beetje jammer om dit te lezen van de leiding...Frank_P schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:21:
lol. Tweakers 3 is geen die hard coc clan, maar gewoon een gezellige bende. En dat werkt het beste, want voorlopig bestaat deze clan nog
Maar verliezen veel wars. Dat maakt het niet echt bepaald leuk.Tylen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:22:
lol. Tweakers 3 is geen die hard coc clan, maar gewoon een gezellige bende. En dat werkt het beste, want voorlopig bestaat deze clan nog
Dus even in de gaten houden wie niet echt actief daaraan mee doet. En 1 iemand de wars laten starten en dan die personen niet mee laten doen.
Ik ben het eens dat er geen reden is om geen 2 attacks te doen als je opt-in staat.
Die mensen die dat doen weten zelf ook wel wie het zijn en zien in de chat dat ze erop aan worden gesproken.
Misschien dat we het 'strike systeem' weer kunnen invoeren voor mensen die opt-in staan en die niet aanvallen, maar dat moeten we bespreken als leiding zijnde.
We verliezen inderdaad veel wars en dat komt ook zeker doordat niet iedereen dezelfde skills heeft.
Ik heb bijv. zelf erg veel moeite om TH10's aan te vallen sinds ik zelf beginnend TH10 ben.
Daarbij vind ik onze matchups ook wel vaak in ons nadeel.
Ik ben van mening dat al dat 'maxen' en hoge hero levels voordat je volgend TH gaat ons de nek om draait.
We krijgen daardoor zware matchmaking omdat men vind dat een bijna maxed TH10 wel tegen een niet gemaxte TH11 kan, terwijl die wel sterkere troepen heeft, een hero meer etc etc etc.
Wat het verschil maakt in TH10/TH11 zijn de aanvallende troepen, de inferno's, de heroes en inferno toren.
Het is echt maar heeeeel zelden dat wij een tegenstander krijgen die op papier slechter is dan ons.
Afgelopen war kwam ik als beginnend TH10 (eigenlijk TH9 met 2 inferno's en de 3e xbow) tegen een volledig gemaxte TH10 en bovendien hadden ze 2 TH11's meer dan ons.
@Shadow, je kan het 'jammer vinden van de leiding' maar dit is een casual clan met een gezonde interesse in de wars.
We hebben mensen die fanatieker zijn met aanvallen/farmen etc etc en we hebben mensen die daar minder fanatiek in zijn.
Niet iedereen heeft hetzelfde fanatisme en dat zal je hier moeten accepteren.
Indien je vindt dat dat niet bij jouw visie past dan zal je een clan moeten zoeken die dat wel doet.
Tweakers1 had bijv. een strike en claim systeem waarbij er zeer fanatiek wars werden gespeeld.
Mensen die niet presteerden hoorden daar niet thuis.
@Tylen, dat is inderdaad ook nog een oplossing.
Die mensen die dat doen weten zelf ook wel wie het zijn en zien in de chat dat ze erop aan worden gesproken.
Misschien dat we het 'strike systeem' weer kunnen invoeren voor mensen die opt-in staan en die niet aanvallen, maar dat moeten we bespreken als leiding zijnde.
We verliezen inderdaad veel wars en dat komt ook zeker doordat niet iedereen dezelfde skills heeft.
Ik heb bijv. zelf erg veel moeite om TH10's aan te vallen sinds ik zelf beginnend TH10 ben.
Daarbij vind ik onze matchups ook wel vaak in ons nadeel.
Ik ben van mening dat al dat 'maxen' en hoge hero levels voordat je volgend TH gaat ons de nek om draait.
We krijgen daardoor zware matchmaking omdat men vind dat een bijna maxed TH10 wel tegen een niet gemaxte TH11 kan, terwijl die wel sterkere troepen heeft, een hero meer etc etc etc.
Wat het verschil maakt in TH10/TH11 zijn de aanvallende troepen, de inferno's, de heroes en inferno toren.
Het is echt maar heeeeel zelden dat wij een tegenstander krijgen die op papier slechter is dan ons.
Afgelopen war kwam ik als beginnend TH10 (eigenlijk TH9 met 2 inferno's en de 3e xbow) tegen een volledig gemaxte TH10 en bovendien hadden ze 2 TH11's meer dan ons.
@Shadow, je kan het 'jammer vinden van de leiding' maar dit is een casual clan met een gezonde interesse in de wars.
We hebben mensen die fanatieker zijn met aanvallen/farmen etc etc en we hebben mensen die daar minder fanatiek in zijn.
Indien je vindt dat dat niet bij jouw visie past dan zal je een clan moeten zoeken die dat wel doet.
Tweakers1 had bijv. een strike en claim systeem waarbij er zeer fanatiek wars werden gespeeld.
Mensen die niet presteerden hoorden daar niet thuis.
@Tylen, dat is inderdaad ook nog een oplossing.
Het hoeft niet zo zeer fanatisme te zijn, maar je zegt nu eigenlijk dat we het maar moeten 'accepteren' dat er af en toe spelers niet aanvallen en zo het groot kunnen verpesten voor ons. Als dat jouw gedachte gang is, dan voel ik me ook niet verplicht meer om mijn 2 aanvallen uit te voeren, ook al verliezen we. Bespaart me tenminste resources. Zullen we het zo maar doen dan?Frank_P schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:41:
Je hebt duidelijk niet alles gelezen. Want ik heb het wel degelijk gehad over eventueel het strike systeem weer invoeren voor opt-inners. Ook zei ik dat het niet ok is als mensen niet aanvallen. Maar jij bent vrij fanatiek en dat merk ik ook vaak in de chat. Ik geef aan dat niet iedereen zo is in tweakers3, that's all. Ik vind je reactie een beetje kinderachtig.
Want? Je kunt er niet tegen dat iemand z'n bek open trekt? Look who's talking..Frank_P schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:14:
Ik vind je reactie een beetje kinderachtig.
Yuri771 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 23:47:
[...]
Want? Je kunt er niet tegen dat iemand z'n bek open trekt? Look who's talking..
[ Voor 3% gewijzigd door JeroendeGroot op 20-02-2016 12:55 ]