haha kijk die yuri flamen dan, idd beetje rustig aan vriend ;-)
Beste allen, na lange tijd een break te hebben gehad van COC ben ik nu weer actief bezig. Ik heb al een lange tijd in de clan gezeten aan het begin van vorig jaar. Volgens mij zijn er heel wat veranderingen gekomen in de clan haha, geen strikes meer O.o
Ik zoek nu weer een clan die gezellig is, vriendelijk maar toch ook echt wel een cw weet te winnen.
Ik las hierboven dat jullie er veel verliezen?
Tevens zou ik graag mijn vriendin meenemen in de clan, ze is nog maar net 2 weken bezig denk ik maar ze is wel enthousiast en zou ook graag mee doen met clanwars. ze is nu th5 en gaat naar th6. Ik zie dat jullie het liefs een th7 willen, maar misschien is er een uitzondering mogelijk. Door mijn goede herinneringen aan de clan dacht ik maar weer eens op bezoek te komen, en zie uit naar jullie antwoord.
ps, nog best veel leden nog steeds in de clan die er toen ook al in waren.
Groetjess
Ik zoek nu weer een clan die gezellig is, vriendelijk maar toch ook echt wel een cw weet te winnen.
Tevens zou ik graag mijn vriendin meenemen in de clan, ze is nog maar net 2 weken bezig denk ik maar ze is wel enthousiast en zou ook graag mee doen met clanwars. ze is nu th5 en gaat naar th6. Ik zie dat jullie het liefs een th7 willen, maar misschien is er een uitzondering mogelijk. Door mijn goede herinneringen aan de clan dacht ik maar weer eens op bezoek te komen, en zie uit naar jullie antwoord.
Groetjess
[ Voor 5% gewijzigd door Riddersjors op 25-02-2016 00:02 ]
He Sjors...gewoon joinenRiddersjors schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:59:
Beste allen, na lange tijd een break te hebben gehad van COC ben ik nu weer actief bezig. Ik heb al een lange tijd in de clan gezeten aan het begin van vorig jaar. Volgens mij zijn er heel wat veranderingen gekomen in de clan haha, geen strikes meer O.o
Groetjess
Donaties zijn gestoord en CW is een zooitje dus er is niets veranderd. Verder is de sfeer, op uitzondering van een periodieke rant van ondergetekende na, prima.
Ik ben zelf een mini/maxi aan het bouwen (th7 def met th9 offence) om de matchmaking een beetje te frustreren in ons voordeel. Meer lagere TH's kunnen hierbij alleen maar helpen dus ik zeg doen!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ben jij familie van Rapper Sjors?Riddersjors schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:59:
Groetjess
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
http://rappersjors.nl/biografie/schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:35:
[...]
2014 wordt hèt jaar van Rapper Sjors!
haha nee dat niet.
oke top, ze is op dit moment wel laag, dus als jullie het minimum omlaag kunnen halen zou het top zijn. (ze heeft geloof ik iets van 880 cups) dan zal ik dr even een appje doen dat we erin kunnen en zal ze een invite sturen wanneer ze online komt.
Mijn coc: Riddersjors
vn mn vriendin: Daffnee
moet ze natuurlijk wel een Tweakers account aanmaken, anders kan het niet
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Daffnee
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Kan ze niet gezamelijk op mijn account?burgt schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:17:
moet ze natuurlijk wel een Tweakers account aanmaken, anders kan het niet
Anders zal ik het even doorgeven.
En hoe is jullie cw record atm? want we komen uit een wat falende cw clan, en dat is niet heel goed voor t moraal haha
[ Voor 18% gewijzigd door Riddersjors op 25-02-2016 13:23 ]
Wel wat actiever dan hé Sjors, volgens mij je eerdere exit uit de clan namelijk niet op eigen initiatiefRiddersjors schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:59:
Beste allen, na lange tijd een break te hebben gehad van COC ben ik nu weer actief bezig. Ik heb al een lange tijd in de clan gezeten aan het begin van vorig jaar.
Dat klopt deels haha, ik dacht namelijk dat ik er wel uit was gegaan alleen kwam toen een tijd later online en toen zag ik dat ik gekicked was. Geheel mijn fout, en zal niet nog een keer gebeuren.DyStiC schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:24:
[...]
Wel wat actiever dan hé Sjors, volgens mij je eerdere exit uit de clan namelijk niet op eigen initiatief
Cups zijn verlaagd, jullie kunnen beiden een request doen, wel even met vermelding van tweakers naam en voor je vriendin met vermelding van bijv. jouw naam of tweakers naam.
Oke top, ik zie mn vriendin over 2.5 uur, dus zij zal rond die tijd ongeveer joinen. Ik kom er zo aan.
Mooi! Ik hoop dat we dan wat fatsoenlijkere matchups krijgen want de laatste tijd vind ik het echt drama.burgt schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:37:
Nieuwe war matchmaking rules are coming (SC forum) (crosspost naar generieke COC topic)
Als ik th10 wordt ga ik dus toch proberen te richten op offensive..
Sowieso dacht ik altijd al dat dat maxxen van ons de scheve matchups veroorzaakte en als ik dit zo lees klopt dat ook wel.
We zullen het zien!
Een tip, zoek niet langer dan 8-10 minuten als je geen te scheve matchup wilt. Zorg ook voor een goede afwisseling tussen th7-11.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
nieuwe update:
http://forum.supercell.ne...63&viewfull=1#post6882563
http://forum.supercell.ne...63&viewfull=1#post6882563
Leiding...wat doen we met deze bizarre matchmaking? Niets? Trollwar?
deel eens een screenshot.... ben wel benieuwd tegen wie jullie moeten.
[ Voor 42% gewijzigd door SuperKneus op 23-03-2016 10:59 ]
Zit ff te kutten met die screenshots maar dit is hoe het nu zit;SuperKneus schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:57:
deel eens een screenshot.... ben wel benieuwd tegen wie jullie moeten.
Wij
1xth11
7xth10
12xth9
1xth8
3xth7
1xth6
Zij
7xth11
6xth10
10xth9
2xth8
Zit bij de vijand wel wat gerusht spul tussen maar toch. Ik moet met mijn mini (th7) tegen een th9 dus dat gaat hem niet worden.
Deze war lekker laten voor wat het is, 1 barb/boog voor de vorm de eeuwige jachtvelden in sturen allemaal en klaar. next better.westergas schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:14:
[...]
Zit ff te kutten met die screenshots maar dit is hoe het nu zit;
Wij
1xth11
7xth10
12xth9
1xth8
3xth7
1xth6
Zij
7xth11
6xth10
10xth9
2xth8
Zit bij de vijand wel wat gerusht spul tussen maar toch. Ik moet met mijn mini (th7) tegen een th9 dus dat gaat hem niet worden.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
proberen met een cheap legertje bij een ster te pakken op eentje die je aankan om nog wat warloot te pakken zou ik zeggen. lekker een lage barchen of proberen ergens een TH te snipen.
Of vragen of hun nr 1 zn th buiten zet voor een optimale bonus
Of vragen of hun nr 1 zn th buiten zet voor een optimale bonus
Ik zou graag de clan willen joinen
Ingame heet ik Marco (#82VC2PR2L), level 53 en Gold League III score van 1576.
The devil is in the details.
Doe maar een ingame join request.Hahn schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:14:
Ik zou graag de clan willen joinenIngame heet ik Marco (#82VC2PR2L), level 53 en Gold League III score van 1576.
Level en cups zijn overigens niet belangrijk, we hechten meer waarde aan th level en uiteraard niet gerushed.
Is het misschien een idee om wat specifiekere regels te maken mbt clanwar? Aangezien er de laatste tijd veel sterren worden verspilt is het wellicht van meerwaarde om hier weer eens naar te gaan kijken. Imo ging het vroeger een stuk efficiënter dan nu.(maar kan ik ook volledig mis hebben)
Prima idee!!Riddersjors schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:25:
Is het misschien een idee om wat specifiekere regels te maken mbt clanwar? Aangezien er de laatste tijd veel sterren worden verspilt is het wellicht van meerwaarde om hier weer eens naar te gaan kijken. Imo ging het vroeger een stuk efficiënter dan nu.(maar kan ik ook volledig mis hebben)
Ik denk dat een aantal toch wel wat fanatieker mogen aanvallen. Anders is dit alleen maar gs verspillen. Vorige war 5 gemiste aanvallen. Deze war, de onderste nog geen eens allemaal aangevallen en zie ook nog mensen die beide aanvallen nog niet hebben gebruikt.
Denk dat de strikes weer terug moeten komen. Op deze manier wordt de clan een funn clan die cw erbij doet.
- Net onze nr 15 een loot aanval op de nr 9. Dit is in mijn ogen gewoon een strike waard!
- te laat aanvallen, klagen dat je nr al aangevallen is en dan geen eens de replay bekijken en in dezelfde bb trappen als ik -> verspilde aanval
- (herhaaldelijk) te laat aanvallen als onderste regio -> striken
Zou de staff misschien een reactie kunnen geven?
Volledig mee eens duidelijkere regels en handhaving hiervan.
Ik wil nog wel even reageren op mijn te late aanval.
Ik heb 2 uur moeten wachten voordat mijn cw request werd vervuld. ( lijkt wel alsof niemand Golem wilt geven) Als je ziet dat er een request open staat pak je die target niet.
Was geïrriteerd, dus was een Yolo attack
Ik heb 2 uur moeten wachten voordat mijn cw request werd vervuld. ( lijkt wel alsof niemand Golem wilt geven) Als je ziet dat er een request open staat pak je die target niet.
Morazues
Is er geen donatie account in de clan? 1 waarvan iedereen de login heeft en wekle altijd een zooi troepen klaar heeft staan? Die hebben wij wel en werkt echt super makkelijk.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik geloof dat we nieuwe staff erbij nodig hebbenRiddersjors schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:51:
Zou de staff misschien een reactie kunnen geven?![]()

Het ontbreekt bij de huidige een beetje aan enthousiasme en tijd geloof ik...
Doe maar een ingame request (en vermeld dat je van tweakers komt), dan kunnen we ook je basis e.d. zien.GrasshopperNL schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:29:
Ik zou graag willen joinen. Ben lvl 80 op dit moment.
id: #U0J0Q8R
ingame naam: GrasshopperNL
[ Voor 34% gewijzigd door DyStiC op 05-04-2016 09:23 ]
? heeft je account een andere naam nu?rempro schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:17:
Volledig mee eens duidelijkere regels en handhaving hiervan.
Ik heb zondag overdag met mijn 'mini' account (jeremy) wel golems uitgedeelt. Ik moet wel opmerken dat ik ook wel het idee heb dat de 'dure' donaties vooral van een paar mensen moeten komen (cc donaties in war ook).
Als mensen nu gewoon het quid pro quo adagium aanhouden en bij vragen ook meteen een ander doneren (als er andere aanvragen zijn) dan zou dat denk ik al een stuk schelen, zeker met de wizz-aanvragen. Als ik aanval heb ik altijd al een paar wizz in training die ik na afloop meteen kan doneren
Intentionally left blank
Misschien een idee om idd eens te kijken wie evt een stapje hoger wil en wie zich wil ontfermen over de nieuwe regels? Als ik het goed heb zijn er ook 2 co-leiders gestopt in de laatste maand.DyStiC schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:22:
Ik geloof dat we nieuwe staff erbij nodig hebben![]()
Jep, lijkt mij niet verkeerd. Had dit al eerder voorgesteld in de DM die we hebben lopen met de staff leden, maar misschien goed om dat hier voort te zetten.Riddersjors schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:46:
[...]
Misschien een idee om idd eens te kijken wie evt een stapje hoger wil en wie zich wil ontfermen over de nieuwe regels? Als ik het goed heb zijn er ook 2 co-leiders gestopt in de laatste maand.
Ik heb het eerder al gezegd : degene boven je war zijn cc vullen. Zo is iedereen verantwoordleijk en direct aanspreekbaar voor de vulling boven zich. geen problemen met cc die niet gevuld zijn.heb zondag overdag met mijn 'mini' account (jeremy) wel golems uitgedeelt. Ik moet wel opmerken dat ik ook wel het idee heb dat de 'dure' donaties vooral van een paar mensen moeten komen (cc donaties in war ook).
Als mensen nu gewoon het quid pro quo adagium aanhouden en bij vragen ook meteen een ander doneren (als er andere aanvragen zijn) dan zou dat denk ik al een stuk schelen, zeker met de wizz-aanvragen. Als ik aanval heb ik altijd al een paar wizz in training die ik na afloop meteen kan doneren
Verder war donaties : eerst vragen wie b.v. een golem/witch/hogs/valk kan maken. Als iemand reageerd (tuurlijk,maak ik wel!)"doe je de aanvraag met daarin "Golem van Qubitzz"
Zo blijf je nooit onnodig met troepen zitten en heb je sneller wat je nodig hebt.
en als inderdaad als je troepen maakt, niet precies het aantal maar 4 xtra wizz, voordat je aanvalt (of erna) kan je die doneren. Werkt prima en je hoeft niet heel de tijd de chat in de gaten te houden.
Het aanvullen van staff lijkt me idd een waardige suggestie. We hadden het volgens mij eerder over gehad een tijdje terug in de chat. Toen hadden we het erover dat er bijvoorbeeld niemand was die zin heeft om strikes bij te houden. Lijkt me wel verstandig als daar weer 'ns een keer naar gekeken word.DyStiC schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:22:
[...]
Ik geloof dat we nieuwe staff erbij nodig hebben![]()
wat naar mijn mening ook kan werken is als iemand een cw unit vraagt, en als iemand erop reageer dat diegene het aangezet heeft om het request dan te laten. Tenzij je zelf binnen een minuut ofzo reageert omdat je toevallig al een lava of gollem heb rondlopen.Qubitzz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:14:
Verder war donaties : eerst vragen wie b.v. een golem/witch/hogs/valk kan maken. Als iemand reageerd (tuurlijk,maak ik wel!)"doe je de aanvraag met daarin "Golem van Qubitzz"
Zo blijf je nooit onnodig met troepen zitten en heb je sneller wat je nodig hebt.
In bijv. mijn situatie is het soms zo op een avond dat de cw gaat beginnen (1 uur voor starttijd ongeveer):
- Ff normale aanval zodat ik van mijn farm army af ben
- CW army en spells maken
- CW unit(s) vragen in cc (om mee aan te vallen)
En dan ben ik ff 'weg' van Clash.. Houd ik niet de chat in de gaten komende half uur ofzo.
Hele discussie gaande. Goed dat die eindelijk een keer wordt gevoerd!
Maar is inderdaad wel nodig om wat nieuwe regels en leiding te introduceren. Wat is het plan? En wie regels dit?
Van mij mogen die nieuwe regels, die hierboven staan, gelijk in gaan. Houd de lol er ook in. En verder dat er ook wat meer naar de ratio wordt gekeken.
Maar is inderdaad wel nodig om wat nieuwe regels en leiding te introduceren. Wat is het plan? En wie regels dit?

Van mij mogen die nieuwe regels, die hierboven staan, gelijk in gaan. Houd de lol er ook in. En verder dat er ook wat meer naar de ratio wordt gekeken.

Gister voor het eerst tegen een hackende clan gespeeld.
Wat een stakkers..
Ze konden hetzelfde dorp oneindig aanvallen. Als ze geen drie sterren pakte stopte ze de aanval en kwam hij niet in de warlog. Vervolgens cookt hij nieuwe troepen en doet het weer opnieuw.
Het leek er een tijdje op dat we ondanks dat ze hackte toch gingen winnen, maar het mocht helaas niet baten:(
Dacht dat de tijd van ghosten lang achter ons lag, maar helaas:(
Wat een stakkers..
Ze konden hetzelfde dorp oneindig aanvallen. Als ze geen drie sterren pakte stopte ze de aanval en kwam hij niet in de warlog. Vervolgens cookt hij nieuwe troepen en doet het weer opnieuw.
Het leek er een tijdje op dat we ondanks dat ze hackte toch gingen winnen, maar het mocht helaas niet baten:(
Ik stel voor dat als er mensen zijn die enthousiast zijn en tijd/zin hebben om allerlei dingen bij te houden (zoals strikes) dat deze mij een DM sturen met hun 'motivatie'.
Ik zal deze dan voorleggen bij de rest van de leiding.
Sorry Frank, ik was erg fanatiek met het doneren voor de war deze ochtend.
Telt deze overigens niet mee met je donatie score?
Zou het? Ik kan je moeilijk geloven maar dat moet je natuurlijk direct melden bij supercell.Wereldkaart schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:48:
Wat een stakkers..
Konden jullie de attacks zien welke werden afgebroken?
Haha maakt niet uit, heb er 1 bij Daniel kunnen gooien nog en de rest doneer ik aan mensen in de chat.Ricloo86 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:12:
Sorry Frank, ik was erg fanatiek met het doneren voor de war deze ochtend.
En nee helaas tellen war donaties niet mee aan je normale score.
Ja we hebben het gemeld.Tylen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:20:
[...]
Zou het? Ik kan je moeilijk geloven maar dat moet je natuurlijk direct melden bij supercell.
Konden jullie de attacks zien welke werden afgebroken?
Alles is opgenomen en gescreenshot.
Hij viel gewoon aan zoals elke attack, je kijkt live mee en opeens freezed je beeld.
Vervolgens kun je de match leaven, maar er staat niets op je warlog.
Dit is 7x gedaan op 1 base door dezelfde speler, totdat hij een 3 ster haalde (hij wist ondertussen alle traps etc te vinden) en toen verscheen hij er wel op.
Bij 1x kun je nog denken aan een bug, maar 7x is een exploit/hack
Jeetje. Zal vast idd een exploit of lekje zijn. Hopelijk kan SC dat zsm oplossen, anders gaan steeds meer mensen dit doen. Word niet leuk zo..Wereldkaart schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:11:
[...]
Ja we hebben het gemeld.
Hij viel gewoon aan zoals elke attack, je kijkt live mee en opeens freezed je beeld.
Dit is 7x gedaan op 1 base door dezelfde speler, totdat hij een 3 ster haalde (hij wist ondertussen alle traps etc te vinden) en toen verscheen hij er wel op.
Wtf. Ik ben wel benieuwd. Deel die recordings eens hier?Wereldkaart schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:11:
[...]
Ja we hebben het gemeld.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8hCzKLmnKgY]
Dit was precies na de update met het nieuwe war scherm en werd er al flink "gespookt" blijkbaar is dit nu gemeengoed weer aan het worden aangezien traps niet meer terug te zien zijn in replays als ze niet getriggerd worden.
In theorie als je het report met filmpjes krijgt de speler in kwestie een 30 dagen ban, je moet dan wel een filmpje hebben!
Dit was precies na de update met het nieuwe war scherm en werd er al flink "gespookt" blijkbaar is dit nu gemeengoed weer aan het worden aangezien traps niet meer terug te zien zijn in replays als ze niet getriggerd worden.
In theorie als je het report met filmpjes krijgt de speler in kwestie een 30 dagen ban, je moet dan wel een filmpje hebben!
YouTube: CoC modder from Insanos Elite
Hier zie je het, 2.35 de uitleg
Helaas weer geen Youtube momentje, ben niet in beeld:(
Het ergste is nog dat SC gereageerd heeft voor het einde van de war, inclusief proof, maar er gewoon niets aan doet..
Hier zie je het, 2.35 de uitleg
Helaas weer geen Youtube momentje, ben niet in beeld:(
Het ergste is nog dat SC gereageerd heeft voor het einde van de war, inclusief proof, maar er gewoon niets aan doet..
[ Voor 48% gewijzigd door Wereldkaart op 06-04-2016 17:25 ]
Eh, is dit niet gewoon XMODGames voor JB iDevices? Althans zo lijkt het, vroeger ook wel eens gebruik van gemaakt in mijn actieve tijd. Je kon toen nog gewoon oefenen voor de beste strategie tegen een tegenstander, en zoals aangehaald hierbij wist je door het inzetten van je troops exact waar alle traps, GB, e.d lagen.Wereldkaart schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:48:
Wat een stakkers..
Je had trouwens nog wel meer functionaliteit hoor zoals het actief houden van je basis, automatisch looten etc.
edit: even opgezocht, http://www.xmodgames.com/mods/clashofclans-ios/ lijkt nog steeds te bestaan en te werken.
[ Voor 5% gewijzigd door SamD op 06-04-2016 17:27 ]
https://www.facebook.com/Insanos-Elite-1539536179650923/
We zijn niet de enige die erachter zijn gekomen schijnbaar
We zijn niet de enige die erachter zijn gekomen schijnbaar
Wat xmod deed of doet is anders dan bijvoorbeeld wat imod (betaalt vs gratis) met imod kan je daadwerkelijk de eerste aanval ghosten en daarna als je drie sterren haalt de aanval scripten, daarom zie je een aanval maar registreert hij niet. Bij xmod moet de basis al aangevallen zijn voordat je hem kan oefenen met clan kasteel en traps.
Die replay was net nadat het start war scherm aangepast werd dat eigenlijk de tijdelijke oplossing voor xmod was daarom zag je ook veel 0% aanvallen omdat anders de traps niet zichtbaar waren, in de update van maart was dit tijdelijk opgelost door het uitschakelen van traps die niet getriggerd zijn tijdens een replay...
Lang verhaal maar als ghosting weer terug is kan sc weer opnieuw beginnen en een oplossing zoeken...
Die replay was net nadat het start war scherm aangepast werd dat eigenlijk de tijdelijke oplossing voor xmod was daarom zag je ook veel 0% aanvallen omdat anders de traps niet zichtbaar waren, in de update van maart was dit tijdelijk opgelost door het uitschakelen van traps die niet getriggerd zijn tijdens een replay...
Lang verhaal maar als ghosting weer terug is kan sc weer opnieuw beginnen en een oplossing zoeken...
Dan mag jij mij uitleggen hoe je imod kan scriptrn
Tylen niet moeilijk. Scherm aanraking opnemen en afspelen op het moment dat je echt aanvalt.
Iemand van onehive is pas nog door de mand gevallen (gescripte aanval dropte een zapquake op een AD maar in de echte aanval besloot de AQ opeens de AD te slopen. Resultaat: zapquake op de plek waar eerst een AD stond.
Iemand van onehive is pas nog door de mand gevallen (gescripte aanval dropte een zapquake op een AD maar in de echte aanval besloot de AQ opeens de AD te slopen. Resultaat: zapquake op de plek waar eerst een AD stond.
Maar dat kan niet met imod hoor
Als je Imod kan instaleren, kan je ook wel Tasker instaleren.
Tasker? Dat is iets androids zeker.. Only iOS hier
Dubbel cw exp, als de leiding en meren deel van de clan ermee akkoord gaan non-stop cw? Ik weet dat een aantal leden het wel zien zitten, alleen niet hoe de leiding hier naar kijkt
Wat mij betreft prima.
Als de rest het er ook mee eens is dan doen we ff een clan msg zodat degene die niet willen deelnemen opt-out kunnen gaan. Anders doen er zo mensen mee die helemaal geen deel willen/kunnen nemen aan de extra ingelaste cw's.
Als de rest het er ook mee eens is dan doen we ff een clan msg zodat degene die niet willen deelnemen opt-out kunnen gaan. Anders doen er zo mensen mee die helemaal geen deel willen/kunnen nemen aan de extra ingelaste cw's.
Ik doe mee!
Voor deze tijdelijke periode zou ik zeggen non stop CW ja en dan gewoon kijken hoeveel resultaat we kunnen halen. Elke winst in deze periode is mooi meegenomen.
Sinds een paar weken weer verslaafd geraakt aan dit spelletje door een collega.
Ik heb nu een TH5 en ga volgende week naar TH6 toe, alleen is het vinden van een leuke clan nogal lastig.
Nu heb ik jullie clan bekeken en is deze denk ik nog iets te hoog gegrepen voor mij, of zijn er tegenwoordig wat uitzonderingen te maken?
Actief zal ik zeker wel zijn in ieder geval!
Mijn ingame naam is Aquine
Ik heb nu een TH5 en ga volgende week naar TH6 toe, alleen is het vinden van een leuke clan nogal lastig.
Nu heb ik jullie clan bekeken en is deze denk ik nog iets te hoog gegrepen voor mij, of zijn er tegenwoordig wat uitzonderingen te maken?
Je mag je aanmelden hoor (doe dit met je tweakers usernaam), je kan alleen nog niet met de wars meedoen.LangeQuin schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:14:
Sinds een paar weken weer verslaafd geraakt aan dit spelletje door een collega.
Heb ik daarvoor wel de vereiste 1500 trophies nodig?Frank_P schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:11:
[...]
Je mag je aanmelden hoor (doe dit met je tweakers usernaam), je kan alleen nog niet met de wars meedoen.
Want joinen lukt nu helaas nog niet..
Zal het even aanpassen voor je, dan kan je joinen.LangeQuin schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:53:
[...]
Heb ik daarvoor wel de vereiste 1500 trophies nodig?
Want joinen lukt nu helaas nog niet..
De trophies zijn om de spam van onbekende lowlvls tegen te gaan.
Invite gestuurd! bedankt in ieder geval!, nu maar snel gaan groeien!Frank_P schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:55:
[...]
Zal het even aanpassen voor je, dan kan je joinen.
De trophies zijn om de spam van onbekende lowlvls tegen te gaan.
Hoe gaat het daar mee? Nog steeds druk in beraad?Frank_P schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:02:
Ik stel voor dat als er mensen zijn die enthousiast zijn en tijd/zin hebben om allerlei dingen bij te houden (zoals strikes) dat deze mij een DM sturen met hun 'motivatie'.
Als ik het me goed kan herinneren zouden ze het er a.s. maandag(morgen) over hebben.westergas schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:35:
[...]
Hoe gaat het daar mee? Nog steeds druk in beraad?
Jup. Iedereen had de tijd om tot dit weekend zich aan te melden. Nu gaan we alles even bij elkaar gooien en beslissen.
SpannendFrank_P schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:43:
Jup. Iedereen had de tijd om tot dit weekend zich aan te melden. Nu gaan we alles even bij elkaar gooien en beslissen.
Helemaal mee eens. Helaas heb ik niet genoeg tijd om actief deel te nemen aan de leiding, anders had ik mijzelf wel aangemeld hiervoor. Regels moeten namelijk ook worden gehandhaafd op een consistente manier.Riddersjors schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:25:
En wie worden de nieuwe co`s ? en vooral ben ik benieuwd wat er gaat veranderen (ten goede uitteraard ;-) )
Het heeft even geduurd maar we zijn eruit.
Er zijn meerdere mensen geweest die aangaven graag te willen helpen en we bedanken iedereen daarvoor.
Daarbij zal het strike systeem terugkomen omdat er mensen zijn die toch niet beide aanvallen gebruiken ondanks dat ze opt-in staan. Dit zorgt voor irritaties.
Ons inziens is er geen reden om niet 2x aan te vallen als je opt-in staat.
Je hebt immers de mogelijkheid om opt-out te gaan als je niet wil meedoen met de war.
Het exacte strike beleid zal nog bepaald gaan worden.
Als extra co-leiders komen Qubitzz en Starbass erbij.
Shadow zal erbij komen als oudste en we willen hem vragen de strikes bij te houden.
Ik zal jullie straks allemaal aan de startpost toevoegen.
Wel het verzoek om niet meteen alles te veranderen.
Wil je iets aanpassen dan mag dat uiteraard, maar graag in overleg.
Tevens zal ik jullie status ingame aanpassen.
We gaan er vanuit met deze mensen de clan een goede boost te geven met nieuwe ideeën en inzichten.
Er zijn meerdere mensen geweest die aangaven graag te willen helpen en we bedanken iedereen daarvoor.
Daarbij zal het strike systeem terugkomen omdat er mensen zijn die toch niet beide aanvallen gebruiken ondanks dat ze opt-in staan. Dit zorgt voor irritaties.
Ons inziens is er geen reden om niet 2x aan te vallen als je opt-in staat.
Je hebt immers de mogelijkheid om opt-out te gaan als je niet wil meedoen met de war.
Het exacte strike beleid zal nog bepaald gaan worden.
Als extra co-leiders komen Qubitzz en Starbass erbij.
Shadow zal erbij komen als oudste en we willen hem vragen de strikes bij te houden.
Ik zal jullie straks allemaal aan de startpost toevoegen.
Wel het verzoek om niet meteen alles te veranderen.
Wil je iets aanpassen dan mag dat uiteraard, maar graag in overleg.
Tevens zal ik jullie status ingame aanpassen.
We gaan er vanuit met deze mensen de clan een goede boost te geven met nieuwe ideeën en inzichten.
Congratz en we gaan verder knallen allemaal!
Mooi dat er eindelijk een beslissing is gevallen, hopelijk zorgt dit voor verbetering en gaan we zelfs een keer targets claimen met CW.Frank_P schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:10:
Het heeft even geduurd maar we zijn eruit.
Hopelijk gaat dit niet al te lang duren...Het exacte strike beleid zal nog bepaald gaan worden.
Gefeliciteerd iedereen. Hopen dat de nieuwe leiding weer zorgt voor structuur en regelmaat!
Ah cool, wat mij betreft blijft het vooral een gezellige clan met goede inzet in de CW (bijv door zoiets simpels als een extra clan messages voor het einde van de war als reminder).
Het strikes systeem zorgt ook als extra stok achter de deur.
Het strikes systeem zorgt ook als extra stok achter de deur.
Bedank voor het vertrouwen en ik hoop nog een lange tijd samen met alle clanleden aan onze dorpen te besteden.
Ik zou ook graag in de clan willen. Alhoewel ik het nog niet zo lang speel ben ik wel vrij actief en wil ik ook graag meedoen met de clan wars. Ik heb alleen nog maar iets van 820 trophies. Is dat genoeg? De topicstart vermeldt niets over een trophy minimum, maar de clan info ingame zegt 1500+.
Als ik nog even moet wachten is het ook geen probleem
Als ik nog even moet wachten is het ook geen probleem
De hoge trophy limit is om te voorkomen dat we 'gespamt' worden met random join requests. De leiding kan wel eventjes de trophy limit tijdelijk verlagen voor je.
RoD, even je request doen in coc o.v.v. je tweakersnaam, dan kunnen we even kijken.
Hij kan ook ff naar het bureau lopen van zijn collega, Crisp.
westergas schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:21:
Hij kan ook ff naar het bureau lopen van zijn collega, Crisp.
offtopic:
Ik werk niet op kantoor
Ik werk niet op kantoor
Hoe dan ook, volgens mij kan ik nog geen aanvraag doen omdat de trophy limiet nog steeds op 1500 staat
Nee dan kan je ook geen req doen idd. Die leiding ook van ons...manmanman...RoD schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:25:
[...]
offtopic:
Ik werk niet op kantoor
Hoe dan ook, volgens mij kan ik nog geen aanvraag doen omdat de trophy limiet nog steeds op 1500 staat

Goed punt Ben blijkbaar nog een aardige co-noob , komt goed ! :-)
Try again:RoD schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:25:
[...]

Beste Clangenoten,
Hierbij de eerste regel die we graag willen invoeren :
Het vullen van de war-cc wordt voortaan gedaan door degene boven je.
Dorp1 doen we gezamenlijk. Mocht je niet kunnen voldoen aan de vraag (wat goed mogelijk is) even aangeven in de chat.
We hopen hiermee op een eerlijkere verdeling van het doneren en bijkomend voordeel is dat er niet meer onnodig veel troepen worden gemaakt.
Namens de leiding ,
Qubitzz
Hierbij de eerste regel die we graag willen invoeren :
Dorp1 doen we gezamenlijk. Mocht je niet kunnen voldoen aan de vraag (wat goed mogelijk is) even aangeven in de chat.
We hopen hiermee op een eerlijkere verdeling van het doneren en bijkomend voordeel is dat er niet meer onnodig veel troepen worden gemaakt.
Namens de leiding ,
Qubitzz
Persoonlijk denk ik dat dit niet gaat werken onderin. Ik heb nu bijv gerja onder mij en die kan natuurlijk niks max doneren. Ik zelf kan ook alleen max wiz doneren. Wat hoger in de lijst zal het vast werken. Maar onderin niet naar mijn mening. Moeten we dat dan elke war gaan aangeven? Of kunnen we beter bij voorhand iemand aanwijzen die ons "maatje" is en die het van ons overneemt?
[ Voor 21% gewijzigd door Riddersjors op 25-04-2016 11:24 ]
Je donatie gaat toch een level omhoog?
Beterrrrr!Qubitzz schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:13:
Dat zal voornamelijk een probleem zijn voor <= TH8 of premmie TH9. Ik denk dat we die wel gewoon gezamelijk kunnen vullen na overleg in de chat.Riddersjors schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:23:
Persoonlijk denk ik dat dit niet gaat werken onderin. Ik heb nu bijv gerja onder mij en die kan natuurlijk niks max doneren. Ik zelf kan ook alleen max wiz doneren. Wat hoger in de lijst zal het vast werken. Maar onderin niet naar mijn mening. Moeten we dat dan elke war gaan aangeven? Of kunnen we beter bij voorhand iemand aanwijzen die ons "maatje" is en die het van ons overneemt?
Intentionally left blank
Oke👍🏻 ik hou namelijk bewust de troepen die ik niet gebruik laag zodat ze niet zwaarder meetellen ivm matching. Ik kan dus alleen draken en wiz doneren. Maar we zullen zien hoe het gaat👍🏻
komt goed, het is een mooie richtlijn om ervoor te zorgen dat iedereen zijn steentje bijdraagt in het vullen van de war CC en niet alles afhangt van een paar fanatieke donateurs. Uiteindelijk is het wel belangerijk dat iedereen een fatsoenlijke defence heeft waar ze ook om gevraagd hebben.
Als iemand iets niet kan vullen omdat hij die troepen niet heeft dan laat die dat open. Dan vult de rest hem wel. Maar nu worden de war cc's door een handvol mensen gedaan. We willen dit wat eerlijker verdelen.