Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:56
Dit is een proactief topic voor een nieuw te starten clan.

Bedoeling is om top TH10 spelers in een clan te krijgen om hiermee Clan Wars te spelen en in de top van Nederland te komen.

[Start post wordt vanzelf geupdate]

Members:

1 Tylen
2 Ted_W
3 Hoppa!

Tylen wijzigde deze reactie 02-06-2015 08:52 (4%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-11 22:26
Zekers! I'm in!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-11 08:12
Ik voel me nu al een champ :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoppa!
quote:
Ted_W schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:12:
Ik voel me nu al een champ :-)
Ik zit in Kristal II nu.... :P Binnenkort een paar grote upgrades aanzetten (zodat alles leeg is) en dan gaat mijn TH naar binnen om weer richting Champ te pushen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: februari 2007
Ik ben zojuist TH10 maar ik zie zoiets überhaupt niet zitten. Ik vind tw2 een veels te relaxte clan waarin ik mij kan vinden qua benodigde inzet en tijd. Ik zie geen voordeel in een TH10 clan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
Het gaat ook om de top TH10's. Dus de gemaxxde basissen die we ondertussen hebben. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vincent Dwild
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-07 12:58
Ik denk dat er nog maar heel weinig gemaxte th10s in de verscheidende tweakersclans zitten.
Bij ons (tw2) zitten er twee (uitgezonderd heroes en muren natuurlijk) en denk dat dat bij andere tw-clans niet heel veel anders is.

Zal dus heel lastig worden om een clan van 45 man bij elkaar te krijgen.

een cw met alleen maar th10's lijkt me ook een stuk minder leuk dan een mix van th10/9/8.
Ik als beginnend th10 vind het altijd leuker om met mijn tweede aanval één van de hogere th9 te 3* dan standaard voor de 2* te moeten gaan op een th10.
Een 3* op een degelijke th10 is pas mogelijk met heroes 30+ en daar ben ik nog lang niet aanbeland.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoppa!
quote:
Vincent Dwild schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:10:
Ik denk dat er nog maar heel weinig gemaxte th10s in de verscheidende tweakersclans zitten.
Bij ons (tw2) zitten er twee (uitgezonderd heroes en muren natuurlijk) en denk dat dat bij andere tw-clans niet heel veel anders is.

Zal dus heel lastig worden om een clan van 45 man bij elkaar te krijgen.

een cw met alleen maar th10's lijkt me ook een stuk minder leuk dan een mix van th10/9/8.
Ik als beginnend th10 vind het altijd leuker om met mijn tweede aanval één van de hogere th9 te 3* dan standaard voor de 2* te moeten gaan op een th10.
Een 3* op een degelijke th10 is pas mogelijk met heroes 30+ en daar ben ik nog lang niet aanbeland.
Het hoeft ook niet 100% gemaxt te zijn, dat ben ik ook niet. Maar wel gewoon tegen het einde aan, of in ieder geval de skills om eenvoudig in Champ te komen met je basis.

En het gaat dus ook niet om Clanwars. Prima om die ook af en toe te doen, maar het gaat mij vooral om het als clan hoog in de cups komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 12:07
Qua "wie het hoogst komt gehalte" lijkt het me niets, maar een keer met alle th10 in Tweakers een war doen (dan hoef je maar 2 dagen uit je eigen clan) lijkt het me wel een leuke ervaring.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Steevo_S schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:58:
Qua "wie het hoogst komt gehalte" lijkt het me niets, maar een keer met alle th10 in Tweakers
een war doen (dan hoef je maar 2 dagen uit je eigen clan) lijkt het me wel een leuke ervaring.
Daar ben ik voor in, voor de rest zit ik prima in [Tweakers] inderdaad :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoppa!
quote:
Qua "wie het hoogst komt gehalte" lijkt het me niets, maar een keer met alle th10 in Tweakers een war doen (dan hoef je maar 2 dagen uit je eigen clan) lijkt het me wel een leuke ervaring.
Daar pas ik dan weer voor. Wars vind ik niet boeiend genoeg, dan ga ik wel gewoon in een warclan. Het lijkt me nou net zo mooi om met een Tweakersclan bovenin het lijstje met topclans te prijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: februari 2007
quote:
Hoppa! schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:54:
[...]

Daar pas ik dan weer voor. Wars vind ik niet boeiend genoeg, dan ga ik wel gewoon in een warclan. Het lijkt me nou net zo mooi om met een Tweakersclan bovenin het lijstje met topclans te prijken.
Hoe wil je dat dan bereiken met zo weinig leden? Zoals gezegd, er lopen niet zoveel TH10's rond. Laat staan (bijna) maxxed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylen
quote:
Ook een leuk idee om te doen ja. _/-\o_ Ben ik ook wel voor in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoppa!
quote:
Craven schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Hoe wil je dat dan bereiken met zo weinig leden? Zoals gezegd, er lopen niet zoveel TH10's rond. Laat staan (bijna) maxxed.
Ik denk dat er stiekem nog heel wat zijn, als iedereen mee doet kunnen we best een clan vullen met spelers die Champ kunnen halen. Met 45 champ spelers ben je al een heel eind. Los van de Tweakersclans zitten hier ook nogal wat spelers die in andere clans zitten met stevige basissen.

Maar goed, ik heb niet de indruk dat er genoeg animo voor is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-05-2018
Leuk initiatief maar al trek je all TH10 spelers weg uit de clans gaan die hier wel heel erg onder lijden want misschien niet echt eerlijk is tegenover de "achterblijvende" mensen.

Misschien wat Steevo zegt dat dat wel een leuk idee is om het voor eenmalig een keer op te zetten en kijken hoe ver je komt. Maar daarna iedereen weer terug naar zijn eigen stekkie.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Kern schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:11:
Leuk initiatief maar al trek je all TH10 spelers weg uit de clans gaan die hier wel heel erg onder lijden want misschien niet echt eerlijk is tegenover de "achterblijvende" mensen.

Misschien wat Steevo zegt dat dat wel een leuk idee is om het voor eenmalig een keer op te zetten en kijken hoe ver je komt. Maar daarna iedereen weer terug naar zijn eigen stekkie.
Als je gaat cuppen is TH10 zeker niet nodig.
Je moet eens weten hoe vaak ik door TH8/9 word aangevallen hierboven.

Kijk anders eens naar de clan Quantum's 8.9 :D Genoeg 4k spelers en de clannaam zegt het al, enkel TH8 en 9.

Xbox live: Ghesous

• thedon46
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15-11 22:58
Het lijkt mij wel een keer leuk om een clanwar te spelen maar niet voor vast in de TH10 clan.
Nu ben ik ook pas net TH10 en kwa troepen nog een TH9 max, dus is maar de vraag of jullie mij erbij willen :P

• Tylen
Laten we het zo doen.

We gaan een keer een war doen met de hogere spelers. TH10 verplicht.

Wanneer het het beste uitkomt moeten we even in overleg doen met wanneer de andere clans warren.

Tweakers = Dinsdag en Vrijdag om 20:00
Tweakers2 = Maandag, Woensdag en Vrijdag om 21:00.
Tweakers3 = Dinsdag en Vrijdag om 20:00.

Als ik dit zo zie moeten we Zondag rond 20:00 starten. Dan zijn we dinsdag rond 20:00 klaar. Geeft alleen een conflict met de spelers van tweakers2. Maar misschien is het leuker voor tweakers2 als ze een keer een war zonder hogere spelers hebben. Uiteraard kunnen we pas starten als iedereen klaar is in de huidige war en lid is van nieuwe clan.

Ideetje om dit aankomende Zondag 20:00 te doen?

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:28
quote:
Tylen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:37:
Tweakers = Dinsdag en Vrijdag en Zondag om 20:00
FTFY

PSN: Curvaa_

• Steevo_S
quote:
Tylen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:37:

Tweakers2 = Maandag, Woensdag en Vrijdag om 21:00.
Dinsdag 21:00 en Vrijdag 21:00

Alhoewel we vanaf vrijdag non stop gaan warren tot we lvl5 zijn

• R3veNG
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 05-11 13:46

R3veNG

Undercover Belg

quote:
Steevo_S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:15:
[...]
Alhoewel we vanaf vrijdag non stop gaan warren tot we lvl5 zijn
Way ahead of you guys. :7 :7 :7

*fistbumps Curva*

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• Steevo_S
quote:
R3veNG schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:18:
[...]

*fistbumps Curva*
Ik zag het laatst inderdaad :) _/-\o_

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 13:28
quote:
R3veNG schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:18:
[...]

*fistbumps Curva*
Ghehe :7
quote:
Steevo_S schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:28:
[...]

Ik zag het laatst inderdaad :) _/-\o_
Het is echt super handig. Je bent nu veel minder afhankelijk van de topplayers. Low TH9 members kunnen nu ook al vaak max doneren. TH8 kan elkaar ook voorzien van max Loons en hogs, mits ze loon 5 en hog 4 hebben.
Alleen sinds we level 5 zijn, gaat het met de wars wat minder. Ik weet niet of het te maken heeft dat we level 5 zijn, of dat we gewoon een erg lastige matchmaking hebben. En ook nog wel wat extra faals... -O-

PSN: Curvaa_

• Steevo_S
Wij merken zelf ook dat de matches die we krijgen elke keer een stuk lastiger worden :( nu ook weer eentje waar de meeste max TH9 met lvl 20+ heroes zijn...We proberen het nu wat te balanceren met lage TH7/8 maar nog niet echt geluk.

• robbynaish
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:16
Ik wil ook best mee doen met die war, max base alleen muren nog naar 10/11.
Stuur maar een pb als de war een feit gaat worden :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True