DocM3 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 00:04:
[...]
Heb je een punt. Laat ik het anders stellen. Ik wil gewoon meerdere opties beoordelen en ben benieuwd of er iemand is die op een dergelijke manier met de surface werkt.
Ik vind die muis overigens klein op basis van video reviews en afbeeldingen zoals hierboven.
..
Het dubbel aanschaffen van een toetsenbord probeer ik juist te vermijden

Heb momenteel nog een Surface RT met TypeCover 2 en wedge muis. Gebruik het elke dag. En als je niet de godgansedag tekeningen zit te maken met de muis, dan is de wedge muis eigenlijk perfect. Hij is idd klein, maar daarom niet minder bruikbaar. Even snel je cursor ergens neerzetten, iets selecteren en je kunt er ook mee scrollen. Voor het simpele muis werk meer dan voldoende. Ik vergelijk het altijd met collega's van me die, omdat ze een kind hebben in een keer een station wagen moeten rijden. Voornamelijk voor die ene keer dat ze op vakantie gaan en dan de ruimte nodig hebben. 99% van de tijd zitten ze alleen in de auto. Met de wedge muis niet anders. 99% van de tijd die ik hem gebruik is het even snel de cursor ergens neer zetten ipv complete tekeningen te maken in paint ofzo
Door een extern toetsenbord erbij te halen en daarmee naar klanten te gaan, breng je meteen een van de grootste plus punten van de gehele Surface serie + Type Cover om zeep. Als ik op kantoor mijn ipad collega's zie worsteln elke dag om die zooi opgezet te krijgen en ook ook weer opgeborgen te krijgen, dan kan ik elke dag geen glimlach onderdrukken.
De Surface met Type Cover is gewoon: uit je tas halen, kickstand uit en aan het werk. Serieus binnen 5 seconden nadat je dat ding uit je tas hebt gehaald. Vergeet niet dat een extern keyboard die via BT werkt ook batterijen nodig heeft.
Maar goed, als je lekker onhandig wilt doen en graag van extra handelingen houdt, dan vooral een extern toetsenbord kopen, of beter nog, een iPad....geklungel gegarandeerd

Krijg je er ook nog eens 20 miljoen miljard apps bij die je niet kunt snappen.
Overigens typ ik al ruim een jaar op een Type Cover 2 en heb sinds eergisteren een Type Cover 3 die nog weer iets groter is dan de Type Cover 2.
Verder geheel met GerCor eens, net zo'n MS fanboy als ik
[
Voor 3% gewijzigd door
MRE-Inc op 04-09-2014 07:22
]