Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:24

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Het beste van een laptop, het beste van een tablet. De nieuwe 12 inch grote Surface Pro 3 weegt amper 800 gram en heeft de kracht en prestaties van een eersteklas laptop met een dun en licht ontwerp. Het apparaat wordt geleverd met de gloednieuwe Surface-pen die je een natuurlijke schrijf- en tekenervaring biedt

Surface Pro 3 Type Cover

Tover je Surface Pro 3 om in een eersteklas laptop met Surface Pro Type Cover. Deze heeft een betere magnetische stabiliteit om je Cover stabiel te houden.

Tover je Surface Pro 3 om in een eersteklas laptop
Dankzij de verbeterde stabiliteit van Surface Pro Type Cover wordt je Surface Pro 3 een eersteklas laptop en kun je werken met het apparaat op je schoot. Deze heeft een betere magnetische stabiliteit om je Cover stabiel te houden.

Kleurrijk mechanisch toetsenbord met achtergrondverlichting
Surface Pro Type Cover is een van de dunste mechanische toetsenborden en heeft de snelheid en de functionaliteit van een klassiek laptoptoetsenbord. Dankzij de achtergrondverlichting kun je blijven werken als het licht uitgaat. Het is makkelijk te bevestigen en los te koppelen, waardoor je meteen aan de slag kunt.

Functietoetsen, mediaknoppen en touchpad
Surface Pro Type Cover heeft een QWERTY-toetsenbord, een volledige rij functietoetsen (F1-F12), Windows-sneltoetsen en mediaknoppen zodat je heel vlot kunt navigeren. Dankzij de ultradunne touchpad kun je de cursor met je vingertop besturen.

Dubbele functie als beschermhoes
Sla Surface Pro Type Cover om zoals de voorpagina van een tijdschrift en gebruik Surface Pro 3 verder als tablet. De Surface Pro Type Cover-toetsen zijn uitgeschakeld wanneer de cover is teruggeslagen om onopzettelijk typen te voorkomen. Als je de Surface Pro Type Cover sluit, wordt het scherm uitgeschakeld en wordt het behoed voor stoten en krassen.

Deze is verkrijgbaar in de volgende kleuren:

Rood:

Paars:

Blauw:

Zwart:

Cyaan:

Surface Pro 3 basisstation

Transformeer je Surface Pro 3-tablet in een compleet desktopwerkstation met dit basisstation. Sluit in een handomdraai een HD-monitor aan, plus je favoriete accessoires via meerdere ingangen en vijf USB-poorten.

Meteen Office
Klik je Surface Pro 3 gewoon in het basisstation en je tablet verandert meteen in een volledige desktop-pc. Met een Ethernet-poort, miniDisplayPort en vijf USB-poorten (drie USB 3.0, twee USB 2.0) maak je een gemakkelijke aansluiting met een HD-monitor, een bedraad netwerk, audiosysteem, toetsenbord op volledige grootte, muis, printer en nog veel meer.

Vijf USB-poorten
Dankzij vijf USB-poorten (drie USB 3.0 en twee USB 2.0) kun je grote bestanden naar een externe schijf overbrengen, een USB-printer of koptelefoon aansluiten, meerdere accessoires opladen en nog veel meer.

Ethernet-poort
Wanneer je de betrouwbaarheid van een bedrade netwerkaansluiting nodig hebt, biedt de supersnelle Ethernet-verbinding gegevensoverdracht op snelheden van wel 1 miljard bits per seconde.

Stroomvoorziening van 48 watt
Snel de batterij van je Surface opladen terwijl je gewoon doorwerkt, zodat je op pad kunt met een volledig opgeladen apparaat.

Video-uitgang
Breid de weergave uit naar een groter scherm. De miniDisplayPort-aansluiting biedt high-definition videoresolutie tot 3840 x 2600 DPI. Op het Surface Pro 3- basisstation kunnen tevens zó uit de verpakking meerdere monitors worden aangesloten. Als jouw monitors in een reeks kunnen worden aangesloten, kun je ze aansluiten op de miniDisplayPort-uitgang op de achterkant van het basisstation.

Surface Pro 3 screenprotector

Bescherm je Surface Pro 3 tegen krassen, vegen en sterretjes met deze screenprotector.

Bescherm je Surface Pro 3
De Surface Pro-screenprotector is gemaakt van getemperd glas en heeft ronde hoeken voor hoogwaardige bescherming tegen vegen, krassen en sterretjes op je Surface Pro 3. Hij is superdun, slechts 0,5 mm, en zit dus niet in de weg van je Surface-pen. Ga je gang en voeg opmerkingen toe aan documenten, maak aantekeningen, tekeningen of schetsen in je favoriete app zonder je zorgen te maken over krassen of stof op je beeldscherm.

ARC Touch Mouse Surface Edition

Draagbaar
Deze speciale Arc Touch Mouse is geïnspireerd op de Surface en is perfect ontworpen voor mensen die vaak onderweg zijn. Met de Arc-muis heb je een draadloze en betrouwbare verbinding tot op wel 10 meter afstand. Je kunt hem zelfs op een ruwe houten ondergrond of kleed gebruiken, met BlueTrack Technology.1 En de muis wordt geleverd met ingebouwde native Bluetooth 4.0.

Nauwkeurig
De aanraakstrip op de Arc Touch Mouse Surface Edition reageert nauwkeurig op de snelheid van je vingerbewegingen, door gebruik van haptische feedback voor verticaal scrollen.

Modern, compact ontwerp
Ervaar comfort en elegant ontwerp in een draagbare muis. Het ontwerp van de Arc Touch Mouse Surface Edition is in overeenstemming met de Surface en heeft de donkere titanium afwerking van alle Surface-apparaten.

Comfortabel en draagbaar
De Arc Touch Mouse Surface Edition volgt de natuurlijke houding van je hand en biedt een comfortabele, precieze manier om te navigeren op je Surface. Wanneer je de muis niet gebruikt, maak je deze gewoon plat en steek je hem in je zak of tas.

Surface Pro 3 Mini-DisplayPort naar VGA-adapter

Met deze gepatenteerde Mini-DisplayPort naar VGA-adapter, ontworpen voor Surface Pro 3, kunt u uw foto's, video's en presentaties delen. Sluit uw Surface Pro 3, aan op voor VGA geschikte schermen1, monitors of projectors, en deel uw foto's, video's en geweldige ideeën. Thuis of op uw werk creëren, verbinding maken en samenwerken.

Surface Pro 3 Mini-DisplayPort naar HDMI Adapter

De Surface Pro 3 heeft geen HDMI-aansluiting, maar met de HDMI Adapter voeg je die alsnog toe. Je sluit de adapter aan op de Mini DisplayPort van de tablet en vervolgens op een HDMI-geschikte monitor. De adapter levert HD-helderheid voor het tonen van foto's, video's en presentaties op een groter scherm.

Surface Pro 3 Ethernet-adapter

Sluit je Surface Pro 3 onmiddellijk aan op je netwerk met behulp van de SuperSpeed Ethernet-adapter. Sluit de Ethernet-adapter aan op je USB 3.0-poort om online te gaan, bestanden te delen en af te drukken met gegevensoverdrachtsnelheden tot wel 1 Gbps.

Urban Armor Gear SCOUT Microsoft Surface Pro 3

De sterke en stevige Urban Armor Gear SCOUT Case voor uw Microsoft Surface Pro 3 is vervaardigd uit twee materialen voor de beste bescherming. De binnenzijde is gemaakt van zacht en flexibel TPU materiaal, de buitenzijde van de Urban Armor Gear SCOUT Case is gemaakt van sterk hard plastic waardoor uw Microsoft Surface Pro 3 wel tegen een stootje kan.

De Urban Armor Gear SCOUT Case biedt uw Microsoft Surface Pro 3 optimale bescherming tegen krassen, stoten, stof, vuil, en andere dagelijkse en extreme beschadigingen.

Pantser
Naast uitstekende bescherming biedt het pantser genaamd Urban Armor Gear SCOUT Case ook een stoer uiterlijk aan uw Microsoft Surface Pro 3. De combinatie van het zwarte TPU materiaal en het hard plastic met pantser design van de Urban Armor Gear SCOUT Case een stoer en stijlvol uiterlijk aan uw Microsoft Surface Pro 3.

Doordat de Urban Armor Gear SCOUT Case speciaal voor uw Microsoft Surface Pro 3 ontworpen is, zitten er een aantal uitsparingen in verwerkt. Deze uitsparingen zorgen er samen met de extra grote knoppen voor dat u al uw Microsoft Surface Pro 3 functies zonder belemmeringen kunt gebruiken.
Deze Urban Armor Gear SCOUT Case voor uw Microsoft Surface Pro 3 beschikt over een stand functie. De stand is ideaal voor het kijken van video's, lezen van teksten, en spelen van games. U brengt de Urban Armor Gear SCOUT Case in zijn stand positie door de stand aan de achterkant uit te klappen, zo kunt u overal en altijd genieten van uw favoriete video's, teksten, en games.

Thule Subterra Sleeve (TSSE-2111)

De Thule Subterra Sleeve biedt een zeer goede bescherming voor je Surface Pro 3. De binnenvoering van velours zorgt ervoor dat je Surface Pro 3 er probleemloos in en uit geschoven kan worden zonder dat er krassen op komen. Tevens houd de sleeve stof en water tegen zodat je Surface Pro 3 goed beschermd is, en dankzij de extra schuimvoering kan het ook nog tegen een stootje. In het extra zijvak past bijvoorbeeld de oplader en een Arc Touch Bluetooth Mouse.

foto van de Thule Subterra sleeve:

Note:
Deze topic is bedoeld voor accessoires met betreking tot de Microsoft Surface Pro 3
De topic voor ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3 is hier te vinden.

[ Voor 77% gewijzigd door DON PAPA op 14-12-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Niet persé een accessoire voor alleen de Surface pro 3, maar ik heb vandaag een Microsoft Sculpt Mobile gekocht, ben er tot nu toe tevreden over. Ik vind de Type cover best prima werken en typen maar voor een langer verslag of voor programmeren toch net iets te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
http://www.amazon.com/Mic...ywords=surface+pro+3+dock

USB 3.0 hub met eigen voeding, soort van "dock"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:38
Komt ook een versie van met Ethernet aansluiting. Moet echter nog door alle certificeringen heen (FCC etc)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
wiz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:10:
[...]

Komt ook een versie van met Ethernet aansluiting. Moet echter nog door alle certificeringen heen (FCC etc)
Top tip! ga ik even op wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
wiz schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:10:
[...]

Waar heb je dat gelezen, gehoord?? Kan -afgezien van Amazon- de adapter nergens anders vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:51
Ik heb deze. Licht en compact en kan je overal meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
RigolleM schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:29:
Heb ik ook .. heel fijn ding :-)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
RigolleM schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:29:
Heb ik ook. Kan helaas niet gelijktijdig ethernet en USB3 HDD (WD My Passport Ultra 2Tb) gebruiken. Trekt te veel stroom??

Vandaar dat ik powered exemplaar zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:48
fazerrider schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:11:
[...]

Heb ik ook. Kan helaas niet gelijktijdig ethernet en USB3 HDD (WD My Passport Ultra 2Tb) gebruiken. Trekt te veel stroom??

Vandaar dat ik powered exemplaar zoek.
Deze http://www.amazon.de/RJ45...-2&keywords=bidul+usb+hub misschien iets? Er staat niet bij of het gelijktijdig RJ45 en ondersteund.

Zelf heb ik net een Snugg case gekocht voor de SP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 15:48
Die Urban Armor Gear SCOUT Case ziet er stoer uit.. Al iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:57
IJzerboot schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:19:
Die Urban Armor Gear SCOUT Case ziet er stoer uit.. Al iemand ervaring mee?
Ik heb er een maar gebruik hem niet meer. Het geheel wordt 2x zo zwaar en dik, en de case zit enorm strak om de surface heen. Iedere keer als ie er af moest was ik bang dat het glas zou breken in de hoeken. Nadat ik er een glass protector op gezet had werkte het ook niet meer want de UAG drukt de hoeken van zo'n protector weer omhoog = luchtbellen. Ik heb nu een moko smart shell case van amazone.de, (http://www.amazon.de/MoKo...es-SCHWARZ/dp/B00KGOBFBS/) voordeel is dat ie een betere pen houder heeft, makkelijker erop zit en in matchende kleuren te krijgen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
Mijn dockingstation is binnen!

Had hem nog mooi bij Azerty besteld voor 141 euro (inmiddels 198) dankzij de tip op GoT.
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=796582
Voet van de dock is een beetje scherp, maar hij staat toch op de tafel dus merk je niks van.
Ziet er gewoon strak en sjiek uit, alleen de stekker van de voeding voelt een beetje gammel.

Je trekt de zijkanten opzij, MSP3 erin, zijkanten terugduwen en hij zit er netjes strak in.
Heb nog niet getest met een secundair scherm aangesloten maar ik ben nu al enthousiast en super tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:30
Ik heb voor mijn SP3 een Brenthaven sleeve gekocht (http://www.brenthaven.com...eeve-11-indigo-chambray-0)

ideaal voor mij, pen past erin en je kan eea aan accessoires kwijt (ik heb meestal de sp3 pen, gewone pen, oplader, en micro-usb kabel mee). past voldoende in de sleeve en beschermd goed en ziet er daarnaast ook nog een goed uit. enige vervelende was dat je t alleen in de US kan krijgen.

Ik zoek voor naast mn SP3 en typecover een bluetooth numeriek toetsenbord. Ik werk namelijk veel met excel en dan is zo'n klein dingetje wel handig ipv een groot extern toetsenbord. En met bluetooth hoef ik USB-poort op te offeren. hebben jullie wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Heb gisteren mijn snupped hoes binnen gekregen van de surface actie (50% korting + 20% kerst). Stevige hoes maar te smal voor de cover als je de pen aan de zijkant hebt. De pen moet er dan af en het lipje moet omgevouwen, niet handig. Ik heb een eigen design gemaakt, de hoes glimt behoorlijk maar het detail van de afbeeldingen is voldoende.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ob51N7FKYbwuJ0tBrx9PYyf4/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aCR15CK2nVTAtlvpxcTkgHQV/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die typecover mechanisch? Bedoelen ze niet dat er scissor switches in zitten? Voor zover ik weet heeft alleen Alps dunne mechanische switches en zijn zelfs die nog dikker dan wat er in die cover past. Weet iemand er meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
CopyCatz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:41:
Heb gisteren mijn snupped hoes binnen gekregen van de surface actie (50% korting + 20% kerst). Stevige hoes maar te smal voor de cover als je de pen aan de zijkant hebt. De pen moet er dan af en het lipje moet omgevouwen, niet handig.
Ik heb die van mij ook gisteren binnen gekregen en heb hetzelfde probleem met de pen. Erg jammer maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
@copycatz: stoere hoes.. netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Ik heb de Booq - Taipan Superslim 13 inch gekocht ... heerlijk compact, praktisch, en 5 jaar garantie ..

http://www.laptopverpakki...erslim-13-inch-black.html

[ Voor 9% gewijzigd door wiz op 08-01-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik heb bij aliexpress.com ook een en ander besteld voor mijn Surface Pro, dit met name omdat mijn werkgever de Pro 3 wel als duur zat beschouwde en 200 euro voor een dockingstation dan weer teveel van het goeie is, waar ik ook wel in kan komen.

USB 3.0 VGA Adapter
Afbeeldingslocatie: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mwpsI4OCJ8o3Sh2f0taOTIw.jpg
Handig voor oude beamers, en om twee schermen op aan te sluiten. Geen idee of het werkbaar is, maar voor 9$ neem ik die gok. Past ook nog eens mooi bij mijn blauwe type cover.
http://www.aliexpress.com/snapshot/6433793807.html

USB 3.0 3 port hub + Gigabit Ethernet
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1628127998_6/Original-dodocool-3-Port-USB-3-0-Hub-5Gbps-Transmission-Speed-with-1-RJ45-Gigabit-Ethernet.jpg
Onmisbaar voor mijn logitech muis+toetsenbord en andere rommel. Plus dat wired network ook zijn voordelen heeft. O.a. dat ik met het tooltje ForcebindIp bijvoorbeeld een browser via de publieke wifi kan laten werken terwijl ik voor mijn mail e.d. gewoon op het corporate netwerk zit. Ideaal om routeringsproblemen uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Vandaag mijn Snugg cover van Amazon.de gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5S1R1bo4Mbr0YEyofUoImNym/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tZFQwIZGh3GXsMeHfK1bY00n/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NqbpiVznSicSzTpOOYMefspK/thumb.jpg

De Surface Pro 3 past er wel in met typecover en er is ruimte voor de pen ernaast. Het geheel zit er wel strak in. Daarnaast zit er levenslange garantie op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ik heb zelf deze sleeve kocht. Hij is iets aan de grootte kant, maar de tablet zit er wel perfect in. Tevens is er een extra vak waar ik de oplader en de pen in kan stoppen.

De binnenkant van waar de sp3 ingaat is lekker zacht, dus heeft hij het ook lekker warm :)

Daarnaast heb ik ook gelijk de dodocool 3-Port USB 3.0 Hub + Gigabit LAN Adapter gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Chocoball schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:35:
Vandaag mijn Snugg cover van Amazon.de gekregen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

De Surface Pro 3 past er wel in met typecover en er is ruimte voor de pen ernaast. Het geheel zit er wel strak in. Daarnaast zit er levenslange garantie op..
Ik heb hem zelf ook, maar de ruimte voor de pen is echt marginaal. Ik heb het eenmaal geprobeerd en toen ik m'n surface uit de sleeve wilde halen, schuurde de behuizing van m'n surface langs de pen in de sleeve, waardoor er binnen twee dagen een beschadiging op m'n precious zat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Voor langere werksessies kan een muis toch wel fijn zijn. Ik zat aan deze lichtgewicht versie van logitech te denken. Kent iemand die toevallig?

[ Voor 83% gewijzigd door Jheroun op 11-01-2015 00:10 . Reden: bugje ofzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Ben toevallig ook aan het kijken voor een geschikte muis, mijn oog is gevallen op deze muis omdat die bluetooth 4.0 (energiezuinig) is, en de buig functie lijkt mij wel handig.

[ Voor 20% gewijzigd door DON PAPA op 11-01-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Met de arc zijn bluetooth connectivity issues geloof ik. Sowieso gebruik ik een muis alleen met de surface als ik inderdaad uitgebreid aan het werk moet, dan wil ik geen platte/inklapbare kleine muisjes ivm rsi. Ik heb zelf de pricewatch: Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002), werkt prima en heeft een speciale w8 button met touch gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Zelf heb ik de Logitech M557 genomen. Geen BT receiver nodig, lange batterijduur en is ook niet zo prijzig (vanaf 32 Euro te krijgen).
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/assets/49392/bluetooth-mouse-m557.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Kan iemand met de officiële Microsoft dock eens iets nameten voor me ?

Ik vraag me af hoe hoog de Surface komt als hij gedockt staat, dus vertikaal gemeten vanaf de tafel tot de bovenrand van de Surface. De Surface + dock zou hier fantastisch staan als ik hem mooi tussen mijn (USB) keyboard en 24" monitor zou kunnen zetten waarbij de bovenkant van de Surface net tot aan de rand van mijn scherm zou komen. Een ruwe schatting op basis van de afmetingen van de Surface en foto's van de dock leert me al dat dit wel eens perfect zou kunnen uitkomen hier, maar ik zou toch liever nog een exacte meting zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
Twixie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:32:
Kan iemand met de officiële Microsoft dock eens iets nameten voor me ?
18,5 cm ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Thanks, nagenoeg perfect gewoon :). Misschien toch maar de jump maken dan en een SP3 bestellen, twijfel al lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
Ik moet zeggen dat de Surface mij buitengewoon bevalt.
Het enige wat me echt tegen valt is WIN8 en de manier waarop de apps werken.
Dat gaat bij Apple echt heel veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:03
Ik heb vorige week ook mijn Snupped case binnen gekregen. Ik loop ook tegen dezelfde problemen aan dat hij eigenlijk te klein is omdat de rits tegen de zijkant aan schraapt, en dan nog niet eens gesproken over het feit dat de SP3 met typecover en pen helemaal niet erin kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJzerboot schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:49:
Dit moet je toch echt iets meer onderbouwen als je het in een SP3 topic plaatst.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:13

GerkeP

Vragen mag altijd........

IJzerboot schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:49:
Dat heet Stockholmsyndroom ;)
Ik zal nooit wennen aan die Apple interface, ik kan er echt niets mee, heb er niets mee en gebruik mijn zakelijke iPhone alleen om te bellen

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ramon schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Dit moet je toch echt iets meer onderbouwen als je het in een SP3 topic plaatst.
Nou ja, hij zet het in het accessoire topic dus het hoort hier ook helemaal niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
Oops.. verkeerde topic geplaatst :-)

Stockholmsyndroom.. Mmmm. heb je een punt.. Nou ja, bijna alle apple gaat binnenkort de deur uit dus we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Heb de namaak Apple Mini-DisplayPort Plug to HDMI Adapter binnen en hij werkt perfect :) Was de paar euro zeker waard !
Met de arc zijn bluetooth connectivity issues geloof ik. Sowieso gebruik ik een muis alleen met de surface als ik inderdaad uitgebreid aan het werk moet, dan wil ik geen platte/inklapbare kleine muisjes ivm rsi. Ik heb zelf de pricewatch: Microsoft Sculpt Comfort Mouse (H3S-00002), werkt prima en heeft een speciale w8 button met touch gedeelte.
Ik had dezelfde muis en had toch wel eens connectie problemen met verschillende laptops. Met mijn SP3 heb ik geen ervaring mee (heb de muis weggedaan), maar zelfs met mijn surfaceRT had ik af en toe connectie problemen. Daarom kies ik nu gewoon voor een normale draadloze muis met een dongle. Vertrouw BT niet meer.

[ Voor 59% gewijzigd door vali op 13-01-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
x

[ Voor 99% gewijzigd door fazerrider op 14-01-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
EJSEJS schreef op zondag 11 januari 2015 @ 01:07:
Ben toevallig ook aan het kijken voor een geschikte muis, mijn oog is gevallen op deze muis omdat die bluetooth 4.0 (energiezuinig) is, en de buig functie lijkt mij wel handig.
Die heb ik ook. Vind deze prima werken, al zijn er ook mensen die 'm eigenlijk te klein vinden. Zelf heb ik "kolenschoppen", vind het dus wel mee vallen. De muis neemt "plat" heel weinig ruimte in in mijn tas voor de SP3.

Heb wel eens bij werken via 2.4Ghz netwerken dat de muis hapert. Dat ligt niet aan de muis, maar aan de gecombineerde Wifi/Bluetooth Marvell controller. Vooral bij gebruik van de kanalen 11 en 14 schijnt storing op te treden.
Als ik via bedraad netwerk werk of via 5Ghz band heb ik i.i.g. nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Jheroun schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:06:
Voor langere werksessies kan een muis toch wel fijn zijn. Ik zat aan deze lichtgewicht versie van logitech te denken. Kent iemand die toevallig?
Is een top muis, gebruikte ik al voordat ik uberhaupt een Surface had, icm het onvolprezen keyboard K810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23:25
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een mooie tas om mijn sp3 mee te nemen naar werk. Een sleeve is niet genoeg dus wil het liefste een mooie tas waarin ik mee kan nemen:

Sp3+cover
Arc mouse
Voeding sp3
Usb hub
Sp3 pen

Iemand mooie optie? Zie het liefst een nette tas die ik mee naar werk kan nemen van leer ofzo met schouder band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Is natuurlijk heel persoonlijk, maar kijk eens bij https://www.facebook.com/...t-Koffers/310285902400855 , redelijk scherp geprijsd en fysieke winkels in Utrecht (kun je prima passen :D

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Xtreme Guard maakt naast displayprotectors ook achterkant protectors voor diverse apparaten waar ook de randen worden meegenomen zoals bij de iPad. Aangezien er op hun website verder geen afbeeldingen waren hoe het eruit zag bij de SP3 heb ik op de gok 3 setjes met stevige korting (95%) besteld.

Deze protectors beschermen alleen het platte deel met de camera en microfoon achter en de kickstand flap. Was makkelijk erop te krijgen zonder luchtbellen moet er nu wel wennen dat de achterkant niet meer mat is maar glazend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
wiz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:42:
Ik heb de Booq - Taipan Superslim 13 inch gekocht ... heerlijk compact, praktisch, en 5 jaar garantie ..

http://www.laptopverpakki...erslim-13-inch-black.html
Deze heb ik gisteren binnen gekregen na het debacle van de Snupped sleeve. Echt een geweldige tas van hoge kwaliteit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Laatst online: 19-09 15:08

EektheMan

DPC

Ah, dat is een leuk bedrag.

Ben zo tevreden met de SP3 256/i5 dat ik er nog wel eentje wil. Maar ik wacht nog wel even de SP4 af en kan dan hopelijk de SP3 voor een leuk prijsje oppikken.

Enige vervelende is dat er naast de webshops (vertrouw de post hier in UA niet, dus die zijn geen optie voor mij) niemand 12" sleeves aanbied. Helaas wordt het dus wachten op een iPad Plus.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

EektheMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:16:
Ah, dat is een leuk bedrag.

Ben zo tevreden met de SP3 256/i5 dat ik er nog wel eentje wil. Maar ik wacht nog wel even de SP4 af en kan dan hopelijk de SP3 voor een leuk prijsje oppikken.

Enige vervelende is dat er naast de webshops (vertrouw de post hier in UA niet, dus die zijn geen optie voor mij) niemand 12" sleeves aanbied. Helaas wordt het dus wachten op een iPad Plus.
Je wacht op de ipad plus. Opdat er dan wel 12"sleeves worden aangeboden? Ik heb gewoon een 13"sleev gebruikt van 9 eur.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

SP4 komt idd pas in het najaar. Met misschien nog wat vertragen ivm Win 10?

Een 13" sleeve......nog niet gezien, ook niet naar gekeken natuurlijk. Is wel interessant misschien. Maar is zoiets op breedbeeld gebaseerd of 4:3? Stuitert de SP3 er alsnog in rond of zit het toch wel snug?
Voor 9 Euro wil ik er nog wel tijdelijk mee rondlopen totdat ik er ergens tegen het lijf loop.

[ Voor 4% gewijzigd door EektheMan op 23-01-2015 11:25 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:48

mvds

Totally awesome!

Ik heb ook een 13 inch (Macbook Pro) sleeve, maar de SP3 zit mij er toch wel veel te los in. En ik wil ook mijn lader mee kunnen nemen, dus heb ik een 12 inch Samsonite (Network 2) tas in bestelling staan bij Bol.com. Die sleeve gaat dus weer terug.

Ik heb na veel moeite ook mijn garantie uit kunnen breiden op mijn SP3. MS deed wat moeilijk omdat mijn SP3 niet in de MS Store was gekocht, maar dan moeten ze me maar niet steeds laten zien dat mijn SP3 ervoor in aanmerking komt hoor... Dus nu ook tegen ongelukjes beschermd :)
EektheMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:25:
SP4 komt idd pas in het najaar. Met misschien nog wat vertragen ivm Win 10?

Een 13" sleeve......nog niet gezien, ook niet naar gekeken natuurlijk. Is wel interessant misschien. Maar is zoiets op breedbeeld gebaseerd of 4:3? Stuitert de SP3 er alsnog in rond of zit het toch wel snug?
Voor 9 Euro wil ik er nog wel tijdelijk mee rondlopen totdat ik er ergens tegen het lijf loop.
Die sleeves zijn inderdaad op breedbeeld formaat. Mijn SP3 heeft toch echt een cm of 3 ruimte. Dat is mij echt teveel.

[ Voor 36% gewijzigd door mvds op 23-01-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Het is om ervoor te zorgen dat er geen vuil, zand en zo bij kan. Daarnaast gaat de sleeve in een dell laptop tas van 5 eur (nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nee dat snap ik, dat is ook mijn idee. Maar als een tablet gaat schuiven in een sleeve hoeft er maar iets in de sleeve erbij te zitten en je zit je rot te ergeren aan allemaal krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Dank mvds, dan zie ik daar maar vanaf dan. Dat zwemmen in zo'n sleeve kan ook nadelig zijn. Zo'n Samsonite tas is wel aardig, maar ik heb persoonlijk liever een wat minder business like manbag van bv Crumpler ofzo. Zwart is zo saai. Zag op de Crumpler website wel een slip van 12", maar zoals kevinl al aanhaald, daar houdt je geen zandkorrel mee tegen. /me *Eek vraagt zich af of hij misschien wel niet een hipster aan het worden is?

*idd, accessoires topic. Maar dank voor de tips/uitleg allen.
- Crumpler maakt overigens erg goede tassen. Beter imo dan Samsonite. Gaan iig veel langer mee en kunnen beter tegen een stootje. Alleen heeft de NL/BE shop niet altijd de meest handige modellen beschikbaar in vergelijking met Azie of Oz.
Mijn Crumpler tas(sen) is overigens ook van leer met wat mooie accentjes erop. Een Crumpler tas gaat met gemak 10 jaar mee. Maar ik heb ook tassen van 1997 en die zien er nog als nieuw uit ondanks intensief gebruik. Kan ik niet zeggen van de Samsonite van mijn vrouw. Koffers is een ander verhaal.

[ Voor 37% gewijzigd door EektheMan op 23-01-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Crysania schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:58:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een mooie tas om mijn sp3 mee te nemen naar werk. Een sleeve is niet genoeg dus wil het liefste een mooie tas waarin ik mee kan nemen:

Sp3+cover
Arc mouse
Voeding sp3
Usb hub
Sp3 pen

Iemand mooie optie? Zie het liefst een nette tas die ik mee naar werk kan nemen van leer ofzo met schouder band
Ik heb een Samsonite Network 2 in bestelling staan bij Bol.com. Ik zal laten weten wat mijn bevindingen zijn als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb liever ook een iets minder saaie tas hoor, maar ik wil een goede bescherming, en dan vallen er al heel veel tassen af. Ik wil voor het standaard meeneemgedrag voor op de dag een Incipio Roosevelt erbij kopen.

Overigens past dit allemaal veel beter in het accessoires topic volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gebruiken jullie eigenlijk een screenprotector ? Zelf heb ik daar een hekel aan en mijn telefoons hebben eigenlijk nooit het minste krasje opgelopen zonder protector (maar zaten wel altijd in een hoesje wanneer ik ze niet gebruik). Ook mijn iPads hebben er nooit geen gehad, al merkte ik daar wel na een tijd wat krasjes op.
Het is nu echter met het gebruik van de stylus dat ik me toch wel zorgen begon te maken ivm krassen. En dan zag ik ook nog eens MS zelf ook een officiële screenprotector op de markt hebben (aan €50 !!?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Voor die stylus zou ik dat niet doen, dat is ook een kunstof punt dus dat gaat niet krassen. Ik heb ook nooit van die dingen gebruikt maar ik had er wel even naar gekeken voor die Surface, maar inderdaad, flinke prijs.

Ik denk dat de Surface niet met zo'n plastic ding kan werken wegens die digitizer, en als je met zo'n pen op zo'n plastic laag gaat tekenen krijg je zeker wel rare krassen/strepen op dat plastic, vandaar dat de screenprotector van glas is, en dus duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
TIP: voor wie nog een goeie sleeve zoekt voor zijn Surface pro 3

Ik heb vandaag de Thule Subterra Sleeve binnen gekregen, waar de Surface pro 3 (incl. typecover) perfect in past. En in het extra zijvak past bijvoorbeeld de oplader en een Arc Touch Bluetooth Mouse.

Hij heeft versterkte schuimvoering voor goeie bescherming van de Surface en de binnenvoering van velours zorgt ervoor dat je Surface er probleemloos in en uit geschoven kan worden zonder dat er krassen op komen.

[ Voor 63% gewijzigd door DON PAPA op 15-12-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Die ziet er wel strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

mvds schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:42:
[...]

Ik heb een Samsonite Network 2 in bestelling staan bij Bol.com. Ik zal laten weten wat mijn bevindingen zijn als ik hem binnen heb.
Zoals beloofd... Ik heb de Network 2 binnen en ik ben erg tevreden. De tas is goed afgewerkt en biedt genoeg ruimte voor accessoires. In het voorvak zitten aparte vakjes waar ik mijn stylus in heb zitten (in het daarvoor gemaakte pennenvakje/lusje) en een externe schijf. In het hoofdcompartiment waar de SP3 zit, zit een afscheiding waarachter ik de adapter heb zitten. Een muis zou ook nog makkelijk passen. De SP3 past er samen met de Type Cover prima in, en er is niet veel bewegingsvrijheid voor de SP3 dus dat is goed. De padding had iets dikker gemogen van mij, zeker op de onderste hoeken van de tas, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad. Voor die prijs (4 tientjes bij Bol.com) vind ik het een prima optie om de SP3 dagelijks in te vervoeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgbak
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 14:59
Crysania schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:58:

Sp3+cover
Arc mouse
Voeding sp3
Usb hub
Sp3 pen

Ik heb sinds kort de Collins Vertical Messenger welke erg goed bevalt, staat in de microsoft store in de VS en op amazon etc tegen een schappelijke prijs alleen met extreme verzendkosten naar de EU. na wat zoeken heeft apple hem ook in de store staan echter met een iets andere naam: Brenthaven 13-inch Collins Vertical Sleeve .Afbeeldingslocatie: http://store.storeimages.cdn-apple.com/4077/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/aos/published/images/H/FM/HFMN2/HFMN2?wid=1000&hei=1000&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1405465774016
Alles wat ik mee wil hebben past er in, de Surface Pro 3, USB hub, adapter, A4 notitieblok, A4 documentenmapje, arc muis etc.

[ Voor 10% gewijzigd door mgbak op 04-02-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Ik heb vanuit China een temperred glas protector erop zitten. Zoals met tempered gals protectors sluiten ze niet helemaal af. Er zijn uitsparingen voor de camera/microfoon en de speakers.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aTxwlveAL6mBkMW3Uxwo0tGa/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4OhedPBuMaQZLUnfKFRpxrzO/thumb.jpg

De glans van de protector is vrij hoog maar de bediening en werken met de Surface pen gaan verder prima.

Verder heb ik zoals eerder gemeld aan de achterkant XtremeGuard aangebracht.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PXP4B5tvrB8gMO4i1OM2wCib/thumb.jpg

Het beschermt niet de zijkanten waar de bedieningsknoppen zitten en nu glimt de Surface Pro nu zowel voor als achter.

[ Voor 15% gewijzigd door Chocoball op 05-02-2015 11:22 . Reden: URL foto's aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Mooi hoor. Maar heb je de link voor de xtremeguard en alie express?
Gaat het betalen goet met aliexpress? Kan niet met paypall betalen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
kevinl schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:47:
Mooi hoor. Maar heb je de link voor de xtremeguard en alie express?
Gaat het betalen goet met aliexpress? Kan niet met paypall betalen zie ik.
Xtremeguard
http://www.xtremeguard.com/Microsoft-Surface-Pro-3-Screen-Protectors-p/micsurpr3xgrds.htm#.VNNvmZ3F98E

Let op er zijn altijd wel acties bij XtremeGuard nu is er bijv. 50% eraf.

Aliexpress
http://www.aliexpress.com...ound-Edge/1970733007.html

Ik heb gelijk voor paar jaar bubblewrap gekregen zo goed verpakt was het en best snelle levering ook maar nu het bijna Chinees Nieuwjaar is kan het nu langer duren. Aliexpress gaat o.a. met creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Chocoball schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:33:
[...]

Xtremeguard
http://www.xtremeguard.com/Microsoft-Surface-Pro-3-Screen-Protectors-p/micsurpr3xgrds.htm#.VNNvmZ3F98E

Let op er zijn altijd wel acties bij XtremeGuard nu is er bijv. 50% eraf.

Aliexpress
http://www.aliexpress.com...ound-Edge/1970733007.html

Ik heb gelijk voor paar jaar bubblewrap gekregen zo goed verpakt was het en best snelle levering ook maar nu het bijna Chinees Nieuwjaar is kan het nu langer duren. Aliexpress gaat o.a. met creditcard.
Ik kan niet zien of er uitsparingen zijn gemaakt bij de speakeruitgang. Zijn die er wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
kevinl schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:25:
[...]

Ik kan niet zien of er uitsparingen zijn gemaakt bij de speakeruitgang. Zijn die er wel?
Ik had daar ook een foto van gemaakt maar deze bleek achteraf zo onscherp dat ik deze maar heb weggelaten. Je kunt het een heel klein beetje zien in de eerste foto maar de protector is net als in dit voorbeeld van eBay.
Afbeeldingslocatie: http://www.digi4u.co.uk/media/catalog/product/s/p/sp-tblt-gls-sfc-pr3-1_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
Mijn Surface Pro Type Cover is binnen!

Echt mooi toetsenbord, werkt super en past gewoon als de Surface Pro in het dock staat.
Je kunt merken dat erover nagedacht is. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Alleen jammer dat die zo duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

kevinl schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:30:
Ach, zet het af tegen de prijs van de SP3 zelf en dan valt het wel mee :) Het is een zeer goed (verlicht) toetsenbord en tevens ook nog een beschermhoes met sleep/wake functie. Ik vond het wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Het is het ook waard. Alleen afgezet tegen een prijs van 560 eur voor de I3 is het gewoon veel geld om volle mep te bepalen. Maar het is het waard. De laagste prijs die ik zie is 115 eur. En ik denk dat ik dat maar moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Inderdaad, plus je weet dat normaliter gewoon al voordat je de SP3 koopt. Er is letterlijk geen enkele review die het niet heeft over hoe de Type Cover eigenlijk wel essentieel is, en de 'echte' prijs van een SP3 dus eigenlijk €130 hoger is.
BTW, de Type Cover doet niet alleen sleep/wake, maar als je die helemaal naar de achterkant flapt om de SP3 als tablet te gebruiken, worden de toetsen ook gedisabled. Je hoeft dus niet persé de Type Cover eraf te nemen, al is het wel een beetje vreemd vastnemen met die toetsen op de achterkant. Beetje vergelijkbaar met de Lenovo Yoga Pro's, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
kevinl schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 08:30:
Goed de aanbiedingen in de gaten houden.
Moest er 5 weken op wachten maar heb maar 93 euro betaald 8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

In nederland betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
jazeker. was een korte tijd in de aanbieding bij azerty..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:55
mvds schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:26:
Ik heb ook een 13 inch (Macbook Pro) sleeve, maar de SP3 zit mij er toch wel veel te los in. En ik wil ook mijn lader mee kunnen nemen, dus heb ik een 12 inch Samsonite (Network 2) tas in bestelling staan bij Bol.com.
Heb je die Samsonite al binnen en kun je er iets meer over vertellen? Ik zoek een compacte laptoptas voir de SP3, lader, wat kleine spulletjes en een paar cm dikte voor documenten in mapjes (iets groter dan A4 door de mapjes). Enig idee of dit goed zou passen?

Het valt me trouwens op hoeveel tassen opeens hopeloos ouderwets lijken doordat ze een laptopvak hebben "en een apart vak voor uw tablet".
|:(

EDIT: later de opmerkingen over deze tas gelezen. Echter, het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of je in deze tas ook makkelijk een paar document mappen mee kunt nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door bilgy_no1 op 07-02-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
mvds schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:12:
[...]

Zoals beloofd... Ik heb de Network 2 binnen en ik ben erg tevreden. De tas is goed afgewerkt en biedt genoeg ruimte voor accessoires. In het voorvak zitten aparte vakjes waar ik mijn stylus in heb zitten (in het daarvoor gemaakte pennenvakje/lusje) en een externe schijf. In het hoofdcompartiment waar de SP3 zit, zit een afscheiding waarachter ik de adapter heb zitten. Een muis zou ook nog makkelijk passen. De SP3 past er samen met de Type Cover prima in, en er is niet veel bewegingsvrijheid voor de SP3 dus dat is goed. De padding had iets dikker gemogen van mij, zeker op de onderste hoeken van de tas, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad. Voor die prijs (4 tientjes bij Bol.com) vind ik het een prima optie om de SP3 dagelijks in te vervoeren!
Hallo mvds,
Heeft de samsonite network 2 een lus aan de achterkant om hem te bevestigen aan een trolley. Dat is heel fijn tijdens reizen.

Ik heb deze tas gevonden op Amazon.de

http://www.amazon.de/Amaz...m/B00DUGZFA6/2?o=27&po=18

Het is een tas voor 11.6 inch laptops, maar de surface past er makkelijk in. Aangezien de positieve reviews lijkt dit mij wel een leuke tas ?... :Y :N

[ Voor 12% gewijzigd door tweakerjunior op 07-02-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

tweakerjunior schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:04:
Hallo mvds,
Heeft de samsonite network 2 een lus aan de achterkant om hem te bevestigen aan een trolley. Dat is heel fijn tijdens reizen.
Ik heb net even gekeken voor je en dat heeft ie inderdaad :) Een hele brede en stevige lus aan de achterzijde van de tas :)
bilgy_no1 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 08:44:
EDIT: later de opmerkingen over deze tas gelezen. Echter, het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of je in deze tas ook makkelijk een paar document mappen mee kunt nemen.
Ligt eraan hoe groot de mappen zijn natuurlijk. Maar papier ter grootte van een A4 vel kan je met gemak kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:55
mvds schreef op zondag 08 februari 2015 @ 10:57:
[...]

[...]

Ligt eraan hoe groot de mappen zijn natuurlijk. Maar papier ter grootte van een A4 vel kan je met gemak kwijt.
Dank je voor de info. Ik heb gisteren toch maar vast een wat grotere Case Logic Laptoptas gekocht. Die voelde net wat ruimer voor wat dossiermapjes. Ook kan ik de SP3 er wat makkelijker uit halen dan in de iets kleinere variant.

Ik vind die Samsonite qua design wat mooier, maar deze net iets praktischer. En met €29,99 viel de prijs ook erg mee (om een of andere reden is de grijze versie €5 goedkoper dan de zwarte in de link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 18:02
Bedankt voor het antwoorden :D .
Alleen twijfel ik tussen de tas van Amazon en de Samsonite. Welke kan ik het best nemen ? Is de tas van goede kwaliteit ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb even wat foto's gemaakt van binnen.

Foto 1; het grote vak met extra padding voor de Surface
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oiV1UYT64Q0fShMQivmqxXnH/medium.jpg

Foto 2; de Surface Pro en de lader in het grote vak. Je kan zien dat het net aan past
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BCSRApLyncenecyoqcT51S5J/medium.jpg

Foto 3; het voorvak met een telefoonvakje (leeg) twee pennenhouders, en een extra vak waar mijn WD Passport schijf zit.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D9AHOJMwrykVC4zNhu1R9OUC/medium.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door mvds op 08-02-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Jheroun schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:06:
Erg fijne muis, gebruik ik al bijna 2 jaar icm het K810 keyboard ... Never leave home without them ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:40
Ik ben ook enige tijd op zoek naar een goeie sleeve voor mij Sp3 en kwam deze tegen
http://www.microsoftstore...Pro-3/productID.307358100

Iemand ervaring mee ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenOuss
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
Ik heb de Maroo sleeve recent gekocht voor mijn surface pro 3. Naar mijn idee een prima sleeve. De pen pas netjes in het aparte vakje naast je surface en de surface zelf (incl. typecover) glijdt makkelijk/snug de sleeve in. Wat mij betreft aanrader.

Ik stop de sleeve wel in een tas overigens, er zitten namelijk geen hengsels/grepen aan de hoes. Oftewel een hele slanke hoes met een goede uitstraling maar wel een sleeve om te dragen in een tas :)

[ Voor 5% gewijzigd door SvenOuss op 13-02-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

SvenOuss schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:48:
Ik heb de Maroo sleeve recent gekocht voor mijn surface pro 3. Naar mijn idee een prima sleeve. De pen pas netjes in het aparte vakje naast je surface en de surface zelf (incl. typecover) glijdt makkelijk/snug de sleeve in. Wat mij betreft aanrader.

Ik stop de sleeve wel in een tas overigens, er zitten namelijk geen hengsels/grepen aan de hoes. Oftewel een hele slanke hoes met een goede uitstraling maar wel een sleeve om te dragen in een tas :)
De pen raakt de surface niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
deurklinkje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:10:
Ik ben ook enige tijd op zoek naar een goeie sleeve voor mij Sp3 en kwam deze tegen
http://www.microsoftstore...Pro-3/productID.307358100

Iemand ervaring mee ?
Ik heb daar de niet premium-leer versie van. Doet zijn werk, surface past er netjes in, vakje voor de pen en die klep zit magnetisch vast dus geen gedoe met ritsen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:40
Jheroun schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Ik heb daar de niet premium-leer versie van. Doet zijn werk, surface past er netjes in, vakje voor de pen en die klep zit magnetisch vast dus geen gedoe met ritsen enzo.
Bedankt voor je informatie
Ik ga er gelijk 1 bestellen

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Er gaat verder overigens niets bij, dus de lader of een muis ofzo passen er niet naast, maar dat wist je hopelijk al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

De lader, muis, hub gaan in een ander vakje in de tas. Sleeve is voor directe bescherming in de tas tijdens vervoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Ik ben momenteel een prototype hiervan aan het testen met ingebouwde ethernetpoort, en het bevalt tot nu toe prima. Ook de kleur valt bij nader inzien redelijk mee. Nog geen idee wanneer deze echt gereleased gaat worden, maar dat zal vast niet erg lang meer op zich laten wachten. Ik weet in ieder geval nu al dat ik er eentje wil hebben zodra hij officieel verkrijgbaar is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

wiz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:47:
[...]

Ik ben momenteel een prototype hiervan aan het testen met ingebouwde ethernetpoort, en het bevalt tot nu toe prima. Ook de kleur valt bij nader inzien redelijk mee. Nog geen idee wanneer deze echt gereleased gaat worden, maar dat zal vast niet erg lang meer op zich laten wachten. Ik weet in ieder geval nu al dat ik er eentje wil hebben zodra hij officieel verkrijgbaar is ...
Ik vind hem er erg cheapo uitzien eerlijk gezegd, en waarom zetten ze niet gewoon een aansluiting voor de originele SP3 lader erin? Nu moet je met 2 verschillende laders op stap... Lijkt mij dat de adapter van de SP3 ook al overbemeten is en die makkelijk de dock ook van power kan voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

De USB aansluiting op de adapter van de SP3 kan je toch alleen voor laden gebruiken toch? Of kan ik mijn muis er insteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevinl schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:19:
De USB aansluiting op de adapter van de SP3 kan je toch alleen voor laden gebruiken toch? Of kan ik mijn muis er insteken?
De Surface Pro 3 is een PC in tabletformaat. Dus je kan er alles mee wat je met een gewone PC kan. Je kan er een muis, camera, printer, harddisk, externe geluidskaart, alles, op aansluiten. Je kan er ook iPads mee opladen :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Ja opladen. Maar heb ik ook data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

kevinl schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:56:
Lezen is een kunst. Het is een gewone USB aansluiting zoals je die op andere PC's en laptops ook hebt. Dus niet alleen opladen, ook data.

Edit: oepsie :+ Een adapter is inderdaad alleen om op te laden.

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 20-02-2015 17:08 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Mavamaarten schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Lezen is een kunst. Het is een gewone USB aansluiting zoals je die op andere PC's en laptops ook hebt. Dus niet alleen opladen, ook data.
Is inderdaad een kunst... hij heeft het over de poort op de adapter. Die is alleen voor opladen, zou niet weten wat een adapter met data moest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
kevinl schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:56:
Nee de USB aansluiting gebruik je niet voor het opladen van je Surface Pro 3 maar voor data. Om je tablet op te laden zit er een magnetische aansluiting aan de zijkant en daar kun je de SP3 alleen mee opladen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Begrijpend schrijven is misschien ook een kunst.

Op de adapter zit een tweede USB aansluiting. De vraag was of deze USB aansluiting ook data naar de SP3 kon vervoeren. Maar dat kan dus blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:47

TheVMaster

Moderator WOS
kevinl schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:54:
Begrijpend schrijven is misschien ook een kunst.

Op de adapter zit een tweede USB aansluiting. De vraag was of deze USB aansluiting ook data naar de SP3 kon vervoeren. Maar dat kan dus blijkbaar niet.
:+ Ach..het is vrijdagmiddag he.....ben aan weekend toe..

Nee inderdaad dat kan niet. Die aansluiting is bedoeld om je devices op te laden net zoals een USB lader die je bij je telefoon gekregen hebt :+

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 20-02-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
mvds schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:57:
[...]

Ik vind hem er erg cheapo uitzien eerlijk gezegd, en waarom zetten ze niet gewoon een aansluiting voor de originele SP3 lader erin? Nu moet je met 2 verschillende laders op stap... Lijkt mij dat de adapter van de SP3 ook al overbemeten is en die makkelijk de dock ook van power kan voorzien.
Goed punt, neem ik mee naar de fabrikant :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Heeft iemand van jullie ook last van "lag" bij het gebruiken van het touchpad van de Type Cover voor de SP3?

Wanneer ik scroll met 2 vingers is dit bij mij het meest waarneembaar. Vooral het moment dat mijn vingers het touchpad weer raken en dan scrollen geeft, voor mijn gevoel, een vertraging van ongeveer een halve seconde. Of nog erger, er gebeurd bijna niets.

edit: ik gebruik de Type Cover vandaag voor het eerst intensief en ik moet zeggen dat het een ergernis is om op te werken. Scrollen gaat vertragend en met horten en stoten.

[ Voor 19% gewijzigd door BvK P4 op 21-02-2015 14:45 ]

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Alle updates etc er al op staan?
Achtergrondprocessen nagekeken?
Ik herken het totaal niet

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

wiz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 14:39:
[...]

Goed punt, neem ik mee naar de fabrikant :-)
Die Amazon ad is die van hun? Zo ja, dan vind ik het opvallend dat er op de dock zelf staat dat de ingangsspanning 12-15V moet zijn, en dat er dan bij staat dat een 16V adapter ook werkt... Volgens mij valt 16V niet binnen de 12-15V range.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om accessoires voor de Surface Pro 3 te bespreken. Ervaringen met de Surface Pro 3 kunnen in [W8] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3 besproken worden.