Hallo mvds,mvds schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Zoals beloofd... Ik heb de Network 2 binnen en ik ben erg tevreden. De tas is goed afgewerkt en biedt genoeg ruimte voor accessoires. In het voorvak zitten aparte vakjes waar ik mijn stylus in heb zitten (in het daarvoor gemaakte pennenvakje/lusje) en een externe schijf. In het hoofdcompartiment waar de SP3 zit, zit een afscheiding waarachter ik de adapter heb zitten. Een muis zou ook nog makkelijk passen. De SP3 past er samen met de Type Cover prima in, en er is niet veel bewegingsvrijheid voor de SP3 dus dat is goed. De padding had iets dikker gemogen van mij, zeker op de onderste hoeken van de tas, maar ik heb er nog geen problemen mee gehad. Voor die prijs (4 tientjes bij Bol.com) vind ik het een prima optie om de SP3 dagelijks in te vervoeren!
Heeft de samsonite network 2 een lus aan de achterkant om hem te bevestigen aan een trolley. Dat is heel fijn tijdens reizen.
Ik heb deze tas gevonden op Amazon.de
http://www.amazon.de/Amaz...m/B00DUGZFA6/2?o=27&po=18
Het is een tas voor 11.6 inch laptops, maar de surface past er makkelijk in. Aangezien de positieve reviews lijkt dit mij wel een leuke tas ?...

[ Voor 12% gewijzigd door tweakerjunior op 07-02-2015 21:14 ]