• wimel
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-01-2022
Is het misschien verstandig om met de aanschaf van de Surface Pro 3 te wachten tot het nieuwe Windows 10 is op de Surface Pro 3 is geïnstalleerd?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

wimel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:49:
Is het misschien verstandig om met de aanschaf van de Surface Pro 3 te wachten tot het nieuwe Windows 10 is op de Surface Pro 3 is geïnstalleerd?
Waarom zou dat verstandig zijn? Je kan hem zelf heel eenvoudig en gratis naar Windows 10 updaten.

• wimel
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-01-2022
Het upgraden van Windows 8.1 naar Windows 10 is wel het eerste jaar na de release van Windows 10, daar moet betaald worden voor Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:38
wimel schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:49:
Zelfs als Windows 10 al officieel uitkomt voordat de SP4 er is, gaat Microsoft zeer zeker niet de officiele SP3 recovery packages aanpassen.

Dat kost om te beginnen heel veel geld, maar bovendien in combinatie met de voorwaarde dat er na 1 jaar wel degelijk betaald zal moeten worden voor een upgrade naar Windows 10 zou dit een situatie creeren waarbij je na dat eerste jaar ineens een SP3 toch gratis zou kunnen voorzien van Windows 10 door de image te downloaden. Dat staat haaks op de aankondiging van Microsoft de upgrade naar W10 eerst een jaar gratis te maken, en daarna betaald.

Voor de SP3 zal dus simpelweg te allen tijde gelden dat de weg naar W10 domweg upgraden betekent vanaf de fabrieks W8.1 installatie. Is wat mij betreft geen enkel bezwaar. Ik heb de preview builds al een paar keer geprobeerd en de upgrade verloopt in de regel prima.

[ Voor 6% gewijzigd door wiz op 27-02-2015 13:47 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
EJSEJS schreef op zondag 11 januari 2015 @ 01:07:
Ben toevallig ook aan het kijken voor een geschikte muis, mijn oog is gevallen op deze muis omdat die bluetooth 4.0 (energiezuinig) is, en de buig functie lijkt mij wel handig.
Pas op .. je moet niet de Surface Edition hebben maar de opvolger. De Surface Edition is Bluetooth 4.0 maar alleen de opvolger heeft Bluetooth 4.0 met LE (Low Energy) ...

Zie ook http://www.microsoft.com/...arc-touch-bluetooth-mouse

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 06:41

GerkeP

Vragen mag altijd........

Mijzelf maar eens getrakteerd op een nieuwe tas

http://www.laptoptasshop....4349.760693409.1416912024

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
wiz schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:52:
[...]
Pas op .. je moet niet de Surface Edition hebben maar de opvolger. De Surface Edition is Bluetooth 4.0 maar alleen de opvolger heeft Bluetooth 4.0 met LE (Low Energy) ...
Bedankt voor de tip, ik dacht eigenlijk dat Bluetooth 4.0 altijd al een stuk minder stroom gebruikte.

Ik heb nog een andere vraag, ik heb sinds een paar weken een originele docking station voor de surface, nu heb ik daar sinds een paar dagen mijn Sharkoon 5-Bay RAID-Station via USB3 aangesloten op het docking station. Dit werkt op zich prima, alleen als ik de Sharkoon ongeveer 2 minuten niet aanspreek, dan gaat hij meteen in slaapstand. Dit probleem heb ik met mijn desktop pc nooit gehad, dus het moet wel aan de docking station liggen. Nu heb ik al even lopen google hoe ik dit uit kan zetten, maar kom er niet uit. Weet hier iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
EJSEJS schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:50:
[...]

Bedankt voor de tip, ik dacht eigenlijk dat Bluetooth 4.0 altijd al een stuk minder stroom gebruikte.

Ik heb nog een andere vraag, ik heb sinds een paar weken een originele docking station voor de surface, nu heb ik daar sinds een paar dagen mijn Sharkoon 5-Bay RAID-Station via USB3 aangesloten op het docking station. Dit werkt op zich prima, alleen als ik de Sharkoon ongeveer 2 minuten niet aanspreek, dan gaat hij meteen in slaapstand. Dit probleem heb ik met mijn desktop pc nooit gehad, dus het moet wel aan de docking station liggen. Nu heb ik al even lopen google hoe ik dit uit kan zetten, maar kom er niet uit. Weet hier iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Dit misschien? De SP3 heeft een nogal eigenzinnige opzet van power management en misschien is een handmatige fix hiervoor de oplossing?

http://www.fixedbyvonnie....nagement-issue-windows-7/

Edit: Linkje erbij :*)

[ Voor 5% gewijzigd door wiz op 03-03-2015 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Helaas dat werkt niet op de surface, de USB power settings blijven weg uit de power settings.

Even goed bedankt voor het mee denken naar een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
EJSEJS schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:51:
Helaas dat werkt niet op de surface, de USB power settings blijven weg uit de power settings.

Even goed bedankt voor het mee denken naar een oplossing
Dat klopt inderdaad, maar in apparaatbeheer kun je de "generic superspeed hubs" wel powermanagement zien en het vinkje weghalen bij ällow the computer to turn off this device to save power"... Heb je dat evt al geprobeerd? Ik ben het ondertussen zelf ook aan het testen op mijn dock. Misschien kom ik iets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Die typecovers blijven duur. Kan ze nergens voor onder de 100 eur vinden.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik kreeg een fijn mailtje van T.net. Mycom heeft de SP3 dock in de aanbieding gedaan. Voor als mensen nog zo'n ding nodig hebben :) €139

pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Docking Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

mvds schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:39:
Ik kreeg een fijn mailtje van T.net. Mycom heeft de SP3 dock in de aanbieding gedaan. Voor als mensen nog zo'n ding nodig hebben :) €139

Dank voor je melding, gelijk opgehaald hier bij Mycom in Utrecht _/-\o_
Liep te dubben over een extra voeding, dus nu voor een beetje meer gewoon de docking

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

En bij Mycom ook de type cover 3 in de aanbieding. Yay!!
Alleen in zwart en rood, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

kevinl schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:53:
En bij Mycom ook de type cover 3 in de aanbieding. Yay!!
Alleen in zwart en rood, jammer.
Welke kleur zou je willen hebben dan? :) Ik heb de licht blauwe, als je voor mij een zwarte koopt, mag je die wel ruilen tegen mijn Cyaan typecover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Ik wilde cyaan hebben. Omdat die beter bij de maroo sleeve past.
Maar ik keek verkeerd. De zwarte is niet in de aanbieding. Alleen paars en rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Jammer genoeg enkel in de de NL Mycom precies. Hier in BE nog altijd gewoon €199 voor de dock. Ben er ook nog over aan 't denken om nog een tweede te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:30
Hi! Heeft iemand al ervaring met een Skin Protector, zoals deze:

http://www.skinomi.com/sk...-wood-skin-protector.html

of deze:

http://www.xtremeguard.co...rbon-fiber-pro3-white.htm

Het valt met op dat ze in Nederland niet echt te vinden zijn (bijv. bij Bol.com of Amazon.de). Lijkt met echter wel handig om de SP3 te beschermen tegen krassen.

Je krijgt bij deze protectors ook een Screen Protector, maar als ik op Amazon.com af ga is dat niet helemaal compatible met de Surface Pen. Die werkt in ieder geval wel goed op de Screen Protector van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
wiz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Dat klopt inderdaad, maar in apparaatbeheer kun je de "generic superspeed hubs" wel powermanagement zien en het vinkje weghalen bij ällow the computer to turn off this device to save power"... Heb je dat evt al geprobeerd? Ik ben het ondertussen zelf ook aan het testen op mijn dock. Misschien kom ik iets tegen.
Sorry voor mijn late antwoord, maar heb nog heel veel dingen geprobeerd maar bleef hetzelfde resultaat houden. Ik heb inmiddels het Sharkoon 5-Bay RAID-Station aan de kant gegooid en ben overgestapt op een Synology DS415play waar ik nu al mijn data op heb geparkeerd. dus probleem voor mij is opgelost...

Nogmaals bedankt voor het mee denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:52
bilgy_no1 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:28:
Hi! Heeft iemand al ervaring met een Skin Protector, zoals deze:

http://www.skinomi.com/sk...-wood-skin-protector.html

of deze:

http://www.xtremeguard.co...rbon-fiber-pro3-white.htm

Het valt met op dat ze in Nederland niet echt te vinden zijn (bijv. bij Bol.com of Amazon.de). Lijkt met echter wel handig om de SP3 te beschermen tegen krassen.

Je krijgt bij deze protectors ook een Screen Protector, maar als ik op Amazon.com af ga is dat niet helemaal compatible met de Surface Pen. Die werkt in ieder geval wel goed op de Screen Protector van Microsoft.
Ik heb er ervaring met die van Xtremeguard en had er al iets in dit topic over geschreven Chocoball in "[W8] Accessoires voor de Surface Pro 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:30
Chocoball schreef op zondag 08 maart 2015 @ 23:44:
[...]

Ik heb er ervaring met die van Xtremeguard en had er al iets in dit topic over geschreven Chocoball in "[W8] Accessoires voor de Surface Pro 3"
Thanks! Die had ik over het hoofd gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
kevinl schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:13:
Ik wilde cyaan hebben. Omdat die beter bij de maroo sleeve past.
Maar ik keek verkeerd. De zwarte is niet in de aanbieding. Alleen paars en rood.
Cyaan nu ook in prijs verlaagt

pricewatch: Microsoft Surface Pro 3 Type Cover Qwerty Cyaan

EDITE: Weer terug naar de oude prijs :?

[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 15-03-2015 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin90
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 11:42
Ik weet niet of deze aanprijzing via het forum mag, maar ik heb een oplader over. Als je interesse hebt kan je hem vinden in de vraag & aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Mooi ding. Wilde ik bestellen tot ik zag dat het een 16" exemplaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Zonet hier dockingstation besteld voor € 139,00. Lijkt mij een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22
fazerrider schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Mooi ding. Wilde ik bestellen tot ik zag dat het een 16" exemplaar is
vond ik ook. en zag dat ze ook een 13' hadden. (net iets anders en best goedkoop) 69 euro
http://www.laptoptasshop....sengerbag-13-3-bruin.html

deze heb ik nu een week in bezit en bevalt prima! alles wat ik mee moet nemen past er precies in.

surface pro 3
power cable/adapter
muis (arc touch)
vga/hdmi verloop stekkertjes
usb hubje
presenter
extra 8' tablet (ik ben mobile app developer dus vandaar 2 tablets)
wat random stuff (headset, usb kabeltjes etc, visite kaartjes, pennen, etc)

past perfect. enige wat ik "jammer" vind is dat de achterkant van stof is en niet van leer. maar ach voor dit geld een zeer mooie tas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Crysania schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:49:
[...]

vond ik ook. en zag dat ze ook een 13' hadden. (net iets anders en best goedkoop) 69 euro
http://www.laptoptasshop....sengerbag-13-3-bruin.html

deze heb ik nu een week in bezit en bevalt prima! alles wat ik mee moet nemen past er precies in.

surface pro 3
power cable/adapter
muis (arc touch)
vga/hdmi verloop stekkertjes
usb hubje
presenter
extra 8' tablet (ik ben mobile app developer dus vandaar 2 tablets)
wat random stuff (headset, usb kabeltjes etc, visite kaartjes, pennen, etc)

past perfect. enige wat ik "jammer" vind is dat de achterkant van stof is en niet van leer. maar ach voor dit geld een zeer mooie tas!
Haha,,, heb ik ook sinds gisteren in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Jheroun schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:06:
Voor langere werksessies kan een muis toch wel fijn zijn. Ik zat aan deze lichtgewicht versie van logitech te denken. Kent iemand die toevallig?
Gebruik ik al jaren dat ding, heel fijne praktische muis. Samen met het K810 keyboard mijn vaste reissetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik heb een cover en muis gehaald (edge, bluetooth). Erg, erg tevreden over. Vooral de muis met het makkelijk scrollen en de handige opklapmethode is echt relaxt. Het is mijn eerste draadloze muis, maar op werk werkt het ideaal. Zelfs mee gegamed, maar dat raad ik verder niet aan; daar zijn veel betere alternatieven voor.

Wel jammer dat de muis zo duur was, maar het voelt niet als en miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13
Ik heb een dock voor de Surface pro 3 in bezit, maar geen voeding. Kan ik hier een losse voeding voor krijgen ergens en/of een andere voeding gebruiken? Zou echt fijn zijn, dan kan ik het dock in gebruik nemen. Zonder voeding heb je er niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heb je er geen voeding bij gekregen dan? Tweedehands? Normaal zit er een voeding bij als je hem koopt hoor. Ik heb hem ook en bij bij zat er gewoon een voeding bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
mvds schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:30:
Heb je er geen voeding bij gekregen dan? Tweedehands? Normaal zit er een voeding bij als je hem koopt hoor. Ik heb hem ook en bij bij zat er gewoon een voeding bij.
Ethernet poort van iemands dock was defect. Microsoft vervangt alleen het oude dock en dan mag je het oude dock ook houden, maar ze sturen geen voeding mee.

Ik heb ethernet niet nodig, zit altijd op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Staat erop hoeveel volt/watt de voeding moet zijn? Zo ja, dan neem ik aan dat je gewoon een willekeurige andere voeding kan gebruiken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Gewoon een universele lader halen met de volgende specificatie's

AC input Voltage 100 ~ 240V 50~60Hz
DC output Voltage 12V
DC output current 4A
Power 48W
Connector 4.5*3.0mm
Cable EU plug

[ Voor 35% gewijzigd door DON PAPA op 24-04-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 09:20

MrManuel

The impossible is easy...

Hoi!

Heb sinds deze week een Surface Pro 3 en ben er dik tevreden mee!
Paar vraagjes, wanneer ik een USB hub haal moet deze self powered zijn?

Zijn er (3rd party) connectors om 2 schermen aan te sluiten voor een schappelijke prijs? :P

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
EJSEJS schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:15:
Gewoon een universele lader halen met de volgende specificatie's

AC input Voltage 100 ~ 240V 50~60Hz
DC output Voltage 12V
DC output current 4A
Power 48W
Connector 4.5*3.0mm
Cable EU plug
Thanks voor de specificaties! Met die moet het lukken.
De zoektocht is echter tot nu toe niet succesvol. Ik heb de originele adapter in een UK winkel gespot, maar 40 pond + verzendkosten is toch aardig prijzig. Enig idee waar ik zo'n adapter kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Worsteneter schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:58:
[...]Enig idee waar ik zo'n adapter kan vinden?
Dit zijn de originele adapter's die ik kon vinden

http://www.my-adaptor.com...-4.0a-adapter-p-1123.html
komt nog wel $ 5.99 per order bij aan verzendkosten.

Of deze:

http://nl.aliexpress.com/...dapter-4/32213948051.html
Met gratis verzendkosten

En anders even met de specificatie's die ik hierboven gaf informeren bij bijvoorbeeld conrad die zullen wel een universele lader hebben neem ik aan...

[ Voor 91% gewijzigd door DON PAPA op 08-05-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
EJSEJS schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Dit zijn de originele adapter's die ik kon vinden

http://www.my-adaptor.com...-4.0a-adapter-p-1123.html
komt nog wel $ 5.99 per order bij aan verzendkosten.

Of deze:

http://nl.aliexpress.com/...dapter-4/32213948051.html
Met gratis verzendkosten

En anders even met de specificatie's die ik hierboven gaf informeren bij bijvoorbeeld conrad die zullen wel een universele lader hebben neem ik aan...
http://nl.aliexpress.com/...2.html?isOrig=true#extend

Denk je dat dit betrouwbaar is? 30 dollar is 25 euro. Dan heb ik voor 25/26 euro een prima werkend dock. Dat zou fantastisch zijn voor mijn scriptie opstelling op mijn kamer icm een mooi dell-schermpje oid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Worsteneter schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:37:
[...]

http://nl.aliexpress.com/...2.html?isOrig=true#extend

Denk je dat dit betrouwbaar is? 30 dollar is 25 euro. Dan heb ik voor 25/26 euro een prima werkend dock. Dat zou fantastisch zijn voor mijn scriptie opstelling op mijn kamer icm een mooi dell-schermpje oid!
Ik heb geen idee, dat is per verkoper verschillend, maar ik heb tot nu toe alleen maar positie ervaring bij aliexpress gehad en heb er al heel wat gekocht in de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
EJSEJS schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:23:
[...]

Ik heb geen idee, dat is per verkoper verschillend, maar ik heb tot nu toe alleen maar positie ervaring bij aliexpress gehad en heb er al heel wat gekocht in de afgelopen jaren.
Ik heb hem maar besteld. Voor 25 euro is het een gok waard, anders probeer ik maar een beroep op de buyers garanties van aliexpress. Voor 25 euro een werkend dock zou fantastisch zijn. Moet alleen dan nog zo'n Power cord zien te fixen, maar daarvan ligt er vast nog wel eentje op zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hoe hebben mensen het probleem opgelost met de rondzwervende pen als de SP3 gedockt is?

[ Voor 66% gewijzigd door mvds op 12-05-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
mvds schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:16:
Hoe hebben mensen het probleem opgelost met de rondzwervende pen als de SP3 gedockt is?
Je kan hem aan de linkerkant tegen de docking hangen (is namelijk magnetisch aan die kant)

[ Voor 57% gewijzigd door DON PAPA op 13-05-2015 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
mvds schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:16:
Zit zelfs een stickertje op het dock met een tekening van een pen met een magneetje.. het is geen raketgeleerdheid :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Worsteneter schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Zit zelfs een stickertje op het dock met een tekening van een pen met een magneetje.. het is geen raketgeleerdheid :>
Ik heb geen stickertje op mijn dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
EJSEJS schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:23:
[...]

Ik heb de adapter binnen. 26 euro afgeschreven van m'n creditcard en het ding ziet er uit als een origineel exemplaar, zelfde bouwkwaliteit als de originele lader (maar dan met zo'n 'pinnetje'). Aangesloten en dock werkt, ik ben helemaal blij. Voor 26 euro heb ik een dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:56
Ik heb deze adapter gekocht doe het prima (heeft een lampje) word niet te heet en kost 10 euro. Bouwkwaliteit is wat minder dan het origineel maar niet storend. (is beschermd tegen oververhitting en kort sluiting) Gebruik hem voornamelijk thuis dan kan ik de adapter lekker in de tas laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:46
Beste mensen,

Morgen ontvang ik mijn bestelde Surface Pro 3 i7 256 GB uitvoering , inclusief Dockingstation , Display adapter en Keyboard . Ik ben nu even aan het zoeken hoe ik het beste mijn normale SD kaartjes van de camera kan gaan inlezen. Heeft iemand ervaring met kaartlezers , of hubs. Ik zie wel een aantal Hubs die mooi aansluiten op de Surface maar weet niet of deze ook voor de Pro 3 geschikt zijn.,. Hoor het graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Gewoon eender welke kaartlezer in je docking station of SP3 pluggen, of anders gewoon rechtstreeks de camera via USB inpluggen. Weet wel niet goed wat je met hub bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
jan-willem3 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:58:
Ik heb deze adapter gekocht doe het prima (heeft een lampje) word niet te heet en kost 10 euro. Bouwkwaliteit is wat minder dan het origineel maar niet storend. (is beschermd tegen oververhitting en kort sluiting) Gebruik hem voornamelijk thuis dan kan ik de adapter lekker in de tas laten zitten.
Tof! Die van mij was voor het dock, daar zijn er minder van en toch tamelijk specifieke aansluiting (pin). Wellicht dat Alieexpres ook de normale verkoopt?

Die van mij is identiek aan die van Microsoft, alleen dat stickertje met Windows logo (paarsig) mist. Overige op de adapter zelf gedrukte symbolen zijn identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Heb in mijn zoektocht naar de ultieme tas en na veel proberen een paar tassen over .. Als iemand interesse heeft kun je me een PM sturen.

Over: (perfecte fit)
- STM Scout 2 zwart (11")
- Pofoko toploader zwart (12")
- Think Tank Artificial Intelligence 13 zwart

[ Voor 9% gewijzigd door wiz op 19-06-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

mgbak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:21:
[...]
. na wat zoeken heeft apple hem ook in de store staan echter met een iets andere naam: Brenthaven 13-inch Collins Vertical Sleeve .[afbeelding]
Tnx you saved my day!

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Pff, van die SP3 prijzen krijg ik toch een punthoofd.
Heb ik nu uiteindelijk toch een tweede docking station nodig, blijkt de prijs gewoon paar weken terug terug gestegen te zijn van €140 naar €230 ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:08
Even een vraagje, ik zoek een goedkope (<30euro) sleeve voor mijn Surface Pro 3. Ik kan alleen vrij weinig vinden, degene die ik vind zijn de dure van Microsoft zelf. Weten jullie raad?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Pukson schreef op woensdag 09 september 2015 @ 22:52:
Even een vraagje, ik zoek een goedkope (<30euro) sleeve voor mijn Surface Pro 3. Ik kan alleen vrij weinig vinden, degene die ik vind zijn de dure van Microsoft zelf. Weten jullie raad?
Ja! Ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTMzWDgwMA==/z/EywAAOSwe-FVAbiS/$_57.JPG
http://www.ebay.nl/itm/281442565458 voor 16,50 euro.
Ben er erg tevreden mee. Ze hebben ook nog een variant met zakje. Heb bij de bestelling aangegeven dat ik zonder "Surface" tekst wilde hebben, ontving hem netjes zonder tekst.

Twixie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:54:
Pff, van die SP3 prijzen krijg ik toch een punthoofd.
Heb ik nu uiteindelijk toch een tweede docking station nodig, blijkt de prijs gewoon paar weken terug terug gestegen te zijn van €140 naar €230 ! 8)7
Goed marktplaats en V&A van tweakers (prijsalert maken voor de dock onder 130 euro oid) in de gaten houden loont. Ik heb er één voor 100 euro via V&A gekocht op tweakers.

Edit: en hij is bij paradigit in belgie op de 1 of andere tover-manier veel goedkoper: http://www.paradigit.be/m...ion/80034562/details.aspx

[ Voor 43% gewijzigd door Micha op 10-09-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 19:08
Top meteen besteld, ik ga ervanuit dat de surface gewoon past inclusief toestenbord?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ja, past perfect :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 11:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Micha schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:31:

Goed marktplaats en V&A van tweakers (prijsalert maken voor de dock onder 130 euro oid) in de gaten houden loont. Ik heb er één voor 100 euro via V&A gekocht op tweakers.

Edit: en hij is bij paradigit in belgie op de 1 of andere tover-manier veel goedkoper: http://www.paradigit.be/m...ion/80034562/details.aspx
Als Nederlander besteld op de Belgische site van paradigit, gewoon de volgende dag ontvangen met postnl incl track and trace code. DC van paradigit zit gewoon in NL. Je moet alleen met credit card betalen.

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Wat zijn jullie ervaringen met Chinese opladers? Ik heb de volgende drie op het oog:

http://www.aliexpress.com...-Windows/32285984545.html
Afbeeldingslocatie: http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1CvJFIXXXXXXQXFXXq6xXFXXX8/2015-High-Quality-12V-2-58A-30W-EU-Plug-AC-Wall-Charger-Adapter-Power-Supply-For.jpg_640x640.jpg

http://www.aliexpress.com...-PC-Free/32280694994.html
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1VgYtIVXXXXaLaXXXq6xXFXXX1/12V-3A-Wall-AC-Charger-Power-Adapter-Cable-For-Microsoft-Surface-Pro-3-Tablet-PC-Free.jpg_640x640.jpg

http://www.aliexpress.com...ned-with/32351975382.html
Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB10Xi0HVXXXXamaXXXq6xXFXXXW/Magnetic-Power-Charger-AC-Adapter-for-Microsoft-Surface-PRO-3-12-Inch-Tablet-Special-Designed-with.jpg_640x640.jpg

Het voordeel van de laatste is dat hij een usb lader heeft aan de snoer (een beetje zoals het origineel waarbij hij in het blok zelf zit) Alleen weet ik niet of je met dit exemplaar inlevert op kwaliteit.
Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze 3? Of een suggestie voor welke ik het beste zou kunnen gaan?

Ik weet dat de eerste 2.58A levert en de tweede 3A. Al zou het mij niet verbazen als ze in de werkelijkheid beide hetzelfde leveren.

• GerkeP

GerkeP

Mijn ervaringen met dat soort laders is niet echt positief. Vertrouw jij je dure SP3 met zo'n nog geen 20 euro kostende lader?

Ik zou minstens zoiets bestellen bij een Nederlandse retailer, want als je je SP3 opblaast met zo'n lader krijg je de lader vergoed en ben je je SP3 kwijt ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Ik_ben_Mark3 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:18:
Wat zijn jullie ervaringen met Chinese opladers? Ik heb de volgende drie op het oog:

http://www.aliexpress.com...-Windows/32285984545.html
[afbeelding]

Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze 3? Of een suggestie voor welke ik het beste zou kunnen gaan?

Ik weet dat de eerste 2.58A levert en de tweede 3A. Al zou het mij niet verbazen als ze in de werkelijkheid beide hetzelfde leveren.
Ik heb volgens mij die eerste en die bevalt prima, deze ligt thuis op het buro, de originele neem ik altijd mee. Enige wat ik merk is dat deze langzamer oplaadt dat de originele, maar verder geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Weet iemand waar ik een SP3 lader kan vinden? Ik kan nergens de officiele vinden (voor normale prijzen)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
mimang schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:33:
Weet iemand waar ik een SP3 lader kan vinden? Ik kan nergens de officiele vinden (voor normale prijzen)
http://www.laptopshop.nl/...ce-pro-4-oplader-65w.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Dat bedoel ik... 90 euro is te veel :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Maar wel de normale prijs.

Anders wordt het zoeken op marktplaats of ebay ofzo voor een tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Type Cover 4 gekocht voor m'n SP3. Heerlijk toetsenbord en touchpad. Echt een aanrader :) enige nadeel is dat het scherm er nu klein uit ziet. :p

[ Voor 24% gewijzigd door Ramon op 31-05-2016 20:18 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 11:25
Ramon schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:18:
Type Cover 4 gekocht voor m'n SP3. Heerlijk toetsenbord en touchpad. Echt een aanrader :) enige nadeel is dat het scherm er nu klein uit ziet. :p
Wat mij niet helemaal duidelijk is, is of de Type Cover 4 breder is dan de Type cover 3. Is het oppervlak van de cover gewoon net zo groot als de SP3/type cover 3? Het ziet er op afbeeldingen soms uit alsof de cover iets breder is dan de surface zelf.

Zo niet, hoe komt het dan dat het scherm er klein uit ziet? Vanwege het bredere toetsenbord?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben recent op zoek gegaan naar een mini display port naar HDMI adapter. De vivanco variant uit de mediamarkt doet helaas niets. Nou weet ik niet of dat ding toevallig stuk was of dat de apparaten het niet met elkaar eens konden worden maar er gebeurde in ieder geval weinig.

De officiële adapter staat nog bij 2 winkels in de pricewatch maar daar zijn de levertijden onbekend van. heeft er iemand een adapter van een ander merk die het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik had deze besteld december 2014, en die werkt prima:
http://www.janox.nl/Webwi...Port-naar-HDMI-kabel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Sorry voor de revive maar ik heb sinds kort een SP3 en ik zoek het oude docking station "met kabel". Dus niet de standaard.

Kan iemand mij helpen waar deze te koop is?

Gr Jos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ben niet bekend met oude docking stations "met kabel", maar wel met nieuwe docking station met kabel die voor SP4 gereleased is.
Deze is ook compatible met SP3.

pricewatch: Microsoft Surface Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Vae Victis schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:41:
Ben niet bekend met oude docking stations "met kabel", maar wel met nieuwe docking station met kabel die voor SP4 gereleased is.
Deze is ook compatible met SP3.

pricewatch: Microsoft Surface Dock
Klopt maar die voor de oude heeft 1 displaypoort en 2x usb 2.0 en is daarom stukken goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit accessoires betreft, schopje richting WAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 13:23

SambalBij

We're all MAD here

Hoe is jullie ervaring met reparaties/vervangen van een Type Cover?

Ik had voor mijn Pro3 via Ebay (vanuit de VS) een Type Cover Pro 4 besteld.
Vandaag ontvangen en aan de tablet geklikt. Helaas blijkt het toetsenbord niet in orde te zijn :(
Een aantal toetsen blijken niet te werken (backspace, windows key, linker cursor, en de letters Y,U,I en O)
Als ik kijk bij MS heeft het ding nog wel garantie tot eind oktober 2018. (Even toegevoegd aan mijn account obv serienummer)
Ik kan nu dus of de verkoper/ebay contacten voor een return, of ik hou hem en meld hem aan bij MS voor reparatie/vervanging op basis van die garantie.
Ik weet echter niet hoe de policy is van MS hiermee; hij is origineel in de VS verkocht, niet in NL. Ik heb geen originele winkel-aankoopbon (aan de sticker op de doos te zien kwam hij origineel bij Amazon vandaan) maar alleen een Ebay aankoop.
Accepteert MS de garantieaanvraag hiervoor (gezien het land) en hebben ze aan het serienummer genoeg of moet er ook een aankoopbon nog bij?

Ik voel, mits er geen problemen te verwachten zijn, het meeste voor de weg via MS, aangezien ik niet verwacht dat de verkoper er nog eentje heeft liggen, en ik dus in het beste geval mijn geld terugkrijg (en dus alsnog niet deze cover heb voor een op zich goede prijs)

Ik had al geprobeerd met MS contact op te nemen via de Surface support site, maar na bijna een half uur in de wacht op positie 1 was het inmiddels 6 uur en waren ze ineens gesloten... :(

Edit2:
Via de chat toch MS te pakken gekregen. Blijkt allemaal geen probleem; voordat ik goed en wel klaar was met de vraag e.d. lag er al een UPS verzendlabel en een bevestiging van de reparatieaanvraag (gewoon onder garantie) in de e-mail :)

[ Voor 21% gewijzigd door SambalBij op 10-08-2017 10:48 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld om accessoires voor de Surface Pro 3 te bespreken. Ervaringen met de Surface Pro 3 kunnen in [W8] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3 besproken worden.