Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:11

jjust

Het leven is een strijd

Twixie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:11:
[...]

Bitlocker is ook niet iets waarbij je bij het booten gevraagd wordt naar een paswoord oid om te unlocken. De unlock gebeurt transparant adhv een encryptie-sleutel die in de TPM zit.
Eigenlijk merk je er echt letterlijk niets van dat je C-drive geëncrypteerd is met Bitlocker. Daarmee dat het me ook zou verbazen dat je het uit gezet hebt.
…..
Ik had het wegdegelijk uitgezet. Om er zeker van te zijn ben ik ingelogd in mijn Outlookaccount. Bij "account weergeven" staan dan je devices. Hier staat per device ook wat de status is van BitLocker. Bij mij stond deze op off.
Twixie schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:19:
[...]

Toelichting firmware update
Dank voor je toelichting. Voordat ik aan de firmware update begon heb ik eerst de surface opnieuw geinstalleerd en bitlocker aan laten staan. Ik had nog geen schone installatie gedaan sinds dat ik hem heb aangeschaft.

Daarna heb ik de firmware update uitgevoerd. En ben het met je eens dat de beschrijving niet accuraat is.

Bij het downloaden van de files stonden er een heleboel. Ik heb ze allemaal gedownload maar achteraf was dat denk ik niet nodig geweest. Dus alleen de file selecteren die ook in de tekst genoemd wordt.

Daarna eerst die tool installeren en daarna inderdaad uitvoeren als administrator.

Verder spreken de stappen voor zich. Alleen bij stap 17 staat dat de Surface opnieuw opstart. Dit gebeurt echter niet. Heb hem zelf maar uitgezet en daarna opnieuw opgestart.

Nu staat de juiste firmware ook op mijn Surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Bestaat de combinatie Surface Pro 3 met i5, 4GB geheugen en 256GB SSD? Ik kan dit namelijk niet online vinden maar ik heb deze zojuist gekocht. Ik heb het serienummer geregistreerd bij Microsoft maar kan ik daar dan ook vinden welke configuratie dit is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Volgens mij kwam de 256GB SSD enkel in combinatie met 8GB geheugen. Mogelijk een foutieve module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_Swinkels
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-07 19:38
Markos schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:55:
Ik heb het serienummer geregistreerd bij Microsoft maar kan ik daar dan ook vinden welke configuratie dit is geweest?
Jazeker! Log in op je MS account, ga naar apparaten en klik je SP3 aan. Dan staat er bij "Apparaatgegevens en ondersteuning" de specs van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

B_Swinkels schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:27:
[...]

Jazeker! Log in op je MS account, ga naar apparaten en klik je SP3 aan. Dan staat er bij "Apparaatgegevens en ondersteuning" de specs van het apparaat.
Daar staat 4gb maar ook welke versie ik draai van Windows 10. Dus ik denk dat de gegevens die daar staan gewoon uit de laptop uitgelezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met de brightness? Ik kan de helderheid niet aanpassen in Windows. Ik zie online dat er meer mensen last van hebben, maar ik heb nog geen oplossing gevonden..

Hier is o.a. meer erover te vinden:
https://answers.microsoft...86-492e-91b0-5396a3bfb7d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:53
Hier geen probleem. Net eens geprobeerd, en kan perfect brightness wijzigen. Dit is met Windows 10 Pro, versie 1909.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Let op:
Accessoires kunnen besproken worden in dit topic Accessoires voor de Surface Pro 3