Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wiz.

Hoezeer ik ook waardeer dat je probeert behulpzaam te zijn. Voel me nu een beetje beledigd door jouw veronderstellingen. Als dat het geval was hoorde ik absoluut niet thuis op dit forum.

Denk je dat ik MS niet had gebeld als ik het onderscheid niet kan maken tussen de juiste poorten? Om te testen heb ik alle poorten geprobeerd. SS met blauw van binnen is naar mijn beste weten de indicatie van USB 3.0 poorten.
Wat het witte lampje betreft ... mijn accu icoontje in mijn balk geeft aan op de voeding te zitten en inderdaad brandt het witte lampje.

Ik zou zeggen, probeer het zelf even door de kabels te switchen en zie zelf het resultaat.De kabel van de contact door tot de adapter. Die met het 8-tje inderdaad. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tranzy op 04-02-2015 11:42 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:30
Tranzy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:41:
Ik zou zeggen, probeer het zelf even door de kabels te switchen en zie zelf het resultaat.De kabel van de contact door tot de adapter. Die met het 8-tje inderdaad. ;)
Op die zelfde link vind je ook het volgende: (The cable that connects to the power brick on one side and the wall receptacle on the other is identical between the two.)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55
Tranzy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:41:
Wiz.

Hoezeer ik ook waardeer dat je probeert behulpzaam te zijn. Voel me nu een beetje beledigd door jouw veronderstellingen. Als dat het geval was hoorde ik absoluut niet thuis op dit forum.

Denk je dat ik MS niet had gebeld als ik het onderscheid niet kan maken tussen de juiste poorten? Om te testen heb ik alle poorten geprobeerd. SS met blauw van binnen is naar mijn beste weten de indicatie van USB 3.0 poorten.
Wat het witte lampje betreft ... mijn accu icoontje in mijn balk geeft aan op de voeding te zitten en inderdaad brandt het witte lampje.

Grinnik, geen probleem, en het was niet om je te beledigen hoor. Wat ik zelf uit ervaring weet is dat USB hubs meestal met en zonder stroom prima werken, alleen is het dan vaak wel zo dat doordat de USB poort niet de gewenste additionele stroom kan leveren, sommige apparaten die meer stroom nodig hebben (zoals harde schijven) vaak niet of tenminste langzamer functioneren.

Verder lijkt het me technisch onmogelijk dat wanneer je inderdaad het stroomlichtje netjes aan ziet staan een 2-aderige stroomkabel dat verschil kan maken, tenzij er iets in de + en - verschilt (wat in dat ook opgelost zou worden door de stekker simpelweg om te draaien) ... Ik blijf het dus een beetje vreemd vinden dat het verwisselen van de stroomkabel die naar het transformator gedeelte loopt kennelijk zoveel verschil kan uitmaken ... Ik heb het even met mijn eigen dock getest en het maakt in mijn geval namelijk helemaal niets uit ... :?

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
SkyThes schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:48:
[...]

Op die zelfde link vind je ook het volgende: (The cable that connects to the power brick on one side and the wall receptacle on the other is identical between the two.)

;)
Je hebt gelijk. Maar het gaf me wel een idee omdat de kabel in het begin al niet goed in de adapter paste.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
Raar verhaal. Ik heb hier toch ook gewoon de kabel van de SP3 adaptor gebruikt om die vervolgens in de adaptor van de dock te gebruiken.
Enige verklaring zou zijn dat je af en toe power kwijt raakte door slecht contact, maar dan gaat natuurlijk gelijk het ledje uit van je dock en heb je ook geen netwerk, extern beeld, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
wiz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:03:
[...]

Benieuwd of jij ook het idee hebt dat na de firmware update de fan wat minder vaak aanslaat .. Lijkt net alsof mijn CPU load een fractie lager is na deze update ... Lijkt erop dat er iets op die SSD efficiënter is geworden waardoor er minder CPU gebruik plaatsvindt ...
Als ik deze berichten mag geloven is hij niet alleen efficienter, maar ook stukken sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie een screenprotector voor de Surface?

Ik ben waarschijnlijk van plan een Surface aan te schaffen en zat te kijken naar de accessoires. Ik vraag me af of het aan te raden is of niet.

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:06:

Ik ben waarschijnlijk van plan een Surface aan te schaffen en zat te kijken naar de accessoires. Ik vraag me af of het aan te raden is of niet.

Ik gebruik die van Microsoft en ben echt blij dat ik die erop heb zitten. Zit nu een klein krasje op het protectionlaag (al krast plastig natuurlijk sneller). Hij is zeer gemakkelijk aan te brengen en de pen werkt er ook nog goed op. Kost misschien 40 euro, maar in mijn ogen is het zeker het geld waard.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 04-02-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

vali schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Ik gebruik die van Microsoft en ben echt blij dat ik die erop heb zitten. Zit nu een klein krasje op het protectionlaag (al krast plastig natuurlijk sneller). Hij is zeer gemakkelijk aan te brengen en de pen werkt er ook nog goed op. Kost misschien 40 euro, maar in mijn ogen is het zeker het geld waard.
Volgens mij is die van glas en niet van plastic, als je de originele hebt van MS tenminste :) Maar ik gebruik geen screenprotector. Maar ik overweeg het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
mvds schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:25:
[...]

Volgens mij is die van glas en niet van plastic, als je de originele hebt van MS tenminste :) Maar ik gebruik geen screenprotector. Maar ik overweeg het wel :)
Van glas? Dat zou ook dan kloppen, gezien hij best stevig en dik is. Ben er in ieder geval blij mee :) En ja ik heb de originele. kon hem via Azerty 10 euro goedkoper krijgen (blijf een Nederlander :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 04-02-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok top, heel erg bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
Per toeval nog de download file staan?
Download link is dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
RigolleM schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:56:
[...]

Per toeval nog de download file staan?
Download link is dood!
https://onedrive.live.com...agCYDCw&ithint=file%2cexe

Edit:

Zie hieronder...

[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 05-02-2015 07:20 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
De Samsung SSD Firmware update is verplaatst maar is er nog steeds:

http://microsoft-news.com...s-to-improve-performance/

Directe link:
http://www.samsung.com/gl...mance_Restoration_v10.zip

[ Voor 4% gewijzigd door wiz op 04-02-2015 20:57 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Tx, snel gedownload alvorens... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:08

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:06:

Ik heb een tempered glass protector van Aliexpress, beschermt niet tot de rand maar er zijn wel uitsparingen voor de camera/microfoon en speakers. Bediening gaat verder prima ook met de Surface pen. Alleen is de glans van de protector vrij hoog.

In het accessoires deel heb ik foto's geplaatst: http://gathering.tweakers...message/43699198#43699198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Interessante post over schermcalibratie en kleurinstellingen

http://www.surfaceforums....calibration-values.13861/

Note: werkt met de Intel HD Graphics drivers van Intel zelf, niet die van Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexff
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-12-2023
wiz schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:26:
Interessante post over schermcalibratie en kleurinstellingen

http://www.surfaceforums....calibration-values.13861/

Note: werkt met de Intel HD Graphics drivers van Intel zelf, niet die van Microsoft
Zeker interessant. Heb het uitgeprobeerd en vooral wit is nu echt wit... Verder niet heel veel verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Een paar weken geleden was ik aan het kijken voor een SP3, klopt het dat hij toen 100euro goedkoper was? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mngm schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:50:
Een paar weken geleden was ik aan het kijken voor een SP3, klopt het dat hij toen 100euro goedkoper was? :/
Ja.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 12:20
Ik zou wat dat betreft willen adviseren om 'm 2e-hands te halen, scheelt vaak erg veel in de prijs en je krijgt er toch veel (of meer voor eenzelfde prijs) voor terug ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Er zijn nog winkels die voor die goedkopere prijs verkopen.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Laatst online: 07-07 11:11
Alexff schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:17:
[...]

Zeker interessant. Heb het uitgeprobeerd en vooral wit is nu echt wit... Verder niet heel veel verschil..
Ik was even op die Intel Drivers site, echter welke processor type dien je te nemen als je Intel core i5 4300U cpu hebt? Ik zie die niet tussen de lijst staan.

Vind jij het echt een verbetering, of is alleen de witwaarde verbeterd? En ik las ook iets over wellicht extra batt. drain. Kun je daar ook iets over vertellen?

maw, vind jij het allemaal de moeite waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Stanevo6 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:18:
[...]

Ik was even op die Intel Drivers site, echter welke processor type dien je te nemen als je Intel core i5 4300U cpu hebt? Ik zie die niet tussen de lijst staan.

Vind jij het echt een verbetering, of is alleen de witwaarde verbeterd? En ik las ook iets over wellicht extra batt. drain. Kun je daar ook iets over vertellen?

Deze .. Intel HD Graphics. De i5-4300u heeft HD 4400 graphics. Vallen er ook onder.

https://downloadcenter.in...l_Desc.aspx?DwnldID=24596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexff
Stanevo6 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:18:
[...]

Ik merk alleen een verbetering in de witwaarde. Battery drain merk ik echt niks van dus daarvoor zou ik het zeker niet laten (en anders zet je het weer terug naar fabriekswaarden). Ik vind deze instellingen beter en hou ze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Hoe zit het de koeling van de surface, kun je bijvoorbeeld probleemloos een civ5 sessie van een paar uur doen?

(Iemand die starcraft overigens met touch only speelt?)

[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 11-02-2015 22:41 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Stanevo6
@ Wiz & Alexff. THX
Wiz heb jij het ook geprobeerd?

• wiz
Stanevo6 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:03:
@ Wiz & Alexff. THX
Wiz heb jij het ook geprobeerd?
Ik heb het kleurprofiel ook actief, en vind het niet alleen het wit mooier wit maken, maar ook de rest iets rijker. Met name blauwtinten vind ik nu mooier. De Intel retail drivers gebruik ik sowieso al sinds het begin omdat ze sneller toegang geven tot verbeteringen. Wanener je daarvoor elke keer op Microsoft zou moeten wachten pffff ;-)

• Stanevo6
hahaha. Ok. Ik ga ze ook proberen. THX !

• Bossie
Niemand die hier gamed op de surface pro?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:42

GerkeP

Vragen mag altijd........

Bospa01 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:30:
Op mijn leeftijd speel ik wel eens patience of mahjong. Ik ben met gamen gestopt bij Civilization 2 en Zork 😁

GerkeP

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik heb gisteren een Surface Pro 3 64GB versie gekocht met toetsenbord en arc mouse garantie geldig tot 09-01-2017 voor 500 euro.

Een goede deal?

Ik kan mijn tbalet ook niet registeren hoe komt dit?

• Stanevo6
wiz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:40:
[...]

Ik heb het kleurprofiel ook actief, en vind het niet alleen het wit mooier wit maken, maar ook de rest iets rijker. Met name blauwtinten vind ik nu mooier. De Intel retail drivers gebruik ik sowieso al sinds het begin omdat ze sneller toegang geven tot verbeteringen. Wanener je daarvoor elke keer op Microsoft zou moeten wachten pffff ;-)
Nou, moet je zeggen dat ik het een enorm verschil vind. Nu had ik niets gedaan aan mijn instellingen, dus zo out of the box.

Heb een heel andere tablet joh. Haha.
Alle kleuren mooier, wit is echt wit en zwart is ook veel zwarter.

Installeren van de drivers moet je even voor gaan zitten.

Jammer eigenlijk dat Microsoft niet standaard de display instellingen meteen goed afstelt. Een scherm is het eerste waar men naar kijkt dus een USP. Gemiste kans vind ik.

Ik dank je voor de tip. Super _/-\o_ :)

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:29

DON PAPA

Tweaker-fan

Edite: al gelukt :)

[ Voor 91% gewijzigd door DON PAPA op 12-02-2015 21:25 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:00
GerkeP schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Op mijn leeftijd speel ik wel eens patience of mahjong. Ik ben met gamen gestopt bij Civilization 2 en Zork 😁
It's pitch black, you are likely to be eaten by a grue. Haha man, waar is de tijd (of wat ben ik ook al oud) :). Heb nog ergens een diskette liggen met The Lost Treasures Of Infocom. Misschien die maar eens lezen nu ik nog een oude PC staan heb met diskdrive :).

[ Voor 17% gewijzigd door Twixie op 12-02-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Bospa01 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:38:
Hoe zit het de koeling van de surface, kun je bijvoorbeeld probleemloos een civ5 sessie van een paar uur doen?

(Iemand die starcraft overigens met touch only speelt?)
Ik kan je vertellen dat Path of Exile aardig draait op de surface pro 3.
De surface pro 3 kan spellen afdraaien. Zwaar intensieve fps zal hij wel moeite mee hebben. Maar het zal wel draaien als je op de laagste instelling zet met lagere resolutie. Ik merk dat spelen beter draaiden als ze windowed waren.

Maar natuurlijk moet je niet dagen er op spelen. Daar is het ook niet voor bedoeld. Maar als je ergens bent. Dat je nog je dailies kan doen of zo.

Hinderlijk vind ik de fan niet. Maar vraag me af of het wel goed is als die continu blijft draaien. Tijdens browsen gaat de fan niet aan. Dus je merkt wel wanneer de fan aan gaat. Dit beestje zal mijn desktop voorlopig nog niet gaan vervangen. Vanwege de grootte van het scherm en de geluidsproductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van een 4G dongel? Is dat überhaupt mogelijk op een SP3? Alleen WiFi is niet voldoende voor mij, ik ben veel onderweg en hoewel pairing een oplossing kan zijn zou ik liever een 'stand-alone' oplossing willen voor mobiel internet op een SP3.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Han schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:24:
Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van een 4G dongel?
In 2015 gebruiken we de Mobiele hotspot van onze foon, werkt feilloos met zowel iOS als Android OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van een 4G dongel? Is dat überhaupt mogelijk op een SP3? Alleen WiFi is niet voldoende voor mij, ik ben veel onderweg en hoewel pairing een oplossing kan zijn zou ik liever een 'stand-alone' oplossing willen voor mobiel internet op een SP3.
Ik heb gewoon mijn Lumia gekoppeld via BT, werkt prima.
Daarnaast gebruik ik ook nog een Huawei E5776 4G wifi hotspot met een datasim van het werk, maar dat is meer omdat ik mijn prive bundel niet zakelijk wil gebruiken en die wifi hotspot erg handig is tijdens de vakantie, lokale sim er in en de hele familie op de wifi

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zoals aangegeven, ik ben bekend met het gebruiken van mijn telefoon als hotspot. Echter betekend dat extra belasting voor mijn telefoon qua batterijverbruik en die is bij al behoorlijk. Ik verdoe gewoon al een batterij per dag, waarbij ik aan het einde van de dag gebruik moet maken van Power Bank. Mobiele hotspots zijn in werkgebied niet in overvloed en bij klanten vragen om gebruik te maken van hun WiFi is niet echt professioneel en wenselijk in sommige gevallen. Ik zoek dus een oplossing in de vorm van een dongle en was benieuwd of bezitters van een SP3 hier ervaring mee hebben...

RigolleM: of even beter lezen of iets minder bijdehand uit de hoek komen graag. Jouw opmerking raakt kant nog wal, ik gaf immers al aan bekend te zijn met de optie 'pairing'.
GerkeP schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:38:
Ik heb gewoon mijn Lumia gekoppeld via BT, werkt prima.
Daarnaast gebruik ik ook nog een Huawei E5776 4G wifi hotspot met een datasim van het werk, maar dat is meer omdat ik mijn prive bundel niet zakelijk wil gebruiken en die wifi hotspot erg handig is tijdens de vakantie, lokale sim er in en de hele familie op de wifi
Thanx... ik ga hier eens naar kijken!

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 13-02-2015 12:33 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
@Han: heeft niks met pairing te maken, maar gewoon uw foon gebruiken als Wi-Fi hotspot dmv 3G/4G connectie van de foon. Ik heb ook nog zo'n ouderwetse dongle in mijn werktas zitten, maar deze heeft al meer dan 2 jaar het daglicht niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Han schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:32:
Zoals aangegeven, ik ben bekend met het gebruiken van mijn telefoon als hotspot. Echter betekend dat extra belasting voor mijn telefoon qua batterijverbruik en die is bij al behoorlijk. Ik verdoe gewoon al een batterij per dag, waarbij ik aan het einde van de dag gebruik moet maken van Power Bank. Mobiele hotspots zijn in werkgebied niet in overvloed en bij klanten vragen om gebruik te maken van hun WiFi is niet echt professioneel en wenselijk in sommige gevallen. Ik zoek dus een oplossing in de vorm van een dongle en was benieuwd of bezitters van een SP3 hier ervaring mee hebben...

RigolleM: of even beter lezen of iets minder bijdehand uit de hoek komen graag. Jouw opmerking raakt kant nog wal, ik gaf immers al aan bekend te zijn met de optie 'pairing'.
[...]

Thanx... ik ga hier eens naar kijken!
Vragen om een wifi code bij een klant is niet meer dan normaal. De wenselijkheid ivm beveiliging is te verwaarlozen. Omdat je toch via een VPN verbinding werkt. Beter dat er een code op zit dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zien jullie wat ik zie ? Deze gaat dus terug. Wie heeft er al ervaring met het terug sturen van de SP3 ?

Ik kan via https://myservice.surface.com/en-US/Pages/Welcome.aspx een UPS bon laten maken en afdrukken. Echter wat is de werkwijze ? De garantie claim invoeren en krijg je dan met een paar werkdagen een nieuwe SP3 in huis of moet je eerst je oude opsturen en krijg je dan een nieuwe ? Ik voel er niks voor om mijn SP3 een week of wat kwijt te zijn alvorens ik een nieuwe krijg.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BUXdLNHZKe7EoFQhIrRWW2Fo/medium.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, ik zie het niet...

[ Voor 76% gewijzigd door Room42 op 14-02-2015 13:24 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

ik zou zeggen klik eens op het plaatje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MRE-Inc schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:40:
Zien jullie wat ik zie ? Deze gaat dus terug. Wie heeft er al ervaring met het terug sturen van de SP3 ?

Ik kan via https://myservice.surface.com/en-US/Pages/Welcome.aspx een UPS bon laten maken en afdrukken. Echter wat is de werkwijze ? De garantie claim invoeren en krijg je dan met een paar werkdagen een nieuwe SP3 in huis of moet je eerst je oude opsturen en krijg je dan een nieuwe ? Ik voel er niks voor om mijn SP3 een week of wat kwijt te zijn alvorens ik een nieuwe krijg.

[afbeelding]
Ik heb net een Surface RT omgeruild. Je hebt de keuze:
- Insturen en binnen 5 werkdagen een nieuwe ontvangen.
- Je creditcardgegevens indienen, waarna je een nieuwe opgestuurd krijgt en jij je oude daarna pas instuurt.

Ik heb voor de eerste gekozen omdat ik mijn Surface best even kon missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
MRE-Inc schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:40:

[afbeelding]
Mijn SP3 heb ik nog niet hoeven terugsturen en hopelijk blijft dat zo... ;) Met de Surface 2 omruilen heb ik wel ervaring...

Als je op de servicepagina kiest voor Advanced exchange zet Microsoft een reservering twv een nieuwe Surface op je creditcard en stuurt je het nieuwe apparaat op. Als jij binnen twee weken de oude terugstuurt (UPS haalt hem gewoon thuis op) halen ze die reservering weer van je cc. Je hoeft dus geen moment zonder Surface te zitten en je hoeft er zelfs de deur niet voor uit. Geweldige service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Saven schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:50:
[...]

ik zou zeggen klik eens op het plaatje..
Ja duh! 8)7 Ik zie niet waar ik naar moet kijken. De focus lijkt gelegd op de rand maar daar zie ik niets bijzonders. Het scherm is erg licht, is dat het?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:10
Bospa01 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:30:
Dota 2 op 1440 x 900 alles low is speelbaar qua FPS, maar het ziet er voor geen meter uit. Serieuze potjes skip ik daarom als ik alleen mijn SP3 voor handen heb.

CIV V is redelijk goed te doen, pas als je in ver stadium bent duurt het laden behoorlijk lang per beurt.

Anno 2070 is goed te doen op 1650x1050 met low

CS:GO = een no-go voor als je beetje serieus wilt meedoen. Hoger dan 800x600 gaat de fps te hard omlaag en zowiezo bij elke resolutie een soort 'input lag' bij de muis.

AoE II = goed te spelen uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:45

Saven

Administrator

Room42 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:20:
[...]

Ja duh! 8)7 Ik zie niet waar ik naar moet kijken. De focus lijkt gelegd op de rand maar daar zie ik niets bijzonders. Het scherm is erg licht, is dat het?
Want die gele verticale lijn valt je niet op ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Zo, nu heb ik ook zo'n leuk ding :)

Enige nadeel tot nu toe vind ik de DPI. Op de standaardinstelling is alles veel te groot voor mij, maar bij 1 instelling lager wordt alles net wat te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je ziet niet de gele waas/rand onder aan het scherm?
RobinFM schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:14:
[...]

Mijn SP3 heb ik nog niet hoeven terugsturen en hopelijk blijft dat zo... ;) Met de Surface 2 omruilen heb ik wel ervaring...

Als je op de servicepagina kiest voor Advanced exchange zet Microsoft een reservering twv een nieuwe Surface op je creditcard en stuurt je het nieuwe apparaat op. Als jij binnen twee weken de oude terugstuurt (UPS haalt hem gewoon thuis op) halen ze die reservering weer van je cc. Je hoeft dus geen moment zonder Surface te zitten en je hoeft er zelfs de deur niet voor uit. Geweldige service.
Dank. Ga voor een advanced exchange dan.

Blegh: Ik heb alleen de optie: Standaard Exchange. Waarschijnlijk omdat mijn SP3 uit de US komt.

Dit krijg ik er namelijk extra bij te zien:

Your Surface is configured for a different country or region from your ship to address. This means that you are attempting an exchange in a different country or region than the one in which your device was initially purchased. Your device will be exchanged for a device configured to the country or region of your current ship to address.

[ Voor 83% gewijzigd door MRE-Inc op 14-02-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:34:
[...]
Pas nu ik erop gewezen word. Maar ik kan me IRL goed voorstellen dat het akelig opvalt. Sterkte met retourneren, vergeet niet een backup te maken en misschien zelfs alle persoonlijke gegevens te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
racemichel schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Dota 2 op 1440 x 900 alles low is speelbaar qua FPS, maar het ziet er voor geen meter uit. Serieuze potjes skip ik daarom als ik alleen mijn SP3 voor handen heb.

CIV V is redelijk goed te doen, pas als je in ver stadium bent duurt het laden behoorlijk lang per beurt.

Anno 2070 is goed te doen op 1650x1050 met low

CS:GO = een no-go voor als je beetje serieus wilt meedoen. Hoger dan 800x600 gaat de fps te hard omlaag en zowiezo bij elke resolutie een soort 'input lag' bij de muis.

AoE II = goed te spelen uiteraard
Thanks, ik zie de surface als een potentiele vervanger van mijn alweer vier jaar oude Mac.
Daarnaast is het prettig als ik weer eens voor werk in een hotel zit ook een rondje civ / starcraft kan doen.

Civ speelt wel leuk via desktopstreaming op de ipad, ui van de game is erg goed te doen op een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexff
Weet iemand hier welke versie van de sp3 minimaal nodig is om spellen van de Xbox one naar de sp3 te streamen in Windows 10? Ik kan deze systeemeisen namelijk (nog) niet terugvinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexff schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:19:
Weet iemand hier welke versie van de sp3 minimaal nodig is om spellen van de Xbox one naar de sp3 te streamen in Windows 10? Ik kan deze systeemeisen namelijk (nog) niet terugvinden..
Hoe zouden wij dat moeten weten? Windows 10 is nog niet uit en dat streamen van de XB1 ook nog niet. Dat gezegd hebbende, streamen is gewoon het afspelen van een videostream en het sturen van controller input dus dat lijkt me niet echt zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

MRE-Inc schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:34:
[...]

[...]

Dank. Ga voor een advanced exchange dan.

Blegh: Ik heb alleen de optie: Standaard Exchange. Waarschijnlijk omdat mijn SP3 uit de US komt.

Dit krijg ik er namelijk extra bij te zien:

Your Surface is configured for a different country or region from your ship to address. This means that you are attempting an exchange in a different country or region than the one in which your device was initially purchased. Your device will be exchanged for a device configured to the country or region of your current ship to address.
Ik had ook die irritante gele streep (en ook een van de eerste batches uit de US), opsturen naar Duitsland (verzending al betaald door MS, alleen even afgeven) en binnen 4 dagen een hagelnieuwe SP3 in huis. Uiteraard alleen de SP3, geen lader/pen/keyboard want die moet je ook niet mee sturen.

Top service wat dat betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Laatst online: 16:33
Heeft iemand hier ook een gebogen scharnier? Of eigenlijk is de body iets opgebold op de plek waar het scharnier zit. Ik heb er een foto van gemaakt waarop te zien is dat er een bobbel zit op de plek van het scharnier:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/sc/oehzpd43dlsg7qv/AAAeFjd9vHHl1BmamLlgybPFa

En deze waarop je de hele achterkant ziet. Helemaal rechts zie je dat er speling zit tussen kickstand en de body:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/sc/e5bhu15wxkixm4k/AADzI5sePeiZNr5QxihzZmnva

Ik merk vanaf het begin al dat de kickstand niet altijd meteen recht staat. Dan moet ik hem eerst doorduwen naar achteren en dan in de hoek waarin ik hem wil hebben. Waar ik bang voor ben is dat het scharnier na verloop van tijd lam wordt. Ik heb de SP3 pas een paar weken en hij moet nog lang mee als het aan mij ligt. Verder is het namelijk echt een top apparaat...

[ Voor 7% gewijzigd door bilgy_no1 op 15-02-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
offtopic:
Je moet even ?dl=1 achter de URL van de plaatjes zetten om ze te embedden.

Wat je omschrijft lijkt me niet normaal. Bij mij staat ie altijd recht, ook als ik de stand aan één kant van de surface beweeg, dan beweegt de andere kant mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Room42 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:04:
[...]

offtopic:
Je moet even ?dl=1 achter de URL van de plaatjes zetten om ze te embedden.

Wat je omschrijft lijkt me niet normaal. Bij mij staat ie altijd recht, ook als ik de stand aan één kant van de surface beweeg, dan beweegt de andere kant mee.
Nee, het lijkt mij ook niet kloppen. Je voelt ook echt een oneffenheid als je met je vinger over de tablet veegt. Gelukkig lijkt de garantie bij Microsoft prima in orde: ze sturen eerst een nieuwe op en dan stuur je de oude terug. Wel balen dat je alles opnieuw moet instellen, maar je zit gelukkig niet zonder...

Ik hoop alleen wel dat ze ook meteen een nieuwe Screen Protector meesturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
bilgy_no1 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:14:
[...]

Ik hoop alleen wel dat ze ook meteen een nieuwe Screen Protector meesturen...
Is die van MS of 3rd party? In dat laatste geval zul je pech hebben, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bilgy_no1 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 20:54:
Heeft iemand hier ook een gebogen scharnier? Of eigenlijk is de body iets opgebold op de plek waar het scharnier zit. Ik heb er een foto van gemaakt waarop te zien is dat er een bobbel zit op de plek van het scharnier:

[afbeelding]

En deze waarop je de hele achterkant ziet. Helemaal rechts zie je dat er speling zit tussen kickstand en de body:

[afbeelding]

Ik merk vanaf het begin al dat de kickstand niet altijd meteen recht staat. Dan moet ik hem eerst doorduwen naar achteren en dan in de hoek waarin ik hem wil hebben. Waar ik bang voor ben is dat het scharnier na verloop van tijd lam wordt. Ik heb de SP3 pas een paar weken en hij moet nog lang mee als het aan mij ligt. Verder is het namelijk echt een top apparaat...
Ik snap niet helemaal wat je op de foto's laat zien maar bij mij is de kickstand (niet de scharnieren) ook iets gebogen. Je kan het goed voelen inderdaad door met je vinger over het scharnierpunt te gaan. Kan volgens mij geen kwaad. Handig is om de kickstand met 2 handen te openen, dan staat ie gewoon recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Room42 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:17:
[...]

Is die van MS of 3rd party? In dat laatste geval zul je pech hebben, vrees ik.
Ik heb de originele MS versie gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Ramon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:52:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je op de foto's laat zien maar bij mij is de kickstand (niet de scharnieren) ook iets gebogen. Je kan het goed voelen inderdaad door met je vinger over het scharnierpunt te gaan. Kan volgens mij geen kwaad. Handig is om de kickstand met 2 handen te openen, dan staat ie gewoon recht.
Op de foto is het inderdaad lastig te zien, maar er zit een bobbeltje in de behuizing op de plek van het scharnier.

Ik ben heel voorzichtig met mijn spullen en open de kickstand altijd met twee handen. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dat nodig zou zijn, maar OK.

Ik maak me zorgen over hoe dit zich houdt met langer gebruik dan een paar weken. De stand is een redelijk essentieel onderdeel en moet niet gaan wiebelen of scheef gaan staan.

[ Voor 13% gewijzigd door bilgy_no1 op 16-02-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Bv202 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:12:
Zo, nu heb ik ook zo'n leuk ding :)

Enige nadeel tot nu toe vind ik de DPI. Op de standaardinstelling is alles veel te groot voor mij, maar bij 1 instelling lager wordt alles net wat te klein.
Er zit ook een knop onder voor custom settings, dan kan je hem gewoon instellen zoals je wil. Ik heb display scaling op 140% staan, vond 150 net wat groot worden en 125 inderdaad te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sick Nick schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Ik had ook die irritante gele streep (en ook een van de eerste batches uit de US), opsturen naar Duitsland (verzending al betaald door MS, alleen even afgeven) en binnen 4 dagen een hagelnieuwe SP3 in huis. Uiteraard alleen de SP3, geen lader/pen/keyboard want die moet je ook niet mee sturen.

Top service wat dat betreft!
Dank. Vanochten contact gezocht met MS via de chat. Kreeg een Damian aan de "lijn" die hier waarschijnlijk ook rond hangt aangezien hij aan de link van mijn foto zag dat ik op T.net actief was. Hij kon helaas ook niet ervoor zorgen dat ik een advanced exchange kon doen omdat mijn SP3 uit de US komt. Dus nu maar via de nomale weg.

Zit er nog een geldigheidsdatum aan de UPS label ? Vandaag versturen gaat niet meer lukken. Dus dan wordt het dinsdag. Als het 4 dagen duurt, dan zit ik op zaterdag en ik weet niet of UPS dan levert. Zit het weekend er ook weer tussen etc. Dus dan wordt het versturen op volgende week maandag en met een beetje geluk op vrijdag een nieuwe SP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Geen idee voor de houdbaarheid van zo''n label, zal wel los lopen toch. Geen punt in de buurt die vroeg of laat open is om voor/na het werk even langs te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Volgens mij heb je 14 dagen de tijd, staat als het goed is ook in de mail ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Vandaag mijn SP3 voor reparatie opgestuurd :(

gisteravond uitgezet met de aan/uit schakelaar en vanmorgen wilde hij niet meer aan. Originele lader geprobeerd (hij stond in de dock), 30+ seconden de aan/uit schakelaar ingedrukt gehouden, 15+ seconden de aan/uit schakelaar met volume op maar niets hielp...

Ik wilde eigenlijk gebruik maken van de uitgebreide garantieservice waarbij je eerst een nieuwe SP3 toegestuurd krijgt en dan pas je oude opgestuurd, maar de hele dag lag dat deel van de service plat :( Toen maar eerst de oude opgestuurd. Duurt helaas een stuk langer...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTGT
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 17:08
Ik gebruik sinds 3 maanden een Huawei 4G dongle, werkt perfect (in combinatie met een T-Mobile prepaid internetbundel) . Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Saven schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:09:
[...]

Want die gele verticale lijn valt je niet op ? :P
Ok, voor degene die het niet zien, de foto is genomen van de SP3 op z'n kant. De gele verticale lijn (balk eerder) is erg zichtbaar langs de hele rand, maar op de foto is dat dus horizontaal. Ik vind het in ieder geval erg duidelijk. Blij dat ik dat niet heb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathank
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 23:56
Die gele streep heb ik helaas ook (ook direct uit de VS gehaald) zoals jullie kunnen zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AYweJ74.png

Vlak voordat ik hem op wilde sturen gebeurde er echter iets wat nog wat meer in het oog springt, hij gleed van een schuin tafeltje en belande op grond met dit als resultaat:
[url=hthttp://i.imgur.com/0p9vocu.jpg]Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fbHsweg.png[/url]

Dat gaat zeker een duur grapje worden om dat te fixen via MS?

[ Voor 13% gewijzigd door Nathank op 22-02-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Nathank schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:09:
Ai. Dat wordt een heel duur grapje. Zover ik weet zijn SP3's vrijwel niet te repareren.

Als je een gegronde garantie claimt, dan krijg je direct een nieuwe SP3 in plaats van dat ze jouwe gaan repareren. Misschien dat enkele worden gerepareerd indien mogelijk en wordt dat een 'nieuwe' (Refurbished).

Ik vrees voor jouw dus het ergste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Nathank schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:09:

Vlak voordat ik hem op wilde sturen gebeurde er echter iets wat nog wat meer in het oog springt, hij gleed van een schuin tafeltje en belande op grond met dit als resultaat:
[afbeelding][/url]

Balen man! Dat laatste lijkt me meer een geval voor de verzekering eerlijk gezegd. Het valt waarschijnlijk onder je inboedelverzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
bilgy_no1 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 00:04:
[...]

Op de foto is het inderdaad lastig te zien, maar er zit een bobbeltje in de behuizing op de plek van het scharnier.

Ik ben heel voorzichtig met mijn spullen en open de kickstand altijd met twee handen. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dat nodig zou zijn, maar OK.

Ik maak me zorgen over hoe dit zich houdt met langer gebruik dan een paar weken. De stand is een redelijk essentieel onderdeel en moet niet gaan wiebelen of scheef gaan staan.
Vandaag geprobeerd een Uitgebreide omruil in te plannen bij Microsoft, maar dat proces loopt ergens vast. Herkent mijn adres niet om een of andere reden. Morgen maar even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Swerfer schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 18:11:
Vandaag mijn SP3 voor reparatie opgestuurd :(

gisteravond uitgezet met de aan/uit schakelaar en vanmorgen wilde hij niet meer aan. Originele lader geprobeerd (hij stond in de dock), 30+ seconden de aan/uit schakelaar ingedrukt gehouden, 15+ seconden de aan/uit schakelaar met volume op maar niets hielp...

Ik wilde eigenlijk gebruik maken van de uitgebreide garantieservice waarbij je eerst een nieuwe SP3 toegestuurd krijgt en dan pas je oude opgestuurd, maar de hele dag lag dat deel van de service plat :( Toen maar eerst de oude opgestuurd. Duurt helaas een stuk langer...
Heeft iemand zijn SP3 ook via de niet uitgebreide garantie ter reparatie aangeboden? Volgens UPS is het pakket aangekomen in Duitsland, maar tot op heden nog geen reactie van die kant.

Hoor je een bericht te krijgen als de SP3 in behandeling is genomen cq dat het pakket is aangekomen, of krijg je pas bericht als de SP3 weer gereed is voor transport terug? Ik heb nu een week niets gehoord en voor hetzelfde geld is het pakket ergens in een stoffig hoekje terecht gekomen en kan ik wachten tot ik een ons weeg. Ik vraag me dus af wanneer ik aan de bel moet trekken. (En ik mis mijn SP3 wat mijn hoofd PC is :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
bilgy_no1 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:46:
[...]

Balen man! Dat laatste lijkt me meer een geval voor de verzekering eerlijk gezegd. Het valt waarschijnlijk onder je inboedelverzekering.
Dat laatste lijkt me niet, tenzij je een all-risk inboedelverzekering hebt. Ik heb hier recent ook naar gekeken in verband met een door een kat gesloopte lamp maar eigen spullen die door eigen schuld (of schuld van je huisdieren dus..) kapot gaan vallen niet onder die verzekering. Als iemand anders hem heeft gesloopt of jij hebt die van iemand anders gesloopt valt het onder de WA van de sloper maar inboedel dekt over het algemeen alleen schade door inbraak, water, brand en meer van dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Jheroun schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Dat laatste lijkt me niet, tenzij je een all-risk inboedelverzekering hebt. Ik heb hier recent ook naar gekeken in verband met een door een kat gesloopte lamp maar eigen spullen die door eigen schuld (of schuld van je huisdieren dus..) kapot gaan vallen niet onder die verzekering. Als iemand anders hem heeft gesloopt of jij hebt die van iemand anders gesloopt valt het onder de WA van de sloper maar inboedel dekt over het algemeen alleen schade door inbraak, water, brand en meer van dat soort dingen.
Zeker een budget verzekering?

Ik heb geen AllRisk, gewoon bij de Aegon een standaard inboedel, en die dekken dat soort schade gewoon ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Heb je daar al eens iets wat je kapot hebt laten vallen bij geclaimed of denk je dat dit kan? Als ik bij aegon kijk zie ik in hun voorwaardenverhaal ook gewoon de bekende "brand, storm, diefstal, neerslag, bliksem, vorst of een explosie" staan. Wellicht heb je een uitgebreider pakket genomen en is die standaard allrisk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Jazeker, een iPhone 5 en een Acer Ultrabook zijn daar al eens geclaimed.
Gewoon standaard pakket (klant sinds 1981 overigens) en elke 2 jaar netjes lijstjes invullen met waardes etc.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
[...]

http://www.consumentenbond.nl/mobiele-telefoon/extra/smartphone-verzekeren/

Ik zou iedereen adviseren dit soort info goed te lezen. Er zijn veel dure onzinverzekeringen voor risico's die in feite al gedekt zijn in een andere verzekering. Winkeliers maken hier mooie marges op, vandaar dat ze hier altijd naar vragen... De aanvullende garantie van Microsoft is ook een voorbeeld van zo'n dure verzekering.

Het enige voordeel is dat het je potentieel veel tijd en discussie scheelt met een winkelier. Stel je koopt een wasmachine (2 jaar garantie) en die gaat na 2 jaar en 1 dag kapot, dan heb je wettelijk gezien nog steeds recht op herstel. De verwachte levensduur is immers tegen de 10 jaar en als een wasmachine dat niet haalt is er geen 'degelijk product' geleverd. Een verlenging van de garantie hoef je dus niet te kopen. Het maakt het alleen makkelijker om in zo'n situatie je gelijk te halen. Overigens kunnen leveranciers en verzekeraars ook dan nog moeilijk doen over wat wel en niet onder de dekking valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:39

icecreamfarmer

en het is

[...]

Bij ons dekt aegon dat gewoon. Heb al 3x een telefoon geclaimed.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Nou dan moet ik eens naar mijn polis gaan kijken geloof ik 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Swerfer schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:37:
[...]
Heeft iemand zijn SP3 ook via de niet uitgebreide garantie ter reparatie aangeboden? Volgens UPS is het pakket aangekomen in Duitsland, maar tot op heden nog geen reactie van die kant.

Hoor je een bericht te krijgen als de SP3 in behandeling is genomen cq dat het pakket is aangekomen, of krijg je pas bericht als de SP3 weer gereed is voor transport terug? Ik heb nu een week niets gehoord en voor hetzelfde geld is het pakket ergens in een stoffig hoekje terecht gekomen en kan ik wachten tot ik een ons weeg. Ik vraag me dus af wanneer ik aan de bel moet trekken. (En ik mis mijn SP3 wat mijn hoofd PC is :'( )
Jup, ik vorige week en vandaag mijn SP3 terug gekregen. Iig een nieuwe of refurbished. Via myservice.surface.com/ kan je de status van je verzoek controleren. Bij mij stond er gisteren ineens een track en trace nummer bij van het vervangende apparaat. Ik heb verder niks gehoord van MS, behalve een telefoontje nadat UPS met de nieuwe aan de deur stond. MS vroeg zich af of alles goed was verlopen mbt omwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bilgy_no1 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 21:50:
[...]

Vandaag geprobeerd een Uitgebreide omruil in te plannen bij Microsoft, maar dat proces loopt ergens vast. Herkent mijn adres niet om een of andere reden. Morgen maar even bellen...
Ik ben benieuwd of je er dan een krijgt waar de kickstand wel compleet recht is :) op basis van n=2 lijkt het in ieder geval niet zo vreemd te zijn dat de kickstand in het midden een halve milimeter uitsteekt. Ben je al eens naar een winkel geweest om te kijken hoe de kickstand van de demo exemplaren eruit ziet? Overigens heb ik mijn SP3 al sinds dag 1 (letterlijk!) en de kickstand houd zich goed.

• bilgy_no1
Ramon schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:45:
[...]

Ik ben benieuwd of je er dan een krijgt waar de kickstand wel compleet recht is :) op basis van n=2 lijkt het in ieder geval niet zo vreemd te zijn dat de kickstand in het midden een halve milimeter uitsteekt. Ben je al eens naar een winkel geweest om te kijken hoe de kickstand van de demo exemplaren eruit ziet? Overigens heb ik mijn SP3 al sinds dag 1 (letterlijk!) en de kickstand houd zich goed.
De omruil is gepland. Over een paar dagen moet de nieuwe in huis zijn. Het is in mijn optiek echt een productiefout. Op de plek waar het scharnier zit is een bobbel in de behuizing. Alsof het scharnier van binnenuit de behuizing iets naar buiten heeft geduwd. Als dit nu al zo is, dan vrees ik dat het na twee jaar gebruik tot problemen gaat leiden. Alleen is het dan moeilijker om aanspraak te maken op de garantie. En laten we wel wezen: het gaat om een product twv ruim €1000!

• Swerfer
MRE-Inc schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:38:
[...]

Jup, ik vorige week en vandaag mijn SP3 terug gekregen. Iig een nieuwe of refurbished. Via myservice.surface.com/ kan je de status van je verzoek controleren. Bij mij stond er gisteren ineens een track en trace nummer bij van het vervangende apparaat. Ik heb verder niks gehoord van MS, behalve een telefoontje nadat UPS met de nieuwe aan de deur stond. MS vroeg zich af of alles goed was verlopen mbt omwisseling.
Bedankt! Toevallig is de SP3 gisteren op het UPS pickup point waar ik hem heb ingeleverd weer aangekomen. Meteen maar even ophalen nu. Vreemd dat je daar geen bericht van krijgt. Als ik niet op de website had gekeken had ik dat nooit geweten...

Edit:

Natuurlijk lag er een briefje van UPS in de brievenbus.

Ik heb trouwens mijn eigen SP3 weer terug. Ik ben nu wel benieuwd wat er nou defect was...

[ Voor 9% gewijzigd door Swerfer op 26-02-2015 09:25 ]

• wurtelkes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-07 23:31
Ik ging er net eentje aanschaffen aangezien mn oude laptop de geest heeft gegeven maar ik las zonet dat de SP4 in Juni reeds aangekondigd zou kunnen worden.
Lijkt me persoonlijk wel vrij vroeg.

De grootste reden tot zorg is voor mij de vele berichten van throttling & overhitting. Daarom dat ik ook naar de core i5 neig ipv de core i7. Is de hitte nog steeds zo een veelvoorkomend probleem of is het allemaal wat opgeblazen?

Als de SP3 al zo snel vervangen zal worden twijfel ik natuurlijk of ik niet beter nog even wacht? Nu,er zit altijd wel vertraging op de release date in de Benelux en dat je altijd kan blijven wachten tot the next thing uitkomt, dat is niet mijn bedoeling.
Ik wil gewoon investeren in een goed toestel wat me toch enkele jaren gaat meegaan, maar maak me gewoon wat zorgen over de throttling.

Wat zijn de meningen hierover, is een SP3 nog een verstandige investering op dit moment?

[ Voor 78% gewijzigd door wurtelkes op 26-02-2015 11:02 ]

• GerkeP

GerkeP

Ik mis helemaal niets met mijn SP3.
Ik zou niet weten wat de SP4 mij extra zou moeten brengen om een vervanging te rechtvaardigen.
Ongetwijfeld gaat de SP4 weer een stukje duurder worden.

Ik zeg gewoon lekker die SP3 gaan halen ;)

GerkeP

• Jheroun
  • Niet online
Ik doe volgens mij geen zware dingen op mijn i5 variant dus ik kom die oververhitting nooit tegen. Wat je ermee gaat doen is de belangrijkste leidraad, ga je dingen doen die een pro 3 continue tegen zijn max aan laten werken dan is een andere ultrabookvariant misschien praktischer. Uitgebreid gamen zal wat problematisch worden maar de rest gaat prima. Het is een super snappy apparaat maar hij is niet ontworpen om het maximale continue uit de hardware te trekken.

Als je geen haast hebt is wachten altijd de betere optie, je houdt je geld en er komt alleen maar betere hardware op de markt :)

• tweakerjunior
  • Laatst online: 14-09 18:02
Gewoon wachten tot de SP4 uitkomt. Als de verschillen klein zijn dan haal je de SP3 voor minder geld :).
Als je nu een nieuw apparaat nodig hebt (want kapot) dan ga je toch niet een half jaar wachten? Gewoon die SP3 kopen dus! Niemand weet überhaupt iets over de SP4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
wurtelkes schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:50:
Ik ging er net eentje aanschaffen aangezien mn oude laptop de geest heeft gegeven maar ik las zonet dat de SP4 in Juni reeds aangekondigd zou kunnen worden.
Lijkt me persoonlijk wel vrij vroeg.

De grootste reden tot zorg is voor mij de vele berichten van throttling & overhitting. Daarom dat ik ook naar de core i5 neig ipv de core i7. Is de hitte nog steeds zo een veelvoorkomend probleem of is het allemaal wat opgeblazen?

Als de SP3 al zo snel vervangen zal worden twijfel ik natuurlijk of ik niet beter nog even wacht? Nu,er zit altijd wel vertraging op de release date in de Benelux en dat je altijd kan blijven wachten tot the next thing uitkomt, dat is niet mijn bedoeling.
Ik wil gewoon investeren in een goed toestel wat me toch enkele jaren gaat meegaan, maar maak me gewoon wat zorgen over de throttling.

Wat zijn de meningen hierover, is een SP3 nog een verstandige investering op dit moment?
Tja... SP3 werd in mei aangekondigd en was pas eind augustus in NL verkrijgbaar. Ik ben wel benieuwd naar wat het wordt qua processor. Een Core i processor zoals nu of een Core M? In het eerste geval zal de prijs en prestaties vergelijkbaar zijn (misschien incrementeel beter). In het tweede geval zou de koeling passief kunnen zijn (dunnere behuizing zonder openingen voor ventilator?) en accuduur langer. Prestaties zouden wel minder zijn, maar de prijs mogelijk ook iets lager. Who knows?

Oververhitting valt wel mee, de behuizing wordt nooit super heet. Heel af en toe hoor ik de ventilator aan slaan. Dit gebeurt bijvoorbeeld als One Drive voor Bedrijven een grote Sharepoint Site synchroniseert. Tijdens gebruik van Office en Web eigenlijk nooit. Ook maakt het uit of de SP3 aan de lader zit. Zo niet, dan slaat de ventilator minder vaak aan.

Ik denk dat de meeste reviews duidelijk zijn. Als je veel zware taken gaat doen haal je met de SP3 niet altijd de maximale performance (maar dat is nog steeds best snel). In normaal dagelijks gebruik is de SP3 lekker snel. Ik ben erg tevreden...

Oh en bereid je maar voor op veel interesse van mensen: "wat is dat voor gaaf apparaat?" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:56
De SP4 zie ik niet eerder aangekondigd worden dan de release van W10. aangezien dat nog een half jaar duurt volgens mij verwacht ik de SP4 op z'n vroegst begin 2016 in NL.

Wat betreft de one drive voor bedrijven app, ik hoop echt dat die geupdate wordt in W10, en dat je ook selectief kan syncen, want dat snoept regelmatig erg veel rekenkracht.

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:57
Ik ben wat aan het uitzoeken om mijn surface rt en desktop te vervangen voor een SP3. Nu wil ik nog wel eens een groter scherm, muis, printer enz. gebruiken en denk dan aan een HUB/docking.
Maar...er is ook een laptop actief in huis en om het bureau nou vol te gooien dockingstations dacht ik aan het volgende. En is er iemand die kan bevestigen dat het werkt?
Een Dell U2515H als monitor
Muis, speakers, printer, tobo in het monitor
Laptop/ SP3 met USB video out naar het scherm.

Kan ik op deze manier de laptop of de SP3 gebruiken? of denk ik te simpel
Moet ik dan elke keer instellingen aanpassen (laptop 1600x900 px ofzo en SP3 2166x1440)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ducolwd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:39:
Ik ben wat aan het uitzoeken om mijn surface rt en desktop te vervangen voor een SP3. Nu wil ik nog wel eens een groter scherm, muis, printer enz. gebruiken en denk dan aan een HUB/docking.
Maar...er is ook een laptop actief in huis en om het bureau nou vol te gooien dockingstations dacht ik aan het volgende. En is er iemand die kan bevestigen dat het werkt?
Een Dell U2515H als monitor
Muis, speakers, printer, tobo in het monitor
Laptop/ SP3 met USB video out naar het scherm.

Kan ik op deze manier de laptop of de SP3 gebruiken? of denk ik te simpel
Moet ik dan elke keer instellingen aanpassen (laptop 1600x900 px ofzo en SP3 2166x1440)
Ja, dat kan. En nee, de resolutie gaat automatisch mee, want dat regelen de laptop en sp3 voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken het betreffende dell scherm niet maarde usb op een scherm is meestal een simpele hub, je krijgt dan dus geen beeld door, tenzij je een usb dock met videokaart koopt. Makkelijkste lijkt mij toch gewoon om de displayport aansluiting op je sp3 te gebruiken voor beeld en de usb van je scherm voor al het andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Op dit moment is er een bundel voordeel bij CentralPoint.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ramon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:10:
Ik ken het betreffende dell scherm niet maarde usb op een scherm is meestal een simpele hub, je krijgt dan dus geen beeld door, tenzij je een usb dock met videokaart koopt. Makkelijkste lijkt mij toch gewoon om de displayport aansluiting op je sp3 te gebruiken voor beeld en de usb van je scherm voor al het andere.
Ik denk dat hij bedoelde da ie de video niet via de usb wil laten lopen hoor. Zo las ik het in het begin ook, maar dat leek me zo onlogisch dat ik denk dat ie de video uit en usb los van elkaar bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Jammer dat de I3 er niet tussen zit.

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Let op:
Accessoires kunnen besproken worden in dit topic Accessoires voor de Surface Pro 3