Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Beste mensen,

Na jarenlang een 19inch vaio te hebben gebruikt heb ik onlangs een SP3 i7 256gb opgehaald. Mooi ding. Ik gebruik hem veelvuldig voor Lightroom, en hij loopt als een zonnetje. Zeker geen last van de fan. Tot nu toe nauwelijks gehoord dat terwijl ik behoorlijke raw files bewerk.

PaT in "[W8] Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 3" was niet duidelijk?

[ Voor 56% gewijzigd door PaT op 24-12-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 21:39
Weg, zie modbreak

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 24-12-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
Rino schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:59:
ik hoorde gisteren van een microsoft expert bij de mediamarkt, dat de onlangs aangekondigde korting tijdelijk is. Schijnt einde van het jaar weer 100e duurder te worden.

Ik heb in ieder geval 1 gereserveerd, en haal m op zodra ik een zakelijke rekening heb.
Staat ook op Microsoft website/shop. Actie loopt idd t/m 31-12-14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Weg, zie modbreak

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 24-12-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatman
  • Laatst online: 15-09 21:39
Flying Turtles schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:47:
[...]

Hoi. Heb zelf geen typecover. Had al een mooie BT keyboard. Het lijkt er wel op dat de typecover erop zal passen. Op de doos staat dat het in ieder geval compatible is. Maar kan je verder geen info geven. De SP3 is wel makkelijk weer uit te klikken.
Dan werk je waarschijnlijk ook met een bt mouse of gebruik je de pen in lightroom?
Met je vingers is het lastig om te selecteren op zo'n scherm met veel (kleine) details.
Dank voor je reactie en hopelijk zijn er meer users die benieuwd zijn naar jouw workflow. Gebruik zelf de Surface 3 pro i5 maar heb nog geen gelegenheid gehad het te testen met lightroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hatman schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:34:
[...]
Gebruik zelf de Surface 3 pro i5 maar heb nog geen gelegenheid gehad het te testen met lightroom.
Ook ik heb de Surface 3 pro i5.

Ik heb persoonlijk geen toetsenbord, en gebruik inderdaad de pen in lightroom. Dat werkt prima.

Die enkele tekst die ik typ doe ik gewoon op het scherm.

Ook bewerk ik video's op de surface. Maar daar is hij toch eigenlijk te langzaam voor. Echt soepel gaat dat niet. Maar met de pen is ook dat goed te doen, tenminste als je niet Adobe Premiere gebruikt, want dat is tot nu toe het enige programma dat niet werkt met de pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 13:21
Ik zag wel een paar posts langskomen maar geen antwoord; wat doen medetweakers met een surface pro 3/andere tablet met betrekking tot verzekering?

Ik ga een pro 3 i5 aanschaffen, maar gezien het bedrag wil ik wel een fatsoenlijke verzekering. In principe, dagwaarde tablet terug bij verlies, schade, diefstal, etc. onafhankelijk van wat er is gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Weg, zie modbreak

[ Voor 89% gewijzigd door PaT op 29-12-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D85
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-09 23:28

D85

Weg, zie modbreak

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 29-12-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hmm interessant. Zit er bij het dockingstation een aparte / nieuwe lader? Dan kan het voor mij wel is een reden zijn om nu deze te kopen. Moet constant die lader uit het stopcontact halen hier en dat is irritant :D

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Dockingstation heeft wel stroom, maar geen kabel die je los op de surface aan kunt sluiten. Maar je kunt hem wel opladen in het dockingstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55
Workaholic schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:21:
Hmm interessant. Zit er bij het dockingstation een aparte / nieuwe lader? Dan kan het voor mij wel is een reden zijn om nu deze te kopen. Moet constant die lader uit het stopcontact halen hier en dat is irritant :D
bassio schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:23:
Dockingstation heeft wel stroom, maar geen kabel die je los op de surface aan kunt sluiten. Maar je kunt hem wel opladen in het dockingstation.
Klopt, er zit een lader bij de docking station, en inderdaad, het is een lader die *enkel* op de docking station past. Die laat je dus gewoon permanent thuis liggen, Je losse lader kan dan voortaan in je tas blijven :-)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Accessoires moeten in een eigen topic

Modbreak:Hierboven heb ik al gemeld dat accessoires in een eigen topic mogen. Op het moment wordt hier bijna alleen maar gesproken over accessoires. Genoeg aanleiding dus om een eigen topic te maken. Als dat niet gebeurt en er wordt hier verder gepost over accessoires, dan gaat dit topic dicht.

[ Voor 102% gewijzigd door PaT op 29-12-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
fazerrider schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:10:
Accessoires moeten in een eigen topic
Ik heb even een topic gemaakt.

Voor vragen opmerkingen en alles over accessoires kun je vanaf nu dus hier terecht:
knip, topic verwijderd op verzoek.

[ Voor 18% gewijzigd door The Wizard op 29-12-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:28

DON PAPA

Tweaker-fan

Ow ik had er ook net 1 gemaakt, nou misschien kan iemand ze samen voegen of zo...

Accessoires voor de Surface Pro 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
De accessoires topic van NIMIC is verwijderd (op eigen verzoek), die van EJSEJS gebruiken.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 23:01
Na alle goede reacties die ik hier gelezen heb afgelopen week ook een MSF gekocht.
Eerste indruk is erg goed (i5-256GB/8GB).
Mooi apparaat, ligt goed in de hand, lekker scherp beeld, prima ding.

Gekocht bij Mycom, net iets goedkoper en ze hadden hem op voorraad.
De cover en de dockingstation niet, waren elders veel goedkoper maar helaas nog niet binnen want niet op voorraad.

Gebruik wijst zich vanzelf, was al bekend met de charms etc.
W10 komt eraan gelukkig :-)

Het feit dat je in moet loggen met een microsoft account en daarom dus elke keer je paswoord in moet voeren vond ik wel erg irritant.
Gelukkig snel gevonden hoe ik in kan loggen zonder elke keer mijn paswoord in te hoeven voeren.
Jaja, ik ken de risico's :-)

Wat me wel tegenvalt is het aanbod van apps in de microsoft store.
Dat is minder dan ik dacht ook al had ik al gehoord dat het minder was.
Maar goed, ik ga ervanuit dat dat nog wel beter wordt.
Mooi apparaat, wordt naar mijn mening een verkoop knaller.
Mijn ipad pak ik inmiddels bijna niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Als je de Windows store vergelijkt met de Windows Phone store dan valt het inderdaad erg tegen. Ik had gehoopt dat veel apps universal zouden worden maar dat schiet niet op. Ik geloof dat de developers wachten op Windows 10.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
Zo ik heb enige tijd geleden mijn surfaceRT verkocht en gespaard voor de surface pro3 i5 256 GB model. Ik zag nu de afprijzing en met een personeelskorting werd het onmogelijk om hem niet te kopen :P

Tot nu toe super tevreden ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 16:57
heeft iemand antwoord op het volgende. mijn keyboard waar ik nu mee tik sp3 typecover werkt prima enkel de verlichting niet meer. ook de f1 en f2 toetsen werken niet voor de brightness. wat zie ik over het hoofd of is het keyboard kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44

GerkeP

Vragen mag altijd........

Handleiding lezen?
Je hebt nu de Functietoetsen actief.
Je kunt met FN+F2 je toetsenbordverlichting nu wel aanpassen vermoed ik?

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senslight
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 16:57
dat was hem !!! thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 23:01
Het is niet alleen de hoeveelheid apps die tegenvallen bij de Windows store.
Tot mijn verbazing zien alle apps er anders uit en werken ze ook anders.
En dat is geen compliment, want het lijkt wel of de windows apps minder mogelijkheden hebben dan bijv ios apps. Hoop dat microsoft hier nog even aandacht aan geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Laatst online: 05-06-2024
Wat een fijn apparaat lijkt mij dit. Ik twijfel erg tussen de msp3 en de lenovo yoga 2 Pro (die ik rond de €800,00 kan krijgen).
Voordeel van de msp3 is toch wel het gewicht en de veelzijdigheid en de bijgeleverde pen, de yoga lijkt mij dan weer prettiger typen en is €200,00 goedkoper.

Zijn er meer mensen die hier tussen twijfelden en/of mij over de streep trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Laatst online: 25-06-2023
Is het normaal als ik de volume knop aan de zijkant 1drukje omhoog doe dat hij automatisch naar vol volume schuift? Als ik twee korte doe gaat hij maar 1 tikje harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 20:45

Saven

Administrator

boer96 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:27:
Wat een fijn apparaat lijkt mij dit. Ik twijfel erg tussen de msp3 en de lenovo yoga 2 Pro (die ik rond de €800,00 kan krijgen).
Voordeel van de msp3 is toch wel het gewicht en de veelzijdigheid en de bijgeleverde pen, de yoga lijkt mij dan weer prettiger typen en is €200,00 goedkoper.

Zijn er meer mensen die hier tussen twijfelden en/of mij over de streep trekken?
De SP3 is gewoon veel meer een premium apparaat als je kijkt naar afwerking. Ik zou het dus wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
jroersma schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:53:
Is het normaal als ik de volume knop aan de zijkant 1drukje omhoog doe dat hij automatisch naar vol volume schuift? Als ik twee korte doe gaat hij maar 1 tikje harder.
Nee, tenminste bij mij gaat hij bij 1 klikje gewoon 1 klikje (eigenlijk 2 ) omhoog. Niet naar vol volume in ieder geval...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroersma schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:53:
wel als je het geluid gemute had.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Op de site van microsoft stond toch echt dat de actie van de 100 euro prijsverlaging tot 31-12-2014 liep. Maar de prijs is nog steeds het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RonaldMuijs schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:07:
Op de site van microsoft stond toch echt dat de actie van de 100 euro prijsverlaging tot 31-12-2014 liep. Maar de prijs is nog steeds het zelfde?
Verlengd wegens succesvol? Snel bestellen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Ramon schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Tja als ik het gled hier zo voor me neus had liggen had ik het wel geweten ja. Maar met een krantenwijk komt er niet zoveel geld binnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ramon schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Als het goed is loopt de actie tot en met vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Laatst online: 25-06-2023
Ramon schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:14:
[...]

wel als je het geluid gemute had.
Heb het geluid niet gemute..

Hij gooi hem nu automatisch langzaam naar vol volume.. ook als ik software matig met slider naar beneden doe..

Het is net dat hij blijft hangen, het stopt als ik de volume knop hardware matig naar beneden doe

Reparaties via webwinkel of rechtstreeks naar Microsoft?

[ Voor 3% gewijzigd door jroersma op 03-01-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik loop tegen het volgende probleem aan, ik heb mijn beeld scherm resolutie op 2160X1440 (150%) staan. En dat werkt voor mij zeer goed eigenlijk, alleen nu heb ik er Adobe photoshop CS6 er op gezet maar die schaalt niet op naar 150% lijkt het wel. Daardoor valt er eigenlijk bijna niet mee te werken voor mij op deze manier. Is dit op één of andere manier nog op te lossen, en zo ja hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:46

RayNbow

Kirika <3

EJSEJS schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:53:
Ik loop tegen het volgende probleem aan, ik heb mijn beeld scherm resolutie op 2160X1440 (150%) staan. En dat werkt voor mij zeer goed eigenlijk, alleen nu heb ik er Adobe photoshop CS6 er op gezet maar die schaalt niet op naar 150% lijkt het wel. Daardoor valt er eigenlijk bijna niet mee te werken voor mij op deze manier. Is dit op één of andere manier nog op te lossen, en zo ja hoe ?
Upgraden naar CC of een registry hack toepassen en een custom manifest aanmaken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

RayNbow > Upgrade naar CC (na de juiste instelling in CC gevonden te hebben) heeft het probleem inderdaad opgelost, bedankt voor de info ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 03-01-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:39
EJSEJS schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:58:
RayNbow > Upgrade naar CC (na de juiste instelling in CC gevonden te hebben) heeft het probleem inderdaad opgelost, bedankt voor de info ;)
Misschien interessant om te weten hoe: http://claudiamccue.com/2...n-hi-dpi-windows-displays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
In de microsoftstore staat de 100 euro kortingsactie nog steeds en in januari krijg je er ook een gratis hoes bij. Dus denk ik, prima, deal, doen we.

En dan ben je een uur verder, heb je geprobeerd een surface pro 3 te bestellen via chrome, IE en via een ipad maar krijg je op allemaal de melding dat er 'iets' fout is gegaan en dat je je browser moet herstarten en een andere betaalwijze moet proberen.Handig aangezien ze creditcard en paypal ondersteunen en ik heb geen paypal.

Als klap op de vuurpijl is de enige manier om contact met ze op te nemen kennelijk om te bellen |:( 8)7 |:(

Ze kunnen ook meteen stellen dat je via een reseller moet kopen natuurlijk, zelf zitten ze kennelijk niet op die business te wachten.Iemand ook dit soort wazige ervaringen?

Edit: Andere creditcard van een andere bank werkt ook niet, wederom foutcode:30336, wat een prutsite.

Edit2: De betaalconstructie bij MS is kennelijk raar, ik werd net gebeld door de fraudedetectieafdeling van de bank van de tweede creditcard, hun systeem blokkeerde de betaling omdat die kennelijk alarmbellen af deed gaan, zij gaan eea aanpassen dus met een beetje geluk kan ik zo wel kopen. Maar vreemd verhaal dat iets kopen via die MS store zoveel alarmbellen doet afgaan, het is niet alsof die creditcard weinig gebruikt wordt ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door Jheroun op 05-01-2015 20:44 . Reden: ander probeersel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Nee heb laats ook wat via de Microsoftstore gekocht (Mastercard) en was met een paar klikken klaar.

Ik weet niet welke hoes je er bij krijgt, maar als ik de prijzen vergelijk tussen de Microsoftstore en http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=Surface+Pro+3 dan komen een aantal reseller verkopers er toch beter uit qua prijs. Bij Mycom is bijvoorbeeld de i5 256GB variant 40 euro goedkoper dan bij de Microsoftstore met 100 euro korting. Voor die 40 euro kan je dan weer een hoes uitzoeken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Volgens de vriendelijke medewerker bij de fraudedetectie kwam het door de hoogte van het bedrag. Nooit last mee gehad bij het kopen van computers, laptops, of gitaren overigens. Wellicht is er ooit gefraudeerd via MS met hogere bedragen en staan ze sindsdien op een tandje strengere controle ofzo.

Dat hij elders iets goedkoper is had ik gezien maar door die gratis hoes komt dat ongeveer gelijk uit, en nou komen ze hem hier brengen. Mits ik het besteld krijg natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Surface 3 Pro zal dit jaar wel een opvolging gaan krijgen met die nieuwe CPU's van Intel (zie voorpagina). De actieprijzen zullen derhalve ook wel de nieuwe prijzen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Jheroun schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:59:en nou komen ze hem hier brengen.
Dat doen alle webwinkels toch ?
Nou succes een ieder geval met bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ach ja, ik zat met mijn ouderwetse hoofd aan de fysieke winkels van Mycom te denken :) Anyhow, bestellen is nu wel gelukt dus ik ben binnenkort ook aan de surface :)

Edit: en hij is binnen. *O*

Het zal even een beetje wennen worden met typen maar dit gaat stukken beter dan met zo'n onscreen keyboardje op een ipad. Apptechnisch is het wel wat jammer dat Google en MS elkaar niet zo liggen, ik las dat er geen integratie is tussen de standaard kalender app en google calendar, en google heeft ook geen apps voor windows. Ik heb ook nog niet helemaal door wat nou handig is in de desktop en wat via apps maar dat komt wel.

[ Voor 58% gewijzigd door Jheroun op 07-01-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Laatst online: 15-09 10:59
heb sinds vorige week ook een sp3 i7 en ben er erg tevreden over...

vraagje, mijn dochter van 15maanden het af en toe leuk vindt om ook wat te doen op mn tab, is het mogelijk om een spel of applicatie te locken zodat er niets anders gestart kan worden door het vegen vanaf de zijkant (andere activiteit selecteren) of zoals het gebruik van de windows toets?
ze zit nu regelmatig tussen een spelletje door in mijn mail en dat is niet altijd even handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 22:56
@Ashaman, een kinder account aanmaken. Kan ze over een poosje prima zelf unlocken met een picturepassword ;)

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Jheroun schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:49:
Ach ja, ik zat met mijn ouderwetse hoofd aan de fysieke winkels van Mycom te denken :) Anyhow, bestellen is nu wel gelukt dus ik ben binnenkort ook aan de surface :)

Edit: en hij is binnen. *O*

Het zal even een beetje wennen worden met typen maar dit gaat stukken beter dan met zo'n onscreen keyboardje op een ipad. Apptechnisch is het wel wat jammer dat Google en MS elkaar niet zo liggen, ik las dat er geen integratie is tussen de standaard kalender app en google calendar, en google heeft ook geen apps voor windows. Ik heb ook nog niet helemaal door wat nou handig is in de desktop en wat via apps maar dat komt wel.
Tja waarom bij Google blijven. Voor 3.10 euro per maand heb je een exchange mailbox. Voor een paar dollar per jaar heb je een domein naam (jheroun.it bv als je it-er bent) koppel die 2 aan elkaar en je hebt agenda, mail, tasks etc allemaal in de cloud en vanaf elk device beschikbaar inclusief gratis pushmail. En op MS produkten werkt het prima.

http://products.office.com/nl-nl/exchange/exchange-online

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:22

ralpje

Deugpopje

En waarom daar Exchange Online voor gebruiken en niet gewoon het (gratis) outlook.com? Los van het feit dat je daar geen eigen domein kunt koppelen, want (in ieder geval in mijn geval) ook niet nodig is.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
ralpje schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:55:
En waarom daar Exchange Online voor gebruiken en niet gewoon het (gratis) outlook.com? Los van het feit dat je daar geen eigen domein kunt koppelen, want (in ieder geval in mijn geval) ook niet nodig is.
Mijn probleem is dat ik nu een Android telefoon heb en een Surface waarop ik graag dezelfde mail en agenda en contacten wil zien. Voor mail (imap) en agenda (outlook.com) is dat al gelukt. Maar voor contacten nog niet.

Met outlook.com kun je overigens wel je eigen domein gebruiken. Tenminste net als bij g-mail kun je daar mail op binnenhalen en versturen alsof het vanuit dat mail adres komt.

Maar dit wordt een beetje off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:22

ralpje

Deugpopje

outlook.com 'praat' gewoon ActiveSync toch? Moet dus ook voor contacts gewoon werken volgens mij.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:22:
Tja waarom bij Google blijven. Voor 3.10 euro per maand heb je een exchange mailbox.
Omdat ik graag iets gebruik wat ik allang gebruikt en wat gewoon werkt wellicht? Agenda's delen is ook erg makkelijk binnen gmail. Het wordt een aardig getweak om iedereen waar ik via Google agendas en drives mee deel even over te zetten naar de MS wereld ;)

Het is jammer dat die dingen niet met elkaar integreren maar daar kan ik me vanuit een concurrentiegedachte dan nog wel iets bij voorstellen. Ik snap niet zo goed dat Google zelf geen apps hiervoor in die windows store heeft staan. Ik zal wel eens gaan experimenteren met agenda apps van anderen.

De eerste dagen met de surface bevallen overigens goed, dit toetsenbord typt prima, het feit dat je scherm een touchscreen is helpt in allerlei workflows en met die pen ook af en toe een tekeningetje bij je aantekeningen kunnen maken is ook werelds.

Helaas voor MS ben ik het er niet mee eens dat dit een laptop en tabletvervanger is, laptopvervanger zeker. Tablet surrogaat ook maar voordat het een vervanger is moeten ze de snelheid bij opstarten nog even flink onder handen nemen. Ben vanochtend 10 minuten bezig geweest met reboots en windows updates voordat ik een bruikbaar scherm had. Dat heb ik in vier jaar ipad nog nooit meegemaakt, dat is openklappen en gaan, altijd. Maar ten opzichte van andere laptops is de surface fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Jheroun schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:49:
Apptechnisch is het wel wat jammer dat Google en MS elkaar niet zo liggen, ik las dat er geen integratie is tussen de standaard kalender app en google calendar, en google heeft ook geen apps voor windows.
In de Windows store staat de app OneCalendar is dat niks voor je ?
http://www.onecalendar.nl/#/onecalendar/overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Jheroun schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:41:
[...]
Ben vanochtend 10 minuten bezig geweest met reboots en windows updates voordat ik een bruikbaar scherm had. Dat heb ik in vier jaar ipad nog nooit meegemaakt, dat is openklappen en gaan, altijd. Maar ten opzichte van andere laptops is de surface fantastisch.
Maar na die updates heb je er geen last meer van. Je koopt een Surface die een heel eind achter loopt met updates en dan duurt het even voordat die allemaal geïnstalleerd zijn. Nu heb je hooguit 1x per maand (1e dinsdag van de maand) dat je updates krijgt die eventueel een reboot vereisen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Als ik moet kiezen tussen een systeem dat geen updates krijgt en na een jaar al sterk achter loopt of een systeem dat regelmatig updates krijgt en daardoor jaren up to date blijft kies ik toch echt voor het laatste. Dan maar af en toe wat langer wachten bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik vind de manier waarop de updates worden geforceerd vooral suf. Vanuit de security snap ik dat je wil dat dingen bijblijven maar dat komt allemaal wel verrekte rot uit als je even snel iets wilde checken. Dat is het verschil in usecase tussen een laptop en een tablet. Dat is niet erg, maar daardoor vind ik het geen tabletvervanger. Als je even iemand wil bellen wil je toch ook niet dat je telefoon zegt " ja wacht, ff rebooten (hoewel die brakke samsung van mij dat regelmatig spontaan doet...). Maar wellicht moet ik nog wat met de updatesettings van de surface spelen.

Virtuals draaien gaat wel prima overigens, ik heb van de week met virtualbox zitten stoeien met een ubuntu build, werkte prima (Wel wat traag maar ik had hem ook weinig geheugen gegeven, zowel video als ram).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Jheroun schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:03:
Ik vind de manier waarop de updates worden geforceerd vooral suf. Vanuit de security snap ik dat je wil dat dingen bijblijven maar dat komt allemaal wel verrekte rot uit als je even snel iets wilde checken. Dat is het verschil in usecase tussen een laptop en een tablet. Dat is niet erg, maar daardoor vind ik het geen tabletvervanger. Als je even iemand wil bellen wil je toch ook niet dat je telefoon zegt " ja wacht, ff rebooten (hoewel die brakke samsung van mij dat regelmatig spontaan doet...). Maar wellicht moet ik nog wat met de updatesettings van de surface spelen.
Ja kwestie van de juiste instelling kiezen en je "probleem" is opgelost ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.hmrc.nl/surface/instellingen1.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door DON PAPA op 11-01-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Zoiets ja, of wel meldingen en automatisch downloaden maar niet automatisch installeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Jheroun schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:33:
Zoiets ja, of wel meldingen en automatisch downloaden maar niet automatisch installeren ofzo.
Ook dat kan. Dat is mijn standaard instelling. Ik wil zelf bepalen wanneer updates worden geïnstalleerd zodat ik zelf een eventuele reboot kan plannen... Niets is zo vervelend als je net een x aantal programma's geopend hebt staan en Windows begint te zeuren dat een reboot nou toch echt moet plaatsvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus nu is het ineens wel een tablet? Jeeej! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodshed
  • Laatst online: 11-09-2023
Ashaman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:00:
heb sinds vorige week ook een sp3 i7 en ben er erg tevreden over...

vraagje, mijn dochter van 15maanden het af en toe leuk vindt om ook wat te doen op mn tab, is het mogelijk om een spel of applicatie te locken zodat er niets anders gestart kan worden door het vegen vanaf de zijkant (andere activiteit selecteren) of zoals het gebruik van de windows toets?
ze zit nu regelmatig tussen een spelletje door in mijn mail en dat is niet altijd even handig....
Weet je zeker dat je je dochter met een €1500 device wilt laten spelen?
Misschien een goedkope (< €100) 2e tablet kopen... voordat ze hem van de zijkant van de tafel veegt ;)

(de windows key kun je uitschakelen met de surface hub app van microsoft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Ramon schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:28:
Dus nu is het ineens wel een tablet? Jeeej! _/-\o_
Dat is natuurlijk het mooie van de Surface ;-) kan moeiteloos switchen tussen beide!

Vraagje aan de community, weten jullie of er een reden is dat Tweakers geen live-tile functionaliteit heeft ingebouwd voor WP en Windows 8, Theverge en WindowsCentral hebben het beide wel ingebouwd en ik maak er persoonlijk wel veel gebruik van.

[ Voor 33% gewijzigd door Markie577 op 11-01-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Markie577 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:21:
[...]
Vraagje aan de community, weten jullie of er een reden is dat Tweakers geen live-tile functionaliteit heeft ingebouwd voor WP en Windows 8, Theverge en WindowsCentral hebben het beide wel ingebouwd en ik maak er persoonlijk wel veel gebruik van.
\[fp/feat] Win8.1 Live Tile voor je website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:53
Ik vraag me af of er een price-cut is van de SP3 lijn. Ben al een paar dagen aan het overwegen er ook ene te kopen (of een Lenovo Y2P - ben er nog niet uit). Merk ik vandaag in België op vandenborre.be dat hun prijzen voor alle SP3 modellen vandaag ineens 100 tot 120 euro lager zijn. Er staat ook geen melding bij van solden o.i.d. dus vraag me af of het een algemene prijsdaling betreft. Andere sites hebben nog de oude prijzen.

EDIT: ik zie nu enkele pagina's terug dat in november er blijkbaar al dergelijke prijsdaling was. Nooit iets van gemerkt hier, en tot gisteren was de i5/8/256 toch echt overal €1299 of zelfs €1319. Zelfs op microsoft.be staat hij nog €1299.

EDIT2: ik had natuurlijk ook gewoon eens naar de Pricewatch kunnen kijken |:( . Daar zie ik inderdaad dat de prijzen eind november al gedaald zijn, al blijken ook vandaag heel wat winkels nog de 'oude' prijs te hebben. Ik zie eigenlijk enkel Vandenborre en MediaMarkt met de nieuwe lagere prijs.

[ Voor 40% gewijzigd door Twixie op 12-01-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Het is begonnen als actie, 100 euro korting op een surface pro 3, maar volgens mij is het inmiddels gewoon een permanente prijsverlaging. In de mediamarkt zag ik de korting in december staan met een 'tot 31 december' sticker erbij maar ik heb zelf vorige week de surface gekocht bij de microsoft store en daar was hij toen ook nog 100 euro goedkoper. De actie voor januari is een gratis hoes, daarbij staat niets over die korting, ik denk dat die prijs zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Hij is sinds vandaag overal weer op zijn oude prijs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
RonaldMuijs schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:08:
Neen, zie wat ik hierboven zei. Op veel plaatsen de oude prijs, vanuit NL standpunt. Dit weekend zag ik overal in BE die aan die 'oude' prijs, maar vandaag ineens €100 goedkoper bij Vandenborre en bij MediaMarkt.
Nu, het zou ook kunnen dat hij bij MM al goedkoper was, en VDB zijn prijs aangepast heeft, gezien ze prijsgarantie leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (waarschijnlijk) een hele stomme vraag. Ik wil graag de surface pro 3 kopen met i5 processor en 4gb. Kan ik hierop een beetje zwaar spel spelen zoals de sims 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Volgens van wat ik er van gelezen heb is er geen enkele SP3 geschikt voor zware spellen. Dat heeft o.a. te maken met het feit dat onder hoge load de CPU na een tijd throttlet (i.e. op lagere kloksnelheid draait) om oververhitting tegen te gaan.

[ Voor 52% gewijzigd door Twixie op 12-01-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Maar de Sims 4 is toch niet echt een "zwaar" spel :? Dat moet de SP3 toch wel kunnen trekken? Het is geen Assassin Creed oid.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
PaT schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:40:
Maar de Sims 4 is toch niet echt een "zwaar" spel :? Dat moet de SP3 toch wel kunnen trekken? Het is geen Assassin Creed oid.
Sorry maar je moet het grafisch vermogen niet te hoog inschatten, het blijft een tablet.

Dit spel zal dan ook niet goed draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Beetje raar om te zeggen 'het blijft een tablet'. Het is qua performance gewoon een volwaardige laptop, maar ook een laptop met enkel de onboard GPU uit de i5 (HD4400) gaat ietwat recente grafische games nauwelijks kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Twixie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:50:
Beetje raar om te zeggen 'het blijft een tablet'. Het is qua performance gewoon een volwaardige laptop, maar ook een laptop met enkel de onboard GPU uit de i5 (HD4400) gaat ietwat recente grafische games nauwelijks kunnen draaien.
In essentie correct, maar toch nog een kleine nuance: Het is qua performance gewoon een volwaardige laptop uit het Ultrabook segment. Dit houdt in dat er low-power varianten van de i5 of i7 CPUs worden gebruikt. Dit houdt in dat de machine slechts de beschikking heeft over entry-level Integrated Graphics zoals de Intel HD 3000/4000/5000 series. Hier kunnen oudere games en games met wat lagere grafische eisen in de regel goed op gespeeld worden, verwacht alleen geen wonderen. Voor betere grafische performance en het spelen van de echt zware games zijn Discrete Graphics nodig (AMD, Nvidia) en dus zwaardere laptops ..

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:30
PaT schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:40:
Volgens dit YouTube filmpje loopt het inderdaad best aardig als je bereid bent de instellingen wat terug te schroeven:
https://www.youtube.com/watch?v=C_OtIMFQMHw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal, voor de reacties. En voor bovenstaand filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
RonaldMuijs schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:08:
Ziet er inderdaad naar uit dat de prijzen terug stijgen. Ook MediaMarkt heeft nu op de meeste modellen terug de oude prijs. Enkel de i3/4/64 en i5/8/256 zijn nog lager geprijsd. Bij Vandenborre alles nog lage prijs, maar zal maar kwestie van dagen zijn eer die ook terug stijgen, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:35
- k n i p - niet meer van toepassing

[ Voor 90% gewijzigd door SpeedingWilly op 14-01-2015 16:00 ]

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Draait er iemand productief Android op zijn SP3? En welke apps dan vooral en hoe draait het? Trekt het de batterij niet snel leeg?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Laatst online: 15-09 10:59
Bloodshed schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Weet je zeker dat je je dochter met een €1500 device wilt laten spelen?
Misschien een goedkope (< €100) 2e tablet kopen... voordat ze hem van de zijkant van de tafel veegt ;)

(de windows key kun je uitschakelen met de surface hub app van microsoft)
haha heb je een punt, alleen als ze speelt dan is het bij papa op schoot en beweegt ze de pen of haar vingertjes over het scherm. Maar zal er inderdaad voor waken dat hij beschadigd...
JP_S schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:11:
@Ashaman, een kinder account aanmaken. Kan ze over een poosje prima zelf unlocken met een picturepassword ;)
kinderaccount is wel een optie, alleen niet altijd even handig, omdat ze wil spelen als papa erachter zit...
en dan nog moet ik kijken of ik die "veeg" opties en de winkey uit kan zetten...
thanks, ga eens kijken of ik daar wat mee kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
Room42 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:40:
Draait er iemand productief Android op zijn SP3? En welke apps dan vooral en hoe draait het? Trekt het de batterij niet snel leeg?
Ik heb verschillende android implementaties gedraaid op mijn SP3 en Asus ultrabook: BlueStacks, DUOS-M, Andy e.a.

Standaard apps draaien vaak wel in deze omgevingen, maar bijzondere apps zoals TV kijken via Telfort, Ziggo en Whatsapp werken i.g.g. niet.

Ik heb het toen snel links laten liggen, ook al omdat ik een Samsung Note 4 heb.

Op deze pagina http://android-emulator.joydownload.com/ vind je een 6 tal emulators en een onderlinge vergelijking.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Nieuwe Intel HD 5000 drivers. Zip downloaden, uitpakken, en handmatig via update driver installeren. Voor degenen die al op de Intel Retail drivers zitten, gewoon setup draaien :-)

https://downloadcenter.in...24596&lang=eng&iid=dc_rss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44

GerkeP

Vragen mag altijd........

Room42 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:40:
Ik ben daar mee gestopt.
Ik heb nu een virtuele machine draaien met Android 4.4, dat werkt en draait gewoon meer vmware workstation

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:30
wiz schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:56:
Nieuwe Intel HD 5000 drivers. Zip downloaden, uitpakken, en handmatig via update driver installeren. Voor degenen die al op de Intel Retail drivers zitten, gewoon setup draaien :-)

https://downloadcenter.in...24596&lang=eng&iid=dc_rss
Ook voor Intel HD 4400 BTW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Surface support op twitter: https://twitter.com/SurfaceSupport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Zijn er meerdere mensen die ervaring hebben met Windows 10 op de SP3? Zijn de kleine kinderziektes opgelost die mensen hadden in het begin met windows 10 i.c.m. de Sp3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
vali schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:41:
Zijn er meerdere mensen die ervaring hebben met Windows 10 op de SP3? Zijn de kleine kinderziektes opgelost die mensen hadden in het begin met windows 10 i.c.m. de Sp3?
De enige SP3 gerelateerde issues zijn deels opgelost. Ik heb een dual screen en de touch van de SP3 wil nog wel eens 'overspringen' op mijn externe scher. Met andere woorden, ik touch op de SP3 en de acties worden op het externe scherm 'geschreven'. Verder is de touch modus zoals in Windows 8, met fullscreen modus nog niet geïmplementeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Swerfer schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:27:
[...]

De enige SP3 gerelateerde issues zijn deels opgelost. Ik heb een dual screen en de touch van de SP3 wil nog wel eens 'overspringen' op mijn externe scher. Met andere woorden, ik touch op de SP3 en de acties worden op het externe scherm 'geschreven'. Verder is de touch modus zoals in Windows 8, met fullscreen modus nog niet geïmplementeerd...
Bedankt voor je reactie! Dus voor normaal gebruik is het verder prima? Dat fullscreen modus nog niet werkt vind ik niet heel erg, Lijkt mij dat ze dat met de consumenten versie straks oplossen :)

Ik ga hem dan nu installeren :D

edit:

Ben weer terug gegaan naar Windows 8.1. Vond Windows 10 erg fijn werken in een vm, maar op mijn SP3 mis wel heel erg de touch mogelijkheden die W8.1 wel heeft. Toch maar ff tot de consumenten beta wachten :)

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 15-01-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Nieuwe januari firmware update is er ...

Edit: Voor degenen die naar een intel release graphics driver zijn gegaan, het kan betekenen dat hierdoor de Surface firmware update roept dat hij niet nodig is (update not needed). In dat geval eerst de intel graphics driver downgraden naar 15.33.8.3496 en dan opnieuw checken. Dan doet de update het ineens wel. Daarna kun je weer terug naar bijvoorbeeld 4080.

Official changelog:
http://www.microsoft.com/...vate/pro-3-update-history

January 2015 updates
The following updates will be listed as “System Firmware Update – 1/15/2015” when you view your update history.
•Surface Pro UEFI update (v3.11.450.0) adds support for updated HD Graphics Family driver.

•HD Graphics Family driver update (v10.18.14.4029) enhances display stability and performance, improves user experience when using Miracast adapters. Improves compatibility with DisplayPort monitors and daisy chaining.

•Wireless Network Controller and Bluetooth driver update (v15.68.3073.151) addresses connectivity issues while Hyper-V is enabled. Adds an advanced feature to control the 2.4Ghz and 5Ghz band preference.

•Surface Home Button driver update (v2.0.1179.0) ensures compatibility with the Surface Hub app.

•Microsoft Docking Station Audio Device driver update (v1.31.35.7) improves the user experience while using the Surface Pro 3 Docking Station so that sound is available when a speaker is not connected to the docking station.

One of the new features is the ability to manually specify 2.4Ghz or 5Ghz connections in the WiFi driver settings. See this post for more info:
http://www.surfaceforums....s-on-surface-pro-3.13762/

[ Voor 11% gewijzigd door wiz op 16-01-2015 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah mooi. WinBeta zat al te zeuren dat er al twee maanden geen update was geweest :z

Ziet er uit als een set goede fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Ramon schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 07:48:
Ah mooi. WinBeta zat al te zeuren dat er al twee maanden geen update was geweest :z

Ziet er uit als een set goede fixes.
Er is overigens een update voor alle Surface Pro devices, dus ook de 1 en de 2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07 13:26
wiz schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 07:07:
Nieuwe januari firmware update is er ...
...
•Microsoft Docking Station Audio Device driver update (v1.31.35.7) improves the user experience while using the Surface Pro 3 Docking Station so that sound is available when a speaker is not connected to the docking station.
Inderdaad, die doet het nu eindelijk. Voor mij niet zo'n issue want ik gebruik toch altijd mijn oordopjes, maar eigenlijk bizar dat ze er maanden over moeten doen om dit te fixen... |:(

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Enki schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:55:
[...]

Inderdaad, die doet het nu eindelijk. Voor mij niet zo'n issue want ik gebruik toch altijd mijn oordopjes, maar eigenlijk bizar dat ze er maanden over moeten doen om dit te fixen... |:(
Wat was het probleem? Was er geen audio als je de SP3 in de dock had en geen speakers aangesloten? Ik heb namelijk nooit problemen gehad daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
Precies zoals je omschrijft. Ik diende mijn oortjes ofwel in de aansluiting op het dock te steken, ofwel in SP3 zelf, anders had ik geen geluid.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:03
Enki schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:55:
Precies zoals je omschrijft. Ik diende mijn oortjes ofwel in de aansluiting op het dock te steken, ofwel in SP3 zelf, anders had ik geen geluid.
Je had bij de instellingen kunnen instellen dat hij de speakers van je SP3 zelf als standaard afspeelapparaat pakt. Zo heb ik dat hier opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Ben al een paar dagen aan het overwegen er ook ene te kopen (of een Lenovo Y2P - ben er nog niet uit).
Voila, kogel is door de kerk. Door een 2-daagse korting van 10% op alle laptops/tablets bij FNAC dan toch maar de sprong gewaagd, en direct zelfs voor het topmodel met dock gegaan. We weten weer wat te doen dit weekend :).

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 16-01-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Voila, kogel is door de kerk. Door een 2-daagse korting van 10% op alle laptops/tablets bij FNAC dan toch maar de sprong gewaagd, en direct zelfs voor het topmodel met dock gegaan. We weten weer wat te doen dit weekend :).
Dock ook 10%? Indien dit zo is, zal ik dit weekend ook eens passeren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enki
iAdema schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:12:
[...]

Je had bij de instellingen kunnen instellen dat hij de speakers van je SP3 zelf als standaard afspeelapparaat pakt. Zo heb ik dat hier opgelost.
Hmm, niet naar gekeken. Ik ging er vanuit dat bij het plaatsen in het dockingstation alles doorgelust zou worden, inclusief geluid.

Maar zoals ik al zei, het was niet zo'n issue: ik zit toch altijd met m'n dopjes in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Super update, met name door audio fix idd. Nu eens kijken of de GPU update de hw decoding efficienter gemaakt heeft / gaat maken. Wel jammer dat er geen undock app is voor de surface, zou toch wel fijn zijn om het hele dock in een keer te kunnen ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ehh, en die zijaansluitingen die hem vastklemmen zouden dan ineens magisch opzij schuiven?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
vraagje, hebben meer mensen dat ze niet zien hoelang hun sp3 meegaat qua accuduur? Ik zie alleen aantal procenten als ik mijn muis erop hou...
Pagina: 1 ... 18 ... 30 Laatste

Let op:
Accessoires kunnen besproken worden in dit topic Accessoires voor de Surface Pro 3