[fp/feat] Win8.1 Live Tile voor je website

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 19:53
Sinds windows 8.1 kunnen websites gemakkelijk een live tile maken via een RSS feed. Indien gebruikers dan je website pinnen op start krijgen ze automatisch een live tile.

Het zou leuk zijn indien Tweakers deze feature ondersteunde.

Op deze website leggen ze heel duidelijk uit hoe het moet gemaakt worden.
http://blog.laptopmag.com...ive-tile-for-your-website

Dit is de site van microsoft om deze tile te maken.
http://www.buildmypinnedsite.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie dat je er ook IE11 voor nodig hebt, zullen nog niet veel mensen hebben denk ik.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
We hebben een keer wat met Pin My Site gedaan; dat werd uiteindelijk door een enkeling gebruikt. Ondanks dat ik snap dat het best cool is, steek ik onze tijd liever aan verbeteringen van de site zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is maar 1 header toevoeging :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
En zo heb ik nog pak 'm beet 300 'maar'-features :)

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 19:53
Bedankt voor het snelle antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil lijkt me wel dat het bij Windows 8 het pinnen van tiles een basis feature is van het startscherm.
Aangezien Tweakers geen Windows 8 app heeft is een tile in dit geval best wel een logische keuze.

En als de tile dan een keer op de FP wordt vermeld denk ik dat er duizenden Tweakers de site op hun Windows 8 startpagina zullen pinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:12

F.West98

Alweer 16 jaar hier

* F.West98 zou dat doen, aangezien windows 8 ook voor tablets is, en ik dan liever een icon heb. Niet alle gebruikers zijn PC gebruikers, en de Pin-feature was redelijk onbekend, en niet voor tablets.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

[ik had hiervoor een nieuw topic gestart, maar had niet gezien dat hiervoor al meerdere topics bestonden. Nieuwe topic is dicht, dus ik reageer hier maar]

Worden dit soort zaken in de tijd heroverwogen? Het aandeel van zowel Windows 8 als Win8 tablets neemt langzaam toe, waardoor het aantal potentiële gebruikers ook toeneemt.
Wellicht goed om aan te geven: ik ging op zoek naar deze functie, nadat ik in het tweakers artikel over het nieuwe responsive design las dat er voor Chrome een functie is ingebouwd om de site als app toe te voegen.
Met andere woorden: tweakers ziet 'markt' in een dergelijke functie, vraag is enkel of de markt in Win8 (ondertussen) groot genoeg is(?)

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
We heroverwegen een hoop. ;) het gebruik van Windows 8 neemt bij ons toe, de functie is vele malen zichtbaarder in W8 (itt W7) etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
In plaats van een nieuwe topic aan te maken ben ik benieuwd naar wat jullie stand punt nu een jaar later is. Ik weet wel dat sites zoals WindowsCentral (Duh) en TheVerge er nu wel gebruik van maken en weet dan ook dat ik persoonlijk het een fijne feature vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Ik was hier ook toevallig net naar op zoek. Vind het heel fijn in gebruik bij Ars Technica, het is (relatief) weinig werkt en het scheelt de moeite van een aparte app maken aangezien het responsive design m.i. goed werkt.

Edit: hier overigens een MSN blog waar het uitgeschreven staat.

[ Voor 31% gewijzigd door MTDjassen op 15-01-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik zou het zelf ook erg handig vinden. Helaas is het excuus van vorig jaar
steek ik onze tijd liever aan verbeteringen van de site zelf
iets kort door de bocht. Natuurlijk zijn er features die een hogere prio hebben. Maar soms zijn het juist de kleine "fun" features die een site net wat meer aantrekkings kracht geven dan de concurrent. En ja ik weet het. "We hebben al zoveel dingen" :9

Ben ook wel nieuwsgierig naar het standpunt nu :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Neowin.net heeft het ook :) Leuke functie en als het zo makkelijk in te bouwen is..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:11

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

deathgrunt heeft er een tweakblog over geschreven: deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Tweakers.net live-tile Windows (Phone)

Alle credits dus naar hem!

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:19:
Ik zou het zelf ook erg handig vinden. Helaas is het excuus van vorig jaar

[...]

iets kort door de bocht. Natuurlijk zijn er features die een hogere prio hebben. Maar soms zijn het juist de kleine "fun" features die een site net wat meer aantrekkings kracht geven dan de concurrent. En ja ik weet het. "We hebben al zoveel dingen" :9

Ben ook wel nieuwsgierig naar het standpunt nu :)
Dat is helemaal niet kort door de bocht. Ik vind jouw opmerking juist kort door de bocht. ;)

Vorig jaar was ik in die periode druk bezig met het responsive design, en gezien halverwege het project mijn team door de helft is gegaan en de deadline zelf niet verschoven kon worden (handig!), moest ik de focus van de resterende leden die ik had volledig op het responsive design houden. Als we allerlei randzaken 'voor de fun' erbij gingen halen, heb je het risico dat je de focus gaat verliezen. Dat wilde ik absoluut niet

Hoe het er nu voorstaat weet ik niet, gezien ik niet meer bij Tweakers werk ;) Misschien kunnen ze nu soms dingen 'voor de fun' er wel bij pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:39

Sebazzz

3dp

Volgens mij is dit al gedeeltelijk geïmplementeerd? Ik zag dat in de Immersive Browser de icon van de file is veranderd.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Inmiddels ruim een jaar later en Windows 10 Mobile is geintroduceerd. Een klein schopje om te kijken of er een keertje naar gekeken kan worden.
De oplossing van Deathgrunt is natuurlijk mooi, maar als het ingebakken zou zitten in Tweakers.net zou het nog mooier zijn.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Pagina: 1