Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Wanneer komt de SP4 uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:38
RonaldMuijs schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:31:
Ik ben van planeen MSP3 te gaan bestellen, de i5 versie met 128gb.

Nu heb ik 2 vragen:

Ik heb hem nog niet heel hard nodig tot juni 2015, is de prijs dan al gezakt of blijft die het zelfde?

En ik wil soms een spelletje kunnen spelen, kan hij fifa/cod op low/medium settings aan?
Ik zou even wachten tot het voorjaar. De Mediamarkt heeft dan waarschijnlijk weer de BTW dagen waarbij de Surface Pro meestal 21% goedkoper is ... Heb ik begin dit jaar mijn SP2 ook mee gekocht.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:31
Daar is op dit moment nog niets over bekend, behalve speculaties dan.
Vermoedelijk komt deze over ong een half jaartje uit (voorjaar 2015 denk ik zelf). dit omdat er ong een half jaar tussen de SP2 en SP3 zit ;)

De tijd zal het leren! :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
wiz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:33:
[...]

Ik zou even wachten tot het voorjaar. De Mediamarkt heeft dan waarschijnlijk weer de BTW dagen waarbij de Surface Pro meestal 21% goedkoper is ... Heb ik begin dit jaar mijn SP2 ook mee gekocht.
Mogelijk komen deze "BTW-Vrije dagen" ook nog in het najaar, soms doet de MM deze tweemaal per jaar.
Niet alles is echter zo goedkoop als het lijkt (iets met prijzen vtv verhogen etc. onduidelijk is echter in hoeverre dit correct is, de verhalen hieromtrent lopen nogal uiteen.... :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
jimz93 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:47:
[...]

Mogelijk komen deze "BTW-Vrije dagen" ook nog in het najaar, soms doet de MM deze tweemaal per jaar.
Niet alles is echter zo goedkoop als het lijkt (iets met prijzen vtv verhogen etc. onduidelijk is echter in hoeverre dit correct is, de verhalen hieromtrent lopen nogal uiteen.... :9 )
De tweede BTW dag is meestal rond September ... Lastig voorspellen natuurlijk maar denk niet dat ie dit jaar nog gaat komen. De prijzen van de SP3 zijn echter gewoon identiek aan die van de Microsoft Store. Gaan dus niet omhoog vlak voor de BTW dagen. Is met de SP2 begin dit jaar ook niet gebeurd

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
jimz93 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Daar is op dit moment nog niets over bekend, behalve speculaties dan.
Vermoedelijk komt deze over ong een half jaartje uit (voorjaar 2015 denk ik zelf). dit omdat er ong een half jaar tussen de SP2 en SP3 zit ;)

De tijd zal het leren! :)
Nederlandse data tot nu toe ..
Surface Pro 2 lancering 30 mei 2013
Surface Pro 2 lancering 22 oktober 2013
Surface Pro 3 lancering 28 augustus 2014

Surface Pro 4 lancering ... Wie zal het weten? Maar gezien het succes van de 3 is zomer 2015 aannemelijk, ik denk in ieder geval niet eerder ook al komen de broadwell chips er achteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
RonaldMuijs schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:31:
Ik ben van planeen MSP3 te gaan bestellen, de i5 versie met 128gb.

Nu heb ik 2 vragen:

Ik heb hem nog niet heel hard nodig tot juni 2015, is de prijs dan al gezakt of blijft die het zelfde?

En ik wil soms een spelletje kunnen spelen, kan hij fifa/cod op low/medium settings aan?
COD3 werkt op low settings prima. High settings FullHD is nog net (niet) speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:21

FFW

Het zal wel aan mij liggen , maar ik kijk al een uur naar een vel digitaal papier waar ik op kan krassen.. Maar hoe krijg ik de ribbon / opties van onenote te zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
FFW schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:05:
Het zal wel aan mij liggen , maar ik kijk al een uur naar een vel digitaal papier waar ik op kan krassen.. Maar hoe krijg ik de ribbon / opties van onenote te zien ?
Wanneer je de desktop versie van OneNote gebruikt kun je opeen van de menu opties klikken (bijvoorbeeld beeld/view) om dan de ribbon uit te laten klappen. Wanneer je vervolgens met de rechterknop op de ribbon klikt krijg je een optie automatisch inklappen/collapse die je uit kunt zetten. Vanaf dat moment blijft de ribbon standaard in beeld.

De MUI/Metro versie van OneNote heeft geen ribbon. De opties zijn dan beschikbaar via de charms balk, dus vanuit rechterkant scherm naar binnen vegen en dan instellingen/opties selecteren of op het ronde pen symbool klikken. Dan ontvouwt er zich een cirkelvormig menu met instellingen zoals pendikte, kleur etc.

Juist door z'n simpliciteit vind ik de MUI/Metro versie ideaal voor notitie gebruik .. Met de Surface hub kun je de default OneNote versie selecteren, maar bij mij staat hij gewoon op de MUI/Metro versie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:21

FFW

Dank je wel Wiz, ik denk dat dat het probleem verklaart, ik heb de Office Trial wel proberen te installeren maar zie de applicaties nog nergens terug op de surface, dus waarschijnlijk is het hele pakket nog niet geïnstalleerd. Via mijn werk kan ik alle microsoft software downloaden, ik zou dus liever zelf office , outlook, visio, project en onenote installeren (2013 versies). Hebben die eigen applicaties gevolgen voor de touch interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
FFW schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:32:
Dank je wel Wiz, ik denk dat dat het probleem verklaart, ik heb de Office Trial wel proberen te installeren maar zie de applicaties nog nergens terug op de surface, dus waarschijnlijk is het hele pakket nog niet geïnstalleerd. Via mijn werk kan ik alle microsoft software downloaden, ik zou dus liever zelf office , outlook, visio, project en onenote installeren (2013 versies). Hebben die eigen applicaties gevolgen voor de touch interface?
Gevolgen nee, alles draait en blijft draaien zoals het zou moeten. Alleen zijn de 2013 versies van office weliswaar al enigszins aangepast aan touch gebruik, maar nog niet volledig. Dat komt in de volgende versies :-) En voor wat betreft trial versus je werk versies. Qua interface zijn ze uiteraard hetzelfde, maar er zijn wel wat functionele verschillen tussen Office versies. Standard versus Professional versus Enterprise enzo ... Tussentijds overstappen is meestal deinstalleren en opnieuw installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door wiz op 14-10-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coninckske
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-11-2021
Ik heb nog een vervelend iets ... shortcuts die ik rechts tegen de rand op mijn desktop heb geordend (ik zet daar bv een aantal syteembeheer gerelateerde shortcuts) verspringen soms weer terug naar een positie meer links, of helemaal links bovenaan in de hoek. Net alsof de desktop resolutie in de tussentijd even is verkleind en dan weer teruggeze, wat dan de shorcuts herschikt. Ik weet niet juist wanneer dit gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
coninckske schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:16:
Ik heb nog een vervelend iets ... shortcuts die ik rechts tegen de rand op mijn desktop heb geordend (ik zet daar bv een aantal syteembeheer gerelateerde shortcuts) verspringen soms weer terug naar een positie meer links, of helemaal links bovenaan in de hoek. Net alsof de desktop resolutie in de tussentijd even is verkleind en dan weer teruggeze, wat dan de shorcuts herschikt. Ik weet niet juist wanneer dit gebeurt.
Zou dat door het roteren kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coninckske
wiz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:47:
[...]

Zou dat door het roteren kunnen komen?
Nee ... ik heb net wat geprobeerd. Roteren is het niet. Maar ik kan het dus ook niet echt reproduceren.
Op het moment dat ik er dan niet meer aan denk, is het dan plots toch weer zover.
Daarstraks had ik het nog na een Skype sessie. Maar ook weer niet reproduceerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die iconen blijven een hork binnen Windows. Ik ben echt gestopt met het reorganiseren.

Hebben jullie een 1-touch-oplossing om de rotate lock aan-en-uit te zetten? Via de charm kost het, inclusief het openen van de charm, 4 touches :/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Geen idee, vind het zelf ook niet heel makkelijk. :P
coninckske schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:16:
Toevallig nadat je een ander scherm naast je desktop hebt gehad? Ik weet wel dat vensters het 'nieuwe' formaat blijven houden als je een metro app naast je desktop zet en daarna de metro app weer sluit (heb zelf een Surface RT). Beetje onhandig.

[ Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 14-10-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Lastige keuze, op ibood nu de dure versie van de surface 2 voor maar €650. Zou ik daar voor gaan of voor de i3 surface pro 3?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coninckske
SChief schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:
Geen idee, vind het zelf ook niet heel makkelijk. :P

[...]

Toevallig nadat je een ander scherm naast je desktop hebt gehad?
Dat dacht ik eerst ook, maar kan het dus ook nu weer niet reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
icecreamfarmer schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:07:
Lastige keuze, op ibood nu de dure versie van de surface 2 voor maar €650. Zou ik daar voor gaan of voor de i3 surface pro 3?
Lastige afweging. De iBOOD aanbieding is de "oude" i5 4200u en niet de 4300u, dus 1.6Ghz ipv 1.9Ghz. Wat wel weer aantrekkelijk is is de 8Gb ram ten opzichte van de 4Gb. Toch zou ik persoonlijk de nieuwe i3 nemen .. groter en mooier scherm :-)

[ Voor 4% gewijzigd door wiz op 15-10-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

PXE boot installatie werkt ook goed via het dockingstation met 1Gbit netwerk aansluiting. 😊
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vJ80ZmmPFskOz3O9FevLhb69/medium.jpg

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coninckske
Iemand ervaring met een netgear ptv3000.
In tegenstelling tot de surface pro krijg ik het op de pro 3 niet aan de praat.
Device toevoegen lukt, pairen, pincode geen probleem. Daarna staat de ptv3000 niet in de lijst van devices en is verder onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
Gé Brander schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:13:
PXE boot installatie werkt ook goed via het dockingstation met 1Gbit netwerk aansluiting. 😊
[afbeelding]
Werkt overigens ook 'gewoon' goed met de Surface Ethernet Adapter... :+ Ik spoel mijn Surface eigenljk iedere keer zo in......lekker snel en makkelijk, ook alle applicaties in de task sequence meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coninckske schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:30:
Device toevoegen lukt, pairen, pincode geen probleem. Daarna staat de ptv3000 niet in de lijst van devices en is verder onvindbaar.
Geen ervaring met de SP3, maarreh je hebt de laatste firmware op de ptv3000 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:34:
[...]

Werkt overigens ook 'gewoon' goed met de Surface Ethernet Adapter... :+ Ik spoel mijn Surface eigenljk iedere keer zo in......lekker snel en makkelijk, ook alle applicaties in de task sequence meegenomen
Het punt is dat mijn Surface Ethernet adapter de 100Mbit versie is. En de dockinstation een 1Gbit versie heeft. Vandaar dat ik blij ben dat het ook prima via de dockingstation gaat.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Voor degenen die VMWare Workstation (10) op de SP3 draaien (en ik heb er aardig wat gezien in deze thread), de recente optionele Windows 8.1 update KB2995388 zorgt ervoor dat je VMs niet meer opstarten wegens geheugengebrek. Even de KB2995388 deinstalleren is het devies.

http://blogs.vmware.com/w...t-windows-8-1-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
coninckske schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:30:
Gebruik je de standaard Wifi en Display drivers of aangepaste? Even los van het feit dat Miracast volgens mij nooit een pincode nodig zou moeten hebben werkt Miracast alleen over gecertificeerde drivers. Evt zou je kunnen updaten naar een-non Microsoft display driver van Intel zelf. Mijn Asus Miracast werkt in ieder geval prima op de SP3

Eventueel handige thread:
https://social.technet.mi...play?forum=w8itprogeneral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coninckske
wiz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Gebruik je de standaard Wifi en Display drivers of aangepaste? Even los van het feit dat Miracast volgens mij nooit een pincode nodig zou moeten hebben werkt Miracast alleen over gecertificeerde drivers. Evt zou je kunnen updaten naar een-non Microsoft display driver van Intel zelf. Mijn Asus Miracast werkt in ieder geval prima op de SP3

Eventueel handige thread:
https://social.technet.mi...play?forum=w8itprogeneral
De PTV3000 is WiDi geloof ik ... bij het toevoegen van de PTV3000 onder 'Devices' vraagt windows bij het 'pairen' om de pincode die de PTV3000 op het scherm weergeeft in te voeren. Tot hiertoe gaat het prima. Vanaf dat moment staat de PTV3000 niet meer in de devices lijst. Ook bij de optie om devices toe te voegen is hij niet te zien. Acces via de charms bar, staat er geen link naar een gekoppeld display.

Ik ga vanvond een keer de firmware updaten. Ik zie dat er al een paar nieuwere versies zijn uitgebracht.

Trouwens mijn LG LB870v moet trouwens ook miracast ondersteunen maar bij het toevoegen van de TV krijg ik het onderschrift 'Not windows certified'

thx, voor de link, ga ik als ik vanavond tijd heb even induiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

wiz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:28:
Voor degenen die VMWare Workstation (10) op de SP3 draaien (en ik heb er aardig wat gezien in deze thread), de recente optionele Windows 8.1 update KB2995388 zorgt ervoor dat je VMs niet meer opstarten wegens geheugengebrek. Even de KB2995388 deinstalleren is het devies.

http://blogs.vmware.com/w...t-windows-8-1-update.html
Bedankt voor de tip!

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Gé Brander schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:52:
[...]

Het punt is dat mijn Surface Ethernet adapter de 100Mbit versie is. En de dockinstation een 1Gbit versie heeft. Vandaar dat ik blij ben dat het ook prima via de dockingstation gaat.
Ja inderdaad....maar om alleen daarvoor nu een dockingstation van 200 euri aan te schaffen, gaat mij wat ver :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:06:
[...]

Ja inderdaad....maar om alleen daarvoor nu een dockingstation van 200 euri aan te schaffen, gaat mij wat ver :+
Laten we het er op houden dat ik het een fijne bijkomstigheid vindt van het hebben van een dockingstation... 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Gé Brander schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:45:
[...]

Laten we het er op houden dat ik het een fijne bijkomstigheid vindt van het hebben van een dockingstation... 😊
wat heeft het voor verdere extra's behalve meer usb poorten dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

jimz93 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:29:
[...]

wat heeft het voor verdere extra's behalve meer usb poorten dan? :)
De voordelen van een dockingstation:
  • Geen USB stekkers vast- en los-koppelen
  • Meerdere USB poorten (USB3 en USB2) zodat ik mijn toetsenbord en muis en andere zaken makkelijk én tegelijk aan kan sluiten
  • Geen display port stekkers vast- en los-koppelen
  • Geen voedingskabel vast- en los-koppelen
  • Mijn voedingskabel/adapter gaat langer mee omdat die thuis niet gebruikt wordt
  • Dual display op mijn bureau
  • Kickstand niet hoeven gebruiken
  • Vaste 1Gbit netwerk aansluiting
  • Vaste Audio uit naar mijn grote monitor
  • 's avonds neerzetten in de docking en 's morgens opgeladen
  • En dus ook PXE boot vanaf de docking

[ Voor 6% gewijzigd door Gé Brander op 20-10-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
ah zo,tsja als je t idd als volledige desktop vervanger gebruikt kan dat wel handig zijn ja, vooral voor werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
jimz93 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:58:
ah zo,tsja als je t idd als volledige desktop vervanger gebruikt kan dat wel handig zijn ja, vooral voor werk :)
Heb een dock thuis en een dock op kantoor ... Voor mij is de SP3 een device dat alles vervangt voor me. Laptop, desktop en tablet. Zelfs als Mediacenter tijdens de vakantie is hij perfect. USB Infrarood erop en afstandbediening, zelfs de kids kunnen er in de vakantie mee aan de slag nu en hun tekenfilms bekijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
wiz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:42:
[...]

Heb een dock thuis en een dock op kantoor ... Voor mij is de SP3 een device dat alles vervangt voor me. Laptop, desktop en tablet. Zelfs als Mediacenter tijdens de vakantie is hij perfect. USB Infrarood erop en afstandbediening, zelfs de kids kunnen er in de vakantie mee aan de slag nu en hun tekenfilms bekijken ...
nice! :)
voor mij zal het echter nooit de desktop kunnen vervangen gezien deze íets meer grafische prestaties neerzet :9

Als ik er een aanschaf wordt het dus een laptopvervanger & waarschijnlijk wacht ik daarvoor nog even op de SP4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
jimz93 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

nice! :)
voor mij zal het echter nooit de desktop kunnen vervangen gezien deze íets meer grafische prestaties neerzet :9

Als ik er een aanschaf wordt het dus een laptopvervanger & waarschijnlijk wacht ik daarvoor nog even op de SP4 ;)
Ik ben een consolegamer ... De benodigde grafische prestaties mogen daar uit komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
wiz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:31:
[...]

Ik ben een consolegamer ... De benodigde grafische prestaties mogen daar uit komen :-)
zo ook ik, alleen volstaat enkel een console niet altijd (bijv league of legends) zul je niet makkelijk spelen op een SP3 :/
had dit graag anders gezien, maar zal voorlopig nog wel even uitblijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 22:12
Ik heb LoL op mijn SP1 gespeeld, was prima te doen. Ik gebruikte wel een extern scherm en muis/toetsenbord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Gisteren ook een Surface 3 ontvangen. Helaas zat en dooie pixel midden in het scherm :-( Terug naar MS dus en wachten op een nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zit er bij de dockingstation nou wel of niet een extra power kabel? Dus helemaal compleet, zodat ik mijn huidige lader in mijn tas kan laten?

Ik ben nu elke keer thuis en onderweg die voeding kabel aan het meeslepen en ipv een nieuwe te kopen overweeg ik om via ebay 100 euro extra uit te geven voor een dockingstation.

[ Voor 13% gewijzigd door Workaholic op 22-10-2014 08:48 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:34
Workaholic schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:29:
Zit er bij de dockingstation nou wel of niet een extra power kabel? Dus helemaal compleet, zodat ik mijn huidige lader in mijn tas kan laten?

Ik ben nu elke keer thuis en onderweg die voeding kabel aan het meeslepen en ipv een nieuwe te kopen overweeg ik om via ebay 100 euro extra uit te geven voor een dockingstation.
Wel, maar deze past alleen op de docking station. Dus niet direct op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
nils.kuijpers schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Wel, maar deze past alleen op de docking station. Dus niet direct op de tablet.
Is op zich niet zo erg. De voeding van een docking station eindigt toch meestal netjes weggewerkt en hoeft niet meer ergens mee naartoe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Iridium schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:28:
Ik heb LoL op mijn SP1 gespeeld, was prima te doen. Ik gebruikte wel een extern scherm en muis/toetsenbord...
en dan heb je ook steady 30-60 fps?
(qualiteit hoeft niet alles op max wat mij betreft :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Mavado schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:34:
Gisteren ook een Surface 3 ontvangen. Helaas zat en dooie pixel midden in het scherm :-( Terug naar MS dus en wachten op een nieuwe....
Dat is wel écht balen zeg :/
hopelijk heb je zeer spoedig een nieuwe terug! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:10
Ik sta op het punt er ook 1 te halen inc typecover en muis. Iemand een tip waar deze goed is qua prijs en garantie?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
stftweaker schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:15:
Ik sta op het punt er ook 1 te halen inc typecover en muis. Iemand een tip waar deze goed is qua prijs en garantie?
http://www.microsoft.com/...nl/products/surface-pro-3 ?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
stftweaker schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:15:
Als je student bent iig die site die hierboven staat aangegeven checken!
scheelt zo'n €200 per model. :*)

Als je nog meer wilt besperen (€400 per model) zou ik kijken op marktplaats, ik heb daar zelf ook al op rondgezocht en daar staan ook zéér aantrekkelijke advertenties tussen (denk aan de i5 256gb versie incl. toetsenbord voor rond de €1100) & gezien deze apparaatjes nog erg jong zijn zullen de gebruikersbeschadigingen wel meevallen (of volledig ontbreken). :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Microsoft verzend alleen via UPS. Dat was voor mij niet echt makkelijk.
Als je in de middag thuis bent geen probleem.

Bij Paradigit kreeg ik er een jaar Office 365 personal bij. Kun je het daar ophalen of opsturen via PostNL.

p.s. https://tweakers.net/pric...ci5-8gb-256gb-zilver.html

[ Voor 11% gewijzigd door NIMIC op 22-10-2014 16:21 . Reden: url pricewatch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

NIMIC schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:09:
[...]

Microsoft verzend alleen via UPS. Dat was voor mij niet echt makkelijk.
Als je in de middag thuis bent geen probleem.
Laten bezorgen bij je werk, een vriend(in), een kennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hadden jullie deze al gezien?

[YouTube: http://youtu.be/pBIplGD7dYQ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Marketingfilmpje. Alles is artificieel. Kan ik echt helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Fimpje is inderdaad een "toekomstvisie" van adobe. niet iets wat ze al kunnen of willen. Was het maar zo'n feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
ziet er geinig uit! :)

en kan daarnaast ook nog best eens leuk toegepast worden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Voor degene die echt mobiel wil zijn met z'n SP3 :-)

De autolader :-)
http://www.aliexpress.com...ablet-pro/2054662419.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerrider
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2024
wiz schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 07:52:
Voor degene die echt mobiel wil zijn met z'n SP3 :-)

De autolader :-)
http://www.aliexpress.com...ablet-pro/2054662419.html
Of gebruik een power converter in je auto :)

Op AliExpress kan je ook een netstroomlader met USB laadstuk kopen voor 44 dollar of 35 doillar (met USA stekker) zonder USB laadstuk. Ik heb van de week zo'n lader van 44 dollar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik mag 'em niet meer zien, verdorie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
SChief schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

Ik mag 'em niet meer zien, verdorie. :+
Niemand meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
fazerrider schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Ja ja. Dus eerst, met verlies, converteren naar 230V en daarna, weer met verlies, terug naar 12 volt!
Klinkt inderdaad als het beste plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
fazerrider schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:58:
[...]

Op AliExpress kan je ook een netstroomlader met USB laadstuk kopen voor 44 dollar of 35 doillar (met USA stekker) zonder USB laadstuk. Ik heb van de week zo'n lader van 44 dollar gekocht.
Bovendien moet je met converters uitkijken dat het apparaat dat je probeert op te laden/gebruiken niet boven het maximaal afgegeven vermogen van de converter ligt .. bij converters is daar vaak nog een verschil in ... Dat probleem je met de autolader van Aliexpress niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:32
Gisteren terug gekomen van een paar dagen Portugal. Dit was voor mij DE test voor de SP3.

Op de heen reis lekker in de trein zitten typen en dat ging geweldig. De typecover werkt perfect op mijn schoot. In het vliegtuig zodra ik in m'n stoel zat de SP3 gepakt, kickstand uitgeklapt en op play gedrukt. Ik moet nog wel opzoek naar een touch-vriendelijke player want MPC-HC is dan niet zo gebruiksvriendelijk.
In Portugal ook lekker kunnen typen, series gekregen, wat AoE en internetten. Op de terug reis idemdito. Helaas had ik niet door dat t scherm op 100% stond heel de tijd dus de laatste 30 min in de trein was de batterij leeg.

In mijn ogen is de SP3 echt een geweldig apparaat zodra je mobiel wilt zijn. Ik heb geen moment m'n laptop gemist, sterker nog ik was blij dat ik die niet bij ME had :P

Helaas in minpuntje... Toen ik thuis kwam laadde de SP3 niet meer op. Telefoon aan de USB lader gehangen van de adapter en die laadde ook niet. Dus ik denk dat de adapter verrot is :( Geen idee hoe dat kan, de kabel is gewoon heel. Morgen contact opnemen met MS

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Holy crap zeg, snap natuurlijk dat het een hele tijd zal duren voordat dit allemaal beschikbaar zal zijn voor de consument, maar dat ziet er verdomd goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Gebruikt iemand de Surface voornamelijk voor Photoshop? Ik ben zelf een Mac user die heel graag de Surface wil proberen.. Denk dat het de i7 versie wordt. Hoe zit het tegenwoordig met throttling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:45

GerkeP

Vragen mag altijd........

Zojuist maar weer een nieuw kabeltje besteld voor mijn 20.000 mAh externe accu zodat ik deze nu kan gebruiken met de SP3

http://www.aliexpress.com...2-5-other/2050383422.html

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
SChief schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:26:
[...]

Holy crap zeg, snap natuurlijk dat het een hele tijd zal duren voordat dit allemaal beschikbaar zal zijn voor de consument, maar dat ziet er verdomd goed uit!
Jup!

Maar zoals je zelf al aangaf; het zal nog wel even duren voordat we zover zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Tip: Windows 8.1 Automatic Maintenance staat default op 02:00 's nachts. Je Surface Pro 3 gaat dan automatisch aan om een en ander te optimaliseren. Leuk natuurlijk, maar wat nu als je SP3 dan in z'n tas zit? Ik heb het tijdstip daarom op 12:00 gezet ...

http://www.lovemysurface....-1-automatic-maintenance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Windows Updates staan ook voor 3 uur 'snachts maar die pakt ie ook altijd gewoon mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Room42 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:32:
Windows Updates staan ook voor 3 uur 'snachts maar die pakt ie ook altijd gewoon mee ;)
Dat is in Windows 8.x anders geworden. Automatic updates staan gepland voor tijdens het automatic maintenance window. Wanneer je daar de tijd verandert, verandert ook het moment dat je updates geïnstalleerd worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
De nieuwe System Firmware Update – 10/28/2014 is er ...

◾Surface Pro UEFI update (v3.11.250.0) enhances the system stability, increases the reliability of the graphics display performance, and adds a status bar to the experience when applying future System Firmware Updates.

◾Surface Pro Embedded Controller Firmware update (v38.7.50.0) increases the reliability of sleep state transitions with a Surface Pro 3 Docking Station connected.

◾Surface Integration update (v2.0.1168.0) addresses setting the Hibernate value in Windows 10.

◾Intel(R) 8 Series PCI Express Root Port #3 – 9C14 update (v2.0.1151.0) addresses cases when the Wi-Fi adapter is not available upon resuming the system from sleep.

◾Wireless Network Controller and Bluetooth driver update (v15.68.3059.117) improves Wi-Fi throughput, especially after rebooting with Bluetooth devices that are paired, enhances power consumption situations, and addresses instances of system instability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
wiz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:00:
De nieuwe System Firmware Update – 10/28/2014 is er ...

◾Surface Pro UEFI update (v3.11.250.0) enhances the system stability, increases the reliability of the graphics display performance, and adds a status bar to the experience when applying future System Firmware Updates.

◾Surface Pro Embedded Controller Firmware update (v38.7.50.0) increases the reliability of sleep state transitions with a Surface Pro 3 Docking Station connected.

◾Surface Integration update (v2.0.1168.0) addresses setting the Hibernate value in Windows 10.

◾Intel(R) 8 Series PCI Express Root Port #3 – 9C14 update (v2.0.1151.0) addresses cases when the Wi-Fi adapter is not available upon resuming the system from sleep.

◾Wireless Network Controller and Bluetooth driver update (v15.68.3059.117) improves Wi-Fi throughput, especially after rebooting with Bluetooth devices that are paired, enhances power consumption situations, and addresses instances of system instability.
Waar kan ik die vinden buiten Windows Update om? Ik heb namelijk Windows 10 geïnstalleerd en krijg de firmware update niet binnen, terwijl er wel een fix bij zit voor Windows 10???

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Swerfer schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:39:
[...]

Waar kan ik die vinden buiten Windows Update om? Ik heb namelijk Windows 10 geïnstalleerd en krijg de firmware update niet binnen, terwijl er wel een fix bij zit voor Windows 10???
Komt vanzelf hier te staan:

http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=38826

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swerfer schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:39:
[...]

Let wel op dat de firmware updates supported zijn voor Windows 8 Enterprise, Windows 8 Pro en Windows 8.1. Dus wie weet wat er gebeurt als jij vanuit W10 die firmware updates gaat installeren? Ik zou het er niet op wagen iig :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanevo6
  • Laatst online: 10:12
ik kan het relaas van ScOtTy volledig beamen. wat een geweldige machine om mee te nemen op reis.

heb heerlijk film gekeken in het vliegtuig. ik kijk met VLC Player, gaat prima.

off toppic: ook nog even gelachen, zat voorin in vliegtuig en toen stond er een dame naast mij voor het toilet te wachten en die zegt tegen haar vriendin: " he.... we hebben toch geen WiFi aan boord :)

heb het onderhoud ook op 12:00 uur gezet met vinkje aan dat hij uit de slaapmode gehaald mag worden.

graag wil ik alle tweakers en in het bijzonder "Wiz" en "Ramon" danken voor hun fantastische tips en bijdragen op dit forum. THX ! _/-\o_

Dit is inderdaad offtopic ;)

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 29-10-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Knip
Overigens maakt het voor de combi met de Surface niet zo veel uit. Daar zit toch niet zo veel overlap.
In de Phone store gekochte apps zijn ook beschikbaar op de Surface, dat is wel weer makkelijk.

[ Voor 63% gewijzigd door PaT op 29-10-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
offtopic

[ Voor 130% gewijzigd door PaT op 29-10-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ja, maar daar staat geen download link omdat ze naar Windows Update verwijzen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
Swerfer schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:22:
[...]

Ja, maar daar staat geen download link omdat ze naar Windows Update verwijzen...
jawel hoor .. op de rode knop Download klikken en dan onder in de lijst, October update, 171 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:43
Ik ben me aan het oriënteren om een SP3 aan te schaffen. In het verleden heb ik de Surface 2 gehad. Deze heb ik vanwege het gebrek aan apps verkocht. Inmiddels staan er best leuke apps in de Store. Daarnaast doe ik veel met OneNote en kan op de SP3 alles geïnstalleerd worden.
De Surface 2 beviel goed voor het journaal kijken tijdens brood smeren en 's avonds op schoot een filmpje kijken.
Dit alles is ook mogelijk met de SP3. Mijn huidige tablet (LG G Pad 8.3) wordt alleen gebruik voor 1 game en af en toe social media. Voor de rest niets.

Ik neig er naar om:
- Huidige laptop naar zolder te doen en daar op te gamen als de game niet draait op de SP3
- Tablet verkopen of naar verloop van tijd inzitten voor de kids
- Social media op telefoon afhandelen
- SP3 beneden gebruik voor het browsen van mijn vrouw en mij, daarnaast multimedia gebruik

Vragen:
1. Welke uitvoering zal ik kiezen? Mijn huidige laptop heeft een SSD van 256GB en die zit zo goed als vol. Ik wil dan de nieuwere Call of Duty's installeren op mijn huidige laptop en lichtere games op de SP3 (Call of Duty 2 en AoE2 HD). Films staan op een externe HDD zonder voeding. Deze kan zo aangekoppeld worden aan alle apparaten.
2. Kan de SP3 Call of Duty 2 spelen zonder aan de stroom te zitten zonder dat ik er een ei op kan bakken?

Grootste probleem is de prijs in mijn ogen. Ik vind €1315 (huidige prijs zonder TypeCover i5 / 256GB) zo duur. Wat rechtvaardigt deze aankoop?
Ik zie absoluut de voordelen van dit apparaat. Maar voor dat geld kan ik ook een mooie gamelaptop halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Roodey schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:26:
Grootste probleem is de prijs in mijn ogen. Ik vind €1315 (huidige prijs zonder TypeCover i5 / 256GB) zo duur. Wat rechtvaardigt deze aankoop?
Ik zie absoluut de voordelen van dit apparaat. Maar voor dat geld kan ik ook een mooie gamelaptop halen....
Je betaald voornamelijk voor het formaat en gewicht in combinatie met de prestaties. Alternatieve ultrabooks met touchscreen zoals de Lenovo Yoga zijn ongeveer even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
[b]Roodey schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:26:/b]
Ik ben me aan het oriënteren om een SP3 aan te schaffen. In het verleden heb ik de Surface 2 gehad. Deze heb ik vanwege het gebrek aan apps verkocht. Inmiddels staan er best leuke apps in de Store. Daarnaast doe ik veel met OneNote en kan op de SP3 alles geïnstalleerd worden.
De Surface 2 beviel goed voor het journaal kijken tijdens brood smeren en 's avonds op schoot een filmpje kijken.
Dit alles is ook mogelijk met de SP3. Mijn huidige tablet (LG G Pad 8.3) wordt alleen gebruik voor 1 game en af en toe social media. Voor de rest niets.

Ik neig er naar om:
- Huidige laptop naar zolder te doen en daar op te gamen als de game niet draait op de SP3
- Tablet verkopen of naar verloop van tijd inzitten voor de kids
- Social media op telefoon afhandelen
- SP3 beneden gebruik voor het browsen van mijn vrouw en mij, daarnaast multimedia gebruik

Vragen:
1. Welke uitvoering zal ik kiezen? Mijn huidige laptop heeft een SSD van 256GB en die zit zo goed als vol. Ik wil dan de nieuwere Call of Duty's installeren op mijn huidige laptop en lichtere games op de SP3 (Call of Duty 2 en AoE2 HD). Films staan op een externe HDD zonder voeding. Deze kan zo aangekoppeld worden aan alle apparaten.
2. Kan de SP3 Call of Duty 2 spelen zonder aan de stroom te zitten zonder dat ik er een ei op kan bakken?

In principe alle voordelen van een andere tablet & laptop in 1. Het enige wat ontbreekt zijn de grafische prestaties (het is nou niet echt een game monster...)
Verder heb je de mogelijkheid om zowel productief als consumerend gebruik te maken van het apparaat. Iets wat doorgaans ontbreekt bij een laptop/tablet (het is veelal 1 v/d 2)

Ik zou zelf wel kijken of dit dan wel de goede aanschaf is voor jou.
Voor dat geld heb je zoals je al aangaf een best leuke gaming laptop, als dat iets is waar je veel waarde aan hecht zou ik zelf nooit voor een SP oplossing gaan maar voor een game laptop a la €1000-€1100 (een mooi voorbeeld is de: http://www.paradigit.nl/l...33pKl9iBq2WWDJRoCx1Pw_wcB) om daarnaast gebruik te maken van een tablet voor browsing/social media/spelletjes etc.

Het ligt er dus maar net aan waar je voorkeur naar uitgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Hetgeen mij zo aantrekt is het design, 2-in-1 idee en de kickstand.
Gamen is sinds ik kids heb sowieso afgenomen. Vind het nog wel leuk om te doen, maar ik heb recent CoD2 en CoD: WaW weer afgestoft. Ik ga er vanuit dat de SP3 deze wel kan draaien.

Ik ben geen student, maar ken uiteraard wel een student die dat apparaat voor mij kan regelen.
Hoe gaat zoiets met garantie? Moet die student dan ook dit regelen of kan ik (uiteindelijke gebruiker) dat regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Via ebay kopen. Hebben diverse hier al gedaan inclusief ik zelf. Je hebt dan de 256gb i5 versie voor de prijs van de 128gb versie. Scheelt ongeveer 200-250 euro, afhankelijk hoe goed je kan onderhandelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 11:38

EektheMan

DPC

Want is het nadeel ook niet via de studentendeal dat je garantie slechts 1 jaar is ipv de EU garantieregeling van 2 jaar? Want als ik het goed gedaan heb krijg ik slechts een korting van 120 Euro via de studentendeal en dan moet je ook 7 dagen leveringstijd in acht nemen (lastig voor mij omdat ik sporadisch 7 dagen achtereen op 1 plek zit in de EU). Voor mij persoonlijk is dat dan niet voldoende korting om voor de studentendeal te gaan. Via de US bestellen heeft dacht ik ook weer wat nadelen wat betreft de garantietermijn en geldigheid in de EU/Internationaal.
Echter zie ik op de MS site wel aardige accessoires. Zoals die Mammoo covers. Of is de typecover afdoende als je er veel mee gaat reizen?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
wiz schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 00:40:
[...]

jawel hoor .. op de rode knop Download klikken en dan onder in de lijst, October update, 171 Mb
:D Helemaal overheen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
MRE-Inc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:27:
Via ebay kopen. Hebben diverse hier al gedaan inclusief ik zelf. Je hebt dan de 256gb i5 versie voor de prijs van de 128gb versie. Scheelt ongeveer 200-250 euro, afhankelijk hoe goed je kan onderhandelen.
Ik heb een BTW factuur nodig, dus via Ebay kopen is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
EektheMan schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:36:
Want is het nadeel ook niet via de studentendeal dat je garantie slechts 1 jaar is ipv de EU garantieregeling van 2 jaar? [...]
Nee, want je mag ervan uitgaan dat het apparaat langer meegaat (dus 1 jaar garantie is onzin) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:55
Roodey schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Ik heb een BTW factuur nodig, dus via Ebay kopen is geen optie.
Je zou kunnen kijken of er een model in de outlet van Komplett staat dat de juiste specs voor jou heeft. Mijn ervaringen met de producten die daar staan, is dat ze in zeer nette staat worden geleverd (of tenminste zoals beschreven in de productomschrijving), en je krijgt een btw-factuur.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Room42 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:52:
[...]
Nee, want je mag ervan uitgaan dat het apparaat langer meegaat (dus 1 jaar garantie is onzin) ;)
Je hebt helemaal gelijk. Het is alleen net als met Apple die toentertijd slechts 1 jaar gaf, zelfs met een hoop gezeur waren ze amper te bewegen. Dat wil ik een beetje voorkomen.

Net de 256GB/i5 bij paradigit besteld. Mijn vader werd in Utrecht met lege handen naar huis gestuurd. Bleek na bellen met HQ dat ie daar gewoon wel lag :-(

Weet iemand hoe het zit met de SD kaart. Steekt ie uit of verdwijnt ie netjes binnenin de behuizing?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
EektheMan schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:10:
[...]

Weet iemand hoe het zit met de SD kaart. Steekt ie uit of verdwijnt ie netjes binnenin de behuizing?
De MicroSD-kaart verdwijnt achter de stand. Ingeklapt zie je hem dus helemaal niet, uitgeklapt merk je er niks van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Kooj1980 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:31:
[...]

Je zou kunnen kijken of er een model in de outlet van Komplett staat dat de juiste specs voor jou heeft. Mijn ervaringen met de producten die daar staan, is dat ze in zeer nette staat worden geleverd (of tenminste zoals beschreven in de productomschrijving), en je krijgt een btw-factuur.
Goede tip, dank!
Ze bieden een i5/128GB versie aan voor -/- €130. Is alleen uit de doos geweest.
Ik wacht even tot er een i5/256GB versie langs komt i.v.m. iets meer werkgeheugen.

Gaan die outlet apparaten snel bij Komplett?
Reserveren zullen ze wel niet aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Room42 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:00:
[...]

De MicroSD-kaart verdwijnt achter de stand. Ingeklapt zie je hem dus helemaal niet, uitgeklapt merk je er niks van ;)
;-) Thanx! En kaartjes tot wel 256GB. Dat is er mooi. Goed voor muziek en andere slow data.

Eens kijken of ik nog iets van Miracast erbij kan versieren. Als MS en andere winkels de Pro's zoveel goedkoper kunnen verkopen moet er toch wel marge voor onderhandeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:33:
[...]

Goede tip, dank!
Ze bieden een i5/128GB versie aan voor -/- €130. Is alleen uit de doos geweest.
Ik wacht even tot er een i5/256GB versie langs komt i.v.m. iets meer werkgeheugen.

Gaan die outlet apparaten snel bij Komplett?
Reserveren zullen ze wel niet aan doen.
Hebben we het hier nog over de SP3? Want voor 130 euro wil ik nog wel een tweede exemplaar als weggevertje :p

De goedkoopste die ik zie is toch 869 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ramon schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:27:
[...]

Hebben we het hier nog over de SP3? Want voor 130 euro wil ik nog wel een tweede exemplaar als weggevertje :p

De goedkoopste die ik zie is toch 869 euro.
Ik bedoel adviesprijs/verkoopprijs minus 130 euro ;)
Voor 130 euro was het voor mij een instant buy geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:02
Iemand een goede tip voor een muis voor mijn surface pro 3? Ik heb er wat games opgezet, (command and conquer, age of empires) en met touchpad is dat niks. De muis moet niet te groot zijn, bluetooth ondersteunen, degelijke batterijduur, maar ook niet te klein.

Zo'n wedge touch muis lijkt me niets voor mijn wensen. Ik ben ook op zoek naar een mooie sleeve. Er zitten nu al krassen op mijn behuizing :(. Iets waarin ik dus mijn surface pro 3 (en als het kan accesoires, iig een muis) in kan stoppen en dit kan dan weer in mijn rugtas.

Iemand tips voor deze twee wensen?

[ Voor 28% gewijzigd door TheProf82 op 02-11-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
TheProf82 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:34:
Iemand een goede tip voor een muis voor mijn surface pro 3? Ik heb er wat games opgezet, (command and conquer, age of empires) en met touchpad is dat niks. De muis moet niet te groot zijn, bluetooth ondersteunen, degelijke batterijduur, maar ook niet te klein.

Zo'n wedge touch muis lijkt me niets voor mijn wensen.
Ik wordt erg blij van de muizen die ik gebruik: Logitech T630, Microsoft Bluetooth 5000, Arc Touch Bluetooth Mouse en Logitech M555b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n wedge touch muis lijkt me niets voor mijn wensen. Ik ben ook op zoek naar een mooie sleeve. Er zitten nu al krassen op mijn behuizing :(. Iets waarin ik dus mijn surface pro 3 (en als het kan accesoires, iig een muis) in kan stoppen en dit kan dan weer in mijn rugtas.
Gooi je hem dan nu los in je tas ofzo? Dan kan ik me voorstellen dat er krassen op komen ja. De mijne is nog helemaal gaaf, maar ik stop hem dan ook in de 2cm dikke laptophoes die bij mijn schoudertas kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:02
Ramon schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:06:
[...]
Gooi je hem dan nu los in je tas ofzo? Dan kan ik me voorstellen dat er krassen op komen ja. De mijne is nog helemaal gaaf, maar ik stop hem dan ook in de 2cm dikke laptophoes die bij mijn schoudertas kwam.
Ja ik gooi hem in een tas, meestal wel met een linnen tasje eromheen (omdat ik nog zoek naar een sleeve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Ik ben ook op zoek naar een mooie sleeve.
Vond deze wel mooi. http://www.maroo.com/store/design/Surface-Pro-3
Maar 20$ verzendkosten is een beetje irritant. Hopelijk zijn ze ook ergens in de Benelux beschikbaar. Is wel lastig te vinden 12 inch. Wel dit soort sleeves, maar dat zwarte oogt zo saai en cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
Zelf heb ik geen sleeve, maar el cheapo chinaware Carbon Stickers. Beschemt mooi tegen krassen, en ziet er niet eens heel raar uit.

http://www.aliexpress.com...-shipping/2018998340.html

Deze is voor de pro 1 en 2, maar voor de 3 is die er vast ook...

[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 03-11-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Accessoires mogen in een apart topic en horen niet in dit draadje thuis. Voor de Surface 1 en 2 is dat topic er al. Voor de overzichtelijkheid lijkt mij een apart Surface Pro 3 accessoires topic wel prettig

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Let op:
Accessoires kunnen besproken worden in dit topic Accessoires voor de Surface Pro 3