Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:06
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 09:59:
[...]

Je zou als engineer de carbines kunnen proberen. Vooral wapens als de Ace52, AK5C en de SG553 zijn erg sterk (ook op range).
Als engineer heb ik inmiddels de AK5C. Opzich wel lekker wapen, maar als je voornamelijk supporter bent dan is het behoorlijk wennen met voor je gevoel zo'n klappertjespistool.
In verhouding heb je als support, assault en recon vanaf het begin meer dan de engineer. Je begint met een slap wapen en de MBT LAW die beide niet veel schade toebrengen.

Gisteren 1 gast continu bestookt met C4 op Zavod 311. Tot 4x toe zijn LAV uitgeschakeld bij punt F. Toen kwam die maar te voet, en 3x op de trap van die toren C4. Vanaf dat moment was ik voor hem de meest gehate persoon in zijn leven:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
NakedDutchy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 10:14:
[...]

Als engineer heb ik inmiddels de AK5C. Opzich wel lekker wapen, maar als je voornamelijk supporter bent dan is het behoorlijk wennen met voor je gevoel zo'n klappertjespistool.
In verhouding heb je als support, assault en recon vanaf het begin meer dan de engineer. Je begint met een slap wapen en de MBT LAW die beide niet veel schade toebrengen.
De engineer wapens zijn inderdaad echt bedoeld voor close range. Maar de carbines bieden uitkomst. Zeker de AK5C. Het is de eerste unlock, maar het is 1 van de beste carbines in het spel. Ook op afstand kun je er prima mee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Tjoekie schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:12:
[...]

De engineer wapens zijn inderdaad echt bedoeld voor close range. Maar de carbines bieden uitkomst. Zeker de AK5C. Het is de eerste unlock, maar het is 1 van de beste carbines in het spel. Ook op afstand kun je er prima mee uit de voeten.
Dan ga ik daar gewoon vaker mee spelen, went vanzelf.

Wat is trouwens de beste bolt action sniper met de minste bulletdrop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:41
LordMistery schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:46:
Gisteren werkten shotguns niet. Point blank maar geen hit markers. Leuke server update dan.
Ik heb hier gisteren nog meer mensen over horen klagen inderdaad, vooral met hipfire schoot je geen deuk in een pakje boter.

Als ik tegenwoordig in een beetje leuke infanterie squad loop (4-5 man bij elkaar) durf ik nog wel eens een recon met carbine en de "portable wallhack" T-UGS mee te nemen. Dat dingetje maakt het aanvallen/verdedigen van vlaggen zoveel simpeler.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NakedDutchy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:19:
[...]

Dan ga ik daar gewoon vaker mee spelen, went vanzelf.

Wat is trouwens de beste bolt action sniper met de minste bulletdrop?
Minste drop: SRR61
Beste: imo de JNG of de GOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:19:
[...]

Minste drop: SRR61
Beste: imo de JNG of de GOL
imho M98b daarbij voor voornamelijk op de langere afstand. zelfde damage model als ssr61 maar iets meer bulletdrop.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
die SRR61 zie ik inderdaad veel voorbij komen. Ik heb nu de M40A5 nog. Die heeft echt onwijs hoge bulletdrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NakedDutchy schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:03:
die SRR61 zie ik inderdaad veel voorbij komen. Ik heb nu de M40A5 nog. Die heeft echt onwijs hoge bulletdrop.
dat is zo ongeveer de grootste net niet gun van de snipers lol, acceptabel voor close medium, want vrij snelle rechamber maar voor de rest droeftoeter wapen. (granted de verschillen zijn niet heel groot, maar op lange afstanden wil je gewoon hoge damage snel en met zo weinig mogelijk bulletdrop.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:08:
[...]

dat is zo ongeveer de grootste net niet gun van de snipers lol, acceptabel voor close medium, want vrij snelle rechamber maar voor de rest droeftoeter wapen. (granted de verschillen zijn niet heel groot, maar op lange afstanden wil je gewoon hoge damage snel en met zo weinig mogelijk bulletdrop.)
De M98B die ik nog herinner van BF3 was echt geweldig op long range. Mijn langste headshot was 829.79 meter (ff opgezocht) Als deze hetzelfde is in BF4 dan is de keuze vrij makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

LordMistery schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:46:
Gisteren werkten shotguns niet. Point blank maar geen hit markers. Leuke server update dan.
svenvv2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:20:
[...]

Ik heb hier gisteren nog meer mensen over horen klagen inderdaad, vooral met hipfire schoot je geen deuk in een pakje boter.
En ik maar denken dat ik debiel was! Ik pakte eens een nieuwe shottie, de DBV12, maar het leek wel of ik een dop op mijn loop had zitten. Zelfs met ADS i.p.v. hipfire helemaal niets af en toe.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:46

fynrd1

Fooled by Randomness

Alle bolt actions zijn goed. De beste is de gene die het beste bij je speelstijl past. Er is niet perse één die er enorm uitspringt.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fynrd1 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:30:
Alle bolt actions zijn goed. De beste is de gene die het beste bij je speelstijl past. Er is niet perse één die er enorm uitspringt.
Ben ik niet mee eens, er zijn eigenlijk maar 2 nodig, een die voor snelle actie op short medium nodig is en een voor lange afstand. de rest is irrelevant of te beperkt in effectiviteit.
voor het algemeen is hoge bullet velocity en snelle rechamber belangrijk, voor lange afstand lage bullet trajectory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:52:
[...]

Ben ik niet mee eens, er zijn eigenlijk maar 2 nodig, een die voor snelle actie op short medium nodig is en een voor lange afstand. de rest is irrelevant of te beperkt in effectiviteit.
voor het algemeen is hoge bullet velocity en snelle rechamber belangrijk, voor lange afstand lage bullet trajectory.
Het punt is dat elk wapen zijn zwakten heeft waar een alternatief sterker is. Aan het einde van de rekening is alles ongeveer gelijk, niks springt er echt uit. Daarom zeg ik ook dat speelstijl bepaald wat het beste wapen voor je is. Hoge RPM, hoge hipfire en een grote magazijn zijn in close een pré. Op dit soort punten lopen de wapens wel ver uiteen. Maar je hebt voor alles wel een alternatief, je kan met een low RPM nog steeds op hele korte afstanden spelen, waar een lage hipfire en magazijn wel enorm parten speelt. Bulletdrop gaat pas een rol spelen als je grotere afstanden wilt overbruggen dan 300m (met de 8x), omdat je dan bij een groot deel van de wapens de 1e milldot passeert. Maar in principe, als je veelal met dezelfde wapens speelt, dan wen je eraan en is het geen issue meer.

Een leuke tip trouwens, als iemand van heel offensief spelen houdt, is de CS5 :)

[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 11-02-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 15:51
fynrd1 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:09:
[...]

Het punt is dat elk wapen zijn zwakten heeft waar een alternatief sterker is. Aan het einde van de rekening is alles ongeveer gelijk, niks springt er echt uit. Daarom zeg ik ook dat speelstijl bepaald wat het beste wapen voor je is. Hoge RPM, hoge hipfire en een grote magazijn zijn in close een pré. Op dit soort punten lopen de wapens wel ver uiteen. Maar je hebt voor alles wel een alternatief, je kan met een low RPM nog steeds op hele korte afstanden spelen, waar een lage hipfire en magazijn wel enorm parten speelt. Bulletdrop gaat pas een rol spelen als je grotere afstanden wilt overbruggen dan 300m (met de 8x), omdat je dan bij een groot deel van de wapens de 1e milldot passeert. Maar in principe, als je veelal met dezelfde wapens speelt, dan wen je eraan en is het geen issue meer.

Een leuke tip trouwens, als iemand van heel offensief spelen houdt, is de CS5 :)
die CS5 is echt een k*t wapen.... super lage bulletspeed en ik dacht gelijke speed als de gol. Enige verschil is de clip size. Maar als je beetje normaal speelt kan je met 6 kogels van de gol prima uit. Behalve als je als een stormtrooper schiet natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

lordprimoz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:32:
[...]

die CS5 is echt een k*t wapen.... super lage bulletspeed en ik dacht gelijke speed als de gol. Enige verschil is de clip size. Maar als je beetje normaal speelt kan je met 6 kogels van de gol prima uit. Behalve als je als een stormtrooper schiet natuurlijk....
Dan past hij gewoon niet bij je speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
fynrd1 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:35:
[...]

Dan past hij gewoon niet bij je speelstijl.
Speel je alleen hardcore of schiet je enkel headshots? Anders is een sniper gewoon geen rush wapen.... onafhankelijk van de speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

lordprimoz schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:37:
[...]

Speel je alleen hardcore of schiet je enkel headshots? Anders is een sniper gewoon geen rush wapen.... onafhankelijk van de speelstijl.
Ik ga vrijwel altijd voor de headshot, daaronder is het een loterij. Ik speel overigens helemaal geen hardcore.

• NakedDutchy
Gisteren wel een lekker potje gesniped op Metro. Helaas zat ik in een kak team, maar regelmatig lukte me het om een goede spot te nemen bij een choke point. Zeker bij de hoofdingang van de metro aan de zijkant de deuren in de gaten houden levert veel kills op. Ik speelde met de M40A5 en had uiteindelijk 46-27 met een 29% acc en 34 headshots.

Edit: Wat zijn trouwens de beste settings om mee te spelen, aangezien ik soms behoorlijke fps drops hebt. Ik heb een I5-4690, MSI GTX970 en 8gb ram.
Sommige maps draaien 90-100 fps op ultra, sommige maps haal ik amper 60 op high bijvoorbeeld. En onder de 50 begin ik het toch echt te merken.

[ Voor 30% gewijzigd door NakedDutchy op 12-02-2015 15:25 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NakedDutchy schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:58:
Gisteren wel een lekker potje gesniped op Metro. Helaas zat ik in een kak team, maar regelmatig lukte me het om een goede spot te nemen bij een choke point. Zeker bij de hoofdingang van de metro aan de zijkant de deuren in de gaten houden levert veel kills op. Ik speelde met de M40A5 en had uiteindelijk 46-27 met een 29% acc en 34 headshots.

Edit: Wat zijn trouwens de beste settings om mee te spelen, aangezien ik soms behoorlijke fps drops hebt. Ik heb een I5-4690, MSI GTX970 en 8gb ram.
Sommige maps draaien 90-100 fps op ultra, sommige maps haal ik amper 60 op high bijvoorbeeld. En onder de 50 begin ik het toch echt te merken.
De M40A5 is ook heel erg fijna ja :)

• lordprimoz
NakedDutchy schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:58:
even in je battlefield map(C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) een nieuw bestandje aanmaken met de naam: user.cfg en daar het volgende in plakken :

WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFps 59.94

dan bf opstarten. Als je scherm meer als 60hz aankan zou ik je maxvariable fps ook hoger zetten.

• NakedDutchy
Top man, bedankt! Ga het zo gelijk even testen.

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10 20:09
lordprimoz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:33:
[...]

even in je battlefield map(C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) een nieuw bestandje aanmaken met de naam: user.cfg en daar het volgende in plakken :

PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFps 59.94

dan bf opstarten. Als je scherm meer als 60hz aankan zou ik je maxvariable fps ook hoger zetten.
Is dit een general setup, zoals dit kan ik ook gebruiken met mijn 7950 en 3570k, of heb je die settings specifiek aangepast op zijn specs?

Tadaaa

• svenvv2
Tr4il schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:55:
[...]

Is dit een general setup, zoals dit kan ik ook gebruiken met mijn 7950 en 3570k, of heb je die settings specifiek aangepast op zijn specs?
Yup, general setup en als je het mij vraagt praktisch onmisbaar.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 21:20

Christiano007

Ich bin der champion

svenvv2 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:11:
[...]

Yup, general setup en als je het mij vraagt praktisch onmisbaar.
Krijg je daar geen ban oid mee?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nee

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Arfman

Drome!

Enige verschil wat ik zie is dat die maxfps voor enorme tearing zorgt. Voor de rest is die FPS meter altijd in beeld nu wel handig.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• svenvv2
Ik heb zelf met "GameTime.MaxVariableFps 65" geen last van tearing. Met 59.94 echter wel. Wellicht een beetje met getallen spelen?

Verwijderd

Tr4il schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:55:
[...]

PerfOverlay.DrawFps 1

Als ik dat dus in de user file zet hoe ik niet elke keer dat in te typen?
Bij BF4 werkt Fraps wel maar bij BFH Beta werkte hij niet.
svenvv2 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:09:
Ik heb zelf met "GameTime.MaxVariableFps 65" geen last van tearing. Met 59.94 echter wel. Wellicht een beetje met getallen spelen?
Dúúúh omdat je een 60hz monitor hebt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 21:09 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:38

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo de campaign zit erop, vermakelijk, leuk en af en toe best pittig op hard.

Grootste ergernis:
Hannah had haar P90 NOOIT goed vast, altijd een greep te ver naar achter

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:09:
PerfOverlay.DrawFps 1

Als ik dat dus in de user file zet hoe ik niet elke keer dat in te typen?
Klopt

• svenvv2
Mad-Matt schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:10:
Zo de campaign zit erop, vermakelijk, leuk en af en toe best pittig op hard.

Grootste ergernis:
Hannah had haar P90 NOOIT goed vast, altijd een greep te ver naar achter
Tja.....Vrouwen he :+

• lordprimoz
Arfman schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:00:
Enige verschil wat ik zie is dat die maxfps voor enorme tearing zorgt. Voor de rest is die FPS meter altijd in beeld nu wel handig.
die max fps is voor iedereen anders, gewoon aantal waardes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Hier mijn user.cfg, Heb de max fps op 150 staan ivm 144hz monitor en fps staat uit omdat ik deze laat weergeven door shadowplay. Zal redelijk overeen komen met de ander hierboven maar volgens mij staat er iets meer in. Geen zin (bedtijd) om te gaan vergelijken op dit moment. :P :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
GameTime.MaxVariableFps 150
WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.FxaaEnable 0
RenderDevice.vsyncenable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.DxDiagDriverDetectionEnable 0
RenderDevice.StereoZoomSoldierConvergenceScale 1

Toch een snelle compare gedaan, ik heb toch best wel een aantal regeltjes meer en miste 1 regel, die heb ik bij mij nu toegevoegd:

[ Voor 6% gewijzigd door Fonta op 13-02-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:10:
Hier mijn user.cfg, Heb de max fps op 150 staan ivm 144hz monitor en fps staat uit omdat ik deze laat weergeven door shadowplay. Zal redelijk overeen komen met de ander hierboven maar volgens mij staat er iets meer in. Geen zin (bedtijd) om te gaan vergelijken op dit moment. :P :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
WorldRender.FxaaEnable 0

Toch een snelle compare gedaan, ik heb toch best wel een aantal regeltjes meer en miste 1 regel, die heb ik bij mij nu toegevoegd:
Bedankt dit helpt om mijn fps hoog te houden. :)
Ik merk dat ik beter ben geworden met een 144Hz monitor, daarnaast is het ook handig om de wapen stats te bekijken en eens uit te zoeken wat het best bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:39

wontcachme

You catch me? No you wont

De laatste paar dagen haten de servers mij. Vandaag al 6x geswitched van team door de server vanwege balancing en dan ook gelijk keihard verliezen. Van de laatste 15 potjes heb ik er 4 gewonnen. Nu 6 op een rij verloren.

Net ook weer een potje waar we 200 tickets meer hebben en opeens neemt de tegenstander alle basissen over en verliezen we met 3 punten. Terwijl de 800 punten daarvoor niks aan de hand was....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 08:42
Fonta schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:10:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
WorldRender.FxaaEnable 0

Heeft deze config invloed op kwaliteit van de graphics?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Geen flauw idee, ik speel sowieso op low. Probeer het en kijk voor jezelf zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:53
Hebben meer mensen last van dat je niet kan inloggen bij Origin/EA ?

Ik krijg steeds pagina niet gevonden via browser.
Via battlelog krijg ik de melding om het nog eens te proberen (niet dat me wachtwoord fout is)
en Origin applicatie staat op offline en krijg ik niet online.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-10 11:41

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Pykow schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:23:
Hebben meer mensen last van dat je niet kan inloggen bij Origin/EA ?

Ik krijg steeds pagina niet gevonden via browser.
Via battlelog krijg ik de melding om het nog eens te proberen (niet dat me wachtwoord fout is)
en Origin applicatie staat op offline en krijg ik niet online.
hier idem! :? :(

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Hier hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-10 09:47
Ik zit er nu toch weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Werkt inderdaad weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

De meest recente ESL winnaar van BF4 is een tweaker. Alleen niet actief in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:53
Ach geen probleem meer, na 2 potjes vandaag heb ik geheel BF4 weer verwijderd.
Na het spelen van BF hardline heb ik BF4 weer erop gezet, maar dan pas merk je hoeveel beter BF hardline is geworden. Of het komt door de nieuwe maps die in mijn ogen beter zijn dan ieder BF4 map, weet ik nog niet.
Paar leuke rondjes gehad afgelopen dagen, maar dan krijg je toch weer rondjes waarbij alles mis gaat.
dood gaan achter een muur, Veel eerder op iemand schieten en hij valt maar niet dood, one hit kill, slecht gebalanceerde potjes etc.

in BF Hardline had ik alleen maar fun zoals in BF3.
dat de netcode soms niet goed is, dat gaat nooit veranderen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Deze heb ik nooit eerder meegemaakt... is invulnerability een nieuwe hack, of heb ik geluk gehad dat ik 't nooit eerder gezien heb? Was geen netcode oid... hij was er open over in de chat en alle ragers aan het trollen.

https://gfycat.com/SeparateCrispFlee
https://gfycat.com/InfantileSoreCicada

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 14-02-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:16
yinx84 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:22:
Deze heb ik nooit eerder meegemaakt... is invulnerability een nieuwe hack, of heb ik geluk gehad dat ik 't nooit eerder gezien heb? Was geen netcode oid... hij was er open over in de chat en alle ragers aan het trollen.

Kan het triester dan dit?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
yinx84 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:22:

Niet echt nieuw meer, uitgebracht in december, het is een public hack die steeds
wordt geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 11:34

Metro2002

Memento mori

Moet zegggen dat ik in BF4 wel een paar keer iets had van : Hoe kan dit? maar de laatste 2 keer dat ik BF3 opstartte was het direct weer meerdere malen raak met cheaters. BF3 is IMHO echt onspeelbaar geworden erdoor, zo jammer :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net m'n eerste paar rondjes BF4 online gedaan.
Eindigde met een heerlijke score van 11-24. :S

Maaruh, wat is er gebeurd dat alle shooters stampens vol zitten met russen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 21:20

Christiano007

Ich bin der champion

Laatste dagen ook weer BF4 geprobeerd, in CoD Bo2 kan ik redelijk mee, maar BF4 ... ik kan zelfs gaan snipen omdat me dat beter af gaat (en ik ben daar waardeloos in) dan gewoon als assault oid.

Irriteer me mateloos aan de granaten hoe ze nu gooien in vergelijking met een tijd geleden.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 15:32
Mad-Matt schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:07:
Net m'n eerste paar rondjes BF4 online gedaan.
Eindigde met een heerlijke score van 11-24. :S

Maaruh, wat is er gebeurd dat alle shooters stampens vol zitten met russen?
Ze zijn met veel, hebben "tegenwoordig" ook geld, sneller internet, dus komen we ze nu massaal tegen wat/waar je ook speelt en misschien houden zij wel weer van FPS-en dan de gamers uit de EU.

Persoonlijk vind ik het merendeel maar (extra) irritant... Al zijn er veel andere gamers die zich ook niet normaal kunnen gedragen. Al zouden ze maar gewoon Engels (proberen te) lullen/typen op een internationale server en niet denken dat alles om Rusland draait.

Oja, Niet alles wat voor ons Russisch klinkt of eruit ziet is ook ook Russisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

helemaal mee eens, enige wat ze doen is ouwehoeren in russisch waar de rest geen fuck van snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mad-Matt schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:26:
helemaal mee eens, enige wat ze doen is ouwehoeren in russisch waar de rest geen fuck van snapt.
Ik denk dat je niet veel mist als ze hetzelfde ouwehoeren als de rest van de spelers. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:54
Gundogan schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat je niet veel mist als ze hetzelfde ouwehoeren als de rest van de spelers. :)
Ik kan me soms ook ergeren aan figuren die zichzelf laten ophitsen door anderen. Tis een spelletje, gebruik de chat voor de gezelligheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik speelde laatst tegen een (Russische) platoon die er ééntje in spectator mode had gezet. Ze hadden zichzelf gestacked en waren met z'n zevenen en wisten precies waar iedereen was.

Bijvoorbeeld: toen ik in m'n eentje naar onder C was gepushed met een silencer kwamen ze gezellig met z'n vieren op me af en ze keken allemaal naar rechts waar ik nou stond de wachten :O Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet gespot was want ik was helemaal via outside gekomen waar niemand was.

We stonden eerst voor maar toen de meeste mensen die de gang bij C verdedigden dood waren pushte ze naar voren en verloren we C, wat ertoe leidde dat we verloren. Ik heb een vermoeden dat hun spectator vertelde wanneer er weinig mensen op een bepaalde plek waren, maar niet echt bewijs.

Ik mag die Russen ook niet, maar in CS:GO zijn ze nog erger :P :> Wat ik vooral storend vind is dat ze geen Russische maar gewoon Engelse servers joinen en daar toch gezellig Russisch gaan praten...

Ging over Lockers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:21:
[...]

De meest recente ESL winnaar van BF4 is een tweaker. Alleen niet actief in dit forum.
Wat heeft dat nu met 1v1 little bird cups te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Brogala schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:16:
Ik speelde laatst tegen een (Russische) platoon die er ééntje in spectator mode had gezet. Ze hadden zichzelf gestacked en waren met z'n zevenen en wisten precies waar iedereen was.

Bijvoorbeeld: toen ik in m'n eentje naar onder C was gepushed met een silencer kwamen ze gezellig met z'n vieren op me af en ze keken allemaal naar rechts waar ik nou stond de wachten :O Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet gespot was want ik was helemaal via outside gekomen waar niemand was.

We stonden eerst voor maar toen de meeste mensen die de gang bij C verdedigden dood waren pushte ze naar voren en verloren we C, wat ertoe leidde dat we verloren. Ik heb een vermoeden dat hun spectator vertelde wanneer er weinig mensen op een bepaalde plek waren, maar niet echt bewijs.

Ik mag die Russen ook niet, maar in CS:GO zijn ze nog erger :P :> Wat ik vooral storend vind is dat ze geen Russische maar gewoon Engelse servers joinen en daar toch gezellig Russisch gaan praten...

Ging over Lockers.
Dat commander mode en spectator zijn waardeloos toevoegingen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net wat Domination gespeeld. Leuke speelmodes, alleen oneven teams zijn enorm gaar. Wij hadden nog 10 tickets en hun 230 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Bij spectator had er een delay in moeten zitten, net zoals bij CS. Blijkt maar weer dat BF4 _echt_ niet geschikt is voor pro gaming.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

- geen teamreshuffle mogelijkheid
- geen vertraagde spectatre
- extreme verschillen in beginners en gevorderde wapens

Iemand nog tips voor leuke servers?

[ Voor 14% gewijzigd door Mad-Matt op 15-02-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:31:
Bij spectator had er een delay in moeten zitten, net zoals bij CS. Blijkt maar weer dat BF4 _echt_ niet geschikt is voor pro gaming.
Ze maken ook soms zulke domme fouten, je kan toch wel bedenken dat 'spectator cheating' heel makkelijk wordt als er geen delay in zit? Het moet echt heel weinig tijd hebben gekost om er een simpele delay van twee minuten in te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:43:
- geen teamreshuffle mogelijkheid
- geen vertraagde spectatre
- extreme verschillen in beginners en gevorderde wapens

Iemand nog tips voor leuke servers?
Nou de eerste 2 dingen kloppen wel maar de begin wapens zijn meer dan goed genoeg om mee te doen.
Met alle XP boost zo alle wapens binnen of ga de SP spelen voor de M249 want dat is echt een beest.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Badtothebone schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:26:
[...]

Dat commander mode en spectator zijn waardeloos toevoegingen wat dat betreft.
Met commander mode zie je toch niet meer dan je team?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in 1 frame uit de a10 geschoten op uav hoogte door deze meneer. Had een nogal interessante cheat. Als eerste kondigde hij zijn bezoek aan door als admin(???) met zijn naam (in het rood???) maar wel met de oranje "admin kleur" te spammen dat "de server door lizard squad gehacked was". Vervolgens instakillde hij iedereen in de server, vaak zonder een wapen.

Kwam eerder zijn vriendje tegen die precies hetzelfde deed.

gg fairfight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:03

Barrycade

Through the...

Ach Ach tijd niet meer gespeeld, dus wilde vanavond even fijn knallen. Maar tjonge is er soms een hele batch scriptkiddies op pad gestuurd ofzo?
En en al headshot cheats.
Votebans tot en met, maar gewoon terug komen.
Ik hoop dat ze dit repareren want dit gaat helemaal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 17-10 23:00
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:26:
Net in 1 frame uit de a10 geschoten op uav hoogte door deze meneer. Had een nogal interessante cheat. Als eerste kondigde hij zijn bezoek aan door als admin(???) met zijn naam (in het rood???) maar wel met de oranje "admin kleur" te spammen dat "de server door lizard squad gehacked was". Vervolgens instakillde hij iedereen in de server, vaak zonder een wapen.
Diezelfde gast waar ik de gifjes van postte deed dat ook, als admin spammen. Is volgens mij ook iets van de laatste tijd... althans, ik had 't nooit eerder gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 16-02-2015 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Erasmo schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:24:
[...]

Met commander mode zie je toch niet meer dan je team?
Nee maar dan heb je geen drol aan de silencers om sneaky te spelen. Ik speel alleen maps met geen commander mode tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
Kolere, wat een gezeik hier :P
Zijn er ook nog mensen die geen last hebben van hackers (zoals ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb vrij weinig last van hackers. Ik speel vaak op dezelfde servers in m'n favorites en kom eigenlijk geen hackers tegen, in ieder geval geen obvious ones zoals de invincible gast van een paar posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Laatst online: 20-10 22:01
Gisteren even een mooi potje gehad met k/d 68-40.
10 deaths omdat het mooie spel mij een respawn gaf voor een tank van de enemy.

Helaas wel verloren.

http://battlelog.battlefi...84363403613376/174390710/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
bas.dijkstra schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:28:
Gisteren even een mooi potje gehad met k/d 68-40.
10 deaths omdat het mooie spel mij een respawn gaf voor een tank van de enemy.

Helaas wel verloren.

http://battlelog.battlefi...84363403613376/174390710/
dit soort potjes zijn ook heerlijk =P
http://battlelog.battlefi...70628670342144/469708027/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Laatst online: 20-10 22:01
Hoe the fuck.....? Tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
heel simpel, men neemt een lav en een vriend die op teamspeak als gunner met laser painter speelt(hij moet support zijn met indirect fire perk voor ammo. Dan zodra iets gelocked is, tow afvuren, uitstappen en een javelin erachteraan. 50 damage per hit, een tow + javelin is dus insta kill of alles. tank, lav, boat, chopper, maakt geen verschil. Bovendien komen de rockets van boven, dus een chopper kan ook niet even ergens achter gaan schuilen, want ze worden dan alsnog geraakt.

edit: oh, en nog canisters op je lav en infantery is target practise =P

[ Voor 5% gewijzigd door lordprimoz op 16-02-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:44

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:26:

Kwam eerder zijn vriendje tegen die precies hetzelfde deed.

gg fairfight
Dat is niet zijn vriendje, dat is dezelfde persoon. Wordt bij elke account gewoon gedetecteerd en gebannned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:40

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is Battlefield 4 Premium nog waard?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:26

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:00:
[...]

Dat is niet zijn vriendje, dat is dezelfde persoon. Wordt bij elke account gewoon gedetecteerd en gebannned.
En hoe snel gaat dat? Is er ook een manier om als server admin bij FFeen speler op te zoeken en te kijken met welke nick's/IP's/GUID's etc. die persoon gepakt is?

Zoals ik dat ook kan bij PBbans of GCC als Streaming Admin zijnde?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee, dat kan niet. Technisch wel, praktisch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:26

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dan wil ik graag bij deze de wens uiten om het wél praktisch mogelijk te maken O-)

Ik denk sowieso dat vele Battlefield admins het wel zouden waarderen om wat meer inzicht in FairFight te krijgen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

De P90 is wel erg lekker close range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

bvk schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:37:
Dan wil ik graag bij deze de wens uiten om het wél praktisch mogelijk te maken O-)

Ik denk sowieso dat vele Battlefield admins het wel zouden waarderen om wat meer inzicht in FairFight te krijgen.
Dat is een keuze van EA. Dus dan zou ik als ik jou was op Battlelog een topic hierover beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
bvk schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:55:
[...]

En hoe snel gaat dat? Is er ook een manier om als server admin bij FFeen speler op te zoeken en te kijken met welke nick's/IP's/GUID's etc. die persoon gepakt is?

Zoals ik dat ook kan bij PBbans of GCC als Streaming Admin zijnde?
Nope, gaat niet gebeuren, EA geeft geen lijst met spelers die gebanned zijn,
no name and shame policy.
We hebben hier al eens om gevraagd op battlelog in een discussie met de anti cheat dev
van dice.

Kreeg van het weekend nog een friend request van die gast met die cijfers in zijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:02

Koekfabriek

King Billy on the wall

Hmmm, ligt er aan. Heb je een groep vrienden om samen mee te spelen? Zo ja dan vind ik van wel, zo nee dan zou ik het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Als je die groep vrienden om mee te spelen niet hebt, kan je die nog altijd vinden natuurlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dat is zeker een optie als je Russisch of Pools spreekt. Voor de rest kom ik weinig tegen.

Heb je een friendrequest gestuurd :P

[ Voor 18% gewijzigd door Mad-Matt op 17-02-2015 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YHKgibtJ15o]

kwam dit tegen....toch wel beetje herkenbaar

zo lijkt battlefield wel weer wat realisticher :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Detonator op 17-02-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Mr. Detonator schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 23:52:
[video]

kwam dit tegen....toch wel beetje herkenbaar

zo lijkt battlefield wel weer wat realisticher :)
waar is de active protection shield dan? =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:59
http://battlelog.battlefi...42772138562432/382567023/

Was hard op weg om flawless te gaan. Echter werd ik op een bepaald moment iets te zelfverzekerd en werd ik gepakt door c4 ;(. Snap alleen niet hoe ik op battlelog 2 keer ben dood gegaan, terwijl ik ingame maar 1 keer ben afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infidel011 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:41:
http://battlelog.battlefi...42772138562432/382567023/

Was hard op weg om flawless te gaan. Echter werd ik op een bepaald moment iets te zelfverzekerd en werd ik gepakt door c4 ;(. Snap alleen niet hoe ik op battlelog 2 keer ben dood gegaan, terwijl ik ingame maar 1 keer ben afgemaakt.
Wees blij als ik op die server was was je k/d 0.10 door C4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die hier een leuke groep/clan weet om samen Battlefield mee te spelen? Zou namelijk Battlefield Hardline wel kopen en ondertussen nog beetje BF4 spelen. :)

PM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:35:
Iemand die hier een leuke groep/clan weet om samen Battlefield mee te spelen? Zou namelijk Battlefield Hardline wel kopen en ondertussen nog beetje BF4 spelen. :)

PM maar.
tweakersplatoon en bug, je mag kiezen =P
infidel011 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:41:
Snap alleen niet hoe ik op battlelog 2 keer ben dood gegaan, terwijl ik ingame maar 1 keer ben afgemaakt.
Omdat bf4 de laatste death net voor het einde van de game niet registreerd bij dat potje. Dus ga je net voor round end dood(of tijdens de endcam) dan krijg je een extra death kado in de volgende ronde.....

[ Voor 39% gewijzigd door lordprimoz op 18-02-2015 23:42 ]

• Megupe
lordprimoz schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:40:
[...]

tweakersplatoon en bug, je mag kiezen =P

[...]
Hoe vind je uberhaupt platoons? IK kan niet zoeken op platoons of ik kijk er grandioos over heen...

• Fonta
Megupe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 00:38:
[...]

Hoe vind je uberhaupt platoons? IK kan niet zoeken op platoons of ik kijk er grandioos over heen...
Haha hoezo kiezen?
BuG platoon: http://battlelog.battlefi...view/8794896728807627159/
Je kan ook gewoon beide platoons en teamspeaks joinen.

Headglitch fix (nu live op CTE):
YouTube: BF4 CTE: Headglitch fix and triangulation

[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 19-02-2015 07:37 ]

• lordprimoz
Megupe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 00:38:
[...]

en hier van het Tweakersplatoon: http://battlelog.battlefi...view/1512968048779788188/
moet je alleen op deze topic effe aangeven te willen joinen: [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon

Verwijderd

@Fonta

Ik heb mij aangemeld op jullie website. Ziet er een leuke bende uit. Ik zal mij vanavond komen introduceren op Teamspeak want ik zie niet echt een topic op het forum om dat te doen.

Grtz

• Megupe
Fonta schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 07:34:
[...]

Haha hoezo kiezen?
BuG platoon: http://battlelog.battlefi...view/8794896728807627159/
Je kan ook gewoon beide platoons en teamspeaks joinen.

Headglitch fix (nu live op CTE):
YouTube: BF4 CTE: Headglitch fix and triangulation
Ik heb me bij beide aangemeld :) , nick = 1447j3l1kk3n ...
Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.