lordprimoz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:27:
[...]
wij komen ook steeds meer hackers tegen... maar goed enige wat je er aan kan doen is de server laten voor wat het is. Daarnaast, ga es op ranked servers spelen. Daar kan een admin de hacker nog gewoon bannen.
Maar wat betreft de bf4 problemen; ja ze zijn aanwezig in het spel. Wat betreft de hitreg, enkele keer dat ik hier last van heb is met snipen op +800m of met de rorsch. tjah de balans... kom ik weer op ranked servers terug, neem er een met aggresive balance.
Dat de wapens aangepast worden is normaal, ga me niet zeggen dat dit in de andere games niet is gebeurd. Als een wapen gewoon te sterk is dan is het juist goed dat ze generfd worden. (kan niet wachten tot ze die nieuwe bullet spread patch implementeren voor die verdomde lmgs die een sniper gewoon verrot schieten op een afstand waar je moeite voor moet doen om te snipen....)
Wij spelen alleen op Ranked servers, maar ook daar zijn niet altijd Admins voor handen.
Fairfight doet z'n best, maar lang niet genoeg.
Die hit-registratie is dramatisch, een game mag er mooi uit zien, maar een goede hit registratie is het meest belangrijke onderdeel van een shooter.
In BF4 is het te wisselvallig, geregeld ook aan mijn zijde gehad hoor, waar ik dan natuurlijk dankbaar gebruik van kon maken.
Ik had niet het idee dat BF3 zo dramatisch was, in Close quarter mappen kwam je de problemen eerder tegen en daar waren ze ook merkbaar, maar lang niet zo dramatisch als in BF4, ik kon iig nog een positieve kill/death ratio halen, maar dat is in BF4 bijna onmogelijk.
Nog steeds speel ik bijna dagelijks en nog steeds met plezier, maar ook geregeld met heel veel frustratie.
Andere alternatieven zijn er helaas ook niet.
Het liefst zou ik ook weer eens een echt originele shooter willen spelen een shooter die realistisch is en waar een enkel schot iemand ook echt dodelijk raakt, waar je niet als een bezetene door het veld kan blijven rennen, maar waar taktiek en goed luisteren je verder helpt.
the Siege misschien???
http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/
Het ontbreekt in het genre aan innovatie.
Close Quarters vond ik een van de beste innovaties van BF, wat mij betreft mag dat als een losse game worden uitgebracht, want de frostbyte engine kan potentieel heel interessant zijn voor dit type games.