• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10 22:39
Ik doe tegenwoordig aan internet per postduif 8)7

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/g3R9e/cd77eb9cc1.jpg

Edit: Zijn er nog meer mensen met Malwarebytes anti-malware die de Battlelog helper als malware ziet? Ik krijg hier de melding dat het om een "Backdoor.Bot.ED" gaat.

[ Voor 35% gewijzigd door svenvv2 op 19-02-2015 19:04 ]

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

svenvv2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:58:

[afbeelding]

Edit: Zijn er nog meer mensen met Malwarebytes anti-malware die de Battlelog helper als malware ziet? Ik krijg hier de melding dat het om een "Backdoor.Bot.ED" gaat.
Ja ik heb dat ook. Nu kan ik niet connecten. Blijft zeuren "Could not launch game, make sure it's installed correctly" terwijl ik tot vandaag nooit last van heb gehad.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

svenvv2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:58:
Gelukkig hoeft de duif met BF4 niet al te veel pakketjes per keer te vervoeren. ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Megupe schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:10:
[...]

Ik heb me bij beide aangemeld :) , nick = 1447j3l1kk3n ...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A8RbW5R.png
Welkom! :D

[ Voor 14% gewijzigd door Fonta op 19-02-2015 19:37 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

87-0 Rogue in 12m dit keer. Feedback is welkom. SweetFX settings wat verminderd en in Sony Vegas nog een klein beetje saturation toegevoegd omdat de eerste render er een beetje "washed out" uitzag. Misschien heb ik ook teveel "sharpen" toegevoegd?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:44:
[video]
87-0 Rogue in 12m dit keer. Feedback is welkom. SweetFX settings wat verminderd en in Sony Vegas nog een klein beetje saturation toegevoegd omdat de eerste render er een beetje "washed out" uitzag. Misschien heb ik ook teveel "sharpen" toegevoegd?
beetje zielig spawn campen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10 13:53
echt he, lekker spawncampen ;)

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
In en in triest...
Vind je dat spawncampen normaal ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol hij snapt het ook niet he? Man man man, iedereen kan zo'n score halen tegen een superslecht team door te spawncampen. Dit is, naast saaier dan sex van 2 slakken te zien, ook gewoon zielig.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:31:
lol hij snapt het ook niet he? Man man man, iedereen kan zo'n score halen tegen een superslecht team door te spawncampen. Dit is, naast saaier dan sex van 2 slakken te zien, ook gewoon zielig.
offtopic:
Sexleven van slakken is best interessant... https://www.youtube.com/watch?v=-GjDQ7upbbs
[video]
Beeld kwaliteit is niet zoveel mis mee. Wat meer saturation is wel prettig met BF4 footage ja. Nu nog meer leven in de actie. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

[video]
Prima gameplay tot 4:00.... daarna kansloze baserape, spawncamp... echt dat je daar trots op kunt zijn. :F

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonr
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Mad-Matt schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:03:
Dat is zeker een optie als je Russisch of Pools spreekt. Voor de rest kom ik weinig tegen.

Heb je een friendrequest gestuurd :P
Waarom alleen dan?
Ben zelf ook premium zoek nog een platoon met ts net aangemeld bij tweakers & bug kijken of ze nog actief zijn!.
[video]
Beetje zielig, maar wel netjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10 22:39
raymonr schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:39:
Ben zelf ook premium zoek nog een platoon met ts net aangemeld bij tweakers & bug kijken of ze nog actief zijn!.
Actief zijn we zeker! (Zowel BuG als TWKR) :D
Kom gerust eens langs op [url]ts3server://tweakersplatoon.nl[/url] of [url]ts3server://ts.bug-community.com[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonr
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
svenvv2 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:54:
[...]

Actief zijn we zeker! (Zowel BuG als TWKR) :D
Kom gerust eens langs op [url]ts3server://tweakersplatoon.nl[/url] of [url]ts3server://ts.bug-community.com[/url]
Top ben mijn pc aan het upgraden daarna doe ik een bezoek in ts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:53:
[...]

In en in triest...
Met een beetje inspanning had het andere team hem makkelijk neer kunnen halen. Maar dat hebben ze niet gedaan. Is dan toch hun fout?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordprimoz schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:11:
[...]

beetje zielig spawn campen....
Tja, we hadden alle vlaggen al.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:53:
[...]

In en in triest...
Als ik met spelers uit m'n platoon speel komt het idd dermate vaak voor dat ik het als normaal ben gaan beschouwen :)
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:31:
Is het mijn schuld dat het vijandige team superslecht was? Heb op dit na nog niks vergelijkbaars gevonden.
Gundogan schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:50:
[...]

offtopic:
Sexleven van slakken is best interessant... YouTube: The Sex Life of a Snail - Wildlife Documentary

[...]

Beeld kwaliteit is niet zoveel mis mee. Wat meer saturation is wel prettig met BF4 footage ja. Nu nog meer leven in de actie. :)
Dank voor de feedback :)
MaikelG schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:25:
[...]

Prima gameplay tot 4:00.... daarna kansloze baserape, spawncamp... echt dat je daar trots op kunt zijn. :F
Tja, nogmaals; we hadden alle vlaggen al.

Vraag me wel af wat jullie zouden doen in zo'n situatie. Wachten tot de idioten in het vijandige team klaar zijn met het verdedigen van hun mainbase met een sniper? Teruggaan naar E, wachten tot CN E neemt om vervolgens meteen weer E te nemen? Het duurde ~3m om alle vlaggen te nemen, dat zal niet veranderen als zelfs het hele team terugtrekt naar E. Het is ONGELOOFLIJK makkelijk om op elke map anders dan locker en metro uit een spawnrape te geraken. Op Rogue zou ik met m'n squad allemaal recon gaan met bijv. een SG553 (suppressed), beacon en tugs en met een stealth jet naar orbit vliegen, met ecm over de map vliegen, bij A eruit springen en je squad laten spawnen. De rest spreekt vanzelf. In dit geval besloot het vijandige team dit niet te doen, en in plaats daarvan met een sniper hun base te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gast wanneer dringt het nu tot je door :? We weten dat je aardig kan vliegen maar het blijft nogal sneu om hier telkens trots een baserapefilmpje tegen een waardeloze tegenstander neer te gooien.... :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Ik snap het ook niet, ze zijn altijd met 4 to 6 man in 1 team, waarom niet 2 of 3 ervan in het enemy team?
Natuurlijk is het leuk om met elkaar te spelen maar als het andere team zwak is dan is er niets aan
om geen tegenstand te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:18:

Vraag me wel af wat jullie zouden doen in zo'n situatie. Wachten tot de idioten in het vijandige team klaar zijn met het verdedigen van hun mainbase met een sniper? Teruggaan naar E, wachten tot CN E neemt om vervolgens meteen weer E te nemen? Het duurde ~3m om alle vlaggen te nemen, dat zal niet veranderen als zelfs het hele team terugtrekt naar E. Het is ONGELOOFLIJK makkelijk om op elke map anders dan locker en metro uit een spawnrape te geraken. Op Rogue zou ik met m'n squad allemaal recon gaan met bijv. een SG553 (suppressed), beacon en tugs en met een stealth jet naar orbit vliegen, met ecm over de map vliegen, bij A eruit springen en je squad laten spawnen. De rest spreekt vanzelf. In dit geval besloot het vijandige team dit niet te doen, en in plaats daarvan met een sniper hun base te verdedigen.
Nog even en je gaat nog in je eigen sprookjes geloven ook 8)7
Je weet als geen ander dat jullie met je squad alles vast hebben gezet want je vergeet er even bij te vertellen dat jou maat de hele lucht ook domineert met zijn (OP) Attack jet en dat jullie team ook de Attack Chopper heeft.
Je moet echt niet zoveel onzin praten want op het goed kunnen basepapen naar hoor ik uit jou mond niets anders dan een hele hoop bullshit.
Misschien is het een idee om met de CFA is een server te huren en eens samen/tegen spelers van hetzelfde niveau te gaan spelen om misschien eens wat uitdaging te hebben lijkt me.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 10:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

beuker19 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:13:
[...]
Je weet als geen ander dat jullie met je squad alles vast hebben gezet want je vergeet er even bij te vertellen dat jou maat de hele lucht ook domineert met zijn (OP) Attack jet en dat jullie team ook de Attack Chopper heeft.
sinds wanneer mag dit niet?
Vraag me wel af wat jullie zouden doen in zo'n situatie
vraag ik me ook af.. uitloggen? :O

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 21-02-2015 18:43 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:26:
Gast wanneer dringt het nu tot je door :? We weten dat je aardig kan vliegen maar het blijft nogal sneu om hier telkens trots een baserapefilmpje tegen een waardeloze tegenstander neer te gooien.... :O
Lmao, beetje loser actie idd. Als ik op die server was kon hij niet eens 10 sec schieten tot ik met mijn C4 Quad Bike aankwam >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar zeg ik dat het niet mag dan ?
Hij zegt alleen dat het makkelijk uit een baselock te komen is en bla bla bla maar dat is dus onzin omdat zijn squad !!!!!!!!! alles onder controle heeft en er dus geen uitkomen aan is wat je ook probeert.
Natuurlijk mag dat maar het is gewoon enorm sneu zeker omdat hij er hier nog over komt opscheppen terwijl hij die scores kan halen omdat ze met minsten nog 5 á 6 ver bovengemiddelde spelers in 1 team zitten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:48:
[...]

Waar zeg ik dat het niet mag dan ?
Hij zegt alleen dat het makkelijk uit een baselock te komen is en bla bla bla maar dat is dus onzin omdat zijn squad !!!!!!!!! alles onder controle heeft en er dus geen uitkomen aan is wat je ook probeert.
Natuurlijk mag dat maar het is gewoon enorm sneu zeker omdat hij er hier nog over komt opscheppen terwijl hij die scores kan halen omdat ze met minsten nog 5 á 6 ver bovengemiddelde spelers in 1 team zitten.
Zo'n raar momentje dat ik het eens ben met beuker. Als het nu een eerlijke matchup was en ze wonnen, akkoord dat is leuk om te zien, maar trots zijn dat je kan baserapen omdat het andere team te slecht is, is gewoon geen reet aan. DAT is het punt hier, niet dat hij slecht zou zijn want dat is niet zo. Echter iedereen weet dat de teams vaak nogal stacked worden in bf4 helemaal als je met een squad goede/bovengemiddelde spelers speelt tegen randoms. Dus move along peoples. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Jullie moeten niet zo gemeen zijn tegen veldslag, het jochie kan ook eens iets en dat wil hij hier graag delen. Dat moet toch gewoon kunnen?
Als ik in alleen maar 1 ding goed zou zijn dan zou ik dat hier ook telkens showen, dat zou voor mij dan ook meteen de enige reden zijn om hier langs te komen, maar dan zou ik het ook niet leuk vinden als jullie zo gemeen tegen mij zouden doen.

@veldslag Goed gedaan gozert, zo hoor je nou BF te spelen. Lekker het andere team rapen zodat ze zo weinig mogelijk fun in de game hebben. Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe

Vraag me wel af wat jullie zouden doen in zo'n situatie.
Als je eenmaal lekker met je (bekende) squad bezig bent vind ik het fijn om in je squad te blijven. Maar je zou ook met squad en al naar het andere team kunnen overstappen en kijken of het dan nog lukt om de boel om te gooien.

Met name in een goed samenwerkende squad blijven is leuk. Op public servers merk ik zo vaak dat je squad niet doet wat je beveelt of dat je niet eens orders krijgt, om samenwerken dan nog eens daar te laten.

[ Voor 22% gewijzigd door Megupe op 22-02-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Het wisselen van team met je gehele squad gaat moeilijk hoor. Ik probeer soms ook de tegenstanders te helpen, maar meestal kun/mag je niet eens van team wisselen...

Ik heb ooit met mn hele team daar gebaseraped, 5 minuten vond ik het leuk, daarna begon ik het zielig te vinden. Wij stonden daar met 5 tanks langs elkaar en 2 heli's erboven. Verder nog een heel 'los' team.

Verder ben ik ENORM slecht in snipen, hebben jullie tips??

Oja, ik zoek nog wat vrienden om mee te kunnen spelen die vooral s'avonds actief zijn aangezien ik overdag naar school moet :+

[ Voor 13% gewijzigd door pwillemske op 22-02-2015 18:25 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwillemske schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:21:

Verder ben ik ENORM slecht in snipen, hebben jullie tips??
Snipen = Xp Waste!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:14

ThunderNet

Flits!

sommige mensen spelen niet alleen voor de punten ;) En goed snipen is erg leuk! :) maar begin eens met een sniper zonder scope :) leer die eens onder de knie te krijgen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:48:
[...]

sommige mensen spelen niet alleen voor de punten ;) En goed snipen is erg leuk! :) maar begin eens met een sniper zonder scope :) leer die eens onder de knie te krijgen :)
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2014/223/4/2/_360_noscope_poster_by_phazon1386-d7us7mm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
ThunderNet schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:48:
[...]

Dankje! Dat ga ik zeker proberen en hopen dat het werkt...al die snipers op siege of shanghai begint me te vervelen, dus ga ik het ook maar doen :+ .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Mooi filmpje, doet me denken aan de keren dat ik nog speelde en jij bij mij in de tank zat (inspiratie? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwillemske schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:03:
[...]

Dankje! Dat ga ik zeker proberen en hopen dat het werkt...al die snipers op siege of shanghai begint me te vervelen, dus ga ik het ook maar doen :+ .
Enemy sniper spotted, time for TROLOLOLOLOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:34:
[...]

[video]
Hahaha, helaas ben ik nog niet zo goed om te trollen...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwillemske schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:43:
[...]

Hahaha, helaas ben ik nog niet zo goed om te trollen...
Haha die gast zijn videos zijn geniaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-10 21:20

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:34:
[...]

[video]
Hij is geniaal :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Net een lekker potje rush gespeeld als sniper met de L96A1. Terwijl de medics aan het campen waren heb ik als sniper 3 MCOMS gearmt waarvan er 1 gedefused is 8) Wel een beetje veel gehuil omdat ik C4 bij de MCOM legde en dan om een hoekje ging zitten. Als ik dan dat 'defusegeluidje' hoorde liet ik de boel ontploffen. Is inderdaad niet een heel skillvolle manier maar ik was wel 2 van de 3 keer de enige die überhaupt bij de MCOM was :X

met zo'n 200% XP boost gaat het ook extreem hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:13
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
- paar maanden niet gespeeld
- wil inloggen
- krijg een melding van een battlelog ban
Nooit een mail gezien en op mijn vragen krijg ik geen reactie (ook niet als ik hun eigen routes volg).
Iemand enig idee?

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boefmans schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:25:
Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?
- paar maanden niet gespeeld
- wil inloggen
- krijg een melding van een battlelog ban
Nooit een mail gezien en op mijn vragen krijg ik geen reactie (ook niet als ik hun eigen routes volg).
Iemand enig idee?
Aannemende dat je niet gecheat hebt, klinkt het klinkt alsof je account gehacked is en door een cheater is gebruikt. Ik ken meerderen bij wie dat gebeurt is, dat werd toen opgelost via de EA helpdesk, maar veel details over hoe dat gegaan is, heb ik ook niet voor je. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:03

fynrd1

Fooled by Randomness

Brogala schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:10:
Net een lekker potje rush gespeeld als sniper met de L96A1. Terwijl de medics aan het campen waren heb ik als sniper 3 MCOMS gearmt waarvan er 1 gedefused is 8) Wel een beetje veel gehuil omdat ik C4 bij de MCOM legde en dan om een hoekje ging zitten. Als ik dan dat 'defusegeluidje' hoorde liet ik de boel ontploffen. Is inderdaad niet een heel skillvolle manier maar ik was wel 2 van de 3 keer de enige die überhaupt bij de MCOM was :X

Prima manier om je arm te beschermen. Zeker als niemand in je team zin heeft om je te helpen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Brogala schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:10:

C4 op de mcom vind ik wel een gebruikelijke tactiek. Sowieso als je geen backup krijgt kun je haast niet anders. Daarom gooi ik nagenoeg altijd een granaat alvorens er naartoe te lopen. Mij heb je er niet mee :P Helaas is rush in BF4 minder leuk dan in BF3, veelal veroorzaakt door ongeschikt mapdesign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Bee.nl schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:08:
[...]

C4 op de mcom vind ik wel een gebruikelijke tactiek. Sowieso als je geen backup krijgt kun je haast niet anders. Daarom gooi ik nagenoeg altijd een granaat alvorens er naartoe te lopen. Mij heb je er niet mee :P Helaas is rush in BF4 minder leuk dan in BF3, veelal veroorzaakt door ongeschikt mapdesign.
Hoe heten jullie als nickname op BF4?? Ik heb eigenlijk wel zin om een potje rush met wat "vrienden" te spelen, BTW, ik heet Lord-BF-Gamer :+ . Ik hoor/zie het wel 8)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:03

fynrd1

Fooled by Randomness

pwillemske schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:26:
[...]

Hoe heten jullie als nickname op BF4?? Ik heb eigenlijk wel zin om een potje rush met wat "vrienden" te spelen, BTW, ik heet Lord-BF-Gamer :+ . Ik hoor/zie het wel 8)
Voeg me maar toe, speel alleen maar rush. Battlelog

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Bee.nl schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:08:
[...]

Een paar slams werken ook altijd wel aardig. Dat de verdedigende partij niet eerst checkt voor explosieven is hun gebrek aan skills en niet dat van mij.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik kon het inderdaad toch niet laten om hem te vertellen dat hij zo stom was om niet te checken en ik niet. Eigenlijk moet je daar nooit op in gaan maar wat moet je anders tijdens die 60 sec :+

Pwillemske; als ik morgen thuiskom zal ik je toevoegen. Rush is eigenlijk pas echt leuk als er PTFO is en dat krijg je eigenlijk alleen maar met vrienden in BF4. Laatst wat BC2 geprobeerd en hoewel de Pace veel te laag is voor mij is het teamwork wel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister een Domination Pistol Only server tegen gekomen, moet zeggen dat ik erg genoten heb op deze server. Ondanks dat het een russische server is wordt er veel engels gesproken en goed gemonitord op alleen pistool gebruik.

M'n K/D is ook wat gestegen naar 0.93. Doel is toch wel om hem boven de 1 te krijgen :) (BF3 was 1.67)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:13

BaRF

bijna kerst

Zo, na een paar maandjes bf4-loos ook weer eens begonnen, en gaat voor mijn doen eigenlijk meteen wel goed :D Gisteravond echt een geniaal potje conquest op een NL server (market). In het begin ging het redelijk met ons team, maar ineens sloeg het om en werden we redelijk ingemaakt (waren er ook ineens een paar weg) - Op een gegeven moment hadden wij nog in de 20 tickets, en de vijand zo'n 200. Echter speelde het op dat moment wel lekker, en er waren nu in beide teams nog 5/6 spelers over. Wat er verder gebeurde is me nog niet duidelijk, maar we hadden ineens alle 3 de punten in bezig. Op een gegeven moment hadden wij nog 2 tickets, en de anderen 100. De hele tijd dus dat spannings muziekje er bij, en wij verdedigen voor ons leven :P Toen het 2-10 was zat ik bij punt A en ik zie op de minimap ineens een lege dirtbike - maw daar is iemand van af gesprongen! Ik gooi een granaat richting die hoek - BAM aantal kills, tickets tellen af en hop, alsnog gewonnen :+ Fantastisch die spanning! Ik probeerde mijn euforie uit te leggen aan mn vrouw maar haar 'oh goed zo' kwam er niet zo gemeend uit :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-10 16:52
BaRF schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:23:
.... Ik probeerde mijn euforie uit te leggen aan mn vrouw maar haar 'oh goed zo' kwam er niet zo gemeend uit :P
Hahaha. Zo herkenbaar. Ik voel me altijd wel dorky in dat soort situaties. Vooral als ik pas halverwege m'n rant aan haar zie dat ze alleen maar 'luistert' omdat we een relatie hebben.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Arfman

Drome!

Gisteren 2 heerlijke potjes met een kameraad gespeeld. Hij als designated tankdriver in de MBT, ik als gunner. SOFLAM erop, hij guided shells en stralen maar. Team deed ook redelijk mee dus ik had redelijk wat kills en punten, 2 keer als 1e en 2e geëindigd. Toppunt was de C4 jeep die ons een keer of 10 probeerde te pakken .. helaas voor hem eindigde het 10 x in zijn dood >:)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Laatst online: 18:04
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:17:
[...]

Hahaha. Zo herkenbaar. Ik voel me altijd wel dorky in dat soort situaties. Vooral als ik pas halverwege m'n rant aan haar zie dat ze alleen maar 'luistert' omdat we een relatie hebben.
Heel herkenbaar

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 13:13

BaRF

bijna kerst

tikkietrugjaap schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:17:
[...]

_O-

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik doe die moeite allang niet meer. Battlefield is voor haar "dat stomme spel waarmee je mensen doodschiet" :(

Inderdaad, en het liefst zoveel mogelijk mensen >:)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wat een feest gisteren weer op de BuG TDM server.
Dankjewel DICE voor het blokkeren van alle anti-cheat middelen op official servers.

Meneer maakt inderdaad gewoon simpelweg telkens opnieuw een account aan:
(Simpele klik op zijn ip adres in pbbans.com laat genoeg zien.)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hmk1eOp.png
Stewie! schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:25:
Nog een paar dagen inderdaad. En dan staat je origin account en alle andere unieke identificatie middelen voor altijd als cheater gemarkeerd. Maakt de ban drempel nog lager.
Kom er eens in Stewie. Kan jij hier meer over vertellen waarom zo'n zielige meneer telkens opnieuw een account kan aanmaken en niet gewoon zijn hele ip/pc gebanned wordt?

[ Voor 70% gewijzigd door Fonta op 24-02-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook niet dat die het 1x gedaan heeft maar veel meer spellen, zoals vaak het geval is met zulk paupervolk. vaak genoeg gezien toen we met onze clan bc2 en bf3 server hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik snap niet dat mensen zoiets leuk vinden, ze ver****** het voor iedereen....

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:59

Stewie!

Keen must die!

Fonta: dat is helaas iets dat mogelijk is bij BF4. Je kan constant nieuwe accounts aan blijven maken. Als het aan ons lag was zo iemand preventief gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 17:32

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:01:
Fonta: dat is helaas iets dat mogelijk is bij BF4. Je kan constant nieuwe accounts aan blijven maken. Als het aan ons lag was zo iemand preventief gebanned.
Wie zijn "ons", de GSP's? FairFight, DICE/EA?

Want op deze manier zijn de anti cheat tools dus vechten tegen de bierkaai... Waarom niet bannen op EA GUID en game key, of gebeurt dat al?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:59

Stewie!

Keen must die!

Het FF team, bvk. Wij maken de software, niet de policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Heeft niet iedere computer een specifiek nummer in het moederbord staan? dan gewoon hierop alle toegang ontzeggen voor alle spellen. want dit soort volk is gewoon zwaar frustrerend en neemt ook de markt weg op pc gebied.

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duckiee-Duck schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:07:
Heeft niet iedere computer een specifiek nummer in het moederbord staan? dan gewoon hierop alle toegang ontzeggen voor alle spellen. want dit soort volk is gewoon zwaar frustrerend en neemt ook de markt weg op pc gebied.
Zelfs dan is ALLES te emuleren, hardware bans zijn even onmogelijk om te handhaven als ip bans. Er is geen enkele anti-cheat waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nieuw account = nieuwe key neem ik aan?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Yep, en die is gratis onder het mom van freetime om de game te kunnen proberen voordat je hem koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Fonta schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:
Yep, en die is gratis onder het mom van freetime om de game te kunnen proberen voordat je hem koopt.
Nog steeds? Ik dacht dat dit tijdelijk was. :(

Als één of andere briljante geest bij EA besluit hier ook de expansions aan toe te voegen kan het spel zo de prullenbak in. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door pafdaddy op 24-02-2015 20:07 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Fonta schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg?1315930535

Ik dacht dat dit voor een weekje was, en het een tijdje daarna nog een keer voor even kon? Dit kan eventueel verklaren waarom ik de laatste tijd zoveel neigingen krijg om iemand van cheaten te beschuldigen :F

Ik doe dit niet graag en blame het meestal aan de netcode of aan mijn skills maar af en toe (eigenlijk alleen op offical servers) word ik steeds door de zelfde persoon elke keer 'geinstaheadshot'. Dan begint het toch wel te kietelen om naar spectator te gaan en eens even kijken...

Weer een gestoorde actie van DICE. Verder blijven die support mensen irritant zeg... ik heb een 15 killstreak en was toen out of ammo, dus ik ren een minuut schreeuwend achter een support aan maar nee geen ammo, wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Nope helaas was dat niet alleen maar voor een weekje. Kijk maar in Origin in de store:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f13LHNg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 17:32

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Fonta schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:
Nope helaas was dat niet alleen maar voor een weekje. Kijk maar in Origin in de store:
[afbeelding]
Is dit inderdaad alleen standaard, of ook toegang tot de DLC mappen? Want dan moesten we misschien bij BuG maar eens overstappen naar DLC mappen, bij ons heeft toch vrijwel iedereen Premium denk ik.
Verder blijven die support mensen irritant zeg... ik heb een 15 killstreak en was toen out of ammo, dus ik ren een minuut schreeuwend achter een support aan maar nee geen ammo, wel dood.
Nou niet generaliseren hé, ik doe als support hoertje niet anders dan constant ammo droppen :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Geen flauw idee of het alleen voor de standaard game is of ook voor premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
bvk schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:
[...]

Nou niet generaliseren hé, ik doe als support hoertje niet anders dan constant ammo droppen :P
Was niet zo bedoeld ;) Ik speel ook redelijk vaak support hoor. Maar valt me wel op dat de meeste support een beetje vergeet dat zij wel heel veel ammo hebben maar hun medespelers niet :+

Dit gebeurt natuurlijk ook vaak bij de medics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Brogala heb hetzelfde, ik benut zelfs me pistool om te seinen dat ik ammo nodig heb maar helaas ze gaan gewoon door, van de medics word ik soms wel gefrustreerd. Diegene wat het hardste huilen dat de medics moeten reviven doen het zelf niet ook al staan ze naast je.... dat is wel erg frustrerend.

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
Duckiee-Duck schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:07:
Win32_BaseBoard.SerialNumber (string)
Win32_BaseBoard.Manufacturer (string)
Win32_BIOS.Manufacturer (string)
Win32_BIOS.SerialNumber (string)

Dat zit in de activationui van de EA core files, als je bf4 opstart wordt die info naar EA
account servers gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Duckiee-Duck schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:
Brogala heb hetzelfde, ik benut zelfs me pistool om te seinen dat ik ammo nodig heb maar helaas ze gaan gewoon door, van de medics word ik soms wel gefrustreerd. Diegene wat het hardste huilen dat de medics moeten reviven doen het zelf niet ook al staan ze naast je.... dat is wel erg frustrerend.
Ja inderdaad, zeuren ze zo: REV PLEASE!!! terwijl ze zelf medic zijn en een defi hebben...
Wat wel helpt is om de clantekst vol te spammen met AMMO, AMMO en zo maar door, dan geven ze vanzelf iets :9

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
bvk schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:
[...]

Is dit inderdaad alleen standaard, of ook toegang tot de DLC mappen? Want dan moesten we misschien bij BuG maar eens overstappen naar DLC mappen, bij ons heeft toch vrijwel iedereen Premium denk ik
Volgens mij is het alleen voor de standaard game. Het cheaten op dlc servers is iig stukken minder voor mijn gevoel

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 18:15
lordprimoz schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:33:
[...]

even in je battlefield map(C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4) een nieuw bestandje aanmaken met de naam: user.cfg en daar het volgende in plakken :

WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0
PerfOverlay.DrawFps 1
GameTime.MaxVariableFps 59.94

dan bf opstarten. Als je scherm meer als 60hz aankan zou ik je maxvariable fps ook hoger zetten.
Ik heb dit scriptje een paar dagen gebruikt. Maar ik kreeg de volgende problemen: geregeld een crash. En dawnbreaker map was compleet onspeelbaar.

Voorheen al maanden geen crash gehad. Nu speel ik alweer dagen zonder het script, nog geen crash gehad.

Met de fps lock heb ik een beetje zitten spelen, heb een 60hz scherm dus dat liet ik op een gegeven moment op 65 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Blo0odyHell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:35:
[...]

Ik heb dit scriptje een paar dagen gebruikt. Maar ik kreeg de volgende problemen: geregeld een crash. En dawnbreaker map was compleet onspeelbaar.

Voorheen al maanden geen crash gehad. Nu speel ik alweer dagen zonder het script, nog geen crash gehad.

Met de fps lock heb ik een beetje zitten spelen, heb een 60hz scherm dus dat liet ik op een gegeven moment op 65 staan.
gebruik svp het script wat Fonta een aantal posts na die van mij heeft geplaatst. Daar staan een hoop andere settings in.
Fonta schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:10:
Hier mijn user.cfg, Heb de max fps op 150 staan ivm 144hz monitor en fps staat uit omdat ik deze laat weergeven door shadowplay. Zal redelijk overeen komen met de ander hierboven maar volgens mij staat er iets meer in. Geen zin (bedtijd) om te gaan vergelijken op dit moment. :P :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
GameTime.MaxVariableFps 150
WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax 0
WorldRender.MotionBlurQuality 0
WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0
WorldRender.MotionBlurForceOn 0
WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0
WorldRender.MotionBlurMax 0
WorldRender.TransparencyShadowmapsEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapEnable 0
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
WorldRender.PlanarReflectionEnable 0
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
WorldRender.FxaaEnable 0
RenderDevice.vsyncenable 0
RenderDevice.TripleBufferingEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 1
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0
RenderDevice.RenderAheadLimit 0
RenderDevice.DxDiagDriverDetectionEnable 0
RenderDevice.StereoZoomSoldierConvergenceScale 1
PostProcess.DynamicAOEnable 0

Toch een snelle compare gedaan, ik heb toch best wel een aantal regeltjes meer en miste 1 regel, die heb ik bij mij nu toegevoegd:
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 0
Bovendien moet je inderdaad een beetje spelen met de fps cap die je instelt. In deze config wordt wel gebruik gemaakt van directX. Gebruik je de mantle driver dan zou ik alle settings waar "Dx" in staat weglaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Laatst online: 18:15
lordprimoz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:45:
[...]

gebruik svp het script wat Fonta een aantal posts na die van mij heeft geplaatst. Daar staan een hoop andere settings in.

[...]

Bovendien moet je inderdaad een beetje spelen met de fps cap die je instelt. In deze config wordt wel gebruik gemaakt van directX. Gebruik je de mantle driver dan zou ik alle settings waar "Dx" in staat weglaten.
Oh sorry, verkeerde gequote. Ik gebruikte die van fonta. En ik maak ook gebruik van DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Blo0odyHell schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:52:
[...]
Oh sorry, verkeerde gequote. Ik gebruikte die van fonta. En ik maak ook gebruik van DX.
je kan in principe ook alle andere settings eruit halen en een voor een gaan testen waar je issue zit. Of enkel je fps cap laten staan. Dan heb je in ieder geval geen last (meer) van screen tearing =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:23

TheTeek

TheTeek

Oh tweakertjes, ik wordt helemaal doodziek van al die cheaters, low level gasten die mij en m'n clan leden helemaal tot moes schieten...
Een nieuwe trend, bij EA/Dice klagen op het forum heeft weinig zin, als je niet oppast krijg je een forum ban aan je broek, zoals bij een maat is overkomen.

BF4 is wat mij betreft sowieso de slechtste BF in de reeks, de problemen zijn niet mals.
De hitbox is een groot drama, de balans in het spel is ver te zoeken, in de loop van tijd zijn veel wapens aangepast waardoor je weer opnieuw kan wennen aan de karakteristieken van een wapen enz...

Voor mij blijft BF2 met Special forces een van de allerbeste ooit, gevolgd door BF3.
En natuurlijk 1942, dat was gewoon episch... BF4 daar en tegen heb ik nu de meeste uren gespeeld en eigenlijk bijna altijd een nare nasmaak, hardline gaat die nasmaak niet weghalen vrees ik..., nu wachten tot eind 2016 voor BF5...:(

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
TheTeek schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:17:
Oh tweakertjes, ik wordt helemaal doodziek van al die cheaters, low level gasten die mij en m'n clan leden helemaal tot moes schieten...
Een nieuwe trend, bij EA/Dice klagen op het forum heeft weinig zin, als je niet oppast krijg je een forum ban aan je broek, zoals bij een maat is overkomen.

BF4 is wat mij betreft sowieso de slechtste BF in de reeks, de problemen zijn niet mals.
De hitbox is een groot drama, de balans in het spel is ver te zoeken, in de loop van tijd zijn veel wapens aangepast waardoor je weer opnieuw kan wennen aan de karakteristieken van een wapen enz...

Voor mij blijft BF2 met Special forces een van de allerbeste ooit, gevolgd door BF3.
En natuurlijk 1942, dat was gewoon episch... BF4 daar en tegen heb ik nu de meeste uren gespeeld en eigenlijk bijna altijd een nare nasmaak, hardline gaat die nasmaak niet weghalen vrees ik..., nu wachten tot eind 2016 voor BF5...:(
wij komen ook steeds meer hackers tegen... maar goed enige wat je er aan kan doen is de server laten voor wat het is. Daarnaast, ga es op ranked servers spelen. Daar kan een admin de hacker nog gewoon bannen.

Maar wat betreft de bf4 problemen; ja ze zijn aanwezig in het spel. Wat betreft de hitreg, enkele keer dat ik hier last van heb is met snipen op +800m of met de rorsch. tjah de balans... kom ik weer op ranked servers terug, neem er een met aggresive balance.

Dat de wapens aangepast worden is normaal, ga me niet zeggen dat dit in de andere games niet is gebeurd. Als een wapen gewoon te sterk is dan is het juist goed dat ze generfd worden. (kan niet wachten tot ze die nieuwe bullet spread patch implementeren voor die verdomde lmgs die een sniper gewoon verrot schieten op een afstand waar je moeite voor moet doen om te snipen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Grappig, ik heb ook last van FPS drops als ik Fonta z'n user.cfg gebruik. Nou ja, niet echt FPS drops, maar ik haal dan 70FPS (niet locked) met alles op low behalve mesh (ultra) met een R9 290.

Ik moet inderdaad alles eens stuk voor stuk eruit halen en kijken waar het aan ligt. Alle DX dingen heb ik er sowieso al uitgehaald.

En eens met hierboven, leek me vrij vaag als de wapens in een nieuwe game niet worden aangepast :+

Edit: heee, dubble XP, daar kan ik wat mee! :9

[ Voor 18% gewijzigd door Brogala op 25-02-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

lordprimoz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:27:
[...]

wij komen ook steeds meer hackers tegen... maar goed enige wat je er aan kan doen is de server laten voor wat het is. Daarnaast, ga es op ranked servers spelen. Daar kan een admin de hacker nog gewoon bannen.

Maar wat betreft de bf4 problemen; ja ze zijn aanwezig in het spel. Wat betreft de hitreg, enkele keer dat ik hier last van heb is met snipen op +800m of met de rorsch. tjah de balans... kom ik weer op ranked servers terug, neem er een met aggresive balance.

Dat de wapens aangepast worden is normaal, ga me niet zeggen dat dit in de andere games niet is gebeurd. Als een wapen gewoon te sterk is dan is het juist goed dat ze generfd worden. (kan niet wachten tot ze die nieuwe bullet spread patch implementeren voor die verdomde lmgs die een sniper gewoon verrot schieten op een afstand waar je moeite voor moet doen om te snipen....)
Wij spelen alleen op Ranked servers, maar ook daar zijn niet altijd Admins voor handen.
Fairfight doet z'n best, maar lang niet genoeg.

Die hit-registratie is dramatisch, een game mag er mooi uit zien, maar een goede hit registratie is het meest belangrijke onderdeel van een shooter.
In BF4 is het te wisselvallig, geregeld ook aan mijn zijde gehad hoor, waar ik dan natuurlijk dankbaar gebruik van kon maken.
Ik had niet het idee dat BF3 zo dramatisch was, in Close quarter mappen kwam je de problemen eerder tegen en daar waren ze ook merkbaar, maar lang niet zo dramatisch als in BF4, ik kon iig nog een positieve kill/death ratio halen, maar dat is in BF4 bijna onmogelijk.

Nog steeds speel ik bijna dagelijks en nog steeds met plezier, maar ook geregeld met heel veel frustratie.
Andere alternatieven zijn er helaas ook niet.

Het liefst zou ik ook weer eens een echt originele shooter willen spelen een shooter die realistisch is en waar een enkel schot iemand ook echt dodelijk raakt, waar je niet als een bezetene door het veld kan blijven rennen, maar waar taktiek en goed luisteren je verder helpt.
the Siege misschien???

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/

Het ontbreekt in het genre aan innovatie.
Close Quarters vond ik een van de beste innovaties van BF, wat mij betreft mag dat als een losse game worden uitgebracht, want de frostbyte engine kan potentieel heel interessant zijn voor dit type games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
TheTeek schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:14:
[...]

Ik had niet het idee dat BF3 zo dramatisch was, in Close quarter mappen kwam je de problemen eerder tegen en daar waren ze ook merkbaar, maar lang niet zo dramatisch als in BF4, ik kon iig nog een positieve kill/death ratio halen, maar dat is in BF4 bijna onmogelijk.
Onzin, zelfs mij lukt het regelmatig om een positieve kd te halen. En er zijn genoeg mensen die kunnen beamen dat dat niet is omdat mijn skills zo buitengewoon hoog zijn.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
TheTeek schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:14:
[...]

http://battlelog.battlefi...rimoz/stats/469708027/pc/
geen last van het K/D probleem wat jij beschrijft.

Maar de (of in ieder geval een van de) reden dat de hitreg zo slecht is komt door de console port. Er wordt veel te weinig dat over en weer gestuurd naar de server met een veel te lage rate. Bovendien helpt het niet dat de server ook nog eens alle extra data aan levolution moet verwerken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yrew schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:22:
[...]

Onzin, zelfs mij lukt het regelmatig om een positieve kd te halen. En er zijn genoeg mensen die kunnen beamen dat dat niet is omdat mijn skills zo buitengewoon hoog zijn.
Tja de meeste spelers kunnen prima hun k/d positief krijgen als je een beetje slim speelt en op de omgeving let. beetje reactiesnelheid en recoil compensatie erbij en je moet prima 1,5:1 kunnen halen gemiddeld.
Eerst de game leren op domination en tdm zodat je aim en reactie snelheid afgestemd wordt op waar je voornamelijk enemies kan verwachten. Dat is namelijk net zo zo niet belangrijker dan je aim zelf, als je weet waar je moet richten voordat je iemand ziet, win je altijd vaker dan niet dat gevecht 1 op 1. Je voorkomt dan ook dat je zo vaak onverwacht geflanked wordt etc.

Als je op CQ speelt kan je bv, jet, boot of tank spelen als je niet zulke goede tegenstanders hebt om vrij simpel kills te krijgen tov weinig deaths. gunner seat is erg goed hiervoor in bv. propaganda, zavod, dawnbreaker of onder de dome in roque transmission. onderschat de miniguns van rhibs ook niet tegen infi en air.
Hainan resort is een mooie map om daarme te spelen.

Paracel storm is een goede jet map als je een beetje de jets wil leren kennen en unlocks krijgen, evenals die silk road.
Als laatste is samen spelen met een paar maten ook altijd beter voor je k/d aangezien je dan vaker een revive krijgt en minder snel squad wipes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 23:10:
[...]

Mooi filmpje, doet me denken aan de keren dat ik nog speelde en jij bij mij in de tank zat (inspiratie? :D)
Infantrypeasant? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:26:
[...]
Maar de (of in ieder geval een van de) reden dat de hitreg zo slecht is komt door de console port. Er wordt veel te weinig dat over en weer gestuurd naar de server met een veel te lage rate. Bovendien helpt het niet dat de server ook nog eens alle extra data aan levolution moet verwerken....
Helaas is dat maar een deel van de waarheid. Van het weekend weer BF3 opgestart en ook al zou de netcode in theorie daar (significant) slechter moeten zijn dan in BF4 door nog lagere tickrates en updatecones, toch is het zelfs met 30/10 en een fractie van de data bandbreedte zoveel snappier.

Toen ze van BF3 naar BF4 gingen, hoofdzakelijk door er gewoon NOG meer boven op een al krakende engine te proppen, zijn er een aantal fouten/bugs ingeslopen die ze maar niet kunnen (of niet in willen investeren) oplosssen. Daar komt de eeuwige server degradation nog bovenop als bonus zodat bij vlagen opeens héél rare situaties kunnen onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

yrew schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:22:
[...]

Misschien wat overdreven van mijzelf om aan te geven dat ik bijna nooit een positieve K/D kan halen, natuurlijk lukt mij dat over het algemeen wel, maar het kost veel moeite.
Ik heb nooit zoveel problemen gehad met een BF game dan met deze.
Misschien is het de leeftijd, misschien een gebrek aan reactie vermogen, maar grotendeels wijdt ik het ook aan de game, het ligt mij gewoon niet, het fluctueert te veel en daar kan ik niet tegen, ik lijk daar gevoelig voor te zijn.
In BF3 had ik dat totaal niet.

Overigens spelen wij veel Capture the Flag, en daar loop je ook een hoger risico op een kill, wij gaan echt voor de punten en dus voor de overwinnning.
In BF3 speelden we veel Close Quarter mappen en dat is ook een heel andere speelstijl.

Wat ik wel aan mijzelf merk is dat vermoeidheid een grote invloed heeft op m'n reactie vermogen en ook op de concentratie, bier trouwens ook... :+

[ Voor 11% gewijzigd door TheTeek op 25-02-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:59
Er is overigens een dubbel XP event aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek

TheTeek

TheTeek

infidel011 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:21:
Er is overigens een dubbel XP event aan de gang.
Ohw...., vanavond dan toch maar even gamen...:P
Heb nog een 200% XP boost over, dat wordt dus weer dikke punten scoren...hoop ik...

bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 13:29

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, een concrete vraag in een post op battlelog zonder te schelden, zonder DICE/EA door het slijk te halen en alle devs persoonlijk de meest nare ziektes toe te wensen?

Die jongens weten niet wat ze meemaken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
2XP FRENZY EVENT: RANK UP IN BF4 WITH DOUBLE XP FROM FEB 24TH - MAR 1ST. EVERYONE ON ALL PLATFORMS ARE INCLUDED.

Oftewel t/m weekend punten harken

• Fonta
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:47:
[...]

Hmm, een concrete vraag in een post op battlelog zonder te schelden, zonder DICE/EA door het slijk te halen en alle devs persoonlijk de meest nare ziektes toe te wensen?

Die jongens weten niet wat ze meemaken. :+
Ze zullen vast zo stom verbaasd er over zijn dat ze niet eens antwoorden :P

• Arfman

Arfman

Drome!

Megupe schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 23:24:
2XP FRENZY EVENT: RANK UP IN BF4 WITH DOUBLE XP FROM FEB 24TH - MAR 1ST. EVERYONE ON ALL PLATFORMS ARE INCLUDED.

Oftewel t/m weekend punten harken
Gisteravond een potje SoS gedaan met een CFA gast als tankdriver en ik als gunner. Ranzig veel punten binnegeharkt, 200% boost aan. Daar heb ik er ngo 1 van, dit weekend maar eens een potje Lockers gaan spelen als support, ben ik eindelijk level 130+ (zit nu net tegen 129 aan) en dan vind ik het qua levelen wel weer best :P

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 22:01
Gisteren zoveel punten binnen gehaald dat ik van level 115 (helft) naar bijna level 117 ben. Wat een heerlijkheid.

• Brogala
  • Niet online
Pfoe ik ben gisteren van lvl 121 bijna naar lvl 123 gegaan met 2 uur spelen, op Lockers overal medpacs en ammo gedropt. Gelijk een nieuw 'pointstreak' record: 3100 punten 7(8)7 Ik ben achter de enemy lines gekomen met een silenced MG4 en er stonden een stuk of 15 mensen die ik ook nog allemaal heb weten te pakken (C4 <3 ).
Brogala schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:42:
Pfoe ik ben gisteren van lvl 121 bijna naar lvl 123 gegaan met 2 uur spelen, op Lockers overal medpacs en ammo gedropt. Gelijk een nieuw 'pointstreak' record: 3100 punten 7(8)7 Ik ben achter de enemy lines gekomen met een silenced MG4 en er stonden een stuk of 15 mensen die ik ook nog allemaal heb weten te pakken (C4 <3 ).
succesvolle flanks zijn, helaas erg lastig in bf4, maar lukt het, erg waarderend. Ik probeer dat ook altijd, waarbij ik het team altijd aangeef, nu proberen op te rukken als ik aanval lol. soms lukt dat ook nog :D :9

• lordprimoz
SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:20:
[...]

succesvolle flanks zijn, helaas erg lastig in bf4, maar lukt het, erg waarderend. Ik probeer dat ook altijd, waarbij ik het team altijd aangeef, nu proberen op te rukken als ik aanval lol. soms lukt dat ook nog :D :9
het team flanken is totaal geen issue meestal.. Het gebeurd me te vaak dat ik mooi achter een groep enemies sta en dan er een of andere gek op mij spawned en er eentje overhoop schiet zonder silencer op zn gun....
Of dat je daar staat en er 10 man met hun rug naar je toe staat en dat je met een stomme smg daar staat.. kan je net 3 kills ofzo halen voor je moet reloaden xD
lordprimoz schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:38:
[...]

het team flanken is totaal geen issue meestal.. Het gebeurd me te vaak dat ik mooi achter een groep enemies sta en dan er een of andere gek op mij spawned en er eentje overhoop schiet zonder silencer op zn gun....
Of dat je daar staat en er 10 man met hun rug naar je toe staat en dat je met een stomme smg daar staat.. kan je net 3 kills ofzo halen voor je moet reloaden xD
wel of geen commander zit voornamelijk het verschil in, zonder lukt het best, met is het bijna niet te doen bij lockers specifiek dan.

• Brogala
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:47:
[...]

wel of geen commander zit voornamelijk het verschil in, zonder lukt het best, met is het bijna niet te doen bij lockers specifiek dan.
Commanders zijn inderdaad ongelofelijk irritant. Af en toe flank ik en staan 2 mensen me gewoon op te wachten... en dan kijk ik en inderdaad een commander.

Edit: net weer 80 000 punten in één ronde 8) 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Brogala op 26-02-2015 13:01 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

bas.dijkstra schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:05:
Gisteren zoveel punten binnen gehaald dat ik van level 115 (helft) naar bijna level 117 ben. Wat een heerlijkheid.
Ha Bas, uit Leeuwarden? Rick Bakker hier. Voeg mij eens even toe op Origin dan, en kom eens een keertje gezellig met de BuG Community mee knallen! :) Naam op Origin is Rice_NL. Cheers!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.