• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Gisteren samen met een paar BuGgers een potje metro no explosive gedaan. Waren doorgebroken naar buiten toe, maar zaten daarna vast in een gebouw. Andere team wou ons er met alle macht uit hebben en naar buiten springen was een bijna gegarandeerde dood. Uiteindelijk toch gelukt en de burn opgezocht van de A-vlag. Op het moment dat het enemy team druk bezig was om ons uit dat gebouw te krijgen, kon ons team oprukken en meehelpen met het cappen van de A-vlag wat uiteindelijk dus lukte vlak voordat de ronde voorbij was.
De ronde daarna was ronduit K. De balancer trok mij uit het squad naar het andere team en terug switchen kon niet. Dat was voor mij de reden om op alt-f4 te drukken.

• KingSizeBas
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-10 22:01
DAMAGE schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:17:
[...]

Ha Bas, uit Leeuwarden? Rick Bakker hier. Voeg mij eens even toe op Origin dan, en kom eens een keertje gezellig met de BuG Community mee knallen! :) Naam op Origin is Rice_NL. Cheers!
De Bas Dijkstra inderdaad. Broer van Mark Bakker?

Nickname: KingSizeBas

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

bas.dijkstra schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:42:
[...]

De Bas Dijkstra inderdaad. Broer van Mark Bakker?

Nickname: KingSizeBas
Jup, die inderdaad! Tof man. Lijkt me leuk om een keer samen wat potjes te gamen. Heb je Teamspeak geïnstalleerd staan? Zo nee: http://www.teamspeak.com/?page=teamspeak3

Ik voeg je wel even toe op Origin.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Fonta schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:32:
Gisteren samen met een paar BuGgers een potje metro no explosive gedaan. Waren doorgebroken naar buiten toe, maar zaten daarna vast in een gebouw. Andere team wou ons er met alle macht uit hebben en naar buiten springen was een bijna gegarandeerde dood. Uiteindelijk toch gelukt en de burn opgezocht van de A-vlag. Op het moment dat het enemy team druk bezig was om ons uit dat gebouw te krijgen, kon ons team oprukken en meehelpen met het cappen van de A-vlag wat uiteindelijk dus lukte vlak voordat de ronde voorbij was.
De ronde daarna was ronduit K. De balancer trok mij uit het squad naar het andere team en terug switchen kon niet. Dat was voor mij de reden om op alt-f4 te drukken.
Beetje irritant dat soort balancers inderdaad. Ergste is als je tijdens de round als top 5 speler gebalanced wordt...

Het is volgens mij ook redelijk lastig om te balancen. Als er een erg dominerende squad is dan moet je het eigenlijk zo maken dat veel vrij goede squads tegen de hele goede squad spelen, maar dit heb ik nog niet gezien. Naar mijn ervaring maken de balancers met 'squads will be kept together' het soms alleen maar erger, dat het ticket verschil nog groter is.

• Brogala
  • Niet online
Zo, net weer een lekkere cheater zeg. Ik ben er zelf niet op ingegaan maar hij heeft andere wel uitgelegd dat hij toch gratis accounts kan krijgen. Verder heeft hij kennerlijk al 1 dag gecheat, hij heette undetectedAA ofzo. En ging 90-4 :'(

Hij was ongelofelijk obvious, maar ja dat kan nu ook met gratis accounts...

• Fonta
Tjah, EA... IMHO is freetime echt het stomste wat ze ooit hebben kunnen introduceren aangezien hardware bannen ook niet kan.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 17:04

JoSchaap

Had a life, got a modem..

imho moet je als servereigenaar gewoon kunnen kiezen of je gametime gebruikers toelaat op je server..

sv_AllowTempGUIDs = 1 (oid) :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Brogala
  • Niet online
Ik heb nu ook wel een lekkere forum ban gekregen 7(8)7

Meneer de mod vertelde mij dat 'name-and-shame' verboden was. Toen heb ik hem keurig uitgelegd dat doordat de retarted game-time je toch zoveel accounts kon krijgen als je wil. Kennerlijk moest dat geheim worden gehouden, want ik heb een ban >:)

Edit: hij is inderdaad nog steeds undetected. SPM is nu 25 000.

Edit 2: ik heb nu eens de site die hij spamde bekeken. Hij heeft er wel wat voor over zeg. Maar deze hack is ook wel extreem geavanceerd. Ik weet niet of de link posten verboden is hier? Je hebt een radar waar je kan zien waar iedereen is :/ lol. je hebt ook nog een spectator warner. Als er dan een spectator is die je bekijkt kan je de cheat uitzetten ;w

Afbeeldingslocatie: http://www.artificialaiming.net/gameheaders/subs/Price_LVL3.png

[ Voor 47% gewijzigd door Brogala op 26-02-2015 18:01 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Brogala schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:53:

Meneer de mod vertelde mij dat 'name-and-shame' verboden was. Toen heb ik hem keurig uitgelegd dat doordat de retarted game-time je toch zoveel accounts kon krijgen als je wil. Kennerlijk moest dat geheim worden gehouden, want ik heb een ban >:)

Edit 2: ik heb nu eens de site die hij spamde bekeken. Hij heeft er wel wat voor over zeg. Maar deze hack is ook wel extreem geavanceerd. Ik weet niet of de link posten verboden is hier? Je hebt een radar waar je kan zien waar iedereen is :/ lol. je hebt ook nog een spectator warner. Als er dan een spectator is die je bekijkt kan je de cheat uitzetten ;w

[afbeelding]
De link kun je uit je plaatje destilleren. Maar goed hoe triest ben je uberhaupt als je dergelijke bedragen aan zo'n fkng hack gaat uitgeven. 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Brogala schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:53:

[afbeelding]
Nouja, extreem geavanceerd valt ook nog wel wat mee, maar inderdaad niet best dat mensen daar geld voor over hebben. Overigens is de eigenaar van die site al vanaf dag 1 op battlelog actief maar geband worden ho maar.... Want ja, naming and shaming hoort niet op een forum thuis he! :+

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 20:04
Wel gaar. Ik had een ban zo der enige info, mailde, hoor niets terug. Kreeg van de week een mail over een passeord reset; ik denk pre laten we eens kijken; blijk ik unbanned te zijn.
Geen flauw benul wat er gaande was, communiceren is er niet bij...

mixing a drink and music

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-10 07:08
1 kleine vraag;

Werk BF 4 altijd via de ''browser''?

• Brogala
  • Niet online
bartus1989 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:05:
1 kleine vraag;

Werk BF 4 altijd via de ''browser''?
Ja. Eerst vond ik het een nadeel maar ik vind het nu eigenlijk zeer prettig werken... Maar ja kon net zo goed in de game gedaan worden.

Zelfde als hier beneden dus :>

@Help en awesome; Inderdaad diep triest dat je zoveel gaat betalen voor een hack. Dan er nog geavanceerdere hacks bestaan vind ik trouwens wel knap O-) Vraag me af hoelang het duurt om zo'n hack te maken... En ik bedenk nu inderdaad ook dat je die link via mijn plaatje al kan zien :P

[ Voor 34% gewijzigd door Brogala op 26-02-2015 20:11 ]

Verwijderd

Servers joinen etc. moet inderdaad altijd via de browser, is sinds BF3 zo. Was er op het begin ook niet zo'n fan van maar moet zeggen dat ik het inmiddels wel prettig vind.

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-10 10:09
TheTeek schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:17:
Oh tweakertjes, ik wordt helemaal doodziek van al die cheaters, low level gasten die mij en m'n clan leden helemaal tot moes schieten...
Een nieuwe trend, bij EA/Dice klagen op het forum heeft weinig zin, als je niet oppast krijg je een forum ban aan je broek, zoals bij een maat is overkomen.

BF4 is wat mij betreft sowieso de slechtste BF in de reeks, de problemen zijn niet mals.
De hitbox is een groot drama, de balans in het spel is ver te zoeken, in de loop van tijd zijn veel wapens aangepast waardoor je weer opnieuw kan wennen aan de karakteristieken van een wapen enz...

Voor mij blijft BF2 met Special forces een van de allerbeste ooit, gevolgd door BF3.
En natuurlijk 1942, dat was gewoon episch... BF4 daar en tegen heb ik nu de meeste uren gespeeld en eigenlijk bijna altijd een nare nasmaak, hardline gaat die nasmaak niet weghalen vrees ik..., nu wachten tot eind 2016 voor BF5...:(
Gewoon BF3 blijven spelen :)

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-10 07:08
Bedankt voor je antwoord!

Zo, mijn 1e potje BF4. 1e indruk? Pittig! Maar wel het voelt wel wat volwassener als COD Black ops 2..

[ Voor 12% gewijzigd door bartus1989 op 26-02-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
bartus1989 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:27:
Bedankt voor je antwoord!

Zo, mijn 1e potje BF4. 1e indruk? Pittig! Maar wel het voelt wel wat volwassener als COD Black ops 2..
Je stapt ook direct op het beste moment in. Snel komt de nieuwe vanilla patch eraan die hem nog beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Vraag me sterk af of dit het beste moment is. De hoeveelheid hackers is nog nooit zo hoog geweest.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:22
Zantiath schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:03:
[...]

Je stapt ook direct op het beste moment in. Snel komt de nieuwe vanilla patch eraan die hem nog beter maakt.
Ik vermoed heel snel, zoals aankomende dinsdag.
Het lijkt er op dat de patch details zelfs dit weekend al online komen. (Twitter)

Helaas zit de headglitch fix hier nog niet in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Blo0odyHell schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:39:
[...]

Ik vermoed heel snel, zoals aankomende dinsdag.
Het lijkt er op dat de patch details zelfs dit weekend al online komen. (Twitter)

Helaas zit de headglitch fix hier nog niet in. :(
om heel eerlijk te zijn snap ik het hele head glitch verhaal niet helemaal. ja de kogels komen uit het hoofd van je caracter model en dus klopt het niet. Maar je kan in het echt ook over een randje heen spieken en het voordeel halen van het 99% niet zichtbaar zijn. Sterker nog, als jij de head glitcher bent zie je ook je gun gewoon over de rand steken.

Waar het dus fout gaat is dat jouw model niet de juiste animatie simuleerd waarbij je de gun ook echt over de rand steekt. Dat is hetgeen wat ze aan dienen te passen. Maar nu zou de fix zijn dat als je head glitch dat je dan in je cover zou schieten, dit terwijl je gun in jou scherm weldegelijk over de rand steekt... Dat maakt het alleen maar nog gekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Het probleem is vooral dat de gene die schiet een veel groter zichtveld heeft dan zou moeten. Als jij over een randje spiekt kun je nooit zoveel zien en net zo makkelijk schieten als dat je nu in bf ziet.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zantiath schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:44:
[...]

om heel eerlijk te zijn snap ik het hele head glitch verhaal niet helemaal. ja de kogels komen uit het hoofd van je caracter model en dus klopt het niet. Maar je kan in het echt ook over een randje heen spieken en het voordeel halen van het 99% niet zichtbaar zijn. Sterker nog, als jij de head glitcher bent zie je ook je gun gewoon over de rand steken.

Waar het dus fout gaat is dat jouw model niet de juiste animatie simuleerd waarbij je de gun ook echt over de rand steekt. Dat is hetgeen wat ze aan dienen te passen. Maar nu zou de fix zijn dat als je head glitch dat je dan in je cover zou schieten, dit terwijl je gun in jou scherm weldegelijk over de rand steekt... Dat maakt het alleen maar nog gekker.
Voor de speler die headglitched is het wat apart wellicht maar ook wel logisch, je richt je wapen maximaal tot ooghoogte of zelfs wat lager met een scope erop. tot die hoogte waar dan de loop zit kan je over dingen heen schieten, hoger dan schiet je tegen het object aan. dat je meer ziet boeit niet zoveel. Het blijft een game waar je beperkt bent in wat je wel en niet kan simuleren. Jou voorstel zou namelijk vele malen ingewikkelder worden om te implementeren. Het hele idee is echter te voorkomen dat men vrijwel onraakbaar headglitchen en dat is imho waar het om moet gaan.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:14:
[...]

Voor de speler die headglitched is het wat apart wellicht maar ook wel logisch, je richt je wapen maximaal tot ooghoogte of zelfs wat lager met een scope erop. tot die hoogte waar dan de loop zit kan je over dingen heen schieten, hoger dan schiet je tegen het object aan. dat je meer ziet boeit niet zoveel. Het blijft een game waar je beperkt bent in wat je wel en niet kan simuleren. Jou voorstel zou namelijk vele malen ingewikkelder worden om te implementeren. Het hele idee is echter te voorkomen dat men vrijwel onraakbaar headglitchen en dat is imho waar het om moet gaan.
Headglitchen an sich is vrij eenvoudig op te te lossen met mapdesign door boxen hoger of juist lager te maken, maar ik kan de laatste aanpassing aan een map van DICE niet herinneren.

En dan nog zijn headglitchers nog wel achter hun boxje weg te schieten, mits die enorme miskleun van cosmetic character flinching er maar niet in zou zitten. Na visual recoil met afstand de allerdomste game design beslissing OOIT en dat wil wat zeggen, want DICE heeft aardig wat bokken geschoten de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:45:
[...]

Headglitchen an sich is vrij eenvoudig op te te lossen met mapdesign door boxen hoger of juist lager te maken, maar ik kan de laatste aanpassing aan een map van DICE niet herinneren.

En dan nog zijn headglitchers nog wel achter hun boxje weg te schieten, mits die enorme miskleun van cosmetic character flinching er maar niet in zou zitten. Na visual recoil met afstand de allerdomste game design beslissing OOIT en dat wil wat zeggen, want DICE heeft aardig wat bokken geschoten de afgelopen jaren.
True, het probleem had er uberhaupt niet in moeten zitten door beter level design, maar dan heb je nog steeds wel de headglitch mogelijkheden op heuvels en trappen etc, waar je dus net over het randje kan kijken. Daarom is denk ik om de huidige toepassing gekozen die zorgt dat je nergens meer kan headglitchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Is het eigenlijk zo moeilijk om nu nog gewoon even wat van die 'dozen' net wat hoger te maken zodat daar sowieso headglitching niet meer mogelijk is? Ik weet niet echt wat die vierkante dingen zijn in BF4 op bv. goldmud railway bij E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:00:
Is het eigenlijk zo moeilijk om nu nog gewoon even wat van die 'dozen' net wat hoger te maken zodat daar sowieso headglitching niet meer mogelijk is? Ik weet niet echt wat die vierkante dingen zijn in BF4 op bv. goldmud railway bij E?
even afgezien van het feit dat ik niet weet hoe gemakkelijk die engine te gebruiken is met mapdesign, maar dan moet je denk ik een nieuwe passende texture maken, de vorm van het geraamte zeg maar groter maken waar die nieuwe texture op past, dat in elke plek waar die texture gebruikt is aanpassen, en dat voor elke box of plek waar je overheen kan kijken. Dat zal wel wat werk kosten maar mijns inziens niet verschrikkelijk veel werk. Als ik kijk hoe snel je in bijv unreal tournament een map kon maken was dat een avondje voor een simpele map en een aantal avondjes om er echt wat interessants van te maken.
Dan heb je het over een leek die er vrijwel de ballen van snapt, tov een pro die dit voor zijn werk al jaren doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dit is wat ons te wachten staat tbv headglitchen, alleen geen idee wanneer het in retail komt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5dZx7AWRKS8]

[ Voor 24% gewijzigd door Fonta op 27-02-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:17
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:52:
[...]

Nouja, extreem geavanceerd valt ook nog wel wat mee, maar inderdaad niet best dat mensen daar geld voor over hebben. Overigens is de eigenaar van die site al vanaf dag 1 op battlelog actief maar geband worden ho maar.... Want ja, naming and shaming hoort niet op een forum thuis he! :+
Als je haruhi bedoelt. die is gebanned op battlelog. na 4 jaar heeft EA-Rick hem
toch een ban gegeven.
btw, haruhi is niet de eigenaar van artificial aiming, hij is een admin en coder.

@brogola:

EA en Dice houden niet geheim wat de cheaters kunnen, je moet je alleen aan de forum
regels houden.
Heb zelf al 3 forum bans gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Net weer zo'n lekkere Op. Locker backrage. Thanks to retarted enemy team en AEK+Deagle heb ik in 10 seconden 17 kills verzilverd. Daarna ben ik helaas 'gekicked' met de melding dat ik geen internetconnectie heb, dat is erg vaag want alle andere sites deden het nog gewoon wel via mijn kabel. Is helaas al de tweede keer, heeft er iemand een oplossing? Die poort staat wel open.

Jammer dat ik toen Gaming Evolved niet had aanstaan, anders had ik hem graag gedeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Mijn provider is telfort en heb sinds een paar dagen een peering probleem
naar onze bf3 servers in londen, ik ga via lyon in frankrijk naar londen
met mijn connectie, voorheen was dat amsix en dan londen.
Gisteren een disconnect gehad van enkele minuten en vanavond
vette lag spikes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:37:
Net weer zo'n lekkere Op. Locker backrage. Thanks to retarted enemy team en AEK+Deagle heb ik in 10 seconden 17 kills verzilverd. Daarna ben ik helaas 'gekicked' met de melding dat ik geen internetconnectie heb, dat is erg vaag want alle andere sites deden het nog gewoon wel via mijn kabel. Is helaas al de tweede keer, heeft er iemand een oplossing? Die poort staat wel open.

Jammer dat ik toen Gaming Evolved niet had aanstaan, anders had ik hem graag gedeeld :P
Haha ik had laatst een vergelijkbaar iets maar dan met een silenced M249 + C4, alleen na een kill of 8 werd ik gekicked, de server had een regel dat mensen met 'extreme' K/D's gekicked worden om zo cheaters te weren, echter zat mijn K/D rond de 3.5 op dat moment :') Noem ik niet extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:56:
[...]

Haha ik had laatst een vergelijkbaar iets maar dan met een silenced M249 + C4, alleen na een kill of 8 werd ik gekicked, de server had een regel dat mensen met 'extreme' K/D's gekicked worden om zo cheaters te weren, echter zat mijn K/D rond de 3.5 op dat moment :') Noem ik niet extreem.
Pfff alsof high K/D automatisch cheaten betekent. Was het niet een noobs only server? Sommige hebben daar een K/D lock, om goede spelers te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stond ook nadrukkelijk in de server regels dus ik wist het voordat ik joinde, had echter eerder verwacht dat het om een veel hogere K/D ratio zou gaan, beetje jammer, zat midden in een LMG backrage en er waren nog zeker 3-4 enemies die ik had kunnen neerknallen toen opeens het zwart scherm tevoorschijn kwam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:37:

OBS met Quicksync als encoder en de juiste settings is imo veel beter dan gaming evolved. Als je met game GVR alt tabbed terwijl je aan het opnemen bent is soms het hele bestand corrupt of iig het deel na de alt tab (bij mij tenminste, alleen het geluid wordt daaarna opgenomen, beeld is bevroren). OBS blijft gewoon de game opnemen zelfs als je die in de achtergrond hebt draaien met chrome/ts/spotify oid ervoor. Ook zo goed als geen performance loss dankzij Quicksync.
Brogala schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:58:
[...]

Pfff alsof high K/D automatisch cheaten betekent. Was het niet een noobs only server? Sommige hebben daar een K/D lock, om goede spelers te voorkomen.
Aka boosting. Is tegen de EA TOS IIRC. Gewoon rapporteren op de pagina van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:23:
[...]

OBS met Quicksync als encoder en de juiste settings is imo veel beter dan gaming evolved. Als je met game GVR alt tabbed terwijl je aan het opnemen bent is soms het hele bestand corrupt of iig het deel na de alt tab (bij mij tenminste, alleen het geluid wordt daaarna opgenomen, beeld is bevroren). OBS blijft gewoon de game opnemen zelfs als je die in de achtergrond hebt draaien met chrome/ts/spotify oid ervoor. Ook zo goed als geen performance loss dankzij Quicksync.

[...]

Aka boosting. Is tegen de EA TOS IIRC. Gewoon rapporteren op de pagina van de server.
Werkt dat OBS met Quicksync ook met Mantle?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:19:
Dit is wat ons te wachten staat tbv headglitchen, alleen geen idee wanneer het in retail komt.
[video]
Waardeloos, als je dus achter cover zit kun je wel geraakt worden maar niet terugschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Zantiath schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:44:
[...]
Fonta schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:19:
[video]
Dit is dus precies hoe ik het zei dat ze het gaan oplossen. Je kijkt en mikt over je cover heen maar je schiet in de box... Het idee van de dozen verhogen lijkt mij dan makkelijker te fixen.

Wel raar btw dat je bij CS:GO er niemand over hoort en in BF weer iedereen loopt te miepen over dit onderwerp. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:23:
[...]

[...]

Ik heb hier (helaas) een AMD FX8320, dus geen Quicksync :N Ik haal trouwens nog steeds geen stabiel 144FPS op alles op low muv mesh (ultra) met een Sapphire R9 290 OC TRI-X. En dat met gewoon 1080p 23''.

Gezien jij op 1440p 27'' ca 120FPS haalt met dezelfde settings en ik dacht dat iemand anders hier zei dat hij 150FPS op high haalde vrees ik toch dat mijn processor de bottleneck is... M'n FPS is al heel erg geboost door origin in-game uit te zetten en RenderDevice.RenderAheadLimit 1 maar volgens mij nog niet op normaal niveau.

Verder zal ik eens kijken of ik die server nog kan vinden.

Edit: @hierboven, bij CS:GO lijkt het ook wel specifiek mapdesign te zijn. Bijvoorbeeld @ Dust2 bij B short hebben ze express die doos neergezet om de tunnel te kunnen verdedigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brogala op 28-02-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 09:24:
[...]

Ik heb hier (helaas) een AMD FX8320, dus geen Quicksync :N Ik haal trouwens nog steeds geen stabiel 144FPS op alles op low muv mesh (ultra) met een Sapphire R9 290 OC TRI-X. En dat met gewoon 1080p 23''.

Gezien jij op 1440p 27'' ca 120FPS haalt met dezelfde settings en ik dacht dat iemand anders hier zei dat hij 150FPS op high haalde vrees ik toch dat mijn processor de bottleneck is... M'n FPS is al heel erg geboost door origin in-game uit te zetten en RenderDevice.RenderAheadLimit 1 maar volgens mij nog niet op normaal niveau.

Verder zal ik eens kijken of ik die server nog kan vinden.

Edit: @hierboven, bij CS:GO lijkt het ook wel specifiek mapdesign te zijn. Bijvoorbeeld @ Dust2 bij B short hebben ze express die doos neergezet om de tunnel te kunnen verdedigen.
Op mantle 1920x1080 haal ik 120-130FPS bij Test Range. Alles ultra geen AA. :)
Ook met de zelfde kaart. Helaas heb ik nu nog een 60hz monitor maar binnenkort een 1440P 120/144hz Freesync monitor kopen. Dan moet ik weliswaar op 1080P spelen tot ik me pc ga upgraden met dual 390X. :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2015 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:00:
[...]

Ook met de zelfde kaart. Helaas heb ik nu nog een 60hz monitor maar binnenkort een 1440P 120/144hz Freesync monitor kopen. Dan moet ik weliswaar op 1080P spelen tot ik me pc ga upgraden met dual 390X. :9~
Ik wacht ook op zo'n leuke monitor. Ze worden helaas wat te duur voor me... Trouwens, dual 390X _/-\o_
Daar heb ik geen geld voor hoor! :9

Straks even kijken wat ik haal op ultra @ test range.

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 28-02-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:49:
[...]

Ik wacht ook op zo'n leuke monitor. Ze worden helaas wat te duur voor me... Trouwens, dual 390X _/-\o_
Daar heb ik geen geld voor hoor! :9

Straks even kijken wat ik haal op ultra @ test range.
Bij test range haal je altijd ~20 meer fps dan in een 64 player map. Ook al join je een lege server en ga je ergens naar binnen (Pearl Market ofzo) haal je nooit de fps die je bij test range haalt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:00:
[...]

Als je al zo hoog zit dan vraag ik mij af of free sync wel zin heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
NLsandman schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Als je al zo hoog zit dan vraag ik mij af of free sync wel zin heeft?
Andere games misschien? Bij singeplayer games / games waar ik niet echt goed in ben wil ik graag altijd zo hoog mogelijke settings maar het moet wel smooth (atm dus 60FPS) blijven. Ik heb gelezen dat het met FreeSync al veel eerder smooth aanvoelt 8)

Maar eerst even afwachten wat andere ervan denken ;)

Edit: iig 1 ding ontdekt. Ik vroeg me al af waarom ik zo lagte maar in Afterburner heb ik de fan speed kennerlijk op 30 procent gezet. Daardoor klokte de videokaart zich erg terug om niet boven de 75 graden uit te komen en lagte ik als de tering. En ik me maar afvragen waarom m'n PC zoveel herrie in idle maakte |:( Man man man

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 28-02-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:07:
[...]

Andere games misschien? Bij singeplayer games / games waar ik niet echt goed in ben wil ik graag altijd zo hoog mogelijke settings maar het moet wel smooth (atm dus 60FPS) blijven. Ik heb gelezen dat het met FreeSync al veel eerder smooth aanvoelt 8)

Maar eerst even afwachten wat andere ervan denken ;)

Edit: iig 1 ding ontdekt. Ik vroeg me al af waarom ik zo lagte maar in Afterburner heb ik de fan speed kennerlijk op 30 procent gezet. Daardoor klokte de videokaart zich erg terug om niet boven de 75 graden uit te komen en lagte ik als de tering. En ik me maar afvragen waarom m'n PC zoveel herrie in idle maakte |:( Man man man
Lol bij mij gaat ie standaard op 60-65% als ik game. 8)
Fan speed curves vertrouw ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Brogala schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:07:
[...]

Mijn systeem werk echt dikke prima, maximale settings zonder systeembestanden van windows of bf aan te passen. Als ik iets beter systeem zou hebben zou ik ipv 1070 spm en 295 skill misschien 1100 een 300 hebben, dus ik snap dat gezever niet. Kan het gewoon niet liggen aan je skills die gewoon niet goed genoeg zijn? En met of zonder de 2x xp heb ik spm 300 tot 2000. Dat is zowel met als zonder bonuspack, dus dat maakt volgens mij geen donder uit, eerder of je met je squad samen werkt of niet.

Btw, niet alleen jij, maar er zijn meer die klagen over hun systeem/skills.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4570 Boxed€ 197,50€ 197,50
1Gigabyte G1.Sniper Z87€ 0,-€ 0,-
1Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB€ 0,-€ 0,-
1Samsung HD204UI , 2TB SATA-300, 32MB, 5400rpm€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 3TB€ 96,74€ 96,74
1Cooler Master CM 690€ 0,-€ 0,-
1Samsung Syncmaster T220 Zwart€ 0,-€ 0,-
1Logitech X-540€ 0,-€ 0,-
1Logitech MX518€ 0,-€ 0,-
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 57,-€ 57,-
1LG CH10LS20 (10x, SATA-300, dual-layer, Zwart, Retail)€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Real Power M520€ 0,-€ 0,-
1Plextor PX-256M5S 256GB€ 122,10€ 122,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 473,34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Megupe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 03:47:
[...]

Mijn systeem werk echt dikke prima, maximale settings zonder systeembestanden van windows of bf aan te passen. Als ik iets beter systeem zou hebben zou ik ipv 1070 spm en 295 skill misschien 1100 een 300 hebben, dus ik snap dat gezever niet. Kan het gewoon niet liggen aan je skills die gewoon niet goed genoeg zijn? En met of zonder de 2x xp heb ik spm 300 tot 2000. Dat is zowel met als zonder bonuspack, dus dat maakt volgens mij geen donder uit, eerder of je met je squad samen werkt of niet.

Btw, niet alleen jij, maar er zijn meer die klagen over hun systeem/skills.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4570 Boxed€ 197,50€ 197,50
1Gigabyte G1.Sniper Z87€ 0,-€ 0,-
1Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB€ 0,-€ 0,-
1Samsung HD204UI , 2TB SATA-300, 32MB, 5400rpm€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 3TB€ 96,74€ 96,74
1Cooler Master CM 690€ 0,-€ 0,-
1Samsung Syncmaster T220 Zwart€ 0,-€ 0,-
1Logitech X-540€ 0,-€ 0,-
1Logitech MX518€ 0,-€ 0,-
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 57,-€ 57,-
1LG CH10LS20 (10x, SATA-300, dual-layer, Zwart, Retail)€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Real Power M520€ 0,-€ 0,-
1Plextor PX-256M5S 256GB€ 122,10€ 122,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 473,34
Alsof Skill en SPM iets zeggen over hoe goed je bent.. Een stabiel systeem, en dips die niet onder je refreshrate uitkomen zijn zeker van belang om beter je mannetje te kunnen staan. Framedrops treden vaak op in hectische momenten, en dat maakt echt wel een verschil als je het overzicht kan behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
fynrd1 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 05:23:
[...]

Alsof Skill en SPM iets zeggen over hoe goed je bent.. Een stabiel systeem, en dips die niet onder je refreshrate uitkomen zijn zeker van belang om beter je mannetje te kunnen staan. Framedrops treden vaak op in hectische momenten, en dat maakt echt wel een verschil als je het overzicht kan behouden.
ik noem 2 voorbeelden, die 2 zijn idd niet per definitie je vaardigheid in dit spel. Echter wel makkelijk te kwantificeren.
Tja, en ik heb niet meegemaakt dat ik framedrops meemaak die mij in de problemen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megupe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:15:
[...]

ik noem 2 voorbeelden, die 2 zijn idd niet per definitie je vaardigheid in dit spel. Echter wel makkelijk te kwantificeren.
Tja, en ik heb niet meegemaakt dat ik framedrops meemaak die mij in de problemen brengt.
skill stat is meest waardeloze en nietszeggende stat in bf4. speel je veel dm en tdm dan is je skill stat veel hoger dan als je voornamelijk CQ speelt. Kill per minute is leuk als je infi only games speelt maar in bf zegt dat niets, je kan een kd van 100-0 halen met een kpm van onder de 1kpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Lol, vandaag met 3 uur spelen SPM +50. Thanks to 200% boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:12:
Lol, vandaag met 3 uur spelen SPM +50. Thanks to 200% boosts.
757 SPM hier, Division 2 :)

Wel een mooie 0.56 K/D u jelly 8)7

Met 70 uur ben ik wel een beginner :'(
http://battlelog.battlefi...anNED/stats/866609410/pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
Skill punten zegt inderdaad niks over hoe goed een speler is, dit gaat echt met grote getallen op en neer.
Regelmatig heb ik een skill van 200 a 450 dit schommelt binnen een paar potjes zo omhoog of omlaag dus hieruit kun je niet afleiden of een speler goed is. Van de Spm kun je dit uiteraard ook niet want een TDM speler zal nooit zoveel punten binnenharken als iemand die CQL speelt.

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duckiee-Duck schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:49:
Skill punten zegt inderdaad niks over hoe goed een speler is, dit gaat echt met grote getallen op en neer.
Regelmatig heb ik een skill van 200 a 450 dit schommelt binnen een paar potjes zo omhoog of omlaag dus hieruit kun je niet afleiden of een speler goed is. Van de Spm kun je dit uiteraard ook niet want een TDM speler zal nooit zoveel punten binnenharken als iemand die CQL speelt.
Ja en noobs lachen om mij K/D wat in BF je niks kan schelen.
Ik redeploy altijd als ik bijv een point heb gecaptured, en ik ga 100x per match dood door mijn eigen C4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:59:
[...]

Ik redeploy altijd als ik bijv een point heb gecaptured, en ik ga 100x per match dood door mijn eigen C4's.
Waarom doe je redeploy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megupe schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Waarom doe je redeploy?
Waarom niet? Ik speel BF4 voor de hectische gameplay, niet om beetje rond te campen tot ik iets kan doen.
Volgens mij word je altijd gerankt op aantal xp in bf en niet aantal kills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:05:
[...]

Waarom niet? Ik speel BF4 voor de hectische gameplay, niet om beetje rond te campen tot ik iets kan doen.
Volgens mij word je altijd gerankt op aantal xp in bf en niet aantal kills 8)
Ik ben hier wel enigzins tegen, je kan ipv je team minder tickets bezorgen ook gewoon 30 sec lopen naar de nieuwe objective/actie. Je bent ook wel een beetje geobsedeerd door rank hoor, je speelt toch voor de fun en niet voor wat voor een rank je bent ;)

Edit: wacht- wacht- je haalt toch XP met kills? :o :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 01-03-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin BF4 een steeds waardelozer spel te vinden. Iedereen hangt/ligt maar wat rond zonder te pushen. Als je er dan zelf eindelijk in je eentje door bent blijft de rest achter om nutteloos rpg en airbusts de tunnel in teschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:15:
[...]

Ik ben hier wel enigzins tegen, je kan ipv je team minder tickets bezorgen ook gewoon 30 sec lopen naar de nieuwe objective/actie. Je bent ook wel een beetje geobsedeerd door rank hoor, je speelt toch voor de fun en niet voor wat voor een rank je bent ;)

Wat boeit mij dat? Als je wint/verliest in BF4 krijg je niks/verlies je niks.
En aan het einde scheld toch iedereen elkaar uit voor cheater/hacker omdat je verloren hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:19:
[...]

En aan het einde scheld toch iedereen elkaar uit voor cheater/hacker omdat je verloren hebt. :+
No offense, maar daar gaat het dus mis bij BF4. Niemand speelt meer voor het team, iedereen gaat voor z'n eigen stats. Moet zeggen dat ik die neiging ook wel heb als toch niemand me helpt met de flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Je krijgt 1500 punten voor het winnen van een ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:23:
[...]

No offense, maar daar gaat het dus mis bij BF4. Niemand speelt meer voor het team, iedereen gaat voor z'n eigen stats. Moet zeggen dat ik die neiging ook wel heb als toch niemand me helpt met de flank.
Lol zoals je bij mijn stats hierboven ziet, ga ik altijd voor de captures en neem alle kills die erbij komen graag mee.

Ik ben ook de gene die alle helis/jets jat om zo snel ergens te komen >:)
fynrd1 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:24:
[...]

Je krijgt 1500 punten voor het winnen van een ronde
Dat is niks bij een score van 15k-20k.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-10 09:58
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:25:
[...]

Lol zoals je bij mijn stats hierboven ziet, ga ik altijd voor de captures en neem alle kills die erbij komen graag mee.

Ik ben ook de gene die alle helis/jets jat om zo snel ergens te komen >:)

[...]

Dat is niks bij een score van 15k-20k.
Herkenbaar!
Teamplay is leuk als je clan tegen clan kan doen, zo ffa heeft het totaal geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

genesisfm schreef op zondag 01 maart 2015 @ 21:27:
[...]

Herkenbaar!
Teamplay is leuk als je clan tegen clan kan doen, zo ffa heeft het totaal geen zin...
Yep ben een beginner (70 uur) en heb nog niet de tijd gehad.
Daarom vind ik Hardline leuker daar moet je meer samenwerken, vooral in Hotwire/Heist _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:15:
[...]

Een keer redeploy als je in de middle of nowhere zit, is prima maar bij elke flag is het nutteloos, dan haal je gewoon tickets naar beneden voor geen enkele logische reden. De meeste maps ben je in 2 min naar de andere kant gerend.
Heli's als taxi's te dumpen om alleen ergens te komen is ook een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-10 13:00
[...]
dat voor hacker uitgemaakt worden heb ik meestal al tijdens de game...
het gebeurd me steeds vaker dat het enemy team zegt "easy" verloren te hebben zodra het spel is afgelopen :+
SouLLeSSportal schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:40:
[...]
Heli's als taxi's te dumpen om alleen ergens te komen is ook een no go.
jets ook niet aub!

[ Voor 18% gewijzigd door lordprimoz op 02-03-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Sowieso geen enkel voertuig als taxi gebruiken... Die dingen hebben een doel, gebruik ze daar dan ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
nou fonta, mag ik jetski's en quads wel gebruiken als transport? =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
lordprimoz schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:44:
nou fonta, mag ik jetski's en quads wel gebruiken als transport? =P
Zorg dan wel dat je de voertuigen direct kapot maakt. Als je ze niet meer nodig hebt.
Erg irritant als je bij je base moet spawnen en er staat niets. En dus pokke end moet lopen.
En voorkom dat de enemy er mee aan de haal gaat.

Zo vaak dat je ziet, dat een sniper de attack heli pakt om op zijn ideale kampeerplekje te komen. En dan de enemy met de heli er vandoor gaat. En bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door Kasper op 02-03-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Blo0odyHell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:09:
[...]

Zorg dan wel dat je de voertuigen direct kapot maakt. Als je ze niet meer nodig hebt.
Erg irritant als je bij je base moet spawnen en er staat niets. En dus pokke end moet lopen.
En voorkom dat de enemy er mee aan de haal gaat.

Zo vaak dat je ziet, dat een sniper de attack heli pakt om op zijn ideale kampeerplekje te komen. En dan de enemy met de heli er vandoor gaat. En bedankt!
je hebt blijkbaar nog nooit met mij gespeeld =P im going down with the heli!

Ik snap nooit dat mensen de transport heli alleen maar gebruiken om van punt a naar b te gaan. Het is echt een super sterk ding. met twee capabele gunners en een goede piloot kan je de hele airspace op bijv siege of shanghai domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:10:
[...]

757 SPM hier, Division 2 :)

Wel een mooie 0.56 K/D u jelly 8)7

Met 70 uur ben ik wel een beginner :'(
http://battlelog.battlefi...anNED/stats/866609410/pc/
Ik dacht juist dat ze iedereen in div. 1 zetten om iedereen een goed gevoel te geven
SouLLeSSportal schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:06:
[...]

skill stat is meest waardeloze en nietszeggende stat in bf4. speel je veel dm en tdm dan is je skill stat veel hoger dan als je voornamelijk CQ speelt. Kill per minute is leuk als je infi only games speelt maar in bf zegt dat niets, je kan een kd van 100-0 halen met een kpm van onder de 1kpm.
De skill stat zal na de CTE patch met de "skill based teambalancer" iets minder waardeloos en nietszeggend zijn. Of iemand veel tdm oid speelt kun je zien aan het aantal SS. Skill stat wordt berekend door 60% "general" spm (dus zonder alle xp boost en medal onzin), 30% KPM en 10% KD. Als je 100-0 gaat met <1 kpm en dus weinig spm zal dat echt wel terug te zien zijn.
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:59:
[...]

Verklaart waarom je een w/l ratio van 30% hebt |:(
Misschien iets meer naar rivalxfactor kijken.
Duckiee-Duck schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:49:
Natuurlijk wel. Ik ben het met je eens dat het teveel op en neer gaat, het zou iets meer consistent moeten zijn, net als de andere stats kd, spm en kpm. Ik zou zeggen dat een speler onder de 200 waarschijnlijk een server seeder is, 200-400 slecht, 400-600 redelijk, 600-800 best goed en >800 nog iets beter. >950 waarschijnlijk leadmachine of een goede AS speler op een zeldzame volle server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Morgen de langverwachte patch?
Battlelog and Multiplayer across all games will be unavailable for 1h starting March 3 1AM PDT / 09.00 UTC due to Game & Server Update for Battlefield 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Bee.nl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:56:
Morgen de langverwachte patch?
[...]
oeh, ik hoop het echt! eindelijk een attack heli die wat beter te vliegen is.

voor de liefhebber, dit zijn waarschijnlijk de patchnotes voor de patch van morgen. De ucav debuf is van wat ik kan lezen nog niet toegevoegd:
- New Heli Physics
- Squad Obliteration mode
- All kinds of HUD customization (color changes, showing rank in squad list, vehicle occupation, ...)
- Jet HUD improvements
- Medic Bag heal changes
- Spawning on teammate changes
- Mantle Optimizations
- Improved netcode for long distance and for vehicles
- Wrong health shown fix
- Not getting stuck on little objects/stairs
- 3P weapon up animation when ADS
- Bullet Tracers
- Dead Players are grey in scoreboard
- Some Bullet Collision Updates to many maps
- Dogtags with stats
- Footstep Audio Mixing fixes
- Heli spawn moved to ground on SoS
- Smoother 3P side to side movement
- Soldier Camo does not get reset

EDIT: dit heeft het waarschijnlijk niet gehaald voor de patch van morgen:
-Anything new from the last three weeks
-Heli Weaopn chaneges (including scout aiming fix)
-Jet Physic changes
-Jet Weapon changes
-Audio Shout Cleanup ("man down")
-Mortar and UCAV changes
-ACE23 and AEK changes
-Night map
-Weapon down animation when close to a wall/object

[ Voor 14% gewijzigd door lordprimoz op 02-03-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:53:
Verklaart waarom je een w/l ratio van 30% hebt |:(
Misschien iets meer naar rivalxfactor kijken.
Gewoon bad luck. Ik reset af en toe mijn stats trouwens.
In BFH had ik weer 66% in een week tijd ofzo ;)

Als ik straks mijn 144hz beeldscherm heb gaan mijn stats vast verbeteren. :D
Blo0odyHell schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:09:
Of je doet C4 op je quad/bike/jet en je rijdt tegen een tank aan :*)
Altijd als ik dat wil doen spawnt er een noob op en gaat met mijn voertuig ervandoor :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ah die notes staan dus op Reddit. Ik zie geen headglitch fix in de lijst. Dat zou erg jammer zijn. In infantry play is het erg storend dat er kogels uit iemands kruin kunnen komen. Het stond nog als prototype in CTE, maar leek wel af te zijn volgens de nieuwsberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
lordprimoz schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:29:
[...]

oeh, ik hoop het echt! eindelijk een attack heli die wat beter te vliegen is.

voor de liefhebber, dit zijn waarschijnlijk de patchnotes voor de patch van morgen. De ucav debuf is van wat ik kan lezen nog niet toegevoegd:

EDIT: dit heeft het waarschijnlijk niet gehaald voor de patch van morgen:
-Anything new from the last three weeks
-Heli Weaopn chaneges (including scout aiming fix)
-Jet Physic changes
-Jet Weapon changes
-Audio Shout Cleanup ("man down")
-Mortar and UCAV changes
-ACE23 and AEK changes
-Night map
-Weapon down animation when close to a wall/object
Gelukkig geen jet physic changes . Ben nu net een beetje de basis van vliegen aan het leren moet je weer opnieuw de testrange op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik hoop echt heel erg dat ze niks met de AEK en ACE23 gaan doen volgende patch. Gelukkig zit het er deze patch iig niet in :)

AEK-971
Recoil vertical - 0.42 (was 0.38)
Recoil left - 0.23 (was 0.15)
First Shot Recoil Multiplier - 2.55 (was 3.0)

ACE 23
Magazine capacity - 36 (was 31)
Short reload - 2.3 sec (was 2.1 sec)
Long reload - 3.35 sec (was 3.1 sec)
First Shot Recoil Multiplier - 2.2 (was 2.0)

Snap niet waarom dat zo nodig is, ACE23 meer ammo maar meer recoil en AEK alleen maar meer recoil!? Vind de weapon balance eigenlijk zeer goed en kan met elke gun redelijk spelen (los van PDW's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:53:
Ik zou zeggen dat een speler onder de 200 waarschijnlijk een server seeder is, 200-400 slecht, 400-600 redelijk, 600-800 best goed en >800 nog iets beter. >950 waarschijnlijk leadmachine of een goede AS speler op een zeldzame volle server.
Gaat het nu over skill of SPM? Als dit skill zou zijn ben ik slecht, maar hang ik wel net tegen div 1 wereldwijd aan.

En ik vind een aantal wapens ook prima te hanteren, waaronder de ACE 23, die is best lekker. Met name op niet te korte afstand.

Jammer dat wellicht de nachtmap er niet in komt. En de heli's in SoS, worden die van de daken afgeknald ofzo dat ze omlaag gaan?
En ik heb met de AK 5C dogtag stats hoeveel kills ik ermee gemaakt heb. Al had je dat voorheen ook met revives etc. Maar leuk als ze meer stats in de dogtags weer gaan geven.

[ Voor 31% gewijzigd door Megupe op 02-03-2015 20:32 . Reden: ACE 23 en bugfixes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megupe schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:29:
[...]

Gaat het nu over skill of SPM? Als dit skill zou zijn ben ik slecht, maar hang ik wel net tegen div 1 wereldwijd aan.
Die 950 SPM zou ik makkelijk halen met een betere setup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Bee.nl schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:59:
Ah die notes staan dus op Reddit. Ik zie geen headglitch fix in de lijst. Dat zou erg jammer zijn. In infantry play is het erg storend dat er kogels uit iemands kruin kunnen komen. Het stond nog als prototype in CTE, maar leek wel af te zijn volgens de nieuwsberichten.
Ach ja, is in bijvoorbeeld CS: GO ook zo, en daar hoor je er niemand over klagen.
IMHO is het dan ook een van de minder belangrijke dingen. Een goede solide netcode is veel belangrijker.
Zelf ren ik ook geregeld van HG spot nar HG spot, als anderen het doen waarom zelf dan niet.
dhrhagenees.cro schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:11:
[...]

Gelukkig geen jet physic changes . Ben nu net een beetje de basis van vliegen aan het leren moet je weer opnieuw de testrange op.
Volgens mij was daar ook het eea aan veranderd maar pin me er niet op vast.
Mij ga je toch niet in een jet vinden :+

Maaruhm, wat een bullshit zulke skill levels.
Hier de stats van de ESL Versus #1:
http://battlelog.battlefi...iiiii/stats/351784844/pc/
579 skill.

[ Voor 7% gewijzigd door Fonta op 03-03-2015 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

Arfman

Drome!

Megupe schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:29:
En de heli's in SoS, worden die van de daken afgeknald ofzo dat ze omlaag gaan?
Ja, soms heb je een baseraper die met de andere AH TV's gaat afschieten terwijl je nog opstijgt. Of 3 seconden nadat je opstijgt wordt je gelocked vanaf de toren (C) met Stingers. Zeer irritant en de leuke potjes SoS met een AH zijn dan ook op 1 hand te tellen. Hopelijk helpt dit een klein beetje.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Fonta schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:48:
[...]

Ach ja, is in bijvoorbeeld CS: GO ook zo, en daar hoor je er niemand over klagen.
IMHO is het dan ook een van de minder belangrijke dingen. Een goede solide netcode is veel belangrijker.
Zelf ren ik ook geregeld van HG spot nar HG spot, als anderen het doen waarom zelf dan niet.
Dat is ook wel zo. De mate van HG-frustratie wordt sterk beïnvloed door het (niet) functioneren van de netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:48:
[...]

[...]

Volgens mij was daar ook het eea aan veranderd maar pin me er niet op vast.
Mij ga je toch niet in een jet vinden :+

Maaruhm, wat een bullshit zulke skill levels.
Hier de stats van de ESL Versus #1:
http://battlelog.battlefi...iiiii/stats/351784844/pc/
579 skill.
In cs heb je ook geen flinching en een hs is in principe een kill. Bij een speler dus meerdere keren een hs moeten maken heb je geen last van, wat juist hetgeen is wat in bf headglitchen zo irritant maakt. ;)
goede netcode zou gewoon een standaard moeten zijn en niet een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Dat is ook weer zo natuurlijk.

Battlelog is inmiddels ook weer up!
Many changes!
http://static.cdn.ea.com/...atchnotes_WinterPatch.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:21:

Many changes!
nice lijstje van verbeteringen :) hopelijk werkt de boel nu ook weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Fonta schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:21:

Many changes!
de aanpassingen die ik had gepost komen behoorlijk goed overeen =P Vanavond tijd voor barrel rolls in de attackheli xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
De aanpassingen waren natuurlijk wel te voorspellen naar gezien wat er in de CTE voorbij gekomen is.

In de CTE voelde de hitreg in ieder geval een heel stuk beter aan.
Wat ik wel mis in de update notes is bijvoorbeeld het kunnen aanpassen van de kleur van je crosshair, en dat deze nu "high-res" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:57:
[...]

Ja, soms heb je een baseraper die met de andere AH TV's gaat afschieten terwijl je nog opstijgt. Of 3 seconden nadat je opstijgt wordt je gelocked vanaf de toren (C) met Stingers. Zeer irritant en de leuke potjes SoS met een AH zijn dan ook op 1 hand te tellen. Hopelijk helpt dit een klein beetje.
in 3 sec zit je gewoon achter het gebouw waar je van opstijgt, kwestie van vol vermogen, omhoog en gelijk naar links, als je naast het gebouw vliegt gelijk naar beneden, mocht je hard lock hebben dan raken die raketten je toch niet. als ze op gebouw zitten waar ze eigenlijk alleen op kunnen parachutedroppen, tja dat maakt het lastiger. tv in spawn is gewoon zielig, maar beetje geluk raakt die er met voorgaande maneuvre 1tje en kan je gelijk landen en reppen, dan hetzelfde doen met tv maar vanaf andere plek, uit cover komen omhoog, vuren en gelijk weer naar beneden zakken achte gebouw. :)
Of full leroy gaan en met rocket pods en gunner op hem afgaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-10 22:24
Heeft iemand Squad Obliteration al geprobeerd? Ik vind het erg tegenvallen tot nu toe. Ik was onder de indruk dat het 5v5 zou moeten zijn, maar de meeste servers staan 16 t/m 32 spelers toe wat ervoor zorgt dat het weer net zo chaotisch word als reguliere Obliteration wat ik echt niks aan vind. Het idee vind ik erg tof, ze hebben de maps kleiner gemaakt, veel meer cover toegevoegd en voertuigen uitgezet. Ik had gehoopt op een fatsoenlijke competitive gamemode, maar dit gaat nergens over. Hopelijk worden de server admins wakker, ik denk dat het ook een stuk leuker zou zijn in classic mode.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Pffff fijne patch. Maanden zonder problemen gespeeld, nu al na een half uurtje de eerste crash.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Avioto schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:59:
Heeft iemand Squad Obliteration al geprobeerd? Ik vind het erg tegenvallen tot nu toe. Ik was onder de indruk dat het 5v5 zou moeten zijn, maar de meeste servers staan 16 t/m 32 spelers toe wat ervoor zorgt dat het weer net zo chaotisch word als reguliere Obliteration wat ik echt niks aan vind. Het idee vind ik erg tof, ze hebben de maps kleiner gemaakt, veel meer cover toegevoegd en voertuigen uitgezet. Ik had gehoopt op een fatsoenlijke competitive gamemode, maar dit gaat nergens over. Hopelijk worden de server admins wakker, ik denk dat het ook een stuk leuker zou zijn in classic mode.
Matchmaking en private matches zijn the way to go.
Siege heeft geen cover nu, maar dat fixen we zo snel mogelijk.
Have fun, het is een erg leuke mode :). Al zeg ik het zelf haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
Fanta schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:13:
Pffff fijne patch. Maanden zonder problemen gespeeld, nu al na een half uurtje de eerste crash.
"We are aware. Crashes on patch day is normal (driver mismatches, origin being twitchy, server restarts etc). We are monitoring" (twitter)

"Next patch is called the spring patch - I can't say exact dates. Headglitch will make that one (we have a final version now)"

[ Voor 16% gewijzigd door Kasper op 03-03-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Blo0odyHell schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:37:
[...]

"We are aware. Crashes on patch day is normal (driver mismatches, origin being twitchy, server restarts etc). We are monitoring" (twitter)
We gaan het afwachten.. Ik kan me niet heugen dat ik eerder crashes heb ervaren op patch day.. Hooguit een beetje extra lag.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazybones
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21
Geweldige patch ... tank granaten schieten door voorwerpen heen zonder schade. Schiet op vijand close range en ook daar gebeurt niets. En ja, blijf nog steeds tijdens lopen spontaan vast zitten op steentjes zo groot als een dobbelsteen. En dat een Stinger op 400 meter geen targets kan pakken is natuurlijk helemaal onzinnig.

Dan het positieve: vuur en rook lijken er beter uit te zien en tank movement is prettiger.

[ Voor 27% gewijzigd door lazybones op 03-03-2015 22:47 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Nou, ook een leuke nieuwe bug die me nu al de hele avond lastig valt. Als je dood gaat krijg je meteen het revive schermpje te zien (terwijl niemand je revived) en dan kun je niets selecteren. Je blijft dan de hele tijd dood liggen tot dat je de server verlaat. Ik heb het nu één keer opgelost door naar commander te switches, maar ook daar kreeg ik een bug waardoor mijn muis ineens verdween en ik niets meer kon doen.

Daarnaast heb ik nog na het verlaten van servers dat BF.exe stopped working, ook iets wat ik voorheen nooit had. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Het zal wel aan mij liggen, maar de attack heli is nu zo snel en wendbaar dat ik als gunner totaal geen tijd/damage output heb om meerdere enemy's overhoop te schieten. Die splash damage nerf van de gunner van een aantal patches terug mag voor mijn part dus weer teruggedraaid worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-10 08:59
BF4 Standard Edition is momenteel te koop voor 10 euro in de Origin store.

Quasi het laagste dat het al geworden is, maar ik blijf twijfelen, zeker omdat BF3 nog veel goedkoper was en zelfs een week gratis. Zou het nu niet graag kopen om dan binnen 6 maanden te horen dat ze zoiets weer flikken.

Heb BF3 ongeveer 200 uur gespeeld, schitterend spel, al had ik heel veel moeite om te winnen tegen high lvl players die al alle unlocks hebben. Hopelijk kan BF4 me ook zo lang boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44

Arfman

Drome!

Dus voor minder dan een tientje heb je al 200 uur gespeeld in BF3?

Gewoon kopen, geen geld vppr zoveel uur vermaak imho.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

lordprimoz schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:44:
Het zal wel aan mij liggen, maar de attack heli is nu zo snel en wendbaar dat ik als gunner totaal geen tijd/damage output heb om meerdere enemy's overhoop te schieten. Die splash damage nerf van de gunner van een aantal patches terug mag voor mijn part dus weer teruggedraaid worden....
We gaan gewoon nog wat meer oefenen vanavond, dan komt het vast goed.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Yessss weer crashes na de patch oOo d:)b

Leuke veranderingen, en zitten zeker een aantal goeden zoals niet kunnen spawnen op squad mate als hij in combat is. Maar geen UCAV nerf en weer crashes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-10 08:59
Zijn er overpowered guns zoals de M16A3 in BF3 met een foregrip & heavy barrel?
Dat ik toch zeker de beste wapens kies om te levellen.

Heb het dus gekocht, 10 euro, via de Origin shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satangel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:58:
Zijn er overpowered guns zoals de M16A3 in BF3 met een foregrip & heavy barrel?
Dat ik toch zeker de beste wapens kies om te levellen.

Heb het dus gekocht, 10 euro, via de Origin shop
AEK met heavy barrel en angled grip is behoorlijk sterk
Pagina: 1 ... 34 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.