de meeste wapens zijn redelijk goed gebalanced. Maar je hebt natuurlijk voor iedere gamestyle een voorkeur natuurlijk. Zo heb ik voor mn engineer vaak de mpx, voor assault de AEK( maar ace23 is ook goed) support heb ik meestal een mtar omdat ik wijger een smg te nemen( maar die zijn voor lange afstanden echt nog altijd beetje OP). En voor de sniper, tjah... zelf kiezen zou ik zeggen
Ik ben blij met deze patch! Tanks en helis bewegen veel soepeler. Do a barrel roll!
De rode crosshair bij een kill is ook erg handig, ik heb een groot scherm en verwar de "Squad spawn bonus"-berichten, die ik vanuit mijn ooghoek zie, soms met kill-berichten, waardoor ik te vroeg stop met schieten. Nu niet meer!
De rode crosshair bij een kill is ook erg handig, ik heb een groot scherm en verwar de "Squad spawn bonus"-berichten, die ik vanuit mijn ooghoek zie, soms met kill-berichten, waardoor ik te vroeg stop met schieten. Nu niet meer!
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 05-03-2015 08:36 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Niet echt overpowered, maar er zijn zeker wapens die voorkeur genieten boven anderen.Satangel schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:58:
Zijn er overpowered guns zoals de M16A3 in BF3 met een foregrip & heavy barrel?
Dat ik toch zeker de beste wapens kies om te levellen.
Heb het dus gekocht, 10 euro, via de Origin shop
Met assault worden de AEK, ACE en L85A2 vaak gekozen. AEK is goed in CQC en de L85 meer voor mid-range. De ACE is een goede middenweg. Keuze ligt dus erg aan je speelstijl/map/gamemode.
Engineer: Qua PDW is de MPX overall erg sterk en voor zeer korte afstanden is de CZ-3A1 erg goed. (Zelf zweer ik bij de CBJ-MS, maar ik ben daar zeldzaam in
Met carbines loopt praktisch iedereen met een ACW-R. Zelf vind ik de Ace 52 erg fijn, hoewel je erg aan de recoil moet wennen.
Een goede LMG voor support is de M249. Deze krijg je als je de campaign doorspeelt en in het laatste level de explosieven aan die neger (wat was zijn naam ook alweer?) geeft.
LMG's worden overigens binnenkort™ generfed.
Snipers haat iedereen, maar recons met een carbine/T-UGS/Beacon zijn soms erg handig
Bron????svenvv2 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:02:
[...]
LMG's worden overigens binnenkort™ generfed.
Steam ID: TheLastOttoman
Voor de mensen die misschien nog de hoop hadden dat de 'anti cheat meassures' nog wat gedaan hadden in de nieuwe patch:
Enjoy! En we gaan weer vrolijk verder. Ik realiseerde mij gister ineens dat deze gast level 11 was. Zou hij zich daarom zo voorbeeldig hebben gedragen dat hij eerst op de noob-servers uit kwam of zo? En daarna pas op de echte servers mee mocht draaien? In dat geval heeft DICE toch wel iets leuks gedaan; ze hebben noob-servers gemaakt waar je tot level 10 in zit en daarna mag je pas met de rest mee doen. Eigenlijk bedoeld voor de noobs om tegen mensen te schieten die het spelletje nog niet zo goed kunnen, zodat je daarna los kunt gaan op de normale servers. Dan zijn die noob-servers dus gewoon de hacker-servers en val je als potentiële koper die wel oprecht geïnteresseerd is in BF4 met je neus in de boter! Lekker oefenen tussen de hackers
Hier trouwens zijn stats van het potje locker:

Accuracy 25%. Dan weet je even waar je rekening mee kunt houden als je vermoed dat iemand een hacker is. Het mooie is, ik had hier gister een leuke discussie/gesprek over met mijn jongere broer die heel erg into CS:GO is. Er zit namelijk gewoon een limiet aan hoe BF4 in dit geval je schoten registreert en het is gewoon TE random om een goede Esports game te zijn. Ik kan écht wel een potje knallen. Het ene potje heb ik 31% acc met een AEK terwijl het andere potje ik net aan 15% kom, en ik niet wezenlijk veel anders doe. Heb dan gewoon het idee dat mijn schoten niet goed geregistreerd worden. Het is wel grappig zijn bij zo'n wonky game je tal van 'pro's' hebt waarbij de schoten eigenlijk altijd goed geregistreerd worden. Dan denk ik; hoe kan dat dan? Waarom hebben zij geen last van die wonky shit terwijl het mij nogal eens parten speelt? Ik draai al behoorlijk lang mee in het shooter wereldje online maar dit is niet iets dat ik zo even kan verklaren. Geeft je wel mooi stof tot nadenken.
Waarom mijn naam trouwens bij die screenshot staat weet ik niet. Bug in Battlelog? Ach jullie weten wel om welke guy het gaat.
Enjoy! En we gaan weer vrolijk verder. Ik realiseerde mij gister ineens dat deze gast level 11 was. Zou hij zich daarom zo voorbeeldig hebben gedragen dat hij eerst op de noob-servers uit kwam of zo? En daarna pas op de echte servers mee mocht draaien? In dat geval heeft DICE toch wel iets leuks gedaan; ze hebben noob-servers gemaakt waar je tot level 10 in zit en daarna mag je pas met de rest mee doen. Eigenlijk bedoeld voor de noobs om tegen mensen te schieten die het spelletje nog niet zo goed kunnen, zodat je daarna los kunt gaan op de normale servers. Dan zijn die noob-servers dus gewoon de hacker-servers en val je als potentiële koper die wel oprecht geïnteresseerd is in BF4 met je neus in de boter! Lekker oefenen tussen de hackers
Hier trouwens zijn stats van het potje locker:

Accuracy 25%. Dan weet je even waar je rekening mee kunt houden als je vermoed dat iemand een hacker is. Het mooie is, ik had hier gister een leuke discussie/gesprek over met mijn jongere broer die heel erg into CS:GO is. Er zit namelijk gewoon een limiet aan hoe BF4 in dit geval je schoten registreert en het is gewoon TE random om een goede Esports game te zijn. Ik kan écht wel een potje knallen. Het ene potje heb ik 31% acc met een AEK terwijl het andere potje ik net aan 15% kom, en ik niet wezenlijk veel anders doe. Heb dan gewoon het idee dat mijn schoten niet goed geregistreerd worden. Het is wel grappig zijn bij zo'n wonky game je tal van 'pro's' hebt waarbij de schoten eigenlijk altijd goed geregistreerd worden. Dan denk ik; hoe kan dat dan? Waarom hebben zij geen last van die wonky shit terwijl het mij nogal eens parten speelt? Ik draai al behoorlijk lang mee in het shooter wereldje online maar dit is niet iets dat ik zo even kan verklaren. Geeft je wel mooi stof tot nadenken.
Waarom mijn naam trouwens bij die screenshot staat weet ik niet. Bug in Battlelog? Ach jullie weten wel om welke guy het gaat.
[ Voor 39% gewijzigd door DAMAGE op 05-03-2015 12:41 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Moet je eens een avondje met deze 2 opties aan spelen:DAMAGE schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:23:
NetworkPerfOverlay.DrawGraph 1
NetworkPerfOverlay.DrawProjectileGraph 1
Bij mij is de verhouding tussen 'hit srv' (server hitreg/damage) en 'hit cli' (client side hitreg/hitmarkers) ongeveer 2/3. Met andere woorden: 1/3 hitmarkers is nep.
(Dit getal verschilt echter erg veel per ronde)
Lol, zelfs met hacks is hij nog bagger slecht.
Op Battlelog lees ik een soortgelijk verhaal over hackers die al meteen tools beschikbaar hadden voor de nieuwe patch:
Ik kom ze ook nog elke week tegen. En dan maar hopen dat er een admin in de buurt is...Update was fantastic, had so much fun for about 30 min, once Hackers found a work around to update the hacks they were using, game over. According to what i read online the work around code was leaked in some pre update beta, 24 hours before the patch was even released to the public for download. Some hackers were already to go soon as the servers came online,
Er zijn tools die speciaal voor frostbite memory dumps maken, hieruit halen
ze de nieuwe offsets voor hun cheats.
Rond 14:00 afgelopen dinsdag poste iemand ze op een public cheat forum.
Patches kunnen cheats niet stoppen.
Iets anders:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sNfpq3Wlt7Y]
ze de nieuwe offsets voor hun cheats.
Rond 14:00 afgelopen dinsdag poste iemand ze op een public cheat forum.
Patches kunnen cheats niet stoppen.
Iets anders:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sNfpq3Wlt7Y]
[ Voor 14% gewijzigd door NLsandman op 06-03-2015 04:06 ]
gister tijdens laptop herinstall ff paar potjes gespeeld, gaat wel aardig maar nog steeds one hits, van mij of op mij, al komen ze niet heel veel voor. Die nieuwe tracers zijn echt super irritant, ze lijken niet uit de loop te komen lijkt het en leid enorm af vind ik.
Choppers nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me verder prima update voor.
Choppers nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me verder prima update voor.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Iemand anders die wel eens op DegC Locker only server komt?
Net gebanned omdat ik me moest gedragen.
Ik kreeg van Colonski te horen dat ik maar met mensen van mijn eigen level moest gaan spelen.
Dus nadat ik aangaf dat hij, lvl 135, ik lvl 140 toch aardig dicht bij elkaar zitten
(ik weet heus wel dat lvl niks over skill zeg, dit was ook zijn antwoord) vroeg ik hoe het dan kenbaar voor me moest zijn?
Moest ik maar ESL gaan spelen gaf hij aan...
Na meerdere malen van cheaten beschuldigt te zijn en uitgescholden, de welbekende 'ga je moeder..." door clan members van DegC o.a. Boillingpoint1969.
Vroeg ik de admins aanwezig, Torchwood en Zaandamboy, of zij wellicht hun clanmember er op aan konden spreken, omdat ik daar niet op zat te wachten.
Torchwood zijn reactie... dat hij niet op iedereens taalgebruik kon letten bla bla, ik gaf aan dat het dit keer een clanmember betrof, werd mij verteld maar op te rotten.
Vervolgens blackscreen en ban, met de mededeling dat ik mij eerst maar eens moet leren gedragen!
lol
Wilde ik even delen.
Ik kreeg van Colonski te horen dat ik maar met mensen van mijn eigen level moest gaan spelen.
Dus nadat ik aangaf dat hij, lvl 135, ik lvl 140 toch aardig dicht bij elkaar zitten
(ik weet heus wel dat lvl niks over skill zeg, dit was ook zijn antwoord) vroeg ik hoe het dan kenbaar voor me moest zijn?
Moest ik maar ESL gaan spelen gaf hij aan...
Na meerdere malen van cheaten beschuldigt te zijn en uitgescholden, de welbekende 'ga je moeder..." door clan members van DegC o.a. Boillingpoint1969.
Vroeg ik de admins aanwezig, Torchwood en Zaandamboy, of zij wellicht hun clanmember er op aan konden spreken, omdat ik daar niet op zat te wachten.
Torchwood zijn reactie... dat hij niet op iedereens taalgebruik kon letten bla bla, ik gaf aan dat het dit keer een clanmember betrof, werd mij verteld maar op te rotten.
Vervolgens blackscreen en ban, met de mededeling dat ik mij eerst maar eens moet leren gedragen!
lol
Wilde ik even delen.
Ik ben zelf al lang gestopt met spelen op DegC servers. Vond de admins al stom maar toen een member met de [DegC] tag tegen mij zei dat ik een wallhack had was ik er wel echt klaar mee...
Vervolgens zei ik dat hij maar even goed moest worden ipv andere de schuld geven. Gelijk een kick zonder reden...
Op ADK servers gaan die admins trouwens ook lekker los, veel gekick voor erg weinig.
Vervolgens zei ik dat hij maar even goed moest worden ipv andere de schuld geven. Gelijk een kick zonder reden...
Op ADK servers gaan die admins trouwens ook lekker los, veel gekick voor erg weinig.
[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 06-03-2015 16:12 ]
Heb hem dat ook vertelt haha, dat ik het daarom ook snapte.
Een week terug Battlefield 4 gekocht, maar jammergenoeg heb ik de system requirements iets onderschat. Ik had verwacht dat met alles op low en wat tweaks multiplayer wel te doen zou zijn, maar om >30 fps te halen moet ik alles op low zetten en op 1024x768 spelen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Speel je op dit?g0tanks schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:24:
Een week terug Battlefield 4 gekocht, maar jammergenoeg heb ik de system requirements iets onderschat. Ik had verwacht dat met alles op low en wat tweaks multiplayer wel te doen zou zijn, maar om >30 fps te halen moet ik alles op low zetten en op 1024x768 spelen.

Nee, maar close enough: HP Elitebook 8560w uit 2011 met Intel Core i7-2630QM en AMD FirePro M5950.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik kon destijds op mijn Firepro M4000 de core-clock met gemak met 400MHz ophogen. Maakt alles een heel stuk speelbaarderg0tanks schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:52:
[...]
Nee, maar close enough: HP Elitebook 8560w uit 2011 met Intel Core i7-2630QM en AMD FirePro M5950.
Wil je op je luie avond wat knallen... is de game statics engine down!
Nu ben ik maar in CS:GO met de Russen aan het spelen
Nu ben ik maar in CS:GO met de Russen aan het spelen
Wat de FA-Waxxx schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:55:
Iemand anders die wel eens op DegC Locker only server komt?

ADK is ook niet meer wat het geweest is. Het is zo'n beetje het thuishonk van clan AEK geworden. Zitten een paar redelijk goede spelers tussen, maar dat is wel overkomelijk. Echter doen ze niet anders dan stacken, liefst met 5 of soms wel 10 man tegelijk. Dat is natuurlijk instant baserape. Dus daar kwam ik al niet zo graag meer.Brogala schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:11:
Ik ben zelf al lang gestopt met spelen op DegC servers. Vond de admins al stom maar toen een member met de [DegC] tag tegen mij zei dat ik een wallhack had was ik er wel echt klaar mee...
Jammergenoeg zit de BIOS volledig dichtgetimmerd waardoor er vrij weinig te overclocken valt.svenvv2 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:02:
[...]
Ik kon destijds op mijn Firepro M4000 de core-clock met gemak met 400MHz ophogen. Maakt alles een heel stuk speelbaarder
Dit is inderdaad zeer vervelend, en het allerergste is dat ik dus gekicked ben voor 'crying'. Ik vroeg die AEK mensen of ze niet zo wouden stacken omdat er nu echt al 3 rondes achter elkaar een baserape was. Vervolgens veel gelul maar het kwam erop neer dat zei er niks aan konden doen dat de enemy zo slecht was.Bee.nl schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:31:
[...]
Wat de FIk kom daar geregeld en speel wel eens tegen je. Dit is wel weer erg jammer. Helaas zijn er maar weinig goede admins.
[...]
ADK is ook niet meer wat het geweest is. Het is zo'n beetje het thuishonk van clan AEK geworden. Zitten een paar redelijk goede spelers tussen, maar dat is wel overkomelijk. Echter doen ze niet anders dan stacken, liefst met 5 of soms wel 10 man tegelijk. Dat is natuurlijk instant baserape. Dus daar kwam ik al niet zo graag meer.
Ook werd ik constant winning team switcher genoemd door hen, dan speel ik eens met wat goede mensen en zodra we 10 tickets voor staan switchen er al 2
Verwijderd
Wees blij dat je die adk server überhaupt kunt joinen ik ben geautobanned voor type 88 kpm
Blijf het toch bijzonder vinden dat generatie na generatie dit soort gedrag op internet vertoond. In mijn tijd had je dit soort mensen al op internet/LANs en nu het internet zelf steeds meer mainstream en ook wel volwassen aan het worden is blijft dat toch wel aspect hetzelfde.
Prima.
Ik snap ook werkelijk niet, wat van lol je eruit kan halen.
Tuurlijk gebruikte ik, bijvoorbeeld bij gta, vroeger wel eens cheats. hesoyam, ik ken 'm na jaren nog uit mijn hoofd. Maar 't werd, door het gebruik ervan, wel heel erg snel saai.
En dat is, ja, nog in offline mode. Laat staan in online mode. Als ik die filmpjes (zoals hier boven van rice_nl) bekijk, 95% gaat automatisch, 5% doe je zelf om een beetje te proberen te verdoezelen dat je cheat.. waar haal je, je lol uit?? Het proberen om het zo onopvallend te doen? Of gewoon simpelweg het voor andere mensen als maar te verzieken.
Zo jammer dat, EA met hun "playtime" zoveel cheaters aan de haak hebben geslagen. Die het verzieken voor mij en velen anderen! Terwijl ik, echt al vanaf dag 1, er heel veel plezier uit gehaald heb. Daarbij moet ik wel zeggen dat bewust of onbewust vele bugs nooit meegemaakt heb. Zo heb ik in die 1,5 jaar bijvoorbeeld misschien 10 crashes gehad, waarvan 1jaar op een 4jaar oude laptop (alles op low) en het laatste half jaar op een redelijk high-end game pc! (Alles op ultra)
Ook speel ik vaak met of tegen A-Waxxx op de DegC server of bijvoorbeeld op een EPG server. En Badmins zie je zo belachelijk veel. Ongelooflijk, je hoeft ze maar 1x met een beetje geluk bijvoorbeeld te killen en je bent al gekicked.
Ik speel vrij veel Lockers only, enige waar ik veel plezier uit kan halen op die map; is een dikke achterstand, omzetten in een overwiinning doormiddel van doorbraken die je met je squad (vaak alleen) maakt.
Echter snappen nog steeds weinig mensen dat je in het begin, als een gek naar C moet rennen i.p.v. AB/ED eerst te pakken. En dat je doormiddel van tactisch (buiten, 75% komt volgens mij niet eens buiten?) spelen veel meer punten en/of kills behaald, dan constant je gun leeg te campen in de clustergangen rondom C.
Tuurlijk gebruikte ik, bijvoorbeeld bij gta, vroeger wel eens cheats. hesoyam, ik ken 'm na jaren nog uit mijn hoofd. Maar 't werd, door het gebruik ervan, wel heel erg snel saai.
En dat is, ja, nog in offline mode. Laat staan in online mode. Als ik die filmpjes (zoals hier boven van rice_nl) bekijk, 95% gaat automatisch, 5% doe je zelf om een beetje te proberen te verdoezelen dat je cheat.. waar haal je, je lol uit?? Het proberen om het zo onopvallend te doen? Of gewoon simpelweg het voor andere mensen als maar te verzieken.
Zo jammer dat, EA met hun "playtime" zoveel cheaters aan de haak hebben geslagen. Die het verzieken voor mij en velen anderen! Terwijl ik, echt al vanaf dag 1, er heel veel plezier uit gehaald heb. Daarbij moet ik wel zeggen dat bewust of onbewust vele bugs nooit meegemaakt heb. Zo heb ik in die 1,5 jaar bijvoorbeeld misschien 10 crashes gehad, waarvan 1jaar op een 4jaar oude laptop (alles op low) en het laatste half jaar op een redelijk high-end game pc! (Alles op ultra)
Ook speel ik vaak met of tegen A-Waxxx op de DegC server of bijvoorbeeld op een EPG server. En Badmins zie je zo belachelijk veel. Ongelooflijk, je hoeft ze maar 1x met een beetje geluk bijvoorbeeld te killen en je bent al gekicked.
Ik speel vrij veel Lockers only, enige waar ik veel plezier uit kan halen op die map; is een dikke achterstand, omzetten in een overwiinning doormiddel van doorbraken die je met je squad (vaak alleen) maakt.
Echter snappen nog steeds weinig mensen dat je in het begin, als een gek naar C moet rennen i.p.v. AB/ED eerst te pakken. En dat je doormiddel van tactisch (buiten, 75% komt volgens mij niet eens buiten?) spelen veel meer punten en/of kills behaald, dan constant je gun leeg te campen in de clustergangen rondom C.
[ Voor 30% gewijzigd door Kasper op 07-03-2015 02:22 ]
Ligt het aan mij of is C4 nu echt heel erg bugged? Opeens zijn er overal onzichtbare muurtjes waar mijn C4 tegen aan plakt :c Ook gaat het in een hele andere richting dan ik wil...
Ja, heb ik ook last van. Ook dat je vaak helemaal geen explosie ziet, maar wel kills krijgt.Brogala schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 10:00:
Ligt het aan mij of is C4 nu echt heel erg bugged? Opeens zijn er overal onzichtbare muurtjes waar mijn C4 tegen aan plakt :c Ook gaat het in een hele andere richting dan ik wil...
Ja dit heb ik inderdaad ook, erg irritant... Snap niet hoe dit eigenlijk door een patch heen kan komen.Blo0odyHell schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:11:
[...]
Ja, heb ik ook last van. Ook dat je vaak helemaal geen explosie ziet, maar wel kills krijgt.
Silenced C4, hoe kan je dat niet awesome vinden? xDDBlo0odyHell schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:11:
[...]
Ja, heb ik ook last van. Ook dat je vaak helemaal geen explosie ziet, maar wel kills krijgt.
Joh, ik kill elke dag onzichtbaar mensen door ammo packs op ze te gooien.

Compleet legit. Ik vermoed dat er ammo voor een M320 in zat en dat de ammo pack flink hard naar je werd gegooid. Als je de ammo pack dan kopt ga je er wel aan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
kwam hem net weer tegen, dit keer geupgrade naar de ammo box

waarschijnlijk javelin ammo oid

waarschijnlijk javelin ammo oid
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2015 23:15 ]
c4 is inderdaad verschrikkelijk bugged na de laatst patch , krijg de kills al toegewzen en daarna hoor je pas je c4 ontploffen . delay van een paar seconden
Als game time cheaters nu al beginnen te klagen dat ze nog steeds niet gebanned zijn dan is er toch wel wat mis.
Before the new update I was getting kicked for the multi hack (Activation File) I didn't care about it since it was just a game time account. However for whatever reason even though it's still detected by pb, I no longer get kicked. Anyone been getting kicked for using the activation file since the btf4 update? Also I've went 5 days now on my gametime account without a FF ban.
I'm using modified Xtreme2010 source with auto shoot, target lock, instant kill, unlimited primary weapon ammo. Able to wipe out the whole team really fast or just do one target each time I press an hold the aim key. Not sure why no bans or kicks. I'm thinking they are just logging every and preparing to mass ban.
It's been a week now with my account, There's videos of me cheating on youtube, every time I go rage mode the lobby is all about reporting me. But no fairfight ban, with my program instantly killing everyone. I figured I'd be banned by now with my insane kdr in each match. One of the key things may be my program only going for head shot 10 percent of the time. That's part of the built in logic, also keeps accuracy below 35 percent.
When I was trying out xbot, I couldn't go 24 hours without being banned. Trying to think what the difference is there. As I kill alot more people and faster with mine.
Youtube tip: gebruik geen copyrighted songs!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Battlefield 4 Premium waard?
[ Voor 28% gewijzigd door Dutchredgaming op 08-03-2015 09:45 ]
Nee, alleen FS en DT zijn het waard.Dutchredgaming schreef op zondag 08 maart 2015 @ 09:45:
[...]
Youtube tip: gebruik geen copyrighted songs!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Battlefield 4 Premium waard?
Verwijderd
138 FPS @ 2560x1440
En dat haal je met een R9 290???
Dan doe ik iets verkeerd...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 17:18 ]
Haha ik verbaas me er ook over, ik haal lager dan dat op 23'' 1080p ipv 27'' 1440pVerwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:15:
[...]
138 FPS @ 2560x1440
Met een R9 290 Tri-X OC
[ Voor 4% gewijzigd door Brogala op 08-03-2015 17:25 ]
meeste settings op low, lijkt me niet zo heel moeilijk?Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:15:
[...]
138 FPS @ 2560x1440
Gister weer paar potjes gespeeld maar de no hits op heli's met raketten dan wel tankshells zitten er nog steeds in, 2x in 30 min heli geraakt zonder hitreg, 1x met raket. insta kills blijven aanwezig, dus ja, het is al weer stukje beter, heli's doen het nu eindelijk een beetje maar het blijft een ondermaatse hitreg in deze game.
Grappig. Ik googlede dat stukje en kwam bij de bronsite uit om eens te lezen wat er allemaal staat. Enfin, zit ik net te gamen op DegC en herken ik de nickname toomaj707 van dat forum. En jahoor, een tiental seconden later begint hij te cheaten met gigantische killstreaks. Wat een triest volkNLsandman schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:09:
Als game time cheaters nu al beginnen te klagen dat ze nog steeds niet gebanned zijn dan is er toch wel wat mis.
[...]

De laatste tijd steeds meer last van zoals het hier al vaker wordt genoemd de 'Badmins'. In een potje Siege of S begint ene Jorroboy te zeuren dat ik hem met een mg4 van 100 meter afstand neerschiet. Het staat dan 800 - 100 in mijn voordeel. Prompt voert hij het teamswitch command in en hoor ik bij het verliezende team. Pot erna, locker, weer keihard aan het winnen van zijn team. Noemt me zonder reden een aantal keer Justien Bieber (brr), zeg 1x little kiddie terug en jawel: you got kicked, reason: language.
Zulke spelers verzieken BF4 echt voor iedereen. Als je de platoon pagina bekijkt van de Dutch Outcasts crew waar hij bij zit wordt er al meer op die pagina over gezeurd. Jammer dit type unskilled players.
Zulke spelers verzieken BF4 echt voor iedereen. Als je de platoon pagina bekijkt van de Dutch Outcasts crew waar hij bij zit wordt er al meer op die pagina over gezeurd. Jammer dit type unskilled players.
[ Voor 5% gewijzigd door jordy2811 op 08-03-2015 22:09 ]
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Ze zijn verantwoordelijke voor de meeste game time cheaters, het is een klein groepje dat weet hoeBee.nl schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:32:
[...]
Grappig. Ik googlede dat stukje en kwam bij de bronsite uit om eens te lezen wat er allemaal staat. Enfin, zit ik net te gamen op DegC en herken ik de nickname toomaj707 van dat forum. En jahoor, een tiental seconden later begint hij te cheaten met gigantische killstreaks. Wat een triest volk
ze cheats moeten schrijven en game time kunnen misbruiken.
Hackchoob aka khoob heeft al meer dan 50 game time accounts gebruikt, gisteren werd nummer 50
gebanned door FF.(khoob is bekende youtube cheater)
QFRTT is ook verantwoordelijk voor tientallen game time accounts en schrijft nu zelf cheats en brengt ze uit.
De cheat waarmee je ontzichtbaar bent, kunt teleporten en god mode komt van dat forum en nu zijn ze bezig met unlimited ammo en weapon rof.
Het is dan ook echt onbegrijpelijk dat EA maar gewoon doorgaat met die game time... Als PB of FF ingrijpen is het dus elke keer weer mosterd na de maaltijd!
Je zou toch denken dat EA/Dice die pubhacks makkelijk kunnen counteren door ze zelf van de site te downloaden en daarop de detectie aan te passen in PB/FF.
en bannen op hardware_id (en stoppen met die gratis periode spelen, want die klojos maken gewoon steeds nieuw account aan
)
Gelukkig zelf nog niet AL te veel hackers opgemerkt, maar dat komt gewoon omdat ik het meteen accepteer als iemand enorm veel kills maakt
Laatst zelfs voor iemand opgenomen die de boel aan het ownen was in een pistol-only map en die werd mijns-inziens onterecht uitgescholden voor hacker omdat ie 40-10 stond ofzo - volgens mij was ie gewoon goed
Gelukkig zelf nog niet AL te veel hackers opgemerkt, maar dat komt gewoon omdat ik het meteen accepteer als iemand enorm veel kills maakt
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Gametime accounts werken op hardware-id's. Helaas is zijn die nou niet echt moeilijk die te spoofenBaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:13:
en bannen op hardware_id (en stoppen met die gratis periode spelen, want die klojos maken gewoon steeds nieuw account aan)
argh... We hadden laatst een hacker die er openlijk vooruit kwam, en was echt onmogelijk om er doorheen te komen. Toen hebben we aan onze kant besloten om gewoon niet meer te spawnen voor een paar minuten en toen ging ie wegsvenvv2 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:17:
[...]
Gametime accounts werken op hardware-id's. Helaas is zijn die nou niet echt moeilijk die te spoofen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Damnit, ik speelde een potje Lockers op een random server en ging best lekker... Natuurlijk kwamen de hackusations weer... iemand had het dus over een wallhack... ik zeg alleen 'madcuzbad' en vervolgens wordt m'n scherm zwart en daarna komt de mededeling 'no respect to admin', great. Ik ga maar weer opzoek naar goede server om m'n Lockers verslaving te uiten
Ik ben trouwens wel beter geworden na een tijdje CS:GO gespeeld te hebben, ik let nu veel meer op de minimap bijvoorbeeld wat heel erg handig is (en waardoor ik dus als wallhacker word beschuldigd).
Wat is er trouwens gebeurt met de hooahs? Een tijdje niet gespeeld en opeens zie ik 'like'?
Wat is er trouwens gebeurt met de hooahs? Een tijdje niet gespeeld en opeens zie ik 'like'?

lol, hackusations krijg ik zon beetje iedere match... daarom heb ik de ingame chat eigenlijk altijd hidden. Als ik het dan wel een keertje lees dan zeg ik altijd: thanks!Brogala schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:04:
Damnit, ik speelde een potje Lockers op een random server en ging best lekker... Natuurlijk kwamen de hackusations weer... iemand had het dus over een wallhack... ik zeg alleen 'madcuzbad' en vervolgens wordt m'n scherm zwart en daarna komt de mededeling 'no respect to admin', great. Ik ga maar weer opzoek naar goede server om m'n Lockers verslaving te uitenIk ben trouwens wel beter geworden na een tijdje CS:GO gespeeld te hebben, ik let nu veel meer op de minimap bijvoorbeeld wat heel erg handig is (en waardoor ik dus als wallhacker word beschuldigd).
enige waar ik nogal last van heb zijn servers waar language filter plugins zijn geïnstalleerd... vooral als je dan direct bij het eerste scheldwoord gekilled wordt =/
Ja die plugins zijn zo irritant, snap niet waarom je zoiets op je server zou willen hebben. Ik kreeg zelfs een paar keer gewoon gelijk een kick, één keer bij het zeggen van fucking en één keer bij het zeggen van retardlordprimoz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:22:
[...]
lol, hackusations krijg ik zon beetje iedere match... daarom heb ik de ingame chat eigenlijk altijd hidden. Als ik het dan wel een keertje lees dan zeg ik altijd: thanks!
enige waar ik nogal last van heb zijn servers waar language filter plugins zijn geïnstalleerd... vooral als je dan direct bij het eerste scheldwoord gekilled wordt =/

Maar in BF4 vallen de hackusations wel mee vergeleken met CS:GO, ik BF4 ben ik na 200 uur spelen nog maar een paar keer een hacker genoemd. In CS:GO is het nu zo om de 3 matches wel
Chat op hidden vind ik niet zo handig. Ik gebruik de chat geregeld om informatie door te spelen over groepjes enemies die door een linie heen breken. Teammates die dan meelezen kunnen op basis van die info bepalen of ze een handje toe kunnen steken. Helaas komt er een hoop vervuiling voorbij in de chat, waardoor mensen het niet meer lezen.lordprimoz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:22:
[...]
lol, hackusations krijg ik zon beetje iedere match... daarom heb ik de ingame chat eigenlijk altijd hidden. Als ik het dan wel een keertje lees dan zeg ik altijd: thanks!
Kan sinds deze avond niet meer een multiplayer game betreden. Battlelog geeft telkens aan dat ik de server aan het joinen ben, maar hier blijft het ook bij. Er start niets op. Meer mensen last van?
EA geeft geen f.ck om bestaande klanten; die hebben toch al betaald. Maar dit is oud nieuws dunkt me.Bee.nl schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:49:
Je zou toch denken dat EA/Dice die pubhacks makkelijk kunnen counteren door ze zelf van de site te downloaden en daarop de detectie aan te passen in PB/FF.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Blijkbaar valt het wel mee, gezien hoe weinig ik echte hackers tegen kom. Dan is of iedereen te netjes om ze te gebruiken, of het valt toch wel mee.
Net een epic potje carrier assault. Tegenstanders begonnen sterker, en onze carrier was eerder open, maar we verdedigde prima. Toen vijandelijke carrier open was hadden we redelijk snel eerst A vernietigd, en toen B gearmed. Om toch teruggeslagen te worden. Nou ja, B weer armen, en we worden weer verdreven. En nu met genoeg verdedigers dat we het ook wel kunnen opgeven, oftewel plan B: De flags. Enkel staat het ondertussen 10-40 in hun voordeel, dus we moeten echt alle flags hebben. Nou dan doen we dat
. Toen stond het 2-35, waarbij wij alle flags hadden. Elke keer dat ze er eentje aanvielen direct al onze helis en boten erop af.
Toen helemaal aan het einde kregen ze wat in handen, en was het 0-0. Oftewel wachten wiens carrier als eerste weer HP zou verliezen, en dat bleek hun carrier te zijn, gewonnen met 0% carrier HP
Net een epic potje carrier assault. Tegenstanders begonnen sterker, en onze carrier was eerder open, maar we verdedigde prima. Toen vijandelijke carrier open was hadden we redelijk snel eerst A vernietigd, en toen B gearmed. Om toch teruggeslagen te worden. Nou ja, B weer armen, en we worden weer verdreven. En nu met genoeg verdedigers dat we het ook wel kunnen opgeven, oftewel plan B: De flags. Enkel staat het ondertussen 10-40 in hun voordeel, dus we moeten echt alle flags hebben. Nou dan doen we dat
Toen helemaal aan het einde kregen ze wat in handen, en was het 0-0. Oftewel wachten wiens carrier als eerste weer HP zou verliezen, en dat bleek hun carrier te zijn, gewonnen met 0% carrier HP
Dat gebeurt ook constant, helaas zijn de cheat schrijvers niet dom en kunnen ze de defenitieBee.nl schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:49:
bestanden van pb lezen en weten precies wanneer hun cheat aan pb wordt toegevoegd.
1 kleine update aan de source en de cheat is niet te ontdekken door pb.
EA moet gewoon kappen met game time, zelfs de payed hacksites zijn weer terug in bf4 terwijl
ze voorheen weg gejaagd waren door FF.
Ik heb al wat lopen zoeken maar kan het niet vinden: Wat betekenen de verschillende kleuren van de ingame namen op het scoreboard? Ik zie opeens licht groen, grijs en donkergroen bv.
Edit: ok, tnx Meelobee.
Edit: ok, tnx Meelobee.
[ Voor 6% gewijzigd door immetjes op 10-03-2015 12:12 ]
De donkere/greyed-out kleuren zijn dode spelers
[ Voor 13% gewijzigd door Meelobee op 10-03-2015 10:56 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Heb nu 2 avonden gespeeld sinds de patch en moet zeggen dat ik het tot dusver weinig tot geen verbetering vindt. Ja die greyed out players zijn leuk om te zien wie er dood is en wie niet. Maar verder, C4 is bugged, als ik het level join duurt het even voordat teamplayers en enemies zie/hoor en mijn eigen wapen zichtbaar zie (had ik voor deze patch ook wel eens). Meer crashes, meer lagg en meer rubberbanding.
Het was goed en ze hebben het weer geflikt, de game is praktisch weer om zeep. Ik wordt ineens veel sneller gekilled vanuit allerlei rare hoeken, animaties kloppen van geen kant. Gekilled worden door een gun terwijl die persoon een grenade gooit.
*zucht* nog 1.050.000 punten te gaan en dan kan ik eindelijk kappen met deze onzin *lvl 140*
Het was goed en ze hebben het weer geflikt, de game is praktisch weer om zeep. Ik wordt ineens veel sneller gekilled vanuit allerlei rare hoeken, animaties kloppen van geen kant. Gekilled worden door een gun terwijl die persoon een grenade gooit.
*zucht* nog 1.050.000 punten te gaan en dan kan ik eindelijk kappen met deze onzin *lvl 140*
@loewie1984. Met die nieuwe patch zijn de geluiden ook hier en daar verkeerd.
Als ik in Golmud Railway de M142 Mobile Artillery gebruik dan maakt ie ook het "woesjj" geluid als ik geen raketten lanceer. Verder liepen er wel meer mensen te mopperen in de chat over rare geluiden.
Als ik in Golmud Railway de M142 Mobile Artillery gebruik dan maakt ie ook het "woesjj" geluid als ik geen raketten lanceer. Verder liepen er wel meer mensen te mopperen in de chat over rare geluiden.
Waarom zou je doorspelen als je het spel schijnbaar niks (meer?) vindt... Dat snap ik echt niet, als ik een spel niks vind ga ik mijn vrije tijd er echt niet (meer) aan verdoen. Ja, mogelijk zonde van het geld maar mijn vrije tijd is dan echt wel meer waard.loewie1984 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:06:
Heb nu 2 avonden gespeeld sinds de patch en moet zeggen dat ik het tot dusver weinig tot geen verbetering vindt. Ja die greyed out players zijn leuk om te zien wie er dood is en wie niet. Maar verder, C4 is bugged, als ik het level join duurt het even voordat teamplayers en enemies zie/hoor en mijn eigen wapen zichtbaar zie (had ik voor deze patch ook wel eens). Meer crashes, meer lagg en meer rubberbanding.
Patch hebben geen nut meer, er zitten grote bugs in BF4 en die lossen ze maar niet op.
ik las trouwens vandaag dat BF Hardline op Frosbite 3.0 draait? Dezelfde engine als van BF3 ?
Dat verklaard een hoop waarom in BF Hardline beter vindt spelen dan BF4.
Ik blijf erbij dat er grote fouten in de engine zit sinds BF4.
Ik speel de game ook niet meer
ik las trouwens vandaag dat BF Hardline op Frosbite 3.0 draait? Dezelfde engine als van BF3 ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik hoor nog steeds geen geluid als ik geraakt word door de minigun van de Littlebird, en het afvuren van heatseekers vanuit jets of helis maakt sinds de patch ook geen geluid meer.
Chat heb ik tegenwoordig ook uit staan. Op vrijwel iedere server draaien nutteloze plugins die de chat vol spammen. De meest kansloze:
* player X is loading
* player X is joining
* player X has joined
* player X has left
* player X has killed player Y with weapon Z! OMG!
* 15 regels "VOTE NEXT MAP NOW", iedere halve minuut herhaald
* playerstats
* top 10 spelers van de week/maand/overall
Helemaal erg zijn die meldingen die ook nog eens midden op je scherm herhaald worden. Bij de eerste admin-message "player X has knifed player Y" druk ik op Alt+F4 en kom ik nooit meer terug.
En dan is er nog de BUG-server met een schizofrene plugin die alles dubbel doet, waardoor bovenstaande meldingen niet alleen twee keer langskomen, maar er ook nog eens twee mapvotes tegelijk lopen en de uitkomst altijd een gok is.
Chat heb ik tegenwoordig ook uit staan. Op vrijwel iedere server draaien nutteloze plugins die de chat vol spammen. De meest kansloze:
* player X is loading
* player X is joining
* player X has joined
* player X has left
* player X has killed player Y with weapon Z! OMG!
* 15 regels "VOTE NEXT MAP NOW", iedere halve minuut herhaald
* playerstats
* top 10 spelers van de week/maand/overall
Helemaal erg zijn die meldingen die ook nog eens midden op je scherm herhaald worden. Bij de eerste admin-message "player X has knifed player Y" druk ik op Alt+F4 en kom ik nooit meer terug.
En dan is er nog de BUG-server met een schizofrene plugin die alles dubbel doet, waardoor bovenstaande meldingen niet alleen twee keer langskomen, maar er ook nog eens twee mapvotes tegelijk lopen en de uitkomst altijd een gok is.
Ik heb een klein vermoeden waardoor dat komt (Procon wordt incorrect benaderd door iemand bij ons) maar zal dat verder uitzoeken. Wel het verzoek om dit voortaan even bij BuG zelf te melden, dan wordt het eerder opgepakt. En is ook de juiste plaats om te melden, hier verdwijnt het snel tussen de posts.CodeCaster schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:04:
Bij voorbaat dank
ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar bf4 draait ook op diezelfde engine. Het enige verschil is dat ze hardline hebben gemaakt met in de issues van BF4 in het achterhoofd. Exact deze problemen zitten OOK in hardline, enkel zal je ze minder opmerken omdat er beter geoptimaliseerd is.Pykow schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:59:
Patch hebben geen nut meer, er zitten grote bugs in BF4 en die lossen ze maar niet op.
Pykow schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:59:
Battlefield: Bad Company - Frostbite 1.0lordprimoz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:38:
[...]
ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar bf4 draait ook op diezelfde engine. Het enige verschil is dat ze hardline hebben gemaakt met in de issues van BF4 in het achterhoofd. Exact deze problemen zitten OOK in hardline, enkel zal je ze minder opmerken omdat er beter geoptimaliseerd is.
Battlefield 1943 - Frostbite 1.5
Medal of Honor (2010) (Multiplayer aspect only) - Frostbite 1.5
Battlefield: Bad Company 2 - Frostbite 1.5
Battlefield 3 - Frostbite 2
Need for Speed: The Run - Frostbite 2
Command & Conquer (2013) (initially announced as Generals 2; cancelled) - Frostbite 2, then Frostbite 3
Medal of Honor: Warfighter - Frostbite 2
Army of Two: The Devil's Cartel - Frostbite 2
Battlefield 4 - Frostbite 3
Need for Speed: Rivals - Frostbite 3
Battlefield Hardline - Frostbite 3
Dragon Age: Inquisition - Frostbite 3
Star Wars: Battlefront - Frostbite 3
Untitled Mass Effect Sequel - Frostbite 3
Bron: http://battlefield.wikia.com/wiki/Frostbite
[ Voor 16% gewijzigd door Kasper op 10-03-2015 20:23 ]
Het was niet naar bedoeld, ik vind plugins die de chat volspammen gewoon niet zo nuttig.bvk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:25:
[...]
Ik heb een klein vermoeden waardoor dat komt (Procon wordt incorrect benaderd door iemand bij ons) maar zal dat verder uitzoeken. Wel het verzoek om dit voortaan even bij BuG zelf te melden, dan wordt het eerder opgepakt. En is ook de juiste plaats om te melden, hier verdwijnt het snel tussen de posts.
Bij voorbaat dank
Ik heb het euvel in ieder geval een aantal keer gemeld in de chat...
Verwijderd
Battlefield 5 : Frostbite 4.0Blo0odyHell schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:17:
[...]
[...]
Battlefield: Bad Company - Frostbite 1.0
Battlefield 1943 - Frostbite 1.5
Medal of Honor (2010) (Multiplayer aspect only) - Frostbite 1.5
Battlefield: Bad Company 2 - Frostbite 1.5
Battlefield 3 - Frostbite 2
Need for Speed: The Run - Frostbite 2
Command & Conquer (2013) (initially announced as Generals 2; cancelled) - Frostbite 2, then Frostbite 3
Medal of Honor: Warfighter - Frostbite 2
Army of Two: The Devil's Cartel - Frostbite 2
Battlefield 4 - Frostbite 3
Need for Speed: Rivals - Frostbite 3
Battlefield Hardline - Frostbite 3
Dragon Age: Inquisition - Frostbite 3
Star Wars: Battlefront - Frostbite 3
Untitled Mass Effect Sequel - Frostbite 3
Bron: http://battlefield.wikia.com/wiki/Frostbite
HYPEEEEEEE!!!
kan wel kloppen, bf5 wordt dx12 dus denk dat ze dan ook wel een upgrade op frostbite doen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:14:
[...]
Battlefield 5 : Frostbite 4.0
HYPEEEEEEE!!!
Dat snap ik hoor, maar die chat moet dan maar net door een admin gelezen worden... Mocht iemand dus nog eens een vraag/klacht/opmerking hebben m.b.t. de BuG servers:CodeCaster schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:34:
[...]
Het was niet naar bedoeld, ik vind plugins die de chat volspammen gewoon niet zo nuttig.
Ik heb het euvel in ieder geval een aantal keer gemeld in de chat...
https://www.bug-community.com/support/
Dan houden we het topic hier wat schoner
of met andere woorden: maakt jouw leven makkelijker?
Je bedoelt dat ze er gewoon nog wat extra modules tegenaan kwakken, het hoger getalletje erachter zetten en de marketing machine insturen? Zoals ze al met frostbite doen sinds BC1?NLsandman schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:21:
[...]
kan wel kloppen, bf5 wordt dx12 dus denk dat ze dan ook wel een upgrade op frostbite doen.
Niet voor mij hoor, ik moet nog steeds de melding afhandelen. Maar wel voor de spelers, hun vraag/klacht/probleem wordt dan eerder gezien.En hier hoort het gewoon niet.lordprimoz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:05:
[...]
of met andere woorden: maakt jouw leven makkelijker?
Het door Codecaster genoemde probleem is trouwens opgelost
bvk schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:57:
[...]
Niet voor mij hoor, ik moet nog steeds de melding afhandelen. Maar wel voor de spelers, hun vraag/klacht/probleem wordt dan eerder gezien.En hier hoort het gewoon niet.
Het door Codecaster genoemde probleem is trouwens opgelost
Grrrrr badmins hebben gewoon teveel power ...... na 3 dagen eindelijk weer even tijd om te gamen .
Lekker in een tank gestapt en golmud railway met me tank wat heli`s uit de lucht knallen . Na er 4 uit de lucht geharkt te hebben ineens een zwart scherm en een melding dat ik banned ben for hacking/cheating . OMG ...... speelal maanden op die server en je blaft de admin in z`n helo uit de lucht en een permaban aan je kont .......
Was overigens op deze server "The Banana Republic 1500 Tickets VoteMaps Fast XP/Vehicle spawn" .
http://battlelog.battlefi...29778040562368/310886338/
Van de week ook al een aanvaring met een badmin aldaar die met z`n CCG clanmates vaak zat zit te base-rapen en nu een keer z`n hok in terug gepushed is door mijn team .
Ik vuur de gang in van de enemy base en kill de badmin en gelijk ook al een kick voor base-rapen .
Naderhand verhaal gaan halen en gewoon blijven kicken want dulden blijkbaar geen tegenspraak .
Het is dat ik de 140 wil halen maar ben wel redelijk klaar met deze game ......
Lekker in een tank gestapt en golmud railway met me tank wat heli`s uit de lucht knallen . Na er 4 uit de lucht geharkt te hebben ineens een zwart scherm en een melding dat ik banned ben for hacking/cheating . OMG ...... speelal maanden op die server en je blaft de admin in z`n helo uit de lucht en een permaban aan je kont .......

Was overigens op deze server "The Banana Republic 1500 Tickets VoteMaps Fast XP/Vehicle spawn" .
Van de week ook al een aanvaring met een badmin aldaar die met z`n CCG clanmates vaak zat zit te base-rapen en nu een keer z`n hok in terug gepushed is door mijn team .
Ik vuur de gang in van de enemy base en kill de badmin en gelijk ook al een kick voor base-rapen .
Naderhand verhaal gaan halen en gewoon blijven kicken want dulden blijkbaar geen tegenspraak .
Het is dat ik de 140 wil halen maar ben wel redelijk klaar met deze game ......
[ Voor 5% gewijzigd door Leeuw070 op 11-03-2015 20:47 ]
Ga er maar van uit, met dx12 kan frostbite veel meer en ik denk dat ze ook de vulkan api gaan introduceren.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:18:
[...]
Je bedoelt dat ze er gewoon nog wat extra modules tegenaan kwakken, het hoger getalletje erachter zetten en de marketing machine insturen? Zoals ze al met frostbite doen sinds BC1?
https://www.khronos.org/a...kan-Session-GDC_Mar15.pdf
ziet er wel fancy uit, maar het punt blijft dat dice met bf4 de mist ingegaan is door de game te bouwen voor consoles en te porten naar de pc. Hierdoor ben je gelimiteerd aan de eisen die microsoft en sony stellen aan hun consoles. Ze mogen maar een gelimiteerde hoeveelheid data versturen. Wat dus direct ook het hele probleem met de update rate is.NLsandman schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:16:
[...]
Ga er maar van uit, met dx12 kan frostbite veel meer en ik denk dat ze ook de vulkan api gaan introduceren.
en dat af en toe maar de helft van de kogels raakt terwijl je client side toch echt wel hitmarkers ziet. Er moet een keuze gemaakt worden welke data wel gebruikt wordt en wat niet, er vallen dus geheid packets weg...
[ Voor 13% gewijzigd door lordprimoz op 12-03-2015 09:47 ]
EA got them by the balls, ze hadden nooit hun onafhankelijkheid moeten weggeven, daardoor krijg je mediocre games zoals dit, het ziet er wel mooi uit, het werkt ook wel soort van, maar echt goed zal het niet worden. Daarnaast zitten er gewoon zulke dikke fouten in de engine die er al sinds dag 1 in zitten, en er nooit zijn uitgehaald. Dat gezegd hebbende hebben ze echt wel heel veel goed gedaan en blijft het gewoon tof om te land te zee en in de lucht alsook gewoon als infi te kunnen vechten in een bf map.lordprimoz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:45:
[...]
ziet er wel fancy uit, maar het punt blijft dat dice met bf4 de mist ingegaan is door de game te bouwen voor consoles en te porten naar de pc. Hierdoor ben je gelimiteerd aan de eisen die microsoft en sony stellen aan hun consoles. Ze mogen maar een gelimiteerde hoeveelheid data versturen. Wat dus direct ook het hele probleem met de update rate is.
en dat af en toe maar de helft van de kogels raakt terwijl je client side toch echt wel hitmarkers ziet. Er moet een keuze gemaakt worden welke data wel gebruikt wordt en wat niet, er vallen dus geheid packets weg...
Het blijft gewoon bijna onmogelijk om een game als bf met al die mogelijkheden goed te kunnen balancen en ook steeds weer nieuwe maps te maken die leuk zijn op elk vlak. Dat risico hebben ze echter wel genomen en daar valt ook zeker wat voor te zeggen.
Het gaat alleen nu te veel naar eafield to ipv battlefield dus hardline gaat mij voor de komende tijd voorbij.
Ik verwacht er niet zoveel van. Vulkan is in principe een doorontwikkeling van de opensource mantle (Playstation, Linux, Windows) en DirectX12 de tegenhanger maar dan van Windows en XboxOne. Omdat er toch zoveel mogelijk 'product parity' moet zijn op alle platformen, zal EA niet hele grote verschillen tussen X1 en PS4 (en dus Vulkan en DX12) toestaan, de PC versie is toch al snel een veredelde port.NLsandman schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:16:
[...]
Ga er maar van uit, met dx12 kan frostbite veel meer en ik denk dat ze ook de vulkan api gaan introduceren.
Dat BF4 en Hardline nu zo ver uit elkaar liggen (720p en 900p, beetje de krachtsverhouding by launch) eeft maar weer aan dat er niets gebeurd is aan de engine optimalisatie aangezien de consoles qua prestatie veel dichter bij elkaar zijn gaan liggen. Hardline lijkt wat dat betreft toch akelig veel op niet vele meer dan nog even snel een goedkope last hoorah van de 360/ps2.
Echte winst gaan we inderdaad pas zien wanneer de 360/ps3 niet meer ondersteund hoeven te worden. De frostbite engine KAN op paier nu al verschrikkelijk veel, helaas rammelt het aan alle kanten door in een stramien gerost te worden waar het overduidelijk niet in werkt.
Over hits gesproken.... Ik weet echt niet meer in welk stadium we nu zitten met de technische staat van BF4. Onacceptabel, Verbazing, Teleurstellend, Grappig, Hilarisch, Ongeloof, whatever. Misschien zijn we met BF4 wel een paar keer rondgegaan, maar dit is toch echt bizar, 1,5 jaar na de release......

[ Voor 8% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 12-03-2015 12:17 ]
Vervelend, maar heeft niets met de game te maken. dit is van alle tijden in alle fps games...Leeuw070 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:45:een heel lulverhaal
Helaas wel
.....
Ach .... misschien word ik wel te oud voor dit soort games
Er zijn ongetwijfeld mensen / founders die hun (harde) werk verzilverd hebben met de EA deal.SouLLeSSportal schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:27:
[...]
EA got them by the balls, ze hadden nooit hun onafhankelijkheid moeten weggeven, daardoor krijg je mediocre games zoals dit, het ziet er wel mooi uit, het werkt ook wel soort van, maar echt goed zal het niet worden. Daarnaast zitten er gewoon zulke dikke fouten in de engine die er al sinds dag 1 in zitten, en er nooit zijn uitgehaald. Dat gezegd hebbende hebben ze echt wel heel veel goed gedaan en blijft het gewoon tof om te land te zee en in de lucht alsook gewoon als infi te kunnen vechten in een bf map.
Maar ja, ziel verkopen aan de duivel heeft zo zijn nadelen...
Het zal nooit makkelijk zijn. Het wordt echter al veel makkelijker als je een typische PC game ook voor de PC ontwikkeld en al die bullshit opties weglaat. Daarnaast waren er vroeger genoeg interessante maps en initiatieven in de BF mod community maar ja, die is natuurlijk ook gekilled.Het blijft gewoon bijna onmogelijk om een game als bf met al die mogelijkheden goed te kunnen balancen en ook steeds weer nieuwe maps te maken die leuk zijn op elk vlak. Dat risico hebben ze echter wel genomen en daar valt ook zeker wat voor te zeggen.
Uiteraard eens.Het gaat alleen nu te veel naar eafield to ipv battlefield dus hardline gaat mij voor de komende tijd voorbij.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
BroekieLeeuw070 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:41:
Helaas wel.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Persoonlijk vind ik dit een mooi voorbeeld van spijkers op laag water zoeken. Degene die schiet krijgt netjes 3 hitmarkers voor de 3 kogels die hij afvuurt en de health van de tegenstander wordt ook netjes met 3 keer de schade per kogel verminderd. Er is helemaal niks aan de hand hier. Hij zegt het zelf in het filmpje ook. Het is een klein issue en het enige nadeel dat er aan vast zit is dat hij het "a distraction" vind.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:16:
[...]
Over hits gesproken.... Ik weet echt niet meer in welk stadium we nu zitten met de technische staat van BF4. Onacceptabel, Verbazing, Teleurstellend, Grappig, Hilarisch, Ongeloof, whatever. Misschien zijn we met BF4 wel een paar keer rondgegaan, maar dit is toch echt bizar, 1,5 jaar na de release......
[video]
Om er toch voor te zorgen dat hij wat meer gewicht aan dit non-issue kan geven geeft hij zelf nog aan dat het misschien maar een klein issue is maar als er zich maar genoeg kleine issues tegelijkertijd voor doen dan wordt het vanzelf wel een groot probleem....
Battlefield 4 heeft nog steed grote problemen (netcode!), maar dit filmpje is er niet 1 van.
Daar verschillen we danig over van mening en dat kan gelukkig. Voor mij is dit filmpje juist de essentie van wat er (hoofdzakelijk) mis is met BF4. Wat je ziet is niet wat je krijgt, dit zijn zulke basic onderdelen van een shooter, als de meest basale zaken al niet goed gaan hoe moet je de rest dan vertrouwen? Bovendien wordt de damage niet 'netjes' afgetrokken maar heb je nog de extra -1 correctie later. Dit alleen al kan al zo veel kill-trades verklaren.Tjoekie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:46:
[...]
Persoonlijk vind ik dit een mooi voorbeeld van spijkers op laag water zoeken. Degene die schiet krijgt netjes 3 hitmarkers voor de 3 kogels die hij afvuurt en de health van de tegenstander wordt ook netjes met 3 keer de schade per kogel verminderd. Er is helemaal niks aan de hand hier. Hij zegt het zelf in het filmpje ook. Het is een klein issue en het enige nadeel dat er aan vast zit is dat hij het "a distraction" vind.
Om er toch voor te zorgen dat hij wat meer gewicht aan dit non-issue kan geven geeft hij zelf nog aan dat het misschien maar een klein issue is maar als er zich maar genoeg kleine issues tegelijkertijd voor doen dan wordt het vanzelf wel een groot probleem....
Battlefield 4 heeft nog steed grote problemen (netcode!), maar dit filmpje is er niet 1 van.
De netcode zal inderdaad nog steeds niet echt goed zijn, maar het is wel dusdanig verbeterd dat ik nu gewoon plezier in het spel kan hebben. Ik vermaak me de laatste tijd dan ook prima met BF4. De game ziet er goed uit, klinkt fenomenaal, framerate is prima en sommige maps zijn gewoon leuk. Hardline sla ik over dus ik moet me ook nog wel een tijdje zien te vermaken met BF4. Een echt alternatief is er naar mijn mening niet echt.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Ik ben al weken gestopt, heb de patch uit geprobeerd maar toch besloten om naar bf3
terug te gaan en afwachten wat hardline gaat doen, visceral geeft te minste aan dat er bij
full destruction performance issues ontstaan in frostbite.
Het is in princiepe te gek voor woorden dat visceral de netcode problemen in bf4 moet
oplossen omdat dice LA dit niet kan.
In bc2 en bf3 was het Kalms die de netcode wist te repareren maar EA en Dice vonden
battlefront veel belangrijker en hebben hun beste mensen van bf4 gehaald en op battlefront
gezet, nu laten ze het voormalig danger close maar aan klooien met bf4.
terug te gaan en afwachten wat hardline gaat doen, visceral geeft te minste aan dat er bij
full destruction performance issues ontstaan in frostbite.
Het is in princiepe te gek voor woorden dat visceral de netcode problemen in bf4 moet
oplossen omdat dice LA dit niet kan.
In bc2 en bf3 was het Kalms die de netcode wist te repareren maar EA en Dice vonden
battlefront veel belangrijker en hebben hun beste mensen van bf4 gehaald en op battlefront
gezet, nu laten ze het voormalig danger close maar aan klooien met bf4.
Ach had ik pas ook, ging net lekker en ban: Banned from server, stated reason :Leeuw070 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:45:
Grrrrr badmins hebben gewoon teveel power ...... na 3 dagen eindelijk weer even tijd om te gamen .
Lekker in een tank gestapt en golmud railway met me tank wat heli`s uit de lucht knallen . Na er 4 uit de lucht geharkt te hebben ineens een zwart scherm en een melding dat ik banned ben for hacking/cheating . OMG ...... speelal maanden op die server en je blaft de admin in z`n helo uit de lucht en een permaban aan je kont .......![]()
Naderhand verhaal gaan halen en gewoon blijven kicken want dulden blijkbaar geen tegenspraak .![]()
Het is dat ik de 140 wil halen maar ben wel redelijk klaar met deze game ......![]()
Niks dus

Over de Frostbite engine.. Dit tegengekomen op een site (weet natuurlijk niet of t klopt
)
There are actually 4-5 versions of Frostbite put out every year. Right now we are working on 2014.5. Presumably Battlefront will ship on 2015.X but I don't know much about the project (the Star Wars projects are kept even more secret than usual).
The 'Frostbite 1/2/3' thing is just a marketing name. In reality the engine is under constant development, and at some point when the marketing guys decide the time is right, we will have a Frostbite 4.
Source: I work on the Frostbite team.
There are actually 4-5 versions of Frostbite put out every year. Right now we are working on 2014.5. Presumably Battlefront will ship on 2015.X but I don't know much about the project (the Star Wars projects are kept even more secret than usual).
The 'Frostbite 1/2/3' thing is just a marketing name. In reality the engine is under constant development, and at some point when the marketing guys decide the time is right, we will have a Frostbite 4.
Waarom stappen ze dan niet gewoon over naar een andere engine als deze minder tijd/geld/gezeik oplevert? Je kunt wel blijven aanmodderen maar dat kost ook enorm veel geld.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Tja lekker belangrijk hoeveel je er per jaar uitperst. Het gaat erom wat je verbetert!poor Leno schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:21:
Over de Frostbite engine.. Dit tegengekomen op een site (weet natuurlijk niet of t klopt)
PC Specs
omdat geen andere engine kan wat de frostbite kan? Afgezien van de bugs en fouten, is de engine echt heel goed voor wat die moet doen. Wat in de buurt komt is de engine van crysis en source2 als die uit komt, de witcher REDengine 3 wellicht ook.Christiano007 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:33:
Waarom stappen ze dan niet gewoon over naar een andere engine als deze minder tijd/geld/gezeik oplevert? Je kunt wel blijven aanmodderen maar dat kost ook enorm veel geld.
Wat is er zo speciaal aan dan, het beetje levolution ?SouLLeSSportal schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:01:
[...]
omdat geen andere engine kan wat de frostbite kan? Afgezien van de bugs en fouten, is de engine echt heel goed voor wat die moet doen. Wat in de buurt komt is de engine van crysis en source2 als die uit komt, de witcher REDengine 3 wellicht ook.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Destructie en nog veel meer maar door de limiet van de PS3/Xbox 360 komt het er nog niet allemaal uit.Christiano007 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:27:
[...]
Wat is er zo speciaal aan dan, het beetje levolution ?
Dragon Age , Mass Effect en de nieuwe Battlefront draaien ook allemaal op de Frostbite engine.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware
Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.