Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
Niet om offtopic te gaan ofzo hoor maar gelukkig is er een nieuwe UT in ontwikkeling die je al kan spelen, dit spel wordt ook free to play en draait op de Unreal 4 Engine.

Bye bye Frostbite bugfest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
Jovas schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:38:
Niet om offtopic te gaan ofzo hoor maar gelukkig is er een nieuwe UT in ontwikkeling die je al kan spelen, dit spel wordt ook free to play en draait op de Unreal 4 Engine.

Ik speel met een reden al jaaaaaaren geen UT "meer". Heb het ook nooit echt leuk gevonden en maar sporadisch op LANS gespeeld om soms toch wat te schieten hebben. Geef mij dan maar CS, UT is te veel fanta en dat heeft mij nooit zo getrokken.

Dus... een nieuwe versie van UT op de Unreal 4 Engine zal mij dus ook niet zomaar doen switchen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door NINjak op 14-03-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:27:
[...]

Wat is er zo speciaal aan dan, het beetje levolution ?
Vrij realistische modellering van land, water en luchtvaartuigen, goede infantrygameplay, realistische wapen handling, behoorlijk realistische physics, destructie, grafisch in het algemeen goed, en behoorlijk speelbaar op veel platformen, en ook op redelijke cheapo pc's. Afgezien dat die nu nog vrij beperkt is door de 3de gen consoles zoals aangegeven kan je met een goede pc de destructie van de bf3 CQ maps dlc in grote maps nu prima draaien, snap dan ook niet dat dat niet in hardline meer is toegepast of zelfs minder is dan voorheen. Feit blijft dat bovenstaande erg lastig is perfect te krijgen en als ze de fouten uit de engine kunnen halen ze een van de beste current game engines in hun handen hebben.
Jovas schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:38:

Die was ik nog vergeten idd, ook een goede kanshebber maar moet nog blijken of die ook alles kan wat de frostbite kan...

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-03-2015 23:19 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Bugje in battlelog? Commander bf4 is nu hacker.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/x1zm8n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 01:01:
Bugje in battlelog? Commander bf4 is nu hacker.

[afbeelding]
Andere dingen zoals als posts verwijderen/liken, post sticky/desticky maken, mensen promoten/demoten in platoons zijn ook allemaal kapot nu |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Goh, de release van Hardline heeft dingen in BF4 kapotgemaakt. Volgens mij wil je niet weten hoe hun backed infrastrctuur eruitziet 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ineens dit nu? Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/gDlbu/8a28880770.jpg

Nieuwste beta van Chrome, net opnieuw geinstalleerd. Werkt wel gewoon "normaal" op Firefox. Had eerder ook al problemen met die gare battlelog plugin die het niet deed op Chrome (nog steeds trouwens 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De plugins zijn nog niet klaar voor de nieuwe chrome beta, vorige week na de
beta update werkt de huidige versie van de battlelog plugin niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Man man man, zo jammer dit weer zeg.
Dacht net even een potje TDM te doen. Kom je een knakker tegen die constant precies weet waar je vandaan komt en je wel verdomd snel neer heeft met een dmr.
En dan roep ik het niet snel maar dit keer wel in de chat: "nice hack m8" en vervolgens ben ik de server uitgegaan.

Wat blijkt nou, heeft deze knakker nog idd een hack ook!
Hij speelt er pas een paar uurtjes mee, maar zoals je kan zien is zijn k/d opeens heeel hard gestegen, en dat is best knap als je al 25000 kills op je naam hebt staan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/auXUCP0.png
Daarna nog even op bf4db.com gekeken naar zijn stats. Zie ik dat hij gereport is, dus eventjes kijken.
Kom ik dit filmpje tegen. Echt zo jammer dit.
Wanneer gaat deze gebanned worden? Waarom moet het zo lang duren voordat het zover is?
Pleaaassseee DICE...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6LlGC5kv2no]

Hij heeft zijn ingame veranderd naar BelgradePhantom.
http://battlelog.battlefi...antom/stats/984307372/pc/

[ Voor 7% gewijzigd door Fonta op 22-03-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Is de activiteit van dit spel nog hoog op PC? Want ben van plan om de prem editie binnen te halen nu die goedkoper is en je het hele pakket in 1 keer binnen kan halen.
Want heb wel aardig zin in een goede shooter, maar als servers net zo leeg zijn als bij BF3 nu hardline uit is dan heeft het ook weinig zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
SerpentNL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:37:
Is de activiteit van dit spel nog hoog op PC? Want ben van plan om de prem editie binnen te halen nu die goedkoper is en je het hele pakket in 1 keer binnen kan halen.
Want heb wel aardig zin in een goede shooter, maar als servers net zo leeg zijn als bij BF3 nu hardline uit is dan heeft het ook weinig zin :+
Bf3 heeft bijna nog dezelfde hoeveelheid spelers op piek moment als voordat hardline uit kwam.
BF4 zit nog steeds tegen de 40000 spelers aan op piek dus uitgestorven is het nog lang
niet.
Hardline doet het nog niet zo best op pc, op console is het een groot succes en zitten ps4 en xbox one boven de 200k samen op piek moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
SerpentNL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:37:
Ik merk dat Close Quarters soms gewoon niet actief is, maar dat kan binnen 10-20 minuten helemaal veranderd zijn :) . Op dit moment vind ik BF3 leuker dan BF4 (heb beide premium), BF3 gaat meer om je speelstijl vind ik en BF4 is degene met het beste wapen in het voordeel, ook heb je veel te veel accessoires in BF4 IMO. Ik ga echter wel BF:H kopen, lijkt me kei leuk. Ik weet niet hoeveel het op dit moment kost, maar het sowieso nog het geld waard. Ondanks dat het soms best laggy kan zijn, maar dat kan ook aan mijn pc liggen...

Ff een vraagje aan iedereen hier, wie gamet er op een Ultra Wide screen (21:9) en hoe bevalt dit, ik wil een nieuw scherm kopen, met name voor gamen, en wil weten hoe dit wordt ervaren 8) .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:50

fynrd1

Fooled by Randomness

pwillemske schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:51:
[...]
Ff een vraagje aan iedereen hier, wie gamet er op een Ultra Wide screen (21:9) en hoe bevalt dit, ik wil een nieuw scherm kopen, met name voor gamen, en wil weten hoe dit wordt ervaren 8) .
Ik heb een 21:9 scherm, bevalt heel goed, het is de middelste in mijn trifinity opstelling, maar voor gamen gebruik ik alleen deze. Het grootste nadeel is dat deze niet in 120Hz en hoger te verkrijgen zijn. Ik heb hem zelf overgeclocked naar 76Hz, dat redden al deze paneeltjes min of meer, maar toch jammer.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:32:
[...]

Ik heb een 21:9 scherm, bevalt heel goed, het is de middelste in mijn trifinity opstelling, maar voor gamen gebruik ik alleen deze. Het grootste nadeel is dat deze niet in 120Hz en hoger te verkrijgen zijn. Ik heb hem zelf overgeclocked naar 76Hz, dat redden al deze paneeltjes min of meer, maar toch jammer.
Voor mij is 60Hz al genoeg, een 290 haalt op die resolutie toch geen 70fps :) .

Weer ontopic, zijn rpg's wat sterker geworden ofzo?? Ik merk dat er iets aan veranderd is...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

pwillemske schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:38:
[...]

Voor mij is 60Hz al genoeg, een 290 haalt op die resolutie toch geen 70fps :) .

Weer ontopic, zijn rpg's wat sterker geworden ofzo?? Ik merk dat er iets aan veranderd is...
Een overclockte 7970 hield hem netjes boven de 76fps. Met mijn 290x ziet hij de ondergrens eigenlijk helemaal niet meer. Alles op ultra overigens, en MSAA staat uit. De rest van de pc zal ook wel wat uitmaken natuurlijk. Gebruik je mantle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:44:
[...]

Een overclockte 7970 hield hem netjes boven de 76fps. Met mijn 290x ziet hij de ondergrens eigenlijk helemaal niet meer. Alles op ultra overigens, en MSAA staat uit. De rest van de pc zal ook wel wat uitmaken natuurlijk. Gebruik je mantle?
Op dit moment nog niet, ik game nog op een 720p tv :( . Maar die word over een paar maanden vervangen :D . Ik ben nog aan het twijfelen tussen 21:9 of een 1440p dell scherm...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Lol

Vandaag weer een aantal potjes Silk Road gedaan, man man man, wat blijf dat leuk :D .
2400 Tickets, een uurtje spelen, iets wat in de top (geen idee hoe ik het doe, normaal sta ik onderaan :9 ).
Wat me wel opviel, was dat de mini attack heli's ook een salto etc kunnen maken, ik dacht alleen de grote attack heli's :o .

Offtopic:
Ik wil een video maken voor op YouTube, weet iemand een goed gratis videobewerkingsprogramma...geen Lightworks, snap er geen reed van :P .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de "medium sized heli's" kunnen een barrel roll doen, sinds de laatste winter patch. Voor videobewerking is Sony Vegas of Adobe Premier erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
pwillemske schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:41:
Lol

Vandaag weer een aantal potjes Silk Road gedaan, man man man, wat blijf dat leuk :D .
2400 Tickets, een uurtje spelen, iets wat in de top (geen idee hoe ik het doe, normaal sta ik onderaan :9 ).
Wat me wel opviel, was dat de mini attack heli's ook een salto etc kunnen maken, ik dacht alleen de grote attack heli's :o .

Offtopic:
Ik wil een video maken voor op YouTube, weet iemand een goed gratis videobewerkingsprogramma...geen Lightworks, snap er geen reed van :P .
Windows movie maker :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik gebruik vaak de GoPro software voor mijn (actie)filmpjes. Heb het wel nog nooit met gameplay beelden gebruikt. Geen idee dus of dat zal lukken.

In alle geval is het doodeenvoudig om dit te gebruiken. Heel intuïtief. En écht gratis.

http://shop.gopro.com/sof...-studio/GoPro-Studio.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mijn battlelog app zegt dat het battlefest vandaag weer begint. Kan er verder niets van terug vinden. Is t een foutje of krijgen meerdere t bericht?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:57:
Ook de "medium sized heli's" kunnen een barrel roll doen, sinds de laatste winter patch. Voor videobewerking is Sony Vegas of Adobe Premier erg goed.
Yup, sinds die patch doet een heli gewoon een 360 noscope barrell roll als je er een TV missile op afvuurt. Heb sinds de patch welgeteld 2 TV missiles op heli's kunnen plaatsen, de rest maakt er gewoon een circusattractie van waardoor je vrjiwel altijd mist. Ook als gunner is het geen pretje, normale strafing runs zijn er niet meer bji, de heli's zijn nu zo "nimble" dat je blij mag zijn als je 1 magazijn leeg kunt schieten. Wederom een patch die het voor heli'spelers weer wat minder aantrekkelijk maakt, behalve misschien als piloot.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Arfman schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Yup, sinds die patch doet een heli gewoon een 360 noscope barrell roll als je er een TV missile op afvuurt. Heb sinds de patch welgeteld 2 TV missiles op heli's kunnen plaatsen, de rest maakt er gewoon een circusattractie van waardoor je vrjiwel altijd mist. Ook als gunner is het geen pretje, normale strafing runs zijn er niet meer bji, de heli's zijn nu zo "nimble" dat je blij mag zijn als je 1 magazijn leeg kunt schieten. Wederom een patch die het voor heli'spelers weer wat minder aantrekkelijk maakt, behalve misschien als piloot.
Gewoon zorgen dat je de targets afspreekt met de pilot. Maar dan moet je wel comms hebben natuurlijk, zonder is vliegen in de attack heli niet erg effectief, maar dat was het ook niet voor de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Jurrr90 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:35:
[...]

Gewoon zorgen dat je de targets afspreekt met de pilot. Maar dan moet je wel comms hebben natuurlijk, zonder is vliegen in de attack heli niet erg effectief, maar dat was het ook niet voor de patch.
inderdaad, het was even wennen aan de heli, maar het is best goed te doen. Zorg er trouwens idd voor dat je met je piloot(of gunner) op TS of iets dergelijks zit. En vraag je piloot om zich aan te passen aan jouw stijl. mijn gunner buddy en ik zijn nu aardig gewend aan elkaar en dan halen we meestal wel potjes van 50-6( voor gunner) en 30-6(voor pilot)

Zowiezo moet je burst fire gebruiken op enemies. Als je als een gek gaat schieten ben je zo door je ammo heen en maak je amper kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:23:
[...]

inderdaad, het was even wennen aan de heli, maar het is best goed te doen. Zorg er trouwens idd voor dat je met je piloot(of gunner) op TS of iets dergelijks zit. En vraag je piloot om zich aan te passen aan jouw stijl. mijn gunner buddy en ik zijn nu aardig gewend aan elkaar en dan halen we meestal wel potjes van 50-6( voor gunner) en 30-6(voor pilot)

Zowiezo moet je burst fire gebruiken op enemies. Als je als een gek gaat schieten ben je zo door je ammo heen en maak je amper kills.
zonder comms ga ik niet vliegen in heli. simpel als dat. Het is gewoon niet te doen in bf4 omdat je zo beperkte ammo hebt dat tegen de tijd dat je rockets reloaded zijn, de tankcrew die weer naar 100% hebben gerepaired. Je moet gewoonweg wel op dezelfde targets gaan qua vaar-vlieg envoertuigen, en weten wanneer de gunner voor infi moet gaan, bv lbij ock on of geen armor in range.

Daarbij zijn de meeste random lui die in een heli springen, zacht gezegd niet zo goed of snappen ze target prioritizing niet, beetje op infi raggen van 400 meter terwijl we vrolijk door jets en heli's bestookt worden. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-03-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
SouLLeSSportal schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:42:
[...]

zonder comms ga ik niet vliegen in heli. simpel als dat. Het is gewoon niet te doen in bf4 omdat je zo beperkte ammo hebt dat tegen de tijd dat je rockets reloaded zijn, de tankcrew die weer naar 100% hebben gerepaired. Je moet gewoonweg wel op dezelfde targets gaan qua vaar-vlieg envoertuigen, en weten wanneer de gunner voor infi moet gaan, bv lbij ock on of geen armor in range.

Daarbij zijn de meeste random lui die in een heli springen, zacht gezegd niet zo goed of snappen ze target prioritizing niet, beetje op infi raggen van 400 meter terwijl we vrolijk door jets en heli's bestookt worden. |:(
welke primary gebruik jij dan? want zelfs zonder gunner hark ik kills binnen op armor, en vaak ook nog wel op heli's. Een gunner maakt mn leven alleen makkelijker met zn tvs =P. Dus met een random vliegen zie ik niet als een probleem, enkel als de enemy heli van zelfde skills is als ik xD, dan wil ik graag iemand bij me hebben die weet om te gaan met tv's

Maar je mag best wel keertje met me meevliegen hoor =P ik ben iedere avond wel op bf te vinden

EDIT: 50% van mijn deaths in de attack heli zijn trouwens door lantaarnpalen, bomen of jet rammers....

[ Voor 4% gewijzigd door lordprimoz op 26-03-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordprimoz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:56:
[...]

welke primary gebruik jij dan? want zelfs zonder gunner hark ik kills binnen op armor, en vaak ook nog wel op heli's. Een gunner maakt mn leven alleen makkelijker met zn tvs =P. Dus met een random vliegen zie ik niet als een probleem, enkel als de enemy heli van zelfde skills is als ik xD, dan wil ik graag iemand bij me hebben die weet om te gaan met tv's

Maar je mag best wel keertje met me meevliegen hoor =P ik ben iedere avond wel op bf te vinden

EDIT: 50% van mijn deaths in de attack heli zijn trouwens door lantaarnpalen, bomen of jet rammers....
meestal vlieg ik als pilot met de zuni's, als je die raakt doe je wel veel damage maar een tv + zuni's is one strafe kill, waarbij je met alleen zuni's minimaal 1,5 rocketpods leeg moet schieten, als je al geen aps hits of missers hebt. Tevens zijn ze erg fijn tegen heli's dichtbij om ze af te maken.

Moet wel zeggen dat ik laatste tijd niet zoveel bf4 speel, maar je kan me altijd toevoegen en mocht ik online zijn spring ik er wel even in. :)

Static objects, the biggest killers in battlefield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Anthirian

In Trance We Trust

lordprimoz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:23:
[...]

Jep, gaat lekker over het algemeen met z'n tweeën. TV's in heli's schieten is nog wel te doen, maar dan moet je hem wel verrassen. Als hij ze van verre aan ziet komen is het voor de piloot een makkie om even een duik te nemen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckiee-Duck
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-03 19:05
NLsandman schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:30:
[...]

Bf3 heeft bijna nog dezelfde hoeveelheid spelers op piek moment als voordat hardline uit kwam.
BF4 zit nog steeds tegen de 40000 spelers aan op piek dus uitgestorven is het nog lang
niet.
Hardline doet het nog niet zo best op pc, op console is het een groot succes en zitten ps4 en xbox one boven de 200k samen op piek moment.
Waar zie je dan die cijfers van de consoles? Want als ik de stats servers erbij pak en dan kijk naar conquest zijn de spelers aantallen erg laag voor hardline.
Zo heeft de ps4 21x zo weinig spelers als battlefield 4 :o

[BuG] Duckiee-Duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Duckiee-Duck schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Waar zie je dan die cijfers van de consoles? Want als ik de stats servers erbij pak en dan kijk naar conquest zijn de spelers aantallen erg laag voor hardline.
Zo heeft de ps4 21x zo weinig spelers als battlefield 4 :o
http://bf3stats.com/
http://bf4stats.com/
http://bfhstats.com/

Op de consoles doet Hardline het veel beter dan op de PC, waar BF4 en 3 het (relatief) weer beter doen. Moet zeggen dat ik BF4 premium in plaats van Hardline gekocht heb. De premium maps op Naval Strike na bevallen me tot nu beter dan de vanilla maps en BF4 in z'n huidige staat is ook weer best te pruimen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hahaha, praten met de piloot :P

Als ik even tijd heb tussen luiers en andere verplichtingen door knal ik wat mensen af in BF4. Voor die andere ongein heb en wil ik geen tijd hebben. Voor de patch ging minstens 50% van de tv missiles raak, nu niet meer omdat een heli onrealistisch snel kan draaien. Ergo, weer een manier waarop de casual player gepakt wordt, terwijl dat juist de doelgroep is van BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Weapons Crate DLC op einde van mei :)
Gun master gamemode + 5 nieuwe wapens.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E9SytYBnpiU]

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 26-03-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Zit op m'n werk dus kan geen YouTube bekijken, wat wordt er gezegd? Welke maps zitten er ni de DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:57:
Weapons Crate DLC op einde van mei :)
Gun master gamemode + 5 nieuwe wapens.
[video]
Zie ik daar an94????? holy shit dat alleen al is genoeg voor mij :D :D dat gaat hopelijk weer heerlijk double taps to the dome worden op medium en long distances :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Arfman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:41:
Zit op m'n werk dus kan geen YouTube bekijken, wat wordt er gezegd? Welke maps zitten er ni de DLC?
ze hebben het niet over maps, maar over aantal nieuwe wapens en de gamemode gun master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

lordprimoz schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:24:
[...]

ze hebben het niet over maps, maar over aantal nieuwe wapens en de gamemode gun master.
Dank je! Niet boeiend dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Ik neem wel aan dat er een aantal nieuwe maps in gaan zitten. Al is het enkel maar dat er night maps bijkomen. Bovendien lijkt het me ook bijna logisch dat ze die nieuwe "community" map uitbrengen. Dan zijn ze namelijk klaar met bf4 development en kunnen ze op de volgende game(expansion) gaan focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onlangs mijn eerste heli stunt attack video gemaakt :) Wat vinden jullie ervan?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5I0k79YdlRo]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 04:51:
Heb onlangs mijn eerste heli stunt video gemaakt :) Wat vinden jullie ervan?

[video]
That's pretty awesome :P
#needs_more_barrel_rolls

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 29-03-2015 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik kan er niet tegen als iedereen zo goed kan vliegen behalve ik :P . Hebben jullie tips??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
pwillemske schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:25:
Ik kan er niet tegen als iedereen zo goed kan vliegen behalve ik :P . Hebben jullie tips??
Veel vliegen en genoeg muismat ruimte. Als je de hele tijd je muis moet verplaatsen voor een 90 graden draai gaat het niet werken :P

Edit: ik heb trouwens na de laatste update heel weinig FPS, op low ~100FPS op 24'' 1080p... Met een R9 290

Komt waarschijnlijk deels door m'n crappy FX8320 en deels door een update, eerst haalde ik wel ~120FPS. Zo kan ik geen gebruik maken van m'n nieuwe 144 hertz BenQ XL2411Z :-(

[ Voor 30% gewijzigd door Brogala op 29-03-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
pwillemske schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:25:
Oefenen :P nee serieus, dat is het beste wat werkt. En probeer in de testrange eens wat maneuvres enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Brogala schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:18:
[...]

Veel vliegen en genoeg muismat ruimte. Als je de hele tijd je muis moet verplaatsen voor een 90 graden draai gaat het niet werken :P
Pitch up/down op die knopjes aan de zijkant van je muis binden is ook ideaal. Moet je overigens wel een muis hebben waarbij je gewone toetsen mee aan je muisknoppen kan toewijzen.

Zelf heb ik een G502, waarbij ik de pijltjes naar onder/boven aan de zijknoppen heb gekoppeld en de pijltjes links/rechts aan het muiswieltje.
Op deze manier hoef ik tijdens het vliegen m'n muis eigenlijk nooit op te tillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Muis optillen hoort soms net bij m'n vlieg technieken, vooral bij jets (+ vrij hoge sensitivity) :P
en moet zeggen, dat het aardig beter lukt ipv vroeger. Silk Road Conquest Large is daar echt nog nice voor. Als er geen no-life jet pro in de lucht zit, dan blijf ik daar vaak wel eens voor de helft van de game 8)

1,57 kpm met little bird vind ik ook niet mis ^^

Overigens: Een mogelijk nieuw wapen in de weapons crate zou blijkbaar de L86A2 kunnen zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door SmokingCrop op 30-03-2015 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
edit: oops verkeerde topic :>

[ Voor 86% gewijzigd door evilpin0 op 30-03-2015 08:52 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gelukkig is dit dan ook het BF4 topic en hoeven we ons hier niet te irriteren aan dat soort zaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
ik vlieg met pijltjestoetsen op toetsenbord, ging in begin ook niet, maar ondertussen steeds wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Niet vaak? Lol :+ 1 April grapje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Fonta schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:09:
Ik kom ze praktisch nooit tegen.. en dat is geen 1 april grap.
(speel vooral 32 man obliteration enzo)

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 01-04-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Fonta schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:09:
Nee niet echt, tenminste niet overduidelijk. Deze deed 92-2 in 3 minuten, met een voteban was die weg. Dit is pas de tweede keer, tot zover ik me herinner dat er een overduidelijke hacker aan het werk was. Misschien ben ik een beetje naïef hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Laatste 2 weken zie ik heel erg vaak lowlevel spelers de sterren uit de lucht schieten bij wijze van spreken. Volgens mij is er weer een of andere cheatupdate geweest ofzo. Al een paar keer gewoon gestopt met spelen omdat er dan helemaal geen hol meer aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Het tegenkomen van cheaters doe ik sinds EA freetime geïntroduceert heeft zeer regelmatig.
Je merkt het meteen als een low level opeens de server owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Je kan hem aan het werk zien, http://battlelog.battlefi...ming-com-4-Rush-ALL-MAPS/

Hij kan vliegen, door muren schieten alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Top dat punkbuster en Fairfight d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de wapens zijn bekend
l86a2
an94
groza-1
groza-4
winchester 1892 sawed off leveraction (ingame naam: mare's leg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Gisteren/vandaag weer eens bezig geweest in Sony Vegas.
Blijft toch leuk om "momentjes" achter elkaar aan te zetten :D

[ Voor 13% gewijzigd door Fonta op 04-04-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Net voor sinds 3 weken weer een potje BF4 gespeeld, m'n recoil control is naar de klote en ik ging naar mijn idee heel slecht... totdat ik opeens in de chat na 5 minuten spelen zag staan: 'incendiaryspam is on a 14 killstreak' :P .

Irritant dat mijn FPS zo laag is, met alles op low ~100 FPS... ik heb onlangs een 144 hertz monitor gekocht en het lijkt nu of ik lag :-(

Leuke montage Fonta! Duck hunting... dat doe ik heel vaak in CS:GO >:) en natuurlijk chicken hunting

Edit: wtf, die hacker die hier op 1 april werd gepost is nog steeds niet gebanned....

[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 04-04-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Thanks!

Maaruhhh speelt Duckiee-Duck ook CS-GO dan? :P :P

Bannen van cheaters gaat traaaagggg en duurt lanngggg, 1 april is pas 3 dagen geleden.
Beste tip die ik je kan geven; blijf ver bij de official servers vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
En zo kom je er dus weer een tegen: inzu13.. Zelfs voor de verandering gebanned op pbbans maar kan nog steeds op alle official server tekeer gaan omdat hij niet door punkbuster of fairfight gebanned is :(

[ Voor 15% gewijzigd door Fonta op 07-04-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Laatste twee weken speel ik weer wat vaker, opvallend veel lowlevels die bovenaan staan met uitmuntende scores. Ik denk toch in zo'n 50% van de potjes. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Hier een battlereportje:
http://battlelog.battlefi...52344911435392/270382331/
Maakte alleen maar headshots.

En even een videoootje gemaakt door Bart:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZJF-VpyJVhk]

[ Voor 26% gewijzigd door Fonta op 08-04-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Fonta schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:33:
Hier een battlereportje:
http://battlelog.battlefi...52344911435392/270382331/
Maakte alleen maar headshots.

En even een videoootje gemaakt door Bart:
[video]
Je kunt er wel over blijven klagen maar feit is dat je als betaalde klant een dikke middelvinger krijgt van EA met hun gametime. Leer je les en koop niks meer van die club.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
pafdaddy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:32:
[...]

Je kunt er wel over blijven klagen maar feit is dat je als betaalde klant een dikke middelvinger krijgt van EA met hun gametime. Leer je les en koop niks meer van die club.
Zo lijkt het wel inderdaad.

Het was volgens mij sowieso gisteren nationale hack dag.
De volgende 2 dachten op de BuG server hun gang te kunnen gaan.
http://battlelog.battlefi...5378200380736/1562449433/
http://battlelog.battlefi...5378200380736/1561644314/

Die server staat dus duidelijk niet op Official en het was heel erg fijn om ze een dikke vette ban te geven.

Een idee voor EA zou zijn om als ze toch persee die freetime willen geven, deze spelers alleen op bepaalde servers toegang te geven.
Dan kan men toch de game proberen, en hebben de eerlijke spelers geen last van de freetime hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
Fonta schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:26:
[...]

Die server staat dus duidelijk niet op Official en het was heel erg fijn om ze een dikke vette ban te geven.

Een idee voor EA zou zijn om als ze toch persee die freetime willen geven, deze spelers alleen op bepaalde servers toegang te geven.
Dan kan men toch de game proberen, en hebben de eerlijke spelers geen last van de freetime hackers.
Ik snap je frustraties maar zouden alle oprechte nieuwe spelers hierdoor niet bij louter hackers worden geplaatst? Dan krijgt elke nieuwe speler wellicht niet het juiste beeld van BF4.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
tikkietrugjaap schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:54:
[...]

Ik snap je frustraties maar zouden alle oprechte nieuwe spelers hierdoor niet bij louter hackers worden geplaatst? Dan krijgt elke nieuwe speler wellicht niet het juiste beeld van BF4.
Het zijn niet echt frustraties hoor, al moet ik wel zeggen het erg vervelend te vinden.
Niet alleen voor mezelf maar voor alle oprechte spelers die met ze te maken krijgen.

Er vanuit gaande dat het slechts een klein gedeelte is dat de freetime gebruikt om te hacken zou het volgens mij wel mee moeten vallen met niet het juiste beeld krijgen van BF4.

Wat zou jij een betere oplossing vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zo te lezen is het dus niet alleen mij opgevallen dat het de laatste weken schering en inslag is met cheaters. Zo'n beetje elke avond prijs en met pasen was het einde zoek. Toch raar dat Fairfight zulke extreme stats er niet uit weet te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38
Fonta schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:04:
[...]

Het zijn niet echt frustraties hoor, al moet ik wel zeggen het erg vervelend te vinden.
Niet alleen voor mezelf maar voor alle oprechte spelers die met ze te maken krijgen.

Er vanuit gaande dat het slechts een klein gedeelte is dat de freetime gebruikt om te hacken zou het volgens mij wel mee moeten vallen met niet het juiste beeld krijgen van BF4.

Wat zou jij een betere oplossing vinden?
Ik vind hackers ook schijtvervelend dus ik sta absoluut aan jouw kant. Denk alleen dat ze nu verspreid worden over alle servers waardoor ze nu voor 'goeie' freetime spelers makkelijker te ontwijken zijn en een minder groot gedeelte van hun tegenstanders vormen. Als je 'goeie' freetimers en hackers (ook freetimers) in dezelfde servers zet dan ben ik bang dat onwetende 'goeie' freetimers het beeld krijgen dat BF4 vol met hackers zit.

Een betere oplossing zou denk ik het opheffen van freetime zijn of beter inzetten op anti-hack methoden. Geen van beiden gaan gebeuren ben ik bang.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Daar ben ik dus ook bang voor, en dat is dan ook de reden waarom ik met een nieuw idee kwam wat misschien wel uitvoerbaar zou zijn.

De echte oplossing zou natuurlijk zijn dat je hacks onmogelijk maakt. Zonder hacks heb je ook geen anti-hack maatregelen of wat dan ook nodig.

* Fonta droomt rustig verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Ik snap het hele cheat gebeuren niet, waar is de lol ervan. Met het zien van het filmpje hierboven ook. Hij weet waar ze zitten, altijd headshots etc. dan is de uitdaging toch volledig weg.
Ik weet als de beste dat het frustrerend is om vaak kanonnenvoer te zijn maar als ik dan een keer goed ga dan geeft dat des te meer voldoening.
Ik heb heerlijke sessies gehad op Locker met of tegen bijvoorbeeld Bee.nl maar als ik zo'n cheat zou gebruiken had ik mij dat niet eens kunnen herinneren want het is dan nooit maar dan ook nooit meer spannend of memorabel.
Onbegrijpelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
ik snap dat jullie hackers niet leuk vinden, maar kom op zeg, is dat daadwerkelijk het enige wat jullie hier neer kunnen zetten? de afgelopen weken is, met een uitzondering hier en daar, alleen maar gesproken over hackers =/

Als je daar alleen maar over wil zeiken doe dat dan in een "i hate bf4 hackers" topic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

lordprimoz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:19:
ik snap dat jullie hackers niet leuk vinden, maar kom op zeg, is dat daadwerkelijk het enige wat jullie hier neer kunnen zetten? de afgelopen weken is, met een uitzondering hier en daar, alleen maar gesproken over hackers =/

Als je daar alleen maar over wil zeiken doe dat dan in een "i hate bf4 hackers" topic.....
Vertel, waar wil ji het dan over hebben? Wat is er voor nieuws onder de BF4 zon? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Arfman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:33:
[...]
Vertel, waar wil ji het dan over hebben? Wat is er voor nieuws onder de BF4 zon? :)
Hmmm... Discussies over de nieuwe wapens, de night maps of het community map project misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Arfman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:33:
[...]

of bijv van epische acties, zoals die heli video een pagina of twee terug.

en trouwens:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.
dus heb je zin om te zeuren, doe het gewoon ergens anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
In plaats van ons op de "forum regels" te wijzen, zou je ook een daadwerkelijk discussie kunnen beginnen over de onderwerpen die je opgeeft.
Nu is je post niets meer en niets minder dan een dikke dooddoener in een tegenwoordig al vrij stil topic.

An sich begrijp ik ook niet zo goed waarom we het hier niet over hackers zouden mogen hebben.
Het aanwezig zijn van hackers in BF4 is nou eenmaal een ding.

[ Voor 24% gewijzigd door Fonta op 09-04-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fonta schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:26:
[...]

Gametime is zonder premium, dus geen dlc maps, als je die maps aanhoudt zonder official servers, kom je ze vrij weinig tegen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Bee.nl schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:09:
Zo te lezen is het dus niet alleen mij opgevallen dat het de laatste weken schering en inslag is met cheaters. Zo'n beetje elke avond prijs en met pasen was het einde zoek. Toch raar dat Fairfight zulke extreme stats er niet uit weet te filteren.
Fairfight heeft een x aantal uur nodig om te bannen, wat die free time cheaters doen is bv 4 tot 5 uur
cheaten en dan een nieuw account pakken, hierdoor lijkt het of fairfight niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 11:54
Ik zoek mensen om eens een keertje Rush te spelen. Ik mis de dagen waarbij ik in een samenwerkende squad M-COMs aanzet, of juist uitzet en niet in een chopper kills zit te farmen.

Steam ID: TheLastOttoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
LordMistery schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:10:
Ik zoek mensen om eens een keertje Rush te spelen. Ik mis de dagen waarbij ik in een samenwerkende squad M-COMs aanzet, of juist uitzet en niet in een chopper kills zit te farmen.
kijk, Zo kan het dus ook Fonta.

anyways, ik wil best een potje met je meedoen. Denk dat de actieve Tweakers Platoon core ook best wel open staat voor potjes met een beetje samenwerking. Die zijn ook een stuk leuker.
Zo had ik laatst potje samen met Probin op locker. Met zn tweeen hielden we tegen een veel sterker enemy team de overmacht. Helaas moest Probin er vandoor... dus direct potje verloren....

Maar goed, je bent dus welkom op de teamspeak van ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:09:
[...]

Fairfight heeft een x aantal uur nodig om te bannen, wat die free time cheaters doen is bv 4 tot 5 uur
cheaten en dan een nieuw account pakken, hierdoor lijkt het of fairfight niets doet.
Het zal mij altijd een raadsel blijven waarom mensen zoiets zouden doen... Echt geen enkel nut dan het plezier van anderen verkloten. |:( 8)7 :N

Bug teamspeak joinen, dan zijn er meestal wel wat lui online :)

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-04-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
LordMistery schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:10:
Wat mij betreft doen we dit de eerst volgende keer dat we beide op ts zitten. Vind ik ook wel leuk.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

lordprimoz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:43:
[...]

kijk, Zo kan het dus ook Fonta.

anyways, ik wil best een potje met je meedoen. Denk dat de actieve Tweakers Platoon core ook best wel open staat voor potjes met een beetje samenwerking. Die zijn ook een stuk leuker.
Zo had ik laatst potje samen met Probin op locker. Met zn tweeen hielden we tegen een veel sterker enemy team de overmacht. Helaas moest Probin er vandoor... dus direct potje verloren....

Maar goed, je bent dus welkom op de teamspeak van ons!
Ik snap niet waarom je Fonta aanvalt, cheaters zijn de laatste tijd echt een probleem. Mag best over gesproken worden. Aangezien ik alleen Rush speel, zit ik op een avondje van 6 uur, zo'n 3 uur aan de zijlijn om de Vanilla mappen te ontwijken. Spel bedervend noem ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
fynrd1 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:37:
[...]

Ik snap niet waarom je Fonta aanvalt, cheaters zijn de laatste tijd echt een probleem. Mag best over gesproken worden. Aangezien ik alleen Rush speel, zit ik op een avondje van 6 uur, zo'n 3 uur aan de zijlijn om de Vanilla mappen te ontwijken. Spel bedervend noem ik dat.
ik val hem helemaal niet aan, ik wijs hem er alleen op dat het ook mogelijk is het ergens anders over te hebben als hackers. Hij geeft commentaar op het feit dat ik mensen op de regels wijs dat het niet gewild is om over hackers te zeuren. Gezien het feit dat de laatste 3 pagina's voor 90% over hacker klachten gaat :F, ben ik het daar ook helemaal mee eens.

om deze keer maar het goede voorbeeld te geven, om weer zinloos commentaar te voorkomen....:
iemand nog tips voor de attack jet? ik wordt echt altijd eruitgevlogen tijdens dogfights, wacht echt super irritant is als je lekker aan het zagen bent xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:58:
[...]

Het zal mij altijd een raadsel blijven waarom mensen zoiets zouden doen... Echt geen enkel nut dan het plezier van anderen verkloten. |:( 8)7 :N

Bug teamspeak joinen, dan zijn er meestal wel wat lui online :)
Ik lees heel veel op unknown cheats forum, het is ook een soort aandacht trekken, laten zien waar
ze toe instaat zijn, hoe harder pb en fairfight te keer gaan hoe meer plezier ze hebben.
Ze zijn zelfs zo trots dat ze ban messages in hun sign plaatsen net zo iets als dat sommige
spelers zo'n stats sign hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLsandman schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:27:
[...]

Ik lees heel veel op unknown cheats forum, het is ook een soort aandacht trekken, laten zien waar
ze toe instaat zijn, hoe harder pb en fairfight te keer gaan hoe meer plezier ze hebben.
Ze zijn zelfs zo trots dat ze ban messages in hun sign plaatsen net zo iets als dat sommige
spelers zo'n stats sign hebben.
:') :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
lordprimoz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:09:
[...]

ik val hem helemaal niet aan, ik wijs hem er alleen op dat het ook mogelijk is het ergens anders over te hebben als hackers. Hij geeft commentaar op het feit dat ik mensen op de regels wijs dat het niet gewild is om over hackers te zeuren. Gezien het feit dat de laatste 3 pagina's voor 90% over hacker klachten gaat :F, ben ik het daar ook helemaal mee eens.

om deze keer maar het goede voorbeeld te geven, om weer zinloos commentaar te voorkomen....:
iemand nog tips voor de attack jet? ik wordt echt altijd eruitgevlogen tijdens dogfights, wacht echt super irritant is als je lekker aan het zagen bent xD
YouTube: Battlefield 4 - Jet Tutorial - Hotkeys, Sensitivities & Loadouts
YouTube: Battlefield 4 Jet Tutorial - Tips For Survival
YouTube: Battlefield 4 Jet Tutorial - Mastering Speed Control
YouTube: DOGFIGHTING TIPS - SWITCHING & LOSING TAILS - Battlefield 4 Jet Tutorial

De meeste van die Youtube dogfighters hebben hun jet chase camera uitstaan om meer FOV te hebben. Ool de vehicle FOV verhogen zorgt voor wat betere situational awareness. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 10-04-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
fynrd1 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:37:
[...]

Ik snap het ook niet.... Misschien heeft hij een persoonlijk vete tegen mij ofsow. Ik heb echt geen flauw idee.
Op deze zelfde pagina nog heb ik zzelf ook nog een filmpje gepost, gaat ook niet over hackers.
Fonta in "[PC] Battlefield 4 - deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordprimoz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:09:
[...]

Ik neem aan dat je de basis al kent (313 speed voor strakste loops, in de stealth jet shift "bursten" als je omhoog gaat om zo dicht mogelijk bij 313 te blijven, MAA recht van boven aanvallen zodat hij niet terug kan schieten, alles behalve hydra op de attack en guided op de stealth is in de praktijk waardeloos etc)
Ook is de stealth jet veel beter voor dogfights omdat die veel strakkere loops kan maken, kleiner is (f35) en een afterburner heeft. ECM haalt je van de air radar af wat handig is als je bijv. wilt gaan switchen. Zal waarschijnlijk niet nodig zijn omdat zo'n beetje alle goede jet dogfighters of geen bf meer spelen of niet actief zijn op pubs. In mijn ervaring is het voldoende om 1 of 2 loops op 313 speed te doen om zo'n beetje iedereen op pubs uit te spelen. Blijft lastig als je in de attack zit en tegen de stealth moet knokken maar aangezien de meeste jets toch als taxi worden gebruikt is het nauwelijks een probleem.
Als je echt problemen hebt met een jet kun je die als laatste redmiddel nog naar de static aa in je base baiten en dan dmv de rear view (rechtermuisklik in third person) spotten. Misschien helpt het ook om df vids van bijv. matti of loa te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 01:24
Fonta en fynrd1 graag wil ik jullie op de forum regels wijzen. en jullie graag door verwijzen naar het battlefield problemen topic voor de hacks klachten. Primoz heeft een punt punt..
..............................................................................

De laatste tij doe ik veel Defuse, erg leuk als je een beetje in teamverband bezig bent is dit erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:12:
[...]
Als je echt problemen hebt met een jet kun je die als laatste redmiddel nog naar de static aa in je base baiten
Hoe doe je dat dan, diverse malen met conquest geprobeerd(bijv in dat open level met die traag heen en weer rijdende trein) om de AA te gebruiken maar kom er niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megupe schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:59:
[...]

Hoe doe je dat dan, diverse malen met conquest geprobeerd(bijv in dat open level met die traag heen en weer rijdende trein) om de AA te gebruiken maar kom er niet in...
Ik had het over de static aa (SAA). Die is niet player controlled, gewoon een luchtvoertuig spotten en als die in de range van de SAA is (zo'n beetje de halve map) zal de jet/heli met 100% accuracy neerhalen. De SAA is samen met de UCAV en de SRAW een van de belachelijkste dingen in bf4 imo. De map die jij bedoelt heet golmud railway btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Megupe schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:59:
[...]

Bedoel je dat je nooit op de AA kan spawnen?
Het kan inderdaad lastig zijn op dat soort maps, want daar is hij zeer geliefd door anderen. Overigens is er wel een manier om je kans te vergroten. Als je toetsenbord, of muis, macro keys heeft kan je die zo instellen dat die op spatie basht met een hele kleine interval. Dan hoef je enkel de vehicle aan te klikken en de macro aan te zetten.
Met zon macro is het dan meestal zo dat de persoon met de minste ping wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:46
Oh in de AA rondhangen is voor velen een favo bezigheid. De US AA variant met IR is overigens ook een hele fijne AP jager.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

WTF?

Meer mensen die net een mail hebben gehad van origin dat hun emailadres is gewijzigd ?!

Wanneer ik de link volg (uiteraard gecheckt of dit wel naar https://account.origin.com gaat)om de wijziging ongedaan te maken krijg ik een foutmelding... Technical difficulties.

/me hoopt niet gehacked te zijn...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:19:
WTF?

Meer mensen die net een mail hebben gehad van origin dat hun emailadres is gewijzigd ?!

Wanneer ik de link volg (uiteraard gecheckt of dit wel naar https://account.origin.com gaat)om de wijziging ongedaan te maken krijg ik een foutmelding... Technical difficulties.

/me hoopt niet gehacked te zijn...
raar, probeer gewoon in te loggen, als dat lukt, is het een foute mail/phishing etc. als het niet lukt dan kan het iets zijn vanuit ea wat fout gaat of je account is zonder jouw medeweten aangepast.
Ik heb iig geen mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:24:
[...]

raar, probeer gewoon in te loggen, als dat lukt, is het een foute mail/phishing etc. als het niet lukt dan kan het iets zijn vanuit ea wat fout gaat of je account is zonder jouw medeweten aangepast.
Ik heb iig geen mail gekregen.
Wauw! Een of andere servier/rus had gewoon m'n account gekaapt :X

Terugbelverzoek op origin help en nu is het allemaal weer geregeld.

/me gaat wachtwoorden op allerlei accounts resetten

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:32:
[...]

Wauw! Een of andere servier/rus had gewoon m'n account gekaapt :X

Terugbelverzoek op origin help en nu is het allemaal weer geregeld.

/me gaat wachtwoorden op allerlei accounts resetten
Mooi dat je er op tijd bij bent, voordat er vanalles veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:16
Battlefield gaat hier voorlopig weer de kast in. Sinds vandaag weer niks anders dan crashes terwijl ik het afgelopen jaar prima heb gespeeld.
Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.