Wil ik na een tijdje weer eens gaan spelen, is de play knop grijs.

[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 20-04-2015 14:23 ]
intergalactic.fm
Ja, maar dan niet in die vreemde taal..Megupe schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:22:
plugin update
Hebben jullie als je de nieuwe battlelog plugin installeren ook dit scherm?
Vind het er wat verdacht uitzien.
[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 20-04-2015 17:59 ]
Ik vraag me af hoeveel procent van de Chrome gebruikers ondertussen weer npapi aangezet heeft...SmokingCrop schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:44:
[...]
Ja, maar dan niet in die vreemde taal..
Is omdat Chrome z'n beleid veranderd heeft ivm plugins.
intergalactic.fm
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
2e hand R290CodeCaster schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:02:
Een paar wapens die niemand gebruikt en wat maps die niemand speelt, dus nee.
Aan de andere kant, als je een R290 kunt betalen, kunnen die twee tientjes voor Premium er ook nog wel bij.
Het zou wel eens kunnen dat Battlefield 4 in de humblebundle komt te zittenTennisbal schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:48:
Ik krijg morgen mijn R290 binnen en ben games aan het installeren :-) Battlefield 3 in het verleden redelijk veel gespeeld, toen wel premium.
Ik wil Battlefield 4 kopen, maar liever niet meteen de volle mep voor de Premium editie.
Heb ik wat aan battlefield 4 kaal? Of mis ik dan echt veel?
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 20-04-2015 19:32 ]
Dus wachten is misschien wel verstandig? Kan hem nu voor 12,89 euro. Geen geld natuurlijkSmokingCrop schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:32:
[...]
Het zou wel eens kunnen dat Battlefield 4 in de humblebundle komt te zitten
Hebben ze vorige keer gedaan met BF3. En ze pompen wel eens graag meer mensen in BF4 door allerlei manieren om zo toch nog wat te verdienen aan dlc en battlepacks/shortcuts.
https://www.humblebundle.com/
"More games will be added to this bundle next Tuesday at 11:00 a.m. Pacific!"
Het is verre van zeker, maar het is wel een mogelijkheid
Mogelijks wel, dan zou je hem misschien morgen kunnen kopen voor ongeveer 5 dollar.Tennisbal schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:37:
[...]
Dus wachten is misschien wel verstandig? Kan hem nu voor 12,89 euro. Geen geld natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 20-04-2015 19:53 ]
ok dan wacht ik wel. Kan ik later ook nog met korting upgraden naar premium mocht ik dat willen?SmokingCrop schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:53:
[...]
Mogelijks wel, dan zou je hem misschien morgen kunnen kopen voor ongeveer 5 dollar.
en dan heb je nog die andere spellen ook erbij.
maar het kan natuurlijk ook zijn dat het er niet bijkomt.. of dat ze misschien Titanfall erbij steken..
Als je nog een dag kan wachten, zou ik nog een dag wachten
Welke korting bedoel je? Je kan allesinds nog "premium" kopen & activeren en dan heb je hetzelfde als de "premium edition".Tennisbal schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:03:
[...]
ok dan wacht ik wel. Kan ik later ook nog met korting upgraden naar premium mocht ik dat willen?
bedoel met kleine upgrades DLC kopen etc. maar kan zeker nietSmokingCrop schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:10:
[...]
Welke korting bedoel je? Je kan allesinds nog "premium" kopen & activeren en dan heb je hetzelfde als de "premium edition".
Je kan naar alles upgraden vanaf de basis versie, als je dat nu met aparte DLC stuk voor stuk doet of met premium in één keer maakt eigenlijk niet uit.Tennisbal schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:21:
[...]
bedoel met kleine upgrades DLC kopen etc. maar kan zeker niet
helaas. Geen BF4. Volgende (oude) games zijn toegevoegd:Tennisbal schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:37:
[...]
Dus wachten is misschien wel verstandig? Kan hem nu voor 12,89 euro. Geen geld natuurlijk
ok dan koop ik de serial. tnx voor de tip anyway!SmokingCrop schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:02:
[...]
helaas. Geen BF4. Volgende (oude) games zijn toegevoegd:
- SimCity 2000™
- WING COMMANDER 3™: HEART OF THE TIGER
- WING COMMANDER™ IV: THE PRICE OF FREEDOM
- Ultima VII The Complete Edition
Rustig leren is er niet bij of je moet in een (bijna) lege server of op de test range gaan zitten. Maar zoek eens op NOOBHAUSEN, daar geldt een max battlelog KD<1.05 en max lvl 99.Tennisbal schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Ok mooi spel. Zijn er servers met alleen maar noobs? Bij 3 kon ik me herinneren dat er juist goede spelers op af kwamen. Wil even rustig leren zonder 10 x doodgeschoten te worden.
Bij mij (op een windows 8.1 tablet) werkt het alleen maar als ik het battlescreen via Chrome opvraag. Mijn spel start ik ook op vanuit Chrome. Op de tablet wil het ook niet werken met IE.En mijn iPad battlelog laat geen kaart zien, zit op hetzelfde netwerk dus zou moeten werken. Doe ik iets fout?
Die noob server is tof. Tnx.RubenDJ schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:46:
[...]
Rustig leren is er niet bij of je moet in een (bijna) lege server of op de test range gaan zitten. Maar zoek eens op NOOBHAUSEN, daar geldt een max battlelog KD<1.05 en max lvl 99.
[...]
Bij mij (op een windows 8.1 tablet) werkt het alleen maar als ik het battlescreen via Chrome opvraag. Mijn spel start ik ook op vanuit Chrome. Op de tablet wil het ook niet werken met IE.
Dat, en het voegt eigenlijk niets meer toe nu je de minimap kan customizen zoals je het zelf wilt.CodeCaster schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:30:
Dat Battlescreen op een tweede scherm kost mij ook 10-25% van m'n framerate op m'n R290.
silencer aan en niet als een idioot spelen, dan gaat het prima. Enige irritante is de commander.... vooral als je gaat backrapen, en opeens hvt wordt =/ zie je ze allemaal opeen omdraaienA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:53:
[...]
Dat, en het voegt eigenlijk niets meer toe nu je de minimap kan customizen zoals je het zelf wilt.
Met al die duizend manieren om permanent gespot te worden/bijven is een lel van een minimap een van de belangrijkste factoren van succes in BF4 a.k.a. Minimapfield 4.
Ja hoor geen problemen mee, het enige wat ik niet helemaal voor mekaar krijg is het server joinen (naar keuze). Maar in principe ben ik gewoon tevreden met de voorgeschotelde servers. Zo vaak speel ik geen CommanderTennisbal schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:40:
Maar werkt het bij jullie wel op je iPad? Krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik gebruik lan voor pc en wifi voor ipad. Moet ik soms porten mappen oid op mijn router? Ik zie wel de message dat een bepaalde server geladen wordt (op ipad) dus ze zien elkaar wel?pwillemske schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:39:
[...]
Ja hoor geen problemen mee, het enige wat ik niet helemaal voor mekaar krijg is het server joinen (naar keuze). Maar in principe ben ik gewoon tevreden met de voorgeschotelde servers. Zo vaak speel ik geen Commander
Ik heb wifi op mijn pc én iPad, dus daar ligt het niet aanTennisbal schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:19:
[...]
Ik gebruik lan voor pc en wifi voor ipad. Moet ik soms porten mappen oid op mijn router? Ik zie wel de message dat een bepaalde server geladen wordt (op ipad) dus ze zien elkaar wel?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
ehm lijkt me juist de combi lan/wifi wat mss problemen oplevert?pwillemske schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:40:
[...]
Ik heb wifi op mijn pc én iPad, dus daar ligt het niet aanIk zou het niet weten
[BuG] Duckiee-Duck
probleem opgelost. lag aan inbound firewall settings. wifi ipad moet je toelaten in windows.Tennisbal schreef op woensdag 22 april 2015 @ 21:49:
[...]
ehm lijkt me juist de combi lan/wifi wat mss problemen oplevert?
Server details
http://adf.ly/4084274/cheap-gamekeys [adf.ly] -- http://adf.ly/4084274/paypal-donation [adf.ly]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Die heb ik ook wel vaker, das een jet met volledige front view, de cockpit is niet gerenderd xD
Welke truuk bedoel je? Anti aliasing uitzetten? Dat kan dacht ik gewoon in de settings van bf4. Bovendien kan je ene hoop settings aanpassen door een config file in de bf4 map te gooien.Tennisbal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:27:
Net na GTA 5 spelen viel me op dat Battlefield niet scherp is. Kan ik zonder problemen dezelfde truuk toepassen als bij battlefield 3?
Of zijn er andere/betere tricks? Of mag het niet en riskeer ik een ban? (las een verhaal van iemand),,,
bij battlefield 3 heb ik een FXAA injector filter gebruikt . Ik draai BF4 op ultra met AA etc aan. Na het spelen van gta 5 vind ik bf4 echt super onscherp. Wat doen jullie daaraan?lordprimoz schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:01:
[...]
Welke truuk bedoel je? Anti aliasing uitzetten? Dat kan dacht ik gewoon in de settings van bf4. Bovendien kan je ene hoop settings aanpassen door een config file in de bf4 map te gooien.
hmm totaal geen last van, maar ik speel bf4 ook juist op medium settings om zo hoog mogelijke fps eruit te halen, die ik dan weer op 120hz afkap. Dus bij mij ziet mn spel er zowiezo niet super mooi uit =P.Tennisbal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:08:
[...]
bij battlefield 3 heb ik een FXAA injector filter gebruikt . Ik draai BF4 op ultra met AA etc aan. Na het spelen van gta 5 vind ik bf4 echt super onscherp. Wat doen jullie daaraan?
[ Voor 7% gewijzigd door lordprimoz op 29-04-2015 17:13 ]
Tennisbal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:08:
[...]
bij battlefield 3 heb ik een FXAA injector filter gebruikt . Ik draai BF4 op ultra met AA etc aan. Na het spelen van gta 5 vind ik bf4 echt super onscherp. Wat doen jullie daaraan?
Verwijderd
hele simpele oplossing: c4, rpg, ucav of airburst
lame =PFonta schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:32:
Haha ja, ik ook bijna nooit.
Enige wat trouwens gebruikt mag worden op de BuG ESL servers zijn rockets en daar wordt je ook voor gekicked als je er te veel kills mee maakt
Ik vind dat zo'n arbitraire regel. Jihadjeeps, roofcampen met snipers, basecampen met de AA enzovoorts zijn allemaal prima op ontzettend veel servers, maar waag het niet met een welgemikte raket een camper voor z'n kop te schieten, want dan word je gekickt...
ik weet niet hoor, maar ik denk dat de teller bij mij al op 500+ zit met rpg op infantery. Het is mijn enige long range weapon als ik engineer speel. Dus ik gebruik hem ook. Maar het is absoluut niet moeilijk iemand ermee te raken. Je moet alleen de drop goed inschattenCodeCaster schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:47:
[...]
Ik vind dat zo'n arbitraire regel. Jihadjeeps, roofcampen met snipers, basecampen met de AA enzovoorts zijn allemaal prima op ontzettend veel servers, maar waag het niet met een welgemikte raket een camper voor z'n kop te schieten, want dan word je gekickt...
Mensen raken met rockets is moeilijk. Admins die erop kicken zouden het zelf eens moeten proberen.
Ik kan een goed geplaatste RPG op infanterie altijd wel waarderen. Alleen sraw snipen vanaf daken ben ik wat minder fan van.lordprimoz schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:48:
[...]
ik weet niet hoor, maar ik denk dat de teller bij mij al op 500+ zit met rpg op infantery. Het is mijn enige long range weapon als ik engineer speel. Dus ik gebruik hem ook. Maar het is absoluut niet moeilijk iemand ermee te raken. Je moet alleen de drop goed inschatten
Het gaat hier nu wel om servers met ESL regels, daar heb je nu eenmaal restricties. Voorheen draaiden de BuG servers met "No Rules" en was alles toegestaan zolang het maar binnen de EA RoE viel. En is er dus bij ons in ieder geval nooit gekicked voor het gebruik van rockets op infantry.CodeCaster schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:47:
[...]
Mensen raken met rockets is moeilijk. Admins die erop kicken zouden het zelf eens moeten proberen.
De SMAW is met 3000+ kills mijn tweede wapen, waarvan ook een aardig deel op infanterie.lordprimoz schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:48:
[...]
ik weet niet hoor, maar ik denk dat de teller bij mij al op 500+ zit met rpg op infantery. Het is mijn enige long range weapon als ik engineer speel. Dus ik gebruik hem ook. Maar het is absoluut niet moeilijk iemand ermee te raken. Je moet alleen de drop goed inschatten
Ik doelde niet specifiek op jullie server hoor. Met ESL rules kan ik er wel inkomen dat RPG on INF wat wordt beperkt, zeker als je infantry only speelt.bvk schreef op zondag 03 mei 2015 @ 12:53:
Het gaat hier nu wel om servers met ESL regels, daar heb je nu eenmaal restricties. Voorheen draaiden de BuG servers met "No Rules" en was alles toegestaan zolang het maar binnen de EA RoE viel. En is er dus bij ons in ieder geval nooit gekicked voor het gebruik van rockets op infantry.
Dus ik ben allang blij dat ik de SRAW nog kan gebruiken om een camper achter een muur weg te blazen
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Wel een gave easter egg
In paracel storm idd ja, maar hij zat ook al in een van de naval strike maps.Bee.nl schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:51:
[...]
Wel een gave easter eggAlle voorgaande zoektochten naar Megalodon waren dus eigenlijk bij voorbaat al gedoemd te mislukken, aangezien het nu pas in CTE zit.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
[ Voor 157% gewijzigd door Gropah op 05-05-2015 17:33 ]
...
https://drive.google.com/...wY3FnT1E/view?usp=sharingVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 01:36:
Ik heb de afgelopen week besteed aan het unlocken van de UCAV (inclusief ragequits natuurlijk), en een jet vliegen vind ik eigenlijk vrij leuk. Het is alleen een pain in the ass om een server te joinen en erachter te komen dat een pro het luchtruim al beheert en je dus zo goed als dood bent als je wat wil oefenen..
Zijn er onder de tweakers relatief goede jetpilots?
[ Voor 5% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 06-05-2015 13:53 ]
Verwijderd
Erg bedankt! Heb enorm veel op YouTube gevonden en dit document is best handig.dhrhagenees.cro schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:52:
[...]
https://drive.google.com/...wY3FnT1E/view?usp=sharing
Op YT kan je ook veel vinden. Zoeken op jet tutorial.
Edit:
Ik heb het document van Figuurzaag. 1 van de betere piloten.
ja zeker en met veel plezierPdeBie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:16:
Vandaag het spel maar weer eens een kans gegeven. Helaas nog niet zo'n hoog level, maar dat komt vanzelf. Merkte dat ik met recon het beste uit de voeten kom. Veel spotten en tanks etc. targetten voor raketten.
Nog meer tweakers die dit spel nog spelen?
Verwijderd
is je muis misschien niet sensitive genoeg? Die laatste optie betekent dat je in een vehicle naar dezelfde plek blijft kijken als je aan het draaien bent(rijden dus). Dus kan je onafhankelijk van de bewegen van de vehicle zelf het schietgedeelte draaien.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:50:
Ben het ook weer aan het spelen maar mijn ergenis over de besturing blijft. Ik word toch aardig vaak ingemaakt wanneer footsoldier en dat is in andere spellen toch een stuk minder, noem Titanfall en de wat oudere COD's. Vindt de besturing zo slap aanvolen, voelt niet direct, en al heel wat keren in de instellingen aan het klooien geweest. Daar zie buiten je mouse sensitivity ook andere instellingen staan maar als je die verhoogt ov verlaagt voel ik niet echt veranderingen. Zoals:
- iron sight sensitivity
- close range sens...
- magnified close range s....
- medium range s...
- long range s..
- very long range s....
Helpen deze instellingen wel als je ze veranderd?
Dan zie ook de optie decouple aiming from turning, wat houd dat in?
Verwijderd
Dat had idd wel even bij kunnen vermelden, heb een Corsair M45 ( x-as op 3500 dpi en y-as 3300 dpi). In het spel staat die geloof op de 50%. Denk dat het aan mij ligt hoor maar persoonlijk vind ik het niet lekker aanvoelen dit spel. Lijkt wel of je een beetje aan roeren bent. Wordt van alle kanten neergemaaid.lordprimoz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 14:20:
[...]
is je muis misschien niet sensitive genoeg? Die laatste optie betekent dat je in een vehicle naar dezelfde plek blijft kijken als je aan het draaien bent(rijden dus). Dus kan je onafhankelijk van de bewegen van de vehicle zelf het schietgedeelte draaien.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 15:13 . Reden: aanvulling besturing van BFBC ]
Dat is echt veel te hoog, ik weet niet wat je accuracy is maar ik snap niet hoe je daar überhaupt iets mee raaktVerwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:04:
[...]
Dat had idd wel even bij kunnen vermelden, heb een Corsair M45 ( x-as op 3500 dpi en y-as 3300 dpi). In het spel staat die geloof op de 50%. Denk dat het aan mij ligt hoor maar persoonlijk vind ik het niet lekker aanvoelen dit spel. Lijkt wel of je een beetje aan roeren bent. Wordt van alle kanten neergemaaid.
Gisteren ook nog even BF Badcompany2 de singleplayer danwel geprobeerd maar die besturing voelt wel iets strakker aan. Van de MP ben ik weer me wachtwoord van vergeten en er is geen optie om die opnieuw op te vragen. Slecht geregeld trouwens. Bf2142 was nog slechter, daar kan je helemaal niets meer mee als je gegevens kwijt bent, bij BFBC kan ik nog met een ander mailadres een nieuwe account aan maken.
Verwijderd
Heb me standje 1 van me muis ingesteld op x-as 1500dpi en y-as 1300dpi en ingame staat de sensitivity op 98%, het gevoel veranderd niet echt veel. Heb het idee dat ik iets verkeerds doe maar wat? Ook heb ik wat Fonta zei v-sync uitgezet en ook dat er veranderd niet veel. Buiten dat ik iets niet goed doe met de muis instellingen zal ik moeten wennen denk ik aan het gevoel van richten in dit spel, wat denk ik een lastige word want blijf het een on onprettige besturing vinden.Brogala schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:33:
[...]
Dat is echt veel te hoog, ik weet niet wat je accuracy is maar ik snap niet hoe je daar überhaupt iets mee raaktMaar dat je van alle kanten wordt neergemaaid, is dat niet juist bij Titanfall en CoD? Daar heb ik juist het gevoel dat er echt overal om je heen een enemy staat of spawned.
Nee, dit houdt in dat je bijvoorbeeld in een heli(little bird) zit waar de ene persoon een anti ground vehicle heeft( 25mm met laser guided) en de andere anti air( met miniguns en lock on missles). Dan is het heel oneerlijk om van piloot te wisselen.Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:36:
[...]
p.s. Ik las gisteren de regels van de server en kon er 1 niet begrijpen, no seat switch, mag ik dan niet alleen in een jeep stappen en vervolgens op een plek stoppen en de machinegun gebruiken?
Als je geen verschil merkt denk ik inderdaad dat je wat verkeerd doetVerwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:36:
[...]
Heb me standje 1 van me muis ingesteld op x-as 1500dpi en y-as 1300dpi en ingame staat de sensitivity op 98%, het gevoel veranderd niet echt veel. Heb het idee dat ik iets verkeerds doe maar wat? Ook heb ik wat Fonta zei v-sync uitgezet en ook dat er veranderd niet veel. Buiten dat ik iets niet goed doe met de muis instellingen zal ik moeten wennen denk ik aan het gevoel van richten in dit spel, wat denk ik een lastige word want blijf het een on onprettige besturing vinden.
p.s. Ik las gisteren de regels van de server en kon er 1 niet begrijpen, no seat switch, mag ik dan niet alleen in een jeep stappen en vervolgens op een plek stoppen en de machinegun gebruiken?
Doen ze ook meer damage?
Verwijderd
Vind het prettiger om links naar rechts sneller te kunnen bewegen dan van beneden naar boven, dus daar heb ik ook naar gekeken toen ik deze muis kocht (Corsair M45). En nu de dpi omlaag gesteld is en ingame de sensitivity omhoog is het misschien iets rustiger maar veel verschil merk ik niet nee.Brogala schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:29:
[...]
Als je geen verschil merkt denk ik inderdaad dat je wat verkeerd doetMaar ik snap sowieso niet waarom je de x-as anders hebt dan de y-as, is het niet beter om dat allebei hetzelfde te hebben?
Ja volgens mij zijn ze daar mee bezig en komt er binnenkort nieuws. Maar ze zullen niet in de spring patch zitten net als de night maps en de community map want die zijn ook nog niet af. Welke maps het gaan worden is ook nog niet bekend gemaakt naar mijn weten en ze zullen ook weer eerst door CTE gaan dus ik zou ze niet al te snel verwachtenKepro schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:07:
We konden maanden geleden stemmen op oude mappen. Is daar al wat meer over bekend?
Vind het sowieso al mooi dat ze zich blijven inzetten voor BF4Jurrr90 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:53:
[...]
Ja volgens mij zijn ze daar mee bezig en komt er binnenkort nieuws. Maar ze zullen niet in de spring patch zitten net als de night maps en de community map want die zijn ook nog niet af. Welke maps het gaan worden is ook nog niet bekend gemaakt naar mijn weten en ze zullen ook weer eerst door CTE gaan dus ik zou ze niet al te snel verwachten.
Youtuber Westie heeft altijd redelijke up to date filmpjes over deze dingen mocht je interesse hebben.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Klopt, komt denk ik vooral omdat ze grotendeels PC gamers als kijkers hebben en die spelen momenteel meer BF4 dan Hardline.Arfman schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:07:
Ook mooi om te zien dat de YouTubers allemaal terug lijken te gaan naar BF4 (jackfrags, Matimio, LevelCap, xfactor, etc.). Misschien waren ze contractueel verplicht om BFH 3 maanden te promoten ofzo
Speel zelf BF4 niet meer (GTA 5 is uit, hehe) maar misschien pak ik het na de spring patch weer op.
Steam//ACC/LMU/Wreckfest2/Rocketleague: MrKlinkers
[ Voor 22% gewijzigd door Satangel op 19-05-2015 17:59 ]
Verwijderd
AEK971Satangel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:55:
In BF3 was de M16A3 veruit de beste gun voor de Assault klasse, is er ook hier een wapen dat er echt bovenuit steekt? Zijn er zoveel dat ik er de wijs eigenlijk niet uigeraak.
De ACE 23 is de beste allrounder.Satangel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:55:
In BF3 was de M16A3 veruit de beste gun voor de Assault klasse, is er ook hier een wapen dat er echt bovenuit steekt? Zijn er zoveel dat ik er de wijs eigenlijk niet uigeraak.
Volgens mij ligt het erg aan je speelstijl en de maps die je prefereert. Close combat of meer afstand houden kunnen je keuze bepalen.Satangel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:55:
Verwijderd
Besturing: Dit is bij iedereen persoonlijk. Mijn tip is gewoon om je muis op een hoge DPI in te stellen en daarna met de sensitivity in BF4 zelf te spelen. (Ik draai bijvoorbeeld op 2500DPI@17% sensitivity)Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:04:
Frustrend maar ook zo leuk spel zeg, speel het de laatste tijd regelmatig maar blijf maar stoeien met de besturing, wat gammel gevoel geeft dat en blijf me afvragen of dat aan mijn hardware ligt, muis en afstelling. Als iemand die ook in de buurt van Amsterdam oud-zuid woont en zo vriendelijk is om mij een kwartiertje bij jou het mag testen zou je zeer erkentelijk zijn, kweet een aparte vraag maar probeer het toch.
Ook zo frustrend is dat ik soms het idee heb al lang me cover gevonden heb en alsnog het loodje leg, maar volgens mij is dat een veel gehoorde klacht en zijn daardoor hierdoor al vele afgehaakt . Uit soms omogelijke hoeken krijg ik de genade schot voor me kiezen.
Ook ben ik er nog niet uit of vijand zichtbaar op de minimap/map als hij zijn wapen laat praten of is dat alleen als hij gespot wordt?
Die upgrades werken alleen voor jezelf en je krijgt punten voor 'squad bonussen', zoals het cappen van een objective die door de squadleader is aangewezen, mensen die spawnen op jou en kills die een squadmember maakt in een voertuig waar jij ook in zit.Satangel schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:05:
Wat ik nog niet helemaal snap is die Squad Upgrade Kits of hoe het ook noemt. Als ik dat op bvb Offensive instel bij Assault klasse, is dat dan voor mijn hele squad?
Wanneer ga je naar het volgende level in die upgrade kit? Hoe geraak ik ze kwijt?
Als ik het goed op heb gaat je squad level omhoog wanneer je squad goed presteert. Dan krijg je dus extra sprint, extra ammo, .... Maakt dat het spel niet nog meer beïnvloedbaar voor een georganiseerde clan?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq