Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Dat spotten is in CTE al aangepast geloof ik, weet alleen niet of dat ook in de nieuwe patch zit. Die komt trouwens woensdag samen met de nieuwe gamemode en "weapon crate" dlc. Verder is het belangrijkste schat ik dat de headshot bonus verhoogd wordt waardoor je een kogel minder nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-08 12:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is mijn global k/d ratio 1.0. :D
IK hoop niet dat er al te veel veranderd met de update straks.

http://bf4stats.com/pc/i_killed_a_jedi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Als er staat 'Vehicle Hit 54', betekent dat dan dat ie 54% health kwijt is of iets anders? En aan 30 bvb is een Tank mobility killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Yep, dan is zijn voertuig 54% health kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 15:33
Fonta schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:53:
Yep, dan is zijn voertuig 54% health kwijt.
Wat is vehicle hit 160 dan? :+
Vooral in jets klopt er geen zak van die vehicle hits. Vaak genoeg vehicle hit 130-140 gehad zonder een disable (op air vehicles) of vehicle hit 60 en dan een destroy. ("verse" landvoertuigen)

Met RPG's ed. klopt het dan weer wel overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door svenvv2 op 25-05-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:22
svenvv2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:51:
[...]
Wat is vehicle hit 160 dan? :+
Als iets gelaserd is en je hit het dan is het aantal punten uitgedrukt in meters, dus is dat object 160 meter van jou vandaan en je raakt het terwijl het gelaserd is dan krijg je 160 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
PantoffelKnager schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:58:
[...]

Als iets gelaserd is en je hit het dan is het aantal punten uitgedrukt in meters, dus is dat object 160 meter van jou vandaan en je raakt het terwijl het gelaserd is dan krijg je 160 punten.
Ik heb het over de main gun. Het probleem is simpelweg dat die 'te snel schieten voor het spel'.
Het gekke is echter dat ik dan wel gewoon 160 punten krijg in plaats van 75 (echte damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De spring patch is live à 934MB. Het is nog even wacht op de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
Bee.nl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:09:
De spring patch is live à 934MB. Het is nog even wacht op de patch notes.
Komt de update bij jou ook zo traag binnen? 100-150KB/s is hier de max :s

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

jordy2811 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Komt de update bij jou ook zo traag binnen? 100-150KB/s is hier de max :s
Jup, schommelt rond de 100. Er is wel een methode om akamai te gebruiken voor een snellere download.

Symthic heeft de wapenveranderingen al online gezet. AR's en LMG's lijken over de hele linie wat generfed; de shotguns en pdw's zijn gebuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
svenvv2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:14:
[...]

Ik heb het over de main gun. Het probleem is simpelweg dat die 'te snel schieten voor het spel'.
Het gekke is echter dat ik dan wel gewoon 160 punten krijg in plaats van 75 (echte damage).
Dan weet ik ook niet hoe dat zit met hoeveel punten je krijgt in verhouding tot de damage die je doet.
Speel ook eigenlijk alleen maar infantry only, al gaat dat nu wel weer wat veranderen nu ik in het Intense 8vs8 team zit.

Patch hier inmiddels al binnen en zie ook dat de BuG ESL #1 al geüpdatet is naar R50.
Battlelog moet nog wel bijgewerkt worden.
Geen enkele server te vinden op Battlelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De spring patch is al live op de PC! Wat zijn de bevindingen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
poor Leno schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:51:
De spring patch is al live op de PC! Wat zijn de bevindingen? :D
LMG's zijn generfed _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe precies? Merkbaar?

Ik sta #49 in de wereld met mn M249 (ps4) en dat wil ik graag zo houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Bee.nl schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:33:
[...]

Jup, schommelt rond de 100. Er is wel een methode om akamai te gebruiken voor een snellere download.

Symthic heeft de wapenveranderingen al online gezet. AR's en LMG's lijken over de hele linie wat generfed; de shotguns en pdw's zijn gebuffed.
Hier kan je de changes vinden. Update komt heel traag binnen en nog amper servers op te vinden. TEgen vanavond zal het wel beteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb BF4 weer geïnstalleerd voor Gun Game.
Maar net als domination gaan veel mensen op het randje van de map zitten, ik ervaar de cc maps van BF3 stukken prettiger voor Gun game.

Het schieten voelt wel lekker aan, en het spel loopt als een zonnetje.

Maar mijn nadeel met shooters is toch de community, zo erg dat ik telkens weer wegloop van een genre die mij zo aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PS4 heeft een hele gezellige Tweakers community hoor ;)
(Mn peeceetje trekt BF4 niet, dus van die zou ik t niet weten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig verschil gemerkt met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Wat jammer zeg, had me zo verheugd op gunmaster, hebben ze het helemaal omgegooid.
Altijd op dezelfde plek spawnen en met relatief eenvoudige wapens ook nog.

Het lange afstand schieten is helemaal onnatuurlijk gemaakt imho.
Ben dr niet blij mee :(

Aanvulling :

Mortar werkt niet meer en er is een serieuse DEFIB bug.
Hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar....

[ Voor 19% gewijzigd door InSanex op 26-05-2015 20:35 ]

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:40:
Weinig verschil gemerkt met de update.
weinig verschil???

-attackjet doet bizar minder damage
-beide jets kunnen hun lockon of jdam niet meer direct achter elkaar schieten
-een locked target schieten met een javelin is waardeloos geworden, 45 per hit ipv 50... + ze raaken nu bizar slecht
-ucav is generfed, kan niet direct gebruikt worden + heeft schijnwerper erop zitten.

kort gezegd een kut nerf van de kant van dice...
Wat ik het ergste vindt is dat de attack jet nu waardeloos is... heb je een piloot in de enemy stealth jet zitten dan win je dat gevecht nooit.. Lukt het je wel heb je 90 seconde om andere kills moet maken, maar je nu dus bijna niks meer kan killen....

Edit: ook tdm of andere kleine gametypes zijn nu bs op zavod... trappen zijn weg =/
Ook de damage van de attack heli is zo goed als waardeloos... Een attackheli moet beetje anti-armor zijn, maar missles doen nauwelijks nog damage....
enkel op heli's doet de tv nu 91 damage

[ Voor 14% gewijzigd door lordprimoz op 26-05-2015 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik ben gematigd positief over de patch, maar heb nog niet alles goed kunnen uitproberen. Het is even wennen aan de aangepaste mechanics en weapon stats. De AN94 is best een leuk wapen als alternatief voor het AEK/ACE23 geweld. De headglitch fix zou er ook in moeten zitten -erg fijn-, maar nog niet kunnen testen. Vooral buiten op de rotsen op Locker kon ik me daaraan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zijn er zo weinig servers actief bij mij? Heb alleen de Vanilla maps op de PC (Heb op Xbox One wel Premium) maar zowel voor Rush, Conquest als ook TDM zijn er haast geen servers (Europa en North America)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Rivanov schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 19:18:
Waarom zijn er zo weinig servers actief bij mij? Heb alleen de Vanilla maps op de PC (Heb op Xbox One wel Premium) maar zowel voor Rush, Conquest als ook TDM zijn er haast geen servers (Europa en North America)
Al eens een reset gedaan van de filters? Wellicht bugt dat wat. Ik zie hier aardig wat servers met die modi. Merendeel niet gevuld, maar toch genoeg volle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reset filter hielp inderdaad. Thanks! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Persoonlijk wel blij met de nerf van de attack jet. Dat ding kon met een beetje piloot wel erg makkelijk domineren en in 1 strafe een tank of boot slopen. Die gasten stonden aan het eind van een potje altijd stijf bovenaan met scores van 64-2 of zo. Was erg moeilijk om jezelf tegen te verdedigen, ja APS maar dan word je daarna wel door iets anders geraakt wat vanaf de grond op je kon locken.

TV missile op de boat (chopper nog niet getest) lijkt ook zwaar generfed. Ding stuurt veel zwaarder, zo'n beetje net als de SRAW nu en er zit nu een langere cooldown tussen de 2 missiles.

Thermal optics op alle voertuigen zit nu een witte waas overheen. Dus de wereld is nu nauwelijks zichtbaar maar vijanden zijn wel een stuk duidelijker te zien.

En mijn geliefde mini-sniper, de Magnum met 3x scope, heeft ook een behoorlijk nerf in die zin dat de scope ontzettend wiebelt en lang niet meer zo stabiel is als voorheen, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
kazuka schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:25:
Persoonlijk wel blij met de nerf van de attack jet. Dat ding kon met een beetje piloot wel erg makkelijk domineren en in 1 strafe een tank of boot slopen. Die gasten stonden aan het eind van een potje altijd stijf bovenaan met scores van 64-2 of zo. Was erg moeilijk om jezelf tegen te verdedigen, ja APS maar dan word je daarna wel door iets anders geraakt wat vanaf de grond op je kon locken.

TV missile op de boat (chopper nog niet getest) lijkt ook zwaar generfed. Ding stuurt veel zwaarder, zo'n beetje net als de SRAW nu en er zit nu een langere cooldown tussen de 2 missiles.

Thermal optics op alle voertuigen zit nu een witte waas overheen. Dus de wereld is nu nauwelijks zichtbaar maar vijanden zijn wel een stuk duidelijker te zien.

En mijn geliefde mini-sniper, de Magnum met 3x scope, heeft ook een behoorlijk nerf in die zin dat de scope ontzettend wiebelt en lang niet meer zo stabiel is als voorheen, jammer!
blij dat de attackjet is generfed, alsof er frisse lucht door BF wordt geblazen!

TV schijnt betere agility te hebben, maar dat voelt niet zo doordat de zoom nu weg is.
TV Missile handling was buffed. The reason it seems like a nerf is because before the TVM always had 3x zoom, now it doesn't. Three times the FoV makes the same amount of movement feel three times slower. Except not three times because it was buffed.
Jammer van de SRAW, de afstand die het nu kan overbruggen valt vies tegen.

Nieuwe wapens zijn een welkome 'verrassing'. De PDW Groza is _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Ekstergroen op 28-05-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Gisteren tijden BNL scrim maakte een teammate een paar kills met de SRAW. Die doet het dus nog wel prima :)

http://i.gyazo.com/120536be87dab2459ff247c14baa757f.mp4
http://i.gyazo.com/ce7e127d04913de35e8460f25d9e8629.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
kazuka schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:25:

na wat langer gespeeld te hebben met de attack jet wil ik mijn vorige mening een beetje aanpassen.

Ja, de attack jet was OP. Zeker op tanks, boten etc. Enkel zodra je een stealth jet tegenkomt die een beetje kan vliegen, of zon noob piloot met passive radars was je vaak gewoon al fucked =/. Of natuurlijk die pro AA's

Waar echter van baal is dat je als attack jet piloot nu zo goed als nooit een littlebird uit de lucht kan schieten. Dit was voorheen niet makkelijk vanwege de wendbaarheid, maar wel te doen. Daarnaast was het al lastig genoeg om stealth jets neer te halen( als ze niet idioot doen), nu doen die main guns haast geen damage.

Bf is dan geen realistisch spel, maar kom op zeg, zn 30mm kogel doet enorm wat schade als ie door een stealth jet of little bird schiet....

Maar goed, dan zou je dus zeggen, we pakken de stealth jet, want die zou beter moeten zijn tegen air vehicles dan. Enige waar die goed in is, stealth jets en attack jets uit de lucht halen. Neem je dan laserguideds mee om nog iets aan damage te doen op vehicles die zo goed als altijd toch AP gebruiken, dan kan je er nu nog maar een tegelijk schieten. Tegen de tijd dat je een rondje hebt gemaakt om de tweede te schieten, heeft de AA je vaak al gemold of is de betreffende vehicle er al vandoor of gerepaired.

kortom, FU dice!
Fonta schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:18:
Gisteren tijden BNL scrim maakte een teammate een paar kills met de SRAW. Die doet het dus nog wel prima :)

http://i.gyazo.com/120536be87dab2459ff247c14baa757f.mp4
http://i.gyazo.com/ce7e127d04913de35e8460f25d9e8629.mp4
de sraw is ook niet de grond in geboord, het is nog altijd een prima wapen/rocket launcher. Ze hebben hem alleen een stuk minder wendbaar gemaakt, want dat werdt gewoon bizar misbruikt.
Dat mogen ze trouwens met stringers ook wel eens doen trouwens... net zoals ze de javelins aangepakt hebben

[ Voor 11% gewijzigd door lordprimoz op 28-05-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee hoe je op dit moment het goedkoopst aan Premium kan komen voor de PC versie?
Heb Premium al sinds het begin van BF4 op de Xbox One maar wil het nu ook voor de PC aanschaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De patch voelt opzich goed aan. Het enige dat ze gedaan hebben is de attachments omzeep helpen. Waarom ze dat gedaan hebben? Geen idee. Die waren naar mijn idee prima. Dat ze de DMG van een gun aanpassen ok, maar de attachments? Bijna elke grip heeft nu een negatief effect voor de spread. Dus mensen die skilled waren met burstfiren kunnen dat nu wel op hun buik schrijven. Of je moet de gun naked runnen. Waarom attachments maken die een wapen niet complimenteren maar juist benadelen? Heel raar. Maar goed. Misschien stel ik mijn mening nog bij na een paar dagen maar vind het wel jammer op dit moment. Wil overigens niet zeggen dat je met attachments niet goed kunt zijn hoor, dat heb ik al wel gemerkt, het kan wel. Maar het blijft gek dat unlocks een wapen op bepaalde fronten slechter maken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, volgens de patch notes zijn de attachments niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:54:
Hm, volgens de patch notes zijn de attachments niet aangepast.
volgens de path notes zijn er maar een paar dingen aangepast. Maar zon beetje het hele spel is overhoop gegooid met aanpassingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordprimoz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:13:
[...]

volgens de path notes zijn er maar een paar dingen aangepast. Maar zon beetje het hele spel is overhoop gegooid met aanpassingen
Dan heb je ze niet bekeken geloof ik, want het is toch best een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:56:
[...]

Dan heb je ze niet bekeken geloof ik, want het is toch best een lijst.
dingen die niet in de patch notes staan:
- attack jet main gun damage significantly reduced
- attack & stealth jet secondary firing cooldown added

- attack heli rocket damage reduced
- attack heli cooldown op tv's
- tv missles now do 91 damage on other heli's, up from 80

- ucav spawn cooldown of 60 seconds added
- ucav air trail + lights added

-painted target hits reduced to 45 damage, down from 50

-sraw wendbaarheid verminderd

en niet vergeten, de talloze aanpassingen aan wapens die zijn vermeld in de patch notes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Heb het nog niet kunnen spelen, maar zijn de ongecontroleerde shout-outs nu ook weg? Zou ik wel jammer vinden, heb het gevoel dat 90% daar niet op let. Wel eerlijker als het weg is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Jurrr90 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:13:
Heb het nog niet kunnen spelen, maar zijn de ongecontroleerde shout-outs nu ook weg? Zou ik wel jammer vinden, heb het gevoel dat 90% daar niet op let. Wel eerlijker als het weg is natuurlijk.
gedeeltelijk verwijderd ja. Je hoort het nog altijd als mensen op iemand anders spawnen. Ze hebben enkel shoutouts weggehaald waar je niet zelf de controle over hebt.
Zodra je om ammo of health vraagt en je dus in audible range van je enemy's bent hoor je het nog steeds. Ook als je als medic of support zonder te vragen dit op de grond gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Alle wapens zijn totaal anders. En de attachments zijn zeker aangepast. er zijn zo'n 250 aanpassingen aan de wapens geloof ik. Elk wapen schiet totaal anders. Eerst was bijvoorbeeld de ACWR redelijk prima op medium range. Nu merk je dat hij heel anders schiet. Dit komt echt door het burst verhaal en de spread die daarbij komt kijken nu. En dat komt dan weer doordat je een grip op je gun zet. Grappig he? Je installeert iets op je wapen waardoor je meer controle over het beestje zou moeten hebben maar bij DICE hebben ze besloten dat je spread dusdanig aangepast wordt dat het niet meer werkt.

Dat kan twee dingen betekenen: 1. niet meer met grip lopen of 2. niet meer die burst gebruiken waar je zo goed mee bent geworden en waar je toch skill voor moet hebben om te master, ma ar gewoon weer lekker oldskool mouse button 1 (of R2) ingedrukt houden en sproeien.

Al met al dus zeker leuke dingen voor deze patch die meer skill in de game brengen (die headshots die nu schijnbaar er meer toe doen, hoe wel ik vaak genoeg 2 headshots gaf maar dat de guy nog niet dood was) en aan de andere kant halen ze dus weer een stukje skill weg om je te forceren om gewoon die Mouse button 1 ingedrukt te houden, want anders krijg je weer last van die spread.

Dit zijn twee patstellingen die ik de komende dagen maar eens ga checken, kijken wat nu het beste is...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
DAMAGE schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:31:
Alle wapens zijn totaal anders. En de attachments zijn zeker aangepast. er zijn zo'n 250 aanpassingen aan de wapens geloof ik. Elk wapen schiet totaal anders. Eerst was bijvoorbeeld de ACWR redelijk prima op medium range. Nu merk je dat hij heel anders schiet. Dit komt echt door het burst verhaal en de spread die daarbij komt kijken nu. En dat komt dan weer doordat je een grip op je gun zet. Grappig he? Je installeert iets op je wapen waardoor je meer controle over het beestje zou moeten hebben maar bij DICE hebben ze besloten dat je spread dusdanig aangepast wordt dat het niet meer werkt.

Dat kan twee dingen betekenen: 1. niet meer met grip lopen of 2. niet meer die burst gebruiken waar je zo goed mee bent geworden en waar je toch skill voor moet hebben om te master, ma ar gewoon weer lekker oldskool mouse button 1 (of R2) ingedrukt houden en sproeien.

Al met al dus zeker leuke dingen voor deze patch die meer skill in de game brengen (die headshots die nu schijnbaar er meer toe doen, hoe wel ik vaak genoeg 2 headshots gaf maar dat de guy nog niet dood was) en aan de andere kant halen ze dus weer een stukje skill weg om je te forceren om gewoon die Mouse button 1 ingedrukt te houden, want anders krijg je weer last van die spread.

Dit zijn twee patstellingen die ik de komende dagen maar eens ga checken, kijken wat nu het beste is...
Bij de wapens die ik eigenlijk standaard gebruik heb ik nog weinig verandering gemerkt. Behalve dan bij die GOL, die nu volgens mij minder bullet drop heeft.

de an-94 is trouwens echt een beest van een wapen. op full auto is ie bagger, maar zodra je burst aanzet en een beetje goed kan timen met schieten, schiet je mensen op close, medium of semi-long range kapot xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
lordprimoz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:09:

De an-94 is trouwens echt een beest van een wapen. op full auto is ie bagger, maar zodra je burst aanzet en een beetje goed kan timen met schieten, schiet je mensen op close, medium of semi-long range kapot xD
Ik vind de an-94 minder fijn aanvoelen in BF4 dan in BF3, weet niet precies wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
S.J_84 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Ik vind de an-94 minder fijn aanvoelen in BF4 dan in BF3, weet niet precies wat het is.
in bf3 is(was?) het zo dat je net zo snel kon schieten met dat ding als je kon klikken =P misschien daardoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
lordprimoz schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:41:
[...]

in bf3 is(was?) het zo dat je net zo snel kon schieten met dat ding als je kon klikken =P misschien daardoor?
Dat kan maar zo, zal ik best eens een keer kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 21:01
Hebben meer mensen dat je de loadout van vehicles e.d. niet meer kan veranderen?
Bij mij de melding zodra ik verander en save dat het "duplicated is"en ik zodoende niks kan aanpassen.

oeps! verkeerde topic,sorry!

[ Voor 8% gewijzigd door Fern op 29-05-2015 19:24 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IT1INcDhnWc2CAZr8IUt6vwg/medium.jpg

Dit viel mij op. framtimes zijn goed, eigenlijk alles goed behalve dit. Kan dit een bug zijn afterburner? Want ik merk er tijdens spelen niet echt wat van namelijk.

Daarnaast vraag mij af waarom pagefile 6.5GB is tijdens gamen en mijn RAM gebruik "maar" 4.4GB. Sowieso staat mijn pagefile van 200mb t/m 1GB en blijkbaar gaat het spel daar lekker overheen, dus zal er los van staan? Anyways ik heb 16GB DDR3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Had een paar weken geleden een nieuw 75 hz 21:9 29”schermpje met freesync gekocht. Wat speelt dat lekker zeg. Merk in de heli bv waar je snel over het land raast een duidelijk verbetering in beeld opbouw, dat met de 21:9 ratio. Heerlijk :D

Speelde de laatste tijd voornamelijk op een 48 player infanterie only server, waar er nog maar eentje van is. Wordt ik verdomme gisteren gebanned om ik teveel kills had. Wat heb ik dat gemist zeg in de BF community, die jank admins. Merk ook regelmatig dat ik andere servers niet op kom omdat me stats “te goed zijn”. Dat is nu erg irritant met het matige server aanbod.

Server en potje in kwestie: http://battlelog.battlefi...85554423867264/355271289/ (tactical gamers my ass)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag (22 juni) komen de nieuwe classic maps naar de CTE, zowel pc als Xbox.. hopelijk kunnen we dit binennkort ook op de PS :)

David Sirland a producer at Dice LA has confirmed the official reveal for the Classic Maps, The Classic Maps are going to be free and thats a great news for those who doesn't have Battlefield 4 Premium, the new maps are highly anticipated in the Battlefield community, many dreams to visit their favorite maps from Battlefield 1942 to Battlefield 3 in the frostbite 3 engine. Noshahr canals are rumored to be featured.

The maps will be playable first in the Battlefield 4 community test environment, thats the strategy Dice has implemented to test any Battlefield 4 content before release and the Classic Maps are not an exception.

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
evilpin0 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:34:
Had een paar weken geleden een nieuw 75 hz 21:9 29”schermpje met freesync gekocht. Wat speelt dat lekker zeg. Merk in de heli bv waar je snel over het land raast een duidelijk verbetering in beeld opbouw, dat met de 21:9 ratio. Heerlijk :D

Speelde de laatste tijd voornamelijk op een 48 player infanterie only server, waar er nog maar eentje van is. Wordt ik verdomme gisteren gebanned om ik teveel kills had. Wat heb ik dat gemist zeg in de BF community, die jank admins. Merk ook regelmatig dat ik andere servers niet op kom omdat me stats “te goed zijn”. Dat is nu erg irritant met het matige server aanbod.

Server en potje in kwestie: http://battlelog.battlefi...85554423867264/355271289/ (tactical gamers my ass)
issues met te goed zijn en daardoor gebanned worden zijn ook bij mij redelijk bekend. Daarom speel ik eigenlijk enkel official servers op het moment.

Enige nadeel daarvan is dat je soms mensen tegenkomt met een k/d die zelf dan nog 3 keer zo hoog is als dat van jou en de teams zo goed als nooit gebalanced zijn.... (gister 20 potjes achter elkaar verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Ik geniet nog altijd volop van BF4, met name Zavod en Pearl Market, maar ik zou nog graag als toevoeging die BF3 CQ-map van de flat terug zien. Geniale chaos was dat altijd, even voor Call of Duty afwisseling. ;)

Wat me de laatste dagen opvalt, zijn die mensen die de maps (met name in Zavod) overcrossen met de AA. Allemaal dezelfde attachments (raketten, 30 mm cannon, thermal) en schier onmogelijk ze dood te krijgen. Zelfs toen ik in combinatie met de tank/APC en 3 engineermaatjes de strijd aan ging, wist in dat geval de AA meermalen als winnaar uit de bus te komen. Scores van 150-3 waren niet zeldzaam (ja, ze gingen toch nog 3x dood). Zijn altijd net op tijd weg voor een repair en omzichtig benaderen voor een stapeltje C4 tegen de rupsbanden is onmogelijk omdat ze schijnbaar precies weten wanneer ze de turret moeten draaien om je een 30 mm gat in je hoofd te bezorgen.
Ik raak niet snel gefrustreerd tijdens Battlefield, maar dit heeft me na 12 kills op rij door de AA toch wel een rage-quit opgeleverd. :( }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:56
Whohow nieuwe (oude bf2) map op cte. Ziet er fantastisch uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
daantjuh68 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:16:
Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragon Valley :)

Wat ik wel wat raar vind.. Als je hier de uitslagen van de poll bekijkt :/

Gave map hoor, maar ik (vooral infantry mannetje) vind m veeels te groot -O-

Afbeeldingslocatie: http://www.teambh.net/files/attach/images/4264/673640/dragonvalley8vu.gif

Dit is niet de juiste (fan made), maar zoiets zou het ongeveer moeten worden, en er schijnen ook 9 vlaggen te zijn :X

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 23-06-2015 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
poor Leno schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:58:
Dragon Valley :)

Wat ik wel wat raar vind.. Als je hier de uitslagen van de poll bekijkt :/

Gave map hoor, maar ik (vooral infantry mannetje) vind m veeels te groot -O-

[afbeelding]

Dit is niet de juiste (fan made), maar zoiets zou het ongeveer moeten worden, en er schijnen ook 9 vlaggen te zijn :X
ik snap dat dit niet de daadwerkelijke map is, maar zit er ook artillery op de map? ( niet de mobile artillery, maar stationary?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nja ik denk dat ie dat er zelf bij heeft bedacht :)

Ik had die gewoon gepost om even een ideetje te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
ik had het anders wel awesome gevonden. een keer in de minuut(of langer) keertje artillery barrage.

Kan je tenminste die campende snipers of MAA eens killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Map heeft nu nog 8 flags, destructible en repairable bruggen, zie filmpje van xfactor, kan helaas niet op youtube hier...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wat ik alleen niet snap is dat ze 1 map presenteren terwijl ze het over classic mapS hadden.
Dat is mijn optiek toch echt meervoud.
Ook dat ze zich naast de wens van de community neerleggen slaat wat mij betreft de plank weer volledig mis.
meer dan 200k votes op BF3 mappen en dan voornamelijk Grand Bazaar en Noshar en dan vervolgens:
A truly classic map
We filtered out maps from Battlefield 3, Bad Company 2 and Bad Company 2: Vietnam respectively as we wanted to step further back in our catalog than that to reach the really classic content
Het zal wel de magic van DICE zijn.
GG WP.

[ Voor 5% gewijzigd door Fonta op 23-06-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een te grote map die qua gameplay niet anders doet dan wat we al in 4 andere uitbreidingen kunnen doen -O-
Had graag 1 map gezien waar je echte infanterie combat hebt maar dan zonder alle verticale combat zoals Strike at Karkand , Gran Bazaar , Epic Center , Seine of Camp Gibraltar (2142)
Zelfs op maps uit de End Game (BF3) en Kharg , Canals , Sharqi en Damavand was de infanterie combat nog beter dan in alle uitbreiding van BF4 bij elkaar.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 11:51
Een natte droom. Als deze versie identiek aan de BF2 is<3.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Grand Bazaar en Damavand Peak(vooral rush was geweldig in deze map) zou ik wel graag terug willen. Canals erbij zou ook tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Zo, net de standaard versie aangeschaft. Aankomende week eens kijken of het een premium waard is.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Bah, net een cheater tegengekomen. Ik had al een zeer sterk vermoeden nadat hij mij altijd neerschoot zonder nog tijd te nemen om te aimen (hij stond zeg maar al klaar). Dit kan, als het een camper is, maar hij rende het hele level rond. Met scores als 35-0 is het ook wel apart, tenzij het een zeer goede pilot is oid.

Dus ik kijk even op zijn battlelog; 0.8KD... Dat bewijst het opzich al.

Kijk dan eens in zijn battle reports:

http://battlelog.battlefi...ttlereports/907056133/pc/

Alles tot 20 juni (a week ago) zijn matig tot slechte potjes, en vanaf vandaag speelt hij opeens de hele dag, met in elk potje erg goede (veel te goede) scores. Of God heeft op zijn stoel plaatsgenomen, of hij hackt (wat ik kan bevestigen na tegen en met hem te hebben gespeeld). Rest van de server wist ook genoeg na wat spectaten etc. Potjes met bijna 50% accuracy met een AEK is ook niet mogelijk met zijn aantal kills btw.

Jammer, had juist vandaag even zin in BF4 maar ik ga nu maar wat anders doen.

[ Voor 4% gewijzigd door TheProf82 op 28-06-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:07:
Bah, net een cheater tegengekomen. Ik had al een zeer sterk vermoeden nadat hij mij altijd neerschoot zonder nog tijd te nemen om te aimen (hij stond zeg maar al klaar). Dit kan, als het een camper is, maar hij rende het hele level rond. Met scores als 35-0 is het ook wel apart, tenzij het een zeer goede pilot is oid.

Alles tot 20 juni (a week ago) zijn matig tot slechte potjes, en vanaf vandaag speelt hij opeens de hele dag, met in elk potje erg goede (veel te goede) scores. Of God heeft op zijn stoel plaatsgenomen, of hij hackt (wat ik kan bevestigen na tegen en met hem te hebben gespeeld). Rest van de server wist ook genoeg na wat spectaten etc. Potjes met bijna 50% accuracy met een AEK is ook niet mogelijk met zijn aantal kills btw.

Je laat je wel snel uit het veld slaan dan, er zijn genoeg andere servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Je laat je wel snel uit het veld slaan dan, er zijn genoeg andere servers :)
Inmiddels een hele toffe gevonden ja, heb met goed geplaatste beacons en 5 bombplants een rushgame gewonnen.

Ik haat cheaters gewoon ;-). Die server met die cheater was daarna trouwens ook een cheatfest met anderen; heb ze allemaal gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
TheProf82 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:36:
[...]

Inmiddels een hele toffe gevonden ja, heb met goed geplaatste beacons en 5 bombplants een rushgame gewonnen.

Ik haat cheaters gewoon ;-). Die server met die cheater was daarna trouwens ook een cheatfest met anderen; heb ze allemaal gereport.
Vandaag server gehad met twee gasten die invisible waren, daarnaast ook nog eens aimbot("killed") aan hadden staan.

Anti air met thermal, dan de zwevende wapens zoeken en schieten :p 25-1 tegen de klootzakjes xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
TheProf82 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:07:

Ook reported op bf4db nu. Die gaat heel snel op heel veel servers niet meer kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Fonta schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:19:
[...]

Ook reported op bf4db nu. Die gaat heel snel op heel veel servers niet meer kunnen spelen :D
tenzij hij op official servers speelt. Dan is het wachten op Dice....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Of account gehackt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
lordprimoz schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:28:
[...]

tenzij hij op official servers speelt. Dan is het wachten op Dice....
Idd, op official servers kan alleen dice iets. Grootste minpunt van official servers.
Zelfs met een PB ban kunnen hackers daar nog steeds op spelen.
In ieder geval zal hij op geen enkele server meer kunnen spelen die "streamed" naar bf4db en niet op official draait, en dat zijn er best wel veel.

Dat zijn account gehacked zou zijn is imho wel een beetje ver gezocht.
Waarom zou een cheater iemand zijn account hacken? Met freetime is het veel makkelijker om gewoon een accountje aan te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Fonta op 29-06-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Fonta schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:34:
[...]

Idd, op official servers kan alleen dice iets. Grootste minpunt van official servers.
Zelfs met een PB ban kunnen hackers daar nog steeds op spelen.
In ieder geval zal hij op geen enkele server meer kunnen spelen die "streamed" naar bf4db en niet op official draait, en dat zijn er best wel veel.

Dat zijn account gehacked zou zijn is imho wel een beetje ver gezocht.
Waarom zou een cheater iemand zijn account hacken? Met freetime is het veel makkelijker om gewoon een accountje aan te maken.
Official servers draaien geen PB?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Wel punkbuster, maar geen pbbans.
Hoe het precies zit weet ik niet, maar weet nog wel dat er eens een keer iemand op een van onze servers zat die toen op official draaide terwijl deze speler (opgezocht op www.pbbans.com) een dikke vette ban had.
Gekicked worden werd hij niet...

[ Voor 78% gewijzigd door Fonta op 30-06-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Sowieso is het de laatste weken schering en inslag met cheaters. Ik speel de laatste dagen amper een dag zonder een cheater tegen te komen, gereport en al. Sommige dagen, bv. zondag was het helemaal erg. Toen was het gewoon bijna niet mogelijk op official te spelen zonder een cheater tegen te komen. Als je dan het vermoeden hebt en kijkt op BF4DB zie je dat ze al gereport en veelal al geband zijn. Probleem is inderdaad dat DICE lak lijkt te hebben aan al dit soort reports en vertrouwt op FairFight. Ze zouden eigenlijk eens een instelling moeten wijzigen dat admins een ban kunnen uitdelen aan cheaters op official, maar dat deze ban tijdelijk (24h) is totdat er iemand van DICE naar heeft gekeken. Admins die dat systeem misbruiken voor persoonlijk gewin (badmins) of language filters zouden dan het recht te bannen moeten verliezen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Anthirian schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:33:
Sowieso is het de laatste weken schering en inslag met cheaters. Ik speel de laatste dagen amper een dag zonder een cheater tegen te komen, gereport en al. Sommige dagen, bv. zondag was het helemaal erg. Toen was het gewoon bijna niet mogelijk op official te spelen zonder een cheater tegen te komen. Als je dan het vermoeden hebt en kijkt op BF4DB zie je dat ze al gereport en veelal al geband zijn. Probleem is inderdaad dat DICE lak lijkt te hebben aan al dit soort reports en vertrouwt op FairFight. Ze zouden eigenlijk eens een instelling moeten wijzigen dat admins een ban kunnen uitdelen aan cheaters op official, maar dat deze ban tijdelijk (24h) is totdat er iemand van DICE naar heeft gekeken. Admins die dat systeem misbruiken voor persoonlijk gewin (badmins) of language filters zouden dan het recht te bannen moeten verliezen.
een andere manier is een functie te implementeren waarmee spelers die meer als een x-aantal kills per minuut en per game krijgen een soort flag voor hun naam krijgen. Dan kan iemand van DICE deze spelers controleren en met de banhammer zwaaien.

Verder is het ook mogelijk om een aantal DICE mensen incognito te laten spelen op random official servers. Als er dan een hacker gepakt wordt kan deze direct gebanned worden. Eventueel zou deze persoon geflagged kunnen worden als het niet helemaal duidelijk is.

Beide deze mogelijkheden hebben het bijkomend voordeel dat van de speler het guid of ip adress gebanned kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Vooral dat eerste is volgens mij iets wat al gedaan wordt door big data analyse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
beuker19 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:53:
Weer een te grote map die qua gameplay niet anders doet dan wat we al in 4 andere uitbreidingen kunnen doen -O-
Had graag 1 map gezien waar je echte infanterie combat hebt maar dan zonder alle verticale combat zoals Strike at Karkand , Gran Bazaar , Epic Center , Seine of Camp Gibraltar (2142)
Zelfs op maps uit de End Game (BF3) en Kharg , Canals , Sharqi en Damavand was de infanterie combat nog beter dan in alle uitbreiding van BF4 bij elkaar.
Ten tijde van BF3 release zaten de hardcore BF fans (terecht) te zeuren dat de maps te klein waren.
En nou zijn maps ineens te groot?
Ik wilde het niet in de mond nemen, maar als de maps te groot worden is het misschien eens tijd om naar CoD te kijken ;) (of BF Hard Fail, als je daar tenminste nog een server met spelers kunt vinden.)

Het is nooit goed..

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 30-06-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordprimoz schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:46:
[...]

een andere manier is een functie te implementeren waarmee spelers die meer als een x-aantal kills per minuut en per game krijgen een soort flag voor hun naam krijgen. Dan kan iemand van DICE deze spelers controleren en met de banhammer zwaaien.

Verder is het ook mogelijk om een aantal DICE mensen incognito te laten spelen op random official servers. Als er dan een hacker gepakt wordt kan deze direct gebanned worden. Eventueel zou deze persoon geflagged kunnen worden als het niet helemaal duidelijk is.

Beide deze mogelijkheden hebben het bijkomend voordeel dat van de speler het guid of ip adress gebanned kan worden.
Naar een enkele stat kijken (hier KPM) is bijna altijd een slecht idee. Zat cheaters met <2kpm en zat goede spelers die soms >8kpm halen.
FF heeft het altijd wel redelijk gedaan, maar de laatste paar weken weet ik niet wat er aan de hand is. Ongelooflijk dat dit soort spelers met een dmg mod op alle wapens + voertuigen (altijd oneshot) bijna 400(!) uur kunnen spelen zonder een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
[...]

Nooit eerder van bf4db gehoord, maar hij is daar inderdaad gebanned. Ik hoop dat hij daar veel last van ondervindt! Is BF4DB een third party? Of gelinked aan EA/Dice? Ik

Ik ga het zeker in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Ten tijde van BF3 release zaten de hardcore BF fans (terecht) te zeuren dat de maps te klein waren.
En nou zijn maps ineens te groot?
Ik wilde het niet in de mond nemen, maar als de maps te groot worden is het misschien eens tijd om naar CoD te kijken ;) (of BF Hard Fail, als je daar tenminste nog een server met spelers kunt vinden.)

Het is nooit goed..
Volgens mij hebben vooral BF3 en BFBC 2 de populariteit te danken aan de goede infantry gevechten want ook in BF3 was Armored Kill 1 grote fail en begon iedereen weer te spelen bij Aftermath LOL.
Canals is nu nog een van de populairste Battlefield maps (niet van mij overigens Karkand/Azadi Palace) en in BF2 (karkand) BF2142 (Camp Gibraltar) BFBC2 (Valparasio) waren ook voor infantry focused.
Wat jij zegt is overigens ook nog eens totale onzin ook want als als het grote publiek grote maps wilde werden de BF4 DLC echt wel een stuk meer gespeeld want daar waren maar 20 maps veel te groot 8)7

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Wat zijn de shotguns nu tof zeg. Soms erg sterk, maar mijns inziens niet overpowered. Als je nu slim speelt, niet al te snel schiet maar heel kort je schot voorbereid en goed nadenkt welke routes je afrent, kan je vaak mensen verrassen van dichtbij voordat ze je doorhebben. Heb menige keren al met mijn QBS-09 (heerlijk wapen nu!) een triple kill gemaakt met 1 magazijn, binnen 2 seconden. Precies zoals ik vind dat shotguns moeten zijn; gevaarlijk, sterk van dichtbij, maar (mijns inziens) niet belachelijk overpowered ofzo.

Aanrader voor mensen die ze opzich tof vinden, maar altijd vonden tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
TheProf82 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:27:
[...]

Nooit eerder van bf4db gehoord, maar hij is daar inderdaad gebanned. Ik hoop dat hij daar veel last van ondervindt! Is BF4DB een third party? Of gelinked aan EA/Dice? Ik

Ik ga het zeker in de gaten houden!
Is een community initiative. Of hij er last van gaat hebben? Geen idee, niet als hij alleen maar op official servers speelt.
Daarom blijf ik over het algemeen ook bij official servers vandaan, en als ik er wel op speel is dat totdat er weer zo'n obvious hackertje zijn kop op steekt.
TheProf82 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:25:
Wat zijn de shotguns nu tof zeg. Soms erg sterk, maar mijns inziens niet overpowered. Als je nu slim speelt, niet al te snel schiet maar heel kort je schot voorbereid en goed nadenkt welke routes je afrent, kan je vaak mensen verrassen van dichtbij voordat ze je doorhebben. Heb menige keren al met mijn QBS-09 (heerlijk wapen nu!) een triple kill gemaakt met 1 magazijn, binnen 2 seconden. Precies zoals ik vind dat shotguns moeten zijn; gevaarlijk, sterk van dichtbij, maar (mijns inziens) niet belachelijk overpowered ofzo.

Aanrader voor mensen die ze opzich tof vinden, maar altijd vonden tegenvallen.
Toch zijn er een heleboel mensen die vinden dat shotguns een te grote buff hebben gekregen.
Ze zijn namelijk niet alleen maar heel erg sterk op short range, maar ook op mid range leg je lui heel erg makkelijk neer.
Zie bijvoorbeeld dit filmpje van matimio: YouTube: New Shotguns Too Good? - Battlefield 4
En zelf vind ik ze ook te nu. Mij zie je niet meer op servers waar shotguns toegestaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Fonta schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 01:12:
[...]

Is een community initiative. Of hij er last van gaat hebben? Geen idee, niet als hij alleen maar op official servers speelt.
Daarom blijf ik over het algemeen ook bij official servers vandaan, en als ik er wel op speel is dat totdat er weer zo'n obvious hackertje zijn kop op steekt.

[...]

Toch zijn er een heleboel mensen die vinden dat shotguns een te grote buff hebben gekregen.
Ze zijn namelijk niet alleen maar heel erg sterk op short range, maar ook op mid range leg je lui heel erg makkelijk neer.
Zie bijvoorbeeld dit filmpje van matimio: YouTube: New Shotguns Too Good? - Battlefield 4
En zelf vind ik ze ook te nu. Mij zie je niet meer op servers waar shotguns toegestaan zijn.
Shotguns waren altijd al sterk op mid range met darts (kan ik wel zeggen na 8000 shotgun kills), maar de random factor is nu weg waardoor ze veel betrouwbaarder zijn.
Ik moet wel zeggen dat buckshot imo wat te veel gebuffed is vergeleken met darts. (drop-off was eerder voorheen)
Buckshot is over elke afstand sterker dan darts, maar darts penetreren body armor weer beter.
Als je aim goed is, en je speelt tegen spelers die niet dom zijn (body armor spec), dan zijn darts beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
beuker19 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:53:
Das leuk, al die infantery fans, maar Battlefield's core gameplay gaat toch om het combineren van alles: grote maps met veel voertuigen en op de vlaggen infantery gameplay. Wat dat betreft doet deze map dat subliem > een andere BF2 map die dat ook goed deed, maar met meer verticaliteit was Kubra Dam.
Ik kan me niet herinneren van BF2 dat op deze maps vooral aan het vlag-hoppen was, maar dat de actie zich concentreerde op voornamelijk de centrale vlaggen, maar genoeg flanking mogelijkheden had om achter de vijandelijke linies wat vlaggen (probere) te pakken. De actie om een bepaalde vlag was er (naar mijn gevoel) veel meer omdat een vlag een bepaalde waarde had (op Dragon Valley is dat bijvoorbeeld de H vlag, met een attack chopper en een APC...

Dragon Valley is ook een relatief slanke / lang gerekte map, waardoor de actie ook wat meer gecentreerd wordt. Iemand die langs de flanken glipt wordt snel opgemerkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 06-07-2015 13:48 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_JMan
  • Laatst online: 27-05 07:43
Kan niet inloggen op Battlelog ... wrong email of password zoal op chrome als firefox geprobeerd.
Origin logged wel gewoon in. Zijn ze weer aan fucken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Mr_JMan schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:56:
Kan niet inloggen op Battlelog ... wrong email of password zoal op chrome als firefox geprobeerd.
Origin logged wel gewoon in. Zijn ze weer aan fucken?
krijg net te horen van een vriend dat battlelog er wereldwijd uitligt. DICE......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_JMan
  • Laatst online: 27-05 07:43
ja heb het door ... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Heb hetzelfde probleem, lekker dat ze ook gewoon geen communicatie naar buiten toe gooien..
Heeft iemand al wat info gevonden over wanneer het probleem weer opgelost zou kunnen worden etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Zou weer moeten werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
iemand dit al een keer gezien? =o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8z7DPL9.jpg

voor wie em niet ziet, het gaat om Foxtrot en Faith squad

[ Voor 30% gewijzigd door lordprimoz op 10-07-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

lordprimoz schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:58:
iemand dit al een keer gezien? =o

[afbeelding]

voor wie em niet ziet, het gaat om Foxtrot en Faith squad
In BF3 was dat de aanduiding voor het 31e squad:
Squad 1: Alpha
Squad 2: Bravo
Squad 3: Charlie
Squad 4: Delta
Squad 5: Echo
Squad 6: Foxtrot
Squad 7: Golf
Squad 8: Hotel
Squad 9: India
Squad 10: Juliet
Squad 11: Kilo
Squad 12: Lima
Squad 13: Mike
Squad 14: November
Squad 15: Oscar
Squad 16: Papa
Squad 17: Quebec
Squad 18: Romeo
Squad 19: Sierra
Squad 20: Tango
Squad 21: Uniform
Squad 22: Victor
Squad 23: Whiskey
Squad 24: Xray
Squad 25: Yankee
Squad 26: Zulu
Squad 27: Haggard
Squad 28: Sweetwater
Squad 29: Preston
Squad 30: Redford
Squad 31: Faith
Squad 32: Celeste
Wellicht zit je in een erg lange game, waarbij er al wat squads zijn aangemaakt en weer verdwenen? Of deze spelers hebben het bewust gedaan om die naam te krijgen. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
Afgelopen weekend een montage in elkaar gezet.
Spreekt voor zich denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Best wel belachelijk dat ik het 'vreemd' vind dat BF4 alweer van 2013 is, de meeste AAA shooters hebben elk jaar weer een vervolg. Ja er is BFH maar om dat nou een volwaardig vervolg te noemen..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
En BF4 moet het 3 jaar volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Fonta schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:27:
Afgelopen weekend een montage in elkaar gezet.
Spreekt voor zich denk ik.

[video]
Leuk gedaan! Er zitten een paar helle mooie tussen hoor!

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
stevens20 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 09:23:
[...]

Leuk gedaan! Er zitten een paar helle mooie tussen hoor!
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb ook eens een poging gewaagd tot het maken van een compilatie. Mijne is gevuld met UCAV kills. Alle footage is pre-patch, maar hij is niet verminderd in kracht. Eerste montage, dus erg benieuwd naar de reacties.

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 15-07-2015 21:05 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Hahaha gaaf gedaan!
Vooral degene waarbij je jezelf ucavd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

daantjuh68 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:16:
Huh? Ik snap t ff niet... |:(

Kan ik die ook spelen? Wat is CTE? Ik vond Dragon Pass de vetste map van BF2.

Edit:
Iets te impulsief gereageerd. Community Test Environment. Ik neem dan ook maar aan dat die map nu in test fase is en dus uiteindelijk naar BF4 komt.

[ Voor 22% gewijzigd door Techno Overlord op 16-07-2015 14:57 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
Huh? Ik snap t ff niet... |:(

Kan ik die ook spelen? Wat is CTE? Ik vond Dragon Pass de vetste map van BF2.

Edit:
Iets te impulsief gereageerd. Community Test Environment. Ik neem dan ook maar aan dat die map nu in test fase is en dus uiteindelijk naar BF4 komt.
Yep, aan de CTE kan je op de PC meedoen als je premium member bent. de map draaide voor 2 weken en ik weet niet of hij nogsteeds speelbaar is. Het is sowsieso aan te raden CTE te installeren want er word ook aan een nieuwe junglemap gewerkt die speelbaar is. EN meer spelers zijn altijd welkom op CTE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

daantjuh68 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:13:
Het is sowsieso aan te raden CTE te installeren
Als je 50 GB kunt missen. :Z :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
dat is wel een ding waar de devs zich nog op moeten richten. lang niet alle maps worden gespeeld op CTE maar zitten wel in het pakket
misschien moet CTE wat beperkter
Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.