Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

dhrhagenees.cro schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 08:19:
Hahaha gaaf gedaan!
Vooral degene waarbij je jezelf ucavd :)
Thanks, ja dat vond ik wel leuk om als overgang te kiezen :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
damn heb ik even mijn avond verpest.
ik dacht ik installeer BF4 weer eens na zoveel maanden en na half uurtje weg weg kunnen gooien.

Blijf op onverklaarbare manieren dood gaan en Trade kills all over the place.
Blijkbaar had ik de releasenotes verkeerd gelezen in is alleen CTE speelbaar ofzo ?
Retail game is verschrikkelijk nog steeds.

Oja alles gedownload en dan krijg je nog steeds de melding dat je DLC niet hebt :D
Plugin installeren en dan de melding krijgen dat deze verouderd is :D
Vliegende wapens in het spel :D:D:D
onzichtbare muurtjes (Ultra settings) :D:D
Laad tijden van 1,5 minuut :D:D (nee niet op SSD maar op een 7200RPM HDD op SATA600)

Waarschijnlijk ligt het aan mijn PC of aan mijn settings want BF4 heb ik nog nooit fijn kunnen spelen.
Altijd last van Bugs, glitches etc. Jammer dat BF3 en Hardline daar geen last van hebben, maar die zijn dan ook weer dood qua servers.

Ga maar weer genieten van andere games :D F1 2015, Team Fortress 2, Fifa 15, Yoshi wooly world :D

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 27-07-2015 21:06 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:05:
ik dacht ik installeer BF4 weer eens na zoveel maanden en na half uurtje weg weg kunnen gooien.

Blijf op onverklaarbare manieren dood gaan en Trade kills all over the place.
Blijkbaar had ik de releasenotes verkeerd gelezen in is alleen CTE speelbaar ofzo ?
Retail game is verschrikkelijk nog steeds.

Oja alles gedownload en dan krijg je nog steeds de melding dat je DLC niet hebt :D
Plugin installeren en dan de melding krijgen dat deze verouderd is :D
Vliegende wapens in het spel :D:D:D
onzichtbare muurtjes (Ultra settings) :D:D
Laad tijden van 1,5 minuut :D:D (nee niet op SSD maar op een 7200RPM HDD op SATA600)

Waarschijnlijk ligt het aan mijn PC of aan mijn settings want BF4 heb ik nog nooit fijn kunnen spelen.
Altijd last van Bugs, glitches etc. Jammer dat BF3 en Hardline daar geen last van hebben, maar die zijn dan ook weer dood qua servers.

Ga maar weer genieten van andere games :D F1 2015, Team Fortress 2, Fifa 15, Yoshi wooly world :D
Ik had daar echt niet last van toen ik BF4 laatst weer eens speelde... Maar ja, ik speel dan ook met een kabel. Kan me herinneren dat jij dat niet deed. Ben alleen niet tevreden met de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ben zeer ontevreden over de updates van de shotties..
Ik speel alleen maar Hardcore en vanaf de update is het puur nog mensen die rondlopen met shotties..

Vind het ook jammer dat je van die zogenaamde 'Pro' spelers hebt die op HC alleen maar snipen.. Niks skill aan, vanachter staan met een flir op je sniper en je hebt zo een x aantal kills.
Oke ik snipe ook wel regelmatig maar dan verplaats ik me en probeer ik beacon achter de linies neer te zetten dus sta niet te snipe campen (tenzij der baserape aan de gang is in Metro ofzo)

Soms wel rare dingen gezien toevallig gisteren ook. Kill for Kill op een maatje van me waar ik mee op mumble zat te praten, ik had op zijn scherm nog 65% hp over en hij op mijn scherm nog 45%.. Kan iemand mij uitleggen wat dat nou is? Kogels die nog onderweg zijn ofzo?

Voor de rest loopt het bij mij goed vloeiend hoor BF4 (tenzij er paar hoge pingers in server zitten)

[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 28-07-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:50
Defqonwolf schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:41:
Ben zeer ontevreden over de updates van de shotties..
Ik speel alleen maar Hardcore en vanaf de update is het puur nog mensen die rondlopen met shotties..

Vind het ook jammer dat je van die zogenaamde 'Pro' spelers hebt die op HC alleen maar snipen.. Niks skill aan, vanachter staan met een flir op je sniper en je hebt zo een x aantal kills.
Oke ik snipe ook wel regelmatig maar dan verplaats ik me en probeer ik beacon achter de linies neer te zetten dus sta niet te snipe campen (tenzij der baserape aan de gang is in Metro ofzo)

Soms wel rare dingen gezien toevallig gisteren ook. Kill for Kill op een maatje van me waar ik mee op mumble zat te praten, ik had op zijn scherm nog 65% hp over en hij op mijn scherm nog 45%.. Kan iemand mij uitleggen wat dat nou is? Kogels die nog onderweg zijn ofzo?

Voor de rest loopt het bij mij goed vloeiend hoor BF4 (tenzij er paar hoge pingers in server zitten)
Heb je al eens een non hardcore game gespeeld op metro ofzo? xD die shotgun noobs zitten echt niet alleen in hardcore.

Ik ben overigens blij met wat ze veranderd hebben aan de shotguns, enkel is de damage die ze nu doen gewoon veel te hoog.

Wat betreft die snipers, gewoon super kut gaan spelen en met je teams gewoon overal flares gaan spammen.... Houden ze snel genoeg op xD

Ikzelf heb bijna nooit last van tradekills. Dit waarschijnlijk omdat ik niet heel veel meer op hele korte afstand mensen neerschiet. Daarnaast is mijn ping erg laag.(gemiddeld 15). Wat overigens ook helpt is het aantal frames per seconde waar je game op draait. Bij bf is het namelijk zo dat per frame je data stuurt naar de server. Als je dus een hoge framerate hebt stuur je veel data door naar de server. De server update dan niet met zon hoge frequentie, maar dr data van mij is er dan al wel!
Bij een wapen met hoge fire rate is dit voor de tegenstander dus nadelig. Gezien ik dus vloeiender de data overstuur is mijn tegenstander vaker sneller dood.

Ik ga echt blij worden zodra de frequentie van de servers nog verder wordt opgeschroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
lordprimoz schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:29:
[...]

Heb je al eens een non hardcore game gespeeld op metro ofzo? xD die shotgun noobs zitten echt niet alleen in hardcore.

Ik ben overigens blij met wat ze veranderd hebben aan de shotguns, enkel is de damage die ze nu doen gewoon veel te hoog.

Wat betreft die snipers, gewoon super kut gaan spelen en met je teams gewoon overal flares gaan spammen.... Houden ze snel genoeg op xD

Ikzelf heb bijna nooit last van tradekills. Dit waarschijnlijk omdat ik niet heel veel meer op hele korte afstand mensen neerschiet. Daarnaast is mijn ping erg laag.(gemiddeld 15). Wat overigens ook helpt is het aantal frames per seconde waar je game op draait. Bij bf is het namelijk zo dat per frame je data stuurt naar de server. Als je dus een hoge framerate hebt stuur je veel data door naar de server. De server update dan niet met zon hoge frequentie, maar dr data van mij is er dan al wel!
Bij een wapen met hoge fire rate is dit voor de tegenstander dus nadelig. Gezien ik dus vloeiender de data overstuur is mijn tegenstander vaker sneller dood.

Ik ga echt blij worden zodra de frequentie van de servers nog verder wordt opgeschroeft.
Niet alleen Metro, speel ook veel TDM enzo (liefst zoveel mogelijk zonder vehicles :P
Mijn ping zit meestal tussen de 25 en 45 tenzij ik op russian server ofzo speel.
Framerate heb ik gecapped op 59 (ook aangezien ik maar 59Hz scherm heb :P )

Ja de dmg output van de shotties is gewoon niet normaal.. en zeker niet met shottie met darts equiped.. heb zelf eens uitgeprobeerd.. daar raak je dus van een afstand van zeg 75 meter nog goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Na upgrade van win7 naar win10 lijkt bf4 stukje beter te draaien, geen framedrops meer met mantle ook.. :)
Kan mn r9-290 ook weer wat verder oc-en! En dat nog niet eens met een clean install van win10 :P

[ Voor 15% gewijzigd door LosGieros op 30-07-2015 23:52 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Net weer even BF4 gespeeld. Heb met alles op low en mesh quality op ultra tussen de 120 en 150FPS. Heb een 144 hertz monitor dus dat komt mooi uit :)

Probleem is alleen dat ik bijvoorbeeld op Lockers domination op middel/lange afstand niks zie... Kan me herinneren dat ik daar geen last van had toen ik het spel 4-5 maanden geleden nog speelde. Zou dat gewoon wennen zijn? Of is er een bepaalde setting wat helpt met op lange afstand beter te zien?

edit: oh en de shotguns zijn ook heel erg irritant, vraag me af wie dit bij DICE heeft bedacht. Nu word ik van de raarste afstanden (bijna) geinstakilled door een shotgun...

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 31-07-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

lordprimoz schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:29:
Wat overigens ook helpt is het aantal frames per seconde waar je game op draait. Bij bf is het namelijk zo dat per frame je data stuurt naar de server. Als je dus een hoge framerate hebt stuur je veel data door naar de server. De server update dan niet met zon hoge frequentie, maar dr data van mij is er dan al wel!
Hoe kom je hierbij? :) Alle blogs die je over de tickrate kunt vinden, noemen niet dat de tickrate aan de framerate is gekoppeld.

Je client stuurt standaard 30 updates per seconde, en 60-120 updates per seconde in de "high-frequency bubble".

Ik snap trouwens nog steeds de hype van "videoblogs" niet. Mensen die hun script zitten voor te lezen terwijl er ongerelateerde gameplay wordt getoond... zet dan gewoon je tekst op een website, zodat mensen het op hun eigen snelheid kunnen lezen en zodat Google het kan indexeren. Maar goed.

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 31-07-2015 12:55 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Brogala schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:43:
Net weer even BF4 gespeeld. Heb met alles op low en mesh quality op ultra tussen de 120 en 150FPS. Heb een 144 hertz monitor dus dat komt mooi uit :)

Probleem is alleen dat ik bijvoorbeeld op Lockers domination op middel/lange afstand niks zie... Kan me herinneren dat ik daar geen last van had toen ik het spel 4-5 maanden geleden nog speelde. Zou dat gewoon wennen zijn? Of is er een bepaalde setting wat helpt met op lange afstand beter te zien?

edit: oh en de shotguns zijn ook heel erg irritant, vraag me af wie dit bij DICE heeft bedacht. Nu word ik van de raarste afstanden (bijna) geinstakilled door een shotgun...
Probeer het eens met Mesh op high of ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
CodeCaster schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:53:
[...]

Hoe kom je hierbij? :) Alle blogs die je over de tickrate kunt vinden, noemen niet dat de tickrate aan de framerate is gekoppeld.

Je client stuurt standaard 30 updates per seconde, en 60-120 updates per seconde in de "high-frequency bubble".
ik heb het hier ook niet over de tickrate van de server. Deze is zoals jij als aangeeft gelocked op 30Hz ( en 60 of evt 120hz op de CTE).
Daarentegen is de rate waarmee jij data stuurt naar de server gekoppeld aan je fps. Als source stuur ik je maar direct door naar het filmpje wat je mij in mn gezicht drukt zonder je eigen sources te controleren.controlleer in het vervolg effe voor je iemand probeert te corrigeren

maar zoals ik dus al zei; hoe meer fps je haalt hoe meer data er vanuit jouw pc, dus over jouw geschoten kogels, locatie etc naar de server gestuur wordt. Dit is voor jou voordelig(behalve dan je locatie updates =P) gezien de server al meer over je kogels en dus damage weet. Bij de eerst volgende update(op 30 hz) naar een enemy kan dit het verschil maken tussen leven en dood. gezien jouw kogels die met een een hoge firerate weggeschoten worden al wel in de berekening meegenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

lordprimoz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:29:
[...]

Daarentegen is de rate waarmee jij data stuurt naar de server gekoppeld aan je fps. Als source stuur ik je maar direct door naar het filmpje
Interessant, bedankt! Deze wijziging kon ik niet vinden op het web. Is dit al uit CTE en in de "regular" game?
controlleer in het vervolg effe voor je iemand probeert te corrigeren
Ik corrigeerde je niet, ik vroeg naar een bron. Zoals ik al zei ik ga geen 20 minuten video kijken over iets wat in een blog van twee pagina's had gekund. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 31-07-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
S.J_84 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:10:
[...]

Probeer het eens met Mesh op high of ultra.
Dat heb ik ook :)

'Heb met alles op low en mesh quality op ultra'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Pykow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:05:

Er zijn heel veel mensen die het gewoon goed kunnen spelen. Ok de game is niet perfect en er gebeuren nog steeds gekke dingen, maar als je gewoon veel tijd investeert in het spel dan kun je echt wel gewoon goed zijn hoor.

Mensen klagen altijd op anderen of andere dingen. Terwijl je soms het best gewoon naar jezelf kunt kijken. Je speelt het spel een halfuurtje, schijnbaar lukt het dan niet en schrijf je het gelijk af. Zo wordt je natuurlijk nooit goed in die game en kun je er inderdaad maar beter vandaan blijven. Je ging de game waarschijnlijk ook in met de gedachte 'nu moet alles perfect zijn want het is nu al zo lang gereleased die game' maar dat is het niet. De game is niet perfect. die verwachting zal BF4 NOOIT waar kunnen maken. Maar je kunt wel gewoon plezier hebben met het spel zoals het nu is. En in een halfuurtje kun je ook moeilijk verwachten dat je mensen die het sinds de release elke dag spelen dat je die wel even afschiet.

Just my 2 cents. Misschien is Battlefield gewoon niet je game. Kan toch?

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 04-08-2015 15:49 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
DAMAGE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:48:
[...]

Er zijn heel veel mensen die het gewoon goed kunnen spelen. Ok de game is niet perfect en er gebeuren nog steeds gekke dingen, maar als je gewoon veel tijd investeert in het spel dan kun je echt wel gewoon goed zijn hoor.

Mensen klagen altijd op anderen of andere dingen. Terwijl je soms het best gewoon naar jezelf kunt kijken. Je speelt het spel een halfuurtje, schijnbaar lukt het dan niet en schrijf je het gelijk af. Zo wordt je natuurlijk nooit goed in die game en kun je er inderdaad maar beter vandaan blijven. Je ging de game waarschijnlijk ook in met de gedachte 'nu moet alles perfect zijn want het is nu al zo lang gereleased die game' maar dat is het niet. De game is niet perfect. die verwachting zal BF4 NOOIT waar kunnen maken. Maar je kunt wel gewoon plezier hebben met het spel zoals het nu is. En in een halfuurtje kun je ook moeilijk verwachten dat je mensen die het sinds de release elke dag spelen dat je die wel even afschiet.

Just my 2 cents. Misschien is Battlefield gewoon niet je game. Kan toch?
Natuurlijk kan je veel plezier hebben aan deze game, het is verder gewoon een leuke moderne shooters en die heb je er niet zoveel. een TitanFall is leuk voor even en Call of duty moet je liggen (PS, daarmee kan je Battlefield ook nooit mee vergelijken eigenlijk)

Ik ging erin met de gedachten "Er is heel veel gefixed, dus nu kan ik een Battlefield 3 ervaring krijgen en misschien /hoop ietsjes beter", maar helaas was dat nog niet het geval en dat gaat er zeker niet van komen. Hopelijk gaan ze dit bij Battlefield 5 wel voor elkaar krijgen ;)

Eerlijk is eerlijk ik ben geen "DIE HARD" Battlefield gamer.
battlefield 2 heb ik ongeveer 500 uur ingestopt en 99% van de tijd Infantry only.
Battlefield 2142 heb ik 300 uur ingestop (gok ik) en vooral Titan mode. (Heerlijke game in die tijd)
Battlefield 3 heb ik ongeveer 800 uur ingestopt. Beste moderne shooter die ik heb gespeeld, vooral de maps zonder jets en ook meestal infantry based (Grand bazaar,Seine crossing, TDM Noshar canals, Aftermath DLC maps) geweldig.

Maar battlefield 4 heeft me nooit kunnen pakken met de maps en dan nog de problemen in het eerste jaar.
Ben nu ook weer terug in de tijd gegaan en speel ik veel Team Fortress 2 en ben ik CS:GO aan het oppakken (Vroeger veel CS 1.6 en CSS gespeeld, hoewel ik er nu niks meer van zal bakken haha)
de Simpelheid van de maps (LEES: minder holywood) is voor mij leuker.

En begrijp me niet verkeerd, ik snap dat Battlefield 4 voor de meeste een leuke game kan zijn.
Maar voor mij is het over tot Battlefield 5 ;) en ik weer in de val trap en ga ragen dat het weer geen Battlefield 3 game is :P maar een mens mag altijd hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Battlefield zal nooit meer worden zoals Battlefield 3 is. En zo zal ook geen enkele Battlefield zijn zoals Battlefield 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Battlefield 3 was ook een behoorlijk slechte game waar een boel niet klopte maar ik vond hem qua schieten ook fijner dan BF4. De random bullshit in de mechanics van BF4 maken het gewoon een frustratie. 9 van de 10 keer leg je het af niet omdat je skills niet on par zijn maar omdat er een of andere rare mechanic in kickt.

Maar ja als je weet dat die dingen er zijn dan moet je er maar gewoon vrede mee hebben en je er bij neerleggen. Je veranderd er niets aan. En om je nou kapot te moeten ergeren elke keer als je een game speelt is echt zonde van de energie.

Op de PC en PS4 speelt BF4 op het moment best prima. Voor mij zou het nog leuker worden als ze met een nieuwe Battlefield die random onzin er zoveel mogelijk uit halen. Ik verwacht voor de nieuwe Battlefield dat ze gewoon op de engine van BF4 door gaan maar dan zwaar verbeterd en met 120hz. Ik denk zelfs dat die 120hz een sellingpoint gaat worden en dat ze willen proberen een nieuwe competitive shooter neer te zetten die het zou kunnen opnemen tegen CS.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DAMAGE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:04:
Battlefield 3 was ook een behoorlijk slechte game waar een boel niet klopte maar ik vond hem qua schieten ook fijner dan BF4. De random bullshit in de mechanics van BF4 maken het gewoon een frustratie. 9 van de 10 keer leg je het af niet omdat je skills niet on par zijn maar omdat er een of andere rare mechanic in kickt.

Maar ja als je weet dat die dingen er zijn dan moet je er maar gewoon vrede mee hebben en je er bij neerleggen. Je veranderd er niets aan. En om je nou kapot te moeten ergeren elke keer als je een game speelt is echt zonde van de energie.

Op de PC en PS4 speelt BF4 op het moment best prima. Voor mij zou het nog leuker worden als ze met een nieuwe Battlefield die random onzin er zoveel mogelijk uit halen. Ik verwacht voor de nieuwe Battlefield dat ze gewoon op de engine van BF4 door gaan maar dan zwaar verbeterd en met 120hz. Ik denk zelfs dat die 120hz een sellingpoint gaat worden en dat ze willen proberen een nieuwe competitive shooter neer te zetten die het zou kunnen opnemen tegen CS.
Als ik nu weer BF3 speel merk ik hoeveel vooruitgang BF4 heeft geboekt op sommige punten. Duidelijkere graphics (geen blauwe filter, beter contrast, geen verblindende zon ect), geen spread increase suppression (wat ik vele malen erger vind dan alle BS uit BF4 bij elkaar), geen one-to-rule-all assault rifle + attachment combo (hoewel de laatste BF4 patch qua attachments ook een achteruitgang is).

En BF is geen competitieve shooter en wordt het ook niet, tenzij ze het licht zien en een goede combined warfare mode verzinnen voor bijvoorbeeld 8v8 + bijbehorende maps en het gewoon online only houden (want 8v8 LAN toernooien wordt nogal kostbaar voor iedereen). Infanterie modes halen het totaal niet bij CS of Quake/UT en wat er misschien later nog komt (Rainbow Six Siege, nieuwe CoD voor consoles, Doom), hoe hoog je tickrate of refresh ook is. Want de focus ligt daar niet in eerste instantie op.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
DAMAGE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:04:
Ik verwacht voor de nieuwe Battlefield dat ze gewoon op de engine van BF4 door gaan maar dan zwaar verbeterd en met 120hz. Ik denk zelfs dat die 120hz een sellingpoint gaat worden en dat ze willen proberen een nieuwe competitive shooter neer te zetten die het zou kunnen opnemen tegen CS.
Als het maar ook met voertuigen is... Aan de huidige BF4 competitive toernooien is niks aan omdat ik voor alleen infantry wel CS:GO ga kijken :p daar zitten tenminste nog tactics in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:00:
[...]
Als het maar ook met voertuigen is... Aan de huidige BF4 competitive toernooien is niks aan omdat ik voor alleen infantry wel CS:GO ga kijken :p daar zitten tenminste nog tactics in
Competitive BF kan erg leuk zijn met een beetje innovatie, maar ik verwacht geen innovatie voor Battlefield 5 als het gaat om competitive. DICE is tussen nu en BF5 bezig met twee a 3 titels, dus alleen al tijdstechnisch is evolutie op BF4 een realistischere optie dan veel vernieuwing. Bovendien heeff zowel BF4 als Hardline nog maar een fractie van de beloftes van voor de launch waargemaakt...

De huidige competitive modes zijn inderdaad totaal niet interessant om te kijken, maar ook niet om te spelen, de dertigduizend spot mechanics en damage model staan spanning in de weg. Bovendien slaat de enorm arbitraire regelgeving ook helemaal nergens op imho, maar je kan niet universeel over alle platformen de wapens bruikbaar en speelbaar houden en tegelijkertijd gebalanceerde en gevarieerde e-sports loadouts bewerkstelligen.

Competitive met voertuigen werkt alleen op echt grote schaal 16v16 of 32v32 (de enorme communicatiechaos daargelaten) en zelfs dan draait alles op het overeind houden van de eigen voertuigen en het vernietigen van de vijandige voertuigen. De infantry bestaat dan louter uit engineers en een paar supports voor extra raketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Daarom zeg ik; ik denk dat ze voor de komende Battlefield gaan focussen op de huidige engine met een boel verbeteringen en waarschijnlijk (duimen) 120hz. Dan wil ik het nog wel eens zien. Ben het met jullie eens dat Battlefield in haar huidige vorm weinig competitive aan is en ook niet écht leuk om het in die hoedanigheid te spelen. Tuurlijk kun je het wel op hoog niveau (op haar eigen manier) spelen maar dat is echt wat anders dan een competitive match (dat heb ik vroegah wel gedaan met Quake 2 CTF Clanbase Cup matches dat was geniaal en natuurlijk de Clanbase cup matches met BF1942 CTF later). Daar komt veel meer bij kijken. De meeste maps lenen zich er ook niet echt voor. Dat is wel jammer. Dat obliteration heeft in haar nieuwe vorm wel potentieel maar door de maps is het ook weer maar zo zo.

Ik blijf hopen dat het allemaal ooit goed komt :)

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 04-08-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Laten we in ieder geval afspreken om een eventuele volgende BF game NIET te preorderen. We moeten EA scherp houden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik pre order eigenlijk niets meer. Maar Battlefield games vaak wel omdat je dan via een VPN al eerder kunt knallen. Triest eigenlijk, maar toch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Arfman schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:03:
Laten we in ieder geval afspreken om een eventuele volgende BF game NIET te preorderen. We moeten EA scherp houden.
Ja hèhè, natuurlijk ga ik bij EA niet (meer) preorderen!! Lijkt me logisch. 8)7 O+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wanneer wordt nou dat gratis stukje DLC wat een verrassing was nou gereleased? Moest een epische community map worden, so I've heard.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
DAMAGE schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:23:
Ik pre order eigenlijk niets meer. Maar Battlefield games vaak wel omdat je dan via een VPN al eerder kunt knallen. Triest eigenlijk, maar toch :')
Als je toch van plan bent om een game te kopen, kan je hem net zo goed pre-orderen.
Natuurlijk zit er soms miskopen tussen, maar dat heb je ook wanneer je de game haalt na de release.

Ik heb al heel wat games gespeeld, waarbij ik achteraf veel spijt heb gehad.
Voornamelijk de games van Ubisoft (AC:Black flag, Watch_Dog, the Crew).

Ik heb nu nog maar 2 pre-orders staan en dat is Mario Maker + Amiibo editie en Just Cause 3 (Gratis via steam met verkoop van Team fortress 2 items)
Oja en Fifa 16 ga ik ook nog pre-orderen voor op de XboxOne omdat ik dat ieder jaar speel en zeker 200 uur in kan stoppen of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:03:
Dát is in elk geval een zekerheidje. :)
Techno Overlord schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:36:
Wanneer wordt nou dat gratis stukje DLC wat een verrassing was nou gereleased? Moest een epische community map worden, so I've heard.
De community map komt met de fall patch en de remake van dragons valley komt met de spring patch in 2016, aldus de doorgaans goed geinformeerde Battle(non)sense. Sowieso een goed kanaal om in de gaten te houden voor BF nieuws:

YouTube: Battle(non)sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:45:
[...]

Als je toch van plan bent om een game te kopen, kan je hem net zo goed pre-orderen.
Natuurlijk niet! 8)7
Dat is hetzelfde als tegen de uitgever/maker zeggen "pruts maar wat raak, mijn geld krijg je toch wel". Ik snap niet dat iemand die zo faliekant haat op BF4 wel het preorderen gaat verdedigen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:45:
[...]

Natuurlijk zit er soms miskopen tussen, maar dat heb je ook wanneer je de game haalt na de release.

Ik heb al heel wat games gespeeld, waarbij ik achteraf veel spijt heb gehad.
Voornamelijk de games van Ubisoft (AC:Black flag, Watch_Dog, the Crew).

Ik heb nu nog maar 2 pre-orders staan en dat is Mario Maker + Amiibo editie en Just Cause 3 (Gratis via steam met verkoop van Team fortress 2 items)
Oja en Fifa 16 ga ik ook nog pre-orderen voor op de XboxOne omdat ik dat ieder jaar speel en zeker 200 uur in kan stoppen of meer.
:?

Je vindt het dus niet erg dat bijvoorbeeld Ubisoft veel geld van je heeft ontvangen en daarvoor in ruil jou een slecht product heeft gegeven?

'Hier is mijn geld, doe er maar wat mee' :X

De logica 'Als je toch van plan bent om een game te kopen, kan je hem net zo goed pre-orderen.' snap ik echt niet... Wacht een paar dagen en kijk of het spel goed runt en of het goede recensies heeft... Pas dan geef je de devs je geld :)

edit: je bericht nog een keer gelezen, je hebt dus wel spijt van een aantal pre-orders. Maar ik vind het gewoon zonde dat je 70-10 euro voor een pre-order betaald en je er vervolgens achterkomt dat het een slecht spel is. Dan bespaar je zo veel geld door een paar dagen te wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 06-08-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er vet uit hoor, maar ik weet nu al dat ik t echt superk*t ga vinden.. ik heb nu soms al moeite om objecten te onderscheiden bij donkere delen op sommige maps -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Ziet er vet uit hoor, maar ik weet nu al dat ik t echt superk*t ga vinden.. ik heb nu soms al moeite om objecten te onderscheiden bij donkere delen op sommige maps -O-
Brightness omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neeee...echt??

;)

ff serieus, t maakt niet uit wat ik doe, ik kan gewoon niet goed overweg met donkere spellen.. Ben verder niet nachtblind oid, en wat voorn monitor of tv; het maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:05:
[...]

Neeee...echt??

;)

ff serieus, t maakt niet uit wat ik doe, ik kan gewoon niet goed overweg met donkere spellen.. Ben verder niet nachtblind oid, en wat voorn monitor of tv; het maakt niet uit.
Oké ;) Heb vaak mensen gezien die ook niks zagen als het donker was, en die dan hun monitor modus op eco (of zuinig) hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brogala schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:50:
[...]

Oké ;) Heb vaak mensen gezien die ook niks zagen als het donker was, en die dan hun monitor modus op eco (of zuinig) hadden :P
True..

Aan de andere kant heb ik nu ong 20.000 kills met mn M249 ism. de IRNV scope.. dus ben wel redelijk getraind >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Arfman schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:11:
[...]

Natuurlijk niet! 8)7
Dat is hetzelfde als tegen de uitgever/maker zeggen "pruts maar wat raak, mijn geld krijg je toch wel". Ik snap niet dat iemand die zo faliekant haat op BF4 wel het preorderen gaat verdedigen.
Omdat ik als individu geen verschil maak en als ik een game toch zeker wil spelen er ook geld voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Pykow schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:13:
[...]

Omdat ik als individu geen verschil maak en als ik een game toch zeker wil spelen er ook geld voor over heb.
Dus jij geeft liever je geld wewg aan een fabrikant waarvan (bijna) zeker is dat ze geen goede port afleveren? Juist de gedachtengang die jij hebt zorgt ervoor dat fabrikanten hun games maar half afleveren. Natuurlijk maak jij als enige individu geen verschil maar als een hoop mensen niet gaan pre-orderen gaat er wel een lichtje branden bij de fabrikant omdat ze hun omzet dan niet zien stijgen. Pak ze dus waar het zeer doet, hun geld.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Pykow schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:13:
[...]

En als iedereen zo denkt komt het dus nooit goed met preorders en gameuitgevers. Ik wil je in ieder geval niet horen klagen over de volgende Battlefield als je echt besluit om te preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Arfman schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:51:
[...]

En als iedereen zo denkt komt het dus nooit goed met preorders en gameuitgevers. Ik wil je in ieder geval niet horen klagen over de volgende Battlefield als je echt besluit om te preorderen.
Tja daar zijn 2 antwoorden op te geven.

1. Geen pre-order is minder geld tijdens de ontwikkeling van een game (daar gaan miljoenen in op)
2. Geen pre-order kan je de game niet op de eerste dag spelen, wanneer je dit toch van plan bent

Daarnaast zal je mij niet horen klagen als ik besloten heb om de game te pre-orderen.
Je hoort mij pas klagen wanneer de eerste gameplay beelden tegenvallen en als de Beta weer hetzellfde gaat aanvoelen als Battlefield 4. Eerder kan ik er nog geen mening over hebben en is klagen zinloos.

Als alles gaat zoals ik het nu verwacht, dan ben ik straks druk bezig met Overwatch,Rollercoaster tycoon world, Planet coaster op de PC en heb ik geen oog voor Battlefield.Maar een mens mag altijd hopen dat het weer een Battlefield 3 kwaliteit game gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 16:35:
[...]

Tja daar zijn 2 antwoorden op te geven.

1. Geen pre-order is minder geld tijdens de ontwikkeling van een game (daar gaan miljoenen in op)
2. Geen pre-order kan je de game niet op de eerste dag spelen, wanneer je dit toch van plan bent

Daarnaast zal je mij niet horen klagen als ik besloten heb om de game te pre-orderen.
Je hoort mij pas klagen wanneer de eerste gameplay beelden tegenvallen en als de Beta weer hetzellfde gaat aanvoelen als Battlefield 4. Eerder kan ik er nog geen mening over hebben en is klagen zinloos.

Als alles gaat zoals ik het nu verwacht, dan ben ik straks druk bezig met Overwatch,Rollercoaster tycoon world, Planet coaster op de PC en heb ik geen oog voor Battlefield.Maar een mens mag altijd hopen dat het weer een Battlefield 3 kwaliteit game gaat worden ;)
Pykow zal eens ergens geen antwoord op hebben. :+

Het is maar net hoe je als company wilt werken, geen preorders betekent niet dat er onvoldoende geld is voor ontwikkeling.
Daarnaast als je met de enorme hoeveelheid preorders voor BF4, en dus geld wat volgens jou in de ontwikkeling terechtkomt, zo'n fuckup aflevert dan is zo'n preorder dus niet erg effectief..... :+

En fixed: "Maar een mens mag altijd hopen dat het weer een Battlefield 3 Battlefield 2 kwaliteit game gaat worden :) ;) "

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 07-08-2015 18:47 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Help!!!! schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:44:
[...]

En fixed: "Maar een mens mag altijd hopen dat het eens Battlefield 3 Battlefield 2 kwaliteits game gaat worden :) ;) "
Fixed. :p Er rammelt altijd wel wat aan Battlefield games helaas.

En het budget voor BF5 hebben ze bij de start al gekregen. Het is geen kickstarter. :+ En verder kan je altijd wel op de release dag zelf of misschien zelfs eerder een digitale key kopen. Kan je ook eerst rustig kijken of het überhaupt een speelbare game is op dag 1.

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 07-08-2015 20:03 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
'Een betere wereld begint bij jezelf.'

;)

hoewel wereld wel heel overdreven is :p gameindustrie dan

[ Voor 41% gewijzigd door Brogala op 07-08-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik snap niet waarom iedereen de oudere Battlefields altijd zo ophemelt. Elke Battlefield is nog ruk geweest tot nu toe. BF1942 had talloze bugs. Van glitches tot soundbugs en van gekke hitboxen in vliegtuigen (ik kon op een gegeven moment met gemak piloten one shotten terwijl ik op de grond met mijn engineer kun stond) BF2 schijnt ook een ramp te zijn geweest. Ik lees net 'als het maar een BF3 kwaliteit game is' maar BF3 was ook dramatisch. Het was een leukere game om te spelen misschien, maar goed was hij niet. BF4 was ook drama maar heeft nu alles wel goed voor elkaar. Kijk alleen maar naar het anti-cheat gebeuren nu in BF4 dat is toch best netjes voor elkaar ook. Terwijl in BF3 daar spelen nu behoorlijk wat cheaters in mee.

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 09-08-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
DAMAGE schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:42:
Ik snap niet waarom iedereen de oudere Battlefields altijd zo ophemelt. Elke Battlefield is nog ruk geweest tot nu toe. BF1942 had talloze bugs. Van glitches tot soundbugs en van gekke hitboxen in vliegtuigen (ik kon op een gegeven moment met gemak piloten one shotten terwijl ik op de grond met mijn engineer kun stond) BF2 schijnt ook een ramp te zijn geweest. Ik lees net 'als het maar een BF3 kwaliteit game is' maar BF3 was ook dramatisch. Het was een leukere game om te spelen misschien, maar goed was hij niet. BF4 was ook drama maar heeft nu alles wel goed voor elkaar. Kijk alleen maar naar het anti-cheat gebeuren nu in BF4 dat is toch best netjes voor elkaar ook. Terwijl in BF3 daar spelen nu behoorlijk wat cheaters in mee.
Daar gaat het niet om. Waar het wel omgaat is dat ik drie kwart van de keren dat ik inlog met ergernis uitlog. Met BF3 was dit ongeveer half om half, BC2 viel ook nog wel mee.

Ik speel bijna geen BF4 meer omdat ik het gewoon geen leuk videospelletje vind vind, jij wel? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik vind het zeker wel een leuk spelletje. Er zit van tijd tot tijd wel wat ergernis in maar dat komt meer door het feit dat je het in sommige gunfights af moet leggen omdat een of andere random bullshit in kickt. Dat vind ik het meest jammere eigenlijk. Maar het is nog steeds een tof spel en ik kijk uit naar de nieuwe community map en de Battlefield 2 map die ze gaan remaken.

Ben ook erg benieuwd wat ze voor de volgende Battlefield voor ons in petto hebben en hoe dat zal gaan spelen. Maar zolang Alan Kertz of hoe het die guy aanboord blijft zullen we nog veel bullshit in een Battlefield blijven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

DAMAGE schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:42:
BC2 was imo niet ruk en is ook nooit ruk geweest. Dus ELKE, is imo wat overtrokken.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
DAMAGE schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 22:50:
Ik vind het zeker wel een leuk spelletje. Er zit van tijd tot tijd wel wat ergernis in maar dat komt meer door het feit dat je het in sommige gunfights af moet leggen omdat een of andere random bullshit in kickt. Dat vind ik het meest jammere eigenlijk. Maar het is nog steeds een tof spel en ik kijk uit naar de nieuwe community map en de Battlefield 2 map die ze gaan remaken.

Ben ook erg benieuwd wat ze voor de volgende Battlefield voor ons in petto hebben en hoe dat zal gaan spelen. Maar zolang Alan Kertz of hoe het die guy aanboord blijft zullen we nog veel bullshit in een Battlefield blijven zien.
Je slaat de spijker op zijn kop met dit stukje:
" random bullshit in kickt"

Hoe kan je dit goed praten bij een game waar miljoenen inzit en waarbij de vorige delen hier geen last van hebben gehad.
Bij Battlefield 2 en 3 heb ik nooit last gehad van Random zaken die je opeens omlegde. Ieder Dual 1 vs 1(of meer) was hetzelfde. Ja de Netcode was in BF3 ook niet goed, maar wel steeds hetzelfde op 1 server en was niet client based zoals dat nu is in Battlefield 4.

Maar eerlijk het zet hem niet alleen in de technishe aspecten van de game zoals Netcode, Onzichtbare spelers, Fake reloads of andere grafische fouten. en gaat om de keuzes die ze hebben gemaakt.
Less is more (Ok Hardline is overdreven) en daar daarmee zijn ze doorgeslagen.

een tank met 3 verschillende Main cannons, Hoe wil je dit counteren, want je weet niet of je een risico kunt nemen of juist passief moet spelen. Dit zorgde er bij mij voor dat ik het niet leuk vindt om in een Tank te rijden in BF4, in BF3 was tanken juist het leukste wat er was.

Foregrip,Aardappelgrip,schuinegrip,heavy barrel....etc. je ziet door de bomen het bos niet meer, waarom niet hetzelfde als voorheen. minder unlocks zodat het allemaal duidelijk blijft.Je kan wel zeggen dat je maar paar unlocks gebruikt, maar het is gewoon net te veel en dat zorgt voor verwarring (tenminste bij mij)

Leveldisign en ik weet niet hoe ik dit goed en duidelijk kan uitleggen, maar de kwaliteit van de maps ligt een stuk lager. Waar is Strike at Karkand bijvoorbeeld en perfecte balans tussen infantry en voertuigen.
ja met een slecht team kwam je op het eiland terecht, maar met goede teamwork kon je de rollen ALTIJD omdraaien. Ik heb in Battlefield het gevoel dat je van ALLE hoeken aangevallen kan worden en dat is slecht. Ze kunnen gewoon achter je spawnen, terwijl bij BF2 en BF3 had je skills nodig om achter de linie te komen en zo te backrapen.

Ook als je kijkt naar de verschillende wapens, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.
Bij BF3 wist je gewoon dat iedereen speelde met M16,M416 of AEK-971. In BF2 had je niet eens zoveel keus (3 wapens per class ofzo) maar andere wapens waren ook leuk om te gebruiken, maar als je even diehard wilde spelen, koos je weer lekker voor de 3 bekende top wapens.
De Kracht van CSGO bijvoorbeeld is dat iedereen speelt met M4A1-S,AK-74,AWP en Desert eagle.
Lekker een klein arsenaal aan wapens en dan tussendoor speel je soms met een Gelil AR of Famas.
Battlefield 3 deed dit echt geweldig in mijn ogen.

Natuurlijk is het ook een persoonlijke smaak van mij en dat ik daarom meer geniet van andere games.
Bijvoorbeeld Team Fortress 2, zie je visueel al gelijk welke class je moet aanpakken of voor wie je moet uitkijken. Bij Battlefield 3 was het ook makkelijk te bepalen welke classes je neer moest halen. maar bij BF4 kan een Engineer,Recon en Support een tank neerhalen met explosieven, dan is het einde zoek.

Je kan dit lezen als zeiken om maar te kunnen zeiken, maar dit is gewoon hoe ik kijk naar Battlefield 4 vergeleken met de vorige delen en andere games die hier zo goed doen.

Plus punt van Battlefield 4 is dat het er leuk uitziet en de explosies etc. worden leuk weergegeven.
Een Hollywood game waarmee CoD ook groot is geworden. Dus ik begrijp dat mensen de game echt geweldig vinden, net zo goed dat mensen CoD nog spelen ieder jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:56:
[...]
De Kracht van CSGO bijvoorbeeld is dat iedereen speelt met M4A1-S,AK-74,AWP en Desert eagle.
Lekker een klein arsenaal aan wapens en dan tussendoor speel je soms met een Gelil AR of Famas.
Battlefield 3 deed dit echt geweldig in mijn ogen.
:? Verder worden de SMG's ook nog erg vaak gebruikt ;)

Maar in BF4 vind ik het juist leuk dat er zoveel keuzes zijn, zodat je je loadout aan de situatie kan aanpassen. Allemaal voorkeur inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Heren, ik had een geheugen (RAM) probleempje en heb reepje voor reepje getest, nu heb ik voor de gein even BF4 gespeeld met maar 2GB RAM in de pc. Wat wil nou..... Hij draait als een zonnetje op 2GB RAM met 80 fps...

Dit kan sinds windows 10.

Iemand anders dezelfde ervaring?

Hier nog even bewijs: http://oi60.tinypic.com/21mude8.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door stevens20 op 10-08-2015 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
stevens20 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:41:
Heren, ik had een geheugen (RAM) probleempje en heb reepje voor reepje getest, nu heb ik voor de gein even BF4 gespeeld met maar 2GB RAM in de pc. Wat wil nou..... Hij draait als een zonnetje op 2GB RAM met 80 fps...

Dit kan sinds windows 10.

Iemand anders dezelfde ervaring?

Hier nog even bewijs: http://oi60.tinypic.com/21mude8.jpg
Je swapfile zal het flink druk hebben dan.
Als je die op een SSD hebt staan zul je het niet zo merken, maar je hebt veel meer read/writes dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Aha, dank je. Verklaart een hoop. Zou dat ook de rede zijn dat de laatste 2gb bij niets meer gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Damienx2 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:11:
[...]

BC2 was imo niet ruk en is ook nooit ruk geweest. Dus ELKE, is imo wat overtrokken.
Oh? Was ik de enige die het raar vond dat je niet kon strafen in een shooter op de PC dan? Zat ook zat lelijke dingen in BC2. Maar heb wel hele goede herinneringen aan die game. Maar er zaten ook nare vervelende dingen in hoor. Iemand bij een raampje in een gebouw? Noob-tube onder het raampje zodat de gevel eruit vloog en je had gegarandeerd een kill. Vooral op Oasis was dit echt lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DAMAGE schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:51:
[...]

Oh? Was ik de enige die het raar vond dat je niet kon strafen in een shooter op de PC dan? Zat ook zat lelijke dingen in BC2. Maar heb wel hele goede herinneringen aan die game. Maar er zaten ook nare vervelende dingen in hoor. Iemand bij een raampje in een gebouw? Noob-tube onder het raampje zodat de gevel eruit vloog en je had gegarandeerd een kill. Vooral op Oasis was dit echt lachen.
Snap überhaupt niet waarom je een game speelt voor zoveel uur als je het zo "ruk" vond. Beetje rare fetisj. Dus omdat er een aantal bugs in een game zitten, dan is het gelijk de definitie voor ruk. Zal ik je dan maar gelijk uit je sprookjeswereld halen. ELKE GAME (je leest het goed) komt uit met bugs. Er BESTAAN geen bugvrije games. In jouw woordenboek, betekent dat dat ELKE GAME ruk is. Gelukkig ben jezelf waarschijnlijk vlekkeloos in je leven. Je maakt nooit foutjes he? ;)

Overigens kon je wel strafen, echter niet tijdens het sprinten, nou nou nou, enorme loss hoor :(.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 11-08-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Damienx2 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:56:
[...]

Snap überhaupt niet waarom je een game speelt voor zoveel uur als je het zo "ruk" vond. Beetje rare fetisj. Dus omdat er een aantal bugs in een game zitten, dan is het gelijk de definitie voor ruk. Zal ik je dan maar gelijk uit je sprookjeswereld halen. ELKE GAME (je leest het goed) komt uit met bugs. Er BESTAAN geen bugvrije games. In jouw woordenboek, betekent dat dat ELKE GAME ruk is. Gelukkig ben jezelf waarschijnlijk vlekkeloos in je leven. Je maakt nooit foutjes he? ;)

Overigens kon je wel strafen, echter niet tijdens het sprinten, nou nou nou, enorme loss hoor :(.
Oh zitten er in elke game bugs? Oh ok dat wist ik niet joh! Nee zonder gekheid. Ik draai al wat jaartjes mee hoor in de online scene. Ook op competitive vlak bijvoorbeeld (vroegah). Ik weet dat in elke game bugs zitten en begrijp dat als developer ook. Dat maakt het nog niet ok. Ik begrijp als Battlefield speler van het eerste uur (en waar ik voor de eerste game BF1942 een community had waarbij ik zo'n 20k leden berichtte met nieuws over BF1942 en de expansions. Vind het al jammer dat ik die community niet heb door getrokken in de nieuwere games. Die tijd was geweldig. Kom ik nu aan als Twitch streamer met net over 200 followers en op Youtube net op/over 400. Oh the good old days!) als geen ander hoe dat werkt. Maar dat maakt het niet perfect.

Elke game is dus niet perfect. En ik zei inderdaad 'ruk'. Ik vind die problemen met de game niet tof. Net zoals dat jij die waarschijnlijk niet als tof ervaart. Ze zijn er wel. We rekenen de game daar niet op af, we blijven het spelen want door die bugs heen blijven die games toch enorm vermakelijk. Dat is best knap, als je games buggy kunnen zijn en dat mensen ze toch blijven spelen en er goed over praten. Maar dat betekend niet dat we de bugs weg moeten moffelen. We mogen ze wel benoemen zoals we hier deden.

Elke game heb ik enorm veel plezier aan beleefd. En val me nu niet aan, we zitten op het zelfde schuitje, we vinden de BF franchise tof en we zullen het ongetwijfeld blijven spelen ondanks de bugs. Ik vind het al netjes hoe DICE het opgepakt heeft met CTE. Maar ik hoop toch wel dat we met de nieuwe Battlefield iets krijgen wat verder borduurt op de engine waar nu aan gewerkt wordt, zodat we het niet allemaal weer hoeven mee maken. Dat was ook een slechte move van Hardline, daar hebben ze een oudere build van de engine gepakt. Oh ja en als er iemand niet in een sprookjes wereld leeft dan ben ik het wel hoor. Dus leg me dat alsjeblieft niet in de mond want dat klopt niet echt. Ik ken al wat kruisjes zeg maar om te weten dat we niet in een sprookjes wereld leven. Maar goed dat kon jij ook niet weten dus neem het je niet kwalijk.En strafen tijdens sprinten is belangrijk man. Oldskool FPS spelers willen dat nu eenmaal.

Laten we verder ook hopen dat de nieuwe BF minder random bullshit heeft zoals suppresion, bullet deviation en noem maar op.

[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 12-08-2015 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DAMAGE schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 04:25:
[...]

Oh zitten er in elke game bugs? Oh ok dat wist ik niet joh! Nee zonder gekheid. Ik draai al wat jaartjes mee hoor in de online scene. Ook op competitive vlak bijvoorbeeld (vroegah). Ik weet dat in elke game bugs zitten en begrijp dat als developer ook. Dat maakt het nog niet ok. Ik begrijp als Battlefield speler van het eerste uur (en waar ik voor de eerste game BF1942 een community had waarbij ik zo'n 20k leden berichtte met nieuws over BF1942 en de expansions. Vind het al jammer dat ik die community niet heb door getrokken in de nieuwere games. Die tijd was geweldig. Kom ik nu aan als Twitch streamer met net over 200 followers en op Youtube net op/over 400. Oh the good old days!) als geen ander hoe dat werkt. Maar dat maakt het niet perfect.

Elke game is dus niet perfect. En ik zei inderdaad 'ruk'. Ik vind die problemen met de game niet tof. Net zoals dat jij die waarschijnlijk niet als tof ervaart. Ze zijn er wel. We rekenen de game daar niet op af, we blijven het spelen want door die bugs heen blijven die games toch enorm vermakelijk. Dat is best knap, als je games buggy kunnen zijn en dat mensen ze toch blijven spelen en er goed over praten. Maar dat betekend niet dat we de bugs weg moeten moffelen. We mogen ze wel benoemen zoals we hier deden.

Elke game heb ik enorm veel plezier aan beleefd. En val me nu niet aan, we zitten op het zelfde schuitje, we vinden de BF franchise tof en we zullen het ongetwijfeld blijven spelen ondanks de bugs. Ik vind het al netjes hoe DICE het opgepakt heeft met CTE. Maar ik hoop toch wel dat we met de nieuwe Battlefield iets krijgen wat verder borduurt op de engine waar nu aan gewerkt wordt, zodat we het niet allemaal weer hoeven mee maken. Dat was ook een slechte move van Hardline, daar hebben ze een oudere build van de engine gepakt. Oh ja en als er iemand niet in een sprookjes wereld leeft dan ben ik het wel hoor. Dus leg me dat alsjeblieft niet in de mond want dat klopt niet echt. Ik ken al wat kruisjes zeg maar om te weten dat we niet in een sprookjes wereld leven. Maar goed dat kon jij ook niet weten dus neem het je niet kwalijk.En strafen tijdens sprinten is belangrijk man. Oldskool FPS spelers willen dat nu eenmaal.

Laten we verder ook hopen dat de nieuwe BF minder random bullshit heeft zoals suppresion, bullet deviation en noem maar op.
Ik kom oorspronkelijk vanuit CS 1.1b etc, dat je uberhaupt sprint hebt was al een extra, strafen plus sprinten was een luxe. Vandaar dus dat ik het niet mistte met name niet op de relatief kleine mappen van BC2 (tuurlijk zaten er een paar redelijk grootte mappen in maar niet in vergelijking met de BF2, BF3, BF4 mappen). Tevens speelde ik voornamelijk maar 1 game-mode (de CS style defuse/plant) en daar heb ik geen moment gehad van, goh jammer dat ik niet kan strafen tijdens het sprinten ;).

Voor de rest, prima met deze onderbouwing zitten we idd in hetzelfde schuitje. Echter is het verschil dat als ik een spel ruk noem, dan raak ik hem ook daadwerkelijk niet meer aan ;). Ik denk dan aan een MOH, geen idee echter welke versie het was, volgens mij was het de versie die voor BF3 kwam, en je kon beta testen voor BF3. Zoiets iig, nou die game begon leuk, maar naarmate je meer speelde liep je tegen de 1 na de andere irritatie aan. Gevolgd door bugs die het nog eens extra vervelend maakten. Totdat je uiteindelijk zei: "Nee dank je, deze game is NIETS voor mij".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik was niet anders gewend met Quake 2 :) Maar het voelde voor mij enorm anders aan dat niet kunnen strafen. Maar na een tijdje raakte je daar wel aan gewend. BC2 heb ik ook nog steeds hele goede herinneringen aan.

Die MOH game was inderdaad een flop. Net zoals dat Hardline dat nu eigenlijk is. Wel jammer want beide games hebben best potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
DAMAGE schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:19:
Ik was niet anders gewend met Quake 2 :) Maar het voelde voor mij enorm anders aan dat niet kunnen strafen. Maar na een tijdje raakte je daar wel aan gewend. BC2 heb ik ook nog steeds hele goede herinneringen aan.

Die MOH game was inderdaad een flop. Net zoals dat Hardline dat nu eigenlijk is. Wel jammer want beide games hebben best potentie.
Voor mij was het niet kunnen strafen in Bad company 2, de reden dat ik de game nooit heb gespeeld (ja paar uurtjes online en de singleplayer uitgespeeld). Tot op de dag van vandaag snap ik nog steeds niet dat dit niet mogelijk was.
Ik kom van Quake III Arena, CS 1.6 af en daar kon je al strafen.
In het jaar 2010 (toen BC2 uitkwam), speelde ik clan wars met Team Fortress 2 en daar was je altijd aan het strafen (Rocket/stikcy jumps en ontwijken van projectielen)

De alpha van Battlefield 3 heeft me overgehaald om de game te gaan spelen.
Bij Battlefield 4 had ik nog de hoop dat het de kant op zou gaan van BF3 en dat de Beta nog echt een beta was, maar Helaas nooit gebeurd.

Nu wacht ik lekker nog 1 jaar tot Battlefield 5 eraan gaat komen en ga ik vooral forums langs om te kijken hoe de game ontvangen wordt en ga ik zelf de Beta spelen.
Ik ga niet luisteren naar Youtube spelers die nu nog beweren dat Battlefield 4 ZOOoo geweldig is. Die zijn imo niet objectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:22:
[...]
Ik ga niet luisteren naar Youtube spelers die nu nog beweren dat Battlefield 4 ZOOoo geweldig is. Die zijn imo niet objectief.
Is het voor jou dan zo moeilijk om je voor te stellen dat er genoeg mensen zijn die er nog wel plezier aan beleven?

Ik bedoel, ik loop regelmatig genoeg tegen bugs aan, maar dat bederft overall gezien de lol die ik met de game heb niet.

• Pykow
Tjoekie schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:23:
[...]

Is het voor jou dan zo moeilijk om je voor te stellen dat er genoeg mensen zijn die er nog wel plezier aan beleven?

Ik bedoel, ik loop regelmatig genoeg tegen bugs aan, maar dat bederft overall gezien de lol die ik met de game heb niet.
Ik kan me gerust voorstellen dat er gamers zijn die genieten van Battlefield 4, maar in dat rijtje hoor ik niet thuis. vandaar dat ik liever luister en lees naar mensen die net als ik gestopt zijn met Battlefield 4 of een stuk minder spelen vanwege de Random bugs, verkeerde keuzes die ze hebben gemaakt in de gameplay etc.
In de laatste jaren zijn er zoveel verschillende gamers op de wereld bijgekomen, dat ik er van overtuigd ben dat er een grote groep gamers zijn die zich niet storen aan de bugs (of nauwelijks).

Net zo goed dat ik ieder jaar een Fifa koop en in me achterhoofd weet dat er niet veel vernieuwing is toegevoegd. Mensen die CoD spelen hebben dit ook en kan me dus ook voorstellen dat battlefield gamers deze weg ook belopen.

We gaan gewoon rustig wachten op Battlefield 5 of Bad company 3 en dan oordelen we zelf ;)
Het kan goed uitpakken of slecht, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Voor de mensen die genieten van Battlefield 4, blijf gewoon lekker gamen joh.
Als casual gamer of gamers zonder een drang om beter in een game te worden is battlefield echt geweldig en kan je heel veel plezier hebben met JeepStuff en schieten met vrienden/bekende.

• Tom. C
  • Laatst online: 14-09 10:54
Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:37:
[...]

Ik kan me gerust voorstellen dat er gamers zijn die genieten van Battlefield 4, maar in dat rijtje hoor ik niet thuis. vandaar dat ik liever luister en lees naar mensen die net als ik gestopt zijn met Battlefield 4 of een stuk minder spelen vanwege de Random bugs, verkeerde keuzes die ze hebben gemaakt in de gameplay etc.
In de laatste jaren zijn er zoveel verschillende gamers op de wereld bijgekomen, dat ik er van overtuigd ben dat er een grote groep gamers zijn die zich niet storen aan de bugs (of nauwelijks).

Net zo goed dat ik ieder jaar een Fifa koop en in me achterhoofd weet dat er niet veel vernieuwing is toegevoegd. Mensen die CoD spelen hebben dit ook en kan me dus ook voorstellen dat battlefield gamers deze weg ook belopen.

We gaan gewoon rustig wachten op Battlefield 5 of Bad company 3 en dan oordelen we zelf ;)
Het kan goed uitpakken of slecht, maar daar is het nu nog te vroeg voor.
Voor de mensen die genieten van Battlefield 4, blijf gewoon lekker gamen joh.
Als casual gamer of gamers zonder een drang om beter in een game te worden is battlefield echt geweldig en kan je heel veel plezier hebben met JeepStuff en schieten met vrienden/bekende.
Probleem voor mij is vooral dat er niet echt een alternatief is voor Battlefield 4. Arma 3 is net weer een stap verder. Daarnaast zijn er ook een hoop dingen die BF4 in mijn ogen wel goed doet. Graphics zijn dik in orde, framerates zijn prima en de sounds zijn om je vingers bij af te likken. Het voelt gewoon allemaal lekker soepel aan. Ik geniet er erg van als er op Siege of Shanghai bovenop de C toren een chopper boven mijn hoofd wordt neergeschoten en vervolgens brandend naar beneden stort.

Ik heb een tijdje niet gespeeld vanwege de bugs maar ben sinds kort weer begonnen en vermaak me er uitstekend mee. De netcode zal ongetwijfeld niet goed genoeg zijn voor e-sports maar op dit moment voelt t voor mij best goed aan allemaal.

Je statement dat Battlefield geweldig is als je geen drang hebt om beter te worden vind ik wel een rare. Daarmee scheer je ook best veel mensen over 1 kam. Ik ben geen topspeler maar speel altijd voor de objectives en heb een K/D van 1.58. Ik probeer dus wel degelijk beter te worden, want ik kan erg slecht tegen mijn verlies.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Let nou toch eens een beetje op je toon. :) In iedere post lijk je te moeten ranten op Battlefield, de spelers die van het spel genieten, of allebei. Jij vindt een shooter geweldig als het FPS-gedeelte perfect is, en dat is BF4 eenvoudigweg niet. Dat zul je niemand horen beweren.

Jij speelt voor zover ik me herinner voornamelijk Team Domination en andere infantry only-modes, en dan mis je gewoon een ontzettend groot deel van de lol van Battlefield. Dit is duidelijk niet jouw spel, soit. Kom dat dan niet iedere drie maanden weer verkondigen, want je strijkt een hoop mensen hier tegen de haren in die wel genieten van het spel, en dan met name het (anti)voertuiggedeelte.

Je storen aan bugs en toch lol hebben in het spel sluiten elkaar niet uit.

[ Voor 4% gewijzigd door CodeCaster op 13-08-2015 16:06 ]

• Brogala
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:37:
[...]
En hiermee kom je weer op een heel arrogante toon over. Dat jij zoveel last hebt van de bugs en vindt dat je geen skill nodig hebt voor BF4 betekent niet dat dat zo is. Ik heb 450 uur in BF4 gestopt en er viel nog heel veel voor mij te leren. Toen overgestapt naar CS:GO omdat ik dat een erg leuke game vind doordat er zoveel teamwork bij nodig is.

Maar juist de voertuigen maken (maakten?) BF4 voor mij zo gaaf. Bijvoorbeeld met een tank een chopper die je aanvalt uit de lucht schieten geeft een erg goed gevoel bij mij. En bijvoorbeeld wat Tom zegt.

Trouwens 2 weken geleden 1 uur BF4 gedaan (30 min DM en 30 min conquest, 2 tradekills meegemaakt. Dat is voor mij echt niet gamebreaking.
CodeCaster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:05:
[...]
Klopt helemaal, maar het verschilt toch wel van spel tot spel als ik voor mijzelf spreek. Bij BF4 stoor ik me aan dezelfde bugs zoveel meer dan bij BF3 al kan ik dat nergens objectief op baseren. :)
Tom. C schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:43:
[...]
Je statement dat Battlefield geweldig is als je geen drang hebt om beter te worden vind ik wel een rare. Daarmee scheer je ook best veel mensen over 1 kam. Ik ben geen topspeler maar speel altijd voor de objectives en heb een K/D van 1.58. Ik probeer dus wel degelijk beter te worden, want ik kan erg slecht tegen mijn verlies.
Er is genoeg ruimte om in te verbeteren in BF4, net zoals met elke shooter. Welke confrontaties kies je, hoe is je crosshairplacement, spelen op de minimap, recoil control en aim om maar een paar te noemen.

Wat Pykow denk ik, ietwat ongelukkig, probeert te zeggen, is dat je als speler in BF4 een (te) groot gedeelte van je deaths niet realistischer wijs kan voorkomen door slimmer/anders te spelen en daardoor maar beperkt kan verbeteren.

• Pykow
[...]

Ik doel hierop dat je vaak nog dood kan gaan door zaken die je niet in eigen hand hebt.
Trade kills of dat je soms meer kogels nodig lijkt te hebben voor een kill dan "Normaal".
ik vertrouw het systeem niet en dus heb ik het gevoel dat ik me niet kan verbeteren.
CodeCaster schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:05:
[...]

Let nou toch eens een beetje op je toon. :) In iedere post lijk je te moeten ranten op Battlefield, de spelers die van het spel genieten, of allebei. Jij vindt een shooter geweldig als het FPS-gedeelte perfect is, en dat is BF4 eenvoudigweg niet. Dat zul je niemand horen beweren.

Jij speelt voor zover ik me herinner voornamelijk Team Domination en andere infantry only-modes, en dan mis je gewoon een ontzettend groot deel van de lol van Battlefield. Dit is duidelijk niet jouw spel, soit. Kom dat dan niet iedere drie maanden weer verkondigen, want je strijkt een hoop mensen hier tegen de haren in die wel genieten van het spel, en dan met name het (anti)voertuiggedeelte.

Ik speel niet zo zeer infantry only-modes, ik kan genieten van gameplay waarbij tanks en heli's goed als support dienen, maar dat je als infantry ook nog de vrijheid hebt om overal te voet te komen.
Iets wat BF3 goed deed met de laatste DLC.
Daarnaast moet ik je wel gelijk geven dat bij mij gameplay boven grafische fun staat, dat is altijd al zo geweest bij mij. Zo speelde ik jaren lang TF2 op lage settings, terwijl mijn PC het makkelijk aankon.
Puur omdat het dan rustiger is en je kan focussen op de gameplay (Schieten, ontwijken en slimme zijn)
Brogala schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:21:
[...]

En hiermee kom je weer op een heel arrogante toon over. Dat jij zoveel last hebt van de bugs en vindt dat je geen skill nodig hebt voor BF4 betekent niet dat dat zo is.
Wie zegt dat dat je geen skill nodig hebt voor BF4 ?
Er is geen enkele game waarbij je geen skills nodig hebt.
Een beetje schieten kan iedereen, maar je moet ook map kennis hebben en recoil/burst control en ga zo maar door.
Casual wilt niet zeggen , Geen skill nodig.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:45:
Wat Pykow denk ik, ietwat ongelukkig, probeert te zeggen, is dat je als speler in BF4 een (te) groot gedeelte van je deaths niet realistischer wijs kan voorkomen door slimmer/anders te spelen en daardoor maar beperkt kan verbeteren.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Jij begrijpt me volkomen.

OK, ik weet dat ik vaak/regelmatig/soms met een verkeerde "toon" typ
maar ik wil niemand kwaad maken hoor of minder waardig laten voelen of voor "no skill player" uitmaken.
Serieus gamen doe je voor je plezier en dat is verschillend per persoon.
ik wil me eigen kunnen verbeteren (E-Sports drive terwijl ik nooit zo goed zal zijn), maar andere willen dit niet

Ik heb een tijdje niet gespeeld vanwege de bugs maar ben sinds kort weer begonnen en vermaak me er uitstekend mee. De netcode zal ongetwijfeld niet goed genoeg zijn voor e-sports maar op dit moment voelt t voor mij best goed aan allemaal.
Raar want ik heb nu 4 maanden niet gespeeld en van t weekend BF4 weer is gespeeld en kon wel janken omdat het gewoon verschrikkelijk slecht is (64p conquest)
Voor mij is het Map design samen met de voertuig balans het grootste minpunt van BF4 en helaas is er met de DLC gekozen voor 5x hetzelfde zonder echt wat nieuws te bieden wat mij in BF3 bijv. wel 300u. extra speeltijd leverde was het in BF4 misschien 50,
Allemaal te grote en te open maps met te veel voertuigen en als infantrie was je niet meer als sniper/voertuig voer.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:28:

OK, ik weet dat ik soms met een verkeerde "toon" typ
maar ik wil niemand kwaad maken hoor of minder waardig laten voelen of voor "no skill player" uitmaken.
Gelukkig. ;)
Ik speel niet zo zeer infantry only-modes, ik kan genieten van gameplay waarbij tanks en heli's goed als support dienen, maar dat je als infantry ook nog de vrijheid hebt om overal te voet te komen.
Iets wat BF3 goed deed met de laatste DLC.
Aftermath? Niet mijn soort map. Te weinig tanks. :P
Daarnaast moet ik je wel gelijk geven dat bij mij gameplay boven grafische fun staat, dat is altijd al zo geweest bij mij.
Wederom, niet iedereen die van Battlefield geniet is een skillloze eyecandyconsumer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CodeCaster schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:59:
[...]

Gelukkig. ;)

[...]

[...]

Wederom, niet iedereen die van Battlefield geniet is een skillloze eyecandyconsumer.
Aftermath was voor mij geweldig vooral palace, waarbij je met een tank goed kon domineren, maar als infantry kon je nog door heel het paleis rennen. Zo map zal niet passen in BF4, omdat 3 van de 4 classes de mogelheid heeft om een tank neer te halen en dan heb je weer niks aan de tank.

Paar berichten hierboven lees je hoe iemand geniet van een neerstortende heli.
Voor mij is gamen net als de muziek van snollebollekes.
Stop en door.. of te wel, Neerhalen en door ;) regdolls etc hoeft voor mij niet.
objecten en mensen zien rondvliegen na een explosie wil ik alleen in GTA zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Die chopper neerhalen met een tank irriteer ik me vaak mateloos aan het bekende dustclouds . Je hebt een hit maar word niet geregistreerd .
Speel het nog wel redelijk vaak .
In het begin stoorde ik me nog aan tradekills , 1hk , dood achter cover , magazijn legen in de rug van je enemy die zich dan doodleuk omdraaid en jou afknalt of counterknife wat gewoon bijna nooit werkt omdat je met een lage ping gamed .
Ja vervelend , kan er niet meer van wakker liggen .
Het zit in de game en ze gaan dat toch niet verbeteren zolang ze deze engine blijven gebruiken .

EA/dice pre-order , never ever again . simpel .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:55
Vandaar dat natuurlijk ook Hardline geen succes is met dezelfde gameplay en netcode en minder mogelijkheden. Ik ben dan ook sceptisch bij Battlefront en Battlefield 5.
Bij Battlefront kan ze als er alleen van lasers gebruikt gemaakt wordt en geen kogels als projectielen de netcode vereenvoudigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 14-09 10:54
Pykow schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:28:

Ik doel hierop dat je vaak nog dood kan gaan door zaken die je niet in eigen hand hebt.
Trade kills of dat je soms meer kogels nodig lijkt te hebben voor een kill dan "Normaal".
ik vertrouw het systeem niet en dus heb ik het gevoel dat ik me niet kan verbeteren.
Ah duidelijk, dan heb ik je in de eerste instantie verkeerd begrepen. Hier kan ik mij wel in vinden.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeCaster schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:59:

Maar End Game daarin tegen met CTF episch _/-\o_ maar ook in alle 4 de maps kon je als infanterie net zo veel fun hebben als in een voertuig

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

beuker19 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:07:
[...]

Maar End Game daarin tegen met CTF episch _/-\o_ maar ook in alle 4 de maps kon je als infanterie net zo veel fun hebben als in een voertuig
Het is inderdaad jammer dat BF4 amper zulke maps bevat. Dice heeft de plank mbt map design in BF4 aardig misgeslagen. Veel grote, open vlaktes met weinig bescherming waardoor je regelrecht schietvoer bent voor voertuigen, air, snipers, kamikazejeeps en ander lange-afstandsspul. De dlc's voegden alleen maar meer van dit soort maps toe. Ik ben er zeker van dat een infantrygerichte dlc absoluut populair geweest zou zijn; een gemiste kans.

Dan heb je nog het classic mapproject met Dragon Valley. Groot, open, voertuiggeorienteerd, infantry-onvriendelijk. En het community mapproject valt ook tegen. Veel bebossing is leuk, maar als infantry kun je er niet fatsoenlijk achter schuilen wanneer je beschoten wordt. Geeft ook veel clutter, een reden waarom ik nu al Zavod liever links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070

Gebeurt op de pc ook 90% van de hits ....... gek word je er van en dit is de staat van de hitreg today }:O

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Beetje off topic misschien. Maar wanneer wordt de nieuwe battlefield aangekondigd?

Denk dat ik daar op ga wachten. En dan hoop ik met alles wat ik heb dat dat WWII wordt, of Vietnam.

Heb daar ook mijn laatste tourtjes gedraait. Modern warfare is niet mijn smaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 25-08-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
De dusting is een bekend probleem, niet alleen met de tank maar ook met de sraw bijvoorbeeld.
Nieuwe battlefield is al aangekondig voor volgend jaar. De meesten gokken op Battlefield 5 maar het kan ook zomaar een BC3 worden.

Afgelopen weekend weer een filmpje in elkaar gezet. Leuke bezigheid. Kon alleen niet echt een nummer vinden om eronder te plakken dus heb een random pick gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:53

Fanta

FordPerformance™️

Bee.nl schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:07:
[...]
Dan heb je nog het classic mapproject met Dragon Valley. Groot, open, voertuiggeorienteerd, infantry-onvriendelijk. En het community mapproject valt ook tegen. Veel bebossing is leuk, maar als infantry kun je er niet fatsoenlijk achter schuilen wanneer je beschoten wordt. Geeft ook veel clutter, een reden waarom ik nu al Zavod liever links laat liggen.
Alle populaire Youtubers zijn het er na het spelen van de map in CTE over eens dat het juist een map is gericht op infantry. En als ik de gameplay beelden zo bekijk, kan ik ze alleen maar gelijk geven. Veel cover door rotsen, bomen, huisjes, een tempel, etc. Nauwelijks open vlaktes.

Zavod is ook zo'n voorbeeld, dit is misschien wel een van de best gebalanceerde maps in de hele game. Veel cover in gebouwen, veel hoogteverschillen in het terrein, veel verschillende routes, etc.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Leeuw070 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:53:
[video]

Gebeurt op de pc ook 90% van de hits ....... gek word je er van en dit is de staat van de hitreg today }:O
Dit was in BF3 al k.t en is nooit opgelost en wordt denk ik ook nooit opgelost.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
We merken het wel in BF5/BC3 ...... Zolang ze deze engin blijven gebruiken zullen dit soort dingen ook blijven .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Fonta schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 00:34:
De dusting is een bekend probleem, niet alleen met de tank maar ook met de sraw bijvoorbeeld.
Nieuwe battlefield is al aangekondig voor volgend jaar. De meesten gokken op Battlefield 5 maar het kan ook zomaar een BC3 worden.

Afgelopen weekend weer een filmpje in elkaar gezet. Leuke bezigheid. Kon alleen niet echt een nummer vinden om eronder te plakken dus heb een random pick gedaan :P

[video]
Tof al die revive kills :D maar damn wat een http://tinyurl.com/qxk5kwl
Fanta schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:05:
[...]
Zavod is ook zo'n voorbeeld, dit is misschien wel een van de best gebalanceerde maps in de hele game. Veel cover in gebouwen, veel hoogteverschillen in het terrein, veel verschillende routes, etc.
Inderdaad, Zavod is een van de beste, zoniet de beste map in de game, als je daar een potje hebt waarbij de 2 teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn is het echt BF4 op z'n best. Er is geen overload aan voertuigen, de punten zijn te voet allemaal goed bereikbaar, met aan elke zijde 1 punt dat verder weg ligt. En met name de gevechten rondom punten C en D in de gebouwen zijn vaak lang en episch :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

De zomerpatch *O*
Battlefield 4 Multiplayer will be offline for 2h starting 09.00 UTC / 2.00 AM PDT on September 1 for the deployment of the Summer Update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Anthirian

In Trance We Trust

Benieuwd hoelang het deze keer duurt voor we iets van patch notes zien.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
geweldig EA

1 ik kan niet meer langer dan 5 min spelen ivm PB kick (corrupt file/memory 81223)
2 newe map (free) wordt niet geladen omdat ik een DLC niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

icegodd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:23:
2 newe map (free) wordt niet geladen omdat ik een DLC niet heb.
Die moet je via de origin store aankopen. Kost 0 euro, maar je moet hem even "kopen" daar.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

icegodd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:23:
1 ik kan niet meer langer dan 5 min spelen ivm PB kick (corrupt file/memory 81223)
Al handmatig punkbuster proberen te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Anthirian schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:18:
Benieuwd hoelang het deze keer duurt voor we iets van patch notes zien.
Voor wie Duits kan lezen heb ik deze quote:
Battlefield 4 - Die Highlights des Summer-Patches
Wir haben eine Übersicht über die Highlights des Summer-Patches für euch zusammengestellt. Ein offizieller Changelog wird vermutlich im Lauf des Tages online gehen.
Nacht-Variante von Zavod 311: Die Nachtversion von Zavod 311 hört auf den Namen Graveyard Shift und ist wirklich dunkel. Ebenso interessant: Es gibt ein angepasstes Fahrzeug-Setup und sehr viele zerstörbare Lichter. Sony-Jünger werden allerdings erst zum 8. September loslegen dürfen.
Besserer Sound: Das neue Soundsystem sorgt dafür, dass sich der Sound deutlich verändert, wenn zwischen dem Spieler und der Geräuschquelle ein Hindernis ist. Dazu sind Geräusche nun besser ortbar.
Unterstützung für erhöhte Tickrate: Der Summer-Patch liefert die Unterstützung für eine erhöhte Tickrate. Dabei besonders wichtig: Die Neuerung ist noch nicht aktiv - da die Serverbelastung damit deutlich steigen wird, wird DICE anfangs nur einige wenige Server testen. Von dem Update verspricht man sich übrigens ein besseres Spielgefühl.
Luftwaffe: Die Jet-Physik wurde auf die Werte des Winter-Patches zurückgesetzt. Dazu wurde die TV-Rakete angepasst.
Erhöhte Sendrate: Schaden wird nun abhängig von der Framerate an den Server gesendet werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:40
BF4 NIGHT OPERATIONS downloaden voor degene bij wie die niet werkt.
In Origin store en is gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordprimoz
Here is the detailed list of changes and improvements included in the Summer Patch. All changes apply to all platforms unless explicitly stated otherwise.
Download the PDF version of the patch notes here: http://bit.ly/bf4summerpatchnotes [bit.ly]

GENERAL IMPROVEMENTS
• Fixed a number of known exploits in the game
• Added the Team balancer (featured) as a default server option for larger modes
• In Combat
- Fixed an issue where players were able to spawn on a squad mate under fire (in combat)
- Removed suppression active check, now only looks at suppression increase as an in combat trigger

• Added the Zavod: Graveyard Shift map
• Added server preset (Standard, Classic, Hardcore) to the deploy screen
• Updated soldier animations to fix the issue where viewing players running backwards would cause leg popping when changing the movement direction slightly between back-left and back-right.
• Added the ability for all unlocks to be used in unranked servers, this applies to weapons and attachments including all premium weapons.
• Soldier Movement: Slowed down side to side from 0.4 -> 0.35 on soldier sidestep to make that movement less jerky
• Fixed an issue with the pillbox featured in Zavod and other levels. Bipods can now be deployed on the window sills of these pillboxes
• Changed max default spotting distance to 200m on night maps
• Fixed an issue where players would randomly take damage and even die from walking on certain staircases or other slanting objects
• Fixed an issue where players took damage from vaulting over objects and landing “hard” incorrectly
• PS3: Various crash fixes based on memory optimization
• ALL CONSOLES: Allow players to leave a squad in game created through the Squad Join feature
• ALL CONSOLES: Added Night Operations Large, Night Operations and Night Operations Infantry quick match selections for the Zavod: Graveyard shift map

NETWORKING
• Updated server stall detection to better track servers going bad
• Improved packet loss handling for clients
• Improved “rubber banding” handling on client and server
• Fixed an issue where the local player’s health would be incorrect if they took damage while regenerating health
• Changed FrameHistoryTime variable to 1 to prevent dusting on fast moving vehicles (mainly jets)
• Updated server & client code to support variable tick/simulation rates (featured)
• Added indicators for current server “tick rate”/simulation rate on loading screen (>30hz only) and deploy screen
• Network status communications suite: Added HUD indicators & warnings for bad or mediocre network connections (featured)
• PC/PS4/XB1: Significantly Improved client to client damage delay by forcing all clients to send damage based on framerate instead of simulation rate

AUDIO
• Enabled Audio obstruction (featured)

PERSISTENCE
• Added Dog tag that will track players knife kills
• Fixed an issue where the incorrect numerical value is displayed on MBT dog tags, showing total medals earned instead of ribbons
• Fixed kill tracking on missing Mastery Dog Tags which were added in a previous patch. Progress will now reflect overall kills with those weapons

VEHICLES
• Vehicle turrets
- Updated turret logic to allow variable simulation rates
- Added vehicle sensitivity slider for all input devices on all platforms
- Added new input curves for all vehicle turrets in the game
- PC: Fixed an issue where turning fast with the mouse would sometimes snap the view in the opposite direction/edge

• Fixed an issue where free look cameras in vehicles were negatively affected by framerate dips causing slower than intended movement. Now mimics soldier look accurately.
• Jet changes
- Reverted attack jet physics to original setup (313)
- Fixed an issue where mobility hits would cause a un-salvageable stall
- Fixed an issue where jets would flip upside down in a jittery fashion when mobility hit

• Aircraft interior glass got a pass for the Summer Patch. Reflection brightness, glass color and opacity have been unified across the board. Reflection brightness has been greatly reduced to improve visibility
• Fixed an issue where players were unable to cause damage to an enemy standing in an open seat on any vehicle with any type of missile
• Fixed the wake effect of jet skis for night vision
• Reduced brightness of tank FLIR/IRNV HUD from 2 to 0.45.
• Reduced bloom scale in vehicle FLIR.
• Increased PLD IRNV range from 300/45 vehicle/soldier to 375/100.
• All vehicles in Zavod: Graveyard shift now have headlights and interior lights
• Attack Helicopter Smart rockets
- Reduced Rate Of Fire to 200 from 300
- Reduced max turning angle from 30 to 10, tracking less powerful against moving targets

• Mobile Anti Air
- Adjusted overheat ratios to be more balanced between 20mm and 30mm.
- 20 mm has better range and is easier to use thanks to faster bullets
- 30 mm has more consistent damage thanks to lower spread

• Lock on missiles - make counter measures more effective and consistent
- Turn rates reduced to stop missiles from doing instant 180s
- Reduced time to activate guidance system in most missiles
- Blast radii has been tweaked up to reduce “dusting”
- Changed damage type from blast damage to impact damage – for example using IR smoke in a tank causing a near miss will no longer damage your tank almost max damage from the blast of the near missed missile

• Hydra rockets, Smart & Zuni rockets now properly damage walls
• PS4: Fixed an issue where reinstalling the game caused corrupt vehicle customization
• PS3/PS4: Fixed an issue where vehicle customizations would revert to default after re-formatting the PS3/PS4.

WEAPONS
• Fixed a long time issue where infantry weapons fail to reload properly (looked like they did, really didn’t)
• Decreased tracer frequency for full auto weapons from every one to every third bullet shot
• Flashbangs
- Effective angle is now 145 degrees
- Flash duration reduced for friendlies to 0.6s
- No longer blinds dead people
- Increased the suppression effect from flashbang explosions
- Reduced number of default flashbangs from 3 to 2
- Updated effect to work exactly the same in dark and light environments
- Shielded players in vehicles (ex: tank driver) no longer gets blinded – open vehicle seats will however
- Reduced time to live from 10s to 1.5s. This prevents players from dropping flashbangs from tall buildings at enemies below
- Improved target line of sight obstruction testing

• TV Missiles
- Soldier damage multiplier is now .3 up from .1. This allows TV missiles to kill soldiers without the flak field upgrade outside of road kills.
- Blast radius increased from 1.5m to 3m
- Improved the responsiveness and steering slightly
- Fixed an issue where players would get stuck in mid-air when exiting an Attack Helicopter & Attack Boats after firing TV missile

• Increased SRAW range and top speed slightly
• Fixed an issue which would cause blue flashes when player fires anti-tank weapon at a bright white source, e.g. the sun
• Tweaked and improved visibility of the night vision optics at night
• Fixed an issue where the HUD on the UCAV would blink intermittently
• Tracer polish. Lowered brightness, thickness and length.
• Reintroduced the AN94 bipod. It will be unlocked by default.
• Removed extended barrel when using Heavy Barrel on PDWs. Affects MX4, P90, UMP45, and UMP9.
• Added blinking red light to M15 AT mines to increase visibility in night map (and other dark areas)
• Renamed all the mentions for RPK-74M to RPK, and renamed L96A1 to L115
• Fixed an animation issue with the Mare's Leg in 3rd person
• Mare’s Leg: Added heavy barrel option, which can lower the spread from .2 to .1
• M26 Dart: Increased pellet count to 19 from 12 to bring in-line with M26 MASS
• Decreased headshot multiplier for revolvers/slugs/Desert Eagle from 2.35 to 2.13. This prevents pump action slugs from being able to one hit kill at infinite range and keeps Mare’s leg one hit kill headshot at ranges below 40m
• L86: reduced horizontal recoil from 0.185/0.185 to 0.16/0.16
• Zeroing fixes
- CS5 add 1.004 initial bullet speed (y axis). Change displayed Zero from 100m to 75m
- AS Val 1.41929 initial bullet speed (y axis). Changes zero from 50m to 35m, consistent with other suppressed PDWs
- Groza-4: 1.41929 initial bullet speed (y axis). Changes zero from 30m to 35m.
- AK5C: unsuppressed bullet velocity reduced from 630 to 620. Changes zero from 61m to 60m. Consistent with other carbines

• “Head-glitch” fixes
- Added fix (spawn bullets from closer to barrel) on all four M26 variants.
• Added a new JDAM explosion effect

GAME MODES
• Gun Master fixes
- Fixed an issue where the tension music remains after a user that reached last level quits the session
- Fixed an issue where stats wouldn’t get tracked properly
- Fixed an issue where using gun emplacements could cause a server crash
- Added live scoreboard functionality
- Updated Gun Master to display infinite magazines in the HUD

MAPS
ZAVOD: GRAVEYARD SHIFT
• Enabled ladders for all modes except Defuse and Gun Master

ZAVOD: 311
• Fixed an exploit where players could leave the game world
• Enabled ladders for all modes except Defuse and Gun Master

OPERATION WHITEOUT
• Optimized memory usage

OPERATION LOCKER
• Xbox 360: Optimized memory usage

GOLMUD RAILWAY
• Fixed pink I beam on a collapsible building

BATTLELOG
• Removed requirement for Google Chrome plug-in support as Origin now provides that functionality. (You will be able to download and update your Battlefield 4 client now, but this feature will be activated at a later date.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

doublexp is aan de gang? krijg veelte hogen bonussen uit het niets.

Edit: Oh Battlefest van 1 tot 7 september :)

[ Voor 29% gewijzigd door fynrd1 op 01-09-2015 20:41 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zavod by night is zo heerlijk. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Ik vind hem ook vet. Net 5 rondes gespeeld en vind het een geweldige toevoeging. Nu is zavod ook een heerlijke map als basis natuurlijk.

Tip: dmr of lmg + irnv + silencer = OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Audio obstruction eindelijk, maar dat wist ik al van de CTE. Goed voor hardcore waar je meer ook op geluid speelt ipv minimap. Jammer dat CTE alleen softcore is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/

Huppa! Dubbel XP de hele week. Doe daar je 200% XP boost bij en de levels vliegen voorbij! (tdm 3000 tickets leverde mij een sprong van lvl 58 naar 62 op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Pikkemans schreef op woensdag 02 september 2015 @ 00:30:
Ik vind hem ook vet. Net 5 rondes gespeeld en vind het een geweldige toevoeging. Nu is zavod ook een heerlijke map als basis natuurlijk.

Tip: dmr of lmg + irnv + silencer = OP
meh, ja het zorgt voor een apparte sfeer, maar snipers zijn wel heel erg benadeeld... komop zeg, scope glint in het donker, dafuk DICE....
Het is al lastig genoeg om mensen te vinden in het donker zonder iets van nightvision, maar ze dan ook direct een marker maken in het donker, gewoon afschuwelijk en onrealistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sound effects zijn wel erg nice. De krekels en insecten die je hoort in het bos zijn super. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
lordprimoz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:09:
[...]

[...]

meh, ja het zorgt voor een apparte sfeer, maar snipers zijn wel heel erg benadeeld... komop zeg, scope glint in het donker, dafuk DICE....
Het is al lastig genoeg om mensen te vinden in het donker zonder iets van nightvision, maar ze dan ook direct een marker maken in het donker, gewoon afschuwelijk en onrealistisch
Wat let je om je bij CTE te voegen en dit te reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
MadButcher schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:07:
[...]

Wat let je om je bij CTE te voegen en dit te reporten.
een ssd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
Ik heb CTE op de HDD, gaat goed want meestal is server maar 1 map en die hoeft ie niet te herladen. B.v. continue jungle-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de patch is wel goed, de map mwoah, leuk idee maar door de attachements niet heel bijster leuk. al met al wel een mooie stap in de juiste richting, de fail reload bug is iig platgestampt :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan verdomme al een tijd niet meer spelen sinds de update volgens mij, krijg de melding 'battlefield 4 werkt niet meer' als de game laadt.
Sinds kort ook Windows 10 maar volgens mij deed ie het daar nog op.

Heb de game verwijderd en opnieuw geinstalleerd en de drivers verwijderd en opnieuw erop...mocht niet baten :(

Heb trouwens een HD6950 kaart, waar gaat het mis ?!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2015 00:25 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene Battlefield 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.