Accepted, welkomPMast schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:07:
Aangemeld als WikkieNL
Welkom in de platoon!BramFris schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:46:
Ik heb aangemeld als BramFris
"D'r gaat niks boven een luie zondag"
https://www.facebook.com/.../videos/1195002573845149/
https://www.facebook.com/.../videos/1195002573845149/
[ Voor 22% gewijzigd door MadButcher op 10-04-2016 15:22 ]
Ik heb me aangemeld op Battlelog onder de naam SanderK93. Is deze community nog actief?
Tuurlijk is deze community nog actief. Vaak zijn er iedere avond wel mensen op de teampspeak te vinden.PerlinNoise schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:45:
Is deze community nog actief?
acceptedPerlinNoise schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:45:
Ik heb me aangemeld op Battlelog onder de naam SanderK93. Is deze community nog actief?
Cool, ik speel af en toe ook nog. Voeg me maar toe op Origin. (Uffeitje)PerlinNoise schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:45:
Normaal gesproken wordt iedereen geaccepteerd die op de platoonpagina ( dus via de battlelog website) en op dit forum heeft aangegeven te willen joinen. Dit doen we om niet tweakers members te filteren.dekilo schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:28:
Waarom ben ik geweigerd voor platoon?Game name bendarith
Het komt heel vaak voor dat er iemand enkel op de battlelog platoonpagina aangeeft te willen joinen. Dan blijft de request ongeveer 2 weken staan, waarna we deze verwijderen.
Ik gok er dus op dat het laatste is gebeurd. Dit betekent natuurlijk niet dat je niet welkom bent, dus ik of een van de andere admins zal je vanavond wel even toevoegen
zijn er meer mensen die last hebben van lag op de ps4 ? ik heb normaal nooit lag met bf4 maar krijg nu steeds een geel ding te zien recht naast de kill hud . , dan is het weer even weg en dan later verschijnt dat gele ding weer met lag , echt enorm storend
psn: taker-mart
ik denk niet dat je veel hulp gaat krijgen voor de ps4 via dit topic, iedereen hier speelt bf4 namelijk op de PC.taker1987 schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:55:
zijn er meer mensen die last hebben van lag op de ps4 ? ik heb normaal nooit lag met bf4 maar krijg nu steeds een geel ding te zien recht naast de kill hud . , dan is het weer even weg en dan later verschijnt dat gele ding weer met lag , echt enorm storend
Overigens heb ik ook geen idee, sorry
Nu speel ik sinds december battlefield op de PC, maar ik kan het nog niet echt leuk vinden. Veel servers hebben rare balancing waardoor squads zelf uit elkaar getrokken worden. Een ander deel heeft instant vehicle spawn en op de andere servers draait constant één map. Ik moet mijn best doen om een leuke server te vinden die ook nog eens balanced is. Doe ik nu iets verkeerd of is de PC community gewoon fucked up?
Op de PS4 heb ik er niet vaak problemen mee, maar daar draaien dan ook geen gare server plugins.
En ik heb wel eens geprobeerd mee te spelen op TS, maar als dan de helft op een dakje zit om kills met een UCAV te maken heb ik het ook snel gehad.
En ik heb wel eens geprobeerd mee te spelen op TS, maar als dan de helft op een dakje zit om kills met een UCAV te maken heb ik het ook snel gehad.
[ Voor 13% gewijzigd door Uffeltje op 25-04-2016 20:14 ]
lordprimoz schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:41:
[...]
ik denk niet dat je veel hulp gaat krijgen voor de ps4 via dit topic, iedereen hier speelt bf4 namelijk op de PC.
Overigens heb ik ook geen idee, sorry

psn: taker-mart
Voeg mij maar toe limited199 ben rete fanatiekUffeltje schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:13:
Nu speel ik sinds december battlefield op de PC, maar ik kan het nog niet echt leuk vinden. Veel servers hebben rare balancing waardoor squads zelf uit elkaar getrokken worden. Een ander deel heeft instant vehicle spawn en op de andere servers draait constant één map. Ik moet mijn best doen om een leuke server te vinden die ook nog eens balanced is. Doe ik nu iets verkeerd of is de PC community gewoon fucked up?Op de PS4 heb ik er niet vaak problemen mee, maar daar draaien dan ook geen gare server plugins.
Orgin limited199
Is deze groep nog actief? Ik moet BF4 eigenlijk weer eens serieus gaan oppakken maar ik heb maanden niet/nauwelijks gespeeld.
In je ééntje is niet zo leuk
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
jazeker, zo goed als iedere avond zijn er wel mensen te vinden op onze Teamspeak. Ik zelf ben de laatste tijd meer met the division bezig, maar er zijn nog genoeg anderen die zo goed als iedere dag gewoon battefield spelen.Compizfox schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:32:
Is deze groep nog actief? Ik moet BF4 eigenlijk weer eens serieus gaan oppakken maar ik heb maanden niet/nauwelijks gespeeld.
Geen UCAV in BF1, wat zal het Tweakers-platoon doen?
Flamethrower only natuurlijkMadButcher schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:26:
PTFO?MadButcher schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:26:
Aangemeld met bijna dezelfde naam, st3rv1s
Moo, I say.
Ik ben sinds een dag of 3 ook weer actief bezigCompizfox schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:32:
Moo, I say.
Tips voor goede servers waar jij vaak op zit?Erik1994 schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:25:
[...]
Voeg mij maar toe limited199 ben rete fanatiekje moet gewoon inderdaad de juiste servers vinden scheelt al een heel stuk.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[WBKS] Gaming#01 - MixMode - AllMaps {FastXP/Ranked/FastSpawn}Rivanov schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:57:
[...]
Tips voor goede servers waar jij vaak op zit?
SUPER@ [SiC] S1 Naval Strike Conquest All Maps
[JAH] Warriors #01 - Metro Only - No Rules -- 64 Slots
Timeless 01 - ChinaRising - DragonValley - HighTicket - VoteM
=ADK= EU #5 | 24/7 Operation Lockers | ADKGamers.com |
#1 WeSuK.info - Rush
01 [BP4U.net] Dragon Teeth Propaganda & PearlMarket Votemap
#1 BrownBearBadness - 24/7 CQL Gulf of Oman ONLY - 64 - FastXP
PBS DRAGON TEETH STARTUP
Dit zijn zelf de meeste servers waar ik op speel die ook lage ping hebben
Orgin limited199
accepted, welkom!stervis schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:42:
Aangemeld met bijna dezelfde naam, st3rv1s
Top dankje! Straks eens proberen.Erik1994 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:56:
[...]
[WBKS] Gaming#01 - MixMode - AllMaps {FastXP/Ranked/FastSpawn}
SUPER@ [SiC] S1 Naval Strike Conquest All Maps
[JAH] Warriors #01 - Metro Only - No Rules -- 64 Slots
Timeless 01 - ChinaRising - DragonValley - HighTicket - VoteM
=ADK= EU #5 | 24/7 Operation Lockers | ADKGamers.com |
#1 WeSuK.info - Rush
01 [BP4U.net] Dragon Teeth Propaganda & PearlMarket Votemap
#1 BrownBearBadness - 24/7 CQL Gulf of Oman ONLY - 64 - FastXP
PBS DRAGON TEETH STARTUP
Dit zijn zelf de meeste servers waar ik op speel die ook lage ping hebben
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe wordt er nu vaak samengespeeld? Zijn er 'vaste' avonden? Of is het gewoon iedere avond checken wie er op Teamspeak zit en zo samenspelen?
zo goed als iedere avond ( na een uurtje of 7 ) zijn er wel mensen te vinden op teamspeak. Hoeveel dat er zijn wisselt een beetje. Soms 4, meestal stuk of 6. Aantal keer met 14 of 15 man tegelijk, kan je elkaar alleen niet meer verstaan =P.Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:12:
Hoe wordt er nu vaak samengespeeld? Zijn er 'vaste' avonden? Of is het gewoon iedere avond checken wie er op Teamspeak zit en zo samenspelen?
Verder is het ook handig om een aantal van de tweakers die iedere dag wel speelt toe te voegen aan je friendslist, kan je ze gewoon een chop geven als jullie beide online zijn.
Top thanks! Ik zal deze week even checken 's avonds.
Anoniem: 589823
Applied onder de naam iLikeAssault, was eerst heel fanatiek nu doe ik het voor de lol (alleen maar omdat ik niet meer zo goed ben)
accepted, welkom!Anoniem: 589823 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:50:
Applied onder de naam iLikeAssault, was eerst heel fanatiek nu doe ik het voor de lol (alleen maar omdat ik niet meer zo goed ben)
Aangemeld, zelfde als username: Marrummer
Ah een Fries, nice. Zijn er nog meer eigenlijk?
Kan een admin mij uitnodigen voor het Platoon? Ik ben ooit vergeten het verzoekje hier te plaatsen. Username is iDonkeeey
Aangemeld met de naam Virox85
Mijn Lego ontwerpen/MOC's https://rebrickable.com/users/Virox%20Bricks/
Virox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:26:
Aangemeld met de naam Virox85
accepted, welkommarrummer schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:31:
Aangemeld, zelfde als username: Marrummer
ik heb je een friendrequest gestuurdiDonkey schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:02:
Kan een admin mij uitnodigen voor het Platoon? Ik ben ooit vergeten het verzoekje hier te plaatsen. Username is iDonkeeey
Ik heb me aangemeld onder de naam 'Expantic'
Accepted en welkom!RienkK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:49:
Ik heb me aangemeld onder de naam 'Expantic'
Heb al tijdje niet meer gegamed met TP, maar waren wel leuke tijden: http://www.theoldgitsarmy...echeese-nakeddutchy.9023/
[ Voor 24% gewijzigd door NakedDutchy op 25-05-2016 09:34 ]
Compilatie? Compilatie! Mocht je het leuk vinden in ieder geval 
Inclusief heel veel mede-Tweakers op de PS4.
Inclusief heel veel mede-Tweakers op de PS4.
[ Voor 4% gewijzigd door MrAelon op 29-05-2016 23:14 . Reden: Foutje! ]
aangemeld!
Aangemeld. Maar weet niet of die er nog staat
Ik weet niet hoe je het platoon kan joinen, maar ik zou ook graag meedoen:
Naam : SpecialHippoJoe
Dude360 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:36:
Heb ook Applyed met de naam: Flowius
Zou graag het [TWKR]-platoon joinen
beide accepted, welkom!
ik zie jou niet staan? weet je zeker dat je op de battlelog platoon pagina hebt aangemeld?RonaldMeer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:32:
Ik weet niet hoe je het platoon kan joinen, maar ik zou ook graag meedoen:
Daar kwam ik niet bij op de een of andere manier:p
Het is al gelukt, heb een verzoek gestuurd! ~SpecialHippoJoe
Het is al gelukt, heb een verzoek gestuurd! ~SpecialHippoJoe
[ Voor 41% gewijzigd door RonaldMeer op 08-06-2016 14:21 ]
Voor wie van ons platoon een beetje uitgekeken is op BF4 en BF3 nog niet heeft.
In de aanbieding op Origin.
BF3: 5 euro.
BF3 premium: 15 euro
BF3 premium edition: 20 euro.
De mappen in BF3 zijn beter dan in BF4.
In de aanbieding op Origin.
BF3: 5 euro.
BF3 premium: 15 euro
BF3 premium edition: 20 euro.
De mappen in BF3 zijn beter dan in BF4.
Platoon aanvraag gedaan! (Scolibrosis)
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
accepted, welkom!DieVeenman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:42:
Platoon aanvraag gedaan! (Scolibrosis)
Welkom bij de club!
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Beide accepted, welkom!DiEPVRiEZERRRRR schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:43:
Aangemeld als aNARCHIII
Welkom en welkom!
Zie geen apply, maar je hebt een invite gehad
sorry, ik heb je over het hoofd gezien. Bij deze alsnog welkom!
accepted, welkom!Furiousz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 20:51:
Applied als Furiousz23
AcceptedNeos.. schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:33:
Applied onder de naam Neos_NL

accepted, welkom!BvZwolle schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:40:
BorisBullit heeft zich weer applied....
Hallo,
Aangemeld met nickname Eetlepel
Aangemeld met nickname Eetlepel
accepted, welkom!niekovk schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:56:
Heb me net even aangemeld, niekovk
Aangemeld
[ Voor 62% gewijzigd door Benja_219 op 14-04-2020 08:24 ]
Beste mede-tweakers en battlefielders!
In de tweede week van januari ga ik samen met onze commissie een LAN-Party organiseren. Dit wordt nou al ons 3e jaar dat we een dergelijke LAN-Party organiseren. Vorig jaar waren de tweakers met een groep van 8 man, en dit jaar zou ik dit op zn minst willen verhogen. Toentertijd waren het vooral de tweakers die ook erg actief zijn op de TS. Dit jaar plaats ik ook even een forumpost, zodat alle tweakers die Battlefield spelen er tenminst vanaf weten en zich ook kunnen inschrijven, mochten zij dit willen:
Praktische info:
De LAN-Party zal plaatsvinden op 6 t/m 8 januari vanaf 18:00 tot ca. 17:00 op de zondag. De LAN-Party zal plaatsvinden in het Studenten Sport Centrum op de Technische Universiteit van Eindhoven. De LAN-Party heet de TesLan en wordt georganiseerd door de Studievereniging Thor. De LAN-Party zal dan ook veelal bestaan uit (electro)studenten. Men kan slapen in de zaal naast waar de LAN-Party wordt georganiseerd.
Lijkt dit je nou erg leuk, laat dit dan even hier weten in het forum. Veel Tweakers hebben zich al ingeschreven en het is dus dan het leukst om met zn allen bij elkaar te zitten. Spreek dit onderling af! De seatplanner is momenteel nog onder constructie wegens veiligheidsredenen
Men kan zich inschrijven op https://teslan.thor.edu/
Voor vragen kun je me het beste gewoon even een DM sturen of dergelijk, ik zal ook proberen hier alles bij te houden
In de tweede week van januari ga ik samen met onze commissie een LAN-Party organiseren. Dit wordt nou al ons 3e jaar dat we een dergelijke LAN-Party organiseren. Vorig jaar waren de tweakers met een groep van 8 man, en dit jaar zou ik dit op zn minst willen verhogen. Toentertijd waren het vooral de tweakers die ook erg actief zijn op de TS. Dit jaar plaats ik ook even een forumpost, zodat alle tweakers die Battlefield spelen er tenminst vanaf weten en zich ook kunnen inschrijven, mochten zij dit willen:
Praktische info:
De LAN-Party zal plaatsvinden op 6 t/m 8 januari vanaf 18:00 tot ca. 17:00 op de zondag. De LAN-Party zal plaatsvinden in het Studenten Sport Centrum op de Technische Universiteit van Eindhoven. De LAN-Party heet de TesLan en wordt georganiseerd door de Studievereniging Thor. De LAN-Party zal dan ook veelal bestaan uit (electro)studenten. Men kan slapen in de zaal naast waar de LAN-Party wordt georganiseerd.
Lijkt dit je nou erg leuk, laat dit dan even hier weten in het forum. Veel Tweakers hebben zich al ingeschreven en het is dus dan het leukst om met zn allen bij elkaar te zitten. Spreek dit onderling af! De seatplanner is momenteel nog onder constructie wegens veiligheidsredenen

Men kan zich inschrijven op https://teslan.thor.edu/
Voor vragen kun je me het beste gewoon even een DM sturen of dergelijk, ik zal ook proberen hier alles bij te houden
AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)
Zijn er nog mensen die actief BF4 spelen? Of is iedereen overgestapt op BF1? Ik speel graag de map Locker en het lijkt me leuk om met wat mensen samen te spelen via Teamspeak of Discord. Laat het even weten of voeg me toe op Origin (PerlinN0ise) en schiet me een berichtje.
Misschien een beetje laat maar ik meld me aan! Naam is: BoZ021, ik zat al langer te kijken voor een tweakers platoon
Ik weet niet of ik al gereageerd heb maar mijn naam is BoZ021 en ik zou graag mee willen doen
Laat maar ik heb al gereageerd
Laat maar ik heb al gereageerd
[ Voor 18% gewijzigd door Bozariusz op 18-11-2016 22:17 ]
Ik heb ook bf4 gekocht, ingame naam: Privacykoning
[Battle.net: Forsaken#22243]
Aangemeld.
BF4: KrisKarso
Steam: kriskarso
TS3: Kris Karso
Voor degenen die BF4 nog spelen voeg me gerust toe op steam of TS
BF4: KrisKarso
Steam: kriskarso
TS3: Kris Karso
Voor degenen die BF4 nog spelen voeg me gerust toe op steam of TS
accepted, sorry dat het zo lang heeft geduurd....Burpeflurb schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:08:
Aangemeld, dezelfde naam
Ik zoek ook nog mensen om mee te spelen!
Ben net nieuw op het spel (paar uurtjes erin nu), maar was redelijk goed in COD en CSGO (global), dus zal wel snel te leren zijn
Ben net nieuw op het spel (paar uurtjes erin nu), maar was redelijk goed in COD en CSGO (global), dus zal wel snel te leren zijn
Ik ben ook nieuw en zoek mensen, heb wel enkele tientallen uren afgelopen maand gemaakt. Heb me aangemeld:Wereldkaart schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 16:21:
Ik zoek ook nog mensen om mee te spelen!
BF4: Wouter00
TS3: wouterr
Tweakers: Wouterg00
[ Voor 6% gewijzigd door wouterg00 op 03-10-2017 22:07 ]
heel af en toe. Maar het is echt zoeken naar een beetje leuke server
ik krijg framedrops bij veel inzoomen met sniper guns. Las dat je met nvidia grafische setting application based moet zetten. Bij Ati niks gevonden. iemand een fix?
en ik zie de voertuigen health ben extreem laat (als ik heel dichtbij ben) hoort dat? vind er niks over op internet
en ik zie de voertuigen health ben extreem laat (als ik heel dichtbij ben) hoort dat? vind er niks over op internet
[ Voor 26% gewijzigd door Tennisbal op 15-12-2017 23:03 ]
Battlefield 4 overgeslagen en Battlefield 1 al intensief gespeeld met Tweakers. Nu toch een uitstapje naar bf4.
Ingame naam is ook spijk860. Heb mezelf al aangemeld.
Ingame naam is ook spijk860. Heb mezelf al aangemeld.
MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,
Morge. Zo te zien is het al een tijdje rustig hier
. Maar meld me toch aan
BF4: mattijsier
BF4: mattijsier