Echte Limbo???LiMbO83 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:24:
Aangemeld.
Onder de naam LiMbO83, 't zelfde als hier.
Dan zitten we met 3 Limbo's bij Tweakers Platoon. Heb je alvast een request gestuurd.
Welkom bij de club. Nog minder mensen die ik kan verstaan.LiMbO83 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 15:24:
Aangemeld.
Onder de naam LiMbO83, 't zelfde als hier.
Heb niet altijd een mic (PC staat in de woonkamer), maar ik speel wel graag es samen en luister sowieso graag mee met teamspeak
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Aangemeld. RivanovNL is m'n Origin ID.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook welkom!
Volgende battlefield ben ik er bij heren. (En dames?)
Leuke groep. Volg het een beetje.
Veel plezier nog en tot snel, hopelijk, ;-).
Leuke groep. Volg het een beetje.
Veel plezier nog en tot snel, hopelijk, ;-).
Thanks!Anthirian schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:54:
Ook welkom!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha! Nou, het accent is zwaar belegd met andere variaties van Nederlands. Gaat meevallen dusAnthirian schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:45:
[...]
Welkom bij de club. Nog minder mensen die ik kan verstaan.
Hallo,
ik heb mij zojuist aangemeld voor de tweakers platoon; mijn username is Geen_NLD
ik heb mij zojuist aangemeld voor de tweakers platoon; mijn username is Geen_NLD
Ik heb een probleem: wanneer ik mijn loadout wil wijzigen via Battlelog (via een browser) en ik kies voor Apply dan verschijnt de foutmelding "LOADOUT SAVE FAILED - DUPLICATE ITEMS SELECTED". Op het eerste gezicht lijkt de melding duidelijk: ik zou dubbele items geselecteerd hebben. Een combinatie die niet mogelijk is, maar ik weet inmiddels wel zeker dat dat niet het geval is. In-game kan ik mijn loadout zonder problemen wijzigen. Ik heb ook al geprobeerd om in-game alle items van mijn loadout te wijzigen, maar het Battlelog probleem blijft bestaan. Uiteraard heb ik ook al Google geraadpleegd en ik zie daar verschillende mensen die een vergelijkbaar probleem hebben, maar ik vind geen oplossing. Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
SkylerNL schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:45:
Aangemeld met naam SkylarNL
accepted, welkom!Dijkstraat schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:45:
Hallo,
Klopt heb ik ook! gewoon je loadout wijzigen als je in-game bent.Pino_666 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:49:
Ik heb een probleem: wanneer ik mijn loadout wil wijzigen via Battlelog (via een browser) en ik kies voor Apply dan verschijnt de foutmelding "LOADOUT SAVE FAILED - DUPLICATE ITEMS SELECTED". Op het eerste gezicht lijkt de melding duidelijk: ik zou dubbele items geselecteerd hebben. Een combinatie die niet mogelijk is, maar ik weet inmiddels wel zeker dat dat niet het geval is. In-game kan ik mijn loadout zonder problemen wijzigen. Ik heb ook al geprobeerd om in-game alle items van mijn loadout te wijzigen, maar het Battlelog probleem blijft bestaan. Uiteraard heb ik ook al Google geraadpleegd en ik zie daar verschillende mensen die een vergelijkbaar probleem hebben, maar ik vind geen oplossing. Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Het is blijkbaar een 'known issue' :SkylerNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:44:
[...]
Klopt heb ik ook! gewoon je loadout wijzigen als je in-game bent.
https://help.ea.com/en/article/battlefield-4-known-issues/
Vanavond meld ik me aan, Bendarith is mijn origin ID,Ik heb alleen BF4 vanilla
Echte Limbo!
Echte Limbo!
[ Voor 8% gewijzigd door dekilo op 07-03-2016 11:04 ]
Ma'am, please calm your tits.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:50:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)
Accepted, welkomVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:50:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Ik heb momenteel helemaal geen pc meer. Ik krijg hem niet meer opgestart. Ik ben er mee bezig om hem te repareren en er zsm weer te zijn
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
maak je niet druk =P Duurt nog wel minimaal een maand of twee voor we weer met de banhammer gaan zwaaien om alle inactieve leden eruit te gooienstevens20 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:07:
Ik heb momenteel helemaal geen pc meer. Ik krijg hem niet meer opgestart. Ik ben er mee bezig om hem te repareren en er zsm weer te zijn
Damned, er komt niks nieuws meer voor de CTE-versie, en dus ook niet voor de normale versie lijkt me.
van duitse BF4-nieuwssite:
http://www.battlefieldser...kommt-keine-updates-mehr/
En hier de tweet van David Sirland:
https://twitter.com/tiggr_/status/708420550868275200
De servers blijven in de lucht, dus sneeuwballengevechten (Winter Wonderland) blijven mogelijk en de nachtversies van Golmud Railway en Siege of Shanghai.
Gaan we ooit nog sneeuwballengevecht houden hier bij Tweakers-platoon?
van duitse BF4-nieuwssite:
http://www.battlefieldser...kommt-keine-updates-mehr/
En hier de tweet van David Sirland:
https://twitter.com/tiggr_/status/708420550868275200
De servers blijven in de lucht, dus sneeuwballengevechten (Winter Wonderland) blijven mogelijk en de nachtversies van Golmud Railway en Siege of Shanghai.
Gaan we ooit nog sneeuwballengevecht houden hier bij Tweakers-platoon?
[ Voor 8% gewijzigd door MadButcher op 12-03-2016 13:17 ]
Net gisteren de CTE verwijderd omdat er toch nooit iemand op speelde, de servers zijn bijna altijd leeg. Die tientallen GB's kan ik wel beter gebruiken.
Heb die toch op een 2TB 7200rpm HDD staan. Zet ik niet op een SSD.
Vaak is er ook geen maprotatie in de CTE, dan boeit dat zowiezo niet zo.
En was toch al level 140 in de CTE: http://cte.battlelog.com/...7CH3R/stats/173180193/pc/
Vaak is er ook geen maprotatie in de CTE, dan boeit dat zowiezo niet zo.
En was toch al level 140 in de CTE: http://cte.battlelog.com/...7CH3R/stats/173180193/pc/
zit je eerst een hoop moeite te doen voor die Dice LA camouflage, en dan dit:
http://www.battlefieldser...ht-maps-unwahrscheinlich/
Dice kan me de pot op.
Dice kan me de pot op.
Hahahaha rustaaaagghhMadButcher schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:22:
zit je eerst een hoop moeite te doen voor die Dice LA camouflage, en dan dit:
Dice kan me de pot op.
Ja zat er aan te komen dat ze dat nog gingen terugdraaien met die camo. De jankers winnen toch altijd, kijk bijvoorbeeld alleen maar naar de UCAVs tegen helikopters.
A.s. Vrijdagavond schijnen er bekende Youtubers voor de laatste keer online te komen op de CTE-servers.
Ik denk dat ze afscheidsfilmpjes gaan maken voor Youtube.
Toch nog een goeije vrijdag
http://www.battlefieldser...mmunity-test-environemnt/
[ Voor 33% gewijzigd door MadButcher op 23-03-2016 13:48 ]
I'm inMadButcher schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:45:
A.s. Vrijdagavond schijnen er bekende Youtubers voor de laatste keer online te komen op de CTE-servers.
---
[ Voor 98% gewijzigd door Nazlive op 26-03-2016 15:11 ]
Wat denk jezelf?Nazlive schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:02:
IK wee tniet of ik het hier kan posten, maar 'mijn' platoon heeft een nieuwe server.
http://battlelog.battlefi...ident-TeamPlay-No-C4bike/ [TANK] Terror Tank Squad platoon)
Vaste groep actieve spelers, meeste allemaal boven de 20. We spelen graag samen en houden echt van teamwork en gezelligheid.
Accepted, welkomPMast schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:07:
Aangemeld als WikkieNL
Welkom in de platoon!BramFris schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:46:
Ik heb aangemeld als BramFris
"D'r gaat niks boven een luie zondag"
https://www.facebook.com/.../videos/1195002573845149/
https://www.facebook.com/.../videos/1195002573845149/
[ Voor 22% gewijzigd door MadButcher op 10-04-2016 15:22 ]
Ik heb me aangemeld op Battlelog onder de naam SanderK93. Is deze community nog actief?
Tuurlijk is deze community nog actief. Vaak zijn er iedere avond wel mensen op de teampspeak te vinden.PerlinNoise schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:45:
Is deze community nog actief?
acceptedPerlinNoise schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:45:
Ik heb me aangemeld op Battlelog onder de naam SanderK93. Is deze community nog actief?
Cool, ik speel af en toe ook nog. Voeg me maar toe op Origin. (Uffeitje)PerlinNoise schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:45:
Normaal gesproken wordt iedereen geaccepteerd die op de platoonpagina ( dus via de battlelog website) en op dit forum heeft aangegeven te willen joinen. Dit doen we om niet tweakers members te filteren.dekilo schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:28:
Waarom ben ik geweigerd voor platoon?Game name bendarith
Het komt heel vaak voor dat er iemand enkel op de battlelog platoonpagina aangeeft te willen joinen. Dan blijft de request ongeveer 2 weken staan, waarna we deze verwijderen.
Ik gok er dus op dat het laatste is gebeurd. Dit betekent natuurlijk niet dat je niet welkom bent, dus ik of een van de andere admins zal je vanavond wel even toevoegen
zijn er meer mensen die last hebben van lag op de ps4 ? ik heb normaal nooit lag met bf4 maar krijg nu steeds een geel ding te zien recht naast de kill hud . , dan is het weer even weg en dan later verschijnt dat gele ding weer met lag , echt enorm storend
psn: taker-mart
ik denk niet dat je veel hulp gaat krijgen voor de ps4 via dit topic, iedereen hier speelt bf4 namelijk op de PC.taker1987 schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:55:
zijn er meer mensen die last hebben van lag op de ps4 ? ik heb normaal nooit lag met bf4 maar krijg nu steeds een geel ding te zien recht naast de kill hud . , dan is het weer even weg en dan later verschijnt dat gele ding weer met lag , echt enorm storend
Overigens heb ik ook geen idee, sorry
Nu speel ik sinds december battlefield op de PC, maar ik kan het nog niet echt leuk vinden. Veel servers hebben rare balancing waardoor squads zelf uit elkaar getrokken worden. Een ander deel heeft instant vehicle spawn en op de andere servers draait constant één map. Ik moet mijn best doen om een leuke server te vinden die ook nog eens balanced is. Doe ik nu iets verkeerd of is de PC community gewoon fucked up?
Op de PS4 heb ik er niet vaak problemen mee, maar daar draaien dan ook geen gare server plugins.
En ik heb wel eens geprobeerd mee te spelen op TS, maar als dan de helft op een dakje zit om kills met een UCAV te maken heb ik het ook snel gehad.
En ik heb wel eens geprobeerd mee te spelen op TS, maar als dan de helft op een dakje zit om kills met een UCAV te maken heb ik het ook snel gehad.
[ Voor 13% gewijzigd door Uffeltje op 25-04-2016 20:14 ]
lordprimoz schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:41:
[...]
ik denk niet dat je veel hulp gaat krijgen voor de ps4 via dit topic, iedereen hier speelt bf4 namelijk op de PC.
Overigens heb ik ook geen idee, sorry

psn: taker-mart
Voeg mij maar toe limited199 ben rete fanatiekUffeltje schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:13:
Nu speel ik sinds december battlefield op de PC, maar ik kan het nog niet echt leuk vinden. Veel servers hebben rare balancing waardoor squads zelf uit elkaar getrokken worden. Een ander deel heeft instant vehicle spawn en op de andere servers draait constant één map. Ik moet mijn best doen om een leuke server te vinden die ook nog eens balanced is. Doe ik nu iets verkeerd of is de PC community gewoon fucked up?Op de PS4 heb ik er niet vaak problemen mee, maar daar draaien dan ook geen gare server plugins.
Orgin limited199
Is deze groep nog actief? Ik moet BF4 eigenlijk weer eens serieus gaan oppakken maar ik heb maanden niet/nauwelijks gespeeld.
In je ééntje is niet zo leuk
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
jazeker, zo goed als iedere avond zijn er wel mensen te vinden op onze Teamspeak. Ik zelf ben de laatste tijd meer met the division bezig, maar er zijn nog genoeg anderen die zo goed als iedere dag gewoon battefield spelen.Compizfox schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:32:
Is deze groep nog actief? Ik moet BF4 eigenlijk weer eens serieus gaan oppakken maar ik heb maanden niet/nauwelijks gespeeld.
Geen UCAV in BF1, wat zal het Tweakers-platoon doen?
Flamethrower only natuurlijkMadButcher schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:26:
PTFO?MadButcher schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:26:
Ik ben sinds een dag of 3 ook weer actief bezigCompizfox schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:32:
Moo, I say.
Tips voor goede servers waar jij vaak op zit?Erik1994 schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:25:
[...]
Voeg mij maar toe limited199 ben rete fanatiekje moet gewoon inderdaad de juiste servers vinden scheelt al een heel stuk.
[WBKS] Gaming#01 - MixMode - AllMaps {FastXP/Ranked/FastSpawn}Rivanov schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:57:
[...]
Tips voor goede servers waar jij vaak op zit?
SUPER@ [SiC] S1 Naval Strike Conquest All Maps
[JAH] Warriors #01 - Metro Only - No Rules -- 64 Slots
Timeless 01 - ChinaRising - DragonValley - HighTicket - VoteM
=ADK= EU #5 | 24/7 Operation Lockers | ADKGamers.com |
#1 WeSuK.info - Rush
01 [BP4U.net] Dragon Teeth Propaganda & PearlMarket Votemap
#1 BrownBearBadness - 24/7 CQL Gulf of Oman ONLY - 64 - FastXP
PBS DRAGON TEETH STARTUP
Dit zijn zelf de meeste servers waar ik op speel die ook lage ping hebben
Orgin limited199
accepted, welkom!stervis schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:42:
Aangemeld met bijna dezelfde naam, st3rv1s
Top dankje! Straks eens proberen.Erik1994 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:56:
[...]
[WBKS] Gaming#01 - MixMode - AllMaps {FastXP/Ranked/FastSpawn}
SUPER@ [SiC] S1 Naval Strike Conquest All Maps
[JAH] Warriors #01 - Metro Only - No Rules -- 64 Slots
Timeless 01 - ChinaRising - DragonValley - HighTicket - VoteM
=ADK= EU #5 | 24/7 Operation Lockers | ADKGamers.com |
#1 WeSuK.info - Rush
01 [BP4U.net] Dragon Teeth Propaganda & PearlMarket Votemap
#1 BrownBearBadness - 24/7 CQL Gulf of Oman ONLY - 64 - FastXP
PBS DRAGON TEETH STARTUP
Dit zijn zelf de meeste servers waar ik op speel die ook lage ping hebben
Hoe wordt er nu vaak samengespeeld? Zijn er 'vaste' avonden? Of is het gewoon iedere avond checken wie er op Teamspeak zit en zo samenspelen?
zo goed als iedere avond ( na een uurtje of 7 ) zijn er wel mensen te vinden op teamspeak. Hoeveel dat er zijn wisselt een beetje. Soms 4, meestal stuk of 6. Aantal keer met 14 of 15 man tegelijk, kan je elkaar alleen niet meer verstaan =P.Rivanov schreef op maandag 09 mei 2016 @ 13:12:
Hoe wordt er nu vaak samengespeeld? Zijn er 'vaste' avonden? Of is het gewoon iedere avond checken wie er op Teamspeak zit en zo samenspelen?
Verder is het ook handig om een aantal van de tweakers die iedere dag wel speelt toe te voegen aan je friendslist, kan je ze gewoon een chop geven als jullie beide online zijn.
Top thanks! Ik zal deze week even checken 's avonds.
Verwijderd
Applied onder de naam iLikeAssault, was eerst heel fanatiek nu doe ik het voor de lol (alleen maar omdat ik niet meer zo goed ben)
accepted, welkom!Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:50:
Applied onder de naam iLikeAssault, was eerst heel fanatiek nu doe ik het voor de lol (alleen maar omdat ik niet meer zo goed ben)
Aangemeld, zelfde als username: Marrummer
Ah een Fries, nice. Zijn er nog meer eigenlijk?
Kan een admin mij uitnodigen voor het Platoon? Ik ben ooit vergeten het verzoekje hier te plaatsen. Username is iDonkeeey
Aangemeld met de naam Virox85
Mijn Lego ontwerpen/MOC's https://rebrickable.com/users/Virox%20Bricks/
Virox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:26:
Aangemeld met de naam Virox85
accepted, welkommarrummer schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:31:
Aangemeld, zelfde als username: Marrummer
ik heb je een friendrequest gestuurdiDonkey schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:02:
Kan een admin mij uitnodigen voor het Platoon? Ik ben ooit vergeten het verzoekje hier te plaatsen. Username is iDonkeeey
Ik heb me aangemeld onder de naam 'Expantic'
Accepted en welkom!RienkK schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:49:
Ik heb me aangemeld onder de naam 'Expantic'
Heb al tijdje niet meer gegamed met TP, maar waren wel leuke tijden: http://www.theoldgitsarmy...echeese-nakeddutchy.9023/
[ Voor 24% gewijzigd door NakedDutchy op 25-05-2016 09:34 ]
Compilatie? Compilatie! Mocht je het leuk vinden in ieder geval 
Inclusief heel veel mede-Tweakers op de PS4.
Inclusief heel veel mede-Tweakers op de PS4.
[ Voor 4% gewijzigd door MrAelon op 29-05-2016 23:14 . Reden: Foutje! ]
aangemeld!
Aangemeld. Maar weet niet of die er nog staat
Ik weet niet hoe je het platoon kan joinen, maar ik zou ook graag meedoen:
Naam : SpecialHippoJoe
Dude360 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:36:
Heb ook Applyed met de naam: Flowius
Zou graag het [TWKR]-platoon joinen
beide accepted, welkom!
ik zie jou niet staan? weet je zeker dat je op de battlelog platoon pagina hebt aangemeld?RonaldMeer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:32:
Ik weet niet hoe je het platoon kan joinen, maar ik zou ook graag meedoen:
Daar kwam ik niet bij op de een of andere manier:p
Het is al gelukt, heb een verzoek gestuurd! ~SpecialHippoJoe
Het is al gelukt, heb een verzoek gestuurd! ~SpecialHippoJoe
[ Voor 41% gewijzigd door RonaldMeer op 08-06-2016 14:21 ]
Voor wie van ons platoon een beetje uitgekeken is op BF4 en BF3 nog niet heeft.
In de aanbieding op Origin.
BF3: 5 euro.
BF3 premium: 15 euro
BF3 premium edition: 20 euro.
De mappen in BF3 zijn beter dan in BF4.
In de aanbieding op Origin.
BF3: 5 euro.
BF3 premium: 15 euro
BF3 premium edition: 20 euro.
De mappen in BF3 zijn beter dan in BF4.
Platoon aanvraag gedaan! (Scolibrosis)
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
accepted, welkom!DieVeenman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:42:
Platoon aanvraag gedaan! (Scolibrosis)
Welkom bij de club!
Beide accepted, welkom!DiEPVRiEZERRRRR schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:43:
Aangemeld als aNARCHIII